Beoordelingen over Best Western Hotel Slenaken 4-sterren

Heyenratherweg 4, 6276 PC Slenaken, Nederland

#11 van de 11 hotels in Slenaken

Matig hotel in Slenaken.

Het landschap. Ontbijt zeer matig. Verse vruchten bij de yoghurt ontbraken en dat terwijl er volop aardbeien zijn. Brood vaak oud. Soep, afgietsel van gekookte asperges. Prijs te hoog voor hetgeen geboden word!!!

De ontvangst was niet vriendelijk. Men kan nog wel wat leren aan gastvrijheid. Ook bij het ontbijt. Vaak wordt er gekozen voor een goedkope oplossing.

Goed hotel prijs kwaliteit, de familie staat zelf nog mee in...

Goed hotel prijs kwaliteit, de familie staat zelf nog mee in de ontbijtruimte en aan de receptie. Deze kunnen soms wat direct overkomen maar denk op zich wel heel vriendelijke mensen. De bediening in het restaurant was heel vriendelijk en het eten heel lekker. Het hotel zelf ligt op wandelafstand van het dorp in een rustige omgeving. Ruime parking. Fietsen te huur via het hotel. Ontbijt was verzorgd.

heerlijk, prima, fantastisch.

ontbijt was prima de koffie is heerlijk,vriendelijk personeel, diner heerlijk maar prijzig, alles om fijn vakantie te vieren, een week is nog tekort komen terug.

Lekker een paar dagen er tussen uit? aa

Als ik iets te zeuren zou moeten hebben, waren het de prijzen die voor de minibar golden, die vond ik wat aan de hooge kant.

Ontbijt was ruim voldoende, genoeg keuzes en alles keurig verzorgd. Kamer en badkamer waren keurig schoon, en goede boxspring bedden voor een goede nachtrust.

Lekker een paar dagen er tussen uit? Een aanrader.

niet voor herhaling vatbaar.

Wij vroegen een kamer aan de rustigste kant en kregen er een aan de voorzijde met uitzicht op het terras waar tot zeer laat in de avond een luidruchtige verjaardag werd gevierd. De dd manager hierop tijdens het ontbijt gewezen , merkte slechts op dat hij niet verantwoordelijk was voor de gasten. En op de vraag of de muziek bij het ontbijt was zachter kon kwam de opmerking nauwelijks, anders hoor ik in het geheel niets meer. Bovendien lag de kamer op het zuiden en op die tropische dag in april was het in de kamer tot laat in de avond zeer heet en er was geen airco om de zaak te temperen. Het tweepersoons bed lag in een poot van de L-vormige kamer en naast het bed was onvoldoende ruimte om normaal te lopen. Zijdelings verplaatsen was een betere term. En de asbak op het smalle terras zat nog vol peuken. Best Western had hier moeten worden vervangen door Western sec!!!

De ligging van het hotel

Genoten van de fantastische omgeving. Ontbijt en klantvriendelijkheid kan beter.

Receptioniste was alles behalve enthousiast, terwijl ze toch het visitekaartje is. Ook de vrouw bij vertrek was niet klantvriendelijk. Dezelfde week waren we daarnaast nog bij Best Western Mechelen (Belgie), waar ze vers fruit hadden i.p.v. fruit uit blik (?) en plantaardige opties voor zuivel hadden (Alpro).

Locatie is fantastisch, vanaf het hotel is het al direct heerlijk om te fietsen en wandelen. Daarnaast kregen we een gratis upgrade naar een grotere kamer, dat was een leuke verrassing. Al vraag ik mij nu af hoe klein de standaard kamer moet zijn; volgens de brandkaart de helft kleiner. Dat zou de prijs niet waard zijn.

ruime kamer met heerlijke bedden met een grandioos uitzicht...

Toch een beetje vergane glorie, vooral de badkamer kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Het ontbijt was lekker met voldoende keuze. Het diner was echter een tegenvaller.

ruime kamer met heerlijke bedden met een grandioos uitzicht over het dal.

