Beoordelingen over Best Western City Hotel Woerden 3-sterren

Utrechtsestraatweg 25, 3445 AL Woerden, Nederland

#4 van de 5 hotels in Woerden

Het ontbijt was goed.

Er was vermeld dat er een lift aanwezig was, Maar dat is niet voor heel het hotel beschikbaar. Voor mij viel dat heel hard tegen, want door een operatie kon ik heel moeilijk trappen lopen.

Het ontbijt was goed. De kamers heel netjes Wel veel lawaai aan de straatkant

Parkeren is even een dingetje.

Comfort en de rust. En dat er een raam open kan en zelf airco kan bedienen. Uit dus. Geen geluiden van mechanische apparaten.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Een fijn verblijf in een mooi hotel in een prachtige omgeving.

Een vriendelijke ontvangst door het personeel, een mooie kamer, zeer schoon. Fijn ontbijt en een uitstekende locatie, dicht bij het centrum en het station. Een aanrader. Goede uitvalsbasis voor een dagje Utrecht.

Mooi hotel, schoon maar onaangenaam koud!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg koud in de kamer toen wij kwamen en de verwarming was niet aan te zetten. Ook de airco die in de kamer aanwezig was en welke je normaliter op verwarmen kon zetten werkte niet. Dit gemeld bij de receptie en gevraagd om een extra deken of dekbed werd beantwoordt met : komt u vanavond nog eens terug als u het koud heeft dan kunnen we zien of er een kamer onbezet is gebleven zodat wij daar een dekbed voor u kunnen weghalen want we hebben geen extra dekens of dekbedden. Dit terwijl er in het boek wat op de kamer lag duidelijk stond vermeld dat er indien nodig via de receptie een extra deken of dekbed voorradig was. Uiteindelijk is de verwarming kennelijk aangezet want ergens in de avond begon de radiator warm te worden en was het probleem nadat ik voor een 2e maal het geprotesteerd tegen de kille temperatuur verholpen.

het hotel en de kamers waren uiterst netjes en schoon, ruim en mooie combinatie van kleuren. De bedden waren prima de ontvangst was goed. Het ontbreken van een gezellige bar was wat minder alhoewel je wel een drankje kon bestellen maar het was er niet echt gezellig.

Nieuw hotel.

Langs drukke weg en hadden kamer aan straatkant Lawaaiig met auto’s en uitgaanspubliek incl hotelgasten die laat langskwamen.

Nieuw hotel. Uitgebreid goed ontbijt

Mooi hotel!

Wij vonden de kamer ( voor de prijs) erg klein en krap. Het was heel warm die dagen, maar de airCo was in het halletje en in de slaapkamer was die nauwelijks te voelen. Het bleef heel warm s nachts. Was jammer. De badkamer was prachtig, mooi en schoon, maar voor een minder valide ontbrak een handvat om uit de douche te komen. Alles is nieuw en glad, dus dat is geen overbodige luxe.

De ontvangst was echt super, het personeel, de plek voor de auto, de plek in de stad, prima. Het ontbijt was zalig, prima, heel goed ! De kamer heel compleet met koffie en koelkastje enz.

Een fijn hotel voor een kort verblijf. Dichtbij het centrum en leuk om langs het water te wandelen.

Onze kamer lag aan de waterzijde met een fraai uitzicht. Minder fijn was de ligging in de buurt van de keuken met een enorm ontluchtingskanaal op het dak met een constant bromgeluid. Wij zijn een stille omgeving gewend dus alle geluiden komen als storend over. Ondanks dat hebben we goed geslapen.

Een nette kamer, niet al te groot maar prima in orde en schoon. Goed verzorgd ontbijt.

personeels tekort in de avond bij de receptie. De dame die dienst had was vaak achter bezig. Gasten met problemen moesten lang wachten omdat er niemand aan de balie verscheen.

het bed en de hygiene

te kort voor een goede beoordeling

Het parkeren bij het hotel is slecht tot zeer slecht

Ontbijt hebben we niet gehad i,v.m. een ziekenhuisopname 's morgens om 07.00 uur. Daar kunnen we niet over oordelen.

Propere kamer en lekker ontbijt.

Weinig tot geen parking. Je kan geen plaats reserveren, je betaald wel 7€ voor de parking maar de plaats is bezet als je terugkomt.

