Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Amersfoort 3-sterren

De Brand 50, 3823 LM Amersfoort, Nederland

#16 van de 18 hotels in Amersfoort

Dat Amelsfoort zn ontzettend leuke stad is.

Dat ze bij de balie niet onze telefoons op het gratis wifi kregen. En dat ze niet vermelden dat het ontbijtbuffet via een ander systeem loopt als er grote groepen zijn.

Dat Amelsfoort zn ontzettend leuke stad is. Leuke winkels en super leuke rondvaart echt een aanrader.

goede prijs kwaliteit verhouding!

de kamer was wat krap voor 2 mensen en hun koffer. Het hotel ligt aan een wat drukke weg en zonder airco maar met het raam open is het qua temperatuur goed maar de herrie moet je tegen kunnen.

goed ontbijt, fijn dat er 24u receptionisten aanwezig zijn

De bedden waren goed.

Wij vonden het héél raar dat er voornamelijk Engels sprekend personeel aanwezig was. Wij zijn in Nederland en moeten ons dan in het Engels verstaanbaar maken....vreemd! Verder was het ontbijt, voor €11,50 p.p. niet echt bijzonder. Geen bruine harde broodjes, geen krentenbrood of crackers. Allen 2 soorten jam als zoetigheid. Niet veel keus aan beleg. Geen bakjes op tafel waar je het afval in kwijt kan. Plakkerige vloeren in het restaurant. De kussens op bed zijn klein en heel zacht. Niet echt stevige bedkussens. Stopcontacten zaten los.

De bedden waren goed. Fijn dat er wat thee en koffie op de kamer gemaakt kan worden.

Prachtige kwaliteit/prijs verhouding.

Ik had het wel fijn gevonden als er bij de wat warmere temperaturen er een soort van ventilator kon staan in de kamer tegen de hitte.

Locatie, vlakbij de snelweg en tevens voldoende parkeergelegenheid! Personeel was attent en reageerde vlot. U kunt er leuk buiten zitten en er is vrijwel altijd iemand aanwezig om je te helpen!

Nette ruime kamer en badkamer

Het ontbijt was ‘karig’. De broodjes taai. Tevens was het restaurant niet schoon (de vloer plakte). Het was een weinig sfeervol hotel.

Nette ruime kamer en badkamer

bed lag prima, koffie op de kamer

ouderwets, dringend een update nodig. groen tapijt op de vloer? douchegordijn? niet meer van deze tijd. douchegordijn vind ik ook niet hygienisch.

bed lag prima, koffie op de kamer

lekker en rustig ontbijt

het hotel heeft geen diefstalveilige en overdekte fietsenstalling ( zeer merkwaardig voor een Nederlands hotel !). De fietsen kregen een verdoken plaatsje in open lucht, vlakbij de openbare weg en zonder mogelijkheid om ze aan een vast voorwerp vast te maken....

lekker en rustig ontbijt

Niet voor herhaling vatbaar.

De gehaaste check-in, het ontbijt viel ernstig tegen als je ziet wat er voor betaald moet worden. Het is een onrustig hotel, echt bestemd voor tussenstops.

Ondanks de drukte in het hotel heb je daar op de kamer weinig hinder van.

Ik hoop dat het eten verbeterd, dan kom ik graag terug

Ik eerder bij u gelogeerd en ik vind het eten minder smakelijk dan de keren daarvoor! Het ontbijt was ronduit matig.

De kamer is goed verzorgt en het personeel is vriendelijk!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Waardeloos

Veel te duur door hoge boekingsgraad. Waardeloze kamer, badkamer staat blank na douchen, slechte bedden, veel te lang wachten tot iemand je komt helpen bij de receptie. Personeel ziet je staan, maar gaan gewoon verder waar ze mee bezig zijn. Door sommige leden van het personeel wordt alleen engels gesproken en zelfs een simpele begroeting lukt ze niet in t Nederlands. Factuur beloofd via e-mail, niet gekregen.

Terleurstellend.

