Beoordelingen over Beach Hotel - Bar & Kitchen Monopole 3-sterren

Buiten de Bruggepoort 3, 3841 CT Harderwijk, Nederland

#5 van de 8 hotels in Harderwijk

• Beoordeeld op: 20 september 2018

ligging aan het meer en zo dicht bij het centrum was top

zeer kleine kamer met heel klein raam aan achterkant met zicht op verwarmingsbuizen :-( de prijs kwaliteit voor deze kamer aan de achterkant was niet ok; ik had hiervoor een andere prijs willen hebben dan een mooie kamer aan de voorkant met zicht op het meer.

ligging aan het meer en zo dicht bij het centrum was top

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Restaurant zeer aan te bevelen. Kamers minder.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was schoon, maar zeer outdated en ongezellig ingericht. Glad bad waarin gedouched moet worden. Niet comfortabel.

Vriendelijke medewerkers. Erg lekker gedineerd. Ontbijt was ruim voldoende. Mooie locatie. Sfeervol restaurant.

A place to come back to😁🤗
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het personeel was zeer vriendelijk en het hotel/kamer/restaurant was zeer comfortable (ondanks dat we een kleine kamer hadden 2.7 - wat prima was). Zeker een aanrader zo dicht aan het strand en op 500mtr van het dolfinarium. Wij komen zeker nog eens terug! - BEDANKT

het personeel.

het hotel is na aanpassing van de boulevard lastig te bereiken. ( kan het hotel natuurlijk niets aan doen)

het personeel. vriendelijk, zeer professioneel.heel goed team.

Wij hadden een kleine kamer geboekt maar kregen bij aankomst...

Geen idee.

Wij hadden een kleine kamer geboekt maar kregen bij aankomst toch een comfort kamer met een geweldig uitzicht op het water en strandje. We mochten al op de kamer ondanks dat het nog maar 12.00 uur was. Dat was nog een mazzel hebben. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar alles is aanwezig en vers, en smaakte heerlijk. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is perfect ten opzichte van het standje, haven, centrum.

Prachtige omgeving, schitterende ligging van het hotel en zeer klantvriendelijk personeel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was zoals eerder aangegeven klein dus dat was geen probleem. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen met 2 motoren, dezen mochten wij stallen in een aparte garagebox: GROTE KLASSE

klein maar fijn
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het uitzicht aan de achterkant van het hotel is een muur en er licht wat afval voor het raam. Maar anders dan dat een prima hotel.

De kamer zag er netjes uit en was erg schoon. Personeel was vriendelijk en het eten was er erg lekker. De kamer is vrij klein maar had alles wat je nodig hebt.

Hotelkamer en terras/restaurant met uitzicht op...

Neem oordopjes mee en je hebt geen 'last' van geroezemoes van uitgaande mensen, mocht je natuurlijk daar last van hebben. Ik heb heerlijk geslapen dankzij de oordopjes.

Hotelkamer en terras/restaurant met uitzicht op Veluwemeer. Top locatie!! Schoon, gezellig, super vriendelijk personeel. Wij hebben genoten !!

heerlijk hotel met alles bij de hand

zou niet zo snel iets kunnen bedenken wat beter zou kunnen , niet voor ons tenminste

de ligging van het hotel aan de boulevard en dichtbij het dolfinarium , parkeermogelijkheid bij het hotel , een uitstekend ontbijt ,zeer mooie en ruime kamer , vriendelijkheid van het personeel , en de goede prijs/ kwaliteit verhouding

Aangenaam verblijf

Bed was voor mij niet geheel comfortabel wegens rugproblemen maar mijn vriend vond deze wel erg goed liggen.

Kamer was ruim genoeg. Badkamer zag er netjes uit.

Heerlijk weeken gehad, waar het hotel echter niet aan bij heeft gedragen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer

In en uitchecken gebeurde even snel tussen de bedrijven door. Zelf iemand uit de bar moeten halen. De kamer was niet schoon en fris. Het ontbijt was wel heel erg basic. Het parkeren is een uitdaging.