Propere kamer en lekker ontbijt.

Fijne ontvangst.

Fijne ontvangst. Lekker ontbijt met voldoende vers fruit. Handige locatie bij NS station en plaats voor de fietsen in de garage. Op loopafstand van het centrum.

De kamer maakte een hoop van de negatieve ervaringen goed.

Personeel is gemiddeld 16 en hebben geen leidinggevende die hun aan stuurt. Goedendag zeggen bij binnenkomst of ontbijt vonden ze niet nodig. Weinig ruimte om te ontbijten. We hebben zelf een tafel afgeruimd om te kunnen zitten. Jonge dames stonden met z'n 5en zelf te ontbijten in de keuken. Parkeergelegenheid SUPER SLECHT! 64 kamers en 10 parkeerplekken waarvan er 5 vol stonden met zooi van het hotel. En dan kom je nooit meer uit de parkeergarage. En als klapper....het personeel interesseerd dit echt totaal niet. Iedereen klaagt maar ze doen er van hogerhand niks mee dus wij ook niet werd er letterlijk gezegd! Kamer was niet schoon. Niet gestofzuigd en vieze vlekken in kussens en gordijnen.

De kamer was echt mooi. Uitzicht op de rijn ook leuk! Het restaurant op 100 mtr loopafstand "DeBeren" is een aanrader!

Fijne locatie, fijne bedden, goed ontbijt.

De ruimte in de ontbijtzaal was wat aan de krappe kant, maar dat kwam vooral doordat er een grote groep was die gezamenlijk aan het ontbijt zat.

Fijne locatie, fijne bedden, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Toplocatie voor Woerden, veel te dure parking

PARKING

Veel te dure parking-prijzen. Klein binnenkoertje voor amper 5 autos (waaarvan 2 electrisch). En eigenlijk ook veel te krappe partking op zich..zou bijna gratis moeten zijn

Prima voor weekend weg of verblijf voor zaken!

Op een 5 minuten loopafstand van het mooie centrum van Woerden. Ideale locatie dus. Prima kamer voor een weekendje weg of voor zakelijke overnachting. Niet al te groot, heel netjes, modern en toch stijlvol. Goed bed. Badkamer functioneel met goede douche. Ontbijt is goed. Vriendelijk personeel. Prettig dat er een kleine parkeergarage en parkeerplaatsen buiten zijn.

Prima hotel , vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt

Jammer dat we geen kamer met bad kregen waar we wel om gevraagd hadden

Vriendelijke personeel , uitstekend ontbijt , gezellige uitstraling/inrichting

Heerlijk, een prima voorbereiding voor de halve marathon de volgende dag!

Het aantal parkeerplaatsen, het kussen en als oog voor detail, de waterschade op het badmeubel vanwege de douche...

Het matras en het uitgebreide ontbijt.

Modern schoon hotel met heerlijk ontbijt, gunstig geprijsd.

Eigen parkeerplaats en parkeergarage waren vol bij aankomst (zaterdagavond), weinig parkeergelegenheid in omgeving, 20 minuten rondgereden op zoek naar een plek.

Ruime, nette kamers. Koffie/thee faciliteiten en bankje. Badkamer met inloopdouche en heerlijk bad. Ontbijt was heerlijk, met leuk uitzicht op het water. NB. In tegenstelling tot de inchecktijd die booking.com vermeld (tot 23u) kan je ook later nog in checken (bij nachtportier)

Prima hotel voor zaken of toeristisch verblijf

Parkeermogelijkheden kunnen door het hotel bij reservering beter aangegeven worden. Parkeren op hotelterrein zeer beperkt, ook in de (betalen) hotelgarage (5 plaatsen)

Ontbijt prima verzorgd, kamers netjes en modern. Heerlijke bedden. Airco op de kamer. TV met hdmi en usb aansluiting, voldoende stopcontacten aanwezig. Locatie op loopafstand van het centrum van Woerden. Geen lunch of diner in hotel, maar diverse restaurantjes op loopafstand. Chinees en Grill restaurant binnen 200 meter. Personeel is zeer vriendelijk. Aanlegplaats aanwezig bij het hotel voor kleine bootjes.

Prima hotel voor onze fietstocht.

Hun eigen parkeergelegenheid was niet gratis (maar er was voldoende parkeergelegenheid in de buurt).

