Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Leeuwarden 3-sterren

Wergeasterdyk 1, 9084 AS Leeuwarden, Nederland

#20 van de 22 hotels in Leeuwarden

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Uitstekend.

Laat uit uw factuur blijken dat uw hotel in Leeuwarden - Zuid bij Grotum ligt naast een Mac Donald. Onze tom-tom kon uw ligging niet direct vinden. Ook al was men doende met de wegen in en rondom Leeuwarden.

De kamer was klein, maar afdoende voor stel of individuele reiziger (naar ons oordeel). Een lampje (beneden/hoek) was niet in orde, daarentegen deed het bovenlampje het wel. Het personeel was vriendelijk en altijd direct aanspreekbaar. Met buitendeur had personeel problemen indien deze nog bezet was. Alhoewel uw hotel niet direct bij het centrum lag was het centrum binnen 1/2 uur lopend bereikbaar.

Goed hotel voor een nacht tegen een prima prijs.

We hadden een grote badkamer, maar met een zitbad en daar de douche in. Daardoor was de doucheruimte krap. Verder was het geheel redelijk schoon, maar mag er wel eens extra grondig worden schoongemaakt.

Het is een wat gedateerd hotel, maar wel met nette kamers. Ze zijn niet heel groot, maar wel functioneel voor een nacht. Bedden zijn prima, met schone lakens. Wij zaten beneden en konden een rolluik voor het raam dichtdoen. Daardoor was het donker in de kamer. Verder was het stil, dus prima geslapen. De medewerkers van het hotel waren heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet was prima met voldoende keuze, vers geperste sinaasappelsap en lekker koffie.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Het was goed genoeg voor een nacht.

De douche kop en slang waren slecht en met een gordijn is altijd lastig. De kamer is toe om te update, en de matras was voor mij erg hard. Het hotel en restaurant is toe om op geknapt teworden.

Ze waren vriendelijk en spraken ons aan over het was. Het eten was beide keren goed zowel ontbijt en avond eten. Het drinken was goed en een normale prijs. Genoeg hand doeken.

Redelijk ok ontbijt

Heb verbleven in het Campanille Hotel vanwege de premiere van de Stormruiter. Naar mijn gevoel liggen de hotelprijzen in Leeuwarden door het evenement Leeuwarden Culturele Hoofdstad hoger dan normaal. Ik heb 1 overnachting geboekt voor Euro 90, zonder ontbijt. Ik heb de boeking weken van tevoren gedaan, dus het was geen last minute boeking. Het Campanille Hotel is denk ik echt sinds 1980 niet meer gerenoveerd... Alles ziet er extreem oubollig en op sommige punten ook echt haveloos / slecht onderhouden uit. Voor 90 euro per nacht ex ontbijt heb ik echt veel betere accomodaties op veel betere locaties geboekt.

Redelijk ok ontbijt

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Nu nog een betere bedden, dan is het een goed hotel met vriendelijk personeel

Het bed lag niet comfortabel. De spiralen voelde je er door heen. De kamer is verder sober, maar schoon en dat is het belangrijkst. Voor de prijs is dat prima.

Het personeel is echt super aardig en het avond eten was ook prima.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Verblijf is goed bevallen.

Ik zou het ligbad vervangen door een inloopdouches. Voor oudere mensen is het ligbad een hoge instap.

Personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. De kamers hadden alles wat je moet hebben in een hotel. De ligging van het hotel is perfect. Op 10 minuten fietsen van het centrum, met de auto zit je zo op de snelweg.

Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Dus toch een ruime voldoende.

1 Minpunt; ondanks herhaalde verzoeken werd het lampje van het schemerlampje niet vervangen door het kamermeisje/man. Bij het diner waren de kibbelingen te doorbakken.

goed ontbijt, zeer vriendelijk personeel, kamers erg klein, het geheel iets gedateerd doch dit wordt door de logiesprijs gecompenseerd. Kamer was schoon en goed bed.

teleurstellend

De onmenselijke behandeling van de verantwoordelijke, we hadden verkeerd geboekt en waren 1 week te vroeg op de bestemming . De verantwoordelijke wou de boeking voor de week nadien niet meer annuleren ( 174 euro kwijt ) en we moesten bovendien een veel hoger bedrag betalen voor die nacht die we er wel verbleven ! Van gastvriendelijkheid gesproken !!

