Beoordelingen over Hotel De Woudzoom 4-sterren

Oude Postweg 2, 9417 TG Spier, Nederland

#2 van de 2 hotels in Spier

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Hotel de Woudzoom is een prima uitvalsbasis voor wandelingen of fietstochten in het Dwingelderveld.

De inrichting van de kamers is enigszins gedateerd. Verlichting en inrichting van kamer en badkamer zouden kunnen worden aangepast aan de eisen van deze tijd. De kamers zijn nogal gehorig. De bedden zijn prima.

Ontbijt en diner waren prima verzorgd. Ligging ten opzichte van Dwingelderveld is goed, maar voor wandelaars iets lastiger te bereiken dan met auto en fiets (heeft te maken met de A28 die moet worden overgestoken).

De kamer was prima.

Het ontbijt was niet geweldig. Het geserveerde brood was enigszins uitgedroogd.

De kamer was prima. Alles wat we nodig hadden, prima bedden en schoon. Het diner was uitstekend.

• Deluxe Kamer - Tuinzicht

Hotel doet gedateerd aan, ontbijt was goed maar beperkte keuze. Geen koffie apparaat op de kamer en cappuccino was alleen verkrijgbaar bij de bar.

Vriendelijk personeel en in overleg zijn de tijden van het ontbijt eventueel aan te passen

Aardig hotel als je niet erg op luxe bent gesteld
    • Budget Tweepersoonskamer

Was erg warm in de kamer, verder wel goed geslapen.

Gemoedelijk hotel, wel gedateerd maar verder een goed verblijf gehad. Ligt vlakbij het prachtige Dwingelerveld. Vriendelijk personeel. Het eerste hotel die een antislipmat had voor als je ging douchen in het bad, heel fijn.

Prima verblijf voor relaxed weekend
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamers zijn echt over de datum. Jaren 70 vollop zijn nog aanwezig. Bed was overigens prima en badkamer mooi. Maar lampen, kasten ed zijn zeer retro terwijl dit volgens mij niet zo bedoelt was 😊 Tevens was er erg weinig schaduw op het overigens leuke terras. Parasols verkeerd neergezet tov de tuinmeubels. Is jammer, daardoor weinig plek in schaduw en mis je omzet op warme dagen.

Verblijf was prima. Zeer vriendelijk, grappig en behulpzaam personeel. Ontbijt prima, niet overdadig maar is ook niet nodig. Restaurant was ook goed. Lekker gegeten en geborreld. We kwamen voor een rustig weekend en dat is zeer goed gelukt

grote kamer met prima bedden
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

het ontbijt viel tegen, was erg basic voor een 4-sterren-hotel . De ontbijtruimte was niet erg gezellig. het hotel lag minder landelijk dan ik verwacht had en het geluid van het verkeer van de A28 was constant aanwezig.

grote kamer met prima bedden leuk terras en serre

Het terras is groot en gezellig, met verschillende hoekjes.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was vaak maar een bediende. Deze was zeer attent, maar had te veel verschillende taken en was daardoor regelmatig onvindbaar. Ze moest tegelijkertijd tenminste het terras, het restaurant, de ontbijtzaal en de incheckbalie bijhouden.

Het terras is groot en gezellig, met verschillende hoekjes. Een plek om urenlang te loungen.

• Budget Tweepersoonskamer

Iets van lekkere vleeswaren .tosti en broodrooster waren toch echt wel aan vervanging toe

De kamer was top . Het ontbijt was redelijk zeker niet overdadig

Rustig logeren in 80-er jaren ambiance.
    • Budget Tweepersoonskamer

Rustig logeren in 80-er jaren ambiance... goede bedden... alles klopt... vriendelijke en attent staff die zich inspant om wat extra service te bieden

Aardig personeel.

Had een 2persoonsbed geboekt en extra voor betaald, maar kregen 2 enkele bedden. Dit aangegeven maar konden ze niets mee. Verder was het bloedheet op de kamer, het systeem verkoelde niets.

Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Goed ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

We waren 30 min te vroeg voor inchecken en vroegen of onze kamer wellicht al vrij was. Dat wilde ze niet navragen of uitzoeken, gewoon later terug komen. Meestal zijn hotels wel bereid om in ieder geval even te kijken of je al in je kamer kan; dat viel mij nu dus wel wat tegen. Verder was het een heel simpele en wat gedateerde kamer en was het behoorlijk aan de prijs; dat vond ik niet zo in verhouding staan tot elkaar.

Goed ontbijt. Schone kamer. Prima bedden

Erg schoon, ontbijt was simpel, erg uitgebreid qua...
    • Budget Tweepersoonskamer

Oudbollig. Hotel en kamers zijn donkerbruin. Ook badkamer kan een update gebruiken. Er zat op de kamer een groot dakraam wat open viel en niet op een kleinere stand kon. Zat bij de bomen en er was geen insectenhor, dus raam potdicht in de nacht.

Erg schoon, ontbijt was simpel, erg uitgebreid qua brood/broodjes. Geen verse koffie/thee, uit automaat. Bij aankomst een heerlijke lunch genoten op het grote, overdekte maar gezellige terras.

Prima voor 1 nacht.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt was somber, dat zou beter aangekleed moeten worden. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping en deze was erg gedateerd, geen prettige kamer.

Een heerlijk terras, personeel vriendelijk

een geweldig hotel op een uitmuntende locatie!

in de doucheruimte misten wij een douchgordijn!, maar verder geen enkel punt wat tegen viel!

een geweldig hotel op een uitmuntende locatie! met ruime schone kamers!

ik zou hier alleen gaan slapen als ik een fietser in groepsverband was.

De badkamer was uiterst onpraktisch zonder douchedeur of -gordijn. Na het douchen staat de hele badkamer blank die toch al zo klein is dat je bij het binnenlopen tegen de douche wand opbotst. Met de gebruikte handdoek de vloer droog maken, is dan ook niet eenvoudig, een gebukt mens neemt meer plaats in dan een die rechtop staat. Ook na poging tot dweilen was gebruik maken van de wc een hachelijke onderneming, want de toch nog wat vochtige vloer was glad. Het hele hotel was vol fietsers die in groepsverband op stap waren. Op zich prima maar ze zaten telkens met een hele kluit op een kamer en toevallig ook in de kamer naast de onze. We konden de conversaties moeiteloos volgen. Gelukkig gingen ze klokslag twaalf slapen.

Wat wel leuk was, was dat elke kamer een zitje buiten had met uitzicht op de mooie tuin. De bedden waren prima.

Personeel is vriendelijk.

Voor een vier sterren hotel betere kamers verwacht met moderner meubilair. Plafond had grote gele lekkage vlekken en badkamer was nieuw maar rommelig afgewerkt (kale plekken in voegen en na douchen alles nat). Verder lag de kamer in een vrij gehorig en verouderd gedeelte van het complex. Voor de prijs wat meer verwacht.

Personeel is vriendelijk. Kamer was schoon. Op begane grond directe toegang tot gezamenlijke tuin.

tegenvallend en te duur
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Bedden zeer slecht. Muffe geur, in kamer en hele hotel. Geheel oogt niet fris. is gedateerd. Geen waterkoker op de kamer. In de hal en in de info map in de kamer is aangegeven dat tussen 24u en 8u (dacht deze tijd) in de hal koffie en thee gratis gehaald kan worden. Apparaten staan er, echter geen kopjes/koffie/thee. Ontbijt tijd 8.30u is te laat.

Ontbijt voldoende.

