Beoordelingen over Hotel Ernst Sillem Hoeve 4-sterren

Soestdijkerweg 10 B, 3734 MH Den Dolder, Nederland

#1 van de 1 hotels in Den Dolder

Prima voor 1 overnachting i.v.m. een bezigheid in de buurt (in ons geval een huwelijk)
    • Comfort Kamer

eigenlijk niets, het is wel meer een conferentie-oord dan gezellig hotel.

Het ontbijt was ok, gewoon een standaard ontbijt met scrambled eggs(kant en klaar) poffertjes en pancakes (kant en klaar) en de gewoonlijke croissants (ook kant en klaar) , broodjes, beleg etc. En jus d'orange (uit pak of fles) Parkeren was prima, het is een mooie plek geschikts voor uitstapjes. Avondeten in de bar was ook ok.

Het was top
    • Comfort Kamer

Kamers waren top. Alleen ging het licht niet uit zodat wij maar met de lamp aan hebben geslapen. Ontvangen met gratis koffie. Ontbijt was heel erg goed.

Heerlijk rustig in het groen. Leuk terras bij de bar.
    • Comfort Kamer

Kamers zijn laag, geen airco, bedden op kamer 82 waren niet top. Gevraagd aan de receptie om de matrassen te draaien er zat nu een kuil in. Bediening aan de bar was niet echt vriendelijk.

Rustig gelegen, prima ontbijt.

Zeer goed
    • Comfort Kamer

Wij moesten sochtends heel vroeg weg 06:30 en er zou een ontbijt pakket voor ons klaar staan helaas was was dit niet het geval

Locatie en hotel was zeer goed

Voor één nachtje OK.
    • Comfort Kamer

Geen vorm van temperatuurcontrole, geen cooling, zelfs geen ventilator; het viel in een nogal warme periode. Ook de bedden waren oncomfortabel, in het midden doorzakkend.

Wellicht de middelmatigheid, de ligging is schitterend maar de service beperkt.

Heerlijk ontspannend op mooie locatie.
    • Comfort Kamer

Vlekken op de wc deur, uiteindelijk weggehaald op ons verzoek.

Personeel was erg aardig en hulpvaardig. Ontbijt en diner waren erg lekker, kleine kamer maar prima ingericht, meer heb je niet nodig. Alleen nog de juiste formaat hangers in de kast hangen, zodat deze niet open blijft staan en iets beter schoonmaken op wc en badkamer muren/deuren, en dan is het helemaal fantastisch.

We waren verrast door de mooie ligging van het hotel, de gastvrijheid en dichtbij paleis Soestdijk
    • Comfort Kamer

niets viel tegen maar de kamer was aan de kleine kant voor de prijs in onze beleving.

Dat er een zwembad was. Een kamer op de begane grond was fijn.

De rest.
    • Comfort Kamer

Een waterkoker die het water alle kanten op liet lopen heet en wel. Bijzonder gevaarlijk

De rest. Uitstekend. Mooi gelegen. Heerlijk geslapen en een meer dan prima ontbijt

goede plek
    • Comfort Kamer

Niets; een ding voor mensen die met het openbaar vervoer willen komen: voor het hotel is een bushalte. De bus rijdt een keer per uur . Op zondag rijdt de bus niet....

het hotel ligt op een mooie plek en heeft een fraaie tui. De kamers zijn netjes en ruim. Toilet apart. Douche was heerlijk: geen waterballet. Op de kamer gratis koffie en theefaciliteiten (oploskoffie) Op de gangen bestaat gedurende de dag de mogelijkheid om een lekker kopje koffie of thee te zetten. Er is een restaurant waar we geen gebruik van gemaakt hebben. Er is een sfeervolle bar waar in de avond een drankje genuttigd kan worden. Het onbijt was geweldig!!

Het totaalpakket.

Eigenlijk niets!