De airco op de kamer bij de tropische tempraturen

De locatie van het Hotel is super, pal aan het strandje en...

Geluidsoverlast, veel lawaai op straat en muziek tot 04.00 uur s' ochtends.

De locatie van het Hotel is super, pal aan het strandje en winkels/restaurants op een steenworp afstand. Personeel heel vriendelijk.

redelijk goed
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij hadden een kamer aan de achterzijde. Er was tot diep in de nacht veel lawaai/kabaal bij het cafe aan de achterzijde. Volgende keer een kamer aan de voorkant.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Ontspannen verblijf gehad

Geen verbeterpunten

Persoonlijke, zeer vriendelijke bejegening. Kamer was ruim, netjes, schoon en comfortabel. Ontbijtbuffet was vers en meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

4,5
    Wij waren daar om rte dineren in Het Nonnetje (twee Michelin sterren).

Twee kamers gereserveerd voor mij en mijn vrienden tegen dezelfde prijs. De kamer van mijn vrienden was ruim, die van ons veel kleiner en ongunstig gelegen. Klacht daarover werd weggewoven.

Flexibiliteit van personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Flexibiliteit van personeel. We hadde verwittigd dat we de laatste dag voor het ontbijtuur zouden vertrekken en de avond ervoor is er een lunchpakketje voor ons klaar gemaakt. Waarvoor heel vriendelijk dank en een grote pluim voor iedereen die dat mogelijk gemaakt heeft !!!!

Was helemaal duim omhoog.
    • Kleine Tweepersoonskamer

2 kleine min puntjes.kleren hangers oke.maar zou wel makkelijk zijn als er kleren haakjes waren om wat op tehangen.En in badkamer geen ruimte om toilet tas ergens neer tezetten.Planje boven wasbak mag wat groter.

kwaliteit verhouding prijs overnachtig/ontbijt was boven verwachting.vriendelijke behandeld.echt top.konden zelfs de auto kwijt.Mooie kamer met uitzicht.Zelfs een bad klasse.

Ontbijt was prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Er zit wel een bar naast/in de buurt dus op zaterdag wel last gehad van de muziek/bas.

Ontbijt was prima. Kamer zag er goed uit en de ligging is ook perfect.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer

toilet: geen borstel om wc schoon te maken en wc papierrol hing tegen verwarming aan waardoor je niet goed kon rollen.

uitzicht vanuit de kamer en de vrolijkheid die het personeel altijd uitstraalt

Prima hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Tijdens ons verblijf werd er in een dichtbij gelegen café uitbundig carnaval gevierd tot 03.30 uur. Dat hield ons uit de slaap.

Het hotel staat op een mooie plek. Het heeft een fijn restaurant en leuke zitjes om gezellig te borrelen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

uitzicht op het Veluwestrand
    • Kleine Tweepersoonskamer

matig ontbijt. Geen diner op de avond, want er was een groot feest voor een 90-jarige, dus moesten we bij de buren gaan eten.

uitzicht op het Veluwestrand

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima verblijf!

Goede ligging; in het centrum aan het stadsstrand. Lekker ontbijt voor eerlijke prijs. Kamer schoon, maar wel wat klein, wel voorzien van alle faciliteiten.

We hebben genoten

Eigenlijk niets

We hadden een ruime kamer en lekker bed. Ontbijt zag er goed uit met lekker vers fruit. Personeel was heel aardig, kortom we hebben genoten.

Kort maar gezellig.

We hadden alles wat we nodig hadden. Niks negatiefs te melden.

Wij werden super geholpen door het personeel. Wij kwamen pas snachts aan, sleutelkaart met info lag netjes in een kluisje bij de ingang. Lekker geslapen en sochtends ontbijt met verse jus en een kannetje koffie.

