Beoordelingen over Hotel Café Restaurant Abina

Amsterdamseweg 193, 1182 GW Amstelveen, Nederland

#10 van de 13 hotels in Amstelveen

• Deluxe Kamer

Slecht schoon gemaakt, kast lag nog vol etenswaren van vorige gasten en afvoer douche bijna dicht. Ontbijtbuffet dramatisch. Niet gemeld, was bij uitchecken ook niemand in geïnteresseerd.

Zou zo weer voor nachtje boeken .
    • Deluxe Kamer

Beetje onduidelijk waar je moest zijn voor hotelgedeelte. Zeker als niet ervaren hotelganger, sta je dan beetje te zoeken .

De ongedwongen sfeer beviel mij goed. Het is gedateerd ,maar dat geeft het zijn charme. Kamer was beetje oud bij elkaar geraapte meubels ,maar heel schoon ,geen vreemde luchtjes. Badkamer heel basic ,maar ook schoon. Goed bed. Oud pand dus gehorig. Hoort er allemaal bij op zo'n plek. P-plaats is soms wel even zoeken, want gewoon in straat. Aan einde hiervan begint Amsterdamse bos . Gezellig kroeg beneden ,met serre en terras waar je lekker kan eten . Ontbijt is gewoon basic.

goede ligging, maar prijs kwaliteit niet goed.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

de kamer was veel te klein, je kon je er amper draaien, en het ontbijt was echt niet goed, daar ze toch een hoge prijs vragen voor overnachting met ontbijt. de broodzak werd er zomaar bijgegooid.

het personeel was er vriendelijk, en de locatie was goed, daar wij kort bij het vliegveld waren.

De locatie in verhouding tot doel van verblijf.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Hotel oud en versleten, stank op toilet, geen gordijnen (alleen overgordijnen), geen airco of klimaatbeheersing, gezamenlijke douche (snel vies achter gelaten door andere gasten), zonder badslippers niet hygiënisch, ontbijt eenvoudig.

De locatie in verhouding tot doel van verblijf.

De bereikbaarheid met Amsterdam.
    • Deluxe Kamer

Geen douchespullen zoals zeep etc.

De bereikbaarheid met Amsterdam. De gratis parkeerplaatsen. Let op: we logeerden op een zaterdagnacht. Tot 3u was er luidmuziek uit de bar beneden. Dat wisten we wel, dus het was niet bezwaarlijk.

Dit was voor mijn kleindochter af te halen op Schiphol die een jaar studeerde in Amerika.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Van het apartement geen enkele foto op de sait van het Hotel Abina men kan niet zien hoe het er uit ziet. Gezamelijke badkamer met andere huurders wat niet ten goede kwam, lieten hun vuile met bruine sporen er in op de grondliggen. Nergens in het apartemen, ook niet op het toilet een spiegel te bespeuren ook geen houder voor toilet papier was er niet stond gewoon op een plankje naast de wc het papier was in mindere maten aan wezig. De meubels die er stonden waren afgeleefd in de frigo en dievriezer zaten nog resten voeding van de vorige bewoners.

De beden waren goed, boxspring een persoons beden heerlijk voor te slapen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Gratis parking voor de gasten wat u zeker een hoop bespaard. De prijs was O.K voor het apartement voor een of twee overnachtingen is het O.K. Het is er rustig in de nacht.

Behalve kamer super gezellig.
    • Deluxe Kamer

Kamer onderhoud badkamer. Vloerbedekking met kotsplek erin.

Alles behalve kamer wel groot maar versleten douche kastje kapot badkamer kotsplek in vloerbedekking, beetje jammer.

Redelijk onderkomen voor een redelijke prijs
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Moesten om 4 uur s nachts vertrekken. Dit gemeld, maar we konden er niet uit want alle deuren waren op slot. Niemand aanwezig. Gelukkig via de nooduitgang boven via het dak het pand kunnen verlaten.

Lekker dicht bij schiphol. Leuke gelegenheid nog even iets te drinken.

Ach, we hebben geslapen, maar kwaliteit/ prijs verhouding was niet je van het
    • Deluxe Kamer

Ontbijt was redelijk we hebben betere ervaringen, een broodje op zondagochtend was een mooie aanvulling geweest. Er zaten haren in de badkuip en in de wastafel toen we aankwamen op de kamer. We zouden 2 kamers met bad hebben waarvan er 1 alleen een douche had.

