Beoordelingen over art hotel Spaander 3-sterren

#6 van de 8 hotels in Volendam

Gebaseerd op 2092 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het was gezellig!

Beetje gedateerd maar wel nostalgisch!

Het hotel heeft een prachtige ligging, voldoende parkeer gelegenheid en bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer

Hele kleine kamer voor die prijs. Er kon geen raam open, erg benauwd. Zeer kleine badkamer met een fladderend douchegordijn

De locatie. Erg leuk midden op De dijk vlak bij alle toeristische attracties

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Redelijk, maar niet voor herhaling aldaar in aanmerking komend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Na heel moeilijke aankomst (tekort koming van Booking.com of Art hotel Spaander- Manager zou er aandacht willen besteden). De keuken bleek om 18.00 uur gesloten te zijn, maar aangeboden alternatief bij de buren!!, voldeed niet aan de verwachtingen. Volgens op kamer mooie kleurige aanwezige informatiekaart/folder werd niet aan beloften voldaan.

Ontbijt een 8-, kamer 8+, badkamer 6+(douche in bad en dus minder geschikt voor minder valide en ouder iemand)

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Een tegenvaller.
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitzicht op het dak. Inrichting gedateerd. Gordijnen missen haakjes en hangen slordig voor de ramen. Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Je boekt op basis van een mooie foto van een tiptop hotelkamer en dan krijg je een oude zolderkamer. Heel jammer.

De ligging van het hotel was erg fijn, aan de kade van Volendam. Je loopt zo het dorp in.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Jammer maar helaas

De dames van de receptie mogen wat mij betreft wat enthousiaster zijn. Misschien vragen of je gasten een goede reis hebben gehad, zo voelt iemand zich direct welkom. Ook had ik het prettig gevonden als we wat info hadden gekregen over de uit check tijd en tot hoe laat de bar open zou zijn. Alleen een vluchtige uitleg hoe we bij de kamer konden komen, thats it. De bedden lagen niet lekker, en het was super gehorig, wij sliepen aan de voorzijde van het hotel. De overige gasten die blijkbaar weer vroeg werden opgehaald stonden rond 5.30 uur al te schreeuwen onder ons raam. Niet echt prettig. En dan uitchecken, er werd weer geen interesse getoond. Ik kreeg alleen te horen dat ik nog een rekening moest betalen. Jammer, ik had dit niet als recensie achter willen laten. Ik hoop dat hier iets mee gedaan wordt voor de volgende gasten.

Beneden zag het er gezellig uit! Leuk, knus ingericht.

Niet al te beste ervaring met Spaander; wel met Volendam.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Veel te duur voor het comfort wat je krijgt. Het is allemaal gedateerd onder het mom van authentiek. Bediening was maar koel en niet erg behulpzaam bij het inchecken.

De locatie en het uitzicht bevielen het meeste. Parkeergelegenheid was prima. Het uitzicht over het water was erg leuk. De kamer had een balkon.

De locatie en het diner.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was verouderd en de badkamer was niet schoon. Vieze gordijnen en slordige afwerking. Minibar was leeg en niet aangesloten.

De locatie en het diner. Heel lekker gegeten in het restaurant. Ontbijt was goed en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Leuk Volendam
    • Classic Tweepersoonskamer

Het parkeren en het de toegang naar de parkeerplaats was slecht vooral door de nieuwe maatregel van de gemeente is erg vervelend, en de bolder werkte in ons geval twee keer niet. Je hebt in een uur twee keer 10 minnuten om over de dijk te rijden naar het hotel. Ook is het sanitiar in de kamer aan vervanging toe

De bedden waren heerlijk Het ontbijt is ook prima ( alleen de laatste dag was het door de drukte en kapotte koffiemachine een chaos en er was een evenement)

• Classic Tweepersoonskamer

prijs / kwaliteit was echt heel erg, dit bedrag is het echt niet waard. Dat ze dit bedrag hiervoor durven te vragen dat is echt schandalig. Verder de kamers zijn nu echt eens toe aan wat renovatie werk. Bepaalde personeelsleden zouden misschien wat aardiger mogen zijn!!!!!!