De parking dicht bij de kamers

Prima voor `n aantal dagen en Leeuwarden is zeer de moeite waard.

In de kamer was alles wat je nodig had, alleen wat klein en heeft opknapbeurt nodig. In de zomer zal het erg warm zijn, bij gebrek aan airco, maar voor nu was het prima.

Het ontbijt was erg lekker en uitgebreid, beetje rommelig door ruimtegebrek, maar dat is niet erg.

Redelijk voor een paar dagen

Schoonmaak (middel) had penetrante geur. (Transpiratie)

Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. Kamer was te klein. Douche boven bad kan gevaarlijk zijn. Eten was redelijk.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prijs/kwaliteit tidens de reuzen van Leeuwarden niet in verhouding.

De accommodatie is verouderd, zeker aan de buitenkant en het terrein. In verband met Leeuwarden en de reuzen zijn de prijzen kennelijk enorm verhoogd. We hadden beter een andere, goedkopere locatie op enige afstand kunne reserveren voor die prijzen! Maar de medewerkers: TOP!

De medewerkers, absoluut uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

voor 2 nachten prima,goede lokatie voor stadsbezoek.

Een beetje antikal in het sanitair zal wonderen doen. Nu alles met bruine strepen . Ales was smoezelig in het hotel.

Ontbijt goed. Vriendelijk personeel.

praktisch en gemakkelijk voor bezoek leeuwarden en friesland

- de kamer is gedateerd en te klein ( twee persoonsbed nam teveel ruimte in.) je kon aan een kant nauwelijks eruit komen, - douche in het bad met te hoge instap. - afstandsbediening tv werkte niet - wifi werkte niet

- attent en vriendelijk personeel - ontbijt - parkeergelegenheid en parkeerbewijs gekregen ivm feest leeuwarden - onze kamer lag aan de achterzijde (rustige) van het hotel

Zeer vriendelijk onthaal

We reden de elfstedentocht per fiets en wilden in Leeuwarden logeren. Wij hadden geen weet van de reuzenparade. Prijskaartje campanille hotel 246 € in plaats van 64€ en dit zonder ontbijt. 3 x meerprijs, dit is er wel over voor een doorgaand weg hotel

Zeer vriendelijk onthaal

Vriendelijkheid van het personeel was het enige positieve...

Matras was aan een kant helemaal doorgelegen, bad en toilet zat vol met kalkaanslag. Oude haren op de vloer aftandse meubels en vieze vergeelde lampenkapjes. Hotel wordt waarschijnlijk veel gebruikt voor zeer kortstondige bezoeken...

Vriendelijkheid van het personeel was het enige positieve van dit hotel

locatie

Prijs kwaliteit verhouding. Kamer was schoon maar gedateerd. We betaalden vanwege "De Reuzen het dubbele. Dat is voor een ketenhotel niet sjiek. Klant zal vast koning zijn maar wel eerst aan eigen beurs denken. Ook een manier.

locatie

bezoek stad Leeuwarden

badkamer wc en ligbad waren niet proper ? restaurant ongezellig - heb reeds veel Campanile bezocht in Frankrijk veel gezeliger

het ontbijt

het personeel was zeer gastvrij.

kamer/ badkamer douche zelf veel te klein. je kan er niet normaal instaan. ontbijt was wel vers, maar niet heel uitgebreid.

het personeel was zeer gastvrij. eten in het restaurant was prima.

tamelijk rustig ondanks drukke straatweg, goed ontbijt,...

na 9u30 wordt geen ontbijt meer geserveerd en worden koffiemachines e.d. afgesloten.

tamelijk rustig ondanks drukke straatweg, goed ontbijt, behulpzaam personeel, mogelijkheid fiets te huren

Echtpaar uit België

Geen werkende WiFi. Zeer verouderde kamer. Slechte verlichting in de kamer. Gepromote aanbieding in het restaurant was niet beschikbaar.