Dat de muziek echt om klokslag 3 uur uit ging. Dat we consumpties konden afrekenen bij vertrek. De gezelligheid bij het terugkomen uit Amsterdam in de bar.

Ik kom zeker hier terug; prima.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

TV ontvangst was matig; veel storing, dus dat had beter gekund.

Ontbijt was goed. De kamer en het bed waren OK. Restaurant met prima kwaliteit om te eten. Gastvrij onthaal en zeer attent.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Goedkoop maar toch redelijk goed
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Je slaapt boven het cafe met harde muziek. Dat kan wel tot 2.00 uur in de nacht doorlopen. Maar als je dat weet uiteraard geen probleem. Tip! Evt. Oordopjes meenemen

Goedkoop en toch redelijk goed

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

We zullen dit hotel nooit meer boeken.
    • Deluxe Kamer

Het erg harde lawaai van het café beneden duurde tot half 3 's nachts; de ontbijtzaal was koud en het ontbijt zelf matig; slechte parkeergelegenheid.

De bedden waren goed en het sanitair was schoon.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Erge tegenvaller
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De douche en wc ruimte. Je plakte op de vloer in de douche en het halve plafond lag eruit. Het was niet schoon. De wc bril leek wel weken niet schoongemaakt en er was geen wc papier. De kamer kon je je kont niet keren en het uitzicht was ook niet mooi. Vieze onderbroeken lagen op het dak (uitzicht). Snachts werd er nog met deuren hard gegooid.

Eigenlijk niet veel. Het bed lag redelijk lekker dat was alles

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel.
    • Deluxe Kamer

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Zeer gezellig hotel. Wanneer je van een echt bruin café houdt is dit de plek. Eten is erg goed. Zelf hebben wij van geluidsoverlast geen hinder gehad. Slaapkamer is proper, maar voor één nacht prima te doen. Als het maar schoon is en dat was het.

Eenvoudig hotel op goede locatie
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Miste een kast of kleerhangers. Sloten zouden wat beter mogen. Douche zou wat netter mogen maar functioneerde prima. Er zit een druk bezochte bar onder het hotel die door de week tot 2 en in het weekend tot 3 uur open is, maar dit staat duidelijk vermeld. Aangezien ik pas na sluitingstijd terug was,had ik er geen last van

Eenvoudige kamer met gedeelde douche/toilet. Wastafel op eigen kamer. Prima bed. Goede locatie en vlakbij Amsterdam. Aardige mensen. Eenvoudig ontbijt inbegrepen (koffie/thee/brood/beleg) al vanaf 6 uur (weekend 7 uur) tot 10 uur. Zij ingang om binnen te komen na sluitingstijd (rechtdoor bij de trap)/niet door café Gratis parkeren in de straat (wel drukke straat). Lidl en AH vlakbij. Diverse winkels

Simpel, prima, goed personeel.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Wij moesten gebruik maken van OV. De ligging van het hotel was hiervoor iets minder. De douche (gedeeld) vond ik niet erg aantrekkelijk.

Prima prijs/kwaliteitverhouding. Bed lag prima. Personeel was erg vriendelijk! Parkeren was gratis, dus ideaal Ontbijt was prima, genoeg keus, niet te ingewikkeld. Toen de koffie op was kregen we gewoon een lekker kopje.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Het ontbijt was lekker!
    • Deluxe Kamer

Het leek alsof onze deur niet op slot kon. Kleine oude en vies ogende kamer voor het geld wat je ervoor betaald. Toen we eindelijk de ingang hadden gevonden was het 'awkward' om naar binnen te lopen met alle tassen omdat er een feest gaande was. Super gehorig ook. Dat is niet heel erg, maar wel als je bijna 100 euro betaald voor een nachtje. Maar ach verder een prima weekend gehad!

Het ontbijt was lekker! Heel Hollands maar uitgebreid genoeg!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Prima locatie
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Jammer dat er geen lift was omdat ik een zware koffer had ivm met mn vliegreis.