Ontbijt was ok,

Familiekamer verouderd,vloerbekleding...,spiegel te hoog voor kleinere personen. Parking was een ramp,,hefboom gaat maar op bepaalde tijdstippen open,als ze gesloten is moet u wachten tot ze opengaat:20 min.,receptie gebeld van hotel,maar deze kunnen er niet aan doen wordt door de gemeente geregeld. Betaling voor parking,om terug uit te rijden weer wachten tot hefboom op juiste tijdstip opengaat... Ontbijtzaal,vuile stoelen met plekken op!

Ontbijt was ok,

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het ontbijt was goed en een goede straal uit de douchekop...
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer en de badkamer waren erg verouderd. Daardoor kreeg het een beetje een smoezelige aanblik, hoewel het verder wel schoon was. De badkamer was ook erg klein. En totaal geen uitzicht. Alleen muren.

Het ontbijt was goed en een goede straal uit de douchekop (dat maken we ook wel anders mee)

Parkeren

De eigenaar wat een ontzettende arrogante man hij heeft zo’n air van Je mag God op je blote knietjes danken dat je in mijn hotel mag verblijven. Neemt nog niet de moeite om goedemiddag te zeggen als je komt inchecken. Slechte bedden

Parkeren

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het verblijf was goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

We Hadden een grotere kamer verwacht,omdat we een luxe kamer geboekt hadden .

Het ontbijt was goed de Kamer viel ons tegen klein, maar wel schoon.we had den een luxe kamer geboekt maar doze was Niet luxe we keken rechts tegen een muur de rest water.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

• Classic Tweepersoonskamer

Paar spinnen en spinnenwebben op het plafond. Lamp kapot.

Ontzettend vriendelijke ontvangst. Vanwege onze 25 jarige trouwdag kregen we ons ontbijt op de kamer, wat zeker niet gebruikelijk is begrepen we. Met veel zorg klaargemaakt. Top.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Fantastisch verblijf en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Classic Tweepersoonskamer

De badkamer met toilet was wat aan de kleine kant.

Hotel Spaander is een heel bijzonder en authentiek hotel met uitstekende faciliteiten zoals een zwembad en een sauna. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en de kamer (Geertje) was schoon en comfortabel. Het eten is heerlijk en voldoende. Uitstekende prijs en kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

gewoon prettig
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

de zachte matrassen. en het tijdstip van het sluiten van de bar. beetje kinderbedtijd. Op de slaapkamer heb je geen mogelijkheid om een koel drankje te nuttigen of koffie of thee te drinken.

uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2018

de personeel en de morgenontbijt en vriendelijke
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

de kamer had een rolstoel bij en had dat aangevraagd de kamer smerig en vuil echt voor ziek te vallen was heel slecht had zo een medelijden met mijn vriendin en kon niet de café binnen niks voor zien voor gehandicapten wou normaal een klacht indienen heb niks van genoten van het hotel

de personeel en de morgenontbijt en vriendelijke

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Ongelooflijke vieze kamer ( was nr.113) alles was vies aan deze kamer , vies bed , vieze ramen .
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontvangst was grimmig / ronduit slecht . werd ons duidelijk gemaakt dat wij moesten bijbetalen dat ons bekend was .

Geen gebruik van lunch of diner gemaakt.

