Beoordelingen over Bilderberg Hotel De Buunderkamp 4-sterren

Buunderkamp 8, 6874 NC Wolfheze, Nederland

#1 van de 2 hotels in Wolfheze

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Prijs glas wijn € 5,75. Deuren nog met sleutel openen!

Geweldig ontbijt, gepocht ei met bacon op juiste temperatuur, meestal bijna koud. Goede service, mooie locatie, sfeervol aangekleed. Veel variatie in aanbod, vriendelijk en behulpzaam personeel. Prachtige ruime en schone slaapkamer, muisstil.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

super, goede bedden, service en ontbijt

de eetgelegenheid in de loungebars aan achterzijde, meer een bar voor een borreltje en hapje, een uitgebreide warme maaltijd had te weinig ruimte op tafeltjes en het zit wat raar met een bord ver voor je uit op een lage lounge tafel + stoel of bij een soort sta tafel met barkruk, verhouding klopt niet helemaal om warm te eten met mes en vork.

alles

Wij gingen naar het concert van Helene Fischer in Gelredome.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het was wel jammer dat we geen mindervalide kamer hadden, hadden een bad. Achteraf gevraagd, geen mindervalide kamers, voor een nacht goed zo, je hoeft uiteindelijk niet iedere dag te douchen.

Wij gingen naar het concert van Helene Fischer in Gelredome. Het hotel regelde een taxi en we konden vantevoren in de lounche, een lekkere salade en friet gegeten. Bij het ontbijt waren ook sojamelk en sojayohurt, fijn om dat wij plantaardig eten.

oke

jammer dat er blijkbaar veel mensen zaten die óf een of andere deal hadden, of anderzijds van een aanbieding gebruikt gemaakt hadden. Als men dan de volle mep betaald bekruipt je toch een gevoel dat je besodemieterd wordt. uiteindelijk zijn 2 nachten met 4 personen voor méér dan €400 een behoorlijke prijs. ter vergelijking: ik ga zomers naar italie en betaal al jaren voor een vergelijkbaar Hotel (Hotel am medienpark München) steeds voor 5 personen per nacht incl. ontbijt ca. €100.00. das de helft..

ontbijt was super, restaurant was oke.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Fantastisch verblijf, lekker eten, zeer mooie gerenoveerde kamer

Meer keus in menukaart

Uitgebreid en heerlijk ontbijt. Het eten in het restaurant was zeer lekker. Zeer ruime gerenoveerde kamer met afzonderlijk toilet. Perfect. Zeer vriendelijk personeel.

Prima voor weekend weg.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De start van de wandelroute in het bos rondom het hotel, was niet heel duidelijk aangegeven. We hadden graag ons hondje - desnoods in een aparte ruimte - meegenomen met ons naar het ontbijt. Ze ligt verder rustig onder tafel.

De ruime kamer en badkamer met aparte goede douche en bosrijke omgeving

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het ontbijt was heel uitgebreid.

We hadden kamer 149, een 2 persoonskamer. De kamer lag boven de keuken en naast een dienstkamer. Heel de tijd een naar geluid van de ventilatie, buiten of naast ons. 😳 Ze hebben vast gedacht, 1 nachtje?? Dan krijgen ze k149, want die zijn toch weer snel weg. Ook geen koffie of thee mogelijkheden terwijl dat wel op de site staat.

Het ontbijt was heel uitgebreid.

mooie plek in het bos voor een kort weekendje

gordijnen met losse einden, niet goed werkende afsluiting wastafel, wat beschadigd meubilair.

Service in eetzaal, we hadden niet gereserveerd maar konden rond 18:00 zo inschuiven. En dat je op zondagochtend heerlijk even een baantje kon trekken in het zwembad.

TOP-HOTEL

Ik kan niets bedenken. Maar als ik iets negatiefs moet verzinnen, er was een verhoogje naar de badkamer toe en dat heeft enkele keren pijn gedaan.. :D

De ligging is ongelooflijk! Super mooie, rustige, groene buurt. Heerlijk verblijf in een prachtige suite! Enorm ruime kamer!