Het totaalpakket. Dit was echt een top-ervaring. Mooi hotel, prachtige en rustige omgeving, echt vriendelijk personeel in elke functie, lekker ontbijt en dat voor een even vriendelijke prijs. Absoluut een herhaler!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heerlijk tot rust komen in een prachtige omgeving.
    • Comfort Kamer

Wel jammer dat het hotel aan de achterkant minder mooi is dan de koetshuis uitstraling aan de voorkant. De kamers waren niet erg groot al wel groot genoeg. Jammer dat het op zondag alleen mogelijk is van de kleine kaart te eten. De restaurantruimte miste de mogelijkheid om makkelijk ook buiten te dineren of ontbijten. Wordt geloof ik wel meegenomen in de renovatie die deze zomer gepland staat.

Een net en modern hotel. Kamers mooi gerenoveerd met mooie badkamer met regendouche en mogelijkheid om thee of oploskoffie te zetten. Bar was s ´avonds gezellig en nog tot laat mogelijk om iets van de kleine kaart te bestellen. Ontbijt was vers heerlijk en uitgebreid genoeg. Locatie was fantastisch, mooi bosrijk en rustige ligging. Je kon s´ avonds een prachtig rondje om het hotel lopen in de natuur. Ook prima uitgebreide parkeergelegenheid met veel schaduw. Receptie erg meedenkend en behulpzaam voor ons aantal zaken afgebeld om nog voor dezelfde dag elektrische fietsen te regelen. Zwembad en sauna ook goed geregeld.

Super verblijf
    • Comfort Kamer

Bij het verlaten van het parkeerterrein moet je een drukke weg op. Om een goed overzicht te krijgen moet je op het fietspad staan met de auto waar fietsers van 2 richtingen aan komen rijden. Gevaarlijke uitgang !

Zeer vriendelijk en attent personeel. Keurige kamers en super ontbijt. Ligt in de bossen en keurig aangelegde tuin.

Goede prijs - kwaliteit , enkel het ontbreken van airco is een belangrijk minpunt
    • Comfort Kamer

er was geen airco op de kamer en het was er erg warm. Het is ook geen "hoeve" meer gezien alle kamers liggen in een prefab gebouw

Mooie omgeving en rustig; Ook de open bar met thee en koffie was leuk en we waren aangenaam verrast met de traktatie van een drankje in de bar.

De fitness faciliteiten waren niet helemaal zoals het hoort...
    • Comfort Kamer

De fitness faciliteiten waren niet helemaal zoals het hoort bv ontbrak water en desinfectie middel wat tegenwoordig in elke fitness ruimte normaal aanwezig is.

Een groene omgeving met veel ruimte en rust.
    • Comfort Kamer

Je kon tot 18.00 koffie ed nemen met wat lekkers erbij. Dat was aan twee kanten beschikbaar op vrijdag . De rest van het weekend was dat maar aan een kant. Daar waar de trainingen ed werden gehouden.

Het ontbijt was redelijk tot goed.Mooie grote tuin om in te wandelen.

Relaxed we gaan over 3 maanden weer.
    • Comfort Kamer

Fijne gemoderniseerde kamers, licht en luchtig. Heerlijk zwembad en prachtig park met goede parkeer gelegenheid. En na de zomer is het restaurant ook weer helemaal up to date !

zeer vriendelijk en servicegericht personeel, uitstekende...
    • Comfort Kamer

De kamer was helemaal compleet maar zou iets groter mogen zijn.

zeer vriendelijk en servicegericht personeel, uitstekende faciliteiten in een prachtige omgeving.

Heerlijk!
    • Comfort Kamer

Heerlijke bedden, ruime regendouche, prachtige groene omgeving. Bij het ontbijt waren er uitgebreide glutenvrije mogelijkheden zoals vers gebakken brood en er werden speciaal pannenkoekjes gebakken met nieuw verpakte suiker en stroop om kruisbestuiving te voorkomen. Erg prettig! Zwembad en sauna tot 11 uur open en aparte opbergmogelijkheid voor de hybride fiets.

