Beoordelingen over City Hotel Restaurant Stadskanaal 4-sterren

Raadhuisplein 30, 9501 SZ Stadskanaal, Nederland

#2 van de 3 hotels in Stadskanaal

• Beoordeeld op: 22 september 2018

5,5
    Ronduit slecht, volgende keer boek ik wel ergens anders en goedkoper.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

2(!) Handdoekjes op de badkamer en een vloerdoekje, geen extra handdoeken. Prijs- kwaliteit verhouding te groot; bij vergelijkbare hotels meer voor hetzelfde geld. Ontzettende tegenvaller dat het 's nachts bloedheet was op de kamer en nauwelijks ventilatie behalve dan het raam openzetten. Dien gevolge slecht geslapen en hoofdpijn volgende dag. Was een try-out vanwege locatie hotel in Stadskanaal aangezien enige hotel in de buurt van Stadskanaal. Viel redelijk tegen voor de prijs, kan veel goedkoper.

Standaard hotel arrangement. Eigenlijk niet veel bijzonders. Handig voor forensen, vertegenwoordigers en theatergasten voor Geert Teis (al dan niet met een drankje)

De kamer was fris, ruim, heerlijk bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De lift was erg langzaam :(

De kamer was fris, ruim, heerlijk bed. Koffie beschikbaar op de kamer en een lekker balkonnetje. De grote ventilator aan het plafond zorgde voor heerlijke verkoeling

Een prima locatie in een mooi dorp en met prima bedden.
    • Deluxe Driepersoonskamer met Bad

DE LIFT WAS NOGAL TRAAG IN REACTIE, MAAR DAT NAMEN WE ER GRAAG BIJ. Ook hadden we een terras verwacht, maar dat was er nu net niet aan onze kamer maar doordat ze nogal noordelijk lag hebben we de hitte goed buiten kunnen houden.

Het zijn echte goede bedden in het hotel. Er was gratis koffie en thee op de kamer en genoeg winkels rondom om een broodje te halen en beleg. Er was ook een minibar die we gebruikt hebben voor het eten dat we zelf haalden.

Heerlijk dicht bij de winkels, ruime kamers en geweldige housekeeping, alleen wat verouderd hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Verouderd hotel. Merkbaar aan ontbreken van airco (extra ventilator hielp niet echt tegen dit weer), aan ontbreken thermostaatkranen en langzame engvoelende lift.

Ruime kamer met goed bed. Fantastische housekeeping, reageert alert op briefjes met individuele wensen (geen parfum spuiten).

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Rondtouren
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het terras was niet uitdagend, zag er gesloten uit. Stoelen schuin tegen de tafels. Rommelig met glas op de grond.

Mooie grote kamer met balkon. Vriendelijk personeel

Goed voor één nachtje,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Geen airco, enkel een mini-ventilatortje waardoor het een warme nacht was. Bedden hadden hun beste tijd gehad. Een kras in de (kleine) televisie. Geen bureau om met laptop aan te zitten, enkel een klein tafeltje.

Het inpandige restaurant serveert heerlijk eten. Het ontbijt was goed. Goede haardroger en zakdoeken aanwezig in de badkamer.

Goede keurs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Wij kwamen binnen en de eerste vraag was "heeft u de kortingkamer" Dat was wel heel apart. Volgens mij kregen wij dan ook een gedateerde kamer. Waarom? Het ontbijt kan wat uitgebreider voor dat geld, je verwacht dan wel vers sinaasappelsap

De ruime kamer

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Als het bekend was dat er geklust werd tegenover onze kamer,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Als het bekend was dat er geklust werd tegenover onze kamer, het pand ertegenover, dan hadden we dat graag geweten of een andere kamer gehad. Enorme herrie van machines in de ochtend.

Prima hotel voor prijs/kwaliteit, heerlijk eten en vriendelijke personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Personeel houdt er een behoorlijk informele sfeer op na onderling.

Zeer centraal gelegen hotel, vriendelijke personeel, prima kamer, vrij ruim. Sanitair prima. Het diner in het restaurant was keurig en heerlijk!

Hotel was geen probleem.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Na mijn reservering kreeg in van dit hotel steeds aanbiedingen en die waren steeds meer als €30 goedkoper. Heeft niets met de accommodatie te maken maar was we frustrerend.