Alles was prima.

Entree van kamer...ingechekt om 11u maar pas om 14u30 vrije kamer.... ondanks alle respect naar poetsdienst toe ... menige persoon die na ons toekwamen kregen veeleer de sleutel... niettemin was de rest super !!

Alles was prima...chapeau voor de mensen die we tegen kwamen vh hotel...👍

De aanblik van het hotel heeft een wat verouderde aanblik. Heel jammer, want het ligt erg mooi!!

Het uitzicht. Wij hadden wel is waar een geweldig uitzicht op de tuin, maar ook op het dak van de bar.

Ontbijt was goed. Kamers kunnen wel een update gebruiken. En in de kamer rook het muf!!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

De locatie en de ruime kamer met de grote bedden.

Het personeel was voor een deel onvriendelijk, een enkeling was wel aardig maar te amicaal en maakte ongepaste opmerkingen

De locatie en de ruime kamer met de grote bedden. En het zwembad dat altijd open is

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed bed en ontbijt maar vuile en afgeleefde kamer.

De kamer die we kregen(nr: 149) lag naast airco-unit die veel lawaai maakte. Deze kamer was ook zonder koffie/ thee voorziening en dit zou volgens Booking wel zijn,volgens het hotel niet. Hierdoor een andere kamer gevraagd en ook gekregen(nr: 247). Deze kamer was vies, drankringen op nachtkastje van vorige gasten,vuile gordijnen,schimmel op plafond van badkamer, douchegordijn bij bad,zeer vuile vlekken op vloerbedekking, kamer ziet er volledig afgeleefd uit.

Mooie locatie,goed bed en ontbijt. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Omdat er geen koffie / theevoorziening was op kamer werd dit alsnog later op de kamer gebracht. Algemeen: Zeer mooie locatie,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel maar verouderde en afgeleefde kamers.

Superb! 😄
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het eten bij de restaurant van de hotel was super lekker, ondanks dat we 10 minuten te laat waren nadat de keuken was gesloten toch werden we geholpen. Matras was super schoon en de kussens ook erg comfortabel :) we komen graag zeker weer terug!

Erg vriendelijke medewerkers en een fantastische ligging op...

Het hotel is prima. Alleen je ziet wel dat het tijd wordt voor een flinke renovatie om alles terug te brengen naar de 21ste eeuw.

Erg vriendelijke medewerkers en een fantastische ligging op twee fiets minuten van de Hoge Veluwe

Goede ligging in het groen, ruime kamer en uitgebreid...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De indruk dat het hotel aan enige slijtage onderhevig is. Op de kamer kapot stopcontact, sierstrip weg van nachtkast, vegen op de muur; Ook in het restaurants heeft het kunstleder van de stoelen en zetels afgezien.

Goede ligging in het groen, ruime kamer en uitgebreid ontbijt.

Fijn hotel voor een weekend weg naar de Veluwe

Het hotel is iets gedateerd maar dat merk je niet in het comfort. Bekijk wel goed of je een kamer met balkon boekt. Wij kregen een upgrade maar dat was met balkon zonder toegang.

Prachtige locatie om per fiets de omgeving te bekijken.

De vlag dekt niet de lading.

Een renovatie zou het hotel goed doen. Spiegel badkamer was verweerd, balkon vuil en met mos begroeid en de stoelen in het restaurant waren sleets.

Het hotel was rustig gelegen in een mooie omgeving.

Gewoon goed

Wij hadden bij booking.com kamer besteld met twee 1 pers bedden echter bij aankomst toch 1 twee persoonsbewijs... Dit was een fout van booking.com werd ons verteld. Wij kregen een upgrade kamer met twee twee persoonskamer hiervoor in de plaats. Prima opgelost dus...