Heerlijk verbleven op genoemde accommodatie. Het eten in restaurant was verrassend, meer dan goed.
    • Comfort Kamer

Personeel bar en restaurant zijn aardig. Het vermogen om even "echt "contact te maken bij bestelling en uitserveren ontbrak m.i. bij aanwezige personeel. In de avond bij de bar hebben we geen bestelling gedaan, ondanks dat dit wel onze bedoeling was. Onze binnenkomst werd niet opgemerkt en zijn naar ca 10 min zonder contact maar weggegaan...

Ons verblijf is mede door de prettige benadering van het personeel zeer geslaagd geweest.
    • Comfort Kamer

Minpunt voor ons was het -drukke- verkeer op de Soestdijkerweg omdat wij in onze huidige woonplaats de stilte gewend zijn. Dat werd gelukkig vergoed door wat het hotel zelf te bieden had.

Moeilijk om keus te maken omdat alles prettig was.

Perfect hotel, dit was onze tweede keer en we komen zeker nog een keer terug.
    • Business Kamer

De vriendelijkheid van het personeel van zowel de receptie als de bediening. Tevens een leuke verrassing van de receptie v.w.b. de kameropschaling . Kamer was van veel voorzien van volle koelkast tot kamerjassen.

Heerlijk zwembad en de service van het kunnen lenen van een...
    • Comfort Kamer

Heerlijk zwembad en de service van het kunnen lenen van een zwembroek !! Ondanks dat het gebouw wat "conferentieoord" aandoet was het binnen bijzonder ingericht. Prima gegeten. schitterende omgeving Bijzonder vriendelijke en behulpzame mensen achter de receptie

Prima voor een fiets weekend.
    • Comfort Kamer

De kamer was aan de kleine kant. Op begane grond, geen deur naar buiten. Geen koelkastje op kamer.

Koffie corners waar je gebruik van kon maken. Gezellige bar en terras. Prachtige omgeving.

heerlijk verblijven met veel natuur om je heen!
    • Comfort Kamer

wij hadden een uitstekend verblijf, heel mooie en goede ligging voor ons fietsweekend midden in het groen. Vriendelijk personeel, mooie kamers niets kwamen we te kort.

Groene omgeving, gastronomische keuken, vriendelijke personeel, luidruchtige kamer.
    • Comfort Kamer

Onze kamer lag boven de keuken. Wij hebben 2 keer overnacht en telkens tot half twaalf moeten wachten tot het lawaai ophield. De tweede keer zijn we gaan reclameren aan de receptie, die dan aan de keuken gevraagd heeft om stil te zijn.

De dinner 's avonds was uitzonderlijk goed. Zeer goede chef kok. Het personeel in de eetzaal is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid. Mooie groene en rustige ligging.

Een leuke accomodatie met een vriendelijke sfeer.
    • Comfort Kamer

Het toilet op de gang bij de slaapkamers was recent niet schoongemaakt.

De gezellige bar met veel keus. Goede borrel hapjes en speciaal bier van de tap.

Goede uitvalsbasis om te fietsen
    • Business Kamer

Het lawaai van de weg was 's nachts nogal storend.

Het eten in de bar en de bediening daar. De koffie- en theefaciliteiten tot 18.00 uur. Ontbijt was goed verzorgd.

Rustige groene omgeving, mooie fietsroutes, parkeerplaats...

Fietsenstalling was (te ) klein Afsluitbare stalling voor ebikes is aanrader

Rustige groene omgeving, mooie fietsroutes, parkeerplaats bij hotel, , goede bedden en prima ontbijt,

prima verblijf, kan dit hotel iedereen aanbevelen
    • Comfort Kamer

de kamerdeuren waren erg zwaar om open te duwen, maar maakte geen lawaai als ze dichtvielen!

vriendelijke ontvangst bij de receptie; nette, schone kamers, alles er op en er aan; prima ontbijtbuffet, het was erg druk bij het ontbijt maar alles werd prima in de gaten gehouden en bijgevuld.

zeer goed hotel, mooi gelegen in de natuur,goede uitvalsbasis voor bijvoorbeeld een bezoek aan A'dam
    • Comfort Kamer

kamer is vrij gehorig, ook niet heel erg groot en uitzicht was niks, op een soort binnenplaats.

