Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Gouda 3-sterren

Kampenringweg 39-41, 2803 PE Gouda, Nederland

#10 van de 11 hotels in Gouda

Verblijf goed binnenkomen snachts ze weer moeilijk

Hebben ruim 20 min voor het hek gestaan omdat de portier niet wist hoe het open moest en dat is zeer vervelend om 24.00 uur eerst telefonische kontakt met de man moeten zoeken reageerde niet op de intercom daarna hebben wij moeten uitleggen hoe het werk wij waren zweer boos op de man die na ruim 20 min alleen maar sorry kon zeggen

De kamer was goed

Ontvangst en vertrek bij nachtportier verliep moeizaam.

Ontvangst en vertrek bij nachtportier verliep moeizaam. Wachten voor het hek Niet weten over afhandeling van de boeking Onduidelijkheid over vooruitbetaling

De booking via booking.

Man bonst onaangekondigd hevig op de deur en roept mijnheer Hallo opendoen. Wakkergeschrokken en in paniek geraakt doe ik open. Sorry mijnheer dacht dat deze kamer leeg was, 8 uur smorgens. Navraag bij de receptie leerde mij dat de medewerker een fout had gemaakt en dus verantwoordelijk was voor mijn verstoorde nachtrust. Meer dan een simpele, ja het is mijn fout sorry, kon er bij haar niet vanaf. Geen hotel om terug te komen.

De booking via booking.com was niet aangekomen in het hotel. De manager van dienst heeft dan nog een kamer kunnen regelen van iemand die al was uitgecheckt. Voor deze kamer is dus op 1 dag twee keer de volle prijs betaald. Dus verwacht je voor €85 toch wel wat prive, en rust.

de locatie was bijna niet te vinden, zelfs niet met een...

de locatie was bijna niet te vinden, zelfs niet met een routeplanner. ook een bedrijventerrein is niet mijn eerste keus, liever wat meer groen. tenslotte is het centrum van gouda te voet niet/nauwelijks te bereiken

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Dit hotel biedt qua prijs en kwaliteitsverhouding wat men kan verwachten.

Omdat het hotel zich niet in de directe omgeving van Gouda bevindt bleef ik de eerste avond in het hotel eten. Qua restaurant vind ik dat niet gezellig en de menukeuze niet erg aantrekkelijk. Bediening was vriendelijk.

Het ontbijt was over all lekker. Gekookte eieren waren koud en de koffie niet lekker. Bed heel goed.

Matig hotel met goed personeel

Koffie niet te drinken, lift en gangen niet schoon vol met spinnerag en spinnen, toiletknop erg vies aan binnenkant, erg oudbollig,entree niet erg toegankelijk voor gehandicapten

Personeel was goed en vriendelijk ontbijt was netjes

Volgende keer als ik in de buurt ben zoek ik een ander hotel.

Meerdere dingen. Van onze groep hebben een aantal zeer slecht geslapen door verouderde matrassen, de bediening in het restaurant/terras was ondermaats, bij het bestellen van een drankje werden we nog even gesommeerd dat we de glazen zelf wel hadden mee kunnen nemen. Vanaf toen werd er helemaal niet meer aan de tafel geserveerd. Het eten in het restaurant was niet lekker. Het ontbijt was niet tijdig klaar, toen ik had gegeten werden er pas eieren etc. klaargezet. Na het douchen was de hele kamer ondergelopen met water omdat er geen afvoer in de vloer van de douche zat. Opzich was de kamer niet vies maar er liepen wel veel insecten door de trapgaten. Tenslotte is de betaling verkeerd gegaan en is de overnachting zowel via pin betaald als via de creditcard reservering. (DIT IS NOG NIET OPGELOST)

Het hotel lag voor onze reis op een goede plek. Omdat we de motorfietsen ergens moesten parkeren was het fijn dat de parkeerplaats met hekwerk afgesloten werd in de nacht.

Oude kamers

Kamer was oud. Keihard matras. Constant geraas ventilator. Vieze douche ( haren). Dat was eens maar nooit weer...gelukkig was het maar voor 1 nacht...

Het water was heerlijk warm

Dat personeel bij bellen en aankomst alleen Engels spreekt. Ook geen zinnetje van excuus alleen Engels en indien nodig collega erbij.

