Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Rotterdam Oost 3-sterren

Koningslaan 2, Rotterdam Prins Alexander, 3067 TG Rotterdam, Nederland

#50 van de 58 hotels in Rotterdam

Bij aanmelding werd ons verteld dat er 2 nachten daarvoor...

Bij aanmelding werd ons verteld dat er 2 nachten daarvoor een auto aan de kant van de weg was gestolen en dat wij vooral de auto op de parkeerplaats moesten zetten. Toen kwamen we in de kamer op de bbg. Deze was zeer klein en smoezelig. Wel schone lakens gelukkig. In bad lagen nog haren. Was met mijn dochter van 17 die niet eens durfde te gaan slapen. Ook geen stopcontacten om de telefoon op te laden. Alleen in de badkamer. We voelden ons absoluut niet prettig en waren blij toen de nacht voorbij was en konden vertrekken!

Okay

De kamers zijn erg klein. Wij gadden 2 kamers waarvan er in 1 was gerookt, de andere niet. Omdat het maar voor 1 nachtje was, is het vol te houden.

Locatie en parkeren. Het personeel is vriendelijk en attent!

Prijs kwaliteit is goed #tevreden

Geen waterkoker op de kamer. Maar daar was men van op de hoogte

Kamer was goed, schoonmaak ook. Prijs kwaliteit verhouding is goed. En alexundirium was op loop afstand. Ideaal.

Ditmaal rumoerig

Ik heb vragen al meteen na mijn vertrek ingevuld, nu heb ik opnieuw de mail binnen !!! Ditmaal rumoerige mensen die daar verbleven, boerengedrag ( Harde boertjes laten, hard praten tot laat op de gallerij ) Waren collega's van elkaar ( stonden 2 bedrijfsbusjes op de parkeerplaats) Daarna laat op de avond : Een stel ruzie op een asociale manier , schreeuwen, asociale vocabulaire ! Die man werd geslagen door zijn vriendin. Vreselijk publiek ditmaal, ben eerder vertrokken uit hotel

Volgende keer toch maar een ander hotel.

Prijstechn.(98 euro) ten opzichte van de simpele sombere kamer met stalen rolluiken als gordijn. Vrij krap voor "grote" mensen. Jammer dat er meerdere hotels dicht waren en we geen andere keus hadden .... En een "heel" krap parkeerterrein. (Speciaal voor normale of mini auto's).

positief ; je kunt 2 kop koffie of thee zetten op slaapkamer.

Voor deze prijs een prima acco om gewoon te slapen in de buurt van iets waar je naartoe wilt.

Het was iets kleiner dan gedacht.

Zeer vriendelijk personeel. Accommodatie geboekt vanwege gunstige ligging t.o.v. feest dezelfde avond. Bed sliep prima.

ik had na aankomst willen etten, de soep was niet te eten veel te zout. en ook de andere producten waren veel te zout werd bevestigd door dienst doende personeel. Personeel deed uitstekend zijn best

Fijn personeel, behulpzaam en vriendelijk.

Oude inrichting, parkeerplaats onder raam, weinig comfort, geen nachtkasten en stopcontact naast bed.

Fijn personeel, behulpzaam en vriendelijk. Gratis parkeerplek

Erg gedateerd. Jammer, want het is verder een prima locatie.

Het is erg gedateerd. De kamer was schoon. Maar ik had een klacht over de kraan in de badkamer van de wasbak, die spoot alle kanten op. Dus de boel werd zeiknat. En er was een lamp kapot. Toen we na drie dagen weg gingen, was er nog niemand wezen kijken. Dus niks aan gedaan. En waar je je spullen op kon leggen in de badkamer was helemaal scheef gezakt. Het is allemaal toe aan een goede opknapbeurt!!!! En met het ontbijt liep er wel steeds een dame rond om bij te vullen. Alleen deed ze dit niet zo vaak? Beetje raar. Dus er was niet meer alles voorradig.

Beneden bij de receptie en bar deed het personeel erg hun best voor je. En dat was netjes.