mooie locatie en prachtig gebouw. personeel erg vriendelijk en behulpzaam, van receptie tot poetsploeg tot barmanager etc. ontbijt prima, goede bedden, raam voorzien van insectenhor waardoor het raam lekker open kon blijven staan. op verzoek goede informatie gekregen voor een wandeling in de directe omgeving.

prettig verblijf en heel goede keuken, maar als we terugkomen proberen we een grotere kamer
    • Comfort Kamer

De kamer en badkamer zijn bepaald klein en de inloopdouche zorgt door de constructie voor natte voeten in de badkamer. Er is geen afvoer in de vloer. De kamer is zeer op het randje van een vier-sterren kwalificatie

De ligging in een fraai park met zitjes, het prima ontbijt en de gratis koffie, thee en citroenwater voorziening in de gang

Mooi gelegen in groen.
    • Comfort Kamer

Iets meer ruimte verwacht in comfort kamer. Douche sproeier maakte badkamer kletsnat. Er lagen per abuis geen handdoeken op de kamer. Kon bij receptie wel voldoende ophalen.

Mooi gelegen in groen. Sfeervolle bar en lounge. Goed ontbijt.

Goed eten en de kamer was schoon en netjes al viel het hotelgebouw erg tegen.
    • Comfort Kamer

Het hotel gebouw. Vanuit de presentatie op internet leek het hele gebouw te bestaan uit een vm. Koetshuis. Echter is het hoteldeel een vierkant blokken gebouw uit de jaren 70? Het uitzicht vanuit de kamer was op een muur op 3 meter afstand in plaats van een parkachtige tuin. Dat was een afknapper.

Eten was erg goed.

In een prachtige omgeving op een parkachtig terrein met oude bomen een fijn hotel om te verblijven:-
    • Comfort Kamer

Zelf vond ik het een vrij hard bed, maar miin man heeft heerlijk geslapen. Is voor ieder verschillend natuurlijk:-)

Zeer vriendelijk medewerkers. Aangenaam vertoeven in parkachtig terrein met diverse zitjes. Goede keuken. Zeker een aanrader!

Rustige uitvalsbasis voor dagje Utrecht of Amersfoort
    • Comfort Kamer

Kamer is mooi maar niet groot. Ontvangst bij incheck verliep wat verwarrend en rommelig en duurde lang. Restaurant is erg groot en daardoor niet supergezellig. Het hotel is een echt conferentiecentrum met dito uitstraling.

Moderne kamers (regendouche), goede boxspring matrassen. Koffie/thee voorziening op de kamer, horren voor de ramen. Uitstekend ontbijt. Bar tot 24.00 uur open met ook een kleine kaart, voor de late trek. Kamer (60) lag rustig, ook bij open raam. Het hotel ligt in een mooi park met prachtige bomen. Ruime gratis parkeerplaats.

Luxe hotel, prachtig gelegen. Behulpzaam personeel.
    • Comfort Kamer

Deur van de kamer is erg zwaar. Kamer ver lopen naar ontbijt voor mijn schoonmoeder met hartfalen. Zij werd wel zeer goed geholpen.

Medewerkers erg behulpzaam; Receptie en ontbijtzaal.

Aanrader...!
    • Comfort Kamer

Geen airconditioning op de kamer,was erg warm. Na bellen receptie werd er wel netjes een ventilator op de kamer gebracht. Bedden en kussens zijn erg hard.

Prachtig kleinschalig hotel. Midden in de bossen vlakbij lage vuursche. Personeel is uitmuntend. Geven je echt het gevoel een gast te zijn. Vooral Valerie..wat een enthousiaste meid zeg. Hotel lijkt van buiten een klein kasteel van binnen mooi modern. Veel wandel/fiets routes.

het ontbijt en avond eten was in orde.
    • Comfort Kamer

slaapkamer en badkamer was klein, en verouderd. Geen mooi uitzicht vanuit de slaapkamer die wij hadden, we keken op de ramen van andere slaapkamers uit. badkamer: klein met wit/ groene tegels en zwarte vloer. geen opbergruimte.

het ontbijt en avond eten was in orde. Gezellige hoekjes om te zitten, en thee /koffie gratis tot zes uur.

prime verblijf
    • Business Kamer

Buiten en met de ramen open wel beetje lawaai van de weg die dichtbij is.

