Beoordelingen over Saillant Hotel Maastricht City Centre

Vrijthof 32, Centrum Maastricht, 6211 LE Maastricht, Nederland

#46 van de 51 hotels in Maastricht

Het uitzicht was fantastisch.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren slecht, badkamer was niet schoon. Studio rook muf en vochtig. 200 treden tot onze studio was meer dan aangegeven. Dame bij het ontbijt was erg ongastvrij. Ontbijt was slecht. Handdoeken en kamer worden niet schoongemaakt of gereinigd bij langere aanwezigheid (wij waren er 3 nachten). Bij aankomst geeft de receptie niet aan dat de bus ‘s morgens om 10:07 vertrekt en daarna pas om 12:48. Direct links van de entre zit restaurant Di Nico. Ons advies is daar vooral niet te gaan eten. Het eten is slecht tot zeer slecht.

Het uitzicht was fantastisch. Receptioniste was erg behulpzaam.

De ligging was uitstekend, het was netjes, het personeel was...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het was erg warm, er mag op zijn minst wel een ventilator staan! En eventueel een klein koelkastje.

De ligging was uitstekend, het was netjes, het personeel was vriendelijk en het ontbijt was eveneens prima!

Ik heb deze overnachting cadeau gegeven aan mijn 87 jarige...

Ik heb deze overnachting cadeau gegeven aan mijn 87 jarige vader met zijn partner van 83. De suite geboekt tezamen met het Andre Rieu. De suite bleek op de 4e etage te zijn onder het dak, bloed heet. En .... er is geen lift aanwezig veeeeeeel geld betaald en dan deze feiten, erg jammer dat dit vooraf niet bekend was.

Prima nachtje weg gehad!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm. Er was geen airco of ventilator, dus we hebben geslapen met de ramen open alleen hadden we toen weer last van uitgaanspubliek dat nog buiten op straat liep.

Mooie, grote kamer. Direct gelegen aan het Vrijthof en de gezellige horecagelegenheden en winkels. Vriendelijke dame bij de receptie.

Schone kamer, lekker bed en prettige douche.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een ventilator op de kamer was prettig geweest. Omdat de zon er de hele dag op staat is het 's avonds heel erg warm en een raam open zetten heeft niet veel zin.

Schone kamer, lekker bed en prettige douche.

Simpel hotel, top locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de foto's ziet het er allemaal wel iets groter en luxer uit. Wij hadden een simpele kamer, dat was prima voor ons. Alleen het balkon aan de achter kant was een minpuntje. De ventilatie van de keuken kwam uit bij ons balkon, hierdoor rook je soms de keuken en dus hielden wij hierdoor de deur dicht. Jammer dat er geen kleine koelkast op de kamer te vinden is. Verder sliepen de bedden erg goed! De badkamer was verder ook netjes, lekkere grote douche. De ligging van het hotel is super!

De bedden waren prima.

Wat een fijn hotel!

De kamers zijn ietwat gehorig. Er is ook geen lift in het hotel aanwezig.

Fantastische locatie, supervriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende service!

Kamer was simpel, maar prima, je betaald uiteraard voor de...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er liepen mieren in de badkamer, erg vreemd.. bij de vermelding hiervan tijdens het uitchecken werd er gewoon totaal niet op gereageerd.

Kamer was simpel, maar prima, je betaald uiteraard voor de toplocatie.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prettig verblijf op een goede locatie.

Ontbijt was beperkt. Wel gehorig kamers en geen lift om op 4e verdieping te komen. Verder zat er een lipstick vlek op het dekbed bij het hoofdeind.

Grote ruime kamer en badkamer. Goede locatie.

Een heerlijke plek op een super lokatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wastafel was niet handig om iets op te leggen. Ik miste daar wat plankjes en een stoel om kleding op te leggen.

De enorme ruimte van de kamer en badkamer en 3 bedden is heel fijn als je samen met je zoon bent.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Ligging was ok
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne bv de matrassen waren niet echt proper , er lag wel een matrasbeschermer op , maar die was doordringbaar . Er hingen spinnenwebben aan het raam, de gang was verouderd . De verhouding prijs/ kwaliteit was. Iet correct.