Eens en nooit weer

Piepkleine kamer , alleen bed , raam ditect aan doorgaande galerij , dus voorbijgaande gasten zien je zo op bed liggen , dus rolluik omlaag , dan erg bedompt , geen airco , geen zitje , in badkamer grote wolken stof/schimmel in ventilatie . Kamer voelt als gevangenis kamer , en voor 85 euro hebben we altijd veeel betere kamers , absiuut t geld niet waard .

Eigenlijk niets

Een prettig en compleet verblijf voor een goede prijs.

Geen airco, dus een vrij warme kamer. Dus raam open, maar dat is nogal luidruchtig (aan de westkant).

Zeer vriendelijke ontvangst, redelijk uitgeruste kamer, goed diner en goed ontbijt, gratis parkeerplek bij het hotel. Goede ligging t.o.v. werk en nationale verbindingen, en vlakbij Kralingse Bos/Plas.

Prima plek voor overnachtingen, dichtbij OV en snelwegen, goed bed en vriendelijk personeel

Warm in de kamer. Omdat rolluiken dienen als gordijnen, is het niet mogelijk door een raam open te zetten te ventileren.

Vriendelijk personeel, uitstekend (stevig) bed, fijne douche, parkeeroptie achter hotel.

Eenvoudige accommodatie met gastvrij personeel

De geluidsoverlast in de nacht. Veel zwaar en doorgaand verkeer. het ontbijt was erg sober.

De gastvrijheid van het personeel was uitstekend. Daarnaast was de kamer prima schoon op beide dagen.

Veel ruimte tot verbetering op niveau van faciliteiten en infrastructuur.

Rookgeur in (bad)kamer. Heel warme kamer zonder airconditioning. Defecte slagboom naar parking. Geen dopje om wastafelafvoer mee te dichten.

Heel lekker ontbijt met mogelijkheid om buiten te eten in het zonnetje. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Locatie en personeel prima. Fijne gratis parkeerplekken

Douchegel niet bijgevuld !!!

Ligging, personeel, gastheer was heel aardig, ook behulpzaam, ben zijn naam vergeten.Mijn kamer was nog niet schoongemaakt,hij regelde dat het dan in orde gemaakt zou worden en vroeg of ik anders een andere kamer wilde . Hij had mij korting gegeven bij de uitsmijter en frisdrank was vh huis ! Top !

Het verblijf paste bij de prijs!

Erg veel geluidsoverlast van het verkeer Hard matras Via trappen en een buiten galerij naar de kamers

Voor deze prijs was alles aanwezig en kon je niet veel meer verwachten Gratis parkeren De kamer was netjes Ontbijt was prima € 11,50

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Uitstekend restaurant!

Uitstekend restaurant! Simpele kaart maar ontzettend lekker klaargemaakt, goede hartelijke bediening. Je komt in dat simpele restaurant echt helemaal thuis na een dag werken.

Eerste en laatste keer.

De bedden waren keihard, de douchetegels waren goor, voor die prijs kan je toch wel wat meer comfort en hygiene verwachten. ook totaal geen mooie kamers, oude inrichting. Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Niets beviel ons.

6,0
    De ligging ten opzichte van het openbaar vervoer en de...

De kamers zijn klein. De bedden zijn echt aan vervanging toe, nacht kastjes kunnen niet naast het bed staan zo bekrompen is het. Gordijnen stuk. Rolluik wil niet naar beneden. Om de verwarming lager te zetten moet je onder tafel kruipen. We hadden drie kamers geboekt en op iedere kamer was er wel gammel of niet functioneel meer. Buiten het gebouw is de bestrating erg slecht. De groenvoorziening ziet er haveloos uit. Relatief was het een goedkope overnachting, maar het was ook niet veel.

De ligging ten opzichte van het openbaar vervoer en de autobaan . Gratis parkeren. Ontbijt hebben we niet gebruikt daarover geen mening. De ontvangst bij aankomst uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Goedkoop en zo ziet het er ook uit

De badkamer. Toiletbril zat scheef op de pot, er zat kauwgum aan de handsteun boven het bad en het afdekschildje van de douchestanghouder ontbrak en er zat een smerig doekje ingepropt.