Prima kamers, mooie plek, parchtige omgeving. Buiten en met de ramen open wel beetje lawaai van de weg die dichtbij is.

Aanrader voor een weekendje weg: goed bed, heerlijk ontbijt en diner en vriendelijk personeel.
    • Comfort Kamer

Het ontbijt was super. De kamer en het bed ook. Ook het diner in het restaurant was heerlijk. Gecombineerd met de centrale ligging van het hotel en het vriendelijke en behulpzame personeel is dit zeker een aanrader voor een weekendje weg.

Hier kom ik nog terug!
    • Comfort Kamer

- Inrichting restaurant is wat 'oubollig'. Dit wordt deze zomer wel vernieuwd, hotel sluit gedurende één maand...

- Vernieuwde kamer - Vriendelijk personeel - Koffie-lounge (!!!) - Ligging (15km van Utrecht, 15km van Utrecht, 15km van Hilversum)

Prima voor natuurliefhebbers en congressen, niet echt geschikt voor zakelijke reizigers
    • Comfort Kamer

Ontwijk kamer 120! Bij aankomst rond middernacht bleek de TV niet te werken. Kamer 120 ligt tegenover het kantoor van housekeeping. Veel gekakel, veel geluidsoverlast. Heb daar de eerste ochtend over geklaagd, het zou niet meer gebeuren. Tweede ochtend... precies hetzelfde verhaal. Toen echt boos geworden waarna er adequaat gehandeld werd: flesje wijn en upgrade voor laatst nacht naar grotere kamer ver weg van housekeeping.

De afhandeling van de klachten was perfect. Maar ja, daarvoor was er al genoeg mis gegaan.....

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

het was een prima verblijf.
    • Comfort Kamer

Ik dacht dat het inclusief ontbijt was. Dat neem je aan bij een hotelovernachting. Helaas kwam dat bedrag er nog bij. Het was ook best een pittige prijs voor een ontbijt.

Het zag er heel netjes en gastvrij uit.

Fantastisch verblijf in een mooie omgeving.
    • Comfort Kamer

het weer... verder kan ik niets bedenken.

Mooi rustig hotel in het groen. Mooie kamers en geen geluiden van buiten. Rustige zithoek met gratis koffie/thee (overdag), mooie bar en goed ontbijt. Personeel wat mee nadenk met wandelrouten en uitstapjes in de omgeving.

Idd een heerlijk ontbijt en de avond van te voren hebben wij...
    • Comfort Kamer

Idd een heerlijk ontbijt en de avond van te voren hebben wij nog een drankje gedaan in de gezellige bar van dit mooie en leuke hotel. Het is zeker een aanrader!! Er is voldoende parkeergelegenheid en het personeel is vriendelijke en accuraat.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

heerlijk even paar dagen ertussenuit
    • Comfort Kamer

De wastafel van de badkamer was verstopt. Pas na de 2e keer aangeven werd dit opgelost.

Prima kamer met lekkere bedden. Lekker gegeten in het restaurant van het hotel en bij goed restaurant vlakbij.

Voor korte verblijf prima.
    • Business Kamer

De kamer lag aan de voorkant. Je hoorde steeds het verkeer op de doorgaande weg. De afzuiger van het toilet gaf veel lawaai. De kraan op de wastafel zat los. Dit moet bij schoonmaken eerder opgevallen zijn.

Het ontbijt was prima. Personeel vriendelijk. Lokatie hotel is mooi, maar zorg voor een kamer aan de achterzijde ivm verkeer overlast.

