Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Arnhem - Zevenaar 3-sterren

Hunneveldweg 2A, 6903 ZM Zevenaar, Nederland

#3 van de 3 hotels in Zevenaar

Vergane glorie

Mistroostige uitstraling, voor de prijs had ik betere accommodatie verwacht. Het ontbijt was niet inbegrepen, bij boeking niet duidelijk, als ik t wist had prijzen beter kunnen vergelijken met andere hotels in de regio.

Locatie dichtbij waar doel van bezoek was.

Er werd geen ontbijt geserveerd ivm Koningsdag.

Er werd geen ontbijt geserveerd ivm Koningsdag. De kok of iemand met een wit jasje aan, was nogal nors. De receptioniste daarin tegen deed haar werk naar behoren.

Niet voor herhaling vatbaar

Service en klachtenafhandeling. Veel kou doordat de cv niet werkte. Medewerkers spreken elkaar tegen. Veel moeite moeten doen voor een extra deken. Nadat het haar van mijn dochter in brand stond werd er niet gereageerd. Alle klachten bekend gemaakt antwoord. Het was gisteren ook vrijdag de 13e. We voelden ons absoluut niet serieus genomen.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Eens maar nooit meer

Toevallig was de warmwaterboiler kapot en moest een medewerker de boiler resetten zodat er toch nog heet water uit de kraan zou komen. Daarnaast was de telefoon (om de receptie te kunnen bellen) kapot en ging de waterkoker niet aan. Terwijl het vroor, stond het raam bij binnenkomst open en bleef het erg koud in de kamer. 's Nachts had ik vooral last van de kou en van het geluid van de snelweg. Mijn kamer was aan de kant van de snelweg en dat is niet aan te bevelen.

Het ontbijt was uitgebreid en naar wens.

wij komen hier niet weer

Onervaren personeel bij de balie op zondag. De verwarming in onze kamer deed het niet. 3x geklaagd. 'sAvonds noodkachel gekregen. Volgende dag toen verwarming het weer deed: notabene een glazenwasser in de kamer met deur en ramen wijd open, dit bij een buitentemperatuur van -5!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Als je niet veel eist, prima

Erg lelijke kamers, erg goedkoop motel. Bij uitchekken verrast door de hoge rekening. Lijkt erop alsof de drank dubbel is afgerekend. Helaas kon de receptioniste daar ‘s ochtends niets aan doen....

Prima prijs en schoon.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Schoon

Als er een grote groep in het hotel verblijft dan valt het ontbijt wat tegen. 12 euro is dan echt dik betaald. Keuze is dan gering en de ruimte om rustig te ontbijten is veel te klein

Schoon

Prima hotel, vriendelijk personeel

Ik vond de bedden erg hard en het is jammer dat er nog geen horretjes voor de ramen zitten.

We komen hier een paar keer per jaar in verband met familiebezoek. Lekker centraal. De kamers zijn simpel maar alles is aanwezig.

wij stonden in dubio waar we gingen eten en dat heeft de kok...

wij stonden in dubio waar we gingen eten en dat heeft de kok waarschijnlijk opgevangen en stelde voor om voor ons (11 personen) zomaar een speciaal menuutje klaar maken en het was heerlijk en relaxt nu konden wij in alle rust daar bij het hotel eten en daarna na ons te hebben opgetut richting het theater te gaan, complimenten

De ligging van dit Motel bij de af- en oprit van de A-12, en...

De ligging van dit Motel bij de af- en oprit van de A-12, en een wegrestaurant aan de andere kant van de straat. Prima Motel om te overnachten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Reeds boven vermeld.

prijs van het ontbijt aan de hoge kant: 11.50 euro. Verblijf in Campanile Illzach in Frankrijk slecht. Zie boven.