Goedkoop

5,5
    SUPER SLECHT!

Personeel had geschreeuwd tegen ons kamer was niet compleet Klanten werden al naar binnen gebracht terwijl wij nog binnen waren en de kamer was toen nog niet eens schoongemaakt

badkamer

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

We hebben er van genoten om een bezoek te brengen aan Rotterdam, dat is echt wel de moeite

Bij aankomst op de kamer was er een vieze geur, waarschijnlijk is er gerookt in de kamer, alhoewel wij moesten handtekenen dat we niet gingen roken op de kamer, geen probleem wij roken niet. Ons bed viel mee, maar dat van onze vrienden niet, dat was versleten blijkbaar. S'morgens bij het douchen geen douchegel, wel bij het aanrecht maar die in de douche was niet bijgevuld.

Het ontbijt was lekker.

Slechte nacht door verkeerslawaai en slecht bed.

Enorm geluidsoverlast, de hele nacht ronkend verkeer dat langsreed (kamer 7). Kon ruiken dat er toch was gerookt op de kamer. Geen fijne bedden, te deinerig en ik voelde de veren in het matras. Hygiene liet te wensen over: silvervisje op de badkamer en zwarte schimmelvlekken tussen de tegels bij het bad. We hebben niet goed geslapen.

Dichtbij waar we moesten zijn en prima parkeermogelijkheid op het hotelterrein. Konden thee zetten 's ochtends, daar was alles voor aanwezig op de kamer.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

voor 1x was het te doen maar wij kiezen de volgende x toch voor iets anders

het pad naar de kamer lag los en de stenen lagen schots en scheef het ziet er daardoor onverzorgd uit geluidsoverlast vd auto's viel ook tegen

de kamers waren gedateerd en erg klein , er hingen overgordijnen voor de ramen die half uit de rails waren ook zat er een rolluik aan de buitenkant maar die was stuk . waardoor het erg gehorig was het hotel staat nl aan een kruising met stoplichten !!!!!!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goede bereikbare locatie voor een gunstige prijs

Overnachten voor een gunstige prijs (en gratis parkeren wat je bijna nergens vindt in de stad!) op een goed bereikbare locatie. Slechts een paar honderd meter vanaf de snelweg, en OV (trein en metro) op 800 meter lopen. Fijne bedden en nette badkamer. Van het ontbijt geen gebruik gemaakt omdat er genoeg leuke zaakjes in de stad zitten. Ook het mega winkelcentrum en woonboulevard Alexandrium op loopafstand.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Nogmaals het ontbreken van stopcontacten op de kamer, dit is al jaren zo en kan gewoon niet meer aangezien iedereen een mob tel en evt wat anders op te laden heeft!

Ligging, vlakbij uitvalswegen, ruime parkeer gelegenheid, prijs/kwaliteitsverhouding, personeel (erg vriendelijk!) en ontbijt.

Redelijk tevrede

In onze kamer lagen stukken glas onder het bed. De kast voor je kleding die viel uit mekaar bij het aanraken. De schroeven kwamen los. In de wc lag bloed.

Ontbijt was heerlijk en de mensen heel vriendelij k en behulpzaam

Goed,niets op aan te merken.

Bij ons eindelijk niets...😊😊😊😊

We hebben daar naar onze zin,pluspunt De kleine hond kan steeds mee naar het hotel.Personeel zijn altijd vriendelijk en op de duur ken je het personeel dan wel.Top personeel

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prima en aanrader voor een snelle tussenstop!

Het aantal stopcontacten in de kamer valt zwaar tegen! 1x vd schemerlamp.. naast het bed geen stopcontact, jammer want je wil graag je telefoon opladen en naast je bed hebben 's avonds, maar dat gaat niet.

locatie is erg goed, je bent snel bij de snelweg. Ik had een kamer op de beg grond wat erg fijn was ivm de zware spullen die ik had. Auto staat praktisch vd deur. Personeel erg vriendelijk!

