Beoordelingen over Hotel Buren 2-sterren

Burg. Mentzstraat 20, 8881 AL West-Terschelling, Nederland

#7 van de 14 hotels in West-Terschelling

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Uitstekende ligging, frisse moderne kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Geluidsisolatie kamer/ gang was van mindere kwaliteit.

Uitstekende ligging, frisse moderne kamer. Gezellige ontbijtlakens, vroege incheckmogelihkheid

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Heerlijk hotelletje, zeer vriendelijke gastvrouw en op een uitstekende locatie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

De (bad)kamer was aan de kleine kant. We misten een kledingkast.

Hoewel de kamer aan de kleine kant was, waren de bedden uitstekend. Badkamer ook klein, maar prima douche enz. Het ontbijt was uitgebreid in de heel originele ontbijtkamer. Zeer attente bediening.

goed zeer te vreden

Het is geen Hotel vind het meer pension, b en b je kunt er alleen slapen en ontbijten maar van een zeer hoge kwaliteit

Het bed was super zo is het zelden Het ontbijt was heerlijk en de sfeer geweldig je voelt je gelijk thuis

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Goed hotel, op een uitstekende locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Bedden waren opzich goed, maar te zacht voor ons. Kussens waren niet fijn. 1 was te dun en 2 waren te dik. Kamers zijn erg gehorig

Ligging van het hotel is uitstekend. Ontbijt was goed. Personeel was erg vriendelijk en kamers waren schoon.

Voldeed helemaal aan wat je van hotel mag verwachten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Ongedwongen sfeer, uitstekende bedden en prima ontbijt. Een echte aanrader. En een zeer grote badkamer (kamer 5). Centraal gelegen midden in west terschelling.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

• Kleine Driepersoonskamer met Douche en Toilet

Ontbeit is uitstekend en heerlijke bedden vriendelijk en de lokatie in het centrum en dicht bij de veerdienst alles voor herhaling vatbaar Hans Reiny

Ligging van het hotel was erg goed.

De matrassen waren voor ons aan de zachte kant. De prijs - kwaliteit verhouding was iets te hoog.

Ligging van het hotel was erg goed. Het ontbijt was prima, vers fruit bij het ontbijt kan de kwaliteit alleen maar verhogen.

Veel mensen zullen blij zijn met zulke Buren!

Eigenlijk niets

Ontbijt ruimschoots en goed. Ligging in centrum, maar rustig. Ruime kamer, schoon, hartelijke ontvangst. Enig "min"puntje: een wat lastige trap voor oudere, niet meer zo mobiele mensen. Maar dat weerhoudt ons niet om er weer eens heen te gaan.

verantwoord en toch gezond
    • Kleine Driepersoonskamer met Douche en Toilet

Het zou fijn zijn geweest als er een kledingkast op de kamer aanwezig zou zijn geweest, nu leefde we vanuit de koffer

Het ontbijt was uitstekend, de kamer ruim genoeg voor het doel, personeel gastvrij en een uitstekende ontvangst

Prima en netjes verblijf!

Wat een verouderde kamer. Had het iets groter verwacht. Gehorig, voelde en hoorde de mensen boven je lopen/ praten.

Fijne locatie en vriendelijk personeel. Goed ontbijt!

Goede prijs/ kwaliteit verhouding
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Een beetje klein en geen gelegenheid buiten te zitten. Gelukkig wel voor het hotel waar leuke fijne kussens lagen. Er zijn wel tuinkamers. Deze leken mij perfect! Ze waren helaas niet beschikbaar.

Mooie badkamer. Mooi opgeknapte kamer. Leuk straatje vlak bij de boot en het centrum.

Zeer prettig en relaxed

Ontbijt is prima, ontbijtkamer erg leuk ingericht, prettige bijkomstigheid de ruime ontbijd-tijd( tot half 11) evenals de uitcheck-tijd, kamers knus, comfortabel, niet gehorig, goede bedden, vriendelijk personeel

Geweldig, voelt als thuis...

Helemaal niets......