Gewoon goed

niets de klacht die we hadden werd direct bij uitchecken opgeschreven en voor behandeling ingepland

Zeer ruime kamer met mooi uitzicht op de Geulvalei. Ontbijt was gewoon voldoende en ontbijtruimter rustig en erg groot.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heerlijk hotel op een toplocatie !

Als je een minpuntje zou moeten bedenken dan is het welicht het "zaal"karakter van de ontbijtruimte. Groot, daardoor wat ongezellig. Dat wordt echter ruimschoots goedgemaakt door het heerlijke ontbijt.

Mooie en ruime kamer. Fijn dat er een minibar aanwezig was. Royale badkamer met bad en aparte douche. Ontbijt is zeer uitgebreid. Erg vriendelijke medewerkers die er alles aan doen om je tevreden te stellen.

Vooral de ligging, en ook wel het ontbijt.

De afzuiging in de badkamer werkte niet, ook hing er steeds een onaangename rioollucht. Reclameren hielp niet, omdat het hotel daar geen grip op zou hebben.

Vooral de ligging, en ook wel het ontbijt. Niet spectaculair, maar wel goed verzorgd.

Nooit meer onvriendelijk Best western Slenaken

Alle personeel was alleen maar zakelijk, er kon geen welkom, vriendelijkheid of goede morgen vanaf. Puur functioneel en onplezierig, zowel bij de ontvangst aan de balie als in het restaurant; afknapper! We kwamen aan na een lange reis en men vroeg alleen de naam, geen goedenavond of hoe was uw reis... geen persoonlijke aandacht, of aardigheid, geen glimlach... Verder; te harde bedden, veel te hoge stoelen bij te lage tafels (veroorzaken ergonomische klachten), visstank in hal en lift. Te duur restaurant voor wat je krijgt, bediening erg onplezierig en eten te zout en weinig smaakvol. De volgende dag zijn we naar de Italiaan in Epen geweest, veel lekkerder eten voor een beter prijs en wel vriendelijke bediening. Op de tafels bij het ontbijt staan lelijke plastic vuilnisbakjes (ziet er niet uit) en er is geen verse melk. Aan vleeswaren alleen goedkope varkensworst. Vieze geur in de lange gangen.

Schone kamers.

Top hotel

Er was niet iets negatief

Overal dicht bij en een super gastvrij hotel en een keurig mooi hotel Mooi hotel kamer Wij hebben ons goed vermaakt En niet te vergeten een super goed ontbijt Heel uitgebreid

Zoals eerder gemeld is alles prima in orde

Zowel ontbijt als de kamer is gewoon goed,zodoende komen wij rond de kerstdagen graag weer naar dit hotel,en we hopen dit nog vele jaren te herhalen

Heerlijk verblijf en zeker niet de laatste keer.

Kamers wat rumoerig en personeel kan wel wat vriendelijker ze zijn bloedserieus. Ze kunnen het zeker maar zijn er waarschijnlijk nooit op geattendeerd. Het is tenslotte een fam bedrijf .

Kleinschalig en mooie omgeving. leuk kerstconcert met koor.

Ontbijt was goed.

Bediening niet echt gastvrij. Kamer was pas om 15:00 ipv 14:00 beschikbaar. Gedurende het ontbijt was het meeste al rond 09:30 op en werdt niet aangevuld. Ontbijt was tot 11:00 TV ontvangst slecht.

Ontbijt was goed. Kamers ruim en voorzien van koffie/thee zet mogelijkheid.

Ik zal me nog wel een keer bedenken voor ik weer bij BW Slenaken boek.