Het ontbijt was goed en meer dan genoeg, maar de prijs van 11.50 vond ik wat aan de hoge kant. De volgende nacht hebben we overnacht in hotel Campanile Mulhouse Nord - Illzach. Je zou toch zeggen dat Campanile één beleid voert. Het ontbijt was daar zeer mager en slordig. Brood werd gesneden op een bruin minder schoon dienblad en er waren geen borden. Gegeten van het dienblad. Het diner was slecht. Een flinke schep pasta met amper saus en een paar blokjes kipfilet. Ook de bediening liet te wensen over. De prijzen van de drank waren veel te hoog. Een biertje voor 5.80 euro en een glaasje wijn voor 4.50 euro. Bij jullie waren de prijzen goed: 3.20 euro voor een glas wijn en 3.90 voor een biertje. Snappen die Fransen dan niet dat zij zichzelf uit de markt prijzen. Niemand nam meer dan één consumptie.

Als je vooral wilt slapen dan een perfecte locatie.

Na de eerste avond was het bed niet opnieuw opgemaakt. Na de tweede avond is dit wel gedaan. Voor zover wij konden zien was er geen manier dat wij dit konden aangeven. De kamers zijn niet erg geluidsdicht, dus wanneer je wilt uitslapen kan het zijn dat je wakker wordt van de buren.

De kamers waren klein maar geschikt voor ons doel (alleen slapen om de rest van de tijd bij een evenement te zijn). De service bij de balie was goed en de medewerkers probeerde mee te denken bij speciale wensen.

Redelijk goed

De badkamerdeur aan de binnenkant mag wel eens schoongemaakt worden. Daar zaten bruine spetters op en dus zeker niet schoon De kussens op bed mogen iets groter en comfortabeler

Ontbijt was heerlijk

Functioneel voor 1 nacht

De matras was echt niet goed, van slechte kwaliteit, we hebben daardoor niet goed geslapen. De kussens waren ook niet ok voor ons, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Ruime badkamer Rolluik Zo goed als geen hinder van de autosnelweg Wat er standaard moet zijn in een hotelkamer was er ook.

bare and basic maar genoeg voor 1 nacht.

bedden erg klein, iets van een extra bedbank, zoals bij de etap, want de kamers zijn erg klein, dit is niet erg maar met een bedbank win je extra ruimte voor je bagage etc. Een speeltuintje voor de kids. Klein koelkastje, desnoods tegen meerprijs. Het rolluik was niet echt helemaal dicht er viel dus nog veel licht de kamer in.

was relatief goedkoop en dicht bij de snelweg gelegen.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Redelijk.

In het restaurant was er zo goed als geen keus.

Ontbijt was goed, de kamers waren klein. Tijdens ons verblijf was er iets mis met de verwarming zodat de vloer van de kamer warm bleef terwijl het buiten 20 graden was.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Vieze gehorige kamer

Door de ligging langs de snelweg heel veel lawaai. Sowieso heel gehorig. Kamer was niet goed schoongemaakt. Allemaal etensresten onder en naast het bed. Deur vd kamer kan niet op slot

Bed is hard, dat vind ik persoonlijk fijn. Goede locatie qua ligging vanaf de snelweg

Niet voor herhaling vatbaar

De kamer was klein. Ik kreeg met veel moeite de rolluik naar beneden, omhoog lukte niet meer. Ik vond het vies, het bed rook muf. Vieze toiletborstel.

Ik heb niet ontbeten en geen diner De locatie in Zevenaar

Prima ontbijt, vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Kamers waren erg warm en door de ligging aan de snelweg was het eigenlijk niet handig om een raam open te zetten.

Prima ontbijt, vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Schoon, fris, goede verzorging met kwaliteit en aandacht

Men heeft echt zijn best gedaan om er iets goeds van te maken. Diner was heel goed verzorgd, ontbijt was uitstekend, kamer was schoon en confortabel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed, maar ik ga hier niet meer eten!!

