Beoordelingen over Hotel de Naaldhof 4-sterren

Docfalaan 22, 5342 LD Oss, Nederland

#6 van de 6 hotels in Oss

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Tiptop in orde

Kan geen negatieve dingen vinden na een verblijf van 2 nachten

Alles was gewoon in orde .een nette grote kamer, goed ontbijtbuffet, goed avondeten in het restaurant

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Gezinshotel
    • Standaard Kamer

vlak voor ons kamerraam en pal naast het terras stond een kinderspeel attractie waar oudere schreeuwende kinderen op rond hingen

Ruime kamer met goede faciliteiten en lekkere koffie

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Tijdens de boeking stond erbij vermeld dat we een twee persoon bed zouden hebben. Wel handig aangezien je met zn 2e slaapt. Het bed schoof elke keer uit elkaar. We zouden een balkon en een bad hebben. Dit was ook niet het geval. Ik kom hier nooit meer terug. Leugens op de site om geld te vangen. Erg slecht.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Fijn verblijf
    • Standaard Kamer

De kamer was erg warm, ondanks dat de radiator uitstond. Ook vond ik het vrij gehorig als er mensen over de gang liepen of er in de kamer naast mij een kraan/douche werd gebruikt.

Lekker rustig gelegen buiten Oss en vriendelijk personeel. Ruime kamer met goed bed. Eten in restaurant was ook prima en niet te duur.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

gewoon goed
    • Standaard Kamer

de kamer was erg donker en een bankje voor twee was wel lekkerder

de bediening en alles was schoon alleen jammer dat er geen badjassen op de kamer waren voor de sauna graag bij boeking er na vragen of je daar gebruik wilt maken zodat deze op de kamer aanwezig zijn als je arriveert

Goed voor overnachting maar dan een andere kamer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een kamer tegen een paintball hal waren al vroeg aan de gang de hele nacht is er een compressor aan het uit en aan gaan, zeer irritant

ontbijt goed, bediening vriendelijk

wij zijn zeer tevreden en komen graag nog een keer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wc hoogte in de badkamer was te laag.

ontbijt was erg lekker en voldoende variatie. Het A la carte eten was ook erg lekker. Het personeel was erg vriendelijk, hartelijk en behulpzaam.

Weinig
    • Standaard Kamer

Het was een hete dag, maar toch stond de verwarming maximaal open. Er was geen airconditioning. Noodgedwongen moest ik het raam openzetten. Bleek mijn kamer boven klimtoestel van kinderen te zijn. Gegil tot 12 uur 's nachts.

Weinig

Het was een kirt verblijf 2 x 1 overnachting dat is mij prima bevallen

Ik heb 2 keer toeristenbelasting betaald dat was dus niet in orde

De kamer was goed en het ontbijt zou wat uitgebreider kunnen zijn De locatie is geweldig

• Standaard Kamer

We hadden geen airco! Terwijl dat wel op de reservering vermeld stond. Het was erg warm. Konden het raam niet open doen omdat er een speeltuin direct onder het raam begon en daar zo’n 20 kinderen aan het spelen waren.Ik denk dat de rest van het hotel beter was, maar wij hadden slechte kamer ( nr 145)vandaar de slechte beoordeling

heerlijk hotel
    • Standaard Kamer

bij ontvangst werd geprobeerd om ons in een familiekamer te stoppen met vrienden. Na protest konden we toch de (al drie maanden van tevoren) geboekte kamers krijgen. We kregen een drankje voor het ongemak, maar je voelt toch altijd even stress als zoiets gebeurd en dat is jammer

mooie ligging prima kamers

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Goed ontbijt.
    • Standaard Kamer

Ligging is min of meer in het bos, dus niet vlakbij centrum Oss, maar er rijden taxi's. Geen "niet storen" bordje te vinden dus staat schoonmaakdienst op zondag om negen uur aan de deur.

Zeer vakkundig en behulpzaam personeel. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Zeer ruime kamer en badkamer voor deze prijs. Automaat met frisdrank op de gang. Roomservice mogelijk. Regendouche. Koffiemachine op kamer.