Ontbijt en omgeving

veel positieve punten, ook te veel teleurstellende

voor bilderberg verwachting karige kamer geen koelkast, plastic bekers in badkamer, geen koffiezet faciliteit b.v., uitzicht uit kamer ronduit onaantrekkelijk, kennelijk worden booking com klanten op de minst aantrekkelijke kamers geplaatst. sluiting van de balkondeur op onze kamer werkte niet ondanks waarschuwing dit wel te gebruiken, idem kluisje werkte evenmin.

ligging,omgeving, zwembad, parkeren, receptie, ontbijt, grootte kamer, medewerkers in restaurant.

Enige aandachtspunten zijn er wel

Ontvangst aan de receptie was niet zo goed, het was druk, maar de enige receptioniste liep weg om bagage van andere gasten naar hun kamer te brengen was zomaar 3 minuten weg. Later op de dag wilden wij iets vragen en kwamen aan de receptie en daar stonden een aantal mensen te wachten. Niemand aan de receptie ,heb een minuutje gewacht en ben toen achter de receptie gelopen en mijn hoofd om de hoek gestoken, daar waren een aantal mensen 2 of 3 in gesprek. Ik gaf aan dat er een aantal mensen aan de receptie stonde te wachten. De reactie was ... we komen eraan. Inderdaad na 1 minuut verscheen er personeel. Mensen hebben dus minimaal 6 minuten tegen een lege receptie aan moeten kijken.

Het ontbijt was ronduit goed te noemen.

Het ontbijt was prima en het terras was ook heerlijk om te...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De warme kamers.maar er waren blowers neergezet en verder was er nu niet veel aan te doen begrijp ik .misschien in de toekomst wel.

Het ontbijt was prima en het terras was ook heerlijk om te vertoeven

Teleurstellend

Ik had een kamer bevestigd gekregen met 2 aparte bedden. De foto bij de boeking liet ook een ruime kamer zien met een deur naar buiten. Ik kreeg echter een relatief kleine kamer (tov van de foto) met een twijfelaar. Op zich geen probleem want ik was alleen en met de kamer zelf was niet zo veel mis. De kamer had echter geen buiten en was boven de keuken van het restaurant. Het (erg vuile, nauwelijks doorheen te kijken) raam kon maar een klein stukje open. Echter het gegooi met borden en bestek ging die drukke avond heel lang door waardoor ik erg slecht in slaap kon komen. Dubbel pech dus. Ik heb deze teleurstelling de ochtend gemeld bij de receptie. De receptionist vertelde me dat dit de kamer was die in via booking.com kon reserveren en als ik een volgende keer een kamer met 2 aparte bedden wilde kon ik dat beter specifiek erbij vermelden. Vreemde zaak, ik had immers een bevestiging zwart op wit van een kamer met 2 gescheiden bedden, dan moet ik daar toch van op aan kunnen?

Goede ligging midden in de bossen. Ik heb er heerlijk kunnen hardlopen. Schone kamer en prima restaurant.

Prijs-kwaliteit goed mits schoon

Het was niet erg schoon. Als een hotel wat gedateerd is, geen probleem maar als ook niet schoon is dan versterkt dat elkaar. Met name de badkamer was niet schoon.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt. Goed bed.

Tegenvallend door grote groep Turkse voetballers op trainingskamp.

Bij aankomst stonk de kamer vreselijk naar rook. Hoe zo rookvrij hotel? Geen andere kamer beschikbaar: alles bezet door Turks voetbalteam, dat overigens een negatief stempel op het verblijf drukte. Diverse dagen sprayen heeft eea acceptabel gemaakt. Bezetting receptie bij aankomst ondermaats. Kamer nog niet klaar om 1500 uur!!! Geen airco op de kamer wel een ventilator.

Parkeerruimte en mooi terras aan achterzijde. Grote bedden.