Wij hebben gedineerd , waren teleurgesteld dat we moesten bijbetalen omdat we nog wat frietjes wilden. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en het werd ook niet verteld.. De porties frites en groente die geserveerd werden waren als zeerschaars te omschrijven. Wij zijn geen grote eters maar nu was je wel heel snel uitgegeten.

Nv.t

Klein en knus hotelletje...

Het was erg warm maar het raam kon eigenlijk niet open omdat er geen horretje voor zat. Oh ja, de kussens zouden ook wel iets dikker kunnen maar dat is een persoonlijke smaak. Klein koelkastje zou ook leuk zijn.

Leuk klein badje in de badkamer en een groot tweepersoonsbed.

Weinig van te zeggen; we waren er maar 1 nacht.

Prijs voor de kamer. We hebben deze kamer toch genomen omdat alle hotels/AirBNB's vol zaten vanwege een concert van Céline Dion. :-(

Ontbijt was goed.

precies goed doel mn reis

personeel vriendelijk.Kamer voldeed prima.Ik zat centraal voor waar ik daar ging logeren. prijs erg goed.Eten prima,goed verzorgd.Kon nog heerlijk buiten zitten,fijn terras.De ligging is ook ideaal vlakbij snelweg, je bent in 10 min. in Arnhem.Daar kun je niet voor die prijs overnachten.En helemaal als je alleen bent is de prijs toch wel belangrijk( of dat je kunt delen met zn tweeen).

Prima hotel voor af en toe...

Een horretje in het raam zou fijn zijn. Dan kan die lekker open blijven 's nachts. Nu hadden we een mug 🤔

Wij gaan regelmatig naar dit hotel in verband met familiebezoek. De herrie van de afzuiging in de badkamer leek minder. Dat is fijn! Oh ja, een tweepersoonsbed vind ik ook altijd gezelliger.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

De kleine dingen die mij opvielen was dat er al een tijdje geen onderhoud was gedaan aan het stucwerk (twee kleine stukjes)

Het ontbijt was lekker en de service was uitstekend, het bed lag heerlijk en was uitstekend geschikt voor twee personen, de douche was ook uitstekend, evenals de vriendelijkheid van het personeel was uitmuntend.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Prijs kwaliteit is goed.

Maar 1 stopcontact voor het opladen van iPad , telefoon Douche gordijn plakt tegen je lichaam. De straal van de douche ging alle kanten op behalve de goede

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

"Nachtje Zevenaar"

Onvoldoende stopcontacten, gordijnen sloten niet en nachtrolluik was defect (was besteld en moest uit Frankrijk komen).

Ontbijt was eenvoudig, doch goed tot zeer goed. Geluid van snelweg was niet waarneembaar. Chapeau.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Was verders prima bed wat laag en helaas geen water dus geen douche mogelijkheden.

bedden zijn te laag.Seniorenbed gewend,dan is dit extra laag.Wij zijn ca 70 jaar.Prijs waarde verhouding is goed. jammer geen water maar daar kunt U niets aan doen, maar het was wel een stukje ongemak.Locatie is goed.

Goede parkeergelegenheid.Uitstekende ontbijt voorz.Koffie en water koker aanwezig.Echter dit weekend geen water dus geen douche voorz.en geen water voor koffie of thee Storing Zevenaar en omgeving,Kregen wel een flesje water en bij ontbijt was er verse Jus d'orange.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Overnachting tijdens een conferentie die we in de buurt volgden

De kapotte rolluik voor het raam wat tevens het gordijn was. Het gekletter van het water in de badkuip. Mijn man ging douchen toen ik nog heerlijk in bed lag, maar ik lag niet meer zo ontspannen toen hij de douche aanzette.

Vriendelijk personeel, makkelijke toegang, weinig administratieve handelingen, maar overzichtelijk, fijne hulp

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prima hotel voor zakenreis, 1 nacht verbleven.