Leuk personeel maar bed(koude kamer, dun deken) is niet voor herhaling vatbaar.

Dun deken vond ik heel erg naar aangezien het erg koud was in de kamer!

Makkelijke bestelling geplaatst om eten te bestellen in de buurt, erg vriendelijk personeel!!

Simpel maar prima verblijf voor 1nachtje met vrienden

wasbak in de badkamer was kapot (deed het wel maar zaten overal scheuren in), weinig lampen o.i.d. in de kamer waardoor het heel donker is, geen extra deken in de kamer (wij hadden het snachts koud een extra deken was nergens te bekennen)

Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed bereikbaar met de auto en gratis parkeren, kleine 10 minuutjes lopen naar Alexandrium

• Beoordeeld op: 2 december 2017

zelf temperatuur regelen op de kamer. Met de auto(navigatie) beetje lastig te vinden in donker. Het ligt aan de ventweg en die lijkt op een fietspad.

goede prijs/kwaliteitverhouding

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Goed voor één nacht, dus kort verblijf

Er waren geen handdoeken aanwezig in de badkamer. Gelukkig merkte ik dit op tijd en niet nadat ik al gedoucht was. Heb deze bij de receptie moeten ophalen. Wasbak was gescheurd, gelukkig lekte deze niet. Zakdoekjes in de tisseudoos waren op. Vond het niet fijn dat de deur van de hotelkamer buiten was en dat iedereen daar zo naar toe kon lopen. Was niet afgesloten beneden met aparte deur naar hotelcomplex.

Het bed was hard maar wel oké. Het was schoon.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prijs kwaliteit goed hotel.

Onze kamer lag aan de kant van de straat en het was op zaterdagavond heel lawaaierig. Misschien beter tijdens de week....

Kamer en ontbijt waren goed. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ontbijt was goed

De kamers op de begaande grond zijn erg gehorig. Tv bovenburen, douchen bij de buren en het door spoelen van het toilet alsof het in je eigen kamer gebeurd

• Beoordeeld op: 4 november 2017

basaal functioneel

Het rolluik kon niet meer naar boven daardoor was de kamer donker. Melding gemaakt dat een lamp kapot was, maar dat is niet gerepareerd tijdens het verblijf

Redelijk aanbod aan etenswaren bij het ontbijt

Functioneel.

Was geen vitrage, iedereen kon naar binnen kijken. Rolluiken waren kapot. Erg veel lawaai van buiten. Begon al om 7.00 uur, was waarschijnlijk hovenier.

Badkamer, beddengoed en handdoeken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

De meubilair is wat verouderd, maar alles wel schoon.

De buitenkant van het gebouw erg vies. Ook de rolluik voor de slaapkamerraam. Dat oogt niet.

De meubilair is wat verouderd, maar alles wel schoon. Omdat de kamer niet groot is, is er naast het bed alleen 2 eettafelstoelen aanwezig. Krappe ruimte om er een tijdje op te moeten zitten. Alleen pal bij de TV. Ontbijt was prima. Geen overbodige luxe, maar dat vindt ik ook niet nodig

Eens, maar nooit weer.

Sjofele, kleine kamer. Schimmel in de badkamer ws door ontbreken van ventilatie. Kamers liggen bijna op het zeer drukke kruispunt, dus heel slecht geslapen.

Vriendelijke bediening

Parkeergelegenheid

Via booking.com had ik een boeking gedaan waarbij je tot een dag van te voren kosteloos kon annuleren en waarbij je ter plekke kon afrekenen. Toch is mijn creditcard gereserveerd voor een betaling. Dit staat haakt op de voorwaarden waarvoor ik een 'duurdere' kamer heb geboekt. Want de kamers waarbij je met cc betaald, waren goedkoper. Er is ter plekke betaald en nog steeds staat de reservering op mijn cc.