De goede ligging naar de stad. Parkeergelegenheid voor auto en fiets bij de accomodatie.

De kamers waren oké

Receptie in "restaurant " waar geen honden toegelaten werden en waar ik vriendelijk doch nadrukkelijk vertrekken moest. Van te voren geiinformeerd of honden mee mochten, mocht tegen betaling . Restaurant stond los van hotel, bar was ook in het restaurant en geen lounge waardoor ik 's avonds niet gezellig wat kon drinken waar de hond bij was . Al met al een afknapper. Op de site van het hotel stond nergens dat honden niet in de bar mochten komen dit gemeld, dame in kwestie gaf mij te verstaan dat ik mocht annuleren !! Voor mensen met dieren is deze lokatie niet geschikt en dat mag best aan gegeven worden op hun site

De kamers waren oké

Aan de rand van Leeuwarden prima uitvalsbasis om stad en Friesland te bezoeken.

Een goed bed en een goed ontbijt. Opmerkelijk was dat we een dagkaart voor Arriva, de vervoerder in Friesland, kregen. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.

Prakties voor een stedentrip naar Leeuwarden

Campanile hotel zijn waar voor zijn geld. Kamer/badkamer zijn schoon en basic. waterkoker en koffie/ thee aanwezig. Rustige omgeving net buiten de stad (2 km)

goed bed en zeer vriendelijk personeel

kapotte lamp..los hangend gordijn...geen airco...veeeel te duur voor de kamer...kalkaanzetting in bad...sterk verouderd...ontbijt was ook niet de 11 euro waard

goed bed en zeer vriendelijk personeel

Eenvoudig hotel met goede keuken en zeer vriendelijk personeel.

Kamers waren beperkt van omvang. De prijs/kwaliteitverhouding was daar ook naar. Overigens waren de kamers wel praktisch ingedeeld.

Vriendelijkheid personeel.

Eenvoudig hotel op fietsafstand van Leeuwarden centrum

Met zware koffer trap op. Hulp van personeel mogelijk tegen kostenvergoeding. Kamer klein en ongezellig. terras/balkon een galerij. Uitstraling voldeed niet aan verwachting.

Ontbijt goed, ook mogelijkheid om buiten te eten. Vriendelijk personeel. Op fietsafstand van centrum Leeuwarden

goed gezellig hotel.

in de buurt van het bed geen stopcontact

Goed ontbijt. Weinig geluidsoverlast. Vriendelijk personeel. goede ligging ten opzicht van uitvalswegen alle kanten op.

We kwamen hier alleen voor een goede overnachting en ontbijt en waren overdag werkzaam op de Joodseb

Gezien de prijs viel er niets tegen.

Kamer was klein maar goed en koel, ontbijt was goed, locatie heel dicht bij Leeuwarden zijn met de fiets binnen 10 minuten in het hele mooie centrum.

Misschien zeep en shampoo apart, maar geen reden om hier niet meer te komen. Voor 10 uur de kamer verlaten vonden wij wel wat vroeg.

Kamer prima, klein maar alles wat je nodig hebt. Personeel zeer klantgericht.

Het gebouw was oud, verder prima verblijf gehad!

Geen douche, wel bad, waardoor de badkamer gemakkelijk kleddernat werd als je toch wilde douchen.

Het was er rustig, schoon, koffie/thee-zet mogelijkheid, met de fiets zó in Leeuwarden.

Voor 1 nacht goed te doen

De bedden kraken en boven ons was het bal, mensen boven ons hadden ook een bed wat kraakte helaas hadden ze ook gemeenschap met elkaar tot s’nachts 2.30 uur !

Vriendelijk personeel kamer was netjes en schoon

Locatie direct aan grote weg, op loop- en fietsafstand van...

Weinig stopcontacten en niet op meest logische plaatsen (vlakbij vensterbank en in de badkamer). 1 lichtknop deed het niet.

Locatie direct aan grote weg, op loop- en fietsafstand van centrum. Vriendelijk personeel. Kamers in appartement tegenover het restaurant. Badkamer groot.

Uitstekend en welmeedenkend personeel.

