Beoordelingen over Palace Hotel Zandvoort 4-sterren

6,2

6,2

5,6

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prijsverhoudig veel te duur .
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De sloten van alle kamers rammelen erin .Teveel lawaai .De wind waaid over al Doorheen .Overal roest bij ramen .Ramen sluiten niet .75 % Moet vervangen worden .Nog een hele klus te Doen .

De kamer was goed .Het slot van de deur was slecht .De kozijnen moeten vervangen worden .De hallen in de verdiepingen waren schandalicht vies .

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Zeer tegevallend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer oudbollig en koud! Verwarming deed het niet ver lopen vanaf receptie! Bad deed het niet. Kregen klein kacheltje voor op kamer. Toen we terug kwamen op kamer was het bloedheet! Al met al een enorme tegenvaller!

De. Ligging

doelmatig en plezierig verblijf

Ontbijt is prima, veelzijdig en smakelijk. Gebruikte tafels worden meteen schoongemaakt. Kamer met zicht op zee is altijd aardig. Ruim bed en een goede badkamer. Koelkastje en gelegenheid tot het zetten van thee of koffie op eigen kamer en een flesje water completeren het beeld.

telleurstellend
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs was veel te hoog voor de kamer waar wij verbleven. boven de parkeerplaats!

De kamer was boven de parkeerplaats en kon wel een onderhoudsbeurtje gebruiken. Voor ons viel het erg tegen om hier een nachtje door te brengen. De badkamer was zwaar verouderd en ik moest het putje uit de douche halen om het water beter te laten doorlopen. Helaas door een strak schema met tijdsgebonden afspraken hebben we dit ook niet bij de receptie kunnen neerleggen. Wel na ons bezoek een mail naar de accommodatie gestuurd met deze bevindingen, ook hier kregen wij een heel luchtig antwoordt waar wij niet vrolijker van werden. Ik zou dit hotel ook bij niemand aanraden.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Matig, alleen uitzicht was mooi om te hebben.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer oppimpen . Zachte lage bedden. Vond de kamer (studio) te duur voor het geld. Niet echt modern, maar oud. Er stonden wel nieuwe meubels in de woonkamer, maar oude badkamer/kleine douchecabine, gordijnen konden niet helemaal dicht, betrapte kozijnen, oude muren.

Het uitzicht

De kamer was netjes, schoon en modern ingericht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het uitchecken werd er niets gevraagd, hoe het verblijf was bevallen.

De kamer was netjes, schoon en modern ingericht. Het ontbijt was uitstekend.

Zeer teleurstellend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie is zeer verouderd. Gehorig vanaf de gang: wakker geworden om half zeven van rolkoffers op amper vastliggend laminaat. Vloerbedekking ligt los. Kamerdeur reageert zeer slecht op de sleutelkaart. Ontbijt was een aanfluiting. Alles was op of zo goed als op. Al met al een zeer belabberde prijs-kwaliteit verhouding. Hier komen we NIET meer terug!

De kamer was ok. We hadden een standaard kamer geboekt en kregen een gratis upgrade, de dame aan de receptie bij het inchecken was uiterst vriendelijk.

Genoten.

Zou het niet weten.

Propere ,nette kamer niet groot maar alle comfort.heel proper sanitair. Heel goede ligging van waaruit je snel op dijk/strand was alsook op enkele minuten lopen naar centrum (vele restaurants) en treinstation .Private parking is voor mij een must.

Teveel betaald. Ik dacht in een sjiek hotel te verblijven, maar dat is mij heel erg tegen gevallen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De entree is prachtig. De weg naar de kamers is vergane glorie. De kamer was schoon maar vlekken op het tapijt. De bedden waren goed. Het uitzicht is afschuwelijk, maar daar kunnen jullie niets aan doen. Wij hebben 185,,00 Euro betaald en dat is teveel voor de kamer die wij hadden.

Het ontbijt was goed, het bad mocht niet gebruikt worden. Voor 185,00 Euro had ik een beetje meer verwacht.

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar!
    • Suite met Uitzicht op Zee

Omdat de WiFi niet functioneerde, zou iemand van de receptie komen kijken. Dit was niet het geval.

Het ontbijt is bijzonder uitgebreid en kwalitatief goed. Helaas ontbrak een dienblad, hetgeen we op verzoek wèl kregen van de zeer vriendelijke dame, die bediende. Ik begrijp, dat dit mist omdat ogen meestal groter zijn dan de maag, maar er wordt relatief toch nog veel aan eten gehaald wat wordt weggegooid.