Niet de moeite waard

Temperatuur veel te hoog. De kamers die in de avond op de zon staan zijn niet bruikbaar. Ruim 30 graden zonder airco! Vreselijke nacht. In ieder hotel vragen ze of alles naar wens was. Daar zijn ze mee gestopt! Ongetwijfeld teveel klachten.

Prima, met een kamer met beter uitzicht vanaf het balkon, zeker een aanrader!

Hadden graag een kamer gehad met balkon met uitzicht op die mooie tuin. Helaas, het werd een kamer met uitzicht op het dak en vanuit de stoel tegen een muurtje. Heel jammer, vooral een gemis met het mooie weer wat we hadden.

Goed ontbijt met lekkere koffie, schone kamer, goed bed, goede prijs/kwaliteitverhouding. Het hotel staat in een mooie omgeving en heeft een prachtige tuin.

Luxe hotel op een onverwachte plek.

Niet echt, buitenkant kan opknapbeurtje gebruiken maar hier was al mee begonnen.

Erg luxe en professioneel van binnen. Top personeel en een geweldige locatie in het bos. Rustige en mooie omgeving. Perfect voor wandelaars, fietsers of natuurliefhebbers.

Locatie, midden in de bossen.

Verouderd, vieze vlekken in de vloerbedekking en schimmel in de badkamer

Locatie, midden in de bossen. Heerlijk gegeten s avonds in het restaurant en ook in de bar. Fietsen kunnen in de parkeergarage staan

De locatie was erg mooi heerlijk rustig in het bos.

zachte bedden. de kamers zijn verouderd wij hadden een luxe kamer maar geen buiten terwijl onze zoon een gewone kamer had met balkon. prijs voor overnachten hond was 25,- we zaten in 103 veelste ver van de buitendeur terwijl op een paar meter afstand een buitendeur was maar mocht niet gebruik worden. voor 25,- verwacht je wel iets terug of een betere kamer met een buiten en/of iets van een deken, waterbak en iets lekkers voor de hond bij andere hotels kan dat nml al met 15,- p.n voor de hond. Het ontbijt was top maar dineren zal eenmalig zijn geweest veelste duur en eenvoudig opgediend.

De locatie was erg mooi heerlijk rustig in het bos. heerlijk ontbijt tot nu toe de meest uitgebreide van de Bilderberg keten die wij kennen. Zalig zwembad en lekker lang open tm 23uur. Ondanks te veelste dure prijs voor de hond en het tegenvallend diner toch reden genoeg om terug te gaan.

Verwarmd binnenbad, uitgebreid ontbijt en prima bedden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Beetje gedateerd, vooral de badkamer en toilet. Ook de omkleedruimte bij het binnenbad was niet erg schoon.

Verwarmd binnenbad, uitgebreid ontbijt en prima bedden.

eten en slapen ok rest dringend aan vernieuwing toe

HET HELE GEBOUW DRINGEND AAN RENOVATIE TOE enkel glas vloerbekleding vuil en versleten,gaten in de gordijen etc

ONTBIJT EN LUNCH OK heel rustig 'snachts

Voor fietsers een super locatie. Hotel kan een opfrisbeurt gebruiken, dan pas een top hotel.

Badkamer aan vernieuwing toe. Balkon en kamer kunnen netter gekuist worden. Beperkte kaart in het restaurant.

Omgeving was super. Goede bedden. Vriendelijk onthaal.

kort maar krachtig, maar goed gezien het matige weer

kamer was aan uiterste eind van de gang ,niet handig als je moeilijk ter been bent ( wat aan de receptie gemeld was)

prima ontbijt, doch zondagmorgen is niet aan te raden voor kinderloze echtparen, zwembad was zaterdag niet te doen ,gezien de hoeveelheid spetterende jeugd stoeltje in de douche was binnen 5 minuten geregeld

Bilderberg onwaardig

Onze kamer 151 lag schuin boven de dienstingang waar om 3 uur, 6 uur en half 7 uur vrachtwagens spullen kwamen halen en brengen. O.a. kratten met lege flessen. De mensen hielden totaal geen rekening met slapende hotelgasten. Na onze klacht bij het vertrek werd 10% van de rekening van de kamer, bar en restaurant afgehaald. Aardig maar wij hadden liever een goede nachtrust willen hebben. De houding van receptiemedewerker gaf ook niet de indruk dat er naast de 10% korting geven verder iets aan deze overlast werd gedaan.