Zeer comfortabele kamer, uitstekend ontbijt

Gezellig verblijf met goede vrienden

Ontbijt! Zie boven

Alles was prima. Ontbijt viel tegen. Werd niet goed bijgevuld. Als je wat later was, had je geen croissants. Wij kwamen zondag kwart voor tien, waren net op en werden niet bijgevuld. Ook niet op maandag. Daar kan het hotel veel meer uit halen. Meerdere etenswaren waren op.

4,0
    Ontbijt was goed

Bij het inchecken werd je geholpen door een Engelse dame vindt ik niet netjes je bent in Nederland (Engels is niet ons sterke kant) Geen wc borstel bij het toilet Matras niet goed leek wel dat wij op de veren zelf sliepen Veel lawaai s'nachts Er lag nog rommel onderbed van ander klanten Jammer dat er geen extra handdoek aanwezig was

4,5
    JE KON SLAPEN EN DOUCHE

DE KAMERS VEROUDERD EN KLEIN EN VOORAL BLOEDHEET GEEN AIRCO OF VENTILATOR EN DE RAMEN GINGEN MAAR HEEL KLEIN STUKJE OPEN DEUR LATEN OPENSTAAN WAS GEEN OPTIE DAAR ER EEN GROTGE LAMP NAAST DE DEUR BRANDE

ONTBIJT OK ? VRIENDELIJK PERSONEEL AAN HET ONTHAAL

Doorgaans hotel in het industrie gebied , geen tweede keer meer .

De kamer was erg klein en warm geen airco , bed niet comfortabel erg hard en erg slechte kussens , ontbijt matig .

Heel vriendelijk personeel en de locatie

mooie omgeving om te fietsen ,en prijs kwaliteit is het hotel oke , ik kom nog wel eens terug

wel ver van het centrum ,maar aangezien wij altijd onze fietsen bij hebben ,is het te doen ,zo'n 15 min met de fiets en je bent in het mooie centrum van Gouda

goed ontbijt ,kamer was oke ,maar een douchegordijn in het bad vind ik niet leuk.ook de wc had een vies geurtje.maar prijs kwaliteit oke

Meer moet het niet zijn voor 1 nacht

Indien geen wagen best ver v centrum Bij kamers achteraan veel lawaai van autobaan

Vriendelijk personeel, ontbijt was best in orde voor een goed begin vd dag.

te duur en vervelende ervaring

:( Bij terugkomst op de derde dag bij mijn kamer stond de deur open..... de kamer/badkamer was gedaan dus ik neem aan dat de deur daarna open is blijven staan. Niets van mijn bezittingen was verdwenen. Erg vervelend gevoel. :( Erg veel storend geluid. Combinatie van airco en (vooral) geluid verkeer van de snelweg.

Prijs/kwaliteit goed

Het overige personeel was erg makkelijk met het opruimen en schoonmaken van de ontbijtzaal/terras. Tafels bleven met glazen en kopjes onnodig lang staan als de mensen allang weg zijn, dit ziet er erg slordig uit. De tafels na gebruik goed schoonmaken met een schoonmaakmiddel zou goed zijn. Er was tijd voor, want personeel loopt met lege handen weer naar binnen.

De prijs van de kamer en de behulpzaamheid en bekwaamheid van de receptionistes. De kamer was schoon.

Niet voor herhaling vatbaar !!!

De kamer zelf is echt in verouderde staat en hebben dringend een poets-opknapbeurt nodig. Schimmel in de waterkoker!!!! Matrassen (als je op een week gebrekkig wil zijn moet je daar gaan slapen)!!! Het ontbijt: Sponsen broodjes(zoals bij een Mc Donalds), roerei (bak was steeds leeg en als het gevuld werd was het net genoeg voor 4 man dus de 5de kon weer een kwartier wachten, het spek zwom in eigen vet, gekooke eitjes waren koud, zelfs niet meer lauw, reservebak van koffiebonen van koffiemachine zat vol met vliegjes (kan je je voorstellen dat er zo een vlieg mee doormaalt met een koffieboon??? 1 persoon verantwoordelijk voor heel het ontbijt, en dan zegt die receptioniste bij het uitchekken, we zouden ook willen dat het anders was, maar ja, u moet het doen met wat wij u kunnen bieden !! Als voedselinspectie daar ooit binnenvalt kunnen ze het boeltje sluiten

Avondeten ok Badkamer ook ok

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Aardig hotel voor 1 dag en voor die prijs.