Heerlijk hotel aan de zee!

Ik had een eenpersoonskamer die inverhouding tot de prijs klein was. Wel netjes en een moderne badkamer

Het ontbijt was heerlijk! Uitgebreid en heel vriendelijk personeel

Uitgebreid ontbijtbuffet met allemaal lekkere dingen, voor...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was wat gedateerd, alles was wel aanwezig. De föhn hing half los waardoor deze eigenlijk niet werkte.

Uitgebreid ontbijtbuffet met allemaal lekkere dingen, voor iedereen wel iets aanwezig. Kamer was zeer ruim en de bedden lagen goed.

zeer verrassend positief
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er waren wat schoonheids foutjes te zichtbaar en konden door de kapotte deurklink niet zonder extra sleutel in onze kamer

super moderne van alle gemakken voorziene kamers, lekker dicht bij het strand met een geweldig uitzicht

Het was een prima verblijf, maar de prijs/kwaliteit verhouden vonden wij niet kloppen.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas vonden wij het hotel erg verouderd, gedateerd en rook het hier en daar op de gangen erg muf/oud.

Het ontbijt was heerlijk en goed, de locatie van het ontbijt aan zee in de serre was helemaal fantastisch

Het was het net niet
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje vergane glorie: handdoeken waarvan de draden los hingen, heel zacht bed dat kraakte bij elke draai, vloerbedekking met vlekken, een kast waarvan de deur op heel bijzondere wijze ‘gerepareerd’ was.

Lokatie aan het strand is top

Het was lekker dicht bij het strand, maar ik zal niet nog een keer boeken.

Uitzicht en inrichtig.

De inrichting is nogal gedateerd. Gangen slecht onderhouden. Lamp op kamer erg vies en kapot. Vlekken op de muur. Ontbijt is prima en lekkere koffie. Naast het hotel staat een hok waar oude fietsen is staan. Heel erg om dat vlak naast de ingang te zien. Het is er uit alsof er zwervers in verblijven, het stinkt er heel erg! Dit kan echt niet!

Prijs kwaliteit past niet bij elkaar
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gangen leken niet schoon. de vloerbdekking ziet er niet meer netjes uit. De afvoer van het bad/ douche liep niet door. Het bad zat niet goed vast. De kamer was te warm. Alles lijkt sterk verouderd

Het ontbijt was uitstekend geregeld

Veel te warme temperatuur, 3 uren geslapen
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De een na duurst kamer had de goedkoopste kunnen zijn. Had het gevoel in een andere kamer te zijn gestopt door een maximale bezettingsgraad te hebben. Dat had ik vooraf willen weten.

Het ontbijt was zeer simpel. De prijs was voor de kamer veel te duur. Geen airco, oubollig, ramen waren dicht geschroefd. De directie heeft ons 35% terug betaald(prima gebaar, maar had liever een andere kamer gehad met de faciliteiten)

Het was top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was naar tevredenheid, personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren uitstekend, vooral de airconditioning kwam van pas. Al met al top.

De kamer was heel mooi wel klein.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De deur ging niet zo goed open en dicht. De uitstraling van de entree en de gangen waren sober vergeleken met de kamer. We hadden wat geluidsoverlast van de tussendeur op de gang.

De kamer was heel mooi wel klein.

Wij kregen een kamer dat was de oudste van het hotel vol in...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij kregen een kamer dat was de oudste van het hotel vol in de zon en de hele verdieping waren ze aan het verbouwen weer naar beneden toen kregen we op de 16 verdieping een kamer die net klaar was en die was uitstekend maar als we niet naar beneden waren gegaan dan hadden we in die oude kamer gezeten dat vonden wij voor 170,00 euro jammer

• Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bewuste keuze om een hotel te boeken met airco. In onze kamer was geen airco aanwezig. Aan de receptie een kamerwissel verzocht. Helaas kwam hier niets van terecht en kregen we later die avond bij terugkomst in het hotel de mededeling dat we het hier maar mee eens moesten zijn, dit helaas op een erg brutale wijze. De dag er na, na de schoonmaak van de Housekeeping, stond onze deur nog open. Erg vervelend om te ervaren dat wanneer je de medewerkers toevertrouwd op de juiste wijze met persoonlijke spullen om te gaan. Ik geef het hotel een mager cijfer, dit is slechts alleen voor de locatie! Hotel is absoluut geen 4 sterrenkwalificatie waard. Erg oud, geen gevulde minibar, onvriendelijk personeel, kapotte gordijnen, föhn etc. Prijs is kwaliteit is dan ook slecht te noemen.