Een heel aangenaam verblijf op een prachtige locatie
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De kamers waren ok, verdieping in kamer maakte het aangenaam voor het verblijf van 3 personen Ontbijt heel goed Personeel zeer vriendelijk Locatie kon niet mooier, prachtig zicht op Ijsselmeer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

aangenaam verrast, parking nabij hotel zeer praktisch, de autetieke elementen super
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer netjes gerenoveerd, misten wel mogelijkheid om op de kamer koffie of thee te maken en eventueel ijskastje vonden het wel super dat er geen vast tapijt lag, in de meeste hotels is dit en vind dit niet hygienisch

Heerlijke bedden en de kamers waren erg schoon.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer 122 enorm hard geraas van de afzuigkap van de keuken. Deze werd alleen de 1ste avond uitgezet. Na 2 nachten een andere kamer gevraagd. Kamer 220 leek in 1ste instantie beter totdat de afvoerpijp die recht boven mijn hoofd liep een hels kabaal maakte van de regen. In beide kamers bevestiging van de sproeier kapot en in 122 de wcbril kapot. Geen verse jus d' Orange bij het ontbijt én geen variatie. Geen koffie/thee/ koelkastje en kluis op de kamer. Erg gehorig.

Heerlijke bedden en de kamers waren erg schoon.

Nah... het was goed merkbaar dat het drukke seizoen er op zat: het straalde weinig energie meer uit.
    • Classic Tweepersoonskamer

Klein, gedateerd kamertje. Uitzicht op een somber binnenplaatsje. Douche-kabine óp de kamer!! Geen shampoo of zeepje te bekennen. Pré-historisch toch? Het was allemaal oud op de kamer. Scheefhangende en te lage spiegels. Geen WiFi-bereik op de kamer. Bij vertrek nogmaals toeristenbelasting / parkeergeld laten betalen, terwijl dat bij het inchecken al was gedaan. Slordig...

Ontbijt was prima.

Waardeloos

Werkelijk alles-inclusief ontbijt

Vieze vuile kamer vies douche gordijntje lamp in de douche aan een draadje uit het plafond levensgevaarlijk alom alles vies vuil en oud.

Hotel op een perfecte locatie

Gasten attenderen dat ze om een bepaalde tijd zachtjes moeten doen, snachts kwamen er gasten met veel lawaai binnen. Het dak terras vegen om half 8 in de ochtend, zal ik naar een latere tijdstip doen,er zijn gasten die wel graag iets langer willen slapen. Verder een schoon en gezellig hotel.

Dat het hotel op een goeie locatie zit, je zit midden tussen de winkels en terassjes.

Goed, maar nog wel verbeterpunten

De inrichting van de kamer was gedateerd en aan vervanging toe. 1 bed was doorgezakt, bank en stoelen waren verkleurd. Bank was doorgezakt. Bad/douche was krap in ruimte.

Ontbijt was geweldig

teleurstellend voor dat dat geld
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer was 3x3meter,ik keek uit op gangpad en tegen gevel op drie meter afstand,alles kon wel pot verf gebruiken,vloer niet schoon,voor 91euro mag je wel iets anders verwachten,eens en nooit meer

de ligging en de sfeer in hotel

Het was goed maar hield niet over.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

De kamer was klein zo ook de douche. De kamer , de gangen er naartoe, zijn heel erg gedateerd.. En jammer dat er s morgens zoveel lawaai is van (vracht) wagens/busjes voor aan/af voer van goederen. Dus lekker genieten in je bed van het kabbelende water is er niet bij.( we hadden meeruitzicht)

Het bed was prima. Kamer /badkamer was schoon.

Was eenmalig, wij gaan hier niet meer naartoe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Allereerst toen we aan kwamen hadden ze geen betaling ontvangen. Zij wilde dat we nog een keer betaalden, hebben daarna met booking.com gebeld Personeel was niet erg vriendelijk Volendammers zijn niet vriendelijk.

De knusse en gezellige uitstraling van het hotel en zee...
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt voor zo'n mooi hotel viel ons tegen we vonden het niet echt bijzonder maar zelfs gewoontjes. Koffie was niet lekker uit de koffie machine wat aan de waterige kant. En een aanvulling zou kunnen zijn een mini bar op de kamer. Juist in zo'n hotel kan dit een aanvulling zijn.

De knusse en gezellige uitstraling van het hotel en zee zicht bevielen ons! Fijn dat er een ventilator was op de kamer. Mooi schoon en gezellige kamer.. Genieten!!

Locatie.