Ligging was ok

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van de bedden en het ontbijt. Bedden waren erg zacht en we voelden de veren. Jammer genoeg hadden we de dag erna last van onze rug en waren we minder uitgerust voor het zware werk dat nog wachtte.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bed was zacht en de collega's voelden de veren. Waren na het slapen niet uitgerust, jammer want ze moesten de dag erna nog zwaar lichamelijk werk verrichten.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

De locatie midden op het Vrijthof is echt top!

Het ontbijt was wel lekker, maar we moesten vragen om het ontbijt aan te vullen. Hierdoor voelden we ons wat minder welkom.

De locatie midden op het Vrijthof is echt top!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

matig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer heel klein Geen lift (maar dat wisten we) Ontbijt van € 17,50 p.p. viel heel erg tegen. Geen roerei, geen verse broodjes of croissants, mini's uit de diepvries. Slechte koffie. jus d'orange uit een pak

Badkamer / douche was goed

In het Centrum Aan het Vrijthof.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slecht geslapen. Aan het het Vrijthof, heel veel lawaai. Dronken gasten, fanfare midden in de nacht. Een week voor carnaval. Ontbijt erg karig,maximaal € 6,00 waard. Wij betaalde € 17,50 p.p. !!!!!!!

In het Centrum Aan het Vrijthof.

Perfecte ligging maar duur voor wat je krijgt , je betaald echt de ligging

Vonden de kamers erg gehorig vooral s'ochtends vroeg de veegwagens op het vrijthof, het ontbijt vonden wij ontzettend sober voor het geld wat je ervoor betaald.Onze kamer was erg koud en rook heel erg naar riolering

Perfecte ligging , meisjes achter de balie uiterst vriendelijk, mooie ruime badkamer.

Prachtige locatie, redelijk hotel

Hotel is zeer gehorig en badkamer niet netjes afgewerkt vieze kitranden, gescheurde handdoeken. Het ontbijt was oke, maar niet heel uitgebreid voor dat geld. Gezien de prijs per nacht hadden wij meer verwacht van dit hotel.

Vriendelijk personeel, mooie ligging aan het Vrijthof

Hotel aan het Vrijthof, centraler kan niet.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wisten dat er geen lift was, maar de trappen vielen toch tegen. De kamer was heel vochtig, zaten schimmelplekken in de badkamer en op het schuine dak. Dit doorgegeven aan de receptie. Verder was er een raam afgeplakt met zwart raamfolie wat aan vervanging toe was! Kleine puntjes dus

Hotel aan het Vrijthof, centraler kan niet. De grootte van de kamer was bovenverwachting! Wat een ruimte. Badkamer was prima en de douche had een lekkere straal. Kamer was schoon en er waren genoeg handdoeken.

Fijn verblijf met aardig personeel

Wij hadden de executive suite maar die stonk ontzettend naar rook helaas. Kan het hotel niks aan doen maar wel een groot minpunt als niet roker

Hygiëne en kamer was super

Jammer

In de kamers deed de verwarming het niet , daarbij gezocht naar 3 persoons kamer niet mogelijk om te boeken. In hotel blijkt dat er een kamer is met 3 bedden.

De ligging van het hotel was perfect.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs-kwaliteitverhouding klopt niet. De prijzen zijn duidelijk omhoog gegooid vanwege de kerstmarkt. Het hotel is aan de oude kant een opknapbeurt gebruiken. Voor dit geld hadden we een veel luxere kamer. Naast dat het heel gehorig is, komt om 6 uur ‘s ochtends ook de man met de bladstofzuiger langs. (Let op; dit duurde gemiddeld 1,5 uur). Logisch dat deze man zijn werk moet doen maar aan isolatie kan het hotel hier zeker nog punten halen. Erg weinig geslapen. Het ontbijt was erg duur, en dus hebben wij lekker ergens anders ontbeten. Genoeg leuke en betaalbare tentjes rondom het Vrijthof gelukkig!

De ligging van het hotel was perfect. Wij kwamen speciaal voor de kerstmarkt naar Maastricht. Het hotel ligt precies aan het vrijthof. Letterlijk 2 m lopen en je staat op het Vrijthof, perfect! Het personeel was vriendelijk.