Een verblijf om te herhalen.

Helemaal niets.

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt met Zeezicht. Moderne kamer. Balkon met prachtig uitzicht over de stad. Een paar meter van het strand . Een paar minuten van het station. Super locatie.

Prima voor 1 of 2 nachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer hoge prijs (welke logisch is voor de tijd v.h. jaar en wisselwerking vraag en aanbod.... echter daardoor is prijs/kwaliteit wel in onbalans)

Locatie, klantvriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Wij kiezen ook een volgende keer weer voor dit hotel omdat het perfect ligt. We kregen overigens een upgrade van de kamer aangeboden maar hebben toch gekozen voor de kleine standaardkamer omdat deze een balkon heeft ( uitzicht over Zandvoort)

Fantastische locatie bij de zee
    • Suite met Uitzicht op Zee

Alles is gedateerd. Tv aan de muurbeugel was niet richting de bank te draaien. Dan maar de bank naar de tv gedraaid.

Locatie, uitzicht was fantastisch.

gaat
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

weinig keuze van het ontbijt badkamer was zeer netjes alleen de matrialen zoals de douche kop en de wc deden het super slecht en erg laat werd alles op de kamers gedaan

vriendelijk personeel, verouderd hotel, kamers te duur door ligging aan boulevard/strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer zonder airco, gordijnen laten al het licht door. boorgaten in de muur, vlekken op gordijnen. kamer was verder goed schoon. badkamer ouderwets en versleten. ontbijt en ontbijtzaal modern en goed, personeel erg vriendelijk.

parkeerplaats gelijk bij hotel. vriendelijke ontvangst. kamer was schoon. badkamer ook schoon maar ik denk al 40 jaar niets aan veranderd, ouderwets en versleten. ontbijt en ontbijtzaal modern en goed, personeel erg vriendelijk.

Ideale locatie omdat wij op Circuit Zandvoort moesten zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen van de bedden waren te zacht voor ons.

Vermits onze hond niet in de ontbijtzaal mocht hebben wij ontbijt op kamer genomen. Dit was zeer uitgebreid en verzorgt.

Teleurstellend

Kamer is klein, meubilair is erg oud en versleten. Er lag zand op de grond toen ik aankwam, slecht geslapen vanwege bed. Kortom ervaring om nooit meer over te doen.

Het strand voor het hotel is fantstisch. Verder beviel me niets in het hotel. Oude vergane glorie. Erg gedateerd en smerig.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zware teleurstelling

De kamer is het niveau van een hostel en koste me 125 euro. 50 eur zou correct geweest zijn. Heel klein (kon me net bewegen), erg verouderd, basic ingericht. Foto’s op booking zijn totaal anders dan de werkelijkheid. Ik reis de hele wereld over maar dit staat echt met stip onderaan qua prijs/kwaliteit.

Vriendelijke en behulpzaam personeel.
    • Suite met Uitzicht op Zee

Totaal gedateerde kamers die in geen enkel punt overeenkomen met de foto’s op Booming.com Een suite met jacuzzi geboekt en een kamer gekregen zonder airco en met een douche. In het complex wonen ook mensen wat het geheel als een hostel maakt. Absolute afrader.

Vriendelijke en behulpzaam personeel.

Afschuwelijk slecht, nooit weer
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Dramatisch slecht hotel. Is geen hotel te noemen. Kamers, erg oud, slecht onderhouden, vies meubilair, alles zag er ransig uit en hadden hier nog niet voor niks willen overnachten. Kamerprijzen waren ook nog eens belachelijk hoog.

Helemaal niets, dramatisch slecht.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Leuke stranden, maar het hotel is vergaande glorie
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren zwaar verouderd, vieze vloerbedekking. Tevens krulde het laminaat in de hal op, als je niet oplette kwam je te struikelen. De prijs is veel te hoog! En het is zeker geen 4 sterren hotel, met 2/3 sterren is het wel af.