Mooi centraal gelegen hotel, prima service, lekker eten en top ontbijt.
    • Comfort Kamer

Bij aankomst de drukte, parkeerterrein helemaal vol, dit was om 18.00 klaar.

Mooie kamer, lekker gegeten in het cafe, vriendelijk personeel. Ontbijt was zeer uitgebreid. Kamer en hotel zeer goed verzorgd. Overdag veel mensen ivm conferenties, opleidingen. ‘s Avonds, rustig en mogelijkheid te zwemmen en gebruik te maken van de sauna.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het was weer een goed weekend bij ESH, we komen terug!
    • Comfort Kamer

Sauna buiten werking, maar daar kan de Ernst Sillem hoeve niks aan doen. Bij eerder bezoek ook storing sauna.

Goed verzorgt ontbijtbuffet, attente medewerker/sters en goed bed. Vrij koffie/thee etc geweldige service.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Om nog eens terug te gaan

Eigenlijk niks

Ontbijt was goed, kamers netjes en praktische ingericht. Raam kan open, bedden van goede comfort. Een min puntje het licht ging 's nachts niet uit. Fijn zwembad(je) en het eten van goede kwaliteit.

Mooie locatie
    • Business Kamer

Lawaaihinder binnen het hotel, niet fijn om vanuit je business kamer ochtendlijk (6 uur) en avondlijk (22h) te horen Jammer dat de sauna defect Was ...

De omgeving en vriendelijkheid van het personeel Uitgebreid ontbijt Betaalbare, lekkere maaltijden in de bar

Handige plek maar gebouw toont teveel mankementen door systeem lucht- en warmtehuishouding
    • Comfort Kamer

Temperatuur te laag in de kamer. Temperatuur douche te laag. Ongezellige inrichting kamer. Machinegeluid in de nacht. Pomp? Rioollucht toilet

Het uitzicht op het bos.

Ondanks tegenvallers toch tevreden.
    • Comfort Kamer

De hoeslakens waren binnenstebuiten gekeerd. Er werd geen welkomstdrankje aangeboden terwijl deze wel bij de boeking was genoemd (geniusklant)

Rustige ligging vlakbij onze afspraak. Prijs was relatief laag door de lage bezetting. Vriendelijk personeel.

Dit hotel is gelegen in een erg mooie omgeving en toch goed...
    • Comfort Kamer

Dit hotel is gelegen in een erg mooie omgeving en toch goed bereikbaar. Kamers waren erg goed en zeer schoon. Het zeer uitgebreide ontbijt zorgt voor een goede start van de dag. We hebben 1x diner gehad in de bar en deze was ook prima. Personeel erg vriendelijk en open.

Prima ontspannen overnachting gehad.
    • Comfort Kamer

Bij ontbijt over het algemeen voldoende keus, alleen had er meer variatie aan brood mogen zijn. Er was witbrood in alle varianten en alleen maar 1 licht volkorenbrood.

Kamer en personeel super, geen opmerkingen daarover.

Fijne comfortabele kamer, met mooie badkamer en apart toilet.
    • Comfort Kamer

Helaas was op de avond dat ik er was, het restaurant gesloten en er kon alleen van een kleine kaart gegeten worden in de, niet zo gezellige, bar van het hotel. Het eten viel me erg tegen. Een grote bak met in fijne blokjes gesneden komkommer, een piepklein bakje, chemisch smakende, koolsalade en nauwelijks gaar gebakken en bleke friet! De hamburger was wel ok. Erg jammer, terwijl ik bij een vorig bezoek heerlijk gegeten had in het restaurant en me daar ook wel op verheugd had!!

Fijne comfortabele kamer, met mooie badkamer en apart toilet. Heerlijk ontbijt en fijn dat er een zwembad is waar je tot 23:00 uur gebruik van kunt maken. Ruime locatie in de bosrijke omgeving van Den Dolder en de Lage Vuursche.

We hebben het fijn gehad!
    • Comfort Kamer

Kamer erg klein en wij waren niet opde hoogte dat het ontbijt niet inclusief was en dat werd ons niet zo netjes verteld.