Outdated interieur. Verder pretenderen ze erg milieu bewust te zijn, echter bij ontbijt staan genoeg plastic bakjes (voor jam etc), niet echt duurzaam.

Uitstekend en welmeedenkend personeel. Leuke dames die heel behulpzaam waren.

Genieten in Leeuwarden

Geen stopcontact naast je bed. Maar aan 1 kant een nachtkastje.

Rustige locatie. Heerlijk ontbijt. Geweldig personeel. Het is niet het meest luxe hotel maar voldoet aan alle eisen, zelfs een bas. Ook helemaal niet gehorig.

Ideaal en prijs-waard voor een kort verblijf

Er viel ons eigenlijk niets tegen, zeker niet voor die prijs (€59). De badkamer was wat gedateerd, maar alla. O, ja, de haardroger kregen we niet aan de praat

De kamer had alles wat nodig was voor een prima overnachting: schoon, goed bed, koffie in de morgen, goede wifi

voor een nacht ok maar 3 nachten is echt te lang helaas was ons vaste adres stadhouderlijk hof bezet

de kamers zijn klein en maar aan een kant goed in en uit bed te stappen, heel erg gehorig iedere stoel die boven beneden of naast je verzet wordt is een gekras. renovatie zou wel mogen.

het personeel is vriendelijk, en parkeerplaats

Vlotte en vriendelijke ontvangst, het ontbijt en de...

De locatie kwam weinig uitnodigend over. Eigenlijk niet onlogisch als je aan de doorgaande weg ligt. Het geheel vraagt om een " verfje

Vlotte en vriendelijke ontvangst, het ontbijt en de prijs/kwaliteit verhouding.

Rustig slapen

Het bed was wat aan de zachte kant.

Heerlijk rustige locatie. Kamer prima te verduisteren! Heel vriendelijk personeel dat meedenkt met de invulling (bezoek aan Fries museum reserveren online).

Wij zijn tijdens onze 4-daagse fietstocht jammer geboeg...

Wij zijn tijdens onze 4-daagse fietstocht jammer geboeg bestolen, huis- en autosleutels weg, en het personeel heeft ons echt supr goed gesteund en geholpen met allerlei regelingen.

Bezoek aan de culturele hoofdstad 2018

Matrassen zijn een klein beetje bobbelig en er zijn wat weinig stopcontacten in de kamer.

Heel aardig personeel, fijn terras. Goed te fietsen afstand en rustige route naar centrum van Leeuwarden. Lekkere douche en prima sanitair.

Waren op bezoek in Leeuwarden i.h.k.v. de culturele hoofdstad van Europa. Alleen slapen kan .

De gehele antirage. Het geheel is aan een opknapbeurt toe. Dit past niet meer in deze tijd. Geen enkele sfeer aanwezig Het restaurant is meer een achterop geraakte kantine van een fabriek, er ontbreekt elke vorm van gezelligheid. Het ontbijt en diner waren goed. Hotel om alleen maar te slapen en meer niet.!! Jammer, een beetje de boot gemist door dit hotel.

Vriendelijkheid van personeel

Meer informatie over cultuur in Leeuwarden en omstreken, wat er te doen is. Leeuwarden is dit jaar culturele hoofdstad!

De ligging van het hotel is goed. Van daaruit kun je makkelijk Leeuwarden in en naar de grote weg.. Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Geen gebruiik van gemaakt, per omgaande vertrokken.

Gehele accommodatie!!

Was dermate viezig en slonzig, zowel aankomst, omgeving als de kamer zelf dat we besloten hebben om weg te gaan en hier zeker niet de nacht door te brengen!! Helaas een misser, zeker als je op de website drie sterren ziet staan met mooie foto's.

Goede balans tussen kwaliteit en prijs.

Tijd voor een verfje. Kamer was bedompt, muf. Deur en raam opengezet.

Fietsen veilig parkeren. Ruime parkeergelegenheid. Centrum gemakkelijk bereikbaar. Goede balans tussen kwaliteit en prijs. Gastvrije service. Kamer schoon.