Gedateerd en vies hotel waar je betaald voor 4 sterren en er max 2 krijgt
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij aankomst moest er gelijk betaald worden, alhoewel een juiste factuur nog niet kon worden uitgedraaid. Vreemd. Kamer erg vies met als dieptepunt het raam vol vogelpoep en viezigheid en de niet werkende ventilatie in de badkamer (zie fotos). Douchen in krappe badkuip zonder mengkraan met steeds wisselende temp van het water. Wifi op kamer werkte niet en het geheel is zeer gedateerd. Ontbijt in de ochtend zeer chaotisch en lang wachten op voldoende bestek etc. Bij melding van de gebreken bij de receptie werd er nauwelijks op gereageerd (kennelijk is men het gewend). Prijs-kwaliteit erg slecht.

Er was heel weinig wat beviel in dit gedateerde vieze hotel. Je betaalt voor 4 sterren, je krijgt er maximaal 2. Als enig lichtpuntje was er de Grimbergen van de tap met de bitterballen in de brasserie beneden.

we zijn er kort geweest maar was prima verblijf. volgende keer proberen we ook het diner

misschien iets meer diversiteit bij het ontbijt. was prima maar weinig keuze (geen hagelslag, cappuccino koffie,vers fruit)

netjes hotel, fijne bedden , prima ontbijt..

Redelijk maar geen vd valk.

Douche geen mengkraan open water spettert alle kanten op niets om iets op te zetten

Ontbijt was basic. Bedden waren goed. Koffie en thee kon je gratis in de foyer ophalen.

Leuke locatie met super vriendelijk personeel.

Er is geen koffie of thee faciliteit op de kamer. Je kan wel koffie of thee pakken bij de receptie maar dan moet je eerst aankleden. Wij houden van koffie op bed in de ochtend.

Wij hadden een kamer aan de achterkant waar in de middag de zon scheen en je lekker buiten op het terrasje kon zitten. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Onze complimenten daarvoor. Ook het eten in het restaurant is ons prima bevallen. Bedden liggen heerlijk en de douche is voortreffelijk.

Niet heen gaan!

Badkamer was vies geen afzuig installatie voor de stoom. Eigenaar loopt smorgens onverzorgt eten van de gasten openlijk op te eten. Voedselautoriteit zou hier een flinke klus hebben. Prijs-kwaliteit verhouding is totaal zoek

De locatie was prima. Het restaraunt gedeelte zag er zeer goed uit.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

2 fijne dagen gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer

In feite niets. Onze kamer en badkamer waren echt gedateerd. Verlengsnoertjes over de vloer, oude kranen, in een oude badkamer, het ligbad was overigens lekker ruim. Ledlampjes bij het bed konden echt beter niet aan. Ze waren verblindend.

Alles was eenvoudig maar wel o.k. Toch was het aangenaam, het personeel heeft een fijne uitstraling. Heeft aandacht voor de gasten. De wijn was echt lekker. Ik mocht zelfs vooraf proeven.

verblijf voor ons weekendje weg was prima

is niet echt erg maar kamers en gang roken wat muffig kamers misschien iets gedateerd

het is natuurlijk winter daardoor was het denk ik erg stil maar ontbijt was prima, alles erop en eraan wel apart de kamers hebben een eigen terrasje met schuifdeur toegang. zomers best lekker denk ik kamers zijn groot, en was schoon

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Dit geen tweede keer
    • Budget Tweepersoonskamer

Hotel zondag dicht staat niet op site. we waren die zondag alleen met sleutel konden we erin en uit. Dit nog nooit meegemaakt zeer slecht. s'avonds donker moesten we trap af!!!!!!om 22.00 uur kwamen nog 2 gasten hier kwam dan 1 personeel om in te schrijven en was weer vertrokken.

Kamers redelijk/ Badkamer veel kalk aanslag.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zeer grote kamer, veel ruimte en zelf een zitje buiten.
    • Budget Tweepersoonskamer

Wat ons tegenviel was dat de keuken om 8 uur dicht gaat en dat er niets meer te eten valt te regelen ook niet iets kleins. kaasplankje ofzo. Gelukkig is er wel een goed restaurant in de buurt waar we nog wel naar toe konden.