Het ontbijt was goed

Pal aan zee
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is modern, maar de gangen zijn muf en verouderd. Het ontbijt was prima, maar niet ontzettend uitgebreid. Wij betaalden 169 voor de kamer + ontbijt. Wij reizen veel en ik had meer waar voor mijn geld verwacht. Maar goed; zoiets kun je verwachten aan de Nederlandse kust.

De kamer was klein, maar modern (ik vermoed in 2017 gerenoveerd). Het was schoon en alles was aanwezig. Heerlijke douche! Pal aan zee.

Prachtig uitzicht, vriendelijk personeel
    • Suite met Uitzicht op Zee

Wij hadden een suite op de 13 etage, televisie kon niet gedraaid worden in de huiskamer, waardoor wij zelf maar met de bank zijn gaan schuiven. Plinten waren vies, schilderwerk niet netjes, schaars met handdoeken 2 per persoon ( als je naar het strand gaat dan heb je een probleem ) , inrichting zonder enige extra luxe voor een suite. Geen tv in de slaapkamer.. Wij zijn regelmatige hotel bezoekers, maar de kwaliteit/prijsverhouding voor een suite vonden wij veel te duur.

Prachtig uitzicht op de zee, vriendelijk personeel.

bedden waren super ;
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer met schimmel in douche ; scheur in wastafel ; beschadigingen in bad ; geen enkele doucheschuim; shampoo etc ; verwacht ik beter in een 4 !sterren hotel ; geen airco op de kamer ; volle prijs betalen terwijl er blijkbaar nog gerenoveerd moet worden . ontbijt ver onder de maat ; broodjes taai ; fruit uit blik te weinig serviesgoed etc

bedden waren super ; slaapgedeelte van kamer was prima op ontbreken airco na .

De locatie.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn enorm gehorig, dus wij hebben het feest in een van de strandtenten gehoord, het gerace op het circuit. Daarnaast hadden wij geen verduisterende gordijnen en dus om 05:30 volop zon in de kamer. Het bed was oké, maar daar is alles mee gezegd. De afwerking van de kamer was het gewoon net niet: plinten los, weinig stopcontacten dus als je een kopje thee wilde drinken moest je dat zelf vasthouden of op de kast zetten...

De locatie. Geweldig, heerlijk aan het strand.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer is aan de kleine kant. Glazen schuifdeur voor het toilet even wennen. Bedden sliepen goed. En het was erg netjes/schoon. Leuke balkon! Heerlijk ontbijt!!!

Te duur voor voor wat je krijgt en slecht georganiseerd
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gedateerd meubilair en toch wel diverse mankementen in onze kamer losse klinken kapote zeepbakjes lekkende minibar. Personeel is niet echt vriendelijk en bij uitchecken werden mij dingen berekend die ik niet gehad had en de schuld werd op de invalkrachten geschoven.

Locatie is perfect. Als je de goede kamer krijgt uitzicht op zee Ontbijt is zeer goed

prima verblijf maar personeel mag meer toelichting geven
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we kwamen in de avond aan en konden nog in het restaurant eten. Alleen stond er sushi op de kaart en dit is ons niet verteld. Daarnaast zag ik de volgende dag dat wanneer je vanuit het hotel in het restaurant ging eten ook een korting van 10% kreeg op het diner en ook dit is ons niet verteld door het hotel

fijne douche en nette slaapkamer

Hotel heeft meer een uitstraling van een flat dan van een hotel .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op koningsdag is het personeel van een 4 sterren hotel blijkbaar vrij ... van 't restaurant en de bar in 't hotel. Vreemd. Ze bieden ook geen alternatief door te zeggen waar we dan wel heen zouden kunnen gaan.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Meest waardeloze hotel van Zandvoort
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en badkamer lieten veel te wensen over. Van vies bruin water tot handdoeken waar nog lippenstift in zat. Na het melden van circa 5 klachten werd er gezegd. "We gaan ermee bezig" maar met andere woorden, pech voor je en de 180 die je betaald hebt voor 1 nacht.

Niks, zeer waardeloos hotel met waardeloos personeel. Zoek verder want dit hotel brengt niets anders dan teleurstelling voor je dagje of weekendje weg.

Kamer was mooi.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is voor de omgeving een dissonant door zijn hoogte. De boulevard in Zandvoort is ook niet fraai. Bereikbaarheid strandtenten is ook niet echt handig. Zandvoort verliest het wat dat betreft van badplaatsen als Noordwijk, Scheveningen en zelfs Hoek van Holland.

Kamer was mooi.