Erg slecht. De foto’s op Booking.com doen het hotel veel beter voorkomen dan het daadwerkelijk is.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- gordijnen stelde niks voor. Liet al het licht door; - aan het plafond was een ontvanger voor de tv bevestigd met een groen lampje wat midden in je gezicht scheen; - veel tocht in de kamer - prijs en kwaliteit ligt veel te ver uit elkaar

• Beoordeeld op: 7 november 2017

grote ruime kamer, heel dicht bij alles.

grote ruime kamer, heel dicht bij alles. Wel met veel trappen naar boven, met kleine kinderen of met rolstoel of gewoon mensen die niet goed te been zijn is dit niet te doen. Over het algemeen een beetje duur voor wat het was en ik boekte dan nog met grote korting. Wel heel vriendelijke dame aan de receptie.

afgezien van het vorige was het verblijf tot tevredenheid.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

telefonisch werd door het hotel uitdrukkelijk gegarandeerd dat bij aankomst vooraf contant kon worden betaald. de reservering via creditcard zou alleen worden gebruikt als we niet zouden komen opdagen, maar daarvan is geen sprake geweest. achteraf bleek de afboeking via creditcard al bij reservering te zijn geschied, een duidelijk geval van misleiding.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Mooie nette kamer, vriendelijk personeel slecht ontbijt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was oud, de broodjes waren zo hard dat het verpulverde. We kregen er buikpijn van, en dat voor 17,50. Ik had van tevoren meerdere keren gebeld om te vragen of ik een kamer met uitzicht op het Vrijthof mocht, ook meer betaald voor een luxe kamer. Uiteindelijk alsnog niet gekregen, erg jammer

De kamer was mooi (superior) hij was ruim en schoon. Had ook extra betaald voor de luxe kamer.

We hadden de executive suite geboekt. Helaas kwamen de foto's niet overeen met de kamer. Wanneer ik vroeg of we wel de juiste kamer hadden, gaf het meisje achter de bali aan dat het de juiste kamer was, maar dat het ook bij andere hotels voor kwam dat de foto's niet helemaal overeen kwamen. Erg jammer aangezien het onze huwelijksnacht was en ik me meer bij de kamer had voorgesteld. Ik had voor deze gelegenheid zeker een andere kamer/hotel geboekt als ik wist dat het niet overeen kwam. Echter was de kwaliteit prijs verhouding wel prima.

de locatie

Fijn!

Het geluid van de buren in het hotel zelf. Erg warm als je midden in de zomer gaat.

De locatie was perfect! Grote badkamer inclusief bad en losse grote douche

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Heel centraal en alles binnen wandelafstand.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was ok, zonder enige fantasie of extra, wel heel goede koffie en dat is ook erg belangrijk!

Perfecte locatie in Maastricht en aan te bevelen voor Rieu concert.

De kamer was erg netjes.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had zelf gevraagd om de hoogste verdieping, maar zonder lift is het wel zwaar om helemaal naar boven te lopen. Het ontbijt was te simpel voor wat we betaald hadden.

De kamer was erg netjes. Het personeel was netjes en hulpvaardig. En de locatie was perfect.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Geen aanrader
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De gangen zijn vies, er is geen lift, de trap is smal en steil. Het ontbijt was ok, maar echt te duur voor wat je kreeg (je kreeg een bord met diverse vleeswaren en kazen en die raak je allemaal met je vork aan, maar ik vraag me af wat ze ermee doen als je ze niet opeet, er bleef heel veel over; niet handig of hygiënisch, beter zelf pakken van een buffet met schone vorken, zoals bij de meeste restaurants). Er was koffie op de kamer, maar niet genoeg suiker en ook geen lepeltje om te roeren. Waar moet je mee roeren? We vonden de prijs-kwaliteitverhouding tegenvallen.

De locatie is prachtig, maar we kregen een kamertje dat uitkeek op een vieze dak en niet op het plein. Het personeel is vriendelijk. Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

De kamer was van redelijke grootte en het bed lag heerlijk
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er lag een enorme hoeveelheid stof op de rand van het bed en wij hebben betaald voor een kamer met airco, deze was niet aanwezig.