Mooi hotel, vriendelijk personeel, goed restaurant en gezellig terras, we komen zeker terug!

Mooie kamers, prachtige ligging direct aan het strand, boulevard en op 2 min lopen van Dolfinarium en het centrum. Vriendelijk personeel en goed restaurant. Top!

bijzonder aangename ontvangst en verblijf met uitstekend eten

ontbijt was bovengemiddeld goed en werd aangeboden door de eigenaresse vanwege een kleine tekortkoming in de verzorging van de kamer (prullenbak niet geleegd en 1 glas tekort op badkamer, was geen klacht maar een terloopse opmerking onzerzijds)

Heel aangenaam verblijf in dot hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer

Dot hotel is zeer moioi gelegen. Je kijkt uit over het meer, als je een kamer met uitzicht reserveert. Ook in het restaurant en op het terras kijk je steeds uit over het meer. Het ontbijt was prima, niks tekort. Het personeel altijd vriendelijk, de kamer eenvoudig en heel netjes.

verblijf was super , alleen s 'nachts de overlast was niet zo fijn.

Het hotel ligt meteen naast barretjes , daar heb je veel geluid overlast van tot in de late uurtjes . +/- 02.00 uur s' nachts . Mensen staan in groepjes bij elkaar buiten bij de barretjes staan , te drinken , harde muziek , hard te praten. dus overlast voor de mensen die slapen bij hotel Monopole.

Uitzicht is mooiiiii over het wolderwijd zee harderwijk. vriendelijk personeel. ontbijt goed .

hotel met gunstige ligging, vlakbij centrum, strand en dofinarium

bij het ontbijt krijgt iedereen versgeperst sinasappelsap, op zich prima, maar niet iedereen lust dit, misschien handiger om op het ontbijt buffet te zetten, en ook alernatieven aan te bieden zoals melk, en bv vruchtensap, dan kan iedereen pakken wat hij/zij wil. misschien handig om alleen de kamers schoon te maken waar geen gasten in zijn, en de andere kamers op een wat later moment schoon te maken, nu moeten de gasten even hun kamer uit als er schoon wordt gemaakt.

gunstige ligging, bij strand, centrum en dolfinarium mooie kamers erg behulpzaam en vriendelijk personeel er wordt rekening gehouden met allergieën lekker ontbijt

Beach Hotel Monopole, een echte aanrader.

's Avonds beetje rumoerig, aangezien het hotel aan het begin van het (uitgaans)centrum ligt, maar dit was bij ons bekend. Het dessert was heerlijk, alleen erg duur in verhouding met wat je krijgt.

Ontbijt was uitstekend voor 7,50. Wij hadden kamer 2.1, een prachtig uitzicht, schitterend. Ruime kamer, netjes. Vriendelijk personeel. Diner was heerlijk.

Prima voor 1 nacht, wel gehorig
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gehorig ivm discotheek in de buurt. Kamer 2.7 was heel klein. We hadden in kamer 2.7 te maken helaas met een smerige badkamer. Lange zwarte haren overal en ons kind zat hierin te spelen. Vies. Ook waren bij beide kamers de airco verouderd, lees gehorig.

Kamer 2.10 qua uitzicht.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Mooi gelegen, ruime eetzaal. Uitgebreide leestafel geeft een huiselijk gevoel.

Jammer dat de ramen zo hoog zitten op de 2e verdieping, ivm uitzicht.

Goede service, erg vriendelijk personeel. Opwaardering naar kamer aan de voorkant.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, locatie aan het water...

Onze kamer lag naast de discotheek, veel geluidsoverlast tot diep in de nacht

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, locatie aan het water is erg mooi, parkeren is goed geregeld

Goed hotel met superpersoneel!

Kamers waren niet al te groot, maar voor 1 nachtje prima te doen.