Alles was naar wens maar vooral de prijs (incl. een prima ontbijt).

De ligging van het hotel is zeer centraal, 5 minuten lopen...

Het hotel is zeer krap, de gangen en kamers voelen erg krap aan. Verschillende mensen achter de hotel balie die iets af en toe onkundig overkwamen. Erg gehorig, mensen op de gang hoorde je erg. Komt zeker door de krappe ruimte.

De ligging van het hotel is zeer centraal, 5 minuten lopen naar het centrum met alle gemakken. Treinstation om de hoek vanwaar je alle grote steden kunt bezoeken. Gratis in de straat en als je geluk hebt voor de deur parkeren. Knooppunten voor voetgangers en fietsers zo op te pakken.

De vriendelijkheid van de receptioniste die ons tegemoet is...

Er waren veel spinnenwebben op de kamer. We hebben de receptie hiervan op de hoogte gebracht en het zou de volgende ochtend in orde gebracht worden. Wij beginnen aan een leuke vakantie dag met de veronderstelling dat het savonds wel oké zou zijn. Terug aangekomen bij de kamer merken we dat ze gewoon 2 kussen bijgelegd hadden en meer was er niet gebeurd. Onze vuile handdoeken lagen nog op de grond. We hebben er geen zuivere gekregen. Ons bed was ook niet opgemaakt. De spinnenwebben waren ook nog aanwezig. Kortom geen leuke terugkomst. We zijn naar de receptie gegaan met ons verhaal. Ook hadden we de vorige nacht niet geslapen door lawaaierige medegasten. We hebben een andere kamer toegewezen gekregen en zijn dan om 22u aan onze verhuis van kamer begonnen. Ook heeft de dame van de receptie de medegasten gevraagd stiller te zijn. We zijn immers 1 kamer verder verhuisd. De dame van de receptie heeft het op een goede manier voor ons opgelost. En hebben nog een rustige nacht gehad.

De vriendelijkheid van de receptioniste die ons tegemoet is gekomen aan onze ongemakken.

Was alleen tbv overnachting. Daardoor prima.

Te dunne kussen en geen alternatief op de kamer. Ontbijt bleek niet bij de prijs in te zitten, dat was niet duidelijk vermeld op Booking.com en niet bij aankomst. Bij aankomst zou ik alleen 1,50 pp aan toeristenbelasting moeten betalen. Ook jammer dat in de ontbijtzaal niet opgeruimd werd nadat iemand klaar was met ontbijt. Je zit dan naast de restjes van een ander te eten.

Bedden waren goed, zag er netjes en verzorgd uit.

Goed hotel

Overgordijnen zaten vieze witte vlekken in evenals in de paarse reep stof die op het bed lag. Airco begon een vervelend borrelende geluid te maken als deze langer aanstond

Ontbijt prima bedden ook prima op de hoofdkussen na

Prima geslapen

Wifi op kamer is slecht Parkeren is drama, lastige draai naar kelder, grote kans op schade..... en kost geld. Beter op straat parkeren.

Prima ontvangst, ontbijt eenvoudig maar voldoende (sommige hotels echt te overdadig) en redelijk geprijsd.

Matig vergeleken bij de vorige keer.

Hygiëne. Er zat een vlek in het laken. Er lag nog een vies wattenstaafje van de vorige hotelgast in de badkamer. Ook haren aan de muur in de badkamer van t scheren en de handdoeken ontbraken. Kamermeisje klopte vroeg aan en voordat we konden antwoorden stond ze al in onze kamer terwijl we in bed lagen.

Bed was prima. Nachtportier was vriendelijk.

Prima hotel, zeer gunstig gelegen voor diverse uitstapjes.
    • Comfort Driepersoonskamer

De ontvangst toen we te vroeg waren om in te checken was niet heel vriendelijk maar dat werd later door een andere medewerker goedgemaakt.

Heerlijk ontbijt. Het hotel is vlakbij het mooie centrum van Woerden en ook het station is vlakbij.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

prima basis hotel, niks mis met de faciliteiten, maar zeker...

De afzuiging van de natte ruimtes werkte niet dus het rook er nogal muf.

prima basis hotel, niks mis met de faciliteiten, maar zeker geen aanrader voor een romantische nacht in Woerden

Prima hotel op loopafstand van centrum

Koffie en sap bij het ontbijt uit een automaat, jammer. Voor de rest was het ontbijt prima.