Het ontbijt was heerlijk, alles was er, je kwam niets tekort. Kamers waren schoon. Geweldige service met stalling bagage voor de laatste dag.Koffers waren al eerder op de kamer dan dat wij er waren

Eenvoudig

We hadden een scootmobiel mee. Deze kon opgeladen worden buiten aan de zijkant van het hotel. Op zich handig maar deze plek word ook als parkeerplaats gebruikt voor auto's waardoor het heel erg lastig is om erlangs te manoeuvreren met de scootmobiel.

De kamer was erg schoon en heel fijn matras. Aardig personeel.

Vriendelijkheid van de eigenaar met de dames en de 100%...

Achteraf gezien de prijs

Vriendelijkheid van de eigenaar met de dames en de 100% rolstoel vriendelijkheid voor een van de anderen gasten was perfect goed geregeld

Geweldig genoten!

Er is ons niets tegengevallen.

Bij aankomst een verrassing voor mijn moeder voor haar 65ste verjaardag waar zorg aan besteed was. Vriendelijkheid. Kleine kamer maar van alle gemakken voorzien. Uitstekende föhn :) Gezellig en knus hotel met leuke en vlotte mensen! Volgende keer komen we hier zeker terug!

Goed hotel met zeer hartelijke eigenaren

De matrassen en/of boxsprings waren erg zacht waardoor je diep in het bed wegzakte

Het hotel is vlakbij de Brandaris, in het centrum van West-Terschelling. De ontvangst was hartelijk en ook bij het ontbijt was niets teveel om het ons naar het zin te maken.

Is prima bevallen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Ontbijt was prima, ruim voldoende variatie in de broodsoorten en het beleg. Elke morgen voldoende koffie en thee en een lekker gekookt eitje. Kamer was erg gehorig, wij sliepen b.g.g. Prima bedden.

Prima verblijf. Ik kom hier zeker nog eens terug.

Niet het nieuwste hotel, wel schoon en goed onderhouden. Prima ontbijt. koffieautomaat, waterkoker en koelkast op de kamer. Vriendelijke eigenaren/bediening.

Mooie kamer op een mooi rustige lokatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

- ontbijt kent weinig variatie, niet veel zorg aan besteed - tussendoor de kamer een keer stofzuigen of dwijlen zou welkom zijn

Mooie kamer op een mooi rustige lokatie.

Prima hotel op een prachtig eiland
    • Kleine Driepersoonskamer met Douche en Toilet

De kamer vonden wij voor 3 personen (twee volwassenen en 1 puber) echt te klein. De badkamer is ook klein/benauwd. Gelukkig ben je weinig op de kamer, Terschelling is veel te prachtig om binnen te zitten. Ik zou persoonlijk de kamer als een tweepersoonskamer verhuren. Maar goed, ruimte is beperkt op West, dat snap ik ook wel. Toch voelt de prijs-kwaliteit verhouding daardoor niet helemaal goed. Al met al hebben we toch een goed verblijf gehad.

Hotel Buren ligt vlakbij het gezellige winkelgebied van West Terschelling, op korte loopafstand van het Groene Strand en toch heel rustig in een mooi straatje. Locatie is dus echt top en ook de grote plus van dit hotel. Het ontbijt was goed verzorgd, de ontbijtzaal sfeervol en de kamer schoon. Bedden waren goed. Eigenaren waren voorkomend maar niet bijzonder hartelijk.

Om zeker nog eens te doen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

geen ruimte/kastje om kleding in te leggen, in de douche hangen kleerhangers, maar daar kan het nat worden. Zo'n locker-kast zou al perfect zijn en ook nog decoratief. Een klapkrukje waar je de koffer op kunt leggen, zou ook al een oplossing zijn.

Prima ontbijt in een heel gezellige eetruimte, vlotte en vriendelijke bediening De kamer met terras is een aanrader, ook te gebruiken door mensen met een rolstoel. De locatie is heel centraal, en erg rustig. Veel stopcontacten.

Fantastische locatie, super dicht bij de pont.

Helemaal niets.