De verwarming. Ik vind het uitermate slecht dat in de loop van de avond de verwarming uit gaat terwijl het buiten rond het vriespunt is. 's Avonds om half elf was de radiator gewoon koud..... Kou kwam door de kieren naar binnen, het was in de kamer echt koud. Uiteindelijk heeft een medewerker ervoor gezorgd dat we een extra verwarmingselement op de kamer kregen, maar dit moet uiteindelijk niet de oplossing zijn. Verwarming moet gewoon op de kamer te regelen zijn.

Ontbijt was goed, niet uitstekend.... zeker op zondag toen het erg druk was was er onvoldoende personeel. Personeel dat er was deed hun uiterste best.

Het was weer prima.

Zeer fijn hotel, mooie lokatie, ruime parkeergelegenheid, prima ontbijt en vriendelijke medewerkers. Al vaak hier een weekendje verbleven en het bevalt nog steeds zeer goed. We gaan hier zeker weer terug.

Prima locatie in een mooie omgeving, zeer voor herhaling vatbaar

Behalve de wat gehavende wastafel (die viel uit de toon bij de netheid)eigenlijk niks

Keurige kamer, prima boxspring bedden,badkamer en toilet zeer schoon, wastafel wel aan vervanging tot(veel barsten), genoeg handdoeken. Uitgebreid goed ontbijt buffel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

aangenaam, vooral ligging en omgeving

kamer was niet op temperatuur; na melding zou van buitentemperatuur afhangen. Na een dag werd het beter maar bleef echt te koud

ruime kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Voor het doel van ons verblijf is het een prima hotel op een prachtige locatie.

Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het hotel als overnachtingslokatie met gebruik van het ontbijt. Daarover zijn zeer wij tevreden. We hebben geen gebruik gemaakt van de overige faciliteiten en kunnen wij daarover geen oordeel hebben.

Goede nette kamer met mooie schone badkamer. Locatie is uitstekend; openbaar vervoer voor de deur en vele wandelmogelijkheden.

Prima en de bediening en het ontbijt was uitstekend

Het avondeten vonden wij matig

Ontbijt was uitstekend.Douchescherm funtioneerde niet goed De kamer gedateerd.Tv deed het slecht en de verlichting in de badkamer boven de spiegel was te weinig en ik miste een haardroger

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima verblijf in een mooie locatie op een prachtige plek.

De keuken viel heel erg tegen. Jammer, want het restaurant ziet er heel mooi uit. Weinig verrassingen in het menu. Eten erg vlak van smaak.

Wij hadden een junior suite wat een comfortabele schone kamer was. Wel wat toe aan weer wat vernieuwingen. (onderhoud) Mooi uitzicht over de heuvels. Prima ontbijt buffet en uiterst vriendelijk personeel.

Prima verblijf, komen zeker terug.

De gordijnen en de schilderijen in de kamers vind ik gedateerd.

Kamer zag er prima uit. Alles schoon en de bedden stevig. De entree van het hotel ziet er erg mooi uit. Ook het restaurant was zeer goed. Het ontbijt was redelijk, niet overdone.

Verder was het goed een mooie ruim kamer

We vonden het verschrikkelijk dat ik voor een kleine hond 12,50 per nacht moest betalen. Dhr hield ook nog vol dat het erbij stond op de site van Booking. com. Er stond bij er zijn mogelijk extra kosten.maar niet de prijs. En bij binnenkomst bij de receptie gaat hun hond toch te keer niet normaal

uitgebreid en lekker

Zeer teleurstellend

Personeel zeer onvriendelijk! Ipv een goedemiddag te wensen werd er direct gezegd: "naam?" Klacht over het ontbreken van een waterkoker, schimmel in koffieapparaat, product in minibar over de datum, en kapotte airco werden aangehoord maar totaal niets aan gedaan."We kijken wat we er aan kunnen doen". Niets dus. Hond was niet overal welkom ondanks 12,50 euro per nacht! Gevraagd naar een klachtenformulier: "Dat doet u maar online." Bij deze dus.

Kamer en badkamer waren schoon. Prachtige locatie!