Boeking was niet goed doorgegeven, restaurant ging de bestelling bij herhaling fout, kamer had geen airco. Raam niet op kiepstand, aan platdak en blinde muur, geen frisse lucht in kamer. Veel te warm.

Locatie. Midden in centrum.

Hotel met goede faciliteiten en lekker ontbijt, maar de kamer viel erg tegen.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was erg karig, enkel een bed en een bureau. Geen nachtkastjes en enkel oude lampen. Ook geen handige stopcontacten.

Groot hotel, super locatie, goede faciliteiten en lekker ontbijt.

Bij het ontbijt had er wat meer variatie mogen zijn.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Bij het ontbijt had er wat meer variatie mogen zijn. dE KAMER MET UITZICHT OPO HET MEER WAS BOVEN VERWACHTING dE LIGGING VAN HET HOTEL WAS SUPER hET ETEN WAS ZEKER ZIJN GELD WAARD

Uitzicht
    • Classic Tweepersoonskamer

Betalen voor parkeren achteraf bij aankomst. Op de site staat gratis parkeren. Prijs ontbijt veel te duur voor ontbijt. Stoelen balkon wel heel spartaans. Buitenlamp boven balkon deur gaat centraal aan en trekt enorm veel muggen en andere insecten. Niet meer mogelijk op balkon te zitten. En een tip is om alle spinnen en draden te verwijderen op balkon.

Uitzicht

zou best terugwillen, maar zeker niet in deze kamer, 126
    • Classic Tweepersoonskamer

de badkamer was echt hopeloos verouderd met een ranzigdouchegordijn bruine tegels die maar half gevoegd waren en we keken uit op een vies gangetje vol grote spinnen en raggen en herrie van een of andere installatie. kamer was snikheet, geen airco.

verder zag het hotel er heel leuk en apart uit en de locatie was top. ontbijt ook prima!

Matig. Maar locatie midden in de drukte erg gezellig.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer en het uitzicht. (Geen) kleine badkamer met douchen wordt de toilet nat. Geen nachtkastjes naast bed ook geen stopcontact voor telefoon. Geen deuren in linnenkast. Te zachte bedden en geen airco.

Gezelligheid, prima ontbijt
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

Alle koffie apparaten waren kapot werd gezegd, dus geen cappuccino bij het ontbijt. We zagen dat bij de bar de apparaten het wel deden. Niet zo aardig om daarover te liegen.

Gezelligheid, prima ontbijt

Mijn overnachting in een museum!
    • Classic Tweepersoonskamer

De admosfeer op kamer 1, een klein museum. Het was er zeer warm, bij binnenkomst, volle zon er op en de gordijnen open. Het ouderwetse schuifraam open zetten was een zware klus en uitdaging! Weinig faciliteiten op de kamer. Wel klompen bij de kachel, maar die hadden hun beste tijd gehad, dus voor mij niet bruikbaar in de kamer. Weinig licht, erg spaarzaam. De badkamer was prima.

Het ontbijt was goed verzorgd.

We kregen een kamer aan de achterkant maar erg goed geholpen...

Het ontbijt viel tegen 2 koffieapparaten waren stuk slecht aanvullen van brood en vleeswaren

We kregen een kamer aan de achterkant maar erg goed geholpen door een kamer met IJsselmeer zicht te krijgen

Het ontbijt was goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Onze kamer was klein en heel klein raam ,geen balkon , geen airco. !!!!!!!! S'nachts ongeveer 40 graden op de slaapkamer was het niet te harden. Hadden wel ventilator staan maar hielp ook niet bijna niet geslapen.

Het ontbijt was goed.

Gezellig, prachtplek, met betere service en hygiëne veel meer uit te halen!

Wat jammer was is dat de kamer niet schoon was (moest mijn voeten afkloppen voordat ik in bed stapte anders werden de lakens vies!) en dat de mevrouw die ons incheckte niet erg behulpzaam was. Ondanks dat we een half jaar van tevoren hadden gereserveerd was er geen babybedje beschikbaar. Ze deed weinig moeite om ons hierbij te helpen. We hebben maar een matras op de grond gelegd...