Het ontbijt was geweldig met vleeswaren van de slager om de hoek, brood van de bakker, warme mueslinstol, heerlijke croissants en broodjes. Er was van alles meer dan voldoende.

weekendje weg

Benadering van gasten en eigenaresse vonden we niet op fijn,we hadden teveel lawaai(hotel heel gehorig)We kregen de indruk dat we niet gewenst waren omdat ze dachten dat we darters waren,dus niet welkom.Jammer... voor ons geen tweede keer.

ontbijt was goed ,bed was goed douche was goed

fijne plek om je thuis te voelen op Terschelling

Badkamer was wat krap en eenvoudig en door de oostenwind (-19°) pal op het raampje nogal koud. Dat laatste was overigens met een opgerolde handdoek goed te verhelpen

Fijne plek voor een wintervakantie/tussendoortje. Rustig, fijn centraal gelegen bij deze Siberische temperaturen, plezierig gemoedelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

zeer aangenaam verblijf voor bijvoorbeeld een lang weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Geen vers fruit bij het ontbijt.

Lokatie van het hotel. De gemoedelijke B&B-sfeer. Uitrusting op de kamer: koelkastje, koffie- en theezet faciliteiten.

6,0

Ontbijt. Erg simpel. Je kon niet zelf thee/koffie pakken maar werd gebracht in een kannetje. Eitje werd ook gebracht. Geen spek of gebakken ei. Wel vers geperste jus 'd orange :) Prima!

Bedden prima en het was ook schoon Vond het hotel wel aan de dure kant

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

voor een aantal dagen oke.

De parking voor de fietsen zeer slecht, aan de zijkant van de hotel een 2 tal aansluitpunten voor het opladen van de fietsen.Zou hier graag een overkapping willen zien ,het is mogelijk. Het was glad in de douch ruimte, geadviseerd om een anti slip mat ,maar hier werd om gelachen omdat ik namelijk de eerste was die uitgleed en hier iets van zei.

Dat we lekker vanuit de kamer naar buiten konden . Goed verzorgde kamers ,schoon en opgeruimd. bad kamer goed schoon, perfect, fris. Alleen nekkramp televisie, hij hangt te hoog. wel een aanrader hoor .

Voor herhaling vatbaar.

We hadden een kleine kamer en de badcel was nèt aan. Wel een fijne warme douche.

Het ontbijt was heerlijk, lekker brood/beleg en vers sap, in een gezellige ruimte, met een prachtig boeket bloemen. De locatie was uitstekend, op loop afstand 'van alles'. Goede, schone bedden en gratis wifi.

Prima, lekkere bedden, schone kamer, badkamer is behelpen, personeel kan klantvriendelijker.

we moesten gebruik maken van een uitklapbare douchekabine. daarnaast beweegde de douchekop waardoor de gehele badkamer nat werd. daarnaast kon je moeilijk in de douchekabine komen door de stugge uitklapbare douchekabine. daarnaast viel ons de vriendelijkheid van personeel nog het meest tegen. Erg stug! toen wij een paar jaar terug meerdere nachten verbleven was dit anders.. moet geen onderscheid in gemaakt worden vinden wij!!

De bedden waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima. Gaan beslist nog eens terug naar dit hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Niets. Wij vonden het prima.

Gemoedelijk hotel met aardig personeel. Wij hadden de luxe kamer geboekt. Was prima. Hotel had alleen ontbijt wat verder prima was.

Goed hotel om uit te waaien op Terschelling

De badkamer was klein, met een glazen vouw-douchewand. Slimme oplossing, alleen kon je bijna niet met z'n twee op de badkamer zijn als een persoon doucht. Er is geen afzuiging, dus het is of douchen met het raam open (koudere lucht en beestjes binnen) of met het raam dicht (spiegel beslagen en kans op afgaan rookmelder). Dit is een verbeterpunt, voor verder een prima kamer.

Supersnelle check-in, vriendelijke dames en heren die er werken. Het ontbijt is zeer smakelijk en goed verzorgd. De kamer is netjes, met lekkere boxspringbedden. Alles lekker op loopafstand, paraplu's te leen bij slecht weer en de bagage kan blijven staan op de dag dat je weer weg gaat. Nette service!

Ik vond her er heerlijk rustig. En ik heb twee dagen heerlijk gefietst, ondanks een dag regen.