De kamer was aan de kleine kant. en er was een waterpomp (buiten) die om 7.00 uur veel lawaai maakte. Er was ontbijt tot 09.30 uur (beetje vroeg) en kost €11,50 en dit was het niet waard, er werd om 9.00 uur niet meer aangevuld.

De prijs / kwaliteit verhouding was OK. Vriendelijk personeel.

De medewerkers bij de balie waren bijzonder vriendelijk en...

Vrij veel geluid als gevolg van de ligging (nabij de snelweg) Maar dit is gezien het type hotel, en dus de ligging, te verwachten.

De medewerkers bij de balie waren bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

redelijk hotel voor een goede prijs

Het wegdek naar de parkeerplaats, en ook de toegang tot de hotelingang zijn allemaal een beetje bumpy. Verder zouden er wel wat meer stopcontacten op de kamer mogen zijn. En nog een extra kussen.

Voor de lage prijs krijg je toch een redelijke kwaliteit. Natuurlijk is het niet het luxe hotel met ruime kamers en mooie aankleding, maar gewoon een doeltreffend hotel voor een overnachting. Niks meer, niks minder.

Prima plek voor een tussenstop.

Maar aan 1 zijde van het bed stond een klein "tafeltje", zou prettiger zijn als er aan beide kanten zoiets zou staan.

Met hulp van de kok is er een prima Irish Coffee gemaakt.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Het was betaalbaar en praktisch, maar volgende keer zoek ik een ander hotel

De kok was er niet, receptioniste moest koken, aardig geprobeerd maar was niet lekker. Verder is een hotel aan de snelweg nooit ideaal. Verder kun je de verwarming niet regelen en staat er een airco in de badkamer te loeien. Ik werd met hoofdpijn wakker.

Ontbijt was prima, personeel aardig

Het was een fijn verblijf, wel genoten.

Het belangrijkste minpunt is het lawaai van de auto's die op 100 meter op de snelweg reden. Er is moeite gedaan om het geluid te verminderen, maar in de nacht hoor je dit toch wel erg. Ik begrijp ook dat men zuinig zijn is met handdoeken, maar verwacht toch dat minimaal 1 kleine en grote handdoek per persoon aanwezig is. Reservehanddoeken zijn daarbij gewenst. Nu was er 1 paar handdoeken voor 2 personen, dat is toch wel wat weinig.

De service van de medewerkers was goed, ze zijn erg behulpzaam. De kamers waren netjes en opgeruimd. Ook jij dat je de auto nabij je hotelkamer kan parkeren. geeft een veilig gevoel. Geen lawaai van buren.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Dat jullie geen eigen vervoer had om iemand op te pikken van het station Gouda.savonds aankomen met trein en bus viel tegen.

kamer was schoon.en comfortabel.Nederlandse kanalen,maakelijk te bedienen.

Prima goedkope oplossing voor onze tussenstop!

Had geboekt met twee persoonsbed, maar kregen n kamer van twee losse bedden die uit elkaar stonden. T was maar een nachtje dus dat hebben we verder niet gemeld.

Gemak als “tussenstop” voor ons. Simpel hotel, niet te duur.

Het personeel was bijzonder vriendelijk.

De verlichting op het werktafeltje had beter gekund.

Het personeel was bijzonder vriendelijk. Het bed was van goede kwaliteit. De locatie was perfect voor het seminarie dat ik bezocht (in Moordrecht). Ook al is de snelweg dichtbij toch hoor je amper straatlawaai in de kamer. Ik kom graag terug.

Ok voor een keertje.

Hotel ligt verder weg van centrum stad en de gehele accommodatie is gedateerd; kan wel renovatie gebruiken. Kamer OK, spartaans en wat rumoerige ventilatie.

Uitstekend ontbijt, vriendelijke staf, fijne prijs.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Als een hotel over een bar beschikt mag je op z'n minst verwachten dat er dan ook kundig barpersoneel achter staan die weten wat een Irish Coffee is en het ook klaar kunnen maken. Heel erg minpunt.

Ontbijt was uitstekend op de bacon na, deze was veel te hard gebakken.