De kamer was van redelijke grootte en het bed lag heerlijk

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ontbijt nog nooit zo goed meegemaakt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De afwerking van de kamers was niet fantastisch. Schilderwerk was slordig en sommige gaatjes niet dichtgeplamuurd. Kerkklokken begonnen voor 8 uur smorgens al te jengelen. Dit was luid en duidelijk op de kamer te horen waardoor uitslapen niet mogelijk was.

Ontbijt nog nooit zo goed meegemaakt. Voordat we aan tafel zaten werd er al koffie/thee gevraagd en of ze een eitje voor ons moesten bakken. Er was meer dan voldoende eten en alles was van goede kwaliteit

Centraal gelegen hotel midden in een charmante stad
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige lokatie aan het Vrijthof; alleen was er een luidruchtige kermis op het plein..... Bovenste verdieping zonder lift viel wat tegen

Prima lokatie. Heerlijk ontbeten buiten in de zon

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Schoon, maar lawaaierig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen vooraan, waarbij er om 6.30 werd blad geblazen. Vanwege enkelglas was dit goed in onze kamer te horen.

Goede locatie. Schone kamers, goed onderhouden.

Toplocatie, erg goed ontbijt, bubbels hadden achterwege...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen lift, wat een gesjouw.

Toplocatie, erg goed ontbijt, bubbels hadden achterwege kunnen blijven en het ontbijt iets goedkoper maken. 12,50 is een betere prijs.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Goed hotel op een goede locatie met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Zeer gehorige kamer, gelukkig was het erg rustig en is het een klein hotel, waardoor ik er geen last van had.

Locatie is top (vrijthof) en de kamer was van alle gemaken voorzien (incl. koffie/thee) en zeer ruim. Prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal.

Heerlijk nachtje weg
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

in de wc nog restanten van de toilethouder die eerst ergens anders hing, ik vond zelf het kussen te hard maar dit is persoonlijk, 's nachts herrie van uitgaande mensen en muziek van het plein maar ja dit is te verwachten op het plein, zeker op zaterdagnacht.

Prachtige badkamer met bad en een goed bed. Heerlijk ontbeten.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prima locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt slecht Knullige presentatie op de bar Geen warme bakker broodjes Vond prijs kwaliteit niet in verhouding Geen lift zeker niet geschikt voor oudere mensen

Vriendelijke bedinging Mooie locatie

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Als je slechter te been bent daar niet boeken want ze komen hun belofte niet na!!!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Had 1e verdieping overnachting geboekt. Ben slecht ter been (74) wordt verzet naar 4e verdieping niet fijn. Erg kleine kamer. Kreeg wel een flesje wijn , koekje en chocolade maar de pijn in mijn benen ging daarmee niet over. Jammer

Ontbijt was goed maar voor €17,50 extra bij dure overnachting te veel.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Duur, veel herrie en slechte voorzieningen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je boeking wordt onmiddellijk, zelfs bij een boeking maanden van tevoren, afgeschreven op je creditcard. Het gaat weliswaar om een boeking zonder gratis annuleren, maar dan nog zou je verwachten dat het bedrag 24 of 48 uur of zelfs een week voorafgaand aan aankomst afgeschreven wordt. Met twee personen slechts handdoeken voor 1 persoon en ook kledinghangers in de kast gaan uit van 1 persoon, behoorlijk behelpen, vooral omdat de kamer erg klein is en er amper ruimte is om je spullen dan maar ergens anders kwijt te kunnen. Prima bedden, maar beide nachten geen oog dicht gedaan, muziek en dronkenmanslawaai tot 3 uur 's nachts (enkele beglazing...), om 4 uur begint de bevoorrading van de horeca, om 7 uur wordt er intensief bladgeblazen en geveegd. Dat zou je kunnen weten als je een kamer in een hotel aan een populair plein in het centrum reserveert, maar je mag er dan toch wel vanuit gaan dat het hotel dat ook weet en z'n gasten daarvoor beschermt door de kamer goed te isoleren. Als het nu om een goedkoop hotelletje/hostel zou gaan, kun je nog wat ongemak voorstellen, maar voor € 240 per nacht mag je meer verwachten, denk ik... wij komen in ieder geval nooit meer terug.

de locatie

Goede uitgangspositie om het centrum van Maastricht te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trapopgang was erg donker en niet goed onderhouden. In de kamer hing een lucht die naar riool deed denken, helaas konden we pas na het sluiten van de keuken het raam openzetten omdat anders de frituurlucht binnenkwam.