Geweldig!
    • Standaard Kamer

De regendouche dient te worden gerepareerd, er komt meer water uit de zijkanten dan uit de regendouche zelf, Hand douche was perfect.

De kamers zijn prachtig en doelmatig ingericht. De badkamer compleet met mooie dikke zachte handdoeken. Ook het ontbijt was erg uitgebreid en heerlijk! Personeel erg vriendelijk en de omgeving van het hotel is prachtig en rustig (in het weekend).

dit hotel is geen 4 sterren
    • Standaard Kamer

3 uur boor werkzaamheden op hal / batterij kamerdeur leeg tafel +stoel werd weg gehaald bij de kamer stopkontakten en schakelaars werkte niet op factuur verkeerde kamerprijs .

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel vlakbij Oss
    • Standaard Kamer

De badkamer stonk naar urine direct vanaf het moment dat we in onze kamer waren. Er ligt vloerbedekking in de kamer waardoor het een beetje muffig was.

Mooi terras, waar je heerlijk in de zon kunt zitten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt er goed fietsen huren om de omgeving te verkennen. Kamers zijn opzich prima, ruim, niet echt speciaal. Ontbijt uitgebreid met voldoende keuze. Ruime keuze qua lunch en diner.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Mooi hotel
    • Standaard Kamer

De badkamer viel erg tegen. Heel gedateerd. En wij hadden een badkamer voor minder validen. Daar hadden wij niet om gevraagd. Vonden wij heel vreemd.

Heel mooi buitenterras. Binnen waren de openbare ruimtes ook heel mooi ingericht. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Prima kamer met fijne bedden. Wij hadden gelukkig airco. Ik hoorde dat niet iedereen dat op de kamer had.

• Standaard Kamer

Wij zouden een korting van 10% krijgen, omdat wij via familie via booking.com geboekt hadden. Dit was niet verrekend. Weet niet waar dat zou gebeuren, maar was niet verrekend.

Alles was goed

Fantastisch hotel!

Niets eigenlijk. (Oh ja, één heel klein minpuntje dan. Er was voldoende parkeerruimte, maar de plekken zijn zo smal.)

De familiekamer was super! Ruim, netjes en keurig schoon! Ook het ontbijt was geweldig! Wat een keus!

We komen graag weer terug.

Prima zo.

Jazeker. Ontbijt: Het kostte wel € 12,50, maar het was het bedrag zeker waard. Het ontbrak ons aan niets. De kamer was uitstekend. We kregen een upgrade van standaard naar comfort. Het was ruim, schoon en netjes. Van de Nespresso maakten we direct gebruik. Personeel: Deskundig. We kregen direct de gevraagde informatie. Bij het uitchecken stonden twee dames uit België voor ons. Ze wilden verschillende consumpties van de ene rekening naar de andere rekening hebben. Wie betaalt wat. Ondanks dat er zeven wachtenden waren, bleef de receptioniste vriendelijk en zakelijk. Menigeen had de wensen van de dames gezeur en geneuzel genoemd. Perfest werk van deze dame. De andere wachtenden werden door een meneer te woord gestaan. Wij zouden zo weer terug gaan naar dit hotel.

goed uitgerust en genoten!!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

sauna...(zonder koude douche) en te klein (maar wel gratis gebruik!) geen airco in de kamer ontbijt heeft slecht aanbod broodassortiment (zelfgebakken), en niet lekker (enkel roereitjes hebben ons gesmaakt) rest was ok...

grote kamers, modern accomodatie, rustig...grote badkamer...veel en van zeer geode kwaliteit hoofdkussens, super goed bed! bosrijkomgeving...tennisclub in omgeving, fietsverhuur...netheid en vriendelijkheid...groot en aangenaam terrras heerlijk lekkere koffie bij ontbijt van kwaliteitsvolle expresso machine!!! verse appelsiencentrifuge!!! zeer lekkere pizza's

Super hotel
    • Standaard Kamer

Dik dekbed voor 27 graden, ondanks de airco het dekbed eruit gegooid.