Ik heb daar geslapen.

Personeel bij aankomst, niet echt vriendelijk. Verder moest ik vragen om de vloer van mijn kamer schoon te maken, werd zomaar overgeslagen, misschien wel 2 dagen achtereen.

Parkeergemak. Bij het uitchecken was het personeel vriendelijk en gaf goede service.

Prima verhouding prijs/kwaliteit

We verblijven graag bij Campanile Gouda, het is een klein hotel, het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. De kamers zijn eenvoudig, niet bijzonder of luxueus, maar voor ons heeft dát juist zijn charme en geeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het ontbijt is altijd goed verzorgd.

Eenvoudig e gedateerd

Een gedateerd hotel, het halletje van de kamer is zonde van de ruimte. Simpele dingen zoals een kapstok ontbreekt.

Rustige kamer, geen last van buren of snelweg.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Tegenvallend kom niet meer terug.

Kamer was erg koud tocht onder de deur. In de bad kamer hing een elektrische kachel op tijd ingesteld , zeer ouderwets. Tv slecht beeld zelf hersteld. Het hele hotel is achterhaald in de lobby ligt oude tegelvloer en erg koud. Uitstraling slecht. Personeel zeer vriendelijk.

Locatie is goed, gratis parkeren. Personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Voor ons zeer goed

Geen wc borstel op toilet maar dat heeft re receptioniste ons uitgelegd

Prijs kwaliteit ze er goed..personeel heel vriendelijk..avond menu en.ontbijt prima...openbaar vervoer niet ver af

Personeel an de receptie was bijzonder attent, ook in het...

Voor ons had iemand in de kamer gerookt, dat was nog steeds merkbaar, we hadden natuurlijk moeten aangeven dat we een andere kamer wilden, maar dat hebben we niet gedaan. geen blaam op het personeel.

Personeel an de receptie was bijzonder attent, ook in het restaurant werden we heel persoonlijk behandelt. Dus een 10 voor alle medewerkers

Even wennen, maar alsnog heel fijn

Gebouw was oud en oogde kil, kamer was klein en gedateerd. De foto's toonden dit niet goed.

Schoon, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, dinermogelijkheden goed

Prijs kwaliteit in orde voor kort verblijf

We hadden gekozen voor een kamer met tweepersoonsbed ipv losse bedden, maar rolden naar het midden en voelden de veren in het matras. Toch goed geslapen. Het continue geruis van de A12 was even wennen, maar ook goed te doen. Wel last van geïrriteerde ogen...door de luchtkwaliteit? Iets anders?

Voor deze prijs is de kamer acceptabel. Schoon, maar eenvoudig. Oploskoffie en thee op de kamer. Televisie. Tassenrekje. Voldoende verlichting. Verwarming zelf in te stellen. Ons doel was enkel overnachten en ontbijten, bij een langer verblijf zou een zitje fijn zijn. Douche heeft een prettige straal, geen gemiezer. Tips voor een duurzaam/energiezuinig verblijf. Goed zo.

we hebben genoten het was zeer goed te doen voor een weekend dus we zijn tevreden.

We vonden het erg warm in de kamer en de kussens sliepen erg hobbelig en de water koker snoer lag op een zeer warme verwarming wat best link was de verwarming stond op 1 maar het leek of hij voluit aan stond wij hebben niet aan de verwarming gezeten.

Het ontbijt was lekker. We hebben ons vermaakt de thee op de kamer was heel uit nodigend en lekker.

Prima, erg genoten van Gouda en hotel. Waar vind je voor dit geld zo'n hotel incl. ontbijt!

locatie was net te ver van het centrum om te kunnen lopen

Kamer was prima en extra service met koffie en thee op de kamer is fijn. Geen geluid gehoord van andere kamers, persoonlijke aandacht en gezelligheid van het personeel vonden we het belangrijkste pluspunt.

Makkelijk te bereiken, eigen afgesloten parkeerterrein.

We waren er met koud weer en wind, konden het niet warm krijgen op de kamer. Bleef tochten met steenkoude lucht. Zijn hier al vaker geweest en hebben dit nooit zo ervaren. Mss lag het aan deze kamer en hebben andere kamers er geen last van.

Makkelijk te bereiken, eigen afgesloten parkeerterrein. Veel privacy. Prima kamergrootte

Prima voor één nacht.