Kamer was netjes,ontbijt super

Lekker, uitgebreid ontbijt
    • Comfort Kamer

Klein zwembad, Geen verschillende diktes/hardheid hoofdkussen Vette vingers op het raam

Lekker, uitgebreid ontbijt Goede receptie met wandeltips Mooie badkamer

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Zeer prettig
    • Comfort Kamer

Het restaurant is niet open op zondag. Dat vond ik jammer, omdat het zo’n goed restaurant is. Wel de bar, daar was een eenvoudige maaltijd te bestellen.

Personeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima hotel voor 1 nachtje.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was keurig, niet overdreven maar prima. Het was wel warm op de kamer. Helaas op zondag was het restaurant gesloten en daar hadden we niet op gerekend

Prachtige ligging,en prijs kwaliteit is dik in orde.

Na een dagje huishoudsbeurs lekker geslapen in een mooie omgeving met veel wandelpaden
    • Comfort Kamer

De uitzicht van de kamer. Keken tegen een muur aan (het fitnesstudio). Voor de kamerprijs vond ik dat niet zo leuk. Het hotel is idd niet in het mooie hoofdgebouw gevestigd. Op de foto van de kamer was een schilderij/foto boven het bed. Op kamer 104 was helaas niets . De spiegel in de kamer werd niet schoongemaakt. Daar had iemand een hartje getekend:-) Stoorde verder niet hoor. Water in het zwembad aardig aan de koude kant en geen frisse lucht in de sauna. Douchestraal te zacht in t zwembad. Handdoeken uit de kamer meegenomen omdat daar niets lag.

Ontbijt was heerlijk en er werd zelfs nog om half 11 alles bijgevuld. En eindelijk weer eens zalm gekregen. Top! Super mooie uitzicht op de tuin.

Zeer aangenaam met een prima prijs/kwaliteitverhouding
    • Comfort Kamer

De kamer was prima, had iets warmer kunnen zijn. het ontbijt was zeer goed en uitgebreid. De ontvangst was allerhartelijkst door uw receptioniste. Het zwembad en de warmtecabine was een geweldige faciliteit na een hele dag wandelen. Het eten 's avonds in de bar was prima en de bediening was heel gezellig. Frank mag blijven!

Aangename overnachting in een mooie acomodatie met een uitgebreid ontbijt.
    • Comfort Kamer

Kamer had groter mogen zijn. De douche had geen gordijn/glaswand. Het prullenbakje op de badkamer bevatte nog afval van onze voorgangers.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk.

prijs kwaliteit prima!!!
    • Comfort Kamer

In de zomer wel handig als er airco aanwezig zou zijn. Matrassen!!! ook niet helemaal wat wij gewend zijn.

Kamers prima. ontbijt perfect', alles vers, veel keus met o.a pannenkoekjes, verse zalm, yoghurt, kwark, rijstwafels enz enz. Hier en daar zithoeken met verse koffie/ thee tot 18.00uur s,avonds, Goeie uithoek voor fietstochten en wandelingen. kortom een verblijf om terug te komen.

Heerlijk verblijf!
    • Business Kamer

Tussen 10 en 12 in de avond was er enorm veel herrie van beneden, waar ze het restaurant opnieuw aan het indelen waren. Dat heeft de nachtrust van mijn vriendin wel behoorlijk verziekt helaas...

Ontbijt was prima, en inclusief in de prijs. Zwembad was lekker, omgeving heel mooi.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ik was eerder bij u geweest en heb mijn ervaring aan onze...
    • Comfort Kamer

Ik was eerder bij u geweest en heb mijn ervaring aan onze vrienden verteld, dat voor een gezellig weekend dit de juiste locatie is. Gewoon alles klopte ,en ook onze vrienden hebben genoten . TOT ZIENS

Top bestemming, schitterende omgeving met veel activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt
    • Comfort Kamer

Met mijn dochter van 9 een geweldig weekend gehad. Zeer vriendelijke servicegerichte medewerkers. Het avondeten in het hotel was ook boven verwachting. De keuken is zeer creatief en past graag en makkelijk aan. Het zwembad en de sauna waren top en het ontbijtbuffet een groot feest! In de omgeving is genoeg te doen. Dankjullie wel voor een heerlijk weekend, we komen graag terug.