Parkeergelegenheid

praktisch

Rookpaal voor onze kamer waardoor tot 1 uur 's nachta diversw mensen stonden te praten ( groepje italianen)

ivm familieomstandigheden konden ze kamers vrijhouden

niet voor herhaling vatbaar.

rooklucht op kamer. ontbijt sober. kamer sober. menukaart; weinig keus, in verhouding duur.

bediening was vriendelijk. locatie. je loopt zo naar het Kralinger bos. Vlakbij Alexander shopping centra.

Voldeed.

Toiletbril zat los (gemeld bij receptie). Luxaflex kon niet open (gemeld bij receptie). De kamer was wel heel erg basic, ongezellig. Geen lift. We hadden bij de reservering gemeld dat we ervan uitgingen dat er een lift is en dat één van ons moeilijk trappen kan lopen. We hebben géén reactie gehad dat er geen lift is. Dat ontdekten we pas ter plekke.

Locatie, prijs en ontbijt. Personeel is vriendelijk.

Voor de prijs, prima.

De kamer was niet erg schoon bij aankomst.

De kamer was niet heel erg schoon maar de service was heel goed. De dames hebben nog eten gemaakt nadat de keuken dicht was om ons tegenmoet te komen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Toppie

Voor deze prijs viel er niets tegen

Personeel erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam: onze complimenten!! Kamer: alles wat er moest zijn dat was er ook. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding Aanrader voor citytrip Rotterdam

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

goede prijs / kwaliteit verhouding (65 euro)

Gordijnen niet volledig sluitend. Rolluiken vies aan de buitenkant, 1 gloeilamp defect. In kamer hing geur van tabaksrook....(niet recentelijk).

Kamer in prijs/kwaliteit verhouding (67 euro), hygiëne acceptabel, prettig dan men vrij kan parkeren.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De kamers kunnen beter

Ontbijt was goed Kamers slecht verlichting wat er niet doet rollenkeuze drievierde gesloten wou niet open dus donkere kamer bad kamer afvoer was bak lek dit komt niet van een dag was al langer zo

voor herhaling vatbaar!

alleen stopcontacten voor de opladers in de badkamer en niet in de slaapkamer. Hoge drempel in het restaurant bij entree vh restaurant, met een mini scootmobiel even aanpassen / opbeuren, maar eigenlijk een 'minor' probleem!

het voldeed aan verwachtingen, niet teveel en niet te weinig, precies goed!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Het was erg warm op de kamer. Het was buiten ook 30 graden dus het kan bijna niet anders, maar ik had snachts graag de deur open gezet om het door te laten waaien.

Vriendelijk personeel en de kamer zag er netjes uit. 's Avonds in het restaurant gegeten, was ook prima. Hotel ligt dichtbij de snelweg, dus is makkelijk te bereiken!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Simpel verblijf...

De parkeerplaats ligt een beetje verscholen..staat niet echt goed aangegeven. Onze kamer lag in het bijgebouw...beetje Amerikaans motel idee. Kamer was wat sober qua uitstraling.

Het ontvangst was erg vriendelijk en we konden (tegen betaling) eerder inchecken

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Het gebouw is niet zo goed geisoleerd, buren zeer goed hoorbaar.

De vriendelijkheid van het personeel, parking is dik ok, en zeer goed ontbijt, alles vers.

Vermoeiend en niet fijn, alleen het personeel was erg goed en terras en restaurant en inrichting wel

