Beoordelingen over Best Western Plus Berghotel Amersfoort 4-sterren

Utrechtseweg 225, 3818 EG Amersfoort, Nederland

#11 van de 18 hotels in Amersfoort

Heerlijk! We hebben genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Kalkresten op glazen douchewand. Alhoewel...je moet wel acrobatische toeren uithalen om die grondig te kunnen poetsen!

Heerlijk uitgebreid ontbijt! Ruimte om te parkeren. Fietsenbergplaats. Goed bed! Airco aanwezig.

Prachtige ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Het elektrisch was niet goed, bedlampjes deden t niet en tot twee keer toe midden in de nacht gingen de lampen spontaan aan, dus gebroken nacht gehad.

Koffie en thee ruime keuze , goed bed en ruime kamer. Mooie buurt, vlakbij centrum

Ik was daar ter voorbereiding van een examen, totale rust, dus ik ben tevreden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Ondanks de doorgaande weg totale rust 8n de kamer. Het ontbijt is echt een feestje. Veel verse producten, heerlijk vers brood en een behoorlijke diversiteit.

Goed eten, mooie ruime kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Hard bed en in het weekend ontbijt vanaf 8 uur. Kunnen wel ontbijt pakketjes gemaakt worden en bij meer dan tien personen word er een heel klein buffetje gemaakt. Wat niet in verhouding staat met het echte ontbijt.

Goed eten, mooie ruime kamer. Vriendelijk personeel. Leuk terras.

Locatie voor ons doeleind prima.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Ontbijtbuffet rommelig, ontbijtzaal ongezellig en tafels niet ingedekt. Op badkamer slechts 1 douchegel voor 2 personen en geen zeep om handen te wassen. Deuren in kamer/badkamer mogen wel een keer gesopt worden.

Locatie voor ons doeleind prima.

Het was echt een vakantie-weekend

Onze kamer op de 2e verdieping keek uit over het terras. Tot na 12.00 uur 's nachts zaten er nog mensen op het terras te praten en te lachen. Dat was zelfs te horen met het raam dicht.

Ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk met bijv. aparte jams. Echt voor elk wat wils.

heel erg vriendelijk personeel, mooi in het groen gelegen,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Sommige kamers zijn verouderd, ook al zijn werden ze vernieuwd (donker meubilair, donkere meubels). Vooral de verlichting laat in die kamers te wensen over waardoor het er erg donker en somber is. Er zijn een aantal kamers die volledig vernieuwd werden en die wel licht en ruim zijn. Volgende keer boek ik enkel nog die kamers.

heel erg vriendelijk personeel, mooi in het groen gelegen, lekker ontbijt en lekker eten.

Goed ontbijt, goede sfeer, schoon hotel in hele mooie...

Ouderwets ogende meubels

Goed ontbijt, goede sfeer, schoon hotel in hele mooie omgeving en te voet ook te doen van en naar het centrum (wel terugweg heuvel omhoog!)

Fijn verblijf.

Het eten is vrij duur.

De kamers waren mooi opgezet. Genoeg ruimte om te schuiven met de bedden. Heerlijk in de zon kunnen genieten met wat te drinken erbij.

Vriendelijk en voorkomend personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Kleine kamer met bed i.c.m. wastafel, pontificaal in het midden van de kamer Geeft een volle en rommelige indruk. Toilet en douche zijn erg krap. In douche een rekje op een onhandige plaats. Heb me daaraan pijnlijk gestoten. Verlichting (spots) lijkt enigszins bijeengeraapt. Bekleding stoel bij bureau sleets. Geen decoratie aan de muren. Heb e.e.a. aan de receptioniste gemeld, deze vertelde dat de kamer een "loft concept" is en adviseerde mij een volgende keer een luxe kamer te boeken. Die zou wat ruimer zijn. Zij betreurde het dat e.e.a. mij wat tegen gevallen was.

Vriendelijk en voorkomend personeel. Brandschone kamer.

Geslaagd vriendenweekend mede dankzij Best Western !!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Supervriendelijk receptiepersoneel. Niets was hun teveel. Bij aankomst gastvrij onthaal met een kopje koffie. Compliment. Goede kamers en ontbijt was goed.