Het diner was prima en de bediening was snel en vriendelijk. Heel prettig is de ligging dicht bij het Amsterse bos voor een wandeling zonder dat je eerst in de auto hoeft te stappen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Voor iemand die vroeg op Schiphol moet zijn en van ver komt is dit een goede tussenstop.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Vriendelijk personeel. We moesten om 02.00 uur opstaan I.v.m.een vroege vlucht v.a. Schiphol dus geen tijd voor ontbijt.We werden op tijd gewekt en kregen brood mee met onze voorkeur van beleg dus prima service.

super goed bevallen, aanrader voor als je naar amsterdam wilt!
    • Deluxe Kamer

niks, voor 1 dag goed te doen, wat ons wel opviel was dat er geen tafeltje stond, maar dat was voor ons geen probleem

het ontbijt was goed, alles was goed, gezellige mensen, leuk ontvangst en de kroeg was gezellig, top dag gehad!!!!!!!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

fantastich
    • Deluxe Kamer

Het viel ons tegen dat er geen lift was. je moet wel trap kunnen lopen Niet iets voor invalide`s

ontbijt was goed maar eenvoudig Kamer was ook goed lekker ruim met een bank. Bedden goed. Elke dag schone handdoeken. Eigenaar heeft ons geholpen door ons naar de overkant ter sturen in verband met het lawaai op vrijdagavond. We hebben niets gehoord. We hebben 4 mooie dagen gehad

voldeed voor 1 nacht
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Kamers zijn echt klein, wc en badkamer (gezamenlijk gebruik) zijn erg gedateerd (wel schoon!); geluid(soverlast) van beneden liggend café was 's nachts erg goed hoorbaar op de kamer; kussens

Locatie, parkeergelegenheid, vriendelijk en behulpzaam personeel

Na een avond stappen en dronken het bed in stappen is het een ok hotel
    • Deluxe Kamer

Ondanks dat we op de meest verre kamer lagen, konden we tot 3 uur 's nachts "meegenieten" van de muziek. De kamer was gedateerd en de hygiëne was slecht. Na een slechte nachtrust hadden we gehoopt op een stevig en uitgebreid ontbijt, maar helaas...

Prima verblijf.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Koffie tijdens ontbijt (rond 08.00u) zou iets heter mogen. Verder was het ontbijt goed verzorgd en er was voldoende keuze voor beleg. Tevens waren er warme gekookte eieren 👍.

Gezellig hotel met vriendelijk personeel en een leuke bar op de begane grond (mooie duidelijkr beeldschermen voor en achter de bar). Verder een mooie ontbijtlocatie in de serre.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Verbinding g naar Schiphol en of Amsterdam was per bus en trein goed te doen
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Tv op de kamer had wel groter gemogen en beeldkwaliteit was helaas matig. Douche ruimte kon wel wat opgeknapt kunnen worden.

Ontbijt was goed,bedden heerlijk en avond eten heel goed Personeel super vriendelijk

Sfeervol hondvriendelijk hotel vlakbij het bos
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Ik ben niet het type dat klaagt over alles en nog wat. Had ik graag wat meer luxe gehad in mijn kamer, had ik graag op een super de luxe-matras geslapen, dan had ik maar een duurder hotel moeten nemen. Dus nee, niks viel mij tegen.

Goede sfeer, goed ontbijt dat op het buitenterras kan worden genuttigd met de hond erbij. Heel ruime douchekamer met goedwerkende douche (gedeelde).

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Wij komen zeker terug in december 2017.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Geen overdreven luxe in de kamers maar is voor ons meer dan voldoende.

Heerlijk ontbijt supervriendelijke en gedienstige mensen, personeel van harde werkers op wie je altijd kan rekenen, aangename sfeer

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

alles was best goed met uitzondering van de matras.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Het bed, de matras leek niet meer optimaal. Ik had een blauwe plek van 1 of meerdere metaal stukken van in de matras stak de andere richting uit als ik erop lag.

Alles voorzien qua ontbijt en mogelijkheid tot diner in het restaurant. Dit alles altijd met alle vriendelijkheid van het personeel.

Voor zaken in Z-W A'dam slaap je liever hier in Amstelveen :-)

alles was oké

Iedereen probeert het je naar je zin te maken. Heerlijk restaurant bij het Hotel en gezellig bar. Heb nog lang buiten in het avond zonnetje kunnen zitten.

Fijn verblijf, dichtbij Amsterdam

ontbijt erg karig

Eenvoudige kamers, boven een feestcafe. De herrie van het cafe viel ons reuze mee. Gezellig cafe, leuk, vriendelijk personeel. Kamers oud en basic, maar prima om dicht in de buurt van Amsterdam een nachtje te verblijven.