Kleine maar schone en mooi ingerichte kamer. Raam kon open. Uitstekende matrassen.

Naar tevredenheid

Schoonmaak kamer. Zaterdagavond tussen 22 en 24 uur grote groep luidruchtige chinezen op de gang. Was minder leuk.

Goed Ontbijt. Nette bediening. Vriendelijk.

Prima, voor herhaling vatbaar maar dan met de fietsen erbij. Mooie omgeving.

Geen parkeergelegenheid. Indraaien in de parkeergarage is niet mogelijk met een grotere auto. Parkeergarage was ook vol.

Loopafstand van Woerden, wat een erg gezellige stad is. Mooie kamers, prima sanitair.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

fantastisch! voor herhaling vatbaar.
    • Comfort Eenpersoonskamer

Mooie ruime kamer, heerlijk bed, mogelijkheid tot het maken van koffie en/of thee op de kamer, keurig nette badkamer, gratis wifi, uitstekend ontbijt en heel vriendelijk personeel.

Alles is mij enorm bevallen , comfortabel bed , prachtig...
    • Comfort Eenpersoonskamer

7€ bijbetalen om te parkeren vind ik er over , parking bij een hotel zou sowieso gratis moeten zojn voor de gasten .

Alles is mij enorm bevallen , comfortabel bed , prachtig uitzicht op het water , heel lekker ontbijt met enorm veel keuze in brood en beleg . zou er zeker terugkomen .

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima hotel,

Aanbod ontbijt was prima, maar ik vond niet alles vers. Boterhammen waren een beetje droog en het fruit (appels) waren zacht.

Ligging centraal, kamer, douche en bed waren prima.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Een mooi en schoon goed hotel en maar 10 min lopen naar het centrum
    • Comfort Eenpersoonskamer

Op de eenpersoons kamer was het een klein beetje gehorig van binnen het hotel. Van het verkeer langs de weg totaal geen last!

Het was een heel goed ontbijt. Ik had een eenpersoons kamer (niet groot dus) en alles was aanwezig, ook een koelkastje! De kamer was super schoon en netjes en een goed bed; mooi goed gerenoveerd hotel

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima hotel op prima locatie.

Er is geen scheidingswand bij de douche. Dat leidde ertoe dat de hele badkamer blank staat na een douchebeurt. Douche zelf was wel goed ( stevige straal).

Nette modern ingerichte kamer. Ontbijt was goed met veel keuzemogelijkheden. Gordijnen verduisterden goed, zodat we lekker hebben kunnen uitslapen. We hebben een wandeling gemaakt die langs het hotel leidde, dus dat was ook handig.

lekker fris hotel.

het is in dit hotel al meerdere keren gebeurd dat de reservering op de creditcard na voldoen van de rekening niet wordt verwijderd. dit moet dan achteraf door mijzelf worden geregeld.

lekker fris hotel. rustig gelegen en met alle faciliteiten. op loopafstand van het centrum van woerden.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Voldeed prima voor 2 nachten.

Verkeersdrukte langs het hotel. Kamers zijn wat gehorig. Het is allemaal wat krap voor een Hotel in een provincie stadje zoals Woerden.

Kamers zijn strak modern en schoon

Basic hotelketens maar dan zonder services.

Kamer naast trap zeer gehorig, gebruike handdoek lag in de gang van mijn kamer, geen drankjes in minibar, hoge prijs voor een zeer eenvoudige kamer. Geen waterflesje op de kamer.

Bed was ok.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het bed!

We waren met 2 personen maar er was voor 4 personen een slaapplaats gerealiseerd. We moesten dus zelf 1 bed weer omtoveren tot "bank"

Het bed!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Parkeren er stond een auto zonder accu op de plek voor mijn ...

Parkeren er stond een auto zonder accu op de plek voor mijn auto met accu, kon daarom niet meer milieu verantwoord reizen. Teleurstelling dat de auto niet verplaatst kon worden.

De kamer was modern en gezellig ingericht.

De kamer was modern en gezellig ingericht. I.v.m. een dieet had ik zelf mijn ontbijt bij me (en betaaalde daar dus niet voor). De medewerker voorzag me desondanks van een kop koffie en een ochtendblad. Fijn!

Uitstekend hotel en dichtbij Vesting stadje Woerden.