Prima verblijf gehad!
    • Superior Eenpersoonskamer

Op zaterdag kan je vanaf 08.00 uur ontbijten, helaas was het ontbijt pas gereed om 08.30 uur.

Prima hotel, inmiddels meerdere keren geslapen. Vriendelijk personeel en zeer nette kamers.

Zeer aangenaam

Bij inchecken niet heel flexibel toen wij binnen de drie toegewezen kamers, namen/kamers gingen wisselen omdat de kinderen naast hun ouders wilden slapen

Zeer vriendelijk personeel Indien je een kamer op de 1e verdieping hebt, gerenoveerd, zeer lichte, ruime kamers. Super bediening in restaurant

Ietwat geluidshinder van de douche van de buurman 's morgens vroeg.

Judith was super vriendelijk en behulpzaam. We mochten zelfs een verlengkabel lenen voor onze presentatie meeting bij een klant. We hebben die achteraf terug bezorgd.

Zeer ruime, schone kamer met alle gemakken voorzien.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

- ruime kamer - goed bed - vriendelijk personeel - goed ontbijt - goede parkeergelegenheid - dichtbij Thermen Soesterberg - dichtbij Amersfoort

mooie, royale kamer en goede bedden
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Geen prullenbak. Het roze licht wat het hotel bescheen drong door in de kamer ondanks de gordijnen. Zeer storend om in roze licht te liggen 's nachts. Bovendien krijgt het totale hotel door deze verlichting de uitstraling van een bordeel, waar ik niet op zit te wachten.

mooie, royale kamer en goede bedden

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Begon goed en werd vervolgens erg vervelend
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Ondanks gevraagd te hebben om 100% Glutenvrije soep, toch glutenvolle soep gekregen met de mededeling erbij dat het Glutenvrij zou zijn. In Kamer 133 was gedurende de hele nacht een harde brom te horen. Bij dit doorgeven aan de receptie, kreeg ik te horen dat ze dachten dat dat probleem over was.

Bediening en dinner op vrijdagavond was zeer goed!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Kamer en ontbijt was prima
    • Superior Eenpersoonskamer

Prijzen in de brasserie waren buiten alle proporties. Diner was okay, gewoon prima, niet bijzonder. Toch snel 70€ per pp. zonder nagerecht.

Kamer en ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

betaalbaar goed hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

geen echte tegenvallers gehad. Is geen hypermodern hotel, maar in verhouding tot de prijs wat ik betaald heb was het echt perfect.

prima kamers en prijs/kwaliteitverhouding rustig hotel Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Voldoende

Ik vond het erg benauwd op de kamer. Door de vrij hoge (kale) kamer en het gesloten rolgordijn ( ik kreeg het niet open) vond ik het donker en triest op de kamer. Verder alles prima. Fiets gehuurd. Ik moest de fiets zelf opzoeken in de stalling wat volgens mij niet zo hoort. Bleek de fiets ook nog ergens anders te staan. Ik vond het ook erg gehorig op de kamer.

Douche toilet was prima. Bed sliep goed.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

aangenaam

het bed was veel te hard. De deuren slaan heel erg hard dicht. dit veroorzaakt overlast tijdens het slapen

het was schoon en netjes en zeer vriendelijk personeel

Schitterend
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Voor mij was het bed vrij kort. En het was redelijk warm in de kamer, hier konden we niets aan aanpassen, behalve de ramen open zetten.

Het hotel was begin januari tamelijk leeg. Onze kamer was schoon, ruim en comfortabel. In de ochtend was er een uitgebreid ontbijt, en er lag de hele dag fruit (en koffie/thee) klaar. Vanuit het hotel is de binnenstad op loopafstand (simpelweg de straat uitlopen, zo'n 20 minuten).