Het ontbijtbuffet was niet berekend op de vele gasten die tijdens ons verblijf in het hotel verbleven. De messen waren op, de broodjes moesten regelmatig aangevuld worden, yoghurt moest in een soepkom geserveerd worden. Het ergste was het koffieapparaat waar mensen in de rij moesten staan en dat het 'eeuwig' duurde voordat er koffie of theewater uitkwam.

De kamers en het bed was goed.

Mooi weekend Gouda.

De eerste morgen bij het ontbijt was de koffie servies een probleem tot 10 min aanschuiven,de tweede morgen minder mensen geen problemen meer.

Het onthaal met alle informatie die nodig was .

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De bedden waren prima.

De lange rij voor de koffieautomaat. 45 minuten geduld voor een bakkie! Zorg voor een paar kannen heet water dat scheelt al de theeklanten in de rij.

De bedden waren prima.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed verblijf voor een nacht.

De koffievoorziening: werkelijk irritant vanwege traagheid. Wel lekkere koffie. Personeel had hiervoor geen enkele aandacht! Ontbijt mede daardoor geen aanrader.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Hoofdkussen was erg dun maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Super vriendelijk personeel. Heel gastvrij en behulpzaam. Goede aansluiting op de A12. Ontbijt was erg lekker. Servicegerichtheid verdient een dikke 10!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

voor de prijs oké

een lamp was kapot, geen tweede handdoekenpakket terwijl we een tweepersoonskamer hadden geboekt en slechte geluidsdemping (veel lawaai van de snelweg en parkeerplaats achter het hotel)

de prijs

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Oud en gedateerd. Dicht bij de snelweg.

Hotel is zeer gedateerd. En het begint al op de stoep voor het hotel, helemaal verzakt. Restaurant eveneens. Past gewoon niet anno 2017.

De prijs was wel leuk. Personeel is gewoon aardig en vriendelijk.

Prima hotel om te overnachten!

Toen we aankwamen waren er twee lampen defect. Hoewel ze snel vervangen werden vraag ik me toch af of het schoonmaakpersoneel zoiets niet kan controleren zodat je er als gast niet achteraan hoeft.

Voor festival overnachtinsplek volgens verwachting

Kamer en badkamer gedateerd. Ontbijt werd niet goed aangevuld. Stoelen niet schoongemaakt.

Prijs was goed, zeker als je vroeg boekt, € 67,- incl. ontbijt en belastingen voor twee personen. Weekend, ontbijt tot 11.00 uur. Lange bedden, waterkoker,koffie/thee op de kamer.

Kamers via buiten berijkbaar. Kon ik vanuit de fotos niet opmaken. Nu niet zo erg aangezien het 14 graden was maar als het onder het nulpunt is toch minder.

Vriendelijk personeel. Verder is het een prima prijs kwaliteit.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

slaapplaats langs de snelweg

Een slaapplaats langs de snelweg op het industrie terrein tegenover een geloten meubelzaak .... karige kamers, prima douche en lekker bed. vriendelijke medewerkers. Om te slapen okay. Verder moet je daar nier zijn, vind ik.

goede parkeerplaats, douche en bed.

Heel jammer dat er zoveel geluidsoverlast is van het ventilatiesysteem

het ventilatiesysteem maakte zoveel herrie dat we besloten hebben niet te blijven en voortijdig uit te checken. Dit hebben we ook te kennen gegeven. Het enige advies wat we kregen was er maar een handdoek in te stoppen, wat uiteraard niets hielp

Basic kamer

Bed had iets ruimer gekund, dit is beetje een twijfelaar. Gezien de grootte (klein) van de kamer zal dit overigens lastig zijn. Uitzicht op snelweg en industrieterrein is niet mooi.

Basic kamer, maar keurig schoon en netjes met een prima bed. Niet speciaal of bijzonder hotel en alles standaard, maar het belangrijkste is er wel. Hierdoor prima prijs/kwaliteit verhouding. Verder was personeel achter de balie erg vriendelijk.

Een aanrader als je de stad Gouda wil bezoeken.

Aangezien we in Gouda ' de kaasstad' waren hadden we graag variatie van gouda kaas gehad tijdens het ontbijt

Een basisontbijt, maar niets op aan te merken. Nette kamer met bad. Geen last van lawaaihinder

Prima voor korte overnachtingen . Erg ver van het centrum.

