Beoordelingen over Hotel Cafe Restaurant "De Klok" 3-sterren

Hoofdweg 11, 9164 KL Buren, Nederland

#6 van de 11 hotels in Buren

Niks op aan te merken.

Helemaal niks op aan te merken personeel was heel vriendelijk het ontbijt was super het was alleen wat gedateerd maar alles was schoon en netjes dat vind ik het belangrijkst.

Goedkoop hotel.

Ondanks dat ik het hotel gekozen had met het filter dat een hond mogelijk was, bleek er toch geen kamer beschikbaar op de begane grond. Per kamer aangeven of die geschikt is voor een hond is duidelijker. Hotel is zeer gedateerd.

Goedkoop hotel. Lekker terras.

Eeen heerlijke lokatie om lekker te genieten en tot rust te komen.

Niets, alles voldeed aan de verwachting.

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes en schoon. Matras was voor mij te zacht, voor mijn partner prima, een zachter kussen was fijn geweest. Eten was lekker.

Heerlijke dagen gehad mede door het leuke hotelletje.

Ons is niet iets tegengevallen deze dagen.

Heel vriendelijk personeel,ontbijt en diner goed. Kamer voldoende ruimte met goede bedden. Genoeg handdoeken.

Lekker uitgerust in goed hotel met uitstekend ontbijt

Inchecken. Was in mijn ogen een beetje chaotisch. Sommige info kun je ook gewoon op de kamer op een a4tje deponeren.

Enigzins retro seventies. Maar zeer schoon goeie matrassen. Gewoon eenvoudig maar ook gewoon goed.

Heel vaak daar geweest en kom graag terug.

Ik had gevraagd om een rustige kamer en kreeg een kamer aan de voorkant. Ik maakte bezwaar en mocht daarna kiezen. Het alternatief was m.i. niet beter. De eerste nacht wakker gelegen van luid gepraat voor het hotel. Daarna prima.

Heerlijke locatie, aanrader!

Buitenkant denk je, hmmmm.... het is allemaal iets gedateerd. Maar zo vreselijk goed schoon/netjes/aardig personeel en zeer smakelijk ontbijt! Echt een aanrader voor een bezoek aan Ameland als je dichtbij Nes en strand wil zijn. Het eten in hotel is ook zeker goed(niet genuttigd, maar zag er smakelijk uit)

Heerlijk genieten!

Ik kan geen minpunt bedenken.

Het personeel is erg vriendelijk, de maaltijden en het ontbijt heerlijk. Het is een bruin cafe/restaurant/hotel. Laagdrempelig en prima geschikt voor mensen met kinderen. En goede bedden, schone kamers.

Prima hotel met heerlijk restaurant.

Verouderde televisie met sneeuwbeeld op de kamer.

Prima familiekamer. Beetje vergane glorie, maar dat heeft ook weer zijn charme. Goed restaurant met speelhoek voor de kids.

Fantastisch eenvoudig!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Alleen het dorp was niet echt spectaculair. In Nes en in Hollum en Ballum is meer te beleven. Verder niets op de accommodatie aan te merken.

De accommodatie heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt is goed en kamers ruim en schoon. In het dorp zelf is niet veel te doen maar het strand is dichtbij! Fijne vakantie hier gehad!

Wat gedateerd ingericht, maar verder prima en gezellig.

Matig wat er in de yohgurt kon: Vruchtjes uit blik en hele zoete flakes. Weinig variatie.

Heerlijk vers brood. Smaakte echt fantastisch! Goed rekening gehouden met diëet. Heel behulpzaam hierin. Heerlijk roerei.

Goed hotel voor een weekendje Ameland

Goede locatie, keurig onderhouden hotel, beetje oudbollig, maar super netjes, ruime kamers en het ontbijt was uitgebreid en goed! Ook warm eten is hier goed te doen.

Ons verblijf was prima voor een weekend.

De muffe geur in het hotel, de ontzettend gedateerde inrichting en de stank die uit de rookkamer op de eerste etage kwam.

Prima bedden, schone kamers en vriendelijk personeel

Helemaal geweldig

's avonds was er wat weinig personeel.

De kamers waren ruim en schoon. Voor een hotel hele goede bedden. De hygiene was perfect, alles werd op tijd goed schoon gemaakt. Heel erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een echte aanrader.

Heerlijk en kom er graag nog eens terug.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Op de eetzaal en het servies is niets aan te merken, maar wel ietwat gedateerd.