Ruimte was erg klein, gelukkig was het schoon. We miste alleen een toiletbortel op de badkamer. Het ontbijt was voor de prijs (11,50 per persoon per dag) een aanfluiting. Helemaal geen rijkelijk buffet. De eerste morgen lag een een kapot kaiseebrotchen, wat witte en bruine boterhammen. Gelukkig lag er nog een vers brood waar je zelf iets kon afsnijden. Beleg alleen jam, kaas en ham. Het fruit was uit blik. En het verse fruit was erg beperkt. Bleek dat er wel andere dingen waren zoals coissants en gekookt ei, wat we dan apart krgen aangeboden. De tweede dag was het helemaal erg. Alleen bruin en wit brood, wat roerei. Geen roomboter meer. Fruit was deze keer wel vers. Stukken fruit was beperkt tot twee soorten.bij na vraag konden we wel coissants en eieren krijgen. Deze stonden allemaal achter, vanwege de groepen. Wij gaan nooit meer naar dit hotel. Prijs kwaliteit ligt te ver uiteen.

Dat het ondanks de weg die er langs liep, als je de ramen dicht hield rustig was op de kamer.

Prima locatie om te overnachten

Veel lawaai van groep Chinese gasten die na 00.15 uur s nachts op de gang uitgebreid incheckten en kabaal maakten. Gemeld bij de receptie!

Prima locatie om te overnachten

Een proper rustig hotel aan de rand van het centrum met goede keuken

Het was toch een eindje van het oude centrum maar wie het hotel boekt weet dat normaal gezien. Met de fiets een 25 tal minuten .

ontbijt was goed ook met vers fruit, supervers sinaasappelsap, grote verscheidenheid van brood en koeken. kamers alles in orde eten in restaurant was lekker menu wel niet geschikt als je er langer dan 3 dagen zou verblijven. niet gevariëerd genoeg maar prijsverhouding zeer goed

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

We hebben het leuk gehad maar zeker geen topper.

Het personeel spreekt alleen Engels. De kamer werd 2 x in de ochtend geopend door schoonmaaksters. De TV werkte niet. Beetje verouderde badkamer.

De kamer was schoon. Zag er keurig uit.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima en hartelijke ontvangst.

Wij slapen graag in een twee persoonsbed en niet in 2 eenpersoons bedden

Prima en hartelijke ontvangst. Fijn dat de balie ook 's avonds voor een late incheck bemenst is. Heerlijk ontbijt met krantje

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

goed voor 1 nacht, niet voor weekendje weg met partner of gezin.

Weinig/geen nederlands sprekend personeel. Gelukkig kan ik engels. Geen 3 persoonskamers of 1 persoonskamer aanwezig terwijl er wel een extra lattenbodem en matras onder een van de andere bedden aanwezig was.

Goed ontbijt

voor 1 nacht goed te gebruiken

Hygiëne vlekken op alle twee de dekbedden. Daar moet zeker meer opgelet worden. Closetrol houder zat nie goed vast op de muur.

Prima ontbijt Kamer voldoende voor kort verblijf niet voor lang verblijf.

Het was niet duur en de ligging erg gunstig.

Erg gehorig . Er werd erg met deuren geklapt. De dranger staat veel te sterk afgesteld. Kamer erg gedateerd. Gordijn bij het bad drama. Kleed in het bad . Water stroomt er nog bijlangs. Kleed buiten het bad nog groter drama. Ze hadden de tweede dag badhandoeken mee genomen maar geen nieuwe gebracht.

De douche had een lekkere straal. Personeel was erg vriendelijk. Een dikke pluim.

Ik heb een aantal malen bij Campanile gelogeerd maar sinds...