Alles was prima.

Fijn hotel, op loopafstand van vesting Woerden. Het hotel is gelegen aan de Oude Rijn. Het hotel is recent volledig gerenoveerd. Parkeerruimte is beperkt, er is een parkeer garage voor circa 8 niet al te grote auto's. Bedden, sanitair: uitstekend! Koffie- thee faciliteiten op de kamer alsmede een kluisje en koelkastje. Kleine kamer (comfort) maar voorzien van bureautje, WiFi en goede kwaliteit flatscreen televisie. Receptie snel, vriendelijk en efficiënt.

We werden echt vriendelijk ontvangen bij de receptie.

Het enig minpunt waren de kussens, de vulling voelde niet prettig en te warm aan. Met een goed thermo-elastisch kussen zou het bed helemaal top zijn geweest.

We werden echt vriendelijk ontvangen bij de receptie. De kamer was mooi, alles nieuw en strak ingericht, badkamer compact maar zeer goed ingedeeld. Alles was goed schoon. De kamer was niet heel groot, maar dat werd goedgemaakt door de goede en doordachte inrichting. De kamer had een hoog, dakvormig plafond, dat gaf een ruimtelijk effect. We keken uit op een leuke gracht, de ramen konden lekker open. Er was de mogelijkheid om koffie of thee te maken, er was een koelkastje, prettige open garderobekast, een goed verlichtingsplan (ook in de badkamer), flatscreen en wifi. Het bed was zeer comfortabel (op de kussens na). Bij het uitchecken werd oprecht vriendelijk gevraagd of wij het naar ons zin hadden gehad bij het verblijf in dit hotel en wenste men ons een fijne dag, dat maken we niet vaak mee, complimenten voor het personeel :)

We hadden een 4-persoons kamer met 2 bedden en 1 bank die tot 2-persoons bed was omgetoverd, dit merkte je helaas duidelijk :(

Prima rustige kamer en heerlijk ontbijt

Prettig en comfortabel goed ontbij

Parkeer faciliteit is niet afdoende moesten ver staan is een algemeen probleem in Woerden denk ik want heb nog nooit zoveel auto’s overal en nergens zien staan.

Alles was netjes zag er nieuw uit en was schoon. Prima hotel fijne locatie in 12 minuten lopen in centrum.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heerlijke plek om tot rust te komen tijdens opleidingsdagen.

Mijn douche had geen deur waardoor toch een gedeelte van de badkamervloer nat werd.

Mooi modern ingericht hotel. Goed verzorgd ontbijt. Kamer niet heel groot maar van alle gemakken voor zien. Geen tapijt in de kamers, wat erg fijn is tegen allergieën.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Goed hotel

Parkeren is problematisch: weinig parkeergelegenheid langs de straat en voor het inrijden van de parkeergarage moet je stalen zenuwen hebben (of een heel kleine auto).

Moderne kamers, goede bedden, goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Ondanks dat het aan drukke weg lag was er geen hinderlijk...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het viel niet direct tegen maar ik heb zelf snel last van ventilator geluiden.

Ondanks dat het aan drukke weg lag was er geen hinderlijk lawaai. En eten aan de waterzijde is rustgevend.

prima verblijf na een feestje

de wake-up call ging om 7 uur, niet fijn als je een hotel kiest na een laat feest geen parkeergelegenheid ook geen uitlaad mogelijkheid, waardoor 5 man met bagage 500 meter moest lopen

de bedden waren prima

Goed verblijf in een rustige kamer met een zeer goed ontbijt. Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Parkeergelegenheid is te beperkt. 10 plaatsen voor alle gasten is echt te weinig. Ook geen verwijzing naar alternatieven in decdirecte omgeving. Lijkt mij wel zo handig.

Prettige ontvangst; net, opgeruimd en schoon hotel. Koffie op de kamer. Uitgebreid en goed ontbijt.

Goed genoeg qua prijs verhouding.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er stond privé parkeergelegenheid echter dit was zeer en zeer beperkt. Ik moest maar in de woonwijk parkeren was het advies..

Kamers zijn op zich goed. Wel veel trappen. Aparte route trap af en weer op. Maar verblijf op de kamer is goed bevallen.