Vies, oud, gehorig en onvriendelijk, nooit weer!
    • Deluxe Kamer

Slecht onderhouden kamer, alles was oud, kapot, scheuren, afgebladderd en vies. Hetzelfde geld voor de opgang naar de kamers. Badkamer uit het jaar nul, met een vieze wc-pot, smerige bruine vloerbedekking, een bad met haren en aangekoekte dingen erin. Oude bedden die van elkaar schoven, dus we lagen elke keer tussen het bed. (heb nu nog last van mijn rug) 1 nachtkastje met 1 lampje, die het ook nog eens niet deed. Vreselijk gehorig, vooral door de buren, die je letterlijk kon verstaan en die een gedeelde badkamer en wc deelden, dat rook je ook! (Evenals een sterke sigaretten- en wietlucht) Deze gang lag 's morgens vol met vieze handdoeken. Parkeerplaats in de straten was bijna niet te krijgen, hebben een enorm eind moeten lopen. Taxi via het hotel is enorm duur, meer dan 30 euro voor 8 kilometer. Met openbaar vervoer is bijna niet te doen. In het weekend is het ontbijt maar tot 10.00 uur, lastig als je geen oog dicht hebt gedaan door het café beneden en de bedden. Wij kwamen om 9.55 uur, maar we kregen niks meer, nog geen koffie of 1 enkel (overgebleven) broodje! Schoonmaakster was hevig aan de slag en snauwde dat we buiten moesten gaan zitten en we voor 11.00 uur moesten uitchecken. Niemand die vroeg hoe ons verblijf was geweest. Wij zijn best wel budget gewend, maar dit was wel heel erg slecht. Leek wel een Oostblok-hotel.

Is er ons niets bevallen.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

perfect hotel voor 1 nacht in de buurt van schiphol.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

de schoonmaakster klopte om 11.00 precies aan de deur, we moesten eruit. Op zich geen probleem, we waren zo goed als klaar. Maar ze was nog bij zeker 6 andere kamers bezig, was dus totaal onnodig, ze kan ze niet allemaal tegelijk doen.

Ontzettend vriendelijke mensen. Prijs kwaliteit was prima

Oké, als je op zoek bent naar een eenvoudige en goedkope...
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Op zondagochtend, rond 6.30 uur! stond er een steigerbouwer in de straat pal onder mijn raam die vrolijk zijn lading ging lossen en aan de slag ging met het oog op koningsdag.

Oké, als je op zoek bent naar een eenvoudige en goedkope plaats om te overnachten in de omgeving van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Absoluut geen aanrader.
    • Deluxe Kamer

De kamer was oud en hoog nodig aan een opknapbeurt toe, kapotte en beschimmelde vitrage gat in de muur, de kleding kast was vies er lag troep. De badkamer was niet schoon. Een niet rokers kamer waar in gerookt word. Niet echt een succes. Je boekt een double luxe kamer, maar haal dat luxe er maar af. € 89,00 is veel te duur. Erg jammer, ga er nooit meer naar toe.

Dichtbij Amsterdam

Dichtbij Amsterdam!
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

De geluidoverlast van de bar! We hadden de pech dat er vrijdagavond een feest was, maar op onze kamer (nr 4) was het net alsof je in de kroeg lag. De bas dreunde ontzettend door, we konden de nummers meezingen en zelfs horen wat de bargasten zeiden (en schreeuwden). Een korte nachtrust gehad dus :/

Dichtbij Amsterdam! Bedden, douche en ontbijt waren prima

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Goed voor 1 nacht, zeker niet voor langer
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Geen toilet op kamer: toilet op de gang stonk en was vuil. De kamer was zeer klein. Voor 73 euro verwacht ik toch een minimale hygiëne en een toilet op de kamer. De douche op de gang heb ik niet gebruikt. Het zag er niet aantrekkelijk uit.

Goed voor 1 nacht maar zeker niet voor langer.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Aardig personeel, fijne locatie, maar tijd voor een opknapbeurt.
    • Deluxe Kamer

De badkamer leek niet erg schoon, beschimmelde voegen, lekkende kraan en afvoer, vlekkerige vloerbedekking. Gehorig. Slechte verlichting in de kamer en badkamer.