Ik heb een aantal malen bij Campanile gelogeerd maar sinds de wijziging management, is het ontbijt achteruit gegaan. bv. Om 7.30 am. slechts twee bolletjes, 1 croissant en een paar plakjes kaas met een uitgedroogde randen. Ik heb dit ook aan de receptie gemeld. Maar wat mij het meeste heeft gestoord, is geen toiletborstel op de badkamer. Als je een ongelukje hebt is er geen middel om dit te verhelpen. voor een eventuele mee reizende partner niet fris. Ook dit heb ik verschillende malen gerapporteerd, maar verandert niet. Volgende keer toch maar een ander hotel

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Prima avondeten. Ontbijt was goed, niet heel veel keus, maar voldoende. Het dekbed was wel erg dun, we hebben gevraagd om een extra dekbed en dat werd ons gebracht, daarna heerlijk geslapen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kamer en ook de rest van het hotel is wat gedateerd. Badkamer had enige schade, maar functionaliteit was prima.

prima kamer, schoon en met alle nodige voorzieningen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt was prima, voldoende keus en voldeed aan mijn verwachtingen.

Prima, praktisch.

Zaten haren op dekbedovertrek. Standaard 'zuinig doen met water' papiertje in de badkamer, maar niet bewust veganistisch eten aanbieden in het restaurant, terwijl dát echt een waterbespaarder is ;) Verdiept u er eens in.

Goede douchestraal! Bed lag prima. Vriendelijk personeel.

goede prijs - kwaliteit verhouding

veel geluidsoverlast van mede - hotelgasten eieren bij het ontbijt waren blauw gekleurd van binnen

kamer was prima ingericht , wel mag de wandbeugel bij het bad worden vastgezet (kamer 19)

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

suggestie: aanpassen software opdat bij inchecken ook gelijk...

suggestie: aanpassen software opdat bij inchecken ook gelijk afgerekend kan worden met factuur zodat je de volgende ochtend niet tien minuten hoeft te wachten

Nooit meer

Kamer stonk naar rook,moesten het raam maar openzetten, zijn in eetzaal gaan zitten ivm kou!! Na nogmaals vragen kregen we andere kamer.. Receptioniste rookte zelf ook zei ze en rook niets, ongelofelijk.

Makkelijk bereikbaar

De trap naar beneden zit een opening waar je met je vingers tussen kan komen. Toen ik dit tegen een medewerkster zei gaf zij aan hier al vanaf te weten. Misschien het probleem oplossen?

Makkelijk bereikbaar

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Het visitekaartje is het vriendelijke personeel.

Het visitekaartje is het vriendelijke personeel. Erg aardige en attente mensen. Verder weet je dat je een goedkoper hotel hebt geboekt. Maar voor mij is prijs kwaliteit daarom in verhouding. Je weet wat je boekt. Prima. In het restaurant staat wat kapot meubilair. Dat zou mi niet nodig zijn, want dat geeft een ander soort gevoel dan alleen maar prijs bewust.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prijs/kwaliteit is goed. Fijn voor als je voor een nachtje een bed nodig hebt.

Prijs/kwaliteit is goed. Maar als je dat even buiten beschouwing laat, dan zou je kunnen stellen dat het hotel misschien wat verouderd is. Als het vernieuwd zou zijn, zou je je kunnen voorstellen dat het misschien iets schoner lijkt.

Fijn hotel voor als je voor een nachtje een bed nodig hebt voor werk of iets anders. Kamer is netjes en is voorzien van alles wat je nodig hebt voor een nachtje. Personeel is vriendelijk en 24/7 beschikbaar. Prijs/kwaliteit is goed.

Voldeed aan onze wens : we hadden een slaapplaats nodig

Het lange wachten voor savonds de deur opengedaan werd . Kapotte plastic bekertjes . Als ik op vrijdag geboekt had voor zaterdag was het 69 euro incl.ontbijt. Ik boekte 1 dag later en toen was het 62 euro excl.ontbijt .( ontbijt is 11,50 pp)

Kamers zijn basic maar schoon . Geen ontbijt genomen . Te duur .

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Te kort om er iets over te zeggen.

We troffen zeer luidruchtige buren, midden in de nacht vreselijk lawaai. Dat drukt een negatief stempel. Dit werd overigens wel serieus opgepakt door het hotel, pluspunt!

Ontbijt niet overdadig, wel goed. Kamer wat aan de kleine kant, maar compleet, badkamer prima. Ligging vlakbij de snelweg, prima uitvalsbasis. Restaurant simpel, nette en aardige bediening.