De kamer en badkamer kun je gewoon slopen en opnieuw bouwen, heel oud en niet goed, al het interieur, de badkamer ook zwarte schimmelranden, badkuip, de douche was daarin, hoge instap en de douchekop liep de waterstraal gewoon vlak omlaag, dus je moest de douchekop in je handen nemen om te douchen. Waterkranen, oud en 1 voor warm en 1 voor koud water, heel lastig en erg luid. De muren erg dun, altijd veel herrie in het hotel. 2 nachten niet kunnen slapen door de herrie. Bed oud en niet schoon, geen stopcontact naast het bed. Er waren maar 3 stopcontacten in de kamer, 1 erg hoog en 2 waarvan er 1 een lampje in hoort, dus heb je maar 2 stopcontacten ter beschikking. lampen boven het bed, 1 kapot. Naast de kledingkast was ooit een tl-buisje, gewoon open en geen buisje erin, dus geen licht. De galerij was leuk en gaf wat vrijheid, maar het nadeel, dat iedereen, onbevoegden er ook konden komen, kamers via trap bereikbaar en dat is gewoon open. Trappen, geen lift, nou... sjouw je je te pletter met al je spullen !!! Kamer heel oud en niet goed, niet schoon voor afbraak aan te bevelen. Matras bed voelde je de vering doorheen, ben op het dekbed gaan liggen om het uit te houden. Ligt trouwens niet aan het schoonmaak personeel, je kunt oude verouderde tegels bijv met schimmel niet meer schoon krijgen enz. ook voor de kamer, want beddengoed en handdoeken waren schoon, maar de matras zelf niet en het bed, de stof ervan ook niet, vol vlekken. Als de inrichting dermate verouderd is, kan het schoonmaak personeel er ook niets meer aan doen !!! Niet aan te bevelen, dit hotel en ik ga er nooit meer heen. Kamer, oud stinkhok. Geen airco, 's avonds maar de deur open gooien om lucht binnen te krijgen. Raam kon alleen op een kier open, dat moest dan 's nachts anders stikte je in die kamer, maar dan had je weer last van alle geluiden. Rolluik met ouderwets draaisysteem, wat moeilijk ging. Jammer, alles moet vernieuwd. Prijs en kwaliteit dus niet in verhouding.

Het personeel is echt super goed, vriendelijk en erg behulpzaam en lief !!! De galerij voor de kamer is ook leuk, heb je wat vrijheid, om bijv 's avonds even te zitten. Het restaurant en terras erg mooi en gezellig en verzorgd, dat doet het personeel !!! Parkeren op eigen terrein, met slagboom, ook uitstekend.

Goed uitgerust voor een belagrijke meeting de volgende dag.

De bewegwijzering naar het hotel is op zijn zachtst gezegd knullig. Die heeft mij behoorlijk in verwarring gebracht.

Goede slaapgelegenheid tegen een gunstige prijs. Er was nergens gebrek aan. Het personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Verder goed

Zie bovenstaand misschien aangeven rekening te houden met elkaar

Kamer was goed beetje last van het verkeer en van andere gasten die midden in de nacht lawaai maakten.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Prijs-kwaliteisverhouding viel erg tegen.

De locatie viel helaas erg tegen, heel gehorig. Totaal geen rust/vakantie gevoel. Housekeeping kwam al om 09:00 aankloppen bij de buren, hierdoor werden wij gelijk al wakker. Prijs-kwaliteitsverhouding viel tegen.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Voor een nacht ging het wel, voor langer niet geschikt.

De staat van onderhoud van onze kamer en sowieso van het geheel was niet best. Veel achterstallig onderhoud.

Het ontbijt was prima en het avondeten was ook heel redelijk

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Voor een nachtje te overbruggen in Rotterdam is het prima.

De staat van de kamer welke een opknap beurt kan gebruiken. De gordijnen die half los hingen, de afstandbediening zonder batterijen. Helaas zijn de kamers gehorig (vooral als iemand om 02:00 gaat douchen) en hoor je aan de straatzijde het verkeer.

Gastvrijheid van het personeel en de locatie welke relatief dichtbij het openbaar vervoer ligt. Een eigen afgesloten parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

voor ons geen tweede keer.....

Niet schoon, slechte bedden op wieltjes, kapot rolluik, zeer gehorig, kleine kamer, kapotte plastic bekers waar de thee en koffie zo weer uitliep......

Badkamer was redelijk, personeel vriendelijk

Ideale locatie.

Het was best warm in de kamer. De kamer is geluid gevoelig.

Ideale locatie. Alexandra station is dicht bij met daar een winkel centrum. Snelweg is niet ver van hotel.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Oude, smoezelige en slecht onderhouden kamers.