De ligging van het hotel. De parkeergarage voor onze motoren.

Prima voor een nachtje, heerlijk ontbijtbuffet, en evt. wel oordopjes meenemen.

- oordopjes mee: uit reviews bleek al dat je geluiden hoort van andere gasten, slaande deuren ed, jammer.

- 1 nacht ivm een cursus in het hotel. - op verzoek een rustig gelegen kamer gekregen. - kamerfaciliteiten prima. - grote badlakens, prima douche. - heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, en lunchbuffet. - ruime verlichte parkeerplaats

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ik had meer verwacht, zeker voor deze prijs

Oude kamer waar o.a. het raam dicht moet met behulp van een stok. Er is mij verteld dat er een bel naast de parkeergarage zat om je binnen te laten als je later terug kwam, echter was deze bel er niet.

Ruime kamer

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

De ligging in het groen en het ruime terras.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De badkamer was gedateerd. Afwerking bij de douche met losse plaat.

De ligging in het groen en het ruime terras. Het ontbijt was ook prima. Voor de kinderen een aangepast tarief. Prima locatie voor trip naar de dierentuin in Rhenen. Tip met kinderen; pannenkoekenrestaurant de Tijd, prima gegeten op het terras en vriendelijke bediening.

super !!!

Helemaal niets

Het receptie personeel was bijzonder aardig !!! als je iets vraagt dan lossen ze het op. De kamer was perfect met een mooie badkamer. De bedden sliepen heerlijk, geen enkel geluid in de avond en nacht Bij het opkomen van de zon kon je heerlijk genieten van de vogeltjes. Kortom: een geweldig hotel waar we vast nog eens heen gaan

volledig geslaagd
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

in het jaar van het WK ? Een nieuwe voetbaltafel. Maar inderdaad, bijna vergeten, Nederland gaat dit keer niet naar het WH voetbal.

We waren er met kinderen en kleinkinderen. De combinatie van het kinderbuffet en à la carte voor de volwassenen gaf een schitterend verloop van het avondmaal. 's Morgens is er een royaal ontbijt. En met het aanbod in de omgeving was er keuze ifv het weer. En ook de ongedwongen vriendelijkheid van het personeel droeg bij tot rust in ons gezelschap. We hadden een fijn 2-daagse, wat als driedaagse bedoeld was, maar we reserveren iets te laat, volgende keer beter

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Locatie is enigszins verouderd, maar nog wel zeer netjes

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt zeer compleet verzorgd. Bedden waren erg goed

Heerlijk! In een prachtige omgeving en voor herhaling vatbaar.

wij missen een plank o.i.d om je toilettas op te zetten, nu staat het op de grond. De kamer was erg gehorig. Er zat bij ons alleen een deur tussen de andere kamer.

Wij kregen een upgrade. Heerlijk ruime kamer met alles wat wij nodig hadden. De bedden liggen heerlijk. In de avond heerlijk gedineerd. Eten was erg goed en de bediening is vriendelijk.

buitengewoon ontspannend met heerlijk eten een vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jonge mensen in de bediening waren buitengewoon vriendelijk maar maakten wel iets te veel foutjes. Hebben wij ons niet aan ge-ergerd, maar toch.....

Lokatie en faciliteiten

mooi gelegen confortabel hotel

geen mini bar op de kamer , zeer warm op de kamer, geen airco of kliksysteem voor de ramen

de ligging , een mooi terras aan de bar en terras aan de kamer , ligbad

Heerlijk en ontspannen
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De sauna werkte niet helemaal naar behoren. Maar nadat wij dit gemeld hadden was het redelijk snel gemaakt.