De locatie aan het Vrijthof is perfect. De kamer was niet groot, maar had wel alle voorzieningen.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

- Vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Veel trap lopen, niet geschikt voor minder valide mensen.

- Vriendelijk personeel - Uitstekende locatie - Super schoon - Waterkoker met thee en oploskoffie was prima!

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

de kamer was prima en op zich wel goede bedden, Het beviel...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat de kamer bij binnenkomst niet helemaal schoon was. vlekken op het beddengoed en een tandpasta vlek op het plankje in de badkamer.

de kamer was prima en op zich wel goede bedden, Het beviel ons het meest dat eigenlijk alles op loop afstand was. Winkels,Restaurants, open baar vervoer.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Personeel waren vriendelijk en behulpzaam

Bed was van slechte kwaliteit het was geen kigsize bed die we normaal gesproken bij andere hotels hebben ervaren. Matras was te soft waardoor je doorheen zakt als je ligt, geld en kwaliteitvergelijkimg was echt te duur! er was geen lift wifi deed het niet in onze kamer viel steeds weg

Personeel waren vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Slapeloos
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Isolatie, ontzettend veel geluidsoverlast van buiten. Dit door enkel glas en slecht sluitende ramen. Schoonmaak: badkamer kon beter schoon, hele stoffige staande lamp en spinrag in de erker. Afgepast 4 sachets koffie

Mooi moderne ruime kamer met goede inloopdouche

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Heerlijk geslapen ivm de goede bedden.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk geslapen ivm de goede bedden. Vriendelijke mensen aan de receptie. Kamer lag op de 3e Etage kamer , was alleen te bereiken via 5 Trappen (zonder lift,) dit was ook duidelijk bij de info van het hotel aangegeven ! Prachtig uitzicht op het vrijthof Goede tip van het hotel mbt parkeerplaats aan de rand vd stad op loopafstand ; ipv € 35 p/dag in parkeergarage onder Vrijthof nu € 9 p/dag!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

dacht luxe hotel met vriendin te nemen maar prijs en kwaliteit was drama nooit meer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

dat je op een zolder kamer word gestopt met uitzicht tegen een muur er geen lift was.wij betaalde veel voor eigenlijk uitzicht op het vrijthof maar dat viel tegen. ontbijt viel tegen kosten veel te veel voor wat je kreeg. totaal geen sfeer. Zit veel in hotels ivm werk van mijn man en goedkopere hotels als ibis maar die ziin beter dan deze.

Het bed was super

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

het bed was prima, ontbijt heerlijk, bediening heel...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het trap lopen we moesten 61 treden naar boven dit hadden we niet gezien en viel best tegen

het bed was prima, ontbijt heerlijk, bediening heel vriendelijke en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Goede bedden en mooi sanitair.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kleine kamer; er is wel een zitje maar je kunt daardoor bijna niet meer om het bed heen. Kamer was op derde verdieping, via steile smalle trap te bereiken, geen lift. Geen plek om je koffer/tas neer te zetten. Te dunne dekbedden voor de tijd van het jaar, dus koud gehad s'nachts.

Goede bedden en mooi sanitair. Mooie doucheruimte, jammer alleen dat er een spaarkop op de douche zit waardoor er te weinig water uit komt om lekker te kunnen douchen.

Mooie locatie maar verder het geld niet waard
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer stonk naar schimmel (uit de badkamer), het was ontzettend stoffig, het restaurant en de bar waren dicht en het hele hotel was ontzettend gehorig.

De locatie (aan het Vrijthof) is geweldig en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Top locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we om half 10 wilden gaan ontbijten was dit al opgeruimd. Het meisje dacht dat iedereen al was geweest, maar na ons kwamen nog 2 stellen om te ontbijten.

Top locatie!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Locatie tov centrum en parkeren.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluid van buiten maar vonden wij niet heel storend. Kamer aan de kleine kant,maar uitzicht kamer 5 geweldig.

Locatie tov centrum en parkeren. Koffie en thee op de kamer prettig.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

De locatie zo aan het Vrijthof is super!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De bedden..... kuil in het matras en hard.....

