Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Amsterdam Zuid-Oost 3-sterren

Loosdrechtdreef 3, Amsterdam Zuidoost, 1108 AX Amsterdam, Nederland

#281 van de 410 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Goed en net hotel zeker voor herhaling vatbaar

Goede prijs kwaliteits verhouding en goede ligging tov centrum en snelweg. Goed ontbijt en we komen hier zeker terug. Wij hadden een kamer aan de achterkant en hadden uitzicht op een mooi park met vijver.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Ondanks de vriendelijke kamermeisjes, noooittt meer in dit h(m)otel!!

Kamer zag er behoorlijk verouderd uit. Je zag dat t zeker sinds jaren 80 niks meer aan is gedaan. De badkamer was schoon aar niet hygienisch schoon, veel bruine randjes/voegen. WC bril lag er half af, kon niet gemaakt worden. Werd wel een ander kamer aangeboden maar had geen zin om spullen te verhuizen. Voor een motel is het te doen maar als hotel, heb in modernere goedkope hostels gezeten!

Dichtbij de locatie nl. Gaasperplaspark!!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

We hadden een lek bad waardoor er water onder ons bed kwam. Dit hebben we in de avond moeten opruimen. Bij melding aan de receptie was er geen aandacht voor het probleem.

Prima kamer in verhouding met de prijs. Ontbijt was goed. We hebben voor dit hotel geboekt voor het festival Reggae Lake. We zaten lekker dicht bij de festival locatie, dat was erg fijn.

vlak bij metro en toch rustig .

De bedden waren OK ,maar het hoofdkussen betekend niet veel. redellijk plat

vlak bij metro en toch rustig .vlak aan het park het ontbijt was sober maar goed voor de prijs. Het gratis parkeren is een plus punt ,want in Amsterdam kost dit wel wat geld.

Matig hotel op een praktische locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Het hotel en de kamer was niet bijster proper. De badkamer was aan vervanging toe. Het ontbijt was lekker maar matig. Omwille van de lage prijs aan te bevelen voor jonge mensen die er niet meer dan enkele nachten willen blijven.

De locatie is zeer goed: je zit onmiddellijk aan metrohalte Gaasperplas en raakt zo met een rechtstreekse lijn tot in het centrum. De gratis parkeerplek was praktisch.

Enkel de ligging , op 5 tal km van Ziggo dome .

Dit is een MOTEL zoals men in de States in de jaren zeventig met duizenden heeft gebouwd . Hopeloos passé . Ontbijt met 'elastische 'broodjes en croissants . Interieur van het restaurant is zoals een kantine uit de jaren 80 .

Enkel de ligging , op 5 tal km van Ziggo dome .

Teleurstellend qua locatie, personeel, ontbijt.... ongezellig, slordig gekleed personeel,
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Alles... De ontvangst, ongemotiveerd personeel, ongezellige kamer.....

Er beviel ons niets. Het hotel is heel ouderwets. Ontbijt slecht, broodjes taai, niet warm of knapperig, heel ongezellig. Raar om om 8.00 's ochtends verwelkomd te worden door personeel met een glas bier.

De lokatie was voor mij het belangrijkst en na renovatie overweeg ik misschien een nieuwe boeking.

Krappe kamer. Hitte op de kamer! Geen airconditioning. Slechte matrassen met harde randen. Geen koelkastje. Versleten inrichting. Geen comfortabele zitplaats alleen 2 harde keukenstoelen.

Vriendelijkheid van de baliemedewerker en dat ik mijn dure E-bike in een afgesloten ruimte kon stallen. Baliemedewerker stelde ventilator beschikbaar!!! Hotel wordt gerenoveerd en dat is hard nodig.

Gastvrij,gezellig,goed eten en alle bezienswaardigheden via bus en metro snel bereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Wat ons betreft hoeft er niets te worden verbeterd.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en overtrof onze verwachtingen. Vriendelijk,gastvrij personeel dat overal een antwoord op heeft. Dicht bij bus en metro. Koffie en thee op de kamer. Wij hebben hier ontzettend genoten en komen graag terug.

De locatie was top naast het busstation

Het bed was erg slecht, de veren voelde je door het matras heen. In de badkamer was een lamp kapot, waardoor deze bleef flikkeren als je het licht aandeed

De locatie was top naast het busstation

Prima voor een nachtje

Kamer rook muf toen we aankwamen. Dit gemeld, dame aan de receptie zei dat het hotel binnenkort gerenoveerd wordt en dat het dan opgelost was.