De kamer was mooi en groot. Het ontbijt goed en het diner uitstekend. We hebben daarnaast gewandeld in de omgeving wat ook heel mooi was. De technische dienst was snel en vakkundig.

Leuk, goede prijs kwaliteit verhouding

Het was erg druk in het restaurant bij het ontbijt en moesten lang wachten voor bijvoorbeeld koffie. Had leuk geweest als ze bij de check in vertelde over de upgrade. We dachten bijna dat we een verkeerde kamer hadden.

Wij hadden een upgrade van een standaard kamer naar een Suite! dat was een hele verassing. Grote ruime kamer, mooi uitzicht en lekker ontbijt in een prachtige omgeving. Parkeergarage is ook een echt pluspunt!

Keurig hotel, vriendelijk personeel - Beleid van management kan anders
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het diner "A la Carte" viel tegen en scoort op de prijs/pret ratio een mager zesje

Prima ontbijt - alleen vreselijk druk met jonge kinderen waardoor er een rommelige sfeer was. personeel werkt heel hard om constant aan te vullen en op te ruimen. (er is dus niets te kort). Kamers zijn ruim en schoon. Boek NIET op de begane grond nabij de "speelkamer" want sommige ouders dumpen om 07.00 hun kids daar die vervolgens de hele gang wakker schreeuwen terwijl Pa en Ma nog lekker uitslapen !

Hotel is aanrader, voor herhaling vatbaar

schoonmaak van kamer tussen 1e en 2e nacht was gedaan met de Franse slag. Ondanks dat durft men nog doodleuk per dag 2,20 Euro servicekosten p.p.p.n. in rekening te brengen. Dit doet afbreuk aan het geheel.

ontbijtbuffet was uitstekend. gratis parkeren. prima bed. Hotel is zeker aanrader.

Teleurstellend

We boeken twee kamers voor oudere mensen en geven aan dat ze slecht ter been en vragen of daar rekening mee gehouden kan worden. Ze krijgen een kamer op de eerste verdieping en moeten ook een kleine trap nemen, niet handig met een rolstoel. De kamers zouden ook zijn uitgerust met 2 aparte bedden, zodat Oma en kleinkind niet in het zelfde bed hoefde te slapen. Dit was ook niet het geval,klein 2 persoonsbed, erg jammer allemaal..

De omgeving is prachtig

Viel wat tegen

Het douchen moest in bad met een douchegordijn als afscheiding. Geen plek om je toiletspullen neer te zetten.

De omgeving is er prachtig. En het bed was goed.

Heerlijk bijkomen in dit fijne hotel in de bossen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Zo hedendaags en goed verzorgd het ontbijt was... zo standaard en een beetje ouderwets was de avond menu kaart. De kwaliteit was goed en voor de kinderen was er genoeg keus.

Wij hebben genoten van dit hotel in de bossen. De kamer was erg fijn en gezellig voor ons en de kinderen. We hebben heerlijk gewandeld in de bossen, gezwommen in het zwembad en genoten van een zeer goed verzorgd ontbijt.

Rust en ruimte buiten het hotel, niet erin.

Gehorige kamer naast de personeelsruimte en boven het magazijn. Erg zachte matrassen met kuil. Veel gezinnen met kinderen, waardoor het meer op een vakantiepark lijkt dan op een hotel.

Een prachtige locatie omringd door bos.

perfect hotel om met mijn familie tijd door te brengen - op een rustige plek in het groen

de kamer was koud het poetsen van de badkamer en de kamer kon beter

perfecte aanpassing van de voeding aan de vele allergenen waar ik rekening moet mee houden

Mooi gelegen

Jammer dat er door kleine raam net naast bed veel licht naar binnen viel zelfs in nacht, terwijl grote raam wel verduisteringsgordijn had. ( Mede daarop accommodatie uitgekozen). Mis ook raam dat open kan, hele schuifdeur is wel veel ineens.