De familiekamer was lekker ruim, licht en schoon, met comfortabele bedden. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, in buffetvorm en werd adequaat aangevuld. Zeer vriendelijk personeel en gastvrij.

zalig rust,lekker eten ,gezellig,mooi,helemaal tot rust gekomen !!!

niks eigenlijk het is prijs kwaliteit ok .

het is een gezellig simpel hotel met zeer vriendelijk personeel beetje verouderd maar dat heeft daar net zijn charme is eigenlijk niet veel op aan te merken ontbijt en eten is simpel maar lekker gewoon goed niks te kort gehad .

Ameland is een aanrader: genieten en ontspannen

wellicht alles een beetje updaten qua interieur. dat kan al met kleine zaken als de decoratie in de ontbijtzaal. nepgroen zou ik direct weggooien.

Het hotel is gedateerd maar verder schoon en ontbijt is eenvoudig en bescheiden maar goed in dezen. Vriendelijk personeel en goede ligging van het hotel. Kamer was ruim en schoon.

Lekker nostalgisch overnachten op het heerlijke Ameland!!

wij hadden graag een waterkoker op de kamer gewild met koffie en theefaciliteiten.

Lekker ouderwets hotel met een uitstekend ontbijt en heeeeerlijke bedden.

Goed ontbijt, heerlijk bed, gemoedelijke sfeer

de begintijd van het ontbijt om half negen, iets aan de late kant voor als je om zeven uur opstaan al uitslapen noemt

Goed ontbijt, heerlijk bed, gemoedelijke sfeer

Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd.

Temperatuur op de kamer (we vonden het wat benauwd) en de rooklucht in de gang. Verder was de inrichting in het hele hotel behoorlijk gedateerd. De kamer was wel netjes en schoon en de bedden waren prima.

Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Tegenvallend
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De hele kamer en dat je er niet eens een kopje kofifie kon zetten en geen koelkastje.

Het was dicht bij ons doel een feestje en dat was de reden dat wij daar hebben geboekt.

Het ontbijtbuffet en het erg vriendelijke en behulpzame...

Beetje oudbollige inrichting. Zo ligt er bijvoorbeeld nog vloerbedekking op de grond. Wasbak bevindt zich in de kamer en niet in de badkamer.

Het ontbijtbuffet en het erg vriendelijke en behulpzame personeel achter de balie.

Ouderwets "okay" hotel

Hotel is behoorlijk ouderwets (en niet op de klassieke manier). Het ontbijtbuffet was redelijk, echter zagen wij toen wij de avond voorafgaand van het ontbijt om 23.30 in het hotel aankwamen dat de jus d'orange voor het ontbijtbuffet de volgende ochtend al klaar stond, behoorlijke tegenvaller. We hadden eigenlijk ook wel verwacht dat er paasbrood zou zijn dit paasweekend. Verder een ok hotel als je er alleen maar slaapt en verder niet teveel tijd spendeert.

Soepelheid van inchecken, vriendelijkheid van personeel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Helemaal niet zo gewoon

Voor de prijs helemaal niets.

Zeer gastvrij, leuke gesprekken met familie die hotel runt (ik was alleen op reis), sochtends zat de postbode zijn koffie te drinken aan de bar met krantje voor zich. Oud bruine sfeer, heel gewoon gebleven zoals een van de dochters zei...maar juist dat is niet meer zo gewoon in deze tijd van gladheid, geliktheid, alles perfect perfect perfect. Rust, ontspannen, fijne sfeer. Dit was een perfect verblijf.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Schoon, degelijk maar oubollig.

On-line betaald met creditkaart. Echter "daar doen ze niet aan" in het hotel, dus alsnog een keer betaald met pin. Daarbij kwam ook nog een keer toeristenbelasting, welke dus on-line niet geheven wordt. Super ouwe TV met een piep.

Goed bed. Alles was schoon, behalve het tapijt was super oud met een grote ondefinieerbare vlek (kamer 8).

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima hotel in het centrum van Buren

Mooie ruime kamers, gezellig bar, naar het strand is ongeveer een half uurtje lopen (goed te doen). Het ontbijt is echt heel erg goed. Het hotel is een beetje een doolhof, doet denken aan een Duitse bierstube. En het is prettig dat er ook eenpersoonskamers worden verhuurd (deze zijn echt ruim).

Prima verblijf voor een weekend weg!

Hotel is iets gedateerd, maar daar hadden wij totaal geen moeite mee.

Ontbijt was goed. Veel keuze van brood en beleg. Alles was aanwezig! De kamers waren goed. Ruime badkamer en prima bedden in de kamer.

Uitsluitend om te slapen prima

Het hotel is echt heel oud. Ontbijt viel tegen (broodjes werden gehalveerd?). En de plakjes kaas die je bij het ontbijt kreeg, vormden tevens 's avonds het kaasbordje. Het was het eigenlijk allemaal net niet.