Prima hotel voor zakenreis, 1 nacht verbleven. Kamers zijn wat gedateerd, maar van alle gemakken voorzien. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Heb er ook gegeten 's avonds, was ook prima, snelle service.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Slecht

Gehele nacht bleef de afzuiging in de badkamer in werking waardoor ik niets geslapen heb. Dat moest zei de receptie omdat de brandweer dat eist. Volgens mij is een tijdschakeling van een kwartier voldoende nadat het licht op de badkamer is uitgedaan. Bij mijn vorige boeking is september 2016 heb ik dit niet gehad

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima verblijf.

TV werkte in eerste instantie niet, bleek de stekker er niet in te zitten :-(. Voor een toeristisch verblijf minder geschikt, denk ik.

Redelijke kamer, niet al te groot, maar we kwamen toch alleen om te slapen, dus op zich geen enkel issue. Alles keurig schoon, ook de badkamer. Bedden zijn zeer goed! Ontbijt is werkelijk van een superieure klasse, alles vers en de keuze is overweldigend. Zeker in deze prijsklasse zeer uitzonderlijk. Is toch altijd 1 van de geneugten van een hotelverblijf en Campanile heeft dat heel goed door. We hebben ook gedineerd in het hotel omdat we door de sneeuw geen zin hadden om het dorp nog in te gaan. Diner was ook prima in orde, goede prijs/kwaliteit verhouding. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar dat kan voor deze prijs ook niet he? Personeel is aardig en behulpzaam, maar niet overdreven aanwezig. Stoep van receptie naar kamergedeelte werd keurig van sneeuw ontdaan tijdens ons verblijf, hulde! Al met al een aanrader dit hotel voor 1 of 2 nachtjes.

Heel er goed.!

Jammer dat er geen lift is naar een hogere etage.

We hadden op niets gerekend maar het viel 100% mee. Heel schoon en aardige bediening en goede service.

kamers klein, maar van alle gemakken voorzien.

kamers klein, maar van alle gemakken voorzien. vriendelijk personeel de hutspot met stoofvlees was perfect het ontbijt was uitgebreid en overheerlijk en het restaurant in een schitterende kerstsfeer

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Kort verblijf

De kamers hebben geen ruimte. Er mag op de kamers niet gerookt worden maar op de gallery wel. Dus mensen roken in de deuropening waardoor de kamer toch stinkt.

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Een hotel dat ik zou aanraden.

Alles was prima. In de avond nog even in de bar/restaurant een borreltje gedaan en dit werd leuk verzorgt met kruidnootjes bij de koffie en een bakje chips bij een glaasje.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Karig

Te hard bed, te kleine kamer, te klein hoofdkussen, gebarsten sanitair, defecte kraan, aantal handdoeken niet op orde, roerei van eipoeder, geen beschikbare 220v aansluitingen.

Ontvangst en de borrel

• Beoordeeld op: 29 november 2016

je krijgt waarvoor je betaalt.

Als je wilt douchen sta je in het bad. Misschien is dit niet voor iedereen even geschikt.

We hadden een nettte en schone kamer. Ze zijn niet groot maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. De kamers zijn niet groot of heel luxe maar daar is de prijs ook naar. Ondanks de locatie(vlakbij de snelweg) is het stil in de kamer.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Bed, bio zeep en douchegel,basic ontbijt maar wel lekker

Koffie was echt vies, prijs was veel te hoog voor de kwaliteit die ze bieden en een slechte belichting in de kamer

Bed, bio zeep en douchegel,basic ontbijt maar wel lekker

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Goed en ruim opgezette winkelcentrum. Het verdient wel aandacht in het onderhoud.

1) Zonder lift moeilijk toegangkelijk op de 2e etage voor ouderen. 2) Ventilatie systeem in de kamer is bedenkelijk door de rokers op de gang.