Zeer grote kamer, veel ruimte en zelf een zitje buiten. prima. Ontbijt was ook goed.

viel ietwat tegen dus kom niet verder dan matig
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij de incheck werd aangegeven dat het ontbijt om 07.30 uur zou zijn ( zondagmorgen ). Bleek om die tijd niemand aanwezig, en ook geen ontbijt voorbereid. Bleek in de hotelgids half negen te staan. Een medewerkster die ie even later verscheen gaf aan dat het ontbijt om acht uur was. Voor mij al te laat dus zonder ontbijt vertrokken. Erg onduidelijk dus !

het bed was vrij goed.

Prettige en vertrouwde omgeving, waar we ieder jaar graag terugkeren om naar het Shakespearetheater
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij een verblijf van één nacht is het niet reëel om klachten te hebben, die hadden we dus ook niet

We zijn van kamer veranderd, nar een iets duurdere klasse, die ons bekend is en waar meer ruimte aanwezig is, het ontbijt was iets minder dan in voorafgaande jaren

locatie was gewoon goed, je kan zo het bos in als je wilt en...
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Wifi deed het niet, maar verder ook niet over geklaagd. En het onbijt was... zo zo. Dat kan beter.

locatie was gewoon goed, je kan zo het bos in als je wilt en ligging is vlak bij snelweg. prima voor snel aan en wegrijden. Kamer lekker ruim en met terras.

- Prima ontbijt

-Kamer gehorig - Beetje muffig (alsof er lang niemand meer in de kamer had geslapen), wel schoon

- Prima ontbijt - Top locatie + er zijn fietsen ter huur

Voor deze prijs een goede keus.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers zijn vrij klein. De TV werkte niet goed(geen geluid op 2) Personeel kon dit niet verhelpen.

Ontbijt was zeer goed. Kamers schoon,maar eenvoudig

Goed verblijf voor een paar nachten.

Badkamer laat te wensen over. Geen afzuigsysteem zodat de hele badkamer nat is na het douchen . Hygiene in de badkamer kan beter. (Kalkaanslag in douchecabine aan de glazen wand).

Prima verblijf voor een paar dagen. Ontbijt is goed. Gastvrije bediening. Ruime kamers.

Prima, zeker voor de rustzoeker

in eerste instantie vond ik het een beetje 'uitgestorven', maar later gingen we dat juist waarderen, omdat het zo rustig was en toch goed verzorgd

Het is een hotel dat qua inrichting niet meer up-to date is. Maar alles is schoon en heel en ziet er verzorgd uit. Het was er heel rustig. er was weinig personeel, toen we 's avonds om kwart over 10 terugkwamen was alles al donker bij de balie. Er stond een goed koffie-apparaat en konden zelf koffie pakken dus geen probleem. Het eigen restaurant was gesloten: direct aan de overkant zit een goed restaurant We konden buiten bij de kamer en in de prachtige tuin zitten, ook al zo rustig Bij het ontbijt in het hotel was alles er, de eitjes konden we zelf bakken op een elektrische bakplaat. Lekker brood, vers fruit, pannekoeken Kortom, een uitstekend hotel voor de mensen voor wie een zwembad/fitness of een luidruchtige bar niet zo hoeft

Oudbollig...saai, niet gastvrij hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Gedateerde kleine kamer zonder enige luxe (koffie/thee faciliteit) verouderd/opgelapt sanitair. Onder de kap, waarvan 1 gehele wand met spiegels was.

De lokatie

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Buiten de problemen met het ontbijt was de accomodatie goed
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt werd niet conform de afspraak aangediend Volgens info was het ontbijt vanaf 7 uur maar werd pas op maandag en vrijdag om 8.30 uur geopend hierdoor liepen wij 2 maal het ontbijt mis

De kamer was goed ,ruim en goede bedden

Kregen nie niet de gewenste gereserveerde kamer.
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Kregen nie niet de gewenste gereserveerde kamer. Uiteindelijk een budgetkamer ivm de geen kamers meer waren die wij via booking.com gereserveerd hadden. De gekregen kamer kon t raam niet open. Lawaai van interne apparaat en erg warm.