Het is wat gedateerd, maar bedden zijn wel prima. Locatie pal naast metro 53 ook prettig, je kan zo naar Amsterdam of in ons geval Ziggo Dome met de bus voor de deur. Al met al prima prijs/kwaliteit.

Prima hotel met vriendelijk personeel

Bedden liggen wat door en kussen is slap

Redelijk goed hotel, ideale ligging, vriendelijk personeel, gratis en voldoende parkeergelegenheid en je staat lekker buiten als je de kamer uit loopt (ideaal om even buiten een sigaretje te roken)!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Ik ben tevreden maar bij een volgende boeking kijk ik uit naar een ander hotel aan dezelfde prijs
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

De uitstraling mag gerust iets moderner voor 100,-/nacht. De ruimte van de kamer is voor mezelf wel groot genoeg. Badkamer met zulk klein bad kan beter beschikken over een degelijke douche.

Simpel, ouderwets en zeer eenvoudig maar voldoende voor de 2 overnachtingen . Keuze was ook zeer gewoon en niets speciaal zowel qua kamer , sanitaire , diner. Wel zeker niet de 207,- waard voor 2 nachten excl. ontbijt (nog eens 11,- extra)

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontgoocheld

De kamer. Vergane glorie.Totaal verouderd. Douche boven op een oude badkuip. Badkamer totaal verouderd. Kleine kamer. Ontoereikend ontbijt: slappe broodjes uit plastic zakken. Geen vers brood. Weinig of geen opvolging van het personeel bij het ontbijt. Slechte prijs-kwaliteit verhouding. Veel lawaai van de straat. Toegang tot de kamers via een balkon.

Ligging bij de metro naar Amsterdam

Prima maar ouderwets
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

- Slecht bed, veringen steken eruit waardoor er hobbels in ontstaan - Maar één grote handdoek, ook na vragen niet gekregen - Geen koelkastje op de kamer - Kamer is zomers erg warm - Kamer rook erg chemisch toen we binnenkwamen

- Direct aan ‘Gaasperpark’, waar ook verschillende festivals worden gehouden - Makkelijk te bereiken met Openbaar vervoer - Vriendelijk personeel - To Go eetservice met verschillende gerechten - Kamer was schoon - Groot raam om open te zetten

Redelijk

De spinnenrag zat in de hoeken van de kamer. Dus er kan veel beter schoongemaakt worden. Het belangrijkste was dat ik GEEN handdoeken op de kamer had. Hier kwam ik pas achter na het douchen (je controleerd dat in principe niet vooraf). Gelukkig had ik twee extra kussenslopen welke ik als handdoeken kon gebruiken.

De lokatie naast het metrostation is goed. Je bent zo met het openbaar vervoer in hartje Amsterdam

Niet voor herhaling vatbaar.

De slechte staat waarin de kamers/accommodatie zich bevinden.

Ontbijt was standaard. Kamers waren sterk verouderd. Hele accommodatie is toe aan een update. Daarom is de prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Als jullie gaan renoveren voor herhaling vatbaar. Zoniet prijs verlagen

Mag wel een update gebruiken. Bed te zacht, afzuiger badkamer kan niet uit. Dus niet goed geslapen. Spinrag badkamer. Wij gaan regelmatig naar een Campanille voornamelijk in Frankrijk. Daar zijn ze vernieuwd en is het schoon. Stoorfactor ontbijt, zoetbeleg zelf scheppen uit grote potten. Dit kan echt niet.

Heel dicht bij het openbaar vervoer. Vriendelijk personeel

Prima locatie, maar hotel is echt gedateerd,

Het bed en kussens. Een defecte lift, afwerking van deuren. Schimmel op de muren in hotelkamer

Eigen parkeerterrein en locatie. Kamer rook schoon en fris.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Onaangenaam verblijf!!!
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Junior Bed)

Weinig spontaniteit, weinig interesse naar de klant toe. Kamer stonk naar nicotine, brandalarm was afgedekt met plastic zakje...Geen aanrader!!!