Oude, smoezelige en slecht onderhouden kamers. Kamer rook muf en ook de het meubilair en matrassen zijn al sinds het jaar 2000 aan vervanging toe. Tevens erg rumoerig aan de straatkant. Al met al een waardeloos hotel met een schofterige prijs/kwaliteit verhouding. Voor mij de enige en ook laatste keer Campanille. Wel is het personeel erg vriendelijk en hulpvaardig.

Prettig verblijf met vriendelijk personeel.

Niets viel tegen.

De vriendelijkheid van het personeel. Het is een drie sterren hotel en in dat opzicht is het een uitstekende accommodatie met de juiste prijs. Het is natuurlijk geen Hilton. De kamers roken fris, gedesinfecteerd. De kamer is eenvoudig maar alles wat je nodig hebt, is er. De kamer heeft een grote digitale televisie met heldere zenders voor iedereen. Het ligt vlak bij het Alexandrium dus je bent met de trein of metro zo in het Centrum.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Bedwantsen en vieze badkamer

Badkamer was vies, zat onder de kalk aanslag van het harde water. Tegels waren er oranje van. Op de schone handdoek lag een haar en op het bed zaten beestjes. Toen ik dit meldde aan de receptie zeiden ze dat ze zoiets nog nooit hadden gehoord, (echt niet!?) maar dat ik vast een fijne dag zou krijgen want de zon scheen. Dus niet alleen was de kamer ver onder de maat, ook de client service was slecht. Wat mij betreft was dit een eerste maar ook een laatste keer.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

redelijk hotel als je in de buurt iets wilt bezoeken.

De douchekop was kapot, bedden doorgezakt en ontzettend rumoerig.

Dicht bij metro, de prijs is erg laag. Voor een nacht op doorreis ging het wel. Mocht een relax vakantie willen met iets meer luxe als thuis is dit zeker geen aanrader Pluspunt is dat na klacht van douche we meteen andere kamer kregen. Meiden achter de bar zijn erg jong, maar doen wel super hun best.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Hallo Rotterdam

Ik had aan gegeven dat ik geen invalide badkamer wou en kreeg er toch een! Badkamer is niet zo fris. Heeft echt een opknapbeurt nodig. Grote scheuren in de wastafel, plas geur dat blijft hangen, vieze voegen.

De locatie en auto staat voor de seur

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Sfeerloos, rugpijn na een nacht in die bedden.

Voor de prijs is het een prima hotel. Goede sanitaire voorzieningen, lekker harde waterstraal, extra verwarming.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

voor de prijs zou ik een ander hotel kiezen buiten het diner

weinig handdoeken voor 2 personen en van Zaterdagnacht op Zondag veel herrie van buren onder ons we hadden kamer met uitzicht tuin volgens boeking maar was parkeerplaats

Het ontbijt was redelijk voor de prijs vonden we het wel een beetje karig zeker op Zondag lang moeten wachten op brood enz dus maar wat minder gegeten jammer dat er niemand is die extra aanwezig is voor in de keuken want de 2 dames liepen hun benen onder hun gat voorbij Diner was uitstekend daarom ook onze goede fooi dank u

Basic kamer, basic prijs

Door rolluik voor het raam geen ventilatie mogelijk; daardoor erg warm en benauwd in de kamer. Niet comfortabel.

Lage prijs, gratis parkeren voor de deur, vriendelijke staff

Lage prijs.

Kamer stonk naar sigaretten. Onvoldoende croissants en broodjes voor het ontbijt. Werden ter plaatse afgebakken en moesten soms wel 20 minuten wachten. Waren dan ook binnen de minuut weer op omdat iedereen zat te wachten. Confituur wasmachine op en was volgende dag niet aangevuld.

Lage prijs.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Het bed was heerlijkkkkk.

De kraan bij de douche die was niet in orde. En er was weinig suiker op de kamer. We houden beide van heel veel suiker in onze thee.

Het bed was heerlijkkkkk.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Een tegenvallende ervaring.