Mooie ruime en schone kamer met airco. Geweldige bedden en kussens. Mooie prijs en fijn personeel. Veel faciliteiten.

Goede bedden, helaas geen airco
    • Standaard Kamer

Douche, zie hieronder en een efficiëntere afhandeling bij de receptie

Wij sliepen hier 1 nacht. Bedden waren prima, kamer aan de 'binnenzijde' keek uit op een plat dak, wat ontsierend was. Voor een 'superior' kamer viel dit wat tegen, maar omdat we er alleen hoefden te slapen voor ons niet zo erg. Wat wel jammer was dat er geen airco was, die had ik wel verwacht. Douche was redelijk, aangezien de 'stortdouche' meer een lichte druppeldouche was. Dat moet echt beter kunnen. Gelukkig was er nog een handdouche. Personeel is vriendelijk maar mag wel wat harder lopen/ efficiënter zijn. Al met al een goed gelegen, gemoedelijk hotel, met een prima terras, dat vooral op privé-personen-verblijf gericht is. Ik verblijf zakelijk ook regelmatig in hotels maar daarvoor vind ik dit hotel minder geschikt.

Schone kamers met een prima bed.
    • Standaard Kamer

Veel te jong bedienend personeel waardoor de bestellingen tot 3x aan toe fout liepen. Uiteindelijk 3 kwartier gewacht voor een kopje koffie en anderhalf uur voor een tosti. Geen ramp hoor maar als je honger hebt..

Schone kamers met een prima bed.

Het ontbijt was prima.
    • Standaard Kamer

De kamer + badkamer leken wel uit de jaren 70 te stammen. Douchegordijn en douche zijn echt aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was prima. Vriendelijk personeel.

Prima hotel waarbij het personeel oprecht vriendelijk en servicegericht is !
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat het meest opviel was het diner. Het eten was echt heel lekker en van een goede kwaliteit. Kamer en ontbijt waren prima !. Zeker aan te bevelen. Oprecht vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Ruime kamer met goede faciliteiten.

Rokers bij de ingang

Prima kamer, lekker ruim. Diverse ramen konden open, dat was fijn ivm het warme weer. (kamer 143) Leuke details zoals het notitieblokje met pen op het nachtkastje, het extra tafeltje en voldoende vrije stopcontacten voor het opladen van de devices. Prima bureau om aan te werken en koffie/thee aanwezig met waterkoker. Heerlijk bed, fijne beddengoed. Ik werd gebeld door receptie op mijn mobiel of en hoe laat ik zou arriveren. Heel attent. Prima ontbijt, met verse jus d' orange, vers fruit, bonenkoffie en goed gevuld buffet.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

• Standaard Kamer

Er viel niet echt iets tegen, maar wel klein ongemak: De lichtschakelaar buj het bed werkte niet. Let op als je een navigatiesysteem gebruikt, ik werd in eerste instantie een weg ingestuurd die doodliep danwel de verkeerde kant opging.

Ontbijt was goed en voldoende, plus was versgeperste sinaasappelsap. Ligt in een rustige bosrijke omgeving.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

UItstekend en comfortabel.

Niets viel tegen.

Mooie ruime kamer, heerlijke douche en elke dag weer opgemaakt bed en schone handdoeken. Zeer vriendelijke receptie en erg behulpzaam. Rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ruime kamer, uitstekend bed.
    • Standaard Kamer

Prima ruime kamer met badkamer. Gordijn was niet geheel te sluiten. (kamer 16) Prima bed, goed bureau, tv met veel kanalen. In- en uitchecken ging vlot en soepel. Restaurant tot 22.00 uur open, vlotte bediening en goed eten. Locatie in het bos, groot hotel. Bij de ingang onder de overkapping en buiten bij de tafeltjes veel rokende mensen.

Grote kamer en een fijn verblijf
    • Standaard Kamer

Het geluid van de afzuiger in de badkamer was erg merkbaar en storend en bleef de hele nacht hoorbaar.