Ligging dicht bij metro

• Beoordeeld op: 7 april 2018

eenvoudig hotel bij uitvals wegen en dicht bij metro directe verbinding centrum Amsterdam

restaurant ruikt licht naar de frituur in de keuken, wat muf en ook de aankleding kan wel een opfrisser gebruiken. Ontbijt erg weinig fruit, alleen scrabled eggs en gekookt eitje. Ik miste gebakken tomaat , bacon, champignons en tomaat.

ontbijt is eenvoudig, diner had ik gestoomde zalm met mee gestoomde groenten dat was smakelijk.

Prima locatie, uitstekend geschikt om Amsterdam en omgeving te bezoeken.

De eerste morgen waren we wat later aan het ontbijt, toen waren er een aantal dingen op. Dat verwacht je niet.

Het Metrostation exact voor de deur, dus je zit zo in Amsterdam.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

De ligging was prima.

De bedden waren erg hard. Het bad te klein. Een ijzeren strip aan de badkamerdeur lag los; veel lawaai bij openen en dichtdoen van de deur. Wanneer we terugkwamen in het hotel was de kamerdeur niet te openen .

De ligging was prima. Naast bus en metro . Het ontbijtbuffet was prima!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ontspannen en optimaal vakantiegevoel in een goed hotel in een wonderschone omgeving.

Vrij warme kamer. Het venster moest op een kier gedurende de nachtelijke uren.

Goede kamer met eigen ingang. Prima parkeerfaciliteit en openbaar vervoer letterlijk onder handbereik . Hondje kon mee in de eetruimte en er werd uiterst gastvrij op gereageerd.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Back in history

Bedden zijn vrij hard. Kamers erg verouderd en zien er afgeleefd uit. Tevens zijn ze niet echt super schoon.

Gratis parkeren. Als je van de jaren 80 of amerikaanse hotels houdt is het perfect.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Overnachten na concert bezoek

Kamer was een beetje muf.

Sobere kamer iets verouderd maar voldeed prima. Locatie ligt heel goed, je kunt vanuit hier makkelijk de Metro pakken naar het centrum of de bus naar de Arena/Ziggo Dome/Afas live. Prijs kwaliteit is daarom perfect als je hier enkel een nachtje blijft slapen.

Prijs-kwaliteitverhouding zoals verwacht. Personeel fantastisch

De kamers waren klein. Er was achterstallig onderhoud en de afwerking was goedkoop

Het personeel was top. De ligging naast het metrostation en aan de snelweg zeer handig. Gratis parkeren.

prima hotel als startplek voor een city-trip of concert bezoek!

het was ontzettend warm op de kamer en helaas kun je het raam niet heel makkelijk open zetten als de overgordijnen dicht gaan!

ik eet glutenvrij en dit was voor het ontbijt prima geregeld, ik kreeg netjes brood aan tafel geserveerd alleen zou ik als tip mee willen geven om dan ook het beleg apart te serveren...

praktische uitvalsbasis voor een kort verblijf in Amsterdam. eenvoudig, maar voldoet.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Dingen die er smerig uitzagen, zoals de lampenkapjes, de onderste boxsprings. En de vloer plakte bij binnenkomst, maar dat kwam mogelijk omdat er pas gedweild was (en mogelijk had het strooizout van buiten invloed).

Ligging naast metrostation en busstation

Al het personeel was vriendelijk.

Al het personeel was vriendelijk. In het bijzonder de meneer die ons ontving. Niet te beroerd om ons te helpen met OV. In voor een grapje. Gelijk prettig binnenkomen. Kamers netjes, maar redelijk gehorig, maar dat is bijna altijd zo is mijn ervaring. perfect gelegen. Naast metrostation Gaasperplas en busstation. In 30 min met metro naar Centraal Station. In 20 min met metro+tram bij Rijksmuseum. In 20 min met bus bij Arena/Ziggo Dome. Zou hier zeker nogmaals boeken bij bezoek aan Amsterdam.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

super fijn naast ring van amsterdam en goede verbinding met openbaarvervoer.

de bedden lagen niet lekker en de kussens waren veel te zacht en een twee persoons dekbed is niet fijn, beter twee aparte dekbedden. de mechanische ventilator in de kamer maak erg veel lawaai.

de hartelijkheid en behulpzaamheid van de man achter de balie. verder prima verblijf. goede verbindingen met openbaarvervoer. Echt een groot plus punt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Genoten van de rustige omgeving

Geen frigo op de kamer, deze periode is dat geen probleem, maar in de zomer.... Geen winkels in de omgeving

Wandelpark aan de achterzijde van het hotel Bus en metroverbinding vlak aan het hotel

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Een uitstekend hotel voor een weekend Amsterdam!