Degelijk en verzorgend

De aankleding van het hotel is simpel en sober. Voor deze mooie locatie zou je veel meer aan de uitstraling kunnen werken. De entree is kaal en niet gezellig. het zelfde geldt voor de ontbijtzaal. Ook de terrassen buiten zijn niet uitnodigend. Dat vind ik een gemiste kans.

Prima hotel. Kamers schoon en standaard/klassiek ingericht. Bedden waren erg goed en badkamer super schoon. Personeel was vriendelijk. Prijs/kwaliteit voor overnachting met ontbijt is heel erg gunstig. Heel tevreden daarover.

Een matig verblijf in een hotel dat schreeuwt om een update van de kamer

De kamer was gedateerd, en niet schoon. Platgeslagen muggen, bloedplekken. Badkamer met schimmel op de deur, niet functioneerde douchekop. Vieze minibar.

Het hotel is gelegen op een mooie locatie. Het ontbijt is ruim voldoende.

Voor ons doel, Grand Prix Spa Francorchamps, een prima hotel.

Voor deze gelegenheid een ideaal hotel. Was een kort verblijf. Kan geen negatieve punten noemen. Inrichting kamers niet modern maar wel degelijk en goed.

GP F1 België bezocht. Met mijn zoon één nacht geslapen. Hotel nam de moeite voor deze gelegenheid het ontbijt eerder klaar te zetten. Afstand tot Francorchamps is c.a 40'km. Binnen een uur te rijden. Vertrek wel om uiterlijk 06:00 uur om lange files te vermijden. Ruime kamers. Goede bedden. Mooie omgeving.

wy hadden begrafenis in maastricht en dus niet voor omgeving etc kunnen gebruik maken. veel wandelaa

ruim opgezet. we hadden familiekamer met een goed 3e bed. niet zo'n slechte uitschuifbank met veren door je rug. gerund door oudere dame die echt alles in de gaten houdt

Viel wat tegen

Het was erg warm op de hotelkamer en de kamers waren gehorig. Het ontbijt was okee, maar de scrambled eggs waren aangebrand. Het personeel in de eetzaal (2 jonge dames) passen beter in een snackbar of kroeg (afgezakte broek, gek doen met elkaar, giechelen). De muziek stond erg hard in de eetzaal.

De ligging is super.

Eens maar niet weer

Sfeer. Geboekte kamer met balkon niet beschikbaar. Overgeboekt naar terraskamer met uitzicht op een desolaat grasveld. Ongastvrije ontvangst.

Goed ontbijt

Meer dan mooiiii

Restaurant wij hebbe uit nood gegeten daarna Slenaken zelf gekozen veel lekkerder en gezelliger.

Ontbijt was prima.slaapkamer groot en netjes.restaurant zou gemoedelijker en een grotere kaart mogen hebben.hotel zelf zou ik niet meer kiezen omdat wij voor meer gemoedelijke en gezelligheid gaan.

prima verblijf

Ontvangst was vriendelijk, we kregen uitleg over wandel routes, en folders over bezienswaardigheden in Zuid Limburg. De gehele accommodatie is helder en schoon. Ontbijt is voldoende, de eetzaal is bijzonder sfeervol met brandende kaarsen op tafel. Men doet hun best om het de gasten naar de zin te maken. Totale indruk, ruim voldoende, voor herhaling vatbaar.

Stijfjes.

Eigenares van hotel had wat vrolijker gekund. Star kijkend bij de ingang van de ontbijtzaal de zaken in ogenschouw nemend. Beetje apart. Maar de rest was prima inclusief het personeel.

Prima kamers, goed ontbijt. Mooie omgeving met genoeg gelegenheden om ergens buiten het hotel om te eten.

Ik raad iedereen aan om ergens anders te gaan eten.

Ik raad iedereen aan om ergens anders te gaan eten. De bediening was slecht, onhandig en onvriendelijk. Het eten was redelijk, als je het na lang wachten uiteindelijk kreeg. Wij waren niet de enigen die avond met dezelfde ervaring

rustige nette kamer.