Het verblijf is ons zeer goed bevalen en waarschijnlijk gaan we vaker naar dit hotel .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt , er was voldoende van alles maar het broodbeleg dat was te gewoontjes , want voor de prijs van 16 euro p.p had ik meer verwacht

De kamer het uitzicht bedden en badkamer en het personeel.

Het was een leuk nieuw gerenoveerde kamer, maar zeer klein,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was een leuk nieuw gerenoveerde kamer, maar zeer klein, met weinig voorzieningen. Moderne badkamer ook zeer klein, nog niet eens douchemiddel aanwezig. Water liep onder de douchedeur door waarna de hele vloer blank stond. Teleurstellend verblijf.

Keurig en comfortabel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat een aantal kleine afdekkapjes niet net als waren in een strakke kamer

Super ligging, vriendelijk personeel en super ontbijt. Accomodatie was keurig, klein maar schattig

Vlakbij het strand.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lampje in bubbelbad werkte niet. Airco werkte niet goed. Er was geen telefoon op de kamer. De hal en receptie zijn erg oud en slecht onderhouden.

Vlakbij het strand. Vlakbij het centrum. Personeel is vrolijk en behulpzaam

oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

prijs kwaliteit verhouding acomodatie. we zaten in kamer 1- 26 k aan de achterkant. palace hotel stel ik me iets anders voor dan als een voormalig DDR flat.

ontbijt gewoontjes. kamer matig. bediening goed

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

door een upgrade kreeg ik een vrijwel nieuw ingerichte kamer...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de gehele entourage van dit hotel is verlopen, oud -bollig- en niet onderhouden ontbijt was veel te laat ik betaalde ruim €100,00 wat erg veel geld is voor een verlopen en zeer verouderd hotel omgeving vh hotel is wel goed

door een upgrade kreeg ik een vrijwel nieuw ingerichte kamer, deze was netjes

Veel te duur voor dit slecht onderhouden hotel, gelukkig was het aan het strand.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te hoge prijs voor een 3 sterren hotel. Je moet 5 euro borg betalen voor je hotel sleutel. Ontbijt was minimaal en zwaar onderbezet qua personeel. Er was wel een bubbelbad alleen de bubbels werkten niet.

Direct op de boulevard aan het strand

4,5
    Een grote tegenvaller en zonde van ons geld, was het zeker niet waard..............nooit meer!
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

De prijs voor wat je krijgt is veel te duur, appartement was erg koud. Bol.com biedt je een luxe kamer op het plaatje aan met een bad, mooi modern appartement zag er prachtig uit, maar het was verre van dat, zoals ik vaker heb meegemaakt, niet hetgene was je verwacht en geen bad voor de kleine meid. Op de site stond dat er nog iets beschikbaar was, maar bij de receptie was weinig vriendelijkheid en hulpzaamheid om iets anders te kunnen krijgen. Mag wel eens opgeknapt gaan worden. Nooit meer naar dit hotel en zeker niet voor dit geld.

Het strand

Het verblijf was zeer matig ondanks dat het personeel vriendelijk en behulpzaam was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gebouw en omgeving verouderd en gedateerd. Jammer omdat de omgeving zee, strand toch anders verwacht.

het ontbijt was prima en personeel was vriendelijk en behulpzaam. De accomodatie was zwaar gedateerd niet in verhouding met de prijs. Ik gangen waren echt verouderd en er was een muffe geur aanwezig. Ik denk dat de prijs puur een locatiekwestie is.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Er viel mij niets tegen. Enigste puntje wat ik zou kunnen bedenken is dat in de avond / nacht de ingang wat moeilijk te vinden was als je vanaf de boulevard gelopen komt. Maar dat is een kwestie van even rond het pand lopen. :)

1 overnachting gehad na werken op de opening van Bloomingdale Beach. Kamer (2e etage nr 10) had een mooi uitzicht richting de zee. De badkamer was keurig in orde en schoon. Dit geld ook voor de algemene indruk van de kamer. Bed sliep comfortabel en ook het stopcontact aan bed was erg fijn om de iPhone op te laden. Zeker nog een boeking waard als ik hier weer in de omgeving moet zijn.

Prima !perfecte locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Best wel wat onrust door verbouwingen hierdoor iedere ochtend vroeger wakker zodra de bouwvakkers er waren ...hier had mischien wat in gecompenseerd mogen worden

De locatie is geweldig en personeel en hotel zijn gastvrij beetje huiskamer effect waar ik van hou ..

goed voor 2 nachten in kamer 13
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

receptie, na parkeren auto 10 min, werden we niet herkend.