Ligging goed, kort bij centrum. Al met al tevreden.

kamer lag aan terras van de bar, waardoor de rook van rokende gasten in de kamer kwam. Ook als de mensen buiten zaten was er veel geluid en keek men zo onze kamer in. Dus gordijnen dicht als we op onze kamer waren.

ontbijt was goed.

Kamers zeer schoon.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Waar te parkeren was niet helemaal duidelijk omdat het bij en voor het hotel vol was en instantie niet wist waar wel te parkeren. Achter de receptie wisten ze het gelukkig wel.

Kamers zeer schoon. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Uitstekend.

Snachts hoorden we suizen van iets. Kan iets van installaties zijn, maar kon het niet ontdekken.

Prettige binnenkomst. Rustige omgeving. Goed verzorgde kamers. Vrije gangen zonder obstakels met prenten van Woerden. Net personeel.

airco is wel erg koel, heb graag een raam open anders te warm, dat kon niet, wel deur, maar is begane grond en het regende nogal, dus wel gedaan, maar niet helemaal optimaal.

Mooi ingericht, ruim genoeg, plezierige uitstraling kamer, prima ontvangst.

Prima locatie bij station Woerden en mooi aan de Oude Rijn,...

Kamer niet schoon, stof in de kast (waardoor onze kleding zelfs vuil werd) en onder het bed vuil. Zeepdispenser in de douche leeg. Toen we hier naar vroegen zei de receptioniste in eerste instantie dat het de volgende dag (dus na ons vertrek!) bijgevuld zou worden. Personeel bij het ontbijtbuffet niet erg adequaat (toen we naar roomboter vroeger werd er niet op gereageerd met wat later lag het ineens wel in de bakken). Kamer tamelijk nieuw maar aan de kleine kant.

Prima locatie bij station Woerden en mooi aan de Oude Rijn, direct aan wandelpad langs het water.

modern ingerichte kamer met prima ontbijt

modern ingerichte kamer met alle faciliteiten op loopafstand van het centrum. ook erg leuk dat er een waterkoker staat met koffie thee enz. gratis parkeren op straat. ondergronds bij het hotel kost 7 euro.

Het ontbijt was goed en genoeg alleen de ontbijt ruimte erg...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed en genoeg alleen de ontbijt ruimte erg klein en te weinig tafels op en in elkaar, de kamer was schoon en netjes wel klein voor die prijs en jammer dat er geen bovenlicht was wat je open kon zetten wel open slaande deuren maar niet prettig om die open te zetten gezien er een parkeerplaats was 2 mtr lager en veeeel te weinig parkeer ruimte 2 straten verder parkeren is zeer irritant en stalling voor de fietsen was slecht, voor 1 nacht was het te doen maar langere tijd krijg je irritatie . (voor de volgende vraag wat viel u tegen bedoeld)

Locatie, mooie moderne kamers.

Parkeerplaatsen op de binnenplaats en parkeergarage. Op zich fijn, maar onze auto die op de binnenplaats stond is wel geraakt door auto die uit de parkeergarage kwam. Beetje krap allemaal.

Locatie, mooie moderne kamers. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

• Comfort Eenpersoonskamer

Het menu in het restaurant was niet erg veel. Als je er een paar dagen verblijft en je wil graag in het hotel eten is er te weinig keus.

Fijn ontbijt. Restaurant was mooi, alleen weinig menu keus. Op loopafstand naar het centrum was wel fijn. Mooie kamers en fijne douches. Ik was tevreden.

Ontspannen verblijf met vrienden.

De mogelijkheid om aan te leggen met een bootje... (sloep); er loopt doorgaand water achter het hotel in Woerden. Nu lagen we in de Gemeentelijke Haven.Dit is een kwartiertje lopen.De mogelijkheid om even opgehaald te kunnen worden vanuit de haven zou natuurlijk ook ideaal zijn!

ontbijt was heerlijk, de mogelijkheid om tot 48 uur te reserveren voor ons heel prettig. Ons weekendje per boot was afhankelijk van het weer !

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Reken niet op de elektrische autoladers

Slecht parkeerbeleid. De elektrische laders waren bezet door benzine auto's en de receptionist wist niet bij wie de auto's horen. Pas de volgende dag was de lader vrij en kon ik nog even laden. Moest langzaam naar huis rijden om doel te bereiken.

Gemiddeld goed hotel.