Gewoon prima voor een nachtje en goed te bereiken.

Er was een fout die Booking.com gemaakt waardoor mijn reservering niet bekend was. De matrassen zijn te dun en te hard. De hoofdkussens zijn waardeloos (te klein en te zacht).

De service van het receptie-personeel bij het herstellen van de fout van Booking.com

Badkamer ietwat gedateerd.

Badkamer ietwat gedateerd. Voor mensen slecht ter been is het in bad stappen om te douchen niet goed te doen. Terwijl het bad te kort is om er comfortabel in te liggen. Bad eruit en douche erin is beter

Leuk hotel voor een keuke prijs!

Die dingen die stuk zijn in het hotel, zoals de bedieningsknoppen in de lift.

De koffie bij het ontbijt☕️ De gebruikelijke koffieautomaat voor het ontbijt was defect, dus we hadden luxe koffie.

Redelijk prettig.

Dat er nadat we van een feest terug kwamen er geen gelegenheid meer was om samen nog ergens wat na te praten. Ik had begrepen dat vorig jaar daar wel een mogelijkheid voor was.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Jammer

Schoonmaak van de badkamer: Toilet was goor, aan de buitenkant hing duidelijk kots en was niet goed schoongemaakt. Kregen wel een andere kamer.

Prima bedden

• Beoordeeld op: 21 december 2017

De kamers waren prima.

In de lift waren de knoppen stuk en het plastic van de verlichting was kapot. Niet heel erg maar geeft een slordige uitstraling

De kamers waren prima. Ik zocht een plek om te overnachten puur functioneel en daar voldeed dit goed aan. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Vriendelijke ontvangst.

Het is gedateerd. Goede opknapbeurt is echt een must. Kan allemaal wat vrolijke kleuren gebruiken. Ik ben maar 1 nacht geweest zonder ontbijt dus daar kan ik niets over zeggen. Als je goedkoop wilt slapen is dit een prima plek.

Vriendelijke ontvangst. Gratis parkeren. Goede bedden en lekkere douche. Je betaalt in verhouding goede prijs.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Voor mij niet weer.

Het hotel ziet er uitgeleefd uit en het heeft een enorm ongezellige uitstraling. Ik ben elders gaan dineren vanwege de entourage van het restaurant.

Prima locatie

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Niet voor herhaling vatbaar!

Schimmel in de voegen van de douche. Douchen in de badkuip. Houdt ik niet zo van. Vlek en gat in het beddengoed. Ik snap niet dat hotels vinden dat ze dit kunnen maken! Wist door anderen al dat het hotel aan renovatie toe is. Dit kan ik alleen maar bevestigen. Wat ik erg jammer vond is dat bij het uitchecken niet even naar mijn verblijf gevraagd werd. Ik werk zelf in de horeca en hygiëne en omgang met mij als gast zijn daardoor erg belangrijk voor mij, omdat ik weet hoe het hoort!

Kamer zelf was redelijk. Lagen op het eind van de gang dus rustig. Douchewater was lekker warm en had goede straal. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

basic,stank, gelukkig maar een nacht,

basic kamer, oud sanitair met veel kalkresten en vies douche gordijn. kamer stonk naar rook. vermoedelijk wordt er nog gerookt in de kamers.

bereikbaarheid van het hotel, koffie faciliteiten op kamer

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Overnachting prima, eten niet

Kwaliteit van het eten is zeer matig. Bij Campanile in Frankrijk is het altijd uitstekend, hier meer een door de kok snel opgewarmde hap. Vlees te doorbakken, wijn heel zuur. Kok wil blijkbaar snel snel snel en dan naar huis. Ontbijtbuffet € 11,50 is absurd voor wat aangeboden wordt. 5 euro is een realistischer prijs.

Vriendelijk personeel achter receptie en in de bediening. Kamer schoon, warm en prima matras.