De locatie zo aan het Vrijthof is super! Personeel was zeer vriendelijk, prima ontbijt. Kamer was heel ruim en schoon.

Was eenmalig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smalle trappen, geen lift, dat het een kleine zolderkamer was en geen echte deur tussen slaap en douche/toilet ruimte. Kosten ontbijt erg hoog.

Ligging van het hotel

6,0
    Niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs/kwaliteit: hoge prijs voor matig hotel. Alleen gebaseerd op locatie. Niet modern, klein, matig ontbijt

Hygiëne is goed. Locatie aan Vrijthof is perfect.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Uitstekend verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles wat perfect in orde! Het was een zeer goede locatie, de kamers waren proper. Het personeel van de receptie waren zeer vriendelijk. Het was zeer aangenaam. Ook was het ontbijt uitstekend. Nog eens bedankt aan het team. Het is zeker een aanrader om naar jullie hotel te komen!

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Erg mooi hotel!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er kon een raam in de kamer niet helemaal dicht en de koffiecups voor de nespresso waren op.

Vriendelijk personeel. Mooie kamer met uitzicht op het vrijthof.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Vriendelijk, goed geprijsd hotel op toplocatie
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enkel glas 1e verdieping, kussens van het bed te klein en te bol. Eigen kussen meenemen.

Prima locatie, vriendelijk personeel. Goed ontbijt, verse jus en een eitje. Prettige prijs.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

schoon, netjes, heerlijke bedden, dichterbij de hotspots kan niet
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ventilator/afzuiging naast het raam maakte nogal herrie. Als de buren de deur dichtdoen, zit je rechtop in bed. Algemene kritiek op de hotelprijzen (niet alleen bij dit hotel): echt belachelijk dat het nergens meer inclusief ontbijt is. Dure kamers en dan nog even minstens 30 euro ophoesten om samen een broodje en een eitje te eten. Wij hebben gezellig ergens op een terrasje gegeten. Voor nog geen tientje p.p. zaten we propvol.

Auping-bedden, perfect! Dichterbij de winkels en uitgaansgelegenheden kan niet. Even je aankopen op de kamer droppen en gelijk verder naar restaurantje of kroeg, ideaal. Geen herrie van buiten (m.u.v. de kerkklokken!) Schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Het was magertjes voor de prijs die we betaalden. Succes verder.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De prijsverhouding was slecht. Voor twee nachten met mijn kleinkind: € 317,00 .Dat is € 80,00 p.p nacht. Het was niet druk maar de vriendelijkheid liet wel te wensen over?

Het ontbijt was redelijk, de kamers waren fris en netjes.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

we hebben 3 prachtige dagen gehad oin hartje Maastricht
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene en we hadden een kamer aan de voorkant van het hotel dit was erg luidruchtig met uitgaande mensen tot Laat in de nacht met auto drank en muziek

Het ontbijt was goed en lekker, kamer faciliteiten ook goed.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Fijn zakelijk verblijf pal aan het Vrijthof
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Tijd voor een nieuw koffiezetapparaat in het cafetaria! Meer zichtbaarheid hotel van buitenaf zou handig zijn (staat maar klein aangegeven). Daarnaast onduidelijk hoe ik de kamertemperatuur aan kon passen.

Mooie en riante badkamer. Goede ligging hotel. Hotelpersoneel vriendelijk en behulpzaam. Op aanraden goedkoop kunnen parkeren op loopafstand. In de ochtend vriendelijk personeel tijdens ontbijt, vers gebakken eitje. Kon na uitchecken nog rustig doorwerken in het café.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Niet te geloven...