Met de fiets naar Amsterdam was prima te doen, maar doordat er aan de weg gewerkt werd in de buurt, was het hotel in de avond op de fiets moeilijk terug te vinden. Dit zal in de toekomst waarschijnlijk veranderen.

Met de auto gemakkelijk bereikbaar. Alles was prima in orde. Vriendelijk personeel, een schone, nette kamer, fijne bedden en een heerlijk ontbijt. Een echte aanrader voor een weekendje Amsterdam. Ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Kon beter!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Vroege ochtend lawaai van extern schoonmaak bedrijf buiten het hotel. Vroeg in de ochtend roken van buurt gasten. De geur van wiet rook en sigaret door de ventilatie en nog erger als raam of deur open deed. Geen frisse lucht dus! Niet fijn en vooral niet met een baby. Wilde geen roomservice schoonmaak en toch is men de kamer binnen geweest om dat te doen ondanks het plaatje aan de deur om onze kamer over te slaan. Een leeg kartonnen doosje dat ik nog nodig had is weggegooid...niet fijn al dit!

Beddengoed lekker fris ruikend.

Zoals meer beschreven is aan renovatie toe, maar verder prima om naar bv Ziggo dome te reizen

Beddengoed lekker fris ruikend. Goede handdoeken, lekkere hete douche. Prima ontbijt.

Handig voor weekend Amsterdam

Echter hadden we van de “look” van het hotel meer verwacht. Ik heb al mooiere campanil hotels gezien. Heel erg verouderd. Bedden en kussens niet zo comfortabel, kamers hebben een simpele oude uitstraling, niet heel netjes onderhouden. Stof/spinnen webben etc... Ontbijt simpel maar in orde, op de koffie machines na.

Parkeren ideaal! Direkt aan het openbaar vervoer ideaal! Ontvangst heel vriendelijk en duidelijk. Korting op het ontbijt, leuk meegenomen.

Prima hotel voor kort verblijf in Amsterdam met eigen parking en prima OV verbindingen !

Hygiëne toiletruimtes in de ontvangsthal

Kamers een beetje gedateerd, maar voldoen zeker. Koffie en Thee op de kamer staan klaar. Een goede hotelkamer in verhouding tot de prijs. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijke bereikbaarheid, en prima ov verbindingen naar de rest van Amsterdam.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Lekker rustig voor een avondje

Persoonlijk vond ik de deken wat te dik waardoor ik er half boven lag en het daardoor weer koud kreeg maar dat is meer een persoonlijke mening dan een opmerking.

Ik was hier voor de 2e keer, dit omdat het hotel in een rustige omgeving is en niet al te duur is.

Ontbijt perfect personeel ook perfect !

Bedden waren heel slecht

Ontbijt perfect personeel ook perfect ! Kamer slecht en bedden nog slechter hadden het idee dat we op een plank lagen slechte matrassen

• Beoordeeld op: 22 december 2017

een aangenaam verblijf om over te doen.

niet echt iets

heerlijk gevarieerd ontbijt. veel keuze. positief restaurant en bar ter plaatse parkeergelegenheid bij het hotel positief openbaar vervoer naar centrum van stad kon niet beter.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Wij komen nog terug ! Dat zegt genoeg denk ik !

Misschien enkele zakjes thee/ koffie meer op de kamer ( nu1 per persoon)

Deze accommodatie al vaker bezocht. Basic,proper,eenvoudig maar goed ontbijt, waterkoker op de kamer,gratis parking, en de metro staat 100 meter verder klaar voor vertrek. Op 20 minuten ben je in Amsterdam Centraal. Wat kan je nog meer wensen ?

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Prima voor 1 nachtje
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Junior Bed)

Sterk verouderd , was niet overal schoon, jammer want er is iets heel moois van te maken . Door alle muren en kozijnen te schilderen en een nieuwe vloer krijg je al een heel ander hotel en vooral restaurant

Familie bezoek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Op de kamer lag maar 1 grote en een kleine handdoek voor een twee persoonskamer is het te weinig . Bed was hard lag maar 2 kleine kussens . Ontbijt was heerlijk maar weinig keus .

Gratis parkeren

Kamers waren niet op tijd schoon gemaakt. We konden pas om 14.30 uur de kamers in.