Vies en niet voor herhaling vatbaar

Kamer was smerig. wc vies. Schimmel op de muur. Douchegordijn smerig. Stofrand onder raam. Nagels van vorige gast op de vloer.Durfde er nauwelijks te slapen. Ben boven op bed gaan liggen. Ga er nooit meer heen

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Omdat het moest want was belachelijk slecht

Kamer was goor. Stonk naar rook en muren waren vies! Matras was hard. Had een kamer geboekt om de volgende dag naar een afspraak te gaan. Men kleren stonken naar de lucht van de kamer, ik was niet uitgeslapen. Kortom nooit meer campanile hotels!!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Eenvoudig maar volstaat

Kamers zijn gehorig, uitchecken duurt te lang doordat nota pas bij uitchecken wordt overhandigd. Erg vervelend indien veel personen tegelijk willen uitchecken.

Sobere en wat gedateerde inrichting. Prijs kwaliteit is goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Zeker niet voor herhaling vatbaar helaas.

Het meest vervelende was dat het bed echt slecht was. De veren kon ik door het matras heen voelen en dat leverde een zeer slechte nacht op. Pijnlijk om op te liggen! Het minste dat ik in een hotel verwacht is een goed bed, de rest is meegenomen. Het was niet echt schoon (ronduit smerig douchegordijn, loshangend stopcontact, hele oude vloerbedekking met smerige vlekken, planchet niet schoon etc.) Buiten erg rumoerig en als het daar een beetje minder werd, was de continue draaiende ventilator in de badkamer een vervanger daarvan. Waarom moet dat zo hard 24 uur per dag draaien?

Personeel was aardig en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Een goede overnachting waar alles aanwezig is.

Geen echte roerei en gekookte eieren niet warm gehouden. De zogenaamde 'echte boter‘ had wel een magarine smaak. Misschien ook een kruidenthee op kamer naast zwarte thee.

Het totaalpakket aan voorzieningen. Zoals theekoker op kamer, evt. Snel ontbijt to go en andere versnaperingen die in lobby verkrijgbaar zijn. Goed bed en kussen, lekkere handdoek. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Eenvoudig en gedateerd hotel; onvoldoende voor prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit . Hotel zeer gedateerd, kamers klein en eenvoudig met oud meubilair . Bed matig, je voelt de veren in de matras. De prijs staat niet in verhouding tot hetgeen geboden wordt.

Gunstig gelegen tov snelweg en ruim voldoende parkeergelegenheid . Huisdier welkom. Badkamer voldoet .

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Sober hotel.

Achterstallig onderhoud zichtbaar in de kamer, o.m. kapotte wandcontactdozen.

Kamers zijn schoon. Koffie/Thee faciliteiten aanwezig. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het hotel is nodig aan een grote opknapbeurt toe, maar heeft...

Het aanbod ontbijt is erg summier en er is nauwelijks keuze. Het hotel is erg gehorig, veel geluiden van deuren op de gang.

Het hotel is nodig aan een grote opknapbeurt toe, maar heeft wel uitstekende bedden.

Het slapen in oude troep valt niet mee.

De kamers zijn oud, versleten en hebben dringend een opknapbeurt nodig. Het eten en drinken is in verhouding tot de slechte staat van de accommodatie veel te duur.

Het eten was goed, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

om 1 nacht te slapen is het wel te doen, maar zeker niet voor meerdere nachten, want dan wil je tocn

de kamer was aan een goed schoonmaakbeurt toe, vitrage was werkelijk pikzwart, badkamertegels zat erg veel schimmel, en het ontbijt was niet 11.50 euro waard, spek was uitgedroogd, en ook koud,(Lauw) niet voor herhaling vatbaar!!

makkelijk parkeren, centrale ligging, personeel was erg klantvriendelijk

Prima doorreishotel voor een schappelijke prijs

Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Het is gedateerd. Mijn man is rolstoelgebruiker en de toegang was lastig. Personeel stak wel een hand toe maar waren ook met andere gasten bezig. De badkamer was voorzien van beugels bij het toilet en aan de muur bij de douche. Helaas was er geen douchesstoel dus douchen kon niet. Op zich niet zo erg omdat het 1 nacht was. Maar een douchestoel met wandbevestiging zou handig zijn.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel Handige lokatie nabij snelweg en gratis parkeren.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Doeltreffend

De toegankelijkheid van de rolstoel toegankelijke kamer. Er stond een extra eenpersoons bed waardoor ik erg moeilijk met de scootmobiel in de kamer kon komen

De servicegerichtheid van het ochtend personeel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Alles goed. Bedienend personeel was ´s avonds heel erg gezellig en goed!!