Hotel was eenvoudig weinig luxe

Kleine kamer maar dat was voor ons geen punt Geen lift dus even sjouwen met de tassen

Dicht bij de stad Bus halte op 5 minuutjes lopen Auto kon bij hotel blijven staan dus geen gedoe met parkeren in leeuwarden

Prima verblijf net buiten Leeuwarden maar een hele goede busverbinding

De kamers waren prima. Wel gedateerd maar prima bedden en een schone badkamer. Prijs/kwaliteit helemaal top. Ontbijt ook hartstikke goed voor maar 11 euro.

Erg vriendelijk personeel.

Bed viel erg tegen, erg veel rugklachten gehad de dagen erna. Personeel hiervan op de hoogte gebracht, hopelijk doen ze er wat mee.

Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

prima vanwege de vriendelijke verzorging door alle dames.

De kamers zijn sober, de bedden te hard en de badkamer is aan een opknapbeurt toe. In deze tijd zijn meer stroompunten een must in elke kamer, 2 is veel te kort. Zoals de toiletpot er uit zag kan echt niet, direct vervangen is de enige remedie.

Het ontbijt was prima verzorgd, heerlijk verse croisants, vers gebakken bruin brood, verse jus d'Orange en vriendelijke dames. Over het algemeen allemaal vriendelijke en behulpzame dames, top personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

functioneel, maar erg basic.

hygiene, op blote voeten lopen was echt niet fijn.

Kamer was heel basic, en niet erg schoon, maar een goede prijs/prestatieverhouding. Wel zeer voorkomend personeel!

Schone en rustige kamers en met de auto is Leeuwarden dichtbij.

De ruimte met het ontbijt is ongezellig, de McDonald ernaast was prettiger.

Het hotel ligt aan een drukke weg, maar de kamers waren prettig stil. Voor (zons)verduistering kon je een rolluik naar beneden doen dat was ook aangenaam. Fijn dat je zelf koffie en thee kunt zetten op de kamer.

Voor de broers,zussen en zwagers en neef & nicht een fantastisch verblijf.

Het is maar een idee, dit vanwege de mobiliteit van de gast. Haal het bad uit de benedenverdieping en maak een gelijkvloerse open douches voor de gasten die geen trappen kunnen lopen.Het hotel zou fantastich zijn, voor mensen met handicap en zeker met zulk personeel.

Het meest? Het personeel zo vriendelijk en aan service mankeerd er niets. Ze staan daar duidelijk voor de Gasten.

Een eenvoudig verblijf met vriendelijk en enthousiast personeel.

Dat het gebouw los stond van het restaurant en er geen lift was.

Het ontbijt was goed verzorgd. Kamer was eenvoudig en bevindt zich in een apart gebouw naast het restaurantsgebouw. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

prima hotel voor een paar dagen!

het ontbijt stond er krap op elkaar en daardoor was er weinig ruimte om te manoeuvreren met je dienblad met spullen. koffiemachine was heeeeeel traag en er was te weinig ruimte voor alle ontbijtgasten om te zitten (oplossing was een andere ruimte ernaast, maar die was natuurlijk minder gezellig als de ontbijtzaal)

het ontbijt was prima en de medewerkers waren intrinsiek bezig om ons een goed verblijf te bezorgen. We kregen zelf een gratis openbaar vervoer kaartje, tips om in Leeuwarden de leukste dingen te bekijken. Kortom, personeel was top!

Voor 8,50 een prima onbeperkt ontbijt.

Voor 8,50 een prima onbeperkt ontbijt. Hartelijkheid personeel. Schone kamers. Locatie: je fietst zo Leeuwarden in. Locatie: bij zon kun je buiten ontbijten. En dat allemaal voor een gunstige prijs.

Prettig functioneel.

Niets eigenlijk. Prijs kwaliteit is prima in balans!

Alles is aanwezig. De kamers zijn klein maar hebben alle nodige zaken en zijn schoon. Personeel is bijzonder aardig.

Goed voor 1 nacht

Verouderde kamer en niet zo groot en beetje muf. Lakens en bed wel zeer proper. Koude badkamer met ligbad. Zeer kleine kamer weinig plaats voor valies. Kom hier niet meer terug

Vriendelijk personeel. Gratis parkeren bij hotel.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Viel tegen

Verouderde kamer met weining stopkontacten. Geen bij het bed en voor aan het buro dien je eer een te zoeken als je nog dient te werken met een PC.