Geen gezellige ruimtes in het hotel, zeer zakelijke aankleding. Zeer leeg aanvoelend restaurant, het eten was goed maar niet bijzonder.

rustige nette kamer. Onze fietsen konden goed gestald worden.

Prima geslapen , maar hygiene hield niet over.

Kapot stopcontact. Kapotte kraan Stof in de vensterbanken en op de vloer. 3 spinnen moeten vangen. Koelkastje/ minibar kapot vak in de deur. Personeel had niet heel veel te glimlachen blijkbaar. Hal naar de kamer toe zat vol vliegen ( minimaal tien) In het uitzicht van onze kamer / achter t hotel lag rommelig kapot kinderbuitenspeelgoed.

het ontbijt was rijk gevuld met diversen soorten vleeswaren...

er was totaal geen ventilatie of klimaat controle in de kamer de zon stond de hele middag op de ramen het was te warm in de kamer ik ben dit niet gewend van een Best western hotel.

het ontbijt was rijk gevuld met diversen soorten vleeswaren en kaas de kamer en de bedden waren goed

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima Hotel met oog voor kwaliteit

Tja .. , durf het bijna niet te melden,,,,misschien een extra haak voor de badlakens?

prima ontbijt in een ruim restaurant .Veel keus .keurige en attente ontvangst Verder gerieflijke kamer . ,badkamer met bad en douche cabine .verder airco , kluis ,koffie/thee faciliteit , fietsenstalling ( niet zo heel ruim ,maar rond 20/6 prima,,,niets ontbreekt

prettig, comfortabel, vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteit verhouding.

De staat van onderhoud. In de badkamer lag een losse ventilator uit de ventilatieschacht, hierdoor had je zicht op het stof daarin. De gordijnen en het tapijt vertoonden duidelijke slijtagesporen. Het gebruik van kleine douchegelzakjes i.p.v. een dispenser. Immers als je wil douchen moet je of buiten de douchecabine al open maken en met kliederen naar de douche lopen. Of je doet het in de douche en dan blijf je met het afgescheurde stukje van het openen zitten.

Het was een ruime kamer met apart zitgedeelte. Daarnaast apart bad en douche.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Geweldig.

Voor ons was dit perfect, geen opmerkingen.

Er is ruimte genoeg om te parkeren (gratis), de omgeving is heel stil en ligt er heel mooi rustiek. Ontbijt voldoende aanwezig, ruime kamer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Het hotel is een uitstekend hotel in een prachtige omgeving, een aanrader.

De dekbedden zijn, zoals in de meeste hotels veel te dik. De lichaamstemperatuur is in de nacht niet goed te regelen, te warm met het dekbed over je heen en te koud als je het dekbed wegslaat. De topper heeft de neiging om van de matras af te schuiven.

De kamer was schoon, ruim en licht en goed ingericht, de matrassen waren aangenaam om op te slapen. Het ontbijt was uitstekend, volop diverse soorten brood en een ruime keuze aan beleg en voor de mensen die meer van yoghurt e.d. houden, ook voor hen was er volop keuze. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk. Het avondeten, daarin was ruim voldoende keus en de kwaliteit was uitstekend.

De kamers zijn goed en de bedden slapen heerlijk.

Het is een erg zakelijk hotel. De eigenaar is niet echt aardig. Wij waren een half uur voor de inchecktijd en het was helemaal niet druk maar werden weer weggestuurd om over een half uur weer terug te komen. Het was geen warm welkom. De volgende keer boeken wij weer een gezellig kleinschalig hotel en hopen dat de Limburgse vriendelijkheid er wel is.

De kamers zijn goed en de bedden slapen heerlijk. Verder erg zakelijk en clean. Wel gezellig is dat er overal schilderijen hangen.

Zeer aangename streek voor te fietsen en heel goed hotel en hele ruime kamer.