Mij is opgevallen dat je bij het eten van b.v. een steak een soort groente krijgt waar vantevoren niet wordt gezegd wat je krijgt. Dit gebeurde mij nu al vaker bij Companile hotels. Voor het geld wat het eten kost mag dit naar mijn mening rustig meegedeeld worden of op wens een salat erbij gevoegd worden. Vlees was overigens prima.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Geen verlichte parkeerplaats, geeft een onveilig gevoel.Sobere, gedateerde kamer. Vieze douchegordijn. 2 te kleine kussens op het bed.Kamer niet goed schoongemaakt. Creditkaart wordt zomaar belast

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Het was maar passage maar wel goed bereikbaar. Ik kom wel is terug voor het gemak.

Het avond eten in de restaurant was niet van goed kwaliteit, gebakken inktvis te vettig, mijn Hollandse steak niet smakelijk en taaie en de helft van de frieten waren hard bruin overbakken.

Mijn Duvel en koffie warren goed geserveerd. Het personeel was vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prima voor 1 nacht maar voelden ons niet erg op ons gemak door de vieze kamer en badkamer.

Er wordt erg slecht schoongemaakt. Zeer vieze badkamer, voegen ronduit smerig en vloertegels met schimmel tussen de voegen. De wc-rolhouder was van binnen erg vervuild en hing kapot en open in de badkamer aan de muur. De gordijnen en vitrage waren zwart van het stof en smerig. De meubels waren gedateerd en beschadigd. Onder het bed veel stof. Ook veel geluidsoverlast van buitenaf door het vele verkeer. In de nacht nog steeds veel geluidsoverlast door het verkeer, gaat hele nacht door. Met raam open slapen was niet mogelijk. Ik zou mij schamen om zoiets vies te verhuren. De koffie bij het ontbijt is niet te drinken en erg bitter, was die vieze koffie van Maas.

De goede bereikbaarheid en de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Ontbijt is verder prima in orde, niet uitgebreid maar producten zijn vers. Je kunt zelf je sinaasappelsap vers persen.

Na een avondje uit een nachtje geslapen in het hotel zoadat ik tocht een biertje kon dinken.

Het auto lawaai s'nachts van de weg die langs het hotel lag. De boxspring bedden vonden wij wat aan de harde kant en de kussens te slap en te dun.

Het was een nette kamer die aan onze wensen voldeed. We wilden gewoon een nacht slapen met een eigen badkamer.

De kamer is niet heel erg groot maar voor 1 nachtje prima te doen.

Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Waterkoker, thee en koffie. Zelfs een klein ligbad.

Goed voor z'n doel

Er was maar 1 handdoekenset voor 2 personen, in de kast lag nog 1 handdoek. Toen we om 2 extra sets vroegen werd er moeilijk gedaan. De handdoeken zijn zo dun dat ze ook niet 2x gebruikt kunnen worden.

Goed bereikbaar, makkelijk parkeren, 2-persoonsbed

redelijk

Inrichting gedateerd/versleten. Badkamer schimmel op tegelvoegen. Stopcontacten worden niet gereinigd. Föhn defect en vuil.

ontbijt ok. Service goed. Bed prima.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ligging van dit hotel is goed.

Hele hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Receptie ziet er oud uit, restaurant ook. Geen airco in de kamer en als je dan op de bovenste etage zit, da's best wel warm zullen we maar zeggen

Ligging van dit hotel is goed.

Het personeel was zeer behulpzaam.

Het was een beetje veel lawaai buiten, dat was jammer. Andere hotelgasten.