Goed ontbijt, prachtige locatie, mooie schilderijen en leuke andere snuisterijen, leuke plek om te verblijven.

Hoge verwachtingen werden niet ingelost
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

De hygiëne. We hadden het idee dat het overal (b.v. op de trappen) plakte, vloerbedekking zag er op meerdere plaatsen smoelzelig uit. In de badkamer hing nog een gebruikte handdoek. De radiator bij de WC (half onder de wasbak) was duidelijk al lang niet meer schoongemaakt, zat vol met spinrag. Het aantal muggen in de kamer was overweldigend, we hebben er zeker 80 moeten doodslaan.

Mooi locatie, sfeervol hotel.

Heel mooi hotel, ideale ligging aan de haven. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Kamers waren proper, goede bedden. We hadden voor het tweede jaar op rij geluk een kamer met zeezicht te hebben. Ideaal met het warme weer van de voorbije dagen, slapen met de terrasdeur open. Kleine maar propere badkamer. Voor een gezin met kinderen mag die misschien iets groter. Het ontbijt was heel lekker, meer dan voldoende keuze. En ook het personeel was heel vriendelijk, niets op aan te merken. En bij vragen over een geplande uitstap kregen we meer dan goede tips en uitleg. Ik had ook voor de reis gebeld met vragen en toen al mooie uitleg gekregen. Niet voor niets ons jaarlijkse vaste adres voor een paar dagen Volendam.

Te duur
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel te duur voor het geleverde comfort en kwaliteit . Kamer was bij inchecken (16:00) nog niet gereed.Personeel allemaal jongeren: ongeïnteresseerd en weinig klantgericht. Hotel verkeerd in matige staat. Daarin lijkt niet meer in te worden geïnvesteerd. Geld verdienen heeft in dit hotel blijkbaar de hoogste prioriteit. Sneu als je daar moet werken

Veel te duur voor het geleverde comfort en kwaliteit .

Toch wel teleurgesteld ,vooral de kamer was echt teleurstellend
    • Classic Tweepersoonskamer

Ook de ligging ,vond het erg vervelend dat je door alle mensen op de dijk moest rijden om er te komen ,de kamers waren echt de kleinste die ik ooit heb gezien ,echt daar mag wel is wat aan gedaan worden

was blij dat het maar voor 1 nacht was
    • Classic Tweepersoonskamer

de kamer was klein niet hygiënisch, gedateerd veel muggen en geen airco , dus benauwd. keken op de tussen muren van het hotel

de locatie van het hotel

Mooi Hotel, zeker de moeite waard .
    • Classic Tweepersoonskamer

Minder herrie s' morgens en s'avond aan de achterzijde van het hotel.

Alles was erg goed schoon, niets kapot. Personeel erg aardig Heel mooi hotel en erg verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Dagje Volendam
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was enorm verouderd en voldoet niet meer aan de eisen/wensen van tegenwoordig. Het uitzicht was op een achterplaats, verder geen airco aanwezig. Bedienend personeel doet wel hun best, maar komt niet professioneel over. Daarnaast lijkt er gewoon te weinig personeel rond te lopen, getuige ook het feit dat vanwege dit tekort ook de keuken dicht was.

De locatie en ligging van het hotel zijn goed, ontbijt was ook prima in orde.

Prima verblijf in een mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Een afgesloten kledingkast is aan te raden. Mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer.

Prima ontbijt. Ruime kamer. Prachtig uitzicht op het IJsselmeer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk personeel.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

Over spinrag en vies..verfloos..vies balkon..douche verstopt..toilet en doucheruimte veel te klein...parkeren bij hotel te omslachtig om er te komen..lift aanwezig,alleen mocht niet gebruikt worden voor personen.

Vriendelijk personeel.

Perfecte ligging, zeer gezellige begane grond, kamers super klein.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hotel beschikt NIET over airco en met de kamer op de zonzijde wordt deze een oven. De badkamer en kamer zijn super klein en muf.