Mooie, grote kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima en comfortabel
    • Standaard Kamer

Weinig licht in de kamer, met name weinig verlichting! Weinig keuze en weinig variatie in het ontbijt voor de prijs!

Mooie, ruime badkamer en heel comfortabele bed.

Goede kamer, prima verblijf.
    • Standaard Kamer

Bij het inchecken ontving ik direct een kaartje waarop stond dat rechtsreeks bij het hotel boeken goedkoper is. Tja. Wifi was wat matig en het hotel ligt net buiten Oss, iets om rekening mee te houden.

Ruime kamer met een hele aangename stortdouche. Prima ontbijt en de sinaasappelsap machine is een aanrader.

Over het algemeen goed.
    • Standaard Kamer

Op de gangen en de kamer(s)? wordt een 'fris' luchtje gesprayed. Kennelijk om de lucht van sigarettenrook die tijdens mijn verblijf in de gang hing ( vanuit een van de serviceruimten?) te camoufleren. Dat was niet erg aangenaam

Uitstekende bedden en een prima ontbijt. Locatie is TOP!

Eten in het restaurant was gewoon goed en prima service.
    • Standaard Kamer

We moesten elke keer buiten door de tuin door de regen via een brandtrap omhoog naar onze kamer. De kamer was zeer ouderwets en klein. Bed was prima, en het was er wel schoon.

Eten in het restaurant was gewoon goed en prima service.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima ruime kamer.
    • Standaard Kamer

Ligt wat ver van de bewoonde wereld, maar dat was voor mij geen probleem.

Prima ruime kamer. Ligt in mooi natuurgebied. Prijs/kwaliteit uitstekend. Restaurant met mooie kaart.

Het verblijf was zeer goed maar al die Poolse mensen vond ik niet fijn.
    • Standaard Kamer

Het hotel was moeilijk te vinden. onze GPS stuurde ons via het industrie terrein naar het hotel alleen vanaf die kant zijn er twee mobiele paaltjes in de weg die voor ons niet naar beneden gingen. Wij schrokken ook van de vele Poolse arbeiders die hier rondom en in het hotel restaurant verbleven. Wij waren hier niet op voorbereid. Het lange donkere bospad naar het hotel zag er niet veilig uit.

Het eten maakte het verblijf een aanrader
    • Standaard Kamer

Momenteel zijn ze bezig met een verbouwing, geen last gehad van de werkzaamheden maar hierdoor moet je wel buitenom naar de kamer komen. Kamer was prima maar geen luxe.

Vriendelijk personeel. 's Avonds heerlijk gedineerd, zeker een aanrader. 2 aparte bedden, lagen goed.

Eenmalig......
    • Standaard Kamer

Gedateerde kamer (receptie: "Jammer,hè?"). Spinrag langs de wanden. Bouwwerkzaamheden boven ons. Kamer langs doorgaande weg. Je moest buitenom lopen om er te komen. Incl. toeristenbelasting moest ik €82,20 betalen ipv €74,30. Logieskosten waren ineens €79,--!! Klopte wel, volgens receptie......

Bed en koffie waren goed

• Standaard Kamer

De renovatie was een verrassing. Ik kreeg geen goed gevoel toen ik de eerste keer het hotel zag. Eenmaal binnen was het een moderne en mooie receptie. Nadat wij buitenom naar de kamer moesten, zag de kamer er oudbollig en oud uit.

Het ontbijt was heerlijk en het bed was erg comfortabel.

Genoten! Het was zo relaxed!
    • Standaard Kamer

Tegenvallen is een groot woord, maar als we dan toch iets moeten noemen; zowel in de bar als op de kamers was het erg warm!

Perfecte kamers, heerlijk ontbijt, mooie ligging.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Best hotelbed ever!
    • Standaard Kamer

They are renovating the hotel so a big part was under construction which also ment that we had to acces our room from the outside, over a metal staircase and through which kind of looked like a back door. Which was a pity but ofcourse temporary.