Het bed was op zich goed en de kamer schoon.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

De heerlijke lucht van wasmiddel van de schone bedden!

De kamer in eerste instantie gaf geen verzorgde indruk, de basis is prima maar door de kasten en oude tafeltje oogde het niet leuk. Ook het sprei is afschuwelijk terwijl daaronder erg mooi beddengoed zat! Onze tip haal die eraf, wat strakkere tafel en kasten los van elkaar zetten en het oogt veel gezelliger terwijl het echt goed is. Netjes en schoon we waren soms wel bang dat de bovenburen door het plafond zouden komen, heel gehorig. Verder ondanks deze puntjes die niet negatief bedoelt zijn, goede accommodatie!

De heerlijke lucht van wasmiddel van de schone bedden! Gaf een fris en schoon gevoel.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Voor ons doel was dit een prima hotel

Het hotel is vrij oud en dat ruik je binnen ook, muffige lucht en erg gehorig

Leuke plek, schone kamer, mooie badkamer, prima bedden, gastvrij, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Leuke accommodatie, goed verzorgd en fijne bedden.

dag drie werd bed niet opgemaakt. We waren iets later uit de kamer en hadden niet storen erop hangen. Later zijn wij weggegaan en hadden kamer schoonmaken aan de deur hangen. Dit was bij terugkomst niet gedaan meer.

Leuke accommodatie, goed verzorgd en fijne bedden. Ontbijt was ook zeer goed en lekker. Lekker dichtbij Nes en het strand. Was goed vertoeven.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Mwah, niet om over naar huis te schrijven.

Hotel is nodig aan een opknapbeurt toe, maar aan de architectuur kan je weinig veranderen, dus het blijft een raar kruipdoor sluipdoor gedoetje met steile trap en lange gangen. Ontbijt wordt geserveerd in een treurig stemmende ruimte waar achtergrondmuziek te luid is. Kamerprijs is met bijna 80 euro per nacht aan de hoge kant. Personeel is zo-zo, de half overwerkte dochter des huizes zwaait er de scepter, het mannelijk personeel is een tikje stuntelig, wekt de indruk het als bijbaantje te doen.

Rustige ligging, nauwelijks straatrumoer, daardoor relatief ongestoorde nachrust. Kwaliteit restaurant redelijk goed, porties genereus.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Klantonvriendelijk

Chagrijnig personeel, het hotel ruikt erg muf. Iemand had iets laten liggen op de kamer maar het Hotel is niet bereid dat even op te sturen..

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Ondanks de gehorigheid, prima hotel

Heel erg gehorig, houten vloeren, wanneer de mensen boven ons gingen lopen hoor den je dat ontzettend goed. Vond ik wel storend.

Het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 19 september 2016

fijne accomodatie, weing geluid te horen.

bediening bij het avond eten, iets vrolijker, vaker vragen drinken bv. ook s'avonds te weinig vragen naar drinken.

alles was goed geregeld, zou er zeker nog een x heen gaan.

genoten !

de eetzaal is gedateerd maar als ik het zo bekijk zijn ze langzaam aan het vernieuwen

de kamer was nieuw en de badkamer ook ontbijt was erg goed heel gewoon maar met alles er op en aan en hun avondeten is ook helemaal top heerlijk gegeten en niet duur

relaxed
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

de kamer geboekt/op de booking.com site (incl. photo) kwam niet overeen met diegene die wij kregen. Wat wij kregen was een 'do-it-yoursel, self-service' appartement dat ook niet in het hotel zelf gelegen was. Niet alle in de beschrijving gegeven punten waren aanwezig (bv. geen kluisje). Dit is een probleem voor Booking.com, niet die van de locatie.

vriendelijkheid van personeel locatie goed ontbijt

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een mooie plek voor een relaxte eiland beleving.

Het terras ligt aan een doorgaande weg. Dat is niet altijd even prettig. Je zit er wel lekker in de zon tot laat op de avond.

Het ontbijt was fantastisch goed verzorgd en werd continue aangevuld. De bediening is erg behulpzaam. De kamer was schoon en de bedden fris.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heerlijk Hotel in gezellig Buren!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het is een beetje oubollig en mag wel iets meer met de tijd meegaan. Familiekamer overigens prima!

En heerlijk hotel met prima familiekamer! Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Fijne plek om lekker te ontspannen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De bedden zijn zacht en zakken iets door. Bij een tweepersoonsbed schudt je mee als de ander zich ondraait.