Bij aankomst te horen gekregen dat de keuken in het weekend gesloten is. Dat staat niet in de info, anders hadden we dit hotel niet uitgezocht. We moesten er dus weer uit om te gaan eten en hierdoor was ook ontbijt op de kamer niet mogelijk, maar moesten we het ontbijtbuffet gebruiken in de eetzaal. De kamers zouden geluiddicht zijn. Ook dit klopt totaal niet. Wij zaten aan de kant van de weg en hebben de hele avond luid en duidelijk het getik van de voetgangersoversteekplaats, alsmede het langskomende verkeer gehoord, ondanks het gesloten rolluik. Verder was in de badkamer geen toiletborstel aanwezig en ontbrak een badmat, waardoor de vloer drijfnat was na een douche, ondanks het douchegordijn. Ook was er schimmel waarneembaar en liet de kalk los van het plafond. De hoofdkussens waren klein en vreselijk slap, waardoor lezen in bed onmogelijk was. Tevens maar 1 kussen per persoon.

Personeel was vriendelijk genoeg, al liet men na bij afrekenen te vragen hoe het verblijf bevallen was. De wifi op de kamer was goed.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima kamer voor een weekendje Rotterdam.

Badkamer verouderd maar alles werkte en was aanwezig (föhn, zeep).

Vriendelijke medewerkers! Zowel bij receptie als de kok! Snelle maar prima maaltijd 's avonds in het restaurant gehad. Kamer prima, goed bed, badkamer wat verouderd (douchen in bad met een douchegordijn) maar wel een goede douchestraal (al ging er veel wat via het douchegordijn op de vloer, zou men beter iets anders voor bedenken. Of het bad eruit halen en een nette douche maken). Ontbijtbuffet prima, keuze broodjes was niet heel groot. Koffieautomaat gaf geen lekkere koffie. Je kon zelf verse sinaasappelsap persen. Auto gratis parkeren bij het hotel. Waterkoker voor kopje thee of koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding.

De schoonmaker kwam binnen 's morgens terwijl wij die dag gewoon weer zouden uitchecken. Muren in badkamer niet heel schoon.

Heerlijk dat er een bad aanwezig was in de kamer. Dichtbij Alexandrium

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Ligging centraal, t.

Het hotel wordt erg slecht onderhouden: Wel een bad maar GEEN badstopje. Verstopte wastafel. Wastafel aan 2 kanten gebarsten, een nieuwe wastafel kost een paar tientjes!!! Het is alsof niemand de kamers nakijkt op onderhoud. De prijs van het ontbijt, (11€ )te hoog voor deze hotelklasse.

Ligging centraal, t.o.v. centrum, uitvalswegen snelweg. ruime parkeerplaats. Ruime bedden 1.60x2.00. Extra verwarming in de badkamer. We kregen meteen een andere kamer aangeboden toen bleek dat de wastafel verstopt was. Personeel bij de receptie heel behulpzaam!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima om een of twee nachten te slapen voor een zacht prijsje.

Matrass erg hard. Het was niet helemaal schoon. Achter nachtkastje bv zag ik een hele oude rodewijnvlek, heel vies. Hier en daar stoffig. Hotelkamers kunnen een opknapbeurt gebruiken. Kamer is alleen om te slapen, ongezellig om overdag in te verblijven.

Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Ik zou hier niet meer boeken tenzij het hotel een hele grote opknapbeurt krijgt!

Allereerst werd de kamerprijs direct van mijn creditcard ingehouden terwijl dit alleen ter controle zou zijn. Betalen hoefde pas ter plekke. Niet netjes! Dan: muizen op de kamer. Live in action tijdens de nacht ( die daardoor verstoord werd).IJverig, door het hotel klaargelegde koekjes, verslepend door de kamer achter een grote kledingkast. Na melding werd niet een andere kamer aangeboden doch een ongediertebestrijdingsteam zou worden ingeschakeld. Verzoek om andere kamer moest zelf gedaan worden en werd wel meteen ingewilligd. Netjes was dat de lunch niet betaald hoefde te worden!

De locatie gezien het doel van de reis. Dichtbij uitvalswegen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Campanile Hotel & Restaurant Rotterdam Oost