1) Bereikbaarheid dicht bij de snelweg. 2) Goed ontvangst door de receptie dames.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Prima voor 1 nachtje, niet de meest moderne locatie maar goede prijs-kwaliteitverhouding

De kwaliteit van het diner in het restaurant (ontbijt was prima overigens!) viel tegen. De frietjes waren vettig en olieachtig, de schnitzel wat taai. De extra portie groenten was wel prima. Ook de keuze op de kaart mag uitgebreider: ik miste een maaltijdsalade als hoofdgerecht en wat meer keuze in vis.

De prijs en de service en vriendelijkheid van het personeel, bijv de suggestie om wat tijdschriften uit het restaurant mee te nemen naar mijn kamer.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

prima kwaliteit-prijs verhouding!

hard bed en niet frisse geur in de badkamer Verder alles dik in orde! Geen stopcontact om telefoon of tablet op te laden (tenzij in de badkamer in het scheerapparaat-stopcontact) Dit alles niet onoverkomelijk!

uitstekend ontbijt!

Voor een tussenstop prima, maar voor mij geen hotel

Er waren geen stopcontacten, het bed was erg hard, kussens waren erg klein.

De schoonmaak was erg goed. Alles was schoon en mijn vriend had mij verrast met rozenblaadjes, niet al deze blaadjes waren opgeruimd dus deze had de schoonmaak super leuk over het bed uitgestrooid ipv weggegooid! Erg leuk

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Verblijf slechts een nacht , op doorreis

Op zaterdag geen ontbijt mogelijk om 7.45. Restaurant gaat pas open om 8.00 Deze info was niet tot mij doorgedrongen

kamer was klein, maar goed Prima badkamer

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prima overnachtingsadresje voor tussenstop

Kamer is eenvoudig, maar de prijs is daarna.

Eenvoudig maar goed diner op leuk terras voor een vriendelijke prijs met een uitstekende bediening. Locatie is uitstekend als je volgende morgen vroeg vertrekt met Effeweg.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

In de hotelkamer (en ook in de badkamer) ontbreken extra...

In de hotelkamer (en ook in de badkamer) ontbreken extra stopcontacten. Er kon nergens iets opgeladen worden (bv telefoon of scheerapparaat/elektrische tandenborstel). Dit kon alleen door stekker van de tv of waterkoker te verwijderen. Ondanks een douchegordijn kwam wel bijna de hele badkamer blank te staan!

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Het ontbijt was verschrikkelijk.

Het ontbijt was verschrikkelijk. Een groep Witrussen meende alles in veelvoud te moeten laden op hun bord. Hoe hard het personeel ook nieuwe voorraden aansleepte, steeds weer was het in een mum van tijd op. De kosten van het ont bijt werden overigens vlot gereduceerd.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Eenvoudige kamer voor een zeer gunstige prijs.

Omwille van de slechte matras zou ik er niet meer boeken.

Eenvoudige kamer voor een zeer gunstige prijs. Pluspunten zijn de ruime parking, het uitstekende ontbijt, nette badkamer. Ondanks de warme dag was het toch lekker fris in de kamer.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Beestjes in de badkamer .

Beestjes in de badkamer . Schimmel tegen de badkamermuur . Piepkleine kamer. Vuile lampenkappen . Enorm veel lawaai van buiten (autostrade ligt op een paar meter van hotel). Op hotelsite staat modern en comfortabel hotel ...was totaal het tegenovergestelde!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zo als ik al zij nu goed.persooneel vriendelijk .

Nu beteren ervaring als verleden jaar .we waren wat telaat twee pers.kon geen broodje meer vanaf dus zonder ontbijt weg is wat minder .regels zijn regels maar als je nu met 20 pers kom snap ik dat maar twee pers.

Goed zo als het moet zijn .