Een leuke tijd gehad.
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Kaart voor het avondeten viel tegen.

Ontbijt was goed verzorgd, mogelijkheid om buiten te eten, kamer netjes en voldoende terrassen om buiten te vertoeven incl. prive terrasje met uitzicht naar vijvertje. In de buurt veel te zien. o.a. Orvelte, Dwingeloo, Giethoorn, hunnebedden, Havelte, Kamp Westerbork enz.

Toch wel goed!
    • Budget Tweepersoonskamer

Slecht schoongemaakte voegen in de badkamer , gebruik eens hg schimmelreiniger !! De keuken was een chaos, erg vervelend voor veel gasten en ook voor het bedienend personeel. We hebben rustig afgewacht maar zagen dat veel gasten klachten hadden, dat is niet prettig in zo' n mooie ambiance en verder was de zalm ook niet met liefde klaargemaakt deze had te lang de pan gelegen !

Heerlijk ontbijt, nette kamer ruim genoeg, aardig personeel

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Verouderd hotel. Vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij binnenkomst rook het al erg muf. Verouderd hotel. Ontbijt was niet bijzonder. Wij gingen om 9 uur eten en veel vleeswaren en brood was al op. En werd niet echt bijgevuld.

Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Nooit meer
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderde kamer, met een grote spiegelwand en een beige badkamer. Slecht elektra, slechte verlichting, Geen verwarming, ook niet nadat ik twee keer gevraagd heb om deze aan te zetten. Met sneeuw buiten was dit geen succes. De hele nacht wakker gelegen van de kou!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Rustig hotel, prima ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer

Wifi werkt niet, verbinding kon gemaakt worden maar de weblinks gaven steeds dezelfde fout: Kan link niet bereiken. Badkamer is aan vernieuwing toe, is wat oubollig.

Rustig hotel, geen nachtlawaai. Badkamer en kamer zijn goed gereinigd en hygiënisch in orde Ontbijt was uitgebreid. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

We hebben drie dagen optimaal genoten in Spier.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer die ons aanvankelijk was toebedacht was een warme kamer met schuine wanden.Voor €7,50 per nacht meer konden we een prima kamer betrekken.De kamers zijn wat gedateerd.

Het restaurant was uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Slechte ervaring, gelukkig maar voor 1 nacht. Volgende keer in de buurt een alternatief zoeken.
    • Budget Tweepersoonskamer

Zwaar gedateerde kamer. voldoet niet meer in deze tijd. begrijp niet dat hier bij de ingang een 4-sterren hotel wordt aangegeven. Weinig klantvriendelijk personeel, geen sfeer in het hotel. Badkamer verouderd, ziet er niet uit. inrichting van de kamer, geen sfeer en verouderd.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Het verblijf is niet voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was erg karig. Er werd niet of nauwelijks aangevuld. Je moest om aanvulling vragen. De kamers zijn erg gehorig. Zowel s'morgens als s'avonds waren er luidruchtige gasten.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Wij komen hier nooit meer!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was heel klein, uitzicht was op een vies groen dak. De douche kraan zat onder de kalk. Televisie deed hetop verschillende kanalen niet. Het ontbijt was sober, en ik moest vragen naar kaas en het verse brood kwam maar niet. De bediening was niet gastvrij/ vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Vakantie naar de knoppen!

Matig tot slecht ontbijt. Douche water opvang putje niet goed aangelegd, water loopt ruimte in. Kamer en douche ventilatie werkt niet. Brandmelder werkt niet. Geen antislipmatje in douche. Lucht op kamer wordt met luchtverfrissers na het schoonmaken behandeld, waardoor keel en ogen geïrriteerd raken. Advies van personeel is om schuifpui wat open te zetten, om frisse lucht te verkrijgen. Gevolg muggen in kamer en geluid van dicht bijzijnde autoweg.

Bediening personeel doet hun best. Bed en linnen zijn goed. Mooi omgeving.