Netjes en schoon hotel op 100 meter van metro station. Ontbijt was goed. Personeel aardig.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima locatie. Geen hotel maar een motel.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Junior Bed)

Het hotel is eigenlijk een motel, de deur ligt aan een buiten gallerij, zeer sobere kleine kamer. We hebben per nacht € 150,- betaald. Deze prijs is veel te hoog. Ontbijt niet inbegrepen. Ongezellige “huiskamer” om ‘s avonds nog even te zitten.

De ligging is goed . Metro en bus stop naast het hotel.

We voelde ons erg welkom
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Junior Bed)

Kamer was 'snachts te warm. Ik vind hotel en de kamers zijn gedateerd.Matras en kussen lijken ook aan vervanging toe.

Het erg vriendelijke behulpzame personeel. En de lokaties van het hotel helemaal top, super handig naast de metro en bus. Ook de mogelijkheid van parkeren is super.

Het is wat ouder,dus het schoonmaken wordt wat moeilijker.Dan ziet het er eerder smoezelig uit, ondanks dat ze hun best doen om het schoon te maken

Kamers vrij klein,ontbijt was goed.Mag in het geheel we leenstelsel geüpdatet worden.Teveel jaren 80 stijl

Hotel is heel erg gedateerd. Kan echt niet meer.

Alles, maar ook echt alles moet nodig geschilderd worden. Gedateerd is zwak uitgedrukt. Onze kamer stonk naar rook. Het bed piepte echt verschrikkelijk. Gewoon hilarisch. Elektrische verwarming in de badkamer was verroest. Kortom: alles oud en versleten. Oh ja. En de koffie was ook vies.

De kamer was schoon en het ontbijt goed.

Goed hotel voor een nacht. Wat verouderd.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Junior Bed)

Bedden zijn vrij hard. Eten in restaurant viel tegen, patat niet gaar en biefstuk te doorbakken.

Gratis parkeren, kamer groot genoeg voor een overnachting

Functioneel dak boven het hoofd.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Ruimte in de kamer (bijna geen loopruimte), ouwe meuk en muffe geur, voorzijde accommodatie (ons uitzicht) = parkeerplaats en drukke weg. Sommige personeelsleden. (Roken voor de ingang, onvriendelijk, onverschillig, druk met elkaar i.p.v. met de gast)

Byob concept (zelf burger samenstellen in het restaurant), Gaasperpark aan de achterzijde, metro naast de deur: met 30 min. In centrum Amsterdam

Prima overnachtingsverblijf net buiten de stad en direct naast metrostation en snelweg.

WC borstel niet aanwezig.

Prima hotel, direct bij afslag A9 en metrostation Gaasperplas. Gaasperpark is ook een heerlijk recreatiegebied en ligt naast de deur. Kamers zijn niet te groot, maar wel schoon en de badkamer is prima.

Mogelijkheid tot douchen, mits een kleine bijdrage (€5), na...

De foto's op de website tonen een veel ruimere kamer dan die in werkelijkheid is Prijzen worden speciaal naar boven bijgesteld omwille van Amsterdam Marathon

Mogelijkheid tot douchen, mits een kleine bijdrage (€5), na Amsterdam Marathon

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

De metro vandaar kon je makkelijk naar centraal station.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

De kamer was niet fris en niet schoon en de bed viel tegen gelukkig maar voor een nacht en om 6 uur in de ochtend veel lawaai.

De metro vandaar kon je makkelijk naar centraal station.

Prima hotel als je er alleen hoeft de slapen en goede uitvalsbasis voor bezoek aan o.a. Arena

Kleine kamer, maar 1 nachtkastje, geen fohn

We hebben 's avonds gegeten in het restaurant was prima. Mijn kussen was te klein ik kreeg gelijk een andere. Openbaar vervoer naast het hotel Goede bedden

Voor ons een prima verblijf, zijn er nu voor de 2e keer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Ligbad (met douchegordijn) is verouderd, en erg glad bij uitstappen, dus niet ideaal voor ouderen

Heerlijk uitgebreid ontbijt, rustige omgeving, goede parkeergelegenheid en bus en metro om de hoek.

Campanile zegt voor comfort te gaan. Niets van gemerkt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

De kamers zijn gedateerd en klein. Ook de gemeenschappelijke ruimtes (restaurant e.d.) verdienen een upgrade naar 2017.

Alles was schoon en netjes. De fiets mocht binnen.