Hotel was geen probleem.

Goed hotel. Gezellige en goede restaurant met rokerslounge.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Ontbijt was voldoende (prijstechnisch wat aan de dure kant). Kamer was prima. Schoon en netjes. Prima service. We mochten zelfs 2 uur langer blijven op de kamer (met balkon).

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

erg warm in de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

erg warm in de kamer. airco ventilator slaat doel voorbij. Matig kwaliteit bed. Hotel in matige verzorgings toestand, vergane glorie... Geen ontbijt te krijgen voor 9:00 in week tussen kerst en oud en nieuw. Voor zakendoeleinde is dat erg onhandig, weinig klantvriendelijk

OK, maar hotel moet dringend een upgrade
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Gedateerd hotel Kaartje voor de kamer functioneerde niet..... ( bij meerdere gasten) WC bleef 's nachts doorlopen Kamer op de 2e verdieping was op een "rookafdeling"? Gelukkig nog een andere kamer kunnen krijgen op de 5e verdieping :-) Vloer in de ontbijtzaal was niet goed schoon, hondeharen etc. .....

Ontbijt was goed Personeel zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Verrassend gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Niks viel tegen, alles was netjes voor elkaar

Fijn restaurant/loungebar met goede sfeer en heel vriendelijk personeel. Dit hotel is echt een aanrader

Prijs wat hoog in vergelijking met wat je ervoor krijgt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De kamers vielen tegen zeker in vergelijking met wat je op de booking.com site ziet. Het is absoluut verouderd. Hele kleine badkamer! Kleine restaurantkaart.

Erg fijn dat je auto binnen geparkeerd staat in een afgesloten ruimte. Personeel heel erg vriendelijk. Het was schoon en netjes, maar wat oud en klein.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

• Deluxe Driepersoonskamer met Bad

I.v.m. claustrofobie en niet in de lift durven, gevraagd om zo laag mogelijk te slapen. Bij binnenkomst hoorde we dat we 7 hoog zitten. Dus samen met mijn moeder van bijna 84, 124 treden per keer omhoog. Er werd gezegd, we zitten vol dus kan niet anders. :-( En ontbijt was erg karig.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het eten viel me een beetje tegen. Ontbijt was smakelijk en genoeg keuze

Personeel was zeer vriendelijk. Alles was netjes schoon en goed geregeld. Kamer was van alle gemakken voorzien.

Stecht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Erg veroudert Hotel waarbij ontbijt echt niet te eten was. Daarnaast heel erg gehorig hotel waar zo ook nog s'avond de feestzaal leegruimen met echt heel veel herrie tot een uur om 02:00 uur!!! Dit hotel echt niet doen!!!

Roerei stond opendroog te koken brood wat oud en echt niet te eten!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

kort en krachtig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

weet ik niet, misschien kan iemand het etage lampje in de lift repareren?

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, comfortabele bedden en een fraaie badkamer

Als je alleen wilt slapen ! En niets anders verwacht ! Is het te doen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Ontbijt was slecht !te weinig variatie Niet aangevuld en te kleine ontbijt ruimte. In hotel zelf is niets te doen. Lift gaat zeer langzaam ! Mensen namen de trap ( die ook gevaarlijk was ivm losse vloerbedekking) gaan daar zeker nooit meer terug.

Kamer was goed. Missen alleen gordijnen.

Goed hotel om te verblijven

weet ik niet

keurig net hotel gelegen in het centrum van Stadskanaal. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en diner was er ook goed.Al met al zeer tevreden.

Ik vond het mooie ruime kamers wij sliepen daar met 3...
    • Deluxe Driepersoonskamer met Bad

Ik vond het mooie ruime kamers wij sliepen daar met 3 personen onze zoon van 19 was er ook bij. Goede bedden .Lekker koffie en thee op de kamer. Kortom een prima hotel

Een heerlijk schoon bed in een mooie maar te warme kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het was erg warm in de kamer en geen airconditioning aanwezig. Een aantal apparaten was stuk (koelkast en bedlampje). Dit hebben we gemeld maar daar werd niets mee gedaan. Ik zou verder adviseren om standaard een haardroger op de kamer te leggen. Daarnaast is een kluisje tegenwoordig eigenlijk ook een must.

Het bed was fijn. Kamer was mooi schoon. Personeel heel vriendelijk.