De locatie is prima, gratis parkeren en dicht bij Amsterdam. Aardig personeel, altijd heel vriendelijk. Men hielp met de bagage naar boven brengen.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Prima slaapplek voor een goede prijs.
    • Deluxe Kamer

De kamer was een beetje donker en het is fijn als een lampje bij je bed hebt zodat je nog even kan lezen voor je in slaap valt en er niet weer helemaal uit hoeft.

Prima prijs - kwaliteit en mijn hond mocht mee in de kamer en dat was mede een reden om voor Abina te kiezen. Vriendelijk personeel en alles is wat je er voor die prijs van mag verwachten.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Een aanrader voor studenten en voor iets ouderen, zoals wij.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Goed prijs-kwaliteit verhouding. Matras beetje van mindere kwaliteit (wat doorgelegen). Voor logés die niet steeds het perfecte willen, maar tevreden zijn met een betaalbare overnachtingsprijs vlak bij Amsterdam, een heerlijk ontbijt en een uiterst vriendelijke bediening bij zeer harde werkers. Voor ons was het al de zes- of zevende keer en wij komen in juni 2017 ongetwijfeld terug, misschien nog met een familielid meer.

Alles was naar wens, gezellige kamer 17 op tweede verdieping.

NIET voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer

Geluidsginder van de gelagzaal waar tot 2u20 vollen bak boenke boenke muziek gedraaid werd. Zijn 1dag vroeger vertrokken dan gepland, hebben wel spontaan de helft van het betaalde bedrag teruggekregen

Maaltijd was lekker

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Sobere accomodatie met minimale faciliteiten.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Er was maar 1 stopcontact op de kamer, die voor de televisie was. Het was een muffe kamer met iets te weinig aan faciliteiten. Ook toen we ons kwamen melden voor het ontbijt werd er niets uitgelegd, zelfs niet na de vraag hoe het allemaal werkte. Er werd niet gevraagd hoe we ons verblijf beleefd hadden, het was een beetje afstandelijk allemaal.

Locatie was prima en het was fijn dat je naar binnen kon zonder door de kroeg te moeten lopen.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Afgeleefd , slecht onderhouden, minimalistisch.
    • Deluxe Kamer

Afgeleefd , slecht onderhouden, minimalistisch. Geen wc papier. Zeer matig/slecht ontbijt, Brood in plastic zakken, tafels niet afgeruimd, alles op een tafeltje gepropt. Veel zelf moeten vragen, etc.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goede ligging voor ons bezoek aan (RAI)Amsterdam.
    • Deluxe Kamer

Houd er rekening mee dat het café in het WEEK-END vol loopt in de late avond en al gauw wordt omgetoverd in een propvolle dancing. Nog rustig daar iets gaan drinken wordt dan quasi onmogelijk. Er liggen ook enkele kleinere kamers boven de café-dancing zelf vermoed ik. Vraag voor alle zekerheid naar een rustige kamer indien nodig.

Wijzelf kregen een eenvoudige, ruime kamer met aparte badkamer in een rustige woning gelegen tegenover de cafe-dancing. Goed geslapen. Geen lawaai. Alles proper. Gratis wifi en parkeren in de straat zonder problemen. RAI makkelijk bereikbaar met auto in ca 10 a 15 min. Ontbijtruimte voorzien in het aangename café. Eenvoudig maar voldoende ontbijt. Niks tekort. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Een heel simpel maar prima verblijf dichtbij ziggodome.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Als je boven het(gezellige) cafe slaapt, waan je je nog aanwezig in het cafe. Erg gehorig. Of oordopjes of.....meefeesten!

Het personeel was vlot, behulpzaam en vrolijk. We hebben er met ons 8 -en heerlijk gegeten. Niet ingewikkeld maar wel lekker!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Hotel met een gezellige bar
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was goed en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Je kunt er ook heel lekker eten en de bar is gezellig. Omdat we er verbleven voor de marathon van Amsterdam hebben we andere kamers gekregen zodat we praktisch geen geluidoverlast hadden.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Kort: voor ons niet weer, ondanks de gastvrijheid.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Aantrekkelijkheid van de kamer.

Ontbijt was prima, de kamer was groot en volop in renovatie, keuken en koelkast ronduit smerig, misschien door andere bewoners?