Mooie omgeving, heerlijk rustig, zeer ruime en sfeervolle kamer én goed ontbijt.

Slechte nachtrust.

Het bed was te klein. Waarschijnlijk een twijfelaar . We hadden twee gescheiden bedden gereserveerd, maar bij aankomst bleken deze niet beschikbaar te zijn. De kamer op zich was erg klein.

Het ontbijt was goed.

Prachtige locatie, verouderd complex.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel is erg verouderd. Vloerbedekking is vies op veel plekken, gedateerde meubels enz. Het hotel is gewoon aan renovatie toe.

Prachtige locatie midden in het bos. Vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het ontbijtbuffet is ook prima, zeer veel keus maar op een kleine plek gesitueerd waardoor het erg druk is en veel mensen zijn nu eenmaal onbeschoft en beginnen dan te dringen. Het zwembad is tot laat in de avond open wat voor de kinderen erg fijn is.

Goed ontbijt, veel keuze.

Prijs-kwaliteit van het diner in het restaurant viel tegen, kamers en sanitair waren comfortabel maar wel toe aan een upgrade.

Goed ontbijt, veel keuze. Hotel is gelegen in een erg mooie en rustige omgeving.

locatie is mooi, midden in het bos.

Ontbijt viel erg tegen. sinaasappelsap proefde goedkoop en kunstmatig. Er waren 2 bussen met toeristen die tijdens het ontbijt verschrikkelijk veel lawaai maakten, keihard schreeuwden en hele conversaties hielden met andere toeristen die 10 tafels verderop zaten.

locatie is mooi, midden in het bos. Kamer was ok.

Heerlijke dagen gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Weinig stopcontacten. Wandtegels in het toilet waren vies toen we kwamen en nog niet schoongemaakt toen we vertrokken

Ontbijt was prima. Kamers waren heel goed

Goed hotel met aandachtspunten

Het zwembad en vooral douche en welness gedeelte is aan renovatie toe, ligstoelen in de weide achteraan zouden een plus zijn. Een speeltuintje ook. Wij kregen ook een update naar een suite. Tof, ware het niet dat deze een deur had naar andere kamer en er heel veel lawaai was van onze Chinese buren:(. Het hotel is ook nauwelijks veranderd t.o.v. 3jaar terug.

de natuur en omgeving zijn top. De gerechten zijn culinair hoogstaand.

Het is goed vertoeven in Wolfheze

Meubilair en vloerbedekking o.a. trappenhal. Voor 'ouderen' is in het bad in de badkamer niet praktisch

Uitstraling van personeel en bewust belangstellend.

Prima.

Onze kameer was mooi, maar ijskoud. De verwarming had bij het gereed maken van de kamer moeten worden aangezet.

De mensen waren aardig en behulpzaam. Het hotel ligt mooi, maar het is wel echt een donferentie-oord, waardoor het een zekere intimiteit mist. Vooral genoten van de vogels in het bos.

Mooie omgeving en faciliteiten. Kamer en bediening vielen tegen.

De kamer viel tegen, versleten vloerbedekking, wat gedateerde indruk van de (bad) kamer, balkon boven personeel uitgang? (rook en geluid). Bediening op het terras was er niet ondanks vraag aan de receptioniste. Dus maar elders gaan dineren. Ervaringen bij een eerder verblijf waren gelukkig beter.......

Ontbijt was uitstekend. De omgeving idem, je loopt zo de uitgebreide bossen in. Rustige omgeving met fijne terrassen. Goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima hotel met altijd vriendelijk personeel .

Jammer dat de wellness achteruit is gegaan .....geen stoomcabine meer en nergens een ligstoel om bij te komen naar de sauna .

Ontbijt super. Bedden prima .