We hebben tot tweemaal toe ontbeten met in totaal 4 personen!! Beide keren was er niemand aanwezig bij binnenkomst?! Halverwege het ontbijt kwam er pas een meisje vanuit de keuken, waar ze blijkbaar belangrijkere dingen te doen had dan haar steentje bij te dragen aan de gastvrijheid. Toen ik haar de eerste dag aansprak met de vraag of we, halverwege ons ontbijt, een gebakken eitje konden krijgen, zei ze: een ogenblikje hoor meneer ik kan nog steeds geen 3 dingen tegelijk (eerste woordcontact). Nog nooit meegemaakt in een hotel. De tweede dag waren er weer in totaal twee tafeltjes (4 pers) en opnieuw niemand in het restaurant voor 't ontbijt, aan het einde van ons ontbijt kwam mevrouw aan tafel met de vraag of we nog iets wilde bestellen, waarbij er nog even fijntjes werd duidelijk gemaakt dat we aan een "verkeerd" gedekt tafeltje zaten, terwijl er twee tafeltjes gedekt waren en de rest niet (ook de andere twee gasten kregen dit te horen) Nadat ik haar duidelijk had gemaakt dat ze dan maar aanwezig moest zijn bij binnenkomst kwam er nog een bijdehand antwoordje uit dat ze maar even achter was...etc. etc. ... Als ondernemer weet ik dat er dingen fout kunnen lopen in je bedrijf, maar dit kan écht niet. Mijn dochter studeert in Maastricht dus wij komen er zeer regelmatig, maar voor 360 euro voor twee nachten verwacht ik aandacht en klasse! Op naar een volgend hotel dus. R.C. Vijlbrief

Het Hotel was goed gelegen aan het vrijthof. Ontvangst 's avonds was prima. Kamer netjes.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

kort en krachtig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

trappenhuis is gedateerd en er geen lift aanwezig, vooraf afrekenen bij inchecken (op zich geen issue natuurlijk echter geeft wel gevoel als potentiële wanbetaler beschouwd te worden)

ligging direct aan het Vrijthof, mooie modern restaurant/bar, vriendelijke mensen, nette opgeleukte beetje krappe kamer, goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Prima plek, aardige receptioniste
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De trappen zijn niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Geen lift gezien.

Goede prijs-kwaliteitverhouding (last-minute aanbieding) Wifi werkte niet op de kamer en de dame bij de balie deed alles om het op te lossen. Uiteindelijk naar een andere - grotere - kamer, waar het wel werkte. Fijne ruimte!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

aan het vrijthof, rustig hoekje.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen airco, geen lift maar dat staat in de beschrijving.

aan het vrijthof, rustig hoekje. cafe als buren maar dat merk je niet en is handig voor een drankje.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Niet geweldig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs kwaliteit is helemaal zoek. Ontbijt voor 17,50 pp? Dat is toch volkomen belachelijk. Krakkemikkig klein kamertje, zeker geen 150 euro waard. Zal dit hotel zeker niet meer boeken.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Lekker slapen op toplocatie.

Geen nachtportier, met de sleutel zelf na 22:00 uur naar binnen. Geen lift, dus als je de bovenste kamer hebt mag je 5 trappen onhoog. (Die kraken maar ik sliep boven dus heb niks gehoord).

Prima hotel midden in het centrum. Aardig personeel, super grote kamers. Lekkere bedden. Buitengewoon stil voor een hotel midden in jet centrum. Ontbijtje prima verzorgd in het aangrenzende restaurant.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

we hadden geen ontbijt omdat we al 118€ moesten betalen wat...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het onthaal was eerder wazig, normaal gezien krijg je een kaart waarbij ze uitleg geven over de stad, vrijdag was het inchecken en klaar. Voor de rest was alles prima

we hadden geen ontbijt omdat we al 118€ moesten betalen wat voor ons al genoeg is voor één overnachting, in belgië heb je hiervoor vlot een overnachting met ontbijt maar ja dat is nu eenmaal zo, zijn in stad gaan ontbijten, was prima voor veel minder geld. de kamer op zich was echt heel goed.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Maastricht is een leuke stad
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt voor 2 peronen van € 35.00 was niet eens een tientje waard. Het was erg karig, kleine keiharde broodjes met weinig belegd.Er stond niemand van het personeel erbij. De volgende dag hebben wij een uitgebreid ontbijt gehad in Délifrance voor € 17.00. M.a.w. € 35.00 echt weggegooid.

De kamer zag er goed uit. Het uitzicht en de locatie.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prettig verblijf
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen koelkasten op de kamer en geen lift!

Bedden goed en zitstoelen met een goede en comfortabele zit.

Ontbijt vonden wij karig

Leuk hotel in Maastricht