Niet heel erg: maar de toiletpot zou iets hoger kunnen. En de douchedeuren vond ik wat moeilijk open en dicht te doen.

Vriendelijke mensen. Heel rustig 's nachts. Glutenvrij op verzoek. Knus, gezellig familiehotel. Leuke, rustige straat. Koffie- en theefaciliteit op de kamer. Een heerlijk bed met twee kussens.

Prima, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Driepersoonskamer met Douche en Toilet

Eigenlijk niets. Misschien zou er iets van een rekje in de badkamer mogen om de handdoeken op te hangen.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Perfecte ligging. Kamer prima.

goed gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

ik heb eigenlijk niks toe te voegen wij vonden het goed.

de kamers waren heel gezellig en leuk ingericht.en het onbijt was ook goed. wij hadden een lamer op de begane grond met een zitje buiten dat was heel fijn. konden we s'morgens lekker buiten zitten in het zonnetje

zie boven

misschien de douche, had de eerste keer wat wateroverlast omdat er geen drempeltje was, had wat problemen met de douchekraan,koud/warm moeilijk te regelen, maar dat wende al gauw,en was verder geen probleem meer

heb een fijn verblijf gehad,personeel was erg vriendelijk, ontbijt was goed verzorgd,kamer was schoon, wat klein maar wel knus

Het verblijf......hotel en Terschelling en restaurants, waren geweldig......hebben genoten, super

Verdiend verbetering............matras mag wat harder en geen kunstof hoes er omheen.........stoeien met de douche kop, geloof dat ieder hotel daar problemen mee heeft....voor de rest alles dik in orde.

Gezellig hotel, perfecte locatie, zeer vriendelijke mensen, gastvrij, heerlijk ontbijt, prima kamer, altijd warm water, rustige omgeving, goede restaurants (vergeet niet te reserveren)............aanbevelingswaardig, en gaan zeker een keer terug.

Het was een goed verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Er is geen Tuin en geen lekkere zithoek binnen Voor als je s avonds even lekker wil zitten.

Het ontbijt was goed, de kamer schoon en de bedden heerlijk!! En je bent dicht bij strand west en winkels.

Prima voor een paar nachten, maar moet ook niet langer duren.
    • Driepersoonskamer - Douche Toilet

Met slecht weer is de kamer wel erg klein voor 3 personen. Weinig voorzieningen op de kamer. Alles wel erg gedateerd.

In het centrum van West, daardoor dicht bij de winkels.

was goed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

prijs/kwaliteit is niet in orde vergeleken met van der Valk in Drachten. Maar er waren maar twee kamers te boeken op Terschelling. Dit was er een van. Het is niet anders.

Vond de prijs best hoog.

Het was een gezellige entourage, fijne bedden, gewoon basic ontbijt met keuzes voor verschillende soorten ontbijt, genoeg in elk geval.

heel goed.

voor ons waren de bedden iets te zacht maar dat heeft onze nachtrust niet belemmerd:-)

het ontbijt was goed! de kamer prima! de eetkamer vonden we erg gezellig en sfeervol, een echte huis/eetkamer!

Fijne plek!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Prima onbijt en fijne bedden. Fijn dat de koffers na het uitchecken opgeslagen kunnen worden. De ligging is ook prettig, in de luwte van het centrum.

Genoten van gastvrijheid!

Een klein minpuntje is de temperatuur van de kamer (erg warm), echter beschikt de kamer wel over een ventilator en staat dit ook aangegeven op de site.

Heerlijke bedden. Redelijk uitgebreid ontbijt met een perfect gekookt eitje en goed te drinken koffie. Zeer vriendelijke en gastvrije medewerkers en op een goede locatie in een rustig gelegen straat.

Had bij jullie geboekt , maar was niet doorgekomen het treserveringsnr bij het hotel . Gelukkig voor ons en het hotel had ik dit van te voren gecheckt en konden ze ons nog een kamer reserveren op tijd.