Best Western Woerden: the best there is

Alles: de service was uitstekend, net als het uitgebreide ontbijt en het optimale comfort van de ruime kamer, de staf die altijd vriendelijk, tegemoetkomend en behulpzaam was. Ik kan het samenvatten met: Best Western in Woerden doet haar naam (Best) in alle opzichten eer aan.

Nette, schone, stille kamer met simpel maar prima ontbijt

Er zijn in totaal 12 parkeerplaatsen, die waren allemaal vol uiteraard. Het ontbijt duurde lang voordat het aangevuld was. Wij kregen 2 losse bedden, ipv 1 tweepersoonsbed en de bedden schoven uit elkaar. Dit was erg jammer.

Heerlijk rustige, schone en nette kamer, prima ontbijt. Goede badkamer met lekkere douche.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Prima accommodatie. Centraal gelegen in het mooie Woerden.

Het ontbijt had beter gekund. De broodjes waren te hard afgebakken en het gewone brood en bolletjes waren niet vers.

Kamers waren prima. Ruim opgezet, schoon. Fijne badkamer.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ontbijt en parkeren 4.0

Het ontbijt, personeel had i.p.v. 4 broodjes met verschillend beleg 4 broodjes met 4 dubbel beleg (brie, oude kaas, jonge kaas en ham) klaar gemaakt. Ook het pinnen ging niet lukken omdat de jonge man bij de receptie niet wist hoe het pinapparaat werkte.

Schone kamer

Prijs-kwaliteit was goed voor een paar dagen verblijf

Badkamer was te klein. Ontbijt was redelijk.

Slaapkamer grootte en aankleding was goed. Te veel faciliteiten en daardoor een te kleine badkamer. Ontbijt was redelijk.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima bed, voldoende lang (Partner is 1,96 lang)

We kregen een upgrade van de kamer met bad (normaal douche) Echter door een bad in de (kleine) badkamer te proppen stond het toilet nogal onhandig ingeplant, op 5 cm van de verwarming. En de toiletrol hing achter het toilet, wat ook heel onhandig was Ook de ruimte tussen badkamermeubel en bad was beperkt

Prima bed, voldoende lang (Partner is 1,96 lang)

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Ontbijt zeer goed verzorgd en uitgebreide keuze

Rookruimte niet aanwezig. Dus buiten voor op straat roken. Buiten nette gelegenheid met bankje of binnen een ruimte maken.

Ontbijt zeer goed verzorgd en uitgebreide keuze

Goed, nieuw hotel in leuk stadje

Ietwat gehorig. Vooral de gasten die om 5 uur 's ochtends vertrokken. Vij ontbijt had net een grote groep gegeten en eten werd niet vlot aangevuld.

Recentelijk opgeknapt hotel. Alles is keurig, nieuw en schoon.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Niet voor zakenreizigers

Berekoud op de kamer (in april). Ik moest nog werken en bellen en dat is best lastig bij 14 graden. De verwarming kreeg de kamer niet warm. De parkeergarage is uiterst krap, veel te weinig parkeerplaatsen.

Ruime kamer.

5,5
    Dichtbij een hoop gelegenheden.
    • Comfort Driepersoonskamer

De vloer in de kamer en badkamer was niet schoon.Je zag de opgedroogde druppels van de vorige gasten nog. Het ontbijt was niet echt uitgebreid. Jammer dat er geen verse jus de Orange was. We misten een beschrijving van airco/klimaatbeheersing in de map. Het bijzet bed was keihard.

Dichtbij een hoop gelegenheden. Fijne (2)bedden. Weinig geluid van de naastgelegen weg.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Zakenreis
    • Comfort Eenpersoonskamer

Kamer was erg gehorig. Stof op de vloer, kamer wellicht langere tijd ongebruikt. Thermostaatkraan douche defect, heb ik doorgegeven en de follow-up was prima. Ontbijt erg duur. Parkeren zou gratis moeten.

Prima ontbijt, alleen beetje duur. Bed was uitstekend. Uitstekende ligging in Woerden, nabij station en centrum. Voldoende parkeerruimte op straat.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Mooie moderne kamer, erg proper.

Het was koud op de kamer, duurde lang voor de verwarming zijn werk deed. Ontbijt was beperkt.

Mooie moderne kamer, erg proper. Vriendelijk personeel. Voldoende parkeermogelijkheid. Mooi uitzicht vanop de kamer op de gracht.