Goede slaapgelegenheid voor bezoek aan restaurant het Spiehuis, maar dan wel als de kamer koel is.
    • Comfort Kamer

Nogal kleine kamer zeker voor wat de badruimte betreft als men met twee personen de kamer deelt. De kamer heeft vloerverwarming wat de kamer een droge lucht en veel warmte geeft. De temperatuur via de thermostaat wijzigen is geen optie, het resultaat vergt tijd. Slecht geslapen door warmte en dichte neus.

De vriendelijkheid van het personeel en de omgeving.

Zeker de moeite waard!
    • Comfort Kamer

Helaas geen verwarming op de badkamer.

Mooie prachtige locatie, rustige ligging. Ontbijt is uitstekend met voldoende keus. Vriendelijk personeel die bereid is je met alle vragen te helpen.

Rust
    • Comfort Kamer

Prijs met booking.com aanbieding kwam niet overeen, eigenlijk schandalig dat u in aanbieding adverteert dat t incl ontbijt is terwijl dit er gewoon nog bijkomt. We kregen advies voortaan rechtstreeks te boeken, dus niet meer via booking.com

Prima ontbijt

Heerlijk en relaxed weekendje uit gehad.
    • Comfort Kamer

De losse éénpersoonsbedden schuiven gemakkelijk en snel uit elkaar. Dat is vervelend/oncomfortabel en kan gemakkelijk worden opgelost.

Uitstekende faciliteiten; zwembad, fitness, leuke bar (waar je ook goed kunt eten voor een schappelijke prijs) en een heerlijke rustige sfeer en ambiance. De kamers zijn prima, groot genoeg met een lekkere douche. Het zeer vriendelijke personeel en het lekkere ontbijt maken het plaatje compleet. Hier komen wij terug!

Adres om te onthouden.
    • Business Kamer

De business kamer viel tegen. Gedateerd en vlekken in vloerbedekking. Rest schoon. Helaas lag onze kamer boven de keuken dus veel herrie rond half 11 s avonds en samen met het geluid drukke weg lastig om in slaap te komen.

Het ontbijt was goed verzorgd evenals het eten in het restaurant. De a la carte kaart zou iets uitgebreider kunnen. Het personeel is heel vriendelijk. Goede huurfietsen. goede ontvangst met heerlijke koffie.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Zeer aangenaam.
    • Comfort Kamer

Met het boeken mag het wat duidelijke of je wel/geen bad in de kamer hebt.

Het zwembad is vrij toegankelijk tot 23:00. Heerlijk om te arriveren en dan even een baantje te trekken. Dat was voor ons echt de meerwaarde.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Uitstekend verblijf, goede locatie
    • Business Kamer

Inrit vanaf de hoofdweg is slecht te zien, vooral in de avond met regen. Een betere verlichting van de inrit zou het een stuk makkelijker maken om het terrein op te rijden.

Prettige nieuwe Comfort kamer. Mogelijkheid tot het openen van het raam vind ik persoonlijk erg prettig voor de nodige frisse lucht. Goed ontbijt buffet en uitstekend restaurant. Zeer ruime parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Goede keuze.😁
    • Comfort Kamer

Geen minpunt. Jammer dat we al weer weg gingen. Volgende keer ook gebruik maken van zwembad en het restaurant menukaart zag er goed uit.

Veel info bij inchecken! Aardige receptionist. Fijne kamer, goede bedden/kussens. Fijne regendouche. Goed dat toilet apart zit. Bij daglicht zagen we de bosrijke omgeving, dus aanrader voor wandelingen. Nog maar eens weer boeken in voorjaar/zomer. Ontbijt boven verwachting ruime keuze. Al met al zeer goed bevallen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Ernst Sillem Hoeve