Prettig hotel, groep met touringcars gaf veel overlast

Sommige handdoeken waren versleten. De plaatsing, toegang tot de kast is niet handig, deuren slaan tegen toegangsdeur van badkamer, geeft vaak botsingen . Verder was er een groep tijdens de jaarwisseling die na 01.30 uur veel kabaal maakte en de hele nacht ook in de kamer naast ons. hard praten deuren slaan, roepen op de gang, ze waren zwaar bezopen. Dat kan een reden zijn hier niet meer terug te komen. Heb het de volgende dag bij receptie gemeld, had moeten bellen naar receptie, had ik niet aan gedacht.

Kamer indeling, ligging gebouw

Redelijk verblijf met prima ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Kamer heeft koude kunststof vloer met douche en WC niet afgescheiden van slaapkamer. Door eigen fout koude nacht gehad (verwarming bleek airco te zijn, radiator zat verstopt achter gordijn).

Prima ontbijt, dat nog even doorliep na 10 uur (portier had ons foutief geinformeerd)

Voortreffelijk ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Ventilatie in de badkamer stond te hoog. Gehorig bij in slaap vallen.

Voortreffelijk ontbijt. Hele goede producten en vriendelijke bediening in de eetzaal. Mooie aankleding van hotel tijdens de feestdagen.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een geschikt hotel, maar er zou met eenvoudige middelen meer van te maken zijn.

De kamer moet nodig een keer helemaal worden langsgelopen en een beetje opgeknapt. Het is eigenlijk niet goed te begrijpen waarom dat niet wordt gedaan. Het zou het hotel meteen een beter aanzien geven.

De ontvangst was hartelijk en het ontbijt was prima en op een leuke plek in de serre. We hadden gevraagd om een rustige kamer en dat is volledig gehonoreerd. Het bed was lekker.

Kamer was zeer ruim, en prettig ingedeeld, met wastafel...
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

- Melk in koffie-apparaat werd niet tijdig bijgevuld - Fruitvliegjes in het hele pand - Oplaadpaal voor elektrische auto's werkte niet.

Kamer was zeer ruim, en prettig ingedeeld, met wastafel direct achter het bed (achter afscheiding). Zeer gunstige prijs. Prettige, rustige, atmosfeer binnen hotel. Locatie was perfect voor de feestavond waar we voor kwamen, in het tegenoverliggende Berg Paviljoen.

niet ok

Douche is levensgevaarlijk, heb me lelijk verbrand omdat de temperatuur van het water fluctueert, ineens is het gloeiend heet. Onacceptabel. Heb het doorgegeven aan de receptie, maar niets meer over gehoord. Kamer was niet schoon, overal lag stof. Begrijp niet waarom dit hotel 4 sterren heeft.

Prettig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Het ontbijt is redelijk. Het zou prettig zijn als er ook iets van zalm oid is of bv gegrilde groenten, hummus, etc. Voor iemand die geen vlees en kaas eet is er alleen zoet beleg en is het de prijs niet waard. Nog een tip: roerei en spek zijn nu de enige warme gerechten. Als je adverteert met ‘echt goed ontbijt’ dan zou ik daar toch ook bv champignons, baked beans, aardappeltjes etc aan toevoegen.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Driekwartier gedaan om enigszins dichtbij het hotel te kunnen parkeren. "Badkamer" was heel klein en het personeel was vrij nors.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Twee kamers met tussendeur om makkelijk bij de kinderen te...
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

De aangewezen superior kamer vonden we erg klein, we hebben op ons verzoek een andere veel ruimere kamer gekregen die gek genoeg dezelde prijs had. Douche oogde erg luxe, maar werd helaas soms opeens gevaarlijk heet.

Twee kamers met tussendeur om makkelijk bij de kinderen te komen. Vriendelijkheid van personeel om onverwachte wijzigingen mogelijk te maken.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ruime en lichte kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Heerlijke kamer, die door haar indeling (badkamer zit in de slaapkamer) veel ruimer is in vergelijk met andere hotelkamers met de zelfde oppervlakte. Er is duidelijk goed nagedacht over de reiziger die snel en makkelijk in zijn kamer wil 'landen' .