Prima verblijf en via OV op nog geen kwartier van centrum Amsterdam.

Kamers zijn alleen buitenom bereikbaar alsof het een kleine galerijflat is, maar ergens heeft dat ook wel weer charme.

Dicht bij Gaasperpark en dicht bij metrostation. Gratis parkeren bij het hotel.

We komen nog terug

Ene bed kraakte enorm iedere keer als je je draaiende dat was vervelend

De vriendelijkheid bij aankomst .Ik denk dat manager was, was alleen s'avonds, Behulpzaam vriendelijk gaf uitleg.Handdoeken tekort ging ze onmiddellijk halen.Imand die zijn job met hart en ziel uitoefende.

De kamer was netjes en heel schoon.

De kamer was netjes en heel schoon. Ondanks dat het vlakbij de rondweg en de metro ligt was het heerlijk stil op de kamer. De ligging is ideaal voor een bezoek aan de stad of een concert.

Tevreden.

Geen tips, zeer tevreden

Eenvoudig, maar prima accommodatie, vriendelijk personeel,goed bereikbaar, ov naast de deur.Goed hotel om te overnachten voor stedentrip.

Kort, maar voldeed aan onze verwachtingen en konden zeer gemakkelijk via de A9 de stad verlaten.

Hebben goed kunnen slapen, ondanks misschien wat lawaaige beligging. Zeer tevreden met het sanitair. Zeer positief contakt med hotelpersoneel. Goede beeldkwaliteit tv!

Matig en gedateerd

Het hotel is behoorlijk gedateerd en het prijsniveau is eigenlijk te hoog gezien de kwaliteit die het hotel biedt. Slechte bedden met springveren matras die in de midden doorgezakt is, doodgeslagen vliegen op de muur, niet echt schoon in de hoeken van de badkamer, kapotte lampen, douchen in het bad, douchegordijn dat naar beneden valt....kortom, het kan een stuk beter. Het vriendelijke personeel maakt weer een hoop goed.

De ligging is perfect, je rijdt er gemakkelijk naartoe en vanuit het hotel loop je zo de tram in. Het personeel is erg vriendelijk.

We gingen naar een concert in de Arena, een maand geleden...

Niet zo belangrijk, maar: - een bedlampje was kapot - geen (plastic)glazen in de badcel

We gingen naar een concert in de Arena, een maand geleden naar Ziggo Dome. De locatie is geweldig. Zo aan de snelweg en met de bus naar het concert. Het ontbijt was deze keer heel goed.

goed verblijf voor bijv een bezoek aan concert in combinatie met bezoek amsterdam

De bewegwijzering naar hotel(s). Ivm werk aan de weg! Even een bordtje extra op bijv snelweg? Er waren veel wegen afgesloten, de navigatie had dus geen nut.

locatie vlakbij openbaar vervoer en gratis parkeren auto

Het ontbijt.

De kamerindeling en kamertemperatuur. Ventilatie vd kamer is alleen mogelijk aan de voorzijde bij de ingang. Wanneer buren op de galerij staan de praten en te roken, is dat niet erg bevorderlijk voor het welbevinden.

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Gedateerd en vies.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

Alles. Kamer was vies en vol met haren, dit heb ik aangeven toen hebben ze schoongemaakt. Ontbijt is een lachertje en zeker voor €11,50 veel te duur. Alles is oud, vies en gedateerd.

De parkeerplaats

Prima hotel op 25 metrominuten van Centraal
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed + 1 Junior Bed)

Prima ontbijtbuffet voor 11,50 euro , tweede persoon kost 2,50 euro. Erg vriendelijk en behulpzaam persoon. Lekker vroeg inchecken. Gratis parkeerplaats op eigen terrein. Op 50m van metrostation Gaasperplas. Metro rijdt met chipkaart voor 2,65 euro enkele reis iedere 15 min en tot 00.30u terug naar hotel. Rit duurt 25min naar Centraal Station. Daarna rijdt er een nachtbus die doet er 45min over. Kamer is ook redelijk goed, zeker in vergelijking met andere budget hotels in centrum Amsterdam , waar je niet gratis kunt parkeren en niet tegen dit tarief kunt ontbijten. Hotelbar is ook prima en tot laat geopend.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Prima prijs/kwaliteit

Harde bedden.