De locatie is perfect.

Ruime kamer, mooi uitzicht op het meer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

We hadden kortsluiting waardoor we 1 bedlamp niet konden gebruiken. Daardoor ook het stopcontact van deze lamp niet.

Ruime kamer, mooi uitzicht op het meer.

Het inchecken, de receptie had zo te zien geen zin om te...
    • Classic Tweepersoonskamer

Het inchecken, de receptie had zo te zien geen zin om te werken erg kortaf en er kon geen lachje af, ver onder de maat, en dat aan het begin van je korte vakantie is geen pre.

Mooie omgeving en natuurlijk toeristisch Volendam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Dure prijs. Geen waterkoker,geen koffiezetapparaat Lege koelkast. S Avods groots personeelsfeest met erg harde muziek. Onze slaapkamer was daar net boven

Uitzicht balkon

Badkamer rook ontzettend naar riool lucht (kamer 120) klein...
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer rook ontzettend naar riool lucht (kamer 120) klein plankje in de douche zou makkelijk zijn voor doucheschuim op te zetten. Bedden veel te zacht

Zie voorgaande
    • Classic Tweepersoonskamer

Dat de automatische stoplichten met begrenzers niet functioneren bij de haven. Bij vertrek moesten we minstens een kwartier wachten. Gemeldt bij de receptie...maar die kon er niets aan doen. Toen bij een tegenligger de verkeersbarriere wel naar beneden ging zijn we er snel uitgereden met alle risico's vandien maar anders had ik mischien er nog gestaan. Trouwens bij aankomst moesten we ook heel lang wachten bij de andere stoplichten/verkeers barriere. Er is ook geen intercom om iemand de automatische stoplichten en begrenzer te bedienen. Wat als er een noodgeval is en de brandweer of ambulance kan er niet komen ? Jullie management moeten dit echt op korte termijn oplossen vind ik. Vh overige niets dan lof. Prachtig hotel goede bediening goede kamers...superlocatie..etc etc Met vriendelijke groet, Vincent de Buck

Zie voorgaande

Even eruit en ontspannen.

Wat mij tegenviel waren de stoelen in de restaurants. De bekleding was smerig, veel vlekken en bekleding armleuningen waren kapot.

Centrale ligging en uitzicht op het Markermeer.

Slecht !!! Zo'n domper, en vooral omdat het mijn verjaardag was

Hele slechte bediening. We zaten op het terras, duurde na bestelling van het drinken erg lang voordat je iets kreeg. Warme en koude hapjes besteld, na 3 kwartier maar eens gevraagd waar deze bleven. Oeps vergeten om de bestelling door te geven aan de keuken. Toen hebben we gezegd laat maar zitten anders wordt het te laat. Naar binnen gegaan om te gaan eten. Daar besteld en na een flink uur wachten hadden we nog niks. De jongen die ons moest bedienen zei nadat we het vroegen dat het nog een kwartiertje duurde. Het was druk ( terwijl wij en nog 1 groep in het restaurant zaten ) … wat nou als het hotel echt vol zat...??? Toen er na een kwartier nog niks was, werd deze jongen met een mandje brood naar onze tafel gestuurd omdat het langer ging duren. Ze wilden ons hiermee koest houden... Dit hebben wij niet aangenomen omdat anders de kinderen niet meer zouden eten. Toen we eindelijk ons eten kregen was er ook nog voor 1 persoon te weinig eten gebracht. Heb dus toe moeten kijken hoe mijn tafelgenoten aan het eten waren, terwijl ik het zelf na een kwartier pas kreeg. Mega slecht. Geen sturing, en alleen maar jeugd in de bediening. Er liep wel een soort van chef rond, maar die dame liet haar neus niet zien in het restaurant. Ze durfde denk ik de mensen niet onder ogen te komen.

Het uitzicht op het meer

Oubollig kamer maar een super verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer.En het uitzicht op een mooie tuin.Dat was helaas een betonnen muur met een poster erop.Er kwam geen daglicht in de kamer!