The bed was amazing! Really felt like I was sleeping on clouds. I think it really was the best bed I ever had. And the room was very spacy. We just stayed here for one very short night as a stopover but we will definitly return someday when they are done renovating. We didn't use any of the facilities of the hotel but everything looked really nice. So all in all, the room was very very good value for the price we paid but I wonder if it was just that cheap because of the renovation..

Wij waren aangenaam verrast door dit hotel. Nog (veel) beter dan wij hadden verwacht.

Een iets modernere badkamer, met een uitgebreid(er) assortiment aan amenities zou alles nog completer hebben gemaakt.

Alles beviel erg goed, maar de meest positieve indruk heeft de kamer (ruimte, inrichting, hygiëne) gemaakt.

Onze kamer lag naast een metalen trap, dus steeds als iemand...
    • Standaard Kamer

Onze kamer lag naast een metalen trap, dus steeds als iemand de trap op of af liep dreunde dit behoorlijk door in de kamer. Verder geen op of aanmerkingen

• Standaard Kamer

Dat het ontbijt niet bij de prijs inzat. Maar 12,50 euro extra per persoon kost. Dit vonden wij te duur en hebben dat niet gedaan.

We hadden een upgrade naar een familie kamer erg ruim!

heel slecht!
    • Standaard Kamer

We moesten door het hotel naar buiten om in het oude gebouw te komen (in de regen) Vervolgens kregen we niet de 1x 2 persoonsbed en bad waar we om hadden gevraagd Vervolgens wilde we maar een douche nemen want we kwamen laat aan, blijkt dat de cv ketel kapot was We kregen vervolgens een kamer in een ander gedeelte van t hotel met weer geen bad en 2x 1 persoonsbed Want die zouden er naar zeggen van de hotelmedewerkster op zijn Badkamer zaten nog vieze spetter en een hele grote spin bij het raam Het hotel is zeker geen 4 sterren waard!!

heel leuk
    • Standaard Kamer

had liever een dubbel bed gehad in plaats van twee kleine bedden.......

het ontbijt was super , heel veel keuze.... het personeel is ook super vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Goed verblijf
    • Standaard Kamer

Het ontbijt hadden we er niet bij geboekt maar sochtends besloten om toch te ontbijten in het hotel. Ontbijt was goed, vriendelijk personeel en erg schone kamers.

Goed van eten, maar helaas niet zo vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een wat verourde kamer. Blijkbaar waren ze wel een nieuwe blok aan aanbouwen. Een piepkleine badkamer en veel te kleine douche. Het personeel was ook niet zo vriendelijk. Wou een uur langer blijven in de ochtend 12u ipv 11u. Maar we moesten voor langer te blijven 25€ bijbetalen. Terwijl die dag die kamer niet gereserveerd was. Pas de dag erna!

Het restaurant de late openingsuren. De comfortabele bedden en de airco

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Standaard Kamer

dubbel ontbijt aangerekend maar dat was snel opgelost

wij hebben een korte nacht gehad vanwege concertbezoek echter des te beter was het dat bij binnenkomst de bar nog open was om een drankje te doen en wij hebben ook die 5 uur dat we sliepen perfect geslapen, perfecte bedden

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Verrassend op het gemak in de stad van de 'Bende van Oss'
    • Standaard Kamer

De routeplanner liet ons in de avonduren in meerdere fuiken lopen van onbeweegbare rode paaltjes die de weg versperden. Was even zoeken om weer terug te komen bij het hotel.

Mooie standaardkamer voor een zeer redelijke prijs. Prima personeel en alles was goed schoon. Bar, restaurant en ontbijt gewoon goed. Voelden ons hier écht op het gemak.

Hotel moet nog veel leren in gast heerschap
    • Standaard Kamer

Personeel is niet altijd vakbekwaam, moest 3 x om een menu kaart vragen Biefstuk werd geserveerd met verbranden uien en verbranden paprika. Dit had nooit door de chef door gegeven mogen worden.