Inbraak auto . Geen camera en spijtig dat ze niet verwittigd hadden dat ze garage hadden voor fietsen anders misschien geen inbraak! Slot van kamer kapot sloot niet na een dag en een half herstelid.

Zeer goed , weinig minpunten. Heel goed ontbijt uitgebreid. Ruime kamer. Goede ligging en zeer mooie streek waar ik graag naar toe ga.vele restaurantjes .lekker eten en vriendelijke bediening beetje verderop. Nemen wel auto mee anders te lastig voor op de fiets voor te gaan eten.

Matig. Zeker als je kijkt wat je betaald.

Kijk maar naar opmerking hierboven. Spreekt voor zich

Kamers waren ok. Wel veel te warm omdat re geen airco was en een te dil dekbed. We gingen met een paar mensen eten en moesten uiterlijk 19.30 aan tafel zitten. Als we om 20.00 uur zouden komen dan konden ze geen eten meer klaarmaken. We zaten op tijd aan tafel en uiteindelijk hebben we er uren gezeten voordat uiteindelijk alles uitgeserveerd was. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt.

Comfortabel en aangenaam met het diner als echt minpunt.

Kamers gehorig. Soms letterlijk te verstaan wat de buren zeiden. Echte tegenvaller was het diner dat wij 1 keer hebben besteld. Zonder in details te treden was dat het geld niet waard en zeker geen vier sterren, zoals het bij dit hotel zou horen te zijn. En misschien een wijnkaart maken?

De locatie is geweldig. De badkamer luxueus en het personeel uitermate vriendelijk. Ontbijt met ruime tijden en goed verzorgd. Alles zeer schoon. Prima restaurants in de directe omgeving en dicht bij diverse wandelroutes.

Omgeving prima, niet 4 sterren waardig. Bij ontvangst niet warm welkom geheten... Bedrijsblind

Personeel niet vrolijk, vermoeide indruk. Tv kanalen op kamer 8 slecht beeld...slecht onderhouden kamer. Sommige producten op de kaart was er niet, zoals alcoholvrij bier, verse sinaasappelsap....

Ontbijt prima

Prachtige ligging en uitzicht

Geen vriendelijk personeel. Voelde geen warm welkom. Ontbijtruimte zeer zakelijk. Roerei en spek koud, geen theewater want machine deed even niet.

Prachtige ligging en uitzicht

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Ontspannend

Op paaszondag een heerlijk chocoladen paaseitjes mocht er wel bij geweest zijn. Voor de rest alles heel goed en verzorgd.

Prachtig gelegen en goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

geen paasfeer in het hotel, het hotel heeft 4 sterren ? Niets van opgemerkt! Ligging van de kamer was niet zo goed. We hebben met een bongo geweest nl brasserie met 1 fleswijn erbij en we hebben maar elk 1 glas wijn gekregen , jammer,

Het ontbijt was lekker , bedden goed

Een goed hotel op een fraaie plek in een prachtig wandelgebied
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer met Toegang tot het Casino

Matrassen iets doorgezakt. De tuin (aan de voorzijde)

Ligging erg fraai. Mooie ruime kamer en badkamer met veel lichtinval, niet gehorig. Ontbijt goed.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Alles was goed.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik heb de kamers geboekt voor Euro 89,-. Nu constateer ik dat wij voor de tweepersoonskamers Euro 99,- in rekening gebracht krijgen. Werkt u dit af of moet ik zelf kontakt opnemen met Slenaken?

De kamers en het ontbijt waren gewoon goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

perfect dit herhalen we zeker.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

doordat het heel rustig was en lage bezetting tussendoor op de dag geen personeel aanwezig bij de bar .[maar op afroep wel aanwezig.

perfect waren de bedden kamer ontbijt en diner ,personeel eigenlijk alles . Mijn vrouw vond de stoelen net iets te hoog na deze opmerking gelijk actie en altijd plaats gereserveerd met de goede stoel.CHAPPO.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Mooi, rustig plekje

Het beeld van de televisie was deels sneeuwerig en als de koelkast aansloeg was het beeld heel slecht.