De lieve vriendelijke behulpzame mensen.De medewerkers. GEWELDIG

Teleurstellend!!!

Geen airco op de kamer, gedeeld balkon met andere gasten die zomaar je kamer op kunnen lopen dus ook erg gehorig en geen privacy. Badkamer erg klein! Als er 1 persoon onder de douche staat kan de ander niet eens meer tanden poetsen en dit voor een kamer van 160,00 pn!! Bij het ontbijt moesten we zelf de tafel buiten in orde maken en aanvullen met peper/zout en melk/suiker en bestek aangezien dit alleen binnen door t personeel werd gedaan maar aangezien het 27 graden was at iedereen buiten, dus het was een beetje hectisch en ongeregeld waardoor het eten koud was tegen de tijd dat je eindelijk kon zitten en eten.

Goede ligging direct aan de haven, bij het water.

Bij een leuke aanbieding kom ik zeker terug.

We hadden een kamer vooraan. Prachtig uitzicht op de stroom bezoekers. De ramen konden heerlijk open, nadeel was alleen dat de sigarettenrook, van het terras onder ons, de kamer in waaide. Om dat de voorkomen heb ik de ventilator, die gelukkig aanwezig was, aan gezet. (overigens mag die wel es schoongemaakt worden..)

De ligging, middenin het centrum. Gratis faciliteiten zoals zwembad, sauna, Turks stoombad. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het hotel an sich is al een bezienswaardigheid.

Geweldig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Een EXTRA extra kussen was wel fijn geweest. We waren immers met 2 personen. Ik vond het vervelend dat het extra kussen in een plastic verpakking zat die niet dicht was. Zo wist ik niet of het kussen schoon was of mogelijk toch al eens gebruikt. De kamer was redelijk schoon, maar niet brandschoon. Asbak op balkon was niet geleegd en er lagen een paar haren in de wasbak en op de wastafel. Wat ik echt heel erg vies vond was de aanwezigheid van een gebruikte toiletborstel direct naast de wc.

Goed ontbijt, toplocatie. Personeel zeer behulpzaam. Wij zaten in de kamer Kouwe Aardappel (deluxe meerzicht) en hadden een heel erg mooi uitzicht.

Uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Een minpuntje is dat er geen handgreep aan de muur zit om uit het bad te stappen. Je moet namelijk ook in het bad douchen. En de wifi werkt bijna niet. De tv werkte ook niet goed.

Ruime kamer met mooi uitzicht op het meer. Ruime badkamer met ligbad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. De locatie van het hotel is perfect zo vlakbij de dijk en toch rustig gelegen aan het IJselmeer.

We hebben genoten
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

Er was wat mis gegaan met de boeking in het systeem waardoor we opeens ons verblijf opnieuw moesten afrekenen bij het uitchecken. Gelukkig konden we aantonen dat we betaald hadden en werd de fout gecorrigeerd.

Ons Uitzicht vanaf het blakon op het meer was fantastisch en het terras beneden het water ook. En aan de voorkant van het hotel stap je zo de gezelligheid in

Genoten van de gastvrijheid.

in feite niks

De kamers en het ontbijt waren heel goed, hebben genoten van het terras aan de achterkant. Spijtig dat we niet wisten dat er een zwembad was in het hotel.

Soms goed, soms slecht.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer 210, al eerder in geslapen, 2 bedden tegen elkaar geschoven die uit elkaar gaan, 1 bed tegen de muur, dus geen nachtkastje. Zoals zo vaak was de pub 's avonds gesloten toen wij om 22:45 uur nog een borrel wilden drinken. De bar bij de receptie was ook dicht. Mensen in de lobby klaagden er over. De receptioniste was niet erg vriendelijk, ze zei dat het zeker niet druk was en dat de pub daarom dicht was en dat de lobbybar om 23 uur sluit. Maas het was 22:45, dus!

De ligging, komen hier al jaren.