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

een verblijf voor werklui
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Gedateerde kamer en de spullen waren niet van deze tijd of deden het niet en wc en douche op de gang waar je mee moest delen! Echt een hotel voor werklui! Vitrage paste niet! Bedlamp deed het niet!

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Erg leuk op onderstaand na
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Afgesproken lunchpakket stond niet klaar. Vond het asso dat ik door de beveiliging werd gehaald om de rek te betalen die hun te hoog vonden

Café er onder

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Waar voor je geld

Beetje gehorig...

Goeie prijs kwaliteit verhouding. Basic ontbijt. Prima locatie voor bezoek festival in Adamse bos.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

goed en gezellig
    • Deluxe Kamer

ontbijt was goed maar simpel

ge3zellige bar

Schone kamer,lekker eten,gezelligheid en prima ontbijt
    • Deluxe Kamer

Voor de prijs wat sober en dat je met je koffer de trappen op moest.

Schone kamer,lekker eten,gezelligheid en prima ontbijt

ik zou er niet terug keren.
    • Deluxe Kamer

acomodatie, de toegang tot hotelkamer, de faciliteiten in de hotelkamer

vriendelijk personeel

lokatie

geen douche zeep , shampoo , ontbijt karig

lokatie

Schone ruime kamer en bedden met goede matrassen .
    • Deluxe Kamer

Te verbetering handdoekhaak ontbrak en geen badschuim/shampoo

Schone ruime kamer en bedden met goede matrassen .

Niet nog een keer
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was stikheet waardoor iik niet goed kon slapen en er was muziek tot 3.00 uur in de ochtend.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Prima voor dit geld
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Je kunt voor dat prijsverschil makkelijk met de taxi naar Amsterdam. Ook een gezellig café onder het hotel.

Erg goed eenvoudig ontbijt
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Het was erg warm geen airco

De bedden zijn comfotabel en personeel erg aardig vlot en weten veel

Prima voor 1 nacht verblijf

Beetje verouderd, geen airco

Prima ontbijt, goede locatie, leuk personeel

Was te doen kan beter
    • Deluxe Kamer

Erg verouderd mag een op knap beurt gebruiken best oud alles Wel schoon

Gatvrijheid , mooie locatie
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Oud tapijtje op de kamer

Gatvrijheid , mooie locatie

Heel goed verblijf. Geluidsoverlast viel op de 2e verdieping mee.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel. Bedden zijn geweldig!

Best in orde
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

het ontbijt is wel erg eenvoudig en de kamers mogen best iets gezelliger.

gratis parkeren

Voor 1 nacht is het oke.
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt betalen, geen gebruik van gemaakt.Ik moest om 04.00 uur op Schiphol zijn. Meubilair is oud. Geen goed bed.

De badkamer was goed.

Het ontbijt was sober, kan beter voor de prijs van kamer met...
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was sober, kan beter voor de prijs van kamer met ontbijt

Lekker eten leuk personeel leuke bruine kroeg
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Wc en douche op de kamer zou fijn zijn

Lekker eten leuk personeel leuke bruine kroeg

Niet geslapen
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Veel te harde muziek daardoor niet kunnen slapen. En geen wc op de kamer daardoor moet je de gang op.

Het bed lag wel heerlijk

Douche wc op de gang

Centraal gelegen goede bedden

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Zeer eenvoudig, ouderwets, en behelpen tegen redelijke prijs
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Tv werkte niet, geen WiFi verbinding, ouderwetse kamer, 1 wc en 1 douche op de gang voor ca 10

Vriendelijk, goed restaurant,

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima hotel voor één nacht met zeer goede bar

Beetje schonere ontbijtruimte had gemogen.

Zeer gastvriendelijke eigenaar/personeel. Zeer gezellige bar. Prima kamers, schoon.

• Deluxe Kamer

Zeer vriendelijke ontvangst, aardige mensen.

Tegenvallend.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De hygiene in de sanitaire ruimtes en het voortdurende lawaai op de gang.

Het bed.

Vriendelijke ontvangst.

Vriendelijke ontvangst.

Prima terras en in de avond gezelligheid binnen.
    • Basic Kamer met Gedeelde Badkamer (1-2 Volwassenen)

Ontbijt rommelig in te krappe setting.

Prima terras en in de avond gezelligheid binnen.

Bar

Gehorige kamers