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Heerlijk hotel om tot rust te komen en je batterij weer op te laden.

Badkamer zou misschien iets moderner mogen. Betere douchekop en het lichtsysteem is ook niet het nieuwste. Niet heel veel stopcontacten naast bed. Uber kennen ze hier nog niet, dus ben genoodzaakt taxi te nemen als je weg wil zonder auto.

De locatie is in het midden de bossen. Het is er dus erg rustig en ideaal om te wandelen of fietsen. Ontbijt was perfect. De faciliteiten zijn ook perfect!

Prima locatie voor trainingsdoeleinden

Vond de badkamer niet echt schoon. Het hotel ruikt naar "oma's kledingkast".

Redelijk basic voor 4*. Supervriendelijk personeel. Absoluut gastvrij. Ik kwam hier voor trainingsdoeleinden. Daarvoor is het een prima hotel. Verse thee (gember, tijm, munt, sereh etc), vers fruit en koekjes bij de trainingszalen krijgen hoge waardering.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goede service in hotel dat aan een verjongingskuur toe is
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het hotel is verouderd op verschillende punten: zwembad veel kalkaanslag, scheuren in hout van de sauna, vloerbedekking, badkamer etc. Het hinderde ons nu niet maar een renovatie kan niet lang uitgesteld worden

De service en de locatie, super bedden! En een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet.

Er was een diner buffet voor de kinderen in het restaurant...
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In het restaurant hebben we een paar keer aan de ober dingen moeten na vragen en de service was langsamt

Er was een diner buffet voor de kinderen in het restaurant met veel keuze

• Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het avondeten. Dat was niet super op smaak en prijs kwaliteit verhouding met het buffet van de kinderen was ook niet super.

De aandacht en rust die er was. Heerlijk hotel om met de kinderen heen te gaan

Gezellig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Toen we aankwamen om 15.30 uur was onze kamer nog niet klaar terwijl we er vanaf 14 uur in konden. De prijzen in het restaurant waren pittig en de kinderen vonden dat er weinig keus was bij het kinderbuffet, vooral voor vegetariërs.Het gebouw is gedateerd maar wel netjes.

Het zwembad, de sauna, de grootte van de kamer en het ontbijt.

een ontspannen midweek

kraan wastafel was bijna niet te openen en dicht te doen. Heb veel last van polsen en handen, dus erg lastig en pijnlijk. Heb dit eerste avond gemeld bij receptie. Tijdens ons verblijf niets aan gedaan.

Goede bedden, goed ontbijt., vriendelijk personeel, gezellige lounge, erg kindvriendelijk

Mooie omgeving, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kamer vonden wij niet goed schoongemaakt, voor het oog schoon maar als je verder keek had dit meer aandacht nodig. Was geen douchegordijn aanwezig.

Mooie omgeving, vriendelijk personeel.

Heel prettig verblijf om een nachtje heen te gaan. Maa
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De ober in het restaurant was erg prettig. Vriendelijk maar niet slijmerig. De locatie was echt prachtig. Rustig en direct aan een mooi bos gelegen. Er waren toen wij er waren veel kinderen. Dat was voor ons prettig. Mooi restaurant. Zonnig. Uitgebreid ontbijt. Veel keus. Fijn, schoon en warm zwembad. Mooie lounge.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers mooi ruim.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Iets meer ruimte om het ontbijtbuffet heen op drukke tijdstippen zou mooi zijn - dus misschien een andere plek voor het buffet (als dat überhaupt mogelijk is).

Het ontbijt was heerlijk en de kamers mooi ruim. De speelkamer was een succes bij mijn dreumes.

Het personeel is erg vriendelijk.

Wij hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Het eten had een goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij schrokken wel erg van de rekening. Op de bon zagen we dat de drankjes erg duur zijn. Voor bijvoorbeeld een glas rode wijn betaalde ik €10,50.

Het personeel is erg vriendelijk. Vanuit het hotel loop je zo het bos is.