Leuke frisse uitstraling, personeel prima

Prettig kleinschalig Hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prettig kleinschalig Hotel! goede plek om aan te komen en te vertrekken alle praktische zaken zijn in de buurt. Maar ook loop je zo om de hoek Het wad op of rijd op je fiets de verte in! Fijn ook dat de bagage nadat we uitgeboekt hadden daar nog een dagje kon blijven staan. Geen terras bij het Hotel wel twee banken voor de deur en veel terrassen in de buurt!

Ik heb genoten! Wat een wonderschoon eiland, met vriendelijke mensen. Prima hotel.

Er viel eigenlijk niets tegen. Ik had ze graag een compliment gegeven, maar ze waren bij vertrek niet zo spraakzaam, dus dat schoot er wat bij in. Verder wel uiterst vriendelijk.

Het is een heel prettig hotel. Prima locatie, rustig straatje, alles doet het en er is alles wat je nodig hebt. Heel Hollands, met een 'gewone' wat gedateerde maar prima badkamer. Koffie en thee op de kamer vind ik heel fijn. Het ontbijt was prima. Ik miste alleen fruit en/ of Terschellingse cranberry's (en evt noten) voor bij de muesli.

Prima locatie, goede service,lekker ontbijt, goede...

Bed was wat te zacht voor ons, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillen, verder goed geslapen.

Prima locatie, goede service,lekker ontbijt, goede accommodatie.

Aangenaam verblijf dat we met plezier aanbevelen.

Geen lift, en moeilijke trappen naar de kamers op de verdiepingen. Badkamer met inloopdouche : hele vloer rap nat. Voor kwieke zestigers en zeventigers als wij waren die minpunten wel te overwinnen.

Gezellige ontbijtruimte. Uitbaters vragen u welk eitje u wenst (naast het ontbijtbuffet). Speciale lamsoorhonig. Hotelletje in rustige straat.

Heel fijn.

Een buiten zitje.

De kamer was sfeervol en de bedden waren heerlijk lekker ontspannen hotel fijn midden in west voorherhaaling vatbaar Terschelling is altijd heerlijk.groet Diny Craane en Marijke sparnaaiy

Super hotel. Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Was geen kledingkast op kamer 2.

Ontbijt was super. Hele vriendelijke bereidwillig eigenaren. Super gastvrij! Als we naar Terschelling gaan. .dan hotel Buren!

Perfecte locatie!
    • Driepersoonskamer - Douche Toilet

Erg gastvrij, super gehad. Frisse, lichte en schone kamers. Volgende keer zouden we toch graag aan de andere kant willen zitten om ook een terrasje te hebben. Campingbedje stond klaar; opgemaakt en al! Klein minpuntje: het matras van m'n partner was wel wat aan de zachte kant. Zeker de moeite waard voor een 2e verblijf!

Fijn hotel op mooie locatie. Zeker aan te bevelen.

Voor mij waren de bedden te zacht. Ik werd 's nachts al wakker met rugpijn, maar dat mocht de pret niet drukken. (tweede nacht ging al iets beter)

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, ruime kamer. Kleine badkamer, maar voldeed goed. Het hotel ligt net buiten het centrum, in een mooi rustig straatje.

Het is een heerlijke accommodatie op een prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

in het douche gedeelte graag een rekje om shampoo e.d. in te zetten en een haakje waar je je handdoek kan ophangen(nu moest je de handdoek op de wc leggen of nat door de douche lopen) Douche gordijn zou ik vervangen door een wandje(ruimte genoeg)

ontbijt was prima en uitgebreid kamer en badkamer ruim genoeg en wat heerlijk was het terrasje(alleen jammer dat er een of andere afzuiging nogal hard aan stond)

Een prachtig verblijf op Terschelling in een accomodatie die, gezien de prijs, beter mocht zijn.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Gezien de 3 sterren-kwalificatie mocht het ontbijt zeker aangevuld worden met vers fruit. De badkamer had nauwelijks afzuiging en werd dus erg nat door condensvocht van het douchen. Het douchewater spatte de badkamer nat omdat er nauwelijks afscheiding tussen douche en de rest van de badkamer was.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gehorigheid en de stopcontacten die onder een schuine wand zaten waardoor je niet de opladers van de telefoon erin kon pluggen.