Geluisd overlast. Erg gehorige kamers.

Het was een uitstekend ontbijt waar niets ontbrak. lekkere verse jus d Orange en goede koffie vers gezet. Ook Franse kaas helaas geen Fries suikerbrood. Kamer was eenvoudig maar schoon met prima bedden. Er was 1 nadeel het is erg gehorig. Onze Duitse buren bespraken de erfenis en duit was woordelijk te verstaan

Kort en krachtig

De vriendelijke houding van het personeel achter de toonbank/bar

De 70'er jaren stijl van de meubels en dat er veel oudere mensen waren. Dat het water in het bad niet weg liep en er ook geen afvoer in de badkamervloer zat. Geen zeepjes, tandpasta enz in de badkamer

Een bad met douche gordijn en douchekop waar je niet onder...

Een bad met douche gordijn en douchekop waar je niet onder kunt staan hele badkamer nat na het douchen levensgevaarlijk waarom niet beter te maken met normale douche i p v dat kinderbadje

Vriendelijk personeel, maar wel vreemd dat ze ‘s nachts niet...

Vreemde geur id kamer, onfris. Heel de nacht rotherrie van tierende en briesende andere gasten, marginaal gewoon

Vriendelijk personeel, maar wel vreemd dat ze ‘s nachts niet zijn tussengekomen

Dat hij dicht bij mijn doelstelling locatie was.

Als ik wist dat het zo zou zijn, dan had ik voor bedankt! Het was een afknapper. Jammer, ik kan er niet meer van maken.

Dat hij dicht bij mijn doelstelling locatie was.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima overnachtingshotel

n.v.t. want we wisten dat het verder van het centrum aflag.

Prima overnachtingshotel voor één nacht. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mooie ontbijtaanbieding.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

stedentripje

Vriendelijk personeel. Een heerlijk ontbijt. De kamers zijn eenvoudig maar hebben een heerlijk bed. En omdat het hotel tegen de rand van de stad zit heb ik heerlijk rustig geslapen.

Prima locatie om een nacht te verblijven

Het kluisje met de sleutel was een beetje lastig open te krijgen met de code. Door het derde bed erbij was er zeer weinig plaats om te lopen. Door laat thuiskomende jeugd klonk het 's nachts vrij gehorig. Ontbijt niet genomen vanwege de in verhouding hoge prijs.

Zeer vriendelijk personeel bij het afrekenen. Jammer dat een van de dames voor SC Heerenveen was ;) Bereikbaarheid is goed vanaf de snelweg en het hotel op slechts 6-7 minuten rijden van het centrum. Op verzoek is een derde bed bijgezet, communicatie hierover verliep soepel. Voldoende stopcontacten om de telefoons op te laden. Prima bedden en warme dekens, heerlijk geslapen! De locatie ligt vlakbij de McDonalds :)

Personeel en ligging zijn oké, de rest van het hotel dik onvoldoende.

Hotel is beetje vergane glorie. Kamers kunnen opknapbeurt en update gebruiken. Informatiebord was van de deur gevallen en lag bij binnenkomst op de grond. Bedden waren niet fijn (doorgelegen) en hoofdkussen een vodje. De kamer was vies: zilvervisjes in de badkamer, haren op het hoofdkussen.

De ligging van het hotel.

Prima accommodatie.

De Routeplanner laat je onnodig een rondje rijden om een rotonde. Niet nodig. Het hotel zit 'gewoon' tegenover McDonalds. En de receptie zit in het restaurant. Los van het hotelgedeelte. Dat kan verwarrend zijn als je aankomt. Maar is verder geen probleem.

Welkomstkoffie of thee op de kamer. Niet bijzonder, maar wel gastrvrij.

jammer dat het allemaal wat verouderd is en niet aantrekkelijk om er zo veel voor te betalen.