Zeer goed restaurant, vriendelijke bediening en uitgebreid ontbijt. Prima locatie. Winkeltjes en fietsverhuur dichtbij. Strand en Waddenzee allebei binnen 2km.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

gezellige authentieke aan kleding

veel lawaai van de boven kamer gestamp tot laat in de avond. volgende keer een andere kamer boeken dus geen kamer 8 meer. heb het gemeld bij het personeel en die heeft het goed opgelost.

ontbijt was echt top ruime keuze en heerlijk vers brood. heel vriendelijk personeel. al met al een aanrader

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

ontbijt , alles erop en eraan en een lekker zelf gemaakt...

wij hebben er eens s'avonds een vis schotel genomen en die bleek al eens zijn opgewarmd , het was al wat te droog.

ontbijt , alles erop en eraan en een lekker zelf gemaakt fruitwater

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Degelijk en goed hotel
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ventilator op de kamer zou wel mooi zijn.

Prima ontbijt, vriendelijk en keurig personeel en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Uitstekende bedden en het is schoon.

prima hotel voorheen aantal dagen genieten op Ameland
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Ligging was goed. Lekker rustig en de kamer was goed verduisterd. Goed ontbijt.

Heerlijk relaxed.

Alles was goed.

Het was in 1 woord geweldig. Kan het iedereen aan bevelen. Hebben er heerlijk gegeten.

Goed en netjes hotel, wel oubollig.

Bij ontbijt geen vers fruit. De tweede dag waren er geen verse bolletjes meer.

Schone, ruime kamer met redelijk goede bedden

Op zondag worden de kamers niet schoongemaakt.

Op zondag worden de kamers niet schoongemaakt.

goed geen op en aanmerkingen

niets viel tegen

ontbijt was goed. de kamer was prima

Goede overnachtingsplaats voor mensen die veel van Ameland willen zien en minder in het hotel verbli

Veel muffe geuren in het hotel. Oude inrichting. Sterk wisselende vriendelijkheid van het personeel

Bed was goed en schoon

voor herhaling vatbaar.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het interieur is wel wat gedateerd, maar wel prima hoor.

Ontbijt was super. Kamer was opgewaardeerd naar een 5 pers. appartement.

Een goed hotel

Prima ontbijt, behulpzaam personeel, ondanks dat alles een beetje gedateerd is heel schoon en fris

Alles was top

Alles was top

Prijs kwaliteit is goed

Interieur is verouderd

Prettig verblijf wat voor herhaling vatbaar is.

De vriendelijkheid van het personeel, de rustige omgeving en kleinschaligheid van het hotel.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Ontbijd was prima

Ontbijd was prima

We hebben het erg naar de zin gehad en willen zeker nog een keertje terug komen!

De kamers waren netjes en schoon, de bedden waren goed. Het ontbijt was goed. De sfeer was prettig en heel gastvrij

Ontbijt prima, kamers zeer schoon.

Ontbijt prima, kamers zeer schoon.

Netjes en aardig personeel

Netjes en aardig personeel

gezellig gehad

het uiterlijk. het is behoorlijk gedateerd

de bedden lagen heerlijk

Zeer vriendelijk personeel en een fantastisch ontbijt

Zeer vriendelijk personeel en een fantastisch ontbijt

Gastvrij hotel in rustig dorp

Ietsje gedateerd

Vriendelijke mensen die meedenken met sporters

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Prima, maar erg gedateerd.

Prima, maar erg gedateerd. Wel schoon

Heerlijk hotel

Is wel gehorig.

Heerlijk oudbollig hotel met vriendelijk personeel Dicht bij strand en zwembad Gezellig strandtentje in de buurt

Vriendelijk personeel, nu de kamers nog upgraden .
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De kamer . Beetje erg oud allemaal.

Ontbijt was goed

Heerlijk weekendje weg op Ameland
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Gezellige sfeer, mooie locatie lekker eten, goed ontbijt. Ruime gezinskamer

• Beoordeeld op: 17 december 2017

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Heerlijk met prachtig weer

..?

Personeel erg vriendelijk

Vriendelijk hotel op een prima locatie

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 30 september 2017

heerlijk

kamers waren klein dus hebben wij bijbetaald en omgeboekt naar appartement

Prima ontbijt en lekker diner

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Heerlijk!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Nette kamers, uitstekend ontbijtbuffet

mooie omgeving en vriendelijk e ontvangst, het was ons goed bevallen.

het ontbijt was goed en het diner was uitstekend

wij hadden een bruilloft op het eiland

het ontbijt was uitstekend kamer eenvoudig

Uitstekende bediening bij het diner!