• Beoordeeld op: 11 november 2017

We waren in uw hotel omdat mijn vrouw ' s morgens heel...
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

De kamer was claustrofobisch klein. Mijn vrouw en ik hebben talloze malen onze hoofden gestoten aan lamp, T.V. en schuine zoldering. Bovendien vind ik het vies om met blote voeten vanuit de douche-cabine meteen op een vloer te staan waar je ook met schoenen op loopt. Oplossing zou zijn een paar eenvoudige badslippers.

We waren in uw hotel omdat mijn vrouw ' s morgens heel vroeg een uitgebreid onderzoek in het Meander ziekenhuis moest ondergaan. Gezien het vroege tijdstip en het altijd grote fileprobleem op A 12 en A 28 durfden wij niet vanuit huis ( Gouda) te gaan. Helaas was mijn vrouw in het geheel niet fit zodat zij geen diner heeft genoten en de volgende dag geen ontbijt omdat zij nuchter moest komen. Ze is dus ' middags bij aankomst meteen naar de kamer gegaan en naar bed. Toen bleek dat we, anders dan we gereserveerd hadden, het bed een twijfelaar te zijn met 1 dekbed. Beslist een tegenvaller voor een zieke gast. Ik zie nu dat ik op een verkeerd veld heb geantwoord.

Niet meer!
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Kwamen om 15.00 uur bij hotel met auto. Geen enkele parkeerplaats. Uiteindelijk 23.00 ingecheckt. Simpele kamer. Geen zeep in dispenser douche. Wel haakjes aan muur maar geen schilderij. Matig ontbijt. Te weinig posities om hier alles te vermelden.

Niet echt iets

mooie en nette kamer

Onze kamer lag aan de straat kant, veel lawaai van de weg

mooie en nette kamer Overheerlijk en ruim voldoende ontbijt Mooie omgeving, Amersfoort is zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Ervaring rijker
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Ik had een superior kamer vergeleken met de afbeeldingen was het een hele andere kamer (kleiner) meubels klopte alleen

Personeel erg sociaal, vriendelijk en representatief. Kamer was schoon en netjes alles was in orde

Heerlijk verblijf in een gezellig, schoon en gastvrij hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Ontvangst was zeer vriendelijk en welkom. Kamers schoon, gezellig ingericht, lekker bed, gratis koffie en thee erbij. Prima verblijf. Ook de bar was gezellig en had lekkere snacks.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Gelet op de prijs had ik meer verwacht.

De kamer, de prijs kwaliteitverhouding in het restaurant. Weinig keus, duur, traag en niet echt lekker. Frietjes bleven uit!

Het ontbijt, ondanks dat de tafels niet werden schoongemaakt.

Jammer dat er geen ontbijt bij inzat, ik vind 30 euro ontbijt voor 2 personen erg prijzig. Verder keurig hotel vriendelijk personeel

Goed genoeg voor 1 overnachting

Heerlijk weekend verbleven in dit hotel

Kamer schoonmaak was niet gedaan, na melding werd alles in het werk gesteld om dit goed te maken.

Ontbijt was prima, receptie medewerkers zeer behulpzaam

Oké.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Prijs/kwaliteit van de kamer viel erg tegen. Het was een zogenaamde superior room. Dit betekend niet meer dan douchen in een kast en de wastafel achter het bed. Daarnaast had de kamer geen vloerbedekking. Dit gaf een armoedige uitstraling.

Goede faciliteiten, parkeren prima.
    • Superior Eenpersoonskamer

Goede faciliteiten, parkeren prima. En een leuk terras, Kamer was iets aan de warme kant maar gelukkig was er airco aanwezig. Bed inclusief meerdere kussens (harde en zacht) prima maar vond ik het dekbed aan de zware en dikke kant gezien de temperatuur in de kamer.

Het bed sliep erg lekker.

Het gordijn was kapot dus het was erg licht op de kamer. Ook waren ze al vroeg bezig met boren waardoor ik niet goed heb geslapen

Het bed sliep erg lekker.

Zeer goed hotel waar we nog vaker zullen gaan overnachten.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Wij hadden de Superior Twin geboekt zonder ontbijt omdat we voor een beurs heel vroeg weg moesten. De kamer is ruim, helder. Goede bedden en een fijn bad en heerlijke douche.Echt een aanrader.