Ruime kamer met mooi uitzicht. Badkamer met zowel bad als douche. Waterkoker en koelkast op de kamer. Als we een volgende keer naar Zuid-Limburg gaan, gaan we hier zeker weer slapen.

Als een van de weinige bezoekers kwamen wij niet voor het...

Als een van de weinige bezoekers kwamen wij niet voor het Silvesterfeest, en dat was ook bekend. Toch waren onze slaapkamers uitgerekend precies boven de feestzaal, terwijl het hotel ook een hele vleugel aan de andere kant had, en een hogere verdieping, waar de geluidsoverlast waarschijnlijk veel minder zou zijn geweest

Hebben ondanks het kleine ongelukje een prima verblijf gehad in dit hotel.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Een van de obers (een jonge jongen) liet bij mij een stuk of vier glazen (kunststof) met een soort rode punch erin over mijn kleren vallen. Hij heeft zich hiervoor verontschuldigde en zeer snel de rotzooi opgeruimd. Toen ik na het wisselen van mijn kleding terugkwam werd net het tafelkleed verschoond en een andere stoel aangedragen. Allemaal prima, maar erg jammer dat de directie niet als kleine genoegdoening een drankje aanbood voor het ongemak. Ik heb ook niet om stomerijkosten voor onze kleding gerept. Ook mijn vrouw en onze buren hadden wat rode spatten op de kleding gekregen. Dus dat vonden wij niet erg attent.

Ontbijt was prima, kamer was netjes en schoon. Klein minpuntje waren de matrassen. Deze schuiven erg makkelijk van het bed af. Lokatie is super. En een leuke Sylvester viering gehad op oudejaarsavond/nacht.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De kamer.
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De koffie was niet lekker. Dat is eigenlijk het enige wat beter kan

De kamer. Heerlijke ruimte met prachtig uitzicht.Waterkoker op de kamer en koelkasten. Goede bedden. Aparte douche plus ruime douche.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

De warmte van het personeel
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

De warmte van het personeel Vlak voor aankomst kreeg mijn vrouw een motorongeluk Wij werden geweldig opgevangen door het hotel en konden iets langer blijven

Gedateerd hotel

Gedateerd hotel

ontbijt was prima, kamers ruim en verzorgd

aan de incheckbalie een oudere dame, onvriendelijk

ontbijt was prima, kamers ruim en verzorgd

Eigenlijk niets

De kamers en het ontbijt.

Zeer rustig gelegen in een prachtige streek,

Zeer rustig gelegen in een prachtige streek, Alles prima verlopen ,top service !

Mooi omgeving

Laat inchecken om 15:00 en vroeg uitcheken

Mooi omgeving

Mooie locatie maar wel aan een opknapbeurt toe.

Slecht onderhouden. Verf afgebladderd en gordijnen bij de rails gescheurd. Meubelen gedateerd en versleten.

Fantastisch bed. Uitzicht over de heuvels.

Storm1

zeer aangenaam

kamer en locatie

Zeer goed

Uitgebreidde maaltijd

Het totale plaatje klopt gewoon. Heerlijke rustige omgeving. Vriendelijk personeel, Limburgse gastvrijheid. Heerlijk ontbijt.

Ik zou teruggaan naar dit mooie hotel

Niets. Het personeel was vriendelijk, de kamer was groot, de badkamer was schoon ...

Locatie, rust en uitzicht

gewoon goed

Enige minpuntje wat ik kan vertellen is dat er zeer weinig druk bij het douchen aanwezig was

Zeer mooie grote kamers

Slechte bedden

Verder zeer netjes

Lekker dagje

Dode vliegen in de hal, de warmte in de kamer, gaten in de gordijnen

Uitgebreid ontbijt, ruime kamer,