Terras ligt aan de snelweg. En het personeel kwam wel erg vaak tijdens het eten vragen of alles naar wens was,dit voelt wat ongemakkelijk.

Dat we een plek hadden om te overnachten . En dat we fietsen konden huren.

uitstekend bevallen en voor herhaling vatbaar

De ene kok was wat beter dan de andere.

Erg vriendelijk personeel, mooie kamers met een prima bed. goede keuken, zeer ruime parkeermogelijkheid. Ligging een beetje te ver van het centrum maar dat kun je oplossen. We gaan zeker terugkomen. Prijs was best acceptabel en zeker in relatie tot het gebodene.

Lekker verblijf, en tot rust gekomen. rest wat beter zou kunnen staat in de verdere beoordeling.

De kamer was basic. Waterkokerdeksel zat los waardoor het dekseltje er continue afviel. Verwarming in de kamer gaat pas aan als het buiten onder de 20Graden C is, terwijl in de kamer de temperatuur rond de 18Graden C was. Gelukkig heeft het personeel een kleine electrische kachel kunnen regelen. De straalverwarming in de badkamer deed het maar voor 50%. 1 buisje van de 2 was defect. Rumoerige kamer. Kon prima horen wat de buren boven, beneden en aan de zijde deden. Net die kleine zaken die het hotel niet compleet maakte...

Ontbijt was keurig geregeld. Lekker brood en beleg en voldoende keuze in soort ontbijt (brood, granen enz). Het ontvangst door keurige dame gedaan. We voelde ons direct thuis!

we hebben het goed gehad!

dat we het ontbijt apart moesten betalen .we dachten dat het bij de prijs inbegrepen was dat hadden we aangeklikt bij het boeken van dit arrangement.

het ontbijt was goed!

Gouda voor herhaling vatbaar, het hotel absoluut niet.

Heel veel verkeerslawaai, geen airco en een kamertemperatuur van 27 graden bij aankomst. Slechts 1 set handdoeken voor 2 personen, douchen in een heel glad bad zonder anti slipmat, op de muur en de gordijnen doodgeslagen muggen. Ook het ontbijt viel tegen: droge croissants, koude eieren.

Dicht bij het centrum van Gouda en prima locatie om vanuit het hotel de stad per fiets te bezoeken. Mooie fietstochten in de omgeving te maken. Vriendelijk personeel. Schuurtje voor onze meegebrachte fietsen.

Prijs, kwaliteit is goed

s, Avonds gingen we altijd nog wat drinken in het hotel, wij hadden gevraagd om dat op de rekening te zetten van de kamer, maar dat ging nog wel eens verkeerd.

Het ontbijt en de kamer was prima

Goed, maar eenvoudig overnachtingshotel

Vriendelijkheid personeel receptie (wij kwamen rond 23.00u terug in het hotel, liepen naar de receptie en we zeiden nummer 11 graag. Wat nummer 11 zei de man achter de balie. Sleutel nummer 11 zeiden wij vervolgens en hij zei ja je kan ook nummer 12 zeggen of wat anders. Heel erg vreemd..... De kamer was eenvoudig, maar de prijs-kwaliteitverhouding was goed. We hadden alleen onwijs veel muggen op de kamer. Misschien spuiten voordat gasten er zijn.

Het ontbijt was uitgebreid en erg goed. WiFi is prima Ligging is goed Genoeg parkeergelegenheid. Super leukere bedden, heerlijke kussens en dekbedden. Wij hebben het hotel gebruikt voor musical Lion King en hier geslapen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

5,5
    Hier ga ik nooit meer heen

Het bed was doorgezakt, we lagen in een kuil. Slechte kussens. We vonden het een primitief hotel. Bij het avondeten zagen we dat er bij andere mensen borden eten teruggingen met donkere hardgebakken frietjes, dus we zijn ergens anders gaan eten!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Het hotel is goed bevallen, maar over het restaurant kunnen wij niet roemen.

Het restaurant viel tegen. Een drie sterren restaurant kan ook goed zijn! De door mij bestelde schnitzel was keihard helaas. Te weinig aandacht aan de bereiding. De scholfilet was zonder smaak de bijgeleverde groente bij de gerechten was zeer eenvoudig.