Prima verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

In het middag van het bed zat een kuil die aan buitenkant zelfs te zien was. Een goede topper zou al veel helpen. Onder het bed de smarties van de vorige hotelgasten. Behoorlijke kalklaag op glasscherm in douche. Airco bij harder aanzetten te veel geluid waardoor minder goede nachtrust. Kamerdeuren klappen hard dicht.

Ontbijt was prima met verse producten. Personeel zeer vriendelijk. Kamers ruim en netjes maar wel verouderd. Restaurantgedeelte en terras mooi verzorgd.

Vakantie en ook om daar het Dierenpark Amersfoort te bezoeken. Prachtig Dierenpark, zeker de moeite

Bij het binnen komen moesten we even rondkijken waar we ons konden inchecken. Het was een soort T-splitsing, rechts het restaurant en links de receptie. Er was wel een bordje maar dat had ik niet zo snel gezien.

De rust, en het ontbijt, was goed, verse broodjes/croissants en in een mooie ruimte. Jammer dat het weer op dat moment veel wind was, we konden niet op het terras zitten maar het terras zag er erg goed en uitnodigend uit.

ikkom zeker nog terug!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

ALs je klanten hebt die een vorm van astma hebben dan kan men probleempjes krijgen daar de vloerbekleding met een vasttapijt belegd is. Ik kijk altijd uit naar vloertegels of houtentegels! In de slaapkamer wat dat geen probleem!! Lynoleum!!! IN de onttbijtzaal en restaurant had ik probleem met de stofjes die rondvliegen !!

ok

Fietsverblijf super mooie omgeving.

Het ontbijt zeer lekker alles erop en eraan. Het verrassingsmenu super heerlijk. De bediening , de receptie , de poetsmensen allemaal super vriendelijk en behulpzaam.

Leuk hotel vlakbij het centrum van Amersfoort
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Er werden geen excuses aangeboden bij een klacht over twee maal een vies dekbed. Er zou wel melding van gemaakt worden maar letterlijk geen excuses gehoord. Jammer!

Mooie, moderne kamer

Ons verzoek was om per kamer 2 -eenpersoonsbedden te krijgen.

Niets viel tegen

Ons verzoek was om per kamer 2 -eenpersoonsbedden te krijgen. Daar kregen we per email een positief antwoord op. In het hotel aangekomen bleek dat het verzoek toch niet was gehonoreerd . Bij de receptie is het alsnog goed geregeld. We kregen een kamer met de juiste bedden. Ook kregen we een drankje aangeboden voor het ongemak. Het ontbijt was goed.

Lekkere plek in de bossen

standaard kamer was onvoldoende: versleten meubilair, zeker geen 4*. Na klacht ander kamer gekregen (bruidssuite), was prima. Opmerkingen over bruidssuite: 1. kamerindeling is erg onlogisch (plaatsing bed en zitje); 2. in douche geen haakje o.i.d voor handdoek; 3. in toilet geen fonteintje; 4. geen mogelijkheid voor dames om zittend bij/voor een spiegel hun kapsel te doen; 5. geen nachttafeltje naast het bed.

Ligging, houding personeel

Ontvangst door jonge, zeer aardige receptie- personeel

Personeel in lounge, kreeg verkeerd drankje, vroeg eraan maar men deed geen moeite, bij vertrek keek jonge dame wel in de koelkast en beaamde dat het inderdaad geen juiste drank was. Meneer kon nog net zeggen, excuses

Ontvangst door jonge, zeer aardige receptie- personeel

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Mochten in eerste instantie niet buiten eten terwijl het prachtig mooi weer was. Als reden kregen we te horen vanwege de logistiek. Echt not done!

Teras

De ligging en rust
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Kamer was niet goed gepoetst. Er lag veel stof op de randjes.... Douchewand was heel vies. Diverse strepen met onbekende substanties(tandpasta?) op de muren in badkamer

De ligging en rust

Prima hotel als uitvalsbasis
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Ik miste een stopcontact bij mn nachtkastje voor de telefoon. De inrichting is nog net niet sleets. Interieur heeft binnenkort een update nodig.

Zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was prima. Wel een beetje onoverzichtelijk. Aan de presentatie mag gewerkt worden.

aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

door het mooie weer waren we iets later terug met de fiets dus iets later aan tafel ! het ontvangst in het restaurant was niet hartelijk maar het diner was super

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goed zaken hotel, superligging met goede prijs/prestatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Bar heeft uitgebreide gin kaart. Helaas waren er meerdere gin's en speciale tonics niet aanwezig (waarschuwing vooraf was handiger geweest)

Accomodatie aan de rand van Amersfoort. Kamers een beetje aan de kleine kant, maar van alle gemakken voorzien. Voor sportievelingen: kleine gym aanwezig. Fietsen te huur. Zeer uitgebreid ontbijt mogelijk. Voor electrische of plug-in hybride auto's: laadpaal aanwezig. Mooi terras.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Ik had een kamer in het oude gedeelte van het hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Klein minpunt: de airco blaast precies in je nek als je aan het bureau zit te werken.

Ik had een kamer in het oude gedeelte van het hotel. Fraai en ruim. Schoon met hier en daar wel wat ouderdomssporen, bijvoorbeeld in de douchebak. Ontbijt was goed, ontbijtzaal oogde wat kaal en onpersoonlijk.

Kamer was op zich redelijk klein maar goed ingedeeld qua...
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Oploskoffie op de kamer was eigenlijk niet te drinken. Kleine koelkast had wel gemogen op de kamer.

Kamer was op zich redelijk klein maar goed ingedeeld qua bed/badkamer. Buiten het feit dat het redelijk lawaaierig was op de gang (door sluitende deuren van de medegasten) was het echt wel OK.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

prima hotel

Erg gehorige kamer. Om half 7 werd een groep gewekt en je hoorde de wekservice steeds een volgende kamer bellen. In het restaurant werden asperges geserveerd (oa), maar de waterige soep leek zelfs niet op aspergesoep, het hoofdgerecht asperges was wel lekker.

Heerlijk ontbijt Schone kamer

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Leuk verblijf aan de rand van Amersfoort, dichtbij de bossen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche of Bad

Best ver lopen naar het centrum, maar gelukkig houden we van wandelen.

We hadden een wat grotere kamer, met koffie/thee voorziening en een 'loveseat'.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Zal ik niet snel meer heen gaan al was de kamer an sich prima.
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Bij het ontbijt was het een drukte waarop de ruimte en het buffet was. Ik heb even getwijfeld om het ontbijt over te slaan maar heb me toch in de dringende toeristen gemengd om wat te eten pakken en ben aan de bar gaan zitten. De avond daarvoor hadden we een groepsdiner en daar was de bediening vriendelijk maar niet erg snel (wellicht onderbezet ?)

Goed bereikbare locatie en goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Eeen kamer met wat extra's
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

De sfeer in de ontbijtruimte was wat kil. Een muziekje op de achtergrond had net het verschil gemaakt.

De ruime en moderne kamer met een heerlijke bank en fijn bureau. Je kon op de kamer werken, maar ook lekker even zitten, dan alleen op je bed. Een fijn verzorgd en uitgebreid ontbijt met verse producten.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

ontbijt prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Onze tweepersoonskamer vonden we wat tegen vallen, erg klein en gedeeltelijk schuin dak. Geen aparte badkamer maar een douchecabine in de hoek van de kamer, wasbak achter het bed en in de andere hoek de wc, dat vonden we wat primitief. Helaas was er zaterdags een groot feest en konden we geen gebruik maken van het restaurant en de bar, was jammer. Maar kregen wel ons drankje die we naar de kamer hebben meegenomen.

ontbijt prima! Personeel heel vriendelijk!!

Heerlijk relaxen in Berghotel Amersfoort!
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Als je knop douche/bad iets te ver naar rechts draaide, begon de douchekop (die vertikaal gemonteerd was in de houder) water op de kamervloer te sproeien........Gevolg: kletsnatte/gladde vloer...... De kamer was erg koud, toen ik arriveerde. P.c. voor bezoekers (bij receptie) werkte niet.