Standaard ontbijt

• Standaard Kamer

Als je aan komt rijden, zie je eerst de parkeerplaats. Terras is mooi maar uitzicht op alle auto's is dan jammer. Ook nu aan de zijkant een verbouwing (gelukkig geen werkzaamheden toen wij er waren maar ziet er minder leuk uit)

Prima kamer en prima ontbijt (mooi en gezellig restaurant)

ontbijt.
    • Standaard Kamer

het is irritant dat het personeel steeds opnieuw vraagt of we nog iets drinken, zelfs al is het glas bij 3 van de 4 personen nog lang niet leeg, niet leuk om met je vrienden op het gemak iets te drinken en steeds te worden gestoord. ook hebben ze het zeer moeilijk om de consumpties wel degelijk op de rekening van de juiste kamer te plaatsen, zelfs al zeggen we het steeds bij welke kamer het moet staan, dit jaar voor de 3de keer op een rij staan de dranken allemaal op de verkeerde kamer op de afrekening, niet te geloven, voor ons is het genoeg geweest.

ontbijt.

Kamers gedateerd maar redelijk, prima bedden, maar een walgelijke receptie, kom nooit meer.
    • Standaard Kamer

De dames van de receptie waren zeer slecht in communicatie, het begon met een bedrag die veel te hoog was (ik had 2 kamers geboekt voor 1 persoon voor totaal € 144,40, de receptie wilde € 195,00) dat klopte dus niet want zij had 2 personen per kamer berekend, wilden wij dan samen op 1 kamer ? nee dus anders had ik geen 2 kamers geboekt. wilt u niet ontbijten ? ja allebei want dat kan niet geboekt worden via Booking.com, vervolgens vult men 1 ontbijt in en moet ik de volgende ochtend 1 ontbijt contant betalen. de dames waren zeer negatief over Booking.com want die deed alles fout , toen moest opeens 1 (no 5) kamer € 69 en 1 kamer (no 4) € 79 betalen, viel niet meer over te praten, allemaal de schuld van Booking.com dan had ik maar direct het hotel moeten boeken dat was ook goedkoper volgens de receptie. Ook een klant voor ons had de grootste ruzie met deze dames (deze klant was samen met ons naar hetzelfde congres in Nuland) NOOIT MEER NAAR HOTEL DE NAALDHOF IN OSS EN ZAL HET OOK NOOIT AANBEVELEN BIJ ANDEREN. Wij zijn bestuurders van een grote organisatie.

Ontbijt was prima, moest alleen aan de dame vragen die rondliep voor registratie gasten of zij niet de kamernummers van ons moest hebben, waarop zij het invulde zonder sorry.

Lekkere grote slaapkamer.
    • Standaard Kamer

Het eten s'avonds was prima en het ontbijt s' ochtends was wat beperkt.

Lekkere grote slaapkamer. Hotel netjes en verzorgt. Net als de kamers. Locatie was prima voor 's avonds naar het feest in de Brabanthallen.

Aangenaam verrast maar........
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat een aantal gasten voor behoorlijk veel geluidsoverlast hebben gezorgd midden in de nacht. Ondanks melding bij de receptie zijn geen directe adequate handelingen ondernomen. Wij zijn wel gecompenseerd door een gratis ontbijt.

Bijzonder hulpvaardig personeel, goed restaurant met zeer fijne gerechten. Wij waren aangenaam verrast door het mooie interieur , ook van de kamer ( suite) omdat de buitenkant van het hotel niet bepaald uitnodigend was.

Lekker ontbijt, uitgebreide menukaart voor diner & lunch...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verlichting restaurant & corridor: te donker,

Lekker ontbijt, uitgebreide menukaart voor diner & lunch, zalig terras om in de avondzon met een glaasje te genieten

we moesten 2 familie bezoeken doen ,dus de nacht daar tussen met ontbijt,/naaldhof

het was goed

het ontbijt was goed ,ik heb goed geslapen ,mijn partner vond het matras te zacht en mijn schoondochter ook ,mijn zoon had ook goed geslapen.