Verblijf voor een nacht prima en maar niet teveel op de hygiëne letten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Dunne wandjes tussen de kamers. Kamer kon wel beter schoongemaakt worden, in het bijzonder de ramen. Het balkon was een grote duivenstrontbende, dit was echt niet iets van de laatste dagen en moet zeker al eerder opgevallen zijn.

Bedden waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Basic
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De douche in het bad gelokaliseerd De herrie aan de pleinkant . De prijs +extra betalen voor het ontbijt

De vriendelijkhëid en gastvrijheid van een mevrouw "Anneke

Duivenoverlast op het balkon en daardoor ligt er een overdaad aan vogelpoep.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Toen wij aankwamen konden wij de deur niet open krijgen van de kamer. Er was een storing. Ook de lift deed het even niet. Wij kregen een 'gewone' sleutel zodat wij onze kamer binnen konden komen.

We hadden een overnachting zonder ontbijt. Omdat wij tot 12.00 uur de kamer mochten gebruiken, hebben wij in het hotel geluncht.

Warm en benauwd
    • Deluxe Driepersoonskamer met Bad

Geen airco, heel erg benauwd en warm 's nachts. Hadden 3 persoons kamer geboekt via booking.com maar bij het hotel zei men dat dit verkeerd was doorgekomen, er was slechts een 2 persoons kamer beschikbaar. Daar werd een extra bed in gezet dus best goed opgelost, echter de kamer was daarvoor eigenlijk te klein. Er er was niet gedacht aan een extra handdoek, glaasje, kopje etc.

Fijn dat er koffie op de kamer is

ok
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

nachtbel deed het niet, dus moest het nummer opzoeken en de receptie bellen om open te doen.

Fles water op de kamer kost € 6,50. Bizar! Zoiets moet je als service kosteloos aanbieden!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Wegens nare familie omstandigheden waren wij in dit ontzettend gastvrije hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

In plaats van rechte stoelen op de kamer zouden 2 gezellige fauteuils voor meer comfort zorgen. Douchen in een bad is achterhaald en gevaarlijk.

Het ontbijt was zeer goed en het diner ook Kamer voldoende ruim om er ook een grote hondenmand in te zetten. Maar het meest werden wij getroffen door de vriendelijkheid van alle mensen die in het hotel werkten, TOP.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Hotel was vlak bij mijn zakelijke afspraak en heeft...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het hotel heeft last van duiven, maar neemt niet weg dat men de balkons beter schoon moet houden. Kwam nu zeer onplezierig over; zeker met het er lelijke voorgespannen netwerk.

Hotel was vlak bij mijn zakelijke afspraak en heeft voldoende gratis parkeer voorziening

Boek nooit de thema kamer

De "thema" kamer, hunebed

Thema kamer aangeboden gekregen, zeer slecht, onbegrijpelijk dat dit Duurder zou zijn dan de geboekte kamer, alleen omdat mijn vrouw vroeg of er een kamer met 2 persoonsbed beschikbaar was

Ruime kamer en een goed royaal bed met een goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Een trage lift waarvan de bediening slecht te zien of kapot was De receptie was vriendelijk maar niet erg professioneel Een goed hotel maar sleets, onderhoud loopt achter

Ruime kamer en een goed royaal bed met een goed ontbijt

Heel fijn gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het viel mij erg tegen dat het in het hotel erg warm was, ook op de kamer was het te warm. Verder vind ik het hotel niet goed onderhouden, ik vind het hotel verouderd en ouderwets

De kamer was prima en schoon

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Heerlijk genoten!
    • Deluxe Driepersoonskamer met Bad

De bedden waar niet best!

Het diner en ontbijt was heerlijk! Ook het personeel was zeer vriendelijk. Een eigen koffiezetapparaat(krups) op je kamer vond ik geweldig!

Zeer prettig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Ze konden jammer genoeg zien dat ik online bij Booking.com had betaald. Gelukkig had ik de reservering uitgeprint en was het daarmee in orde.

We mochten heel fijn wat later uitchecken.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Zeer prettig !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Leuk hotel in het centrum van Stadskanaal. Mooie grote kamer met koffie. ook beneden kun je lekker genieten van eten en drinken. er is een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

top douche!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

roerei smaakte heel raar, leek niet echt op ei.... spek was niet heel erg uitgebakken. Het was erg warm in de kamer. wel een dyson air blade voor koeling

top douche!