Matig verblijf, sober ontbijt, Te duur voor wat er wordt geboden.

De deur van de kamer kon maar half open vanwege een kast. Geen spiegel in de kamer. Los liggende elektra draden.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Erg prettig
    • Budget Tweepersoonskamer

Mooie terrassen, personeel erg vriendelijk en aardig

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima verblijf gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was gedateerd. Wij vinden een douche gordijn niet fijn.

Een gezellig, gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Toe aan een up to date
    • Budget Tweepersoonskamer

Verouderd. Geluids overlast van snelweg geen airco.

Een muur van de kamer was een volledige spiegel.
    • Budget Tweepersoonskamer

Een muur van de kamer was een volledige spiegel. Hierdoor voelde het een beetje als een love hotel, niet echt waar we naar op uit waren.

prima gehad

zou niet wetenp

Goede ligging.

Goede ligging. Prijs/kwaliteit

Lokatie en vriendelijk personeel
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij vonden de matrassen wat zacht.

Lokatie en vriendelijk personeel

Middelmatig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Hygene in de badkamer. Alleen stopkontakt op de grond via verlengsnoer. Geen 4 sterren waard

Lekkere bedden

Buiten zitje bij dekamer

Buiten zitje bij dekamer

mooi hotel, ideale ligging voor fietsroutes,rustig gelegen, mooie tuin met terras
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

ontbijt iets uitgebreider, bvb verse fruitsalde, vers fruitsap,

de ideale ligging voor fietsroutes

Kamers zeer gehorig

Kamers zeer gehorig

Heerlijke bedden om goed uit te rusten na fietsdag en goed ontbijt.

Vriendelijkheid personeel - sfeer

Het ontbijt viel tegen, geen fruit of yoghurt terwijl het...

Vlotte bedie

Het ontbijt viel tegen, geen fruit of yoghurt terwijl het wel was aangegeven. Trage bediening.

geweldige locatie, mooie omgeving

niets,het was goed zo.

ontbijt was zeer goed veel keus, en de kamer en bedden was ook prima.

Gied

Slecht koffie apparaat bij ontbijt, geen cappuccino. Hotel is goed maar deels al wel wat gedateerd in zijn aankleding.

Goed en vriendelijk personeel

Ontbijt was perfect, ruim voldoende en lekker. Mooie ruime kamer, veel privacy, heerlijk bad en douche. Fijn ook toilet in aparte ruimte.

We vonden de bedden te zacht voor ons!

We vonden de bedden te zacht voor ons!

Fijn
    • Deluxe Kamer - Tuinzicht

Het ontbijt had iets uitgebreider mogen zijn

We kregen een gratis upgrade van de kamer

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Ontbijt was voldoende en dat was ook goed!

??

Ontbijt was voldoende en dat was ook goed!

We waren hier al eens eerder. Het is geen super luxe hotel, maar we komen er graag terug.

n.v.t. We waren er al eens.

Het is een gastvrij hotel, al ruim 40 jaar gerund door een en dezelfde familie!

Gastvrijheid

Gastvrijheid

een kussen te weinig

een kussen te weinig

Degelijk
    • Budget Tweepersoonskamer

Meer keuze in het ontbijt

Prima kamer

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

vriendelijk personeel
    • Budget Tweepersoonskamer

wifi niet werkend, kamer naast dienstruimte met lawaai

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima locatie. Vanaf hotel kun je zo het bos in om te wandelen
    • Budget Tweepersoonskamer

Niemand in de ontbijtzaal om spullen aan te vullen, moest zelf naar de receptie lopen om yoghurt te vragen

Locatie tot waar wij de bijeenkomst hadden.

Hygiëne...

Locatie tot waar wij de bijeenkomst hadden.

Prima, echter wel erg stil door het ontbreken van overige gasten
    • Budget Tweepersoonskamer

Ondanks de mooie accommodatie weinig tot geen gasten. Jammer voor de sfeer