De kamer was schoon maar niet modern, bedden goed maar heb liever harder matras. Parkeren vroegen ze veel voor alhoewel de slagboom niet dicht is geweest zolang wij daar verbleven, auto goedkoper parkeren bij station. Dit is vlakbij. Voordeel in centrum en dicht bij strand. Heerlijk gegeten bij de Italiaan vlakbij om de hoek, klein maar echt wel goed. Jammer dat zandvoort er zo rommelig bij ligt.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Leuk en voor herhaling vatbaar, maar er zijn nog wel wat verbeterpunten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden schoven heel makkelijk uit elkaar. Matrassen en kussens waren niet heel comfortabel. Het thema van het restaurant (Japans) is te specifiek en spreekt niet gauw iedereen aan. Hotel ziet er grotendeels gedateerd uit.

Locatie van de eetzaal, bereikbaarheid van het hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Een net hotel.

Een net hotel, professioneel personeel. Ontbijt is altijd uitgebreid. Vlak aan het strand gelegen. Voor treinreizigers is het handig dat het minder dan vijf minuten lopen is vanaf het station.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Het was prima allemaal ontbijt,meer dan voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was schoon,maar een beetje klein

Het was prima allemaal ontbijt,meer dan voldoende.locatie is aan zee enoveralop loopafstand in de buurt.genoeg te doen

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kosten voor het parkeren waren erg hoog. Gratis parkeren lijkt mij logischer. Wij misten een kluis in de kamer en vonden de badkamer wat klein.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd.

Op Op 16e etage hadden wij sprookjesachtig uitzicht over Zandvoort, Schiphol en omgeving!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles was prima zoals het in een middenklasse hotel behoort te zijn. Schoon, vriendelijk, goede bedden en heel dicht bij het strand. Tip: hondenbezitters moeten weten dat de hond vanaf 1 april t/m oktober niet op het strand mag komen.

Het ontbijt was zoals in elk hotel, koffie, thee, vruchtensappen, et e

Single kamer goed voor 1 nachtje, niet voor langer..

Er hangt een rare geur in de gangen en kamers.. Dit duurt even om er aan te wennen.

Ik had een single kamer geboekt. (zou toch de hele avond weg zijn). Maar hoewel de kamer klein was, stond er een ruim bed in. (geen 70 cm variant maar 140 denk ik). Alle faciliteiten waren er, en als bonus, zicht op zee. (weinig van gezien trouwens) Ontbijt was standaard, maar voldoende.

Zeker voor die prijs op oud en Nieuw, matig. Zoals het nu is zullen wij hier niet meer komen het
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naar rook stinkende pad richting kamer 1K32 Weinig “feestdag” gevoel op nieuwjaar (ontbijt). Restaurant / bar sloot om 22.00 op oudjaar. Dus geen mogelijkheid in hotel voor een drankje. Rommelige plek om je ontbijt te halen

Kamer en restaurant waren prima.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Op zich goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerkosten ten opzichte van ernaast is ook te duur. Bij jullie 13,50 per nacht Ernaast 10,00 voor 48 uur.

Het ontbijt was redelijk , de kamer die we kregen was oké ,dat ivm mindervalide,maar onze kinderen hebben ons nog een upgrade kadobon gedaan en die was prijs/kwaliteit echt slecht , te duur alleen het balkon was leuk.

Schone ruime kamer
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De airco was stuk, en heeft heel de nacht een klep van de airco gekleppert, wat een heel naar geluid was, om 3 uur in de nacht toch maar naar de lobby gegaan voor een andere kamer, maar geslapen hebben we niet

Schone ruime kamer

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Uitermate slecht bad niet schoon en geen raam wat open gaat en dat is dan n luxe suite voor 150 euro
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nou we hadden de luxe suite maar dr kon geen raam open en schuifpui was gebaricadeerd en de verlichting van t bubbelbad werkte niet en t bad was nie zuiver achtergelaten en dus niet schoongemaakt !!!! Zeer slechte ervaring

Het bed was goed

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed van mijn vrouw was top, die van mij was iets doorgelegen. Voor de rest best lekker geslapen.

De locatie is top! Mooie uitzicht en mooi gelegen tov strand en restaurants.