Ze waren erg gastvrij. Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Een klein en plezierig hotel.

De regen! hahaha

Prachtige ligging,dichtbij het strand en winkeltjes,aardig personeel, heerlijk ontbijt, heerlijke matrassen,prachtige eetzaal,kortom,niks op aan te merken!

Gastvrij hotelletje.

Niets. Als u slecht ter been bent boek dan een kamer beneden er is geen lift en de trappetjes zijn best lastig.

Lekker rustig gelegen,en toch in het centrum. Prima ontbijt.Lekker verse jus. Leuke ontbijtkamer.Leuke gastvrije sfeer.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Niet ongezellig maar eenvoudig.

Het uitzicht en er was geen algemeen terras en ontmoetingsruimte.

Het ontbijt was niet slecht maar sober. Een gebakken eitje bijvoorbeeld zou fijn zijn geweest. En zelf koffie kunnnen tappen was niet mogelijk, dit werd geserveerd in metalen kannetjes.

Prima hotel voor een 2 a 3 daags verblijf.

Ontbijt prima, maar ontbijt ruimte eigenlijk te klein (zeker bij drukte) en iets te warm/benauwd. Trap naar 1e verdieping erg smal en kleine treden (lastig met bagage of voor minder mobiele gasten)

Centrale ligging in West Terschelling en daarmee op loopafstand van alle horeca, boot, fietsenverhuur e.d. Prima bed & stevige douche :-) . Tevens goede ruimte buiten om (gehuurde-) fietsen te stallen.

geen vriendelijk ontvangst , als je een hotel runt , moet...

geen vriendelijk ontvangst , als je een hotel runt , moet je gastvrij en vriendelijk overkomen. ik had meer t idee dat passie van personeel eruit was.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Uitstekende uitvalbasis voor een kort verblijf!

Het was erg warm in het hotel, terwijl het buiten niet heel warm was. Dit geeft soms een benauwd gevoel, met name in de ontbijt ruimte. Er is geen mogelijkheid om 's avonds nog even beneden te loungen, dus voor een alleengaande reiziger is het minder aantrekkelijk. Er is geen bureau op de kamer, dus het is niet goed mogelijk om te werken op de kamer.

Hotel Buren is een prima uitvalbasis voor een bezoek aan Terschelling. Het hotel ligt in een rustig straatje, de kamer ziet er goed uit en de bedden zijn zeer comfortabel, het personeel is aardig. Het ontbijt is prima. Er is gratis uitstekende wifi en buiten een plek om je fiets neer te zetten.

Prima onderdak voor de Pinksteren.

Onze kamer was een beetje donker (klein raam). En de trappetjes naar boven zijn minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Prima bedden, lekker ontbijt, vriendelijke bediening. Leuke locatie, het ziet er gezellig uit. We konden de fietsen kwijt naast het hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Aardig en centraal gelegen hotel voor een paar daagjes Terschelling.

De ophangmogelijkheden zowel in de kamer als in de badkamer zijn beperkt. Nog een tip: als je slecht ter been bent of trap lopen gaat moeizaam , boek dan een kamer op de begane grond!

Een gemoedelijk hotel op een gunstige ligging in het dorp West-Terschelling. Niet ver van de boot, in een rustige straat en dichtbij de winkelstraatjes en restaurantjes/cafe's. Het ontbijt, de bedden en de tv waren prima. Een goed adres voor enkele dagen Terschelling.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Terschelling is een mooi eiland en als je een eenvoudig hotel zoekt is hotel Buren goed te
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

De beschrijving van de kamer komt niet geheel overeen met de werkelijkheid. We hadden een kamer op de begane grond. Als je naar de foto's kijkt denk je dat je een kamer met openslaande deuren mag verwachten dit klopt echter niet. In de kamer is geen kast, er zijn twee smalle plankjes met daaronder 4 kapstokhaken. Het zitje bestaat uit een kruk bij een bureau. Er was een stoel achter het bed en onder de de " kastplank" maar daar stonden de tassen op omdat we die nergens anders kwijt konden. Het uitzicht was op een rommelige steeg met fietsen. Voor een paar dagen is het prima maar wij waren er een week en dan is de kamer erg klein.