Schrap dat label 'gastronomisch', aub!
    • Standaard Kamer

Inchecken verliep niet zo vlot, tot twee keer toe werd een afwijkende prijs van de booking.com-boeking aangerekend (een minder assertieve ziel hangt eraan voor één van die prijzen). Badkamer bevatte geen licht (onbegrijpelijk) en één van de gordijnen ging nauwelijks dicht (haperde). Avondeten in het restaurant was bijzonder matig - schrap dat label 'gastronomisch', alstublieft! Ontbijtzaal 's morgens was aan de donkere en ongezellige kant. Lang geleden dat ik de term nog eens heb moeten gebruiken, ik ben geen moeilijke of superkritische mens, maar dit was ronduit... een tegenvaller!

Ruime en veilige parking vlak voor het hotel. Mooi en groot terras, wat een pluspunt is bij mooi weer.

Vriendelijk personeel,rustige omgeving, lekkere koffie
    • Standaard Kamer

De bedden waren apart en schoven weg, ontbijt was niet veel, fruit was niet zoals het hoort te smaken, zeer lastig bereikbaar met openbaar vervoer

Vriendelijk personeel,rustige omgeving, lekkere koffie

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Dompers in De Naaldhof
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koele ontvangst, erg formeel. Alstublieft uw reservering, uw credit card, uw ID. Er kon geen lachje vanaf. Ik werd geholpen door stagiaire die aanwijzingen kreeg over invoeren van mijn credit card door ervaren kracht. Er werd niet even gemeld dat het wat extra tijd kostte; dan waren we hier uiteraard mee akkoord gegaan! Nu waren we geërgerd. We wilden graag snel gaan afkoelen in onze kamer met airco, na een pittige autoreis. "Goed dat de kamer airco heeft met deze warmte", zei ik tegen de gekostumeerde dames terwijl we de gang inliepen met onze bagage. "U heeft geen airco, hoor", riep de stagiaire ons na. "Het staat op mijn reservering van Booking.com als voorziening aangegeven", antwoordde ik verbluft, "anders had ik de kamer tijdig gecancelled". "Ja, bij Booking.com kunnen ze er wel van alles opschrijven", kreeg ik als antwoord. "Het bedrijf gebruikt uw gegevens", antwoordde ik. Mijn man viel mij bij. "Hierover gaan wij niet in discussie", hoorden we voorts tot onze verbazing. Toch waren de dames zo gedienstig om de bezettingsdata na te pluizen waar nog ergens een kamer met airco vrij was. En die was er! Het was een somber vertrek aan de zonkant. Zonder airco zou je hier wegsmelten! Oh ja, er werd ons nog aan de balie toegevoegd dat als we iets speciaals wilden zoals airco we voortaan beter rechtstreeks via het hotel konden reserveren en niet via Booking.com. Raar, want aan de buitenmuren van het hotel hangt het vol met airco-apparaten. Dus zo speciaal was dat ook weer niet! Voorts heb ik mijn scheenbeen lelijk verwond aan de ombouw van het bed dat aan de onderzijde messcherp is. Ik liep een bloeduitstorting op en twee sneetjes die ik met jodium moest behandelen. Tenslotte het ontbijt: niet spectaculair maar acceptabel. Totaal geen service.

Buiten eten van diner mogelijk, vriendelijke bediening tijdens diner. Jammer alleen van de storende vetvlekken op de mooie houten tafels, die worden bevorderd door de plankjes waarop de gerechten worden geserveerd. Een placemat met een behoorlijk servet en een gewoon bord zouden hier wonderen doen. In het duistere restaurant zijn enorme tafellakens + dito servetten. Waarom de buitenboel niet wat leuker aankleden?

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Mooie kamer in simpel hotel.

Erg gebouwd in format van de keten . Erg uit het centrum gelegen, voor een restaurant is een auto nodig. Prijs was uiteindelijk echt te hoog.

Mooie, ruime gezinskamer.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Simpel maar fijn
    • Standaard Kamer

We hadden een twin bed, met een spleet in het midden ... De salade in het restaurant was erg basic, niet wat ik had verwacht.

Heerlijk terras, rustig tussen de bossen, vriendelijk personeel.