De badkamer

De badkamer Vreselijk, zo klein en krap Een vierkante meter Kamer 62 De kerkklokken, Heel Hard, zondagmorgen om 9 uur, ook heel lang ging dit door

Eens maar nooit weer
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was erg gehorig, de hele nacht lawaai van de afzuiginstallatie. De badkamer was smerig, veel spinrag. De bedden waren echt slecht. De kamer had geen comfor. Uitzicht op en herrie van de keuken.

De ligging van het hotel

• Classic Tweepersoonskamer

misschien iets beter uitleggen hoe je bij het hotel moet komen. Er zijn namelijk diverse op stakels ( paaltjes van de gemeente ) die maar een bepaalde tijd naar beneden gaan in de route naar en van het hotel. Ontbijt vindt ik veel te duur voor een bak koffie en een paar broodjes meer dan 30,- euro voor 2 personen.

Mooi uitzicht , goed gelegen.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zeer vriendelijk personeel ,vooral bar tender zeer...

Bedden iets te kort, matrassen te zacht

Zeer vriendelijk personeel ,vooral bar tender zeer behulpzaam , toch nog ijsjes maken terwijl keuken dicht is, daarnaast prachtige ligging , grote /ruime slaapkamers .

ontbijt was goed de bar was ook gezellig.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer.

vieze onder laken boven op dekbed gelegen,douche ook vies ,vlekken in de gordijnen oud zijn is prima maar vlekken erin niet nodig, brandalarm ging af midden in de nacht slechte begeleiding, ben zelf terug naar binnen gegaan om te vragen of we terug mochten naar de kamer stonden voor met gezin met twee kleine kinderen in de kou politie kwam langs zij geen woord tegen ons. gelukkig was het vals alarm, maar als er wel echt brand geweest was waren er een hoop mensen er niet uit gekomen stonden voor maar met 10 mensen van het hele hotel terwijl het helemaal vol zat dit moet echt beter geregeld worden veiligheid staat op nummer 1.

ontbijt was goed de bar was ook gezellig.

was de laatste keer
    • Classic Eenpersoonskamer

De kamer, kleine badkamer oude inrichting gedateerd en erg gehorig

Ontbijt was matig, kamers zijn erg gehorig hele nacht wakker gelegen van de buren , ziet er allemaal gedateerd uit

Mooi hotel om in weg te dromen met goede liging.
    • Classic Tweepersoonskamer

slaapkamers kunnen en make over (verfbeurt) gebruiken maar liefst met behoud van de typisch Hollandse stijl en het vele houtwerk. Ook de badkamer is vintage en daardoor minder comfortabel. Koffie-thee faciliteiten op de kamer dragen ook al bij tot meer comfort.

goede lokatie goed ontbijt en diner mooi hotel met karakter

Locatie met Meer zicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Het bereiken van het hotel is een drama, gewoon 20 min wachten voor een paal Dat is geen service. Ik had geboekt via booking.com in de veronderstelling dat dit incl ontbijt was. Bij aankomst werd vertelt dat het excl ontbijt was Dit was echt een tegenvaller en maakte de overnachting wel erg duur.

Locatie met Meer zicht

Ideaal gelegen maar geen top hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

- Het bed was doorgelegen en oud - De douche was vies en vol met spinnen - Er was ons niet verteld dat je met de auto maar op bepaalde tijden in het uur Volendam in/uit kan - De kamers waren niet klaar bij inchecken - Bediening terras waren aardig maar bij incheckbalie niet echt gezellig. - Geen schone gangen en trappen

Hartje Volendam met een heerlijk terras met uitkijk over het IJsselmeer. Parkeergelegenheid bij hotel en ook hartje Volendam

Geweldige locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Badkamer was muf, oud, rook niet zo fris. Vieze wijnglazen op de kamer, maar werden direct vervangen door personeel na het ontdekken hiervan met veel excuses.

Locatie. Uitzicht op Markermeer is erg mooi. Ligging aan de dijk erg fijn. Alles is dichtbij. Goede service, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Voor kind van 1,5 fijn campingbedje