Goed hotel, voor een juiste prijs. Superpersoneel! Echt mensen die een stapje extra voor je doen. Het ontbijt was ook uitstekend. Ook de ligging van het hotel is erg mooi.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima voor goedkope overnachting.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Gedateerd sanitair, matige douche. Kleine kussens.

Locatie. Centrum met winkels, horeca. Prima ontbijtbuffet. Goed hotel voor snelle overnachting met als doel iets in de omgeving te doen.

De locatie was erg goed.

Een tweepersoonsbed was fijner geweest. Eventueel compensatie voor het parkeren omdat er werd verbouwd hierdoor kon je niet op hun parkeerplaatsen terecht waardoor je op een dure parkeerplaats kwam te staan

De locatie was erg goed.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Open en ruime zicht op het water vanuit de lounge van het...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Zicht vanuit de kamer, maar voor ons minder belangrijk, het was er zeer rustig

Open en ruime zicht op het water vanuit de lounge van het hotel. Zeer ruim terras

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Geweldig genoten!

Het warme ontvangst beviel ons het meest. We werden begeleidt naar de kamer of alles naar wens is. Geweldig! We hebben er ook gedineerd en ontbeten. Heerlijk. Leuk vriendelijk personeel. Een dikke 10

Fijn hotel met juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Het uitgaansrumoer 's nachts is goed te horen.

Het hele plaatje. De locatie, we hebben heerlijk a la carte in het restaurant gegeten, de kamer was niet groot of heel luxe maar netjes en comfortabel genoeg. Je krijgt meer dan genoeg voor de prijs die je betaald.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijk genoten!

Eerlijk gezegd geen opmerkingen over het hotel, alleen de vliegjes rondom waren iets wat vies.

Mijn vriendinnetje en ik zijn gister middag aangekomen na een ontspannende dag in de sauna. Super vriendelijk personeel, schone slaapkamer (met een te coole koelkast). De locatie midden in het centrum is fijn. Het ontbijt was uitgebreid met een heerlijk broodjes verse jus en beleg. Ik kan het aanbevelen aan iedereen die een dagje naar het dolfinarium gaat of de sauna. Alleen jammer dat alle kroegen vroeg sluiten, maar ja het was ook een donderdag avond.

De kamer was echt mooi en het personeel super vriendelijk

De kamer was wel super warm, bleef ondanks de airco steken op 22-23 graden. Het raam kon niet open wegens geluidsoverlast vannde cafeés

De kamer was echt mooi en het personeel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima locatie, goede prijs kwaliteit verhouding.

Gehorig. Was maar 1 zakje koffie aanwezig.

Ontbijt in verhouding met de prijs Prima! Heerlijke verse jus 'd orange!! Dicht in centrum. Inclusief gratis parkeren. Zeer goede bedden.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima !

Afloop van sanitair kon vlotter,doch geen ramp hoor!

Prima gelegen,beetje hinder door de tijdelijke werkzaamheden;doch parkeermogelijkheid prima opgelost ... vriendelijk personeel en goede prijs-kwaliteitsverhouding!Leuk dat je ook kortingskaartjes voor het Dolfinarium kon krijgen in hotel...echt een aanrader! Dank aan de gehele ploeg van Monopole! Gr Dirk en Hilde

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Goed verzorgd, een aanrader voor een leuk weekendje Harderwijk!

Parkeren: er zijn maar een paar parkeerplaatsen bij het hotel, daardoor genoodzaakt om te parkeren op openbare parkeerplaats en dus zondagochtend vanaf 8:00 alweer betalen.

Heerlijke bedden. Lekker ontbijt en lunchkaart ook heerlijk Mooie ligging Schoon en netjes. Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

• Kleine Tweepersoonskamer

Kamer had geen uitzicht. Ja tegen muur en er was op zaterdagnacht heel veel herrie van uitgaan jeugdigen. Wij hebben er wat van gezegd maar daar werd niet op gereageerd.

Het was schoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Te kort verblijf. Fantastische belevenis met dieren in Dolfinarium. Mooi stadje.