Vriendelijk personeel, goed advies op reismogelijheden. Goed uitgebreid ontbijt. Kamer en badkamer zijn schoon, wel redelijk harde bedden.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Leuk voor enkele nachtjes,wel goed ontbijt en diner zag er goed uit.

Geen minibar.Kon mijn dieetdrankjes niet koelen.Beetje gedateerd hotel.Geen toiletborstel bij toilet.

Galerij voor de deur was fijn.Was buiten.Zeer vriendelijk personeel.Metro naar centrum recht voor de deur evenals diverse buslijnen.

Prima voor 1 nacht

Kamer was nogal uitgeleefd. Weer een laag verf erover en de vieze hoekjes goed schoonmaken zou een verschil maken. En heel simpel: alle info op de kamer was ontzettend smoezelig en bevlekt. Vervang dit regelmatig.

Bereikbaarheid,gratis parkeergelegenheid. Voor een hotel in Amsterdam vrij goedkoop.

Een grote ontgoocheling.

De eerste kamer die ons werd toegewezen (kamer nummer 1) was nog niet klaar tegen het uur van inchecken. Tot overmaat van ramp rook het op de kamer naar urine, begrijpelijk dat overnachten hierin onmogelijk was. Na controle van receptioniste die akkoord was met onze klacht werd ons een andere kamer toegewezen. De hygiene in de kamers laat volgens ons veel te wensen over. Op de matras is geen beschermer aanwezig en enkel maar het laken. In de badkamer was de douchekop verkalkt en vuil en de toiletpot die een serieuze barst vertoonde was hersteld met een soort silicone. Het afzuiggedeelte was zwart en dicht. Het hotel voldoet volgens ons niet meer aan de huidige normen en is gedateerd.

Het ontbijt was ondermaats, enkel de koffie was uitstekend.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Prima locatie voor een weekend Amsterdam

Het is wel allemaal oudbollig en de buitenkant mag best een likje verf gebruiken. Maar de reden waarom ik toen naar Amsterdam ging, was dat eigenlijk niet zo belangrijk.

De locatie is echt top. Dicht bij het metro station. Het personeel is vriendelijk en zeer hulpbehoevend.

Verwacht geen nieuwe accommodatie. Het is een prima bestemming, maar niets bijzonders.

Dichtbij het Gaasperpark. Onze plek van bestemming en daardoor prettig. Vooral geboekt om functionele redenen

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Overnachting i.v.m. evenement in Afas live, niet geschikt voor een langere periode.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (+ 1 Junior Bed)

De kamer was erg warm en rook muf. Het matras was keihard en de hoofdkussens te dun. Slechte verlichting in de kamer zelf, alleen de lampjes aan weerszijden van het bed. Geen spiegel in de kamer zelf, alleen in de badkamer. Het metro- en busstation liggen dichtbij, daar kwam aardig wat lawaai vandaan. Aan de achterkant van het hotel wordt er gelost door vrachtwagens, al behoorlijk vroeg. Prijs- kwaliteitverhouding van vooral het diner viel erg tegen. En weinig keus, vooral wanneer je langer in het hotel zou verblijven. Ontbijt was erg eenvoudig, maar dat kun je ook wel verwachten voor 11,50 euro per persoon.

Ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk en behulpzaam. Er werd op verzoek geregeld dat we een half uur eerder konden dineren, zodat we op tijd de bus konden nemen. Goede informatie over het openbaar vervoer, kaartje en infoboekje. De kamer was netjes en schoon, hier en daar een beetje stoffig. Openbaar toilet schoon maar verouderd, één toilet kon niet snel achter elkaar doorgetrokken worden.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Verblijft beantwoordde volledig aan de verwachtingen.

In feite zijn er geen negatieve punten.

Uitstekende ligging voor fietsers die via het fietsknopennetwerk naar Amsterdam kunnen fietsen. Het is met de vele werkzaamheden in de buurt van het hotel, wel wat zoeken naar de knooppunten. De route via de Amstel (knooppunt 60,61,62, 63..) is de mooiste; 17 km vanaf het hotel naar Amsterdam. Met de werkzaamheden is het niet zo eenvoudig om met de wagen terug op de autoweg te komen maar het hotelpersoneel geeft wel de nodige tips want met de gps lukt het niet. Verder: prima ontbijt, en behoorlijke keuken voor het avondeten. Extrapluspunten: gratis parking en metro naast het hotel. Metrotickets te koop in het hotel.