Er was geen ventilatiemogelijkheid in de badkamer, althans ik heb het niet ontdekt. De wcpot was grijs van ouderdom. Bij het douchen kon het douchegordijn niet goed voorkomen dat toch de hele vloer kletsnat en dus gevaarlijk was. Heel leuk bedoeld hoor om milieubewust met weinig handdoeken te doen, maar dat ging echt niet. Het bericht van mij met mijn vraag voor lactosevrije yoghurt was volgens de receptionist niet optijd doorgekomen, maar ze hadden het wel gelezen maar er niks mee gedaan. Ik kon geen lactosevrije yoghurt krijgen. Dat beperkte mijn keuze bij het ontbijt. De paté was niet fris en de ham leek ook oud. Als ik als toerist zou zijn gekomen, had ik graag wat folders uit de omgeving gezien. De ruimte naast bed was erg krap en er ontbrak een lamp in een kap. Een stopcontact in de slaapruimte ( i.p.v. één op de badkamer) om je telefoon op te kunnen laden, zou best prettig zijn. Nu moesten we om de beurt de telefoon opladen in de vochtige badkamer. Niet echt bevordelijk voor een toestel.

redelijk gevarieerd ontbijt en leuk dat je sinaasappels uit kon persen. En van een warm brood kon snijden. Het bed was goed en de douchestraal lekker krachtig. Er was goede informatie te vinden op de hotelkamer over het verblijf zelf.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Eenvoudig doch degelijk hotel.

Kamers zijn klein en gedateerd. Maar daar is de prijs dan ook naar!

Een kleine hotelkamer met eigen sanitair voor een lage prijs. Maaarrr, heeft wel alle voorzieningen zoals föhn, waterkoker, tv, koffiezakjes ed. Vriendelijk personeel. Gelegen aan de rand van Leeuwarden. U kunt er gratis parkeren, nadeel is dan wel weer dat het centrum wat verder weg is. Complex heeft een aangename uitstraling.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Jammer

Erg apart dat er geen stopcontact in de kamer zitten naast het bed of bij het bureau ofzo. Ook was het personeel niet super vriendelijk. Ook met het inchecken beetje aparte ervaring

Ontbijt was prima

Niet de mooiste omgeving en niet in het centrum maar wel een goede prijs-kwaliteitsverhouding

Lekker en vrij volledig ontbijt voor de eerder bescheiden prijs. Beperkte kaart in het restaurant maar wat er geserveerd werd, was wel lekker. Personeel was ook niet te beroerd om een extraatje te doen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

prima! dit is voor mij een vast adresje aan het worden

het ligbad was verschillend van een kamer die ik hier al eens had ..deze was een stuk korter dan de vorige keer. in de kamer was welgeteld 1 stopcontact die we konden gebruiken. en als je het bad uitstapt na het nemen van een douche dan vind ik de stap uit het bad wat aan de hoge kant. de inrichting is gedateerd maar al met al prima prijs kwaliteit verhouding

kamers zijn okay maar wat aan de krappe kant ..als je met z'n 2en bent kan je eigenlijk niet echt lekker ruim zitten op de kamer kamers zijn schoon en goed vertegenwoordigd in informatie over en rond het hotel vriendelijk personeel. er zitten rolluik,en voor de ramen zodat je de kamer volledig kunt blinderen. goede ligging naast de mac Donalds tv werkte prima

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Uitstekend, geweldig en zeker voor herhaling vatbaar maar niet via Booming .com.

De boeking bij booking com, stel in voor 3 personen met ontbeid en dan staat er voor een plus betaling met ontbeid, maar dankzij de vriendelijkheid van het personeel is het goed gekomen. Dank daarvoor.

De vriendelijkheid van het personeel.

lekker erg lekker

de algemene leeftijd van de gebouwen

het bed en het feit dat je eenmaal je de kamer verlaat je direkt buiten bent niet in een bedrukte gang met allemaal deuren

Was er alleen om te overnachten voor een sport evenement (okt thialf)

De hotelkamers zijn wat gehorig. Je hoort veel geluiden uit de andere kamers!!!! (Naast en boven)

Zocht een hotel voor een leuke prijs, voor een aantal overnachtingen. Ontbijt was simpel maar goed. Bediening/schoonmakers waren vriendelijk. Dus prijs kwaliteit is in orde.