Vast tapijt in de kamers (allergie)?

Eenvoudig maar lekker ontbijt. Mooi uitzicht in kamer en eetzaal. Alles kortbij. Rustig in deze periode. Hulpvaardig en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Aanrader voor paar dagen Harderwijk.

Het ontbijt was voor 7.50 wat het was. Maak het luxer, ook al kost het dan 10 of 12 euro. Dat geven mensen er graag voor.

De ligging, vriendelijk personeel en heerlijk menu.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Centrum dichtbij.

De badkamer is erg klein met een hoge douche-instap. Erg gehorige kamers, letteijk te verstaan wat de buren zeiden. Ons weekend was bedoeld om wat bij te tanken maar dat viel tegen, beide nachten vreselijke overlast gehad van uitgaanspubliek. Prijs/ kwaliteit vonden we niet in verhouding.

Centrum dichtbij. Schone kamer en prima ontbijt.

Het ontbijt was goed,
    • Kleine Tweepersoonskamer

Dat Booking.com eerder mag melden dat er een bruiloft was niet een dag voor vertrek

Het ontbijt was goed, Kamer goed, de omgeving was goed

• Beoordeeld op: 14 september 2018

alles wat we verwachte klopte en meer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

ligging vriendelijk personeel we kregen een gratis upgrade

Kamer met mooi uitzicht op het meer,
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer

Kamer met mooi uitzicht op het meer, Geweldig uitgebreid ontbijtbuffet Zeer vriendelijk personeel

Aanrader

Alles tophotel

Gastvrije personeel

Strandtent is prima. Achterkant op vrijdagavond veel geluid van omliggende uitgaansgelegenheden.

Gastvrije personeel

Mooie ligging

Mooie ligging

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Een gezellig familie hotel waar je goed thuiskomt

Het weerde

De sfeer

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Verder een prima hotel hopen er nog eens terug te komen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer

Geen haakje in de douche om even wat op te hangen.

Verder een prima hotel hopen er nog eens terug te komen.

Alles was prima

Opladen fiets bij achteringang

ontbijt prima mooie kamer maaltijd 's avond op terras prima gewoon hotel om nog een keer naar terug te gaan

Locatie en schone kamers
    • Kleine Tweepersoonskamer

Vlakbij de uitgaansstraat, dus wat gehorig.

Locatie en schone kamers

Goed ontbijt Perfecte locatie

Heerlijk ontbijt, vrolijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, vrolijk personeel. Kamer was niet groot maar voldeed en wisten we van te voren.

Prima locatie

Prima ontbijt en prachtige locatie

Voldaan aan de verwachting

Summier/karig ontbijt

Fijne kamer, lekker bed, goeie douche, goeie locatie en...

Niks.

Fijne kamer, lekker bed, goeie douche, goeie locatie en gezellig personeel.

fantastisch

De locatie en uitzicht.

Het uitzicht aan de zijkant van kamer 2-10

Veel lawaai van de achterdeur en personeel beneden.

Heerlijk aan het strand liggen!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Heerlijk aan het strand liggen!

Hotel Monopole daar kom je graag terug
    • Kleine Tweepersoonskamer

Lounge zit en uitzicht op het water met strand

Moeilijk te vinden als je onbekend bent in de omgeving

Moeilijk te vinden als je onbekend bent in de omgeving

Voortreffelijk hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Meer

De ligging aan de boulevard.

Samen met mijn zoontje van 5 genoten van een nachtje weg.Voor herhaling vatbaar

De bedden, het leek alsof mijn matras bol stond.werd de volgende ochtend met rugpijn wakker.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

Geweldig hotel op toplocatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt kan wat uitgebreider.

De ligging en het personeel. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Super mooi uitzicht over het water!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Super mooi uitzicht over het water!

Super!!

De ligging van het hotel. Lekker aan de boulevard....gewoon super!