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

helaas niet heel kindvriendelijk

voor kleine kinderen is er echt helemaal niks. Zoals wel bij jullie staat aangegeven. het speeltuintje, wat je niet eens zo kan noemen is erg minimaal. Er staat echt niks waar ik mijn kind veilig mee wilde laten spelen. Alles was erg verouderd of stuk. Daarbij komend wilde we wat eten, maar ook helaas voor(kleine) kinderen is er eigenlijk niks anders te bestellen dan patat. Sowieso vond ik de kaart erg minimaal. De kamers zijn ook erg klein ( voor 1 nacht prima), en met heel warm weer heb je geen airco of enige vorm van ventilatie, waardoor het echt bloedheet is.

personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Een no nonsens hotel met lekker eten tegen betaalbare prijzen.

De matras was aan vervanging toe. Doorgegeven aan receptie en er werd gelijk notitie van gemaakt.

De ontvangst was goed, de kamer ondanks de hitte lekker fris, schoon en ruim genoeg. Je bent er uiteindelijk alleen om te slapen. Het eten was heerlijk en niet duur. Het ontbijt was gewoon goed, niet overdreven.

eens maar nooit weer

Geen vroeg ontbijt voor 4daagse deelnemers. Kamer was warm en gehoorig. Tot 2:30 uur wakker gelegen vanwege het autogeluid, mensen op de galerij aan het praten en het slaan van deuren.

Diner werd uitstekend verzorgt.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Mijn verblijf was niet slecht maar of ik er nog zou voor kiezen ?!??!?

Geen deftig stopcontact in de badkamer, slechts 1 in de kamer zelf en verstopt achter het gordijn, ver van het nachtkastje. Heel warm in de kamer, geen airco. Iemand die op de gang staat te praten, hoor je dus heel duidelijk en het hoesten in de kamer ernaast ook.

Het personeel die heel vriendelijk was en behulpzaam. Goed ontbijt en goed lunchpakket om mee te nemen

Hygiène

Hygiène

Ontbijt voor 13€

Kamers niet zoals op fotos klein

Ontbijt voor 13€

Goed en betaalbaar ontbijt

Kleine kamers.. lijken wel peeskamertje. Gelukkig wel schoon.

Goed en betaalbaar ontbijt

Vriendelijk personeel.

Kamer erg klein. Jammer dat er op de galerij voor de kamers gerookt wordt.

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt.

Ik ben er al vaker geweest voor meetings van mijn werk.

Jammer dat er geen koelkastje op de kamer is.

Ik ben er al vaker geweest voor meetings van mijn werk. Altijd tevreden.

Beneden gemiddeld

Weinig ruimte, gebreken die niet zelfstandig waren gesignaleerd / opgelost

prima verblijf

Voldoende

Ruimte

Voor 1 overnachting is het prima

Prima ontbijt

Kleine kamer, maar als je alleen komt om te slapen prima (geen / beperkte faciliteiten)

Prima ontbijt

Wat je op de website ziet klopt ook. Vriendelijk personeel.

Niets, was zoals ik verwachtte.

Ontbijt was prima en heerlijk vers.

gezellig

badkamer veel schimmel is niet nodig even spuiten met hp en het is in drie minuten we g

personeel geweldig

Prima hotel, niet heel bijzonder, maar daar is de prijs ook...

Prima hotel, niet heel bijzonder, maar daar is de prijs ook naar.

Praktisch

Gemakkelijk overnachtingsadres i.v.m. opstap locatie in Didam

Bedden goed ,ontbijt goed,comfoor minimaal

Hotel is oud en de inrichting van de kamers is erg gedateerd

Het ontbijt was goed,De accomodatie is erg gedateerd en voor deze prijs veel te duur.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

fijn hotel voor de zakelijke reiziger

fijn hotel voor de zakelijke reiziger

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

niets te klagen

nvt

niets te klagen

helemaal ok, zeker voor deze prijs.

heerlijk ontbijt.

Voldeed zonder meer aan de verwachting.

Erg standaard, minimale afmeting kamer.

Personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt was goed verzorgd.

Nooit meer

Geen warm water. Geen compensatie geen excuses