Prachtige, zeer comfortabele kamer. Heerlijk bed. Fijn dat er zowel bankje als bureau was. Rustige omgeving. Fijn dat er zowel bad als douche in de kamer is. Indrukwekkend ontbijtbuffet!! Zooooo veel lekkere dingen om uit te kiezen! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede parkeergelegenheid.

Prima hotel voor een zakelijke overnachting.

Misschien iets flexibeler bij vroeg inchecken. Hier werd heel strikt aan 14.00 uur gehouden.

Zonder uitzondering was al het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

we hebben het heerlijk gehad ,mede door het prachtige weer !

soms is lopen vanuit hotel naar centrum net iets te ver, misschien fiets aanbieden vanuit hotel (als extra service )

de rust op de kamer, geen last van andere geluiden

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

echt een aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Het diner. De borden waarin het geserveerd werd en de presentatie van het geheel. Niet echt aandacht aan besteed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Erg vers. De douche vonden we erg prettig.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel
    • Superior Eenpersoonskamer

Op zich wel fijn als bij aankomst de ontbijttijd van het weekend wordt medegedeeld . Dat was jammer, omdat het even rustig zitten en van een ontbijt genieten prettiger is dan 'uit een tasje eten'.

Het ontbijt(buffet) start in het weekend vanaf 7 uur. Ik heb daar niet van kunnen genieten, want ging al om 7 uur naar cursus. De receptie en de kok hebben in samenwerking en op heel vriendelijke en professionele manier praktisch opgelost. Ik kreeg 2 ochtenden (za en zo) een (gevarieerd) ontbijttasje mee.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima ontbijt (royaal, lekker brood, fruit, paar soorten...

Mag hier en daar bij getipt worden met een likje verf.

Prima ontbijt (royaal, lekker brood, fruit, paar soorten yoghurt en water etc). Goed bed, lekkere douche, Vriendelijk personeel. Buiten de drukte van de stad en toch zo in het centrum (wij waren met de auto).

Goede prijs kwaliteit verhouding! Prima locatie!

Tijdens ons verblijf is alles prima verlopen en heb niets echt iets gemist!

Locatie is top. Hotel is aardig rustig gelegen maar toch op lekkere loopafstand van het centrum. Gratis parkeren was erg fijn! Personeel van de receptie waren vriendelijk. Prima verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

De vriendelijkheid van het personeel en het diner.

Bij het ontbijt kregen we een appel met rotte plekken en een kiwi die overrijp was. Ik vroeg om maandverband en dat was er niet. De stagiair bij de incheckbalie kreeg publiekelijk een standje van zijn meerdere.

De vriendelijkheid van het personeel en het diner.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

fijne kamer, heerlijk geslapen!
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

doordat de kamer zo mooi was verwacht je dat ook van de rest van het hotel maar de ontbijtruimte is gedateerd en is duidelijk aan vernieuwing toe. het ontbijt was redelijk: er waren geen broodjes, slechts 2 soorten vlees en beperkt soorten fruit.

de kamer was erg ruim, smaakvol ingericht en het sanitaire gedeelte achter het bed erg verrassend en praktisch.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Een perfecte centrale lokatie, waar ik zeer zeker weer gebruik van ga maken
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

Afzuiging badkamer en toilet bleef lopen. Personeel heeft een tweetal andere kamers aangeboden. Daar waren geen problemen. Goed meegedacht. Een drankje was relatief duur.

Ontbijt was prima/lekker en uitgebreid. De hulpvaardigheid en het aanbieden van alternatieven van het personeel was uitstekend. Kamer was uiteindelijk perfect, ruim en verrassend ingedeeld.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

in orde
    • Superior Tweepersoonskamer met Douche / Bad

De kamer is wel erg onpersoonlijk, mede door de afwezigheid van een echte badkamer en het linoleum op de vloer. Dekbed was te warm en het bed vrij hard.

De prijs en ontvangst waren prima. Kamer was ruim genoeg.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Plus Berghotel Amersfoort