Personeel was vriendelijk en meelevend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De kamer was prima zo ook de locatie 👍Personeel was zeer vriendelijk 😊

Verder Prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De bereikbaarheid, was lastig te vinden , midden in het centrum ivm 1 richting verkeer. Lastig aangegeven

tevreden

deuren klappen te hard

tevreden

Goed ontbijt, goede diner, echter beperkte keuze
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Geen internet, viel behoorlijk tegen !

Goed ontbijt, goede diner, echter beperkte keuze

Prettig verblijf

Alles was naar wens.

Onze kamers waren OK
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het avondeten viel tamelijk duur uit

Onze kamers waren OK

Er was toevallig tijdens mijn verblijf een festival voor de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Er was toevallig tijdens mijn verblijf een festival voor de deur..... Daardoor tot laat veel herrie.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Super verblijf altijd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Super verblijf altijd. Betalen bij uitchecken! Ik zie jullie snel weer!😃😃😃

De sfeer is prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het was warm buiten, en nog warmer binnen. Geen koeling....

De sfeer is prima

inrichting

inrichting

Een fles bronwater op de kamer voor 8,50euro is echt...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Een fles bronwater op de kamer voor 8,50euro is echt belachelijk duur. Je kan nog beter bier uut de minibar drinken dan water uit de fles.

Aardig personeel

We hadden het naar de zin

Kwaliteit restaurant was matig

Ontbijt goed. Locatie voor ons prima (ivm familie bezoek)

Prima plak voor een zakelijke overnachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Niet alle lampjes in de kamer deden het: een bedlampje en het centrale licht deden het niet

Kamers zijn netjes en ruim

Prettig verblijf

Prijs kwaliteit

Helemaal orima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Beetje warm op de kamer.

Rustige locatie, maar toch direct bij het centrum, fijne kamer, goede bedden, lekker bad, eenvoudig maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Voor mij een ongekende regio, maar de moeite om terug te keren met de familie

Biets

Het Resto van het Hotel is OK. Lekkere hapjes, prima asperges.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

ruime kamers die er keurig uitzagen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

het was erg warm op kamers en de gang, ondanks dat verwarming uitstond

ruime kamers die er keurig uitzagen

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

goed en comfortabel

geen bekers in badkamer

Prima hotel, vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het was ontzettend warm in het hotel.

Nette ruime kamers. Gratis Parkeergarage onder het hotel.

Prima hotel voor 1 of 2 nachtjes
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Ontzettend warm in hotel en kamer

Prijs/kwaliteit/locatie

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

wij hebben heel erg genoten van ons verblijf in City hotel en komen zeker nog een keertje terug.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

het was er naar onze mening nogal warm op de kamers en in de loopgangen.

de warme ontvangst, de ruime kamer , de mooie ligging , het lekkere eten.....

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Alles was prima in orde: ligging, kamer, ontbijt, restaurant, netheid, parking

Eenvoudig, wel OK
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De kamers waren bloedheet vis de vloer verwarming

Eenvoudig, wel OK

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Het hotel ligt naast het theater

Het hotel ligt naast het theater

Verblijf was verder goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Het ontbijt was naar verhouding met de prijs karig. Vond 13,50 p.p erg duur.

Kamer was goed.

De prijs voor het ontbijt is veel te hoog.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De prijs voor het ontbijt is veel te hoog.

Kamers waren zeer goed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Ontbijt was karig tot slecht

Kamers waren zeer goed

Zeer goed hotel

De ruime sfeervolle kamer

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Grote ruime kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

Er zijn wat onderhoudspunten voor verbetering

Grote ruime kamer

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Kort maar goed

Schoon

De kamers zijn zeer mooi en groot voor de prijs die je maar...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden met Ligbad

De kamers zijn zeer mooi en groot voor de prijs die je maar betaalt.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Mooie locatie

Mooie locatie in het hartje van de stad, achteraan mega openbare parking

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Mooie locatie

Mooie locatie in het hartje van de stad, achteraan mega openbare parking

over het algemeen zeer aangenaam

diner keuze was niet zo groot 1 soort soep

kamer was uitstekend soms een beetje te warm, ontbijt was prima