Super hotel met vriendelijk personeel in een prachtige omgeving!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Algemene indruk is uitstekend! Vriendelijk en behulpzaam personeel! We hadden een comfort slaapkamer ,bij aankomst bleek dat het een slaapkamer was waarin gerookt mocht worden ,dit rook je ook erg sterk! Deze konden we ondanks de drukte toch omwisselen voor een niet rook slaapkamer ,dit was echt supersnel geregeld !

Prijs/kwaliteit oké.
    • Standaard Kamer

Fietsenstalling was erg vol en dames en herenfietsen in aparte stalling.

Mooie grote kamer met koffie/thee faciliteiten en een keurige badkamer. Prima Prijs/kwaliteit verhouding.

De kamer was netjes maar beetje ouderwets bad was erg smal...
    • Standaard Kamer

Er werd op een kamer gerookt dat was toegestaan,maar we roken het in de gang,en zelfs de 2e nacht in onze kamer,ik zag bij vertrek dat het naast onze kamer was,en ons raam stond s,nachts open dus was erg vervelend.

De kamer was netjes maar beetje ouderwets bad was erg smal om te douchen en nog met douchegordijn.

Zeer geschikt voor een langer verblijf.
    • Standaard Kamer

De verlichting een klein tikje opschroeven in de lobby en de bar. Daarentegen stond op dat moment de tv uit (ca. 3 meter doorsnee).... ;)

ruime kamer met een heerlijk bed en een goede douche.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Lekker geslapen!
    • Standaard Kamer

heel klein minpuntje: ik vond het nogal donker aan de ontbijttafels

- mooie kamers, leuke bar om 's avonds nog iets te drinken, vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Fijn weekend, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer

Een zeer lekker ontbijt. Hotel heeft een rustige ligging, comfortabele bedden. Het hotel is ideaal gelegen voor een uitstap naar bv. Nijmegen, 's-Hertogenbosch..

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Een prima hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat de pooltafels en speelautomaten in de rookruimte staan, beetje jammer. De kamer was wel wat donker.

Heerlijk gegeten en ook het ontbijt was heel goed. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Prima, behalve dat getimmer (van het personeel) twee avonden tussen 22.30 uur en 23.00 uur
    • Standaard Kamer

zowel vrijdag, als ook zaterdagavond steeds tussen circa 22.30 en 23.00 uur werd er luidruchtig getimmerd!!! (Ja met een hamer of iets dergelijks door ik denk het personeel) Behoorlijk irritant. 's Morgens melding van gemaakt aan de balie. Flauwe reactie......"zullen het doorgeven". 'k Heb het idee dat we daar noot meer iets van gaan horen. En van u....?

Locatie en verblijf prima alleen....?

Een mooi hotel in een prachtige omgeving.
    • Standaard Kamer

Helaas was de regendouche geen regendouche, deze was ws al heel lang niet ontkalkt en het water spoot alle kanten op behalve de goeie. Hiervan ook melding gemaakt en ze gingen er direct iets aan doen.

Het ontbijt was prima, mooie ruime kamer. Mooie omgeving, helaas niet zo heel veel van gezien, komen zeker een keer terug!

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Vriendelijk personeel, nette kamer en goed bed.
    • Standaard Kamer

De doucheslang was kapot, onmogelijk om je er mee te douchen. Andere kamer was de oplossing echter taxi stond voor de deur om uit te gaan. Geen gebruik van het aanbod gemaakt.

Vriendelijk personeel, nette kamer en goed bed.

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Zeer vriendelijke en correct personeel dat steeds ter beschikking is. Geen wachttijden.
    • Standaard Kamer

Ontbijt: beperkte keuze; eitjes en spek: niet bijzonder. Camping achteraan !

Zeer vriendelijk personeel; tafeltje voor 4 personen gekregen (met twee) dus ruim Fijne keuken ! Correct op allerlei gebied. Zeer propere kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Leuke locatie
    • Standaard Kamer

Rooklucht in de kamer. Sigarettenpeuken op het terras bij de kamer.

Vriendelijke ontvangst. Leuke locatie. Ruime kamer met terras , koffie / thee faciliteiten op kamer.

Resultaat 1 – 75