De bedden waren goed. Het personeel is er vriendelijk en het ontbijt is goed.

Leuke plek in het centrum van West-Terschelling

De badkamer was onpraktisch ingedeeld waardoor alles nat werd. Tevens was er geen verwarming aanwezig waardoor het een kille ruimte was.

Ontbijt was lekker en uitgebreid! Wel een kleine ruimte voor de hoeveelheid gasten. Sommige mensen konden of niet ontbijten of ze moesten lang wachten op een tafeltje doordat andere mensen onnodig lang bleven zitten na het nuttigen van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Keurig hotelletje op goede centrale locatie.

Bij het uitchecken kon er amper een groet vanaf. Laat staan dat er gevraagd werd of het verblijf naar wens was. (Wat wel zo was.) Het bed was nieuw, met een los pocketveringmatras. Te zacht naar mijn smaak en het lag zo los dat het verschoof, waardoor ik een keer op de grond viel toen ik dacht op de rand van het bed te gaan zitten. De kamer was onhandig ingedeeld, waardoor je vanaf het bed geen zicht op het raam had en weinig daglicht.

Rustig straatje in het centrum van West-Terschelling. Nette kamer, geen overbodige poespas.

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Niets om op aan te merken.

Vriendelijkheid van de medewerkers van Hotel buren. Prima ontbijt, goed bed en dekbed. Ondanks de hotelkamer en badkamer niet al te groot zijn , maar ruim voldoende voor gebruik van een weekend.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Komen graag tzt terug. Zeer goed bevalle

Voor ons niets. Aleen de trappen kunnen problemen opleveren.

De zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het uitstekende ontbijt. De gemoedelijke accommodatien zonder overbodige luxe. De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

De algehele sfeer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het weer, maar daar kan ik niemand op aanrekenen. In andere woorden; het was perfect zo!

De algehele sfeer. Wat ik als bijzonder prettig heb ervaring is het lunchpakket dat (uit eigen beweging) voor me klaar lag bij vertrek.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Rustige kamer en perfecte locatie

Bed is voor mensen met rug of nekklachten denk ik te zacht.zware mensen liggen in n kuil. De dames waren heel erg aardig. De receptionist wat stugger

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Na een dag wandelen en/of fietsen is hotel Buren een heerlijke plek om uit te rusten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De matrassen waren te zacht; zeker voor mensen met een rugklachten.

Ruime keus in brood, beleg, drinken, etc.; prima ontbijt. Het hotel is op loopafstand van het winkelcentrum en vele leuke restaurants in het dorp West-Terschelling. De afstand tot de haven is zo gering dat je bij wijze van spreken zo de boot oploopt met je bagage.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

rustige kamer, lekker ontbijtje!

voor ons persoonlijk waren de matrassen iets te zacht. De tv hing voor ons te hoog. Je moest teveel naar boven kijken. Iets lager was beter geweest.

rustige kamer, lekker ontbijtje!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Vast adresje erbij op Terschelling!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Begane Grond

Enige verbeterpunt zou een douchegordijn zijn. Blijft alles droger met douchen.

De locatie is perfect. Op loopafstand van de terminal. Warm welkom. Prima kamer (2)badkamer is wat klein,maar functioneel. Bedden zijn comfortabel en je kunt kiezen tussen twee kussens. Er staat een minikoffieautomaatje op de kamer en een waterkoker. Onder de tafel staat een kleine koelkast. Er is geen kast,maar genoeg ruimte om kleding aan haken te hangen(voorzien van hangers).Het ontbijt is prima. Ruime keuze brood/broodjes beleg/muesli/yoghurt. Lekker rustig snachts. We begrijpen eigenlijk niet goed waarom dit hotel een 8,3 heeft gemiddeld. Ze hebben een hoger cijfer verdient.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

Goede ligging ten opzichte van het centrum, gezellig ontbijt...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Badkamer had iets luxer gemogen

Goede ligging ten opzichte van het centrum, gezellig ontbijt met vers eitje! Wij hadden een kamer met terras, heerlijk om even in het zonnetje te zitten.