De kamer was eenvoudig maar goed. het ontbijt was ruim voldoende. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel was zeer goed.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Aangenaam.

Ontbijt aanvulling was niet erg snel, waren vergeten sommige dingen uit de diepvries te halen zodat het langer duurde.

Kamer was oke voor prijs qualiteit

Functioneel overnachten te Gouda tegen een goede prijs / kwaliteitverhouding.

De kamers zijn gedateerd en het schoonmaken had wel iets zorgvuldiger gekund.

Goede prijs / kwaliteitverhouding wanneer je enkel een slaapplek zoekt in Gouda. De ligging is goed, vlak bij de snelweg.

Thuis is beter

Badkamer douchekraan deed het niet, de receptioniste schreef het op maar heb het idee dat dit allang zo was (zei een werknemer ) en dat ze dat niet laten maken , lift werkte ook niet

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

het was een goed verblijf

de matras van het bed was heel hard. je kon de veren voelen.

het ontbijt was heel goed. met vers fruitsap(zelf te persen) je kon kiezen uit verschillende soorten koffies.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Een goed, schoon hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt uitstekend.

De bedden waren stevig, maar de spiralen waren helaas voelbaar. Een topmatras had voor meer comfort gezorgd.

De kamer was schoon en het was koel in de kamer ondanks de warmte buiten.

Goede accomodatie voor een kort verblijf.

TV werkte niet goed, doorgegeven aan receptie Staande gedoucht in bad, douchekop zit los, onverwachte straal in gezicht met gevolg uitgegleden, rechter heup op badrand, bont en blauw, opgezet, zeer pijnlijk. Dit vergeten door te geven.

Ligging hotel OK aan de snelweg. Al eerder bezocht.

Dramatisch

Minstens 20 muggen doodgemaakt. Douchen rook naar urine. Ventilator badkamer vol stof. Bij melden probleem met muggen moesten we maar accepteren.

Goede accommodatie voor 2 daags bezoek aan Gouda.

We hebben niet goed geslapen, want wij voelden de spiralen van het matras, waardoor we niet echt comfortabel lagen. Ook was het kussen vrij klein en te dun. Jammer dat er geen extra dikker kussen was, zodat je een keuze had.

Goede accommodatie voor 2 daags bezoek aan Gouda. Lekkere douche, kamer was okay. Fijn om koffie/thee op de kamer te kunnen maken. Wel dicht bij de snelweg, maar daar hadden we geen last van. Een keer gebruik gemaakt van het ontbijt; dit was redelijk.

goed hotel om een nacht te verblijven. De snelweg is duidelijk hoorbaar.

Voor andere gasten....want dit was voor ons niet van toepassing.... Er is geen gelegenheid tot buiten zitten bij de hotelkamer. Als een soort flat loop je over een galerij naar je kamer. Er is weinig loopruimte, voor het bed staan twee stoelen voor een soort bureau waar ook de TV op staat. Naast het bed een paadje naar de badkamer. Het verkeer van de snelweg waar het hotel op uit kijkt is heel duidelijk te horen. Wel te dimmen als je de rolluik dicht doet . Het is geen hotel om vakantie te houden, hiervoor zijn de kamers te klein.

de bedden liggen prima en de thee/koffiefaciliteiten op de kamer is handig. Wij hebben het hotel alleen gebruikt als slaapgelegenheid door familie-omstandigheden. Het raam kan open met een hor er voor en rolluiken voor het raam om 's nachts het geluid van de A12 te dimmen.

simpel maar niet erg comfortabel

Ons bed was doorgezakt waardoor we telkens naar het midden rolden. Ook was het niet schoon. Ik zag een beestje lopen in het toilet.

vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Dit was aangenaam en die personeel was baie behulpsaam

Daar was geen ontbyt by die duur prys ingesluit nie. Ons was teleurgesteld daaroor. die kamer en badkamer was goed, maar die ligging van die hotel was nie lekker nie.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Kon niet annuleren

Ik had een verkeerde boeking gedaan en die is verzet naar de 15e maar we konden achteraf er toch geen gebruik van maken ivm werk. Dikke pech dus. Wel betaald maar geen gebruik van kunnen maken

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Campanile Hotel & Restaurant Gouda