Verschrikkelijk
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De foto's op de advertentie site booking.com waren mooi, de kamer waarin wij kwamen was niet dezelfde kamer, ons uitzicht op zee was in werkelijkheid uitzicht op een betonnen muur! Verschrikkelijk hotel, het bubbelbad was vies, de bedden doorgezakt. Personeel behandelde ons schandalig toen wij dit aangaven. Bijna 200,- hiervoor betaald, wij zijn van ellende om 6:00 s'morgens vertrokken met ons zoontje van 5 maanden oud...

• Beoordeeld op: 18 november 2017

voor een of 2 nachten is het wel ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden standaardkamer, deze viel tegen, kleerkast was aan vervanging toe, her en der verlengsnoeren. Tevens kartonnen bekertjes ipv kopjes of mokken op de kamer. Hoge kosten ivm parkeren.

Ontbijt was prima !

• Beoordeeld op: 14 november 2017

SABENA ! ( such a bad experience never again :)
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Dit is geen suite maar een familiekamer. Wij hadden geboekt voor 4 volwassenen en vooraf gevraagd aan het hotel of de twee slaapkamers wel degelijk voor 4 volwassenen waren. Antwoord van Palace Hotel " in beide slaapkamers zijn er dubbele bedden aanwezig. Bedden staan naast elkaar. Helaas had de tweede kamer deze mogelijkheid niet en was het meer een kinderkamer. Na lang aandringen kregen we dan eindelijk een verantwoordelijke te zien. De oplossing was een gratis tweede kamer. Dit was natuurlijk een serieuze domper op het weekend. Jammer

Badkamer

Niet zo prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren erg slecht, dat er telefonisch toegezegd was dat er ontbijtmogelijkheden waren voor 8.00uur, dit niet bleek te zijn bij aankomst echter bij uitchecken werd gezegd dat het wel mogelijk was geweest.

De locatie, jacuzzi

• Beoordeeld op: 10 november 2017

teleurstellend, slechte prijs/kwaliteitverhouding
    • Suite met Uitzicht op Zee

Had luxe suite met zeezicht geboekt, helaas niet 2 eenpersoonsbedden maar 1 te laag tweepersoonsbed, zitbank ook te laag en te klein en niet zoals op foto op website, TV geplaatst op een manier dat je niet goed kon kijken en dat was ook niet te veranderen, WC piepklein en in de living, badkamer heeft geen deur, douche ruimte te klein (jammer want er was genoeg ruimte voor een grotere), overgordijnen zeer moeilijk te sluiten, geen zitje op balkon, ontbijt matig, roerei was niet te eten (volgens mij gemaakt van eipoeder)

Locatie, prachtig uitzicht op zee, Zizo lounge restaurant erg goed, personeel zeer vriendelijk, schoonmaakpersoneel werken snel en goed.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Oke
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was oke, alleen voor de mensen die allergisch zijn voor huisstofmijt niet aan te bevelen. Zowel mijn vriend als ik werden met dikke ogen wakker.

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gordijnen vielen tegen! Ze sloten niet omdat er tussen de twee raamdelen een spiegel zat. De gordijnen waren ook niet blinderend, dat is niet fijn.

Het bed was heerlijk! Verder was de hotelkamer eenvoudig maar doeltreffend ingericht.

Grote Tegenvaller.
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee

Hele oude muffe inrichting, bij binnenkomst rook het ook muf. Alles eerst open moeten zetten!!!! de €336,-- voor zo'n suite!!!!!!! is veel te hoog, mag rond de € 100,-- liggen voor zo'n kamer, belachelijk duur en zeer gedateerd. Slang van de Föhn was helemaal gescheurd, ijskast was leeg en dit voor een suite????? Wij verbleven op de 17de verdieping en laatste verdieping moet men per trap afleggen, ongeschikt voor oudere mensen.??????? Het was een grote teleurstelling dit hotel.

Het ontbijt was goed en verzorgd.

Heel goed ( mede door het geweldige weer!) locatie van het hotel is echt perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was prima,lekker ruim en een geweldig bubbelbad en goede (aparte) douche.de bedden waren uitstekend. Het pasgelegde laminaat in de gang was slecht( nog niet af) gelegd; het golfde nogal...wel weer toepasselijk voor een strandhotel,maar t was oppassen geblazen om je nek niet te breken!

Ontbijt was niet heel erg uitgebreid,maar op zich prima. Ruimte genoeg in ontbijtzaal.