Het personeel was zeer behulpzaam. Vooral 1 dame, weet niet hoe ze heet, maar die heeft van alles voor ons gedaan. Erg lief.

Er hing een muffe lucht in de gang, geen airco op kamer, geen koelkast op kamer en de bedden waren erg hard. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, verder wel prima.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Niet duur, basic

Locatie, op kantorenterrein. Uitzicht op drukke weg, verkeer was hinderlijk tijdens de nacht.

Prijs overnachting was laag. Eigenlijk was dat het enige pluspunt

Prima verblijf in dit goed bereikbare hotel.

Geen stopcontacten bij het bed en de spiegel van de badkamer.

Het hotel is prima bereikbaar met de auto en er is meer dan voldoende ruimte om te parkeren. Het personeel werkt vriendelijk en snel, erg prettig als je graag snel naar je hotelkamer toe wilt. Ook het uitchecken was in een paar tellen geregeld. De hotelkamer was oke, het bed en het kussen waren prima. Ik mis alleen wel een stopcontact bij het bed en bij de spiegel van de badkamer. De douche is echt perfect, als je wilt een superharde en hete straal, deze stel je eenvoudig bij.

Niet voor herhaling vatbaar.

Geluid van de grote baan langs het hotel ook met het raam dicht. Ongeïnteresseerd in de klanten is zelfs te lui om de reserveringspapieren te lezen voor de naam nadat ze 10 keer de naam niet begrijpt. Geen vuilbakje in de kamer. De bedden hebben een upgrade nodig. Héél verouderde kamers en badkamers. Normale prijs 79 euro/nacht voor 2 personen is véél te duur.

De locatie.

Ik zou deze accomodatie niet een 2e keer boeken

Het bad was te smal je kon er heel slecht in staan. De kromming vh bad wad te snel voor ouderen gevaarlijk bij het uitstappem

Kamer viel behoorlijk tegen oudbollig, stopcontact zat los. Lift was niet schoon.

Ik kom er nooit meer.

Kamer was ouderwets. Karig zeer simpel ontbijt. Zelfs ikea heeft beter ontbijt. Gedateerde slecht schoongemaakte badkamer. Harde bedden.

Vriendelijk personeel. Waterkoker op de kamer. .

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Kamer op zich in verhouding met de prijs.

Kamer op zich in verhouding met de prijs. Dit was een aanbiedingsprijs die €30 goedkoper was dan een normale prijs bij Van der Valk. Bij een volgend bezoek weet ik gelijk welke locatie ik ga kiezen. Bij de lunchbox misten er een aantal item. Boterhammen waren ook niet al te best.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

beetje pech met omstandigheden , kamer en prijs prima verhouding.

Balie was niet bemand, kreeg commentaar dat ik vaker had gebeld 3x maar bel deed t niet zo goed. Volgende ochtend heb ik 1x gebeld toen kwam er niemand. Na 2e keer wel, toen ik vertelde dat ik wilde uitchecken vroeg hij of hij dan iemand moest halen? Dacht dat ik nog moest afrekenen dus dat leek me wel handig... Maar ik bleek al bij de boeking te hebben betaald. Met handen vol met aankopen van beurs en weekendtas was t erg lastig de entree te openen.om 6.30 stonden mensen al luidruchtig te praten, verzamelpunt?, op de parkeerplaats.

Prijs kwaliteitsverhouding was goed.kamer was prima uitgerust; waterkoker met toebehoren, fohn, tv. Prima bedden.

Waterballet in de douche door combinatie verkalkte douchekop en niet goed afsluitend douchegordijn.

Ontspannen verblijf. Ondanks snelweg stille kamer. Voor een zeer lage prijs een prima product

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Voldoet aan de verwachting.

Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van bedden met stalen veren. Het was gemakkelijk om diner in het hotel te kunnen eten, maar ik was moe van een lange dag werken, het duurde daardoor nogal lang.

Redelijke prijs voor overnachting

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

prijs , kwaliteit is in verhouding .

Het bed , je voelt de veren van het matras in je rug . De hygiëne , veel lange zwarte haren in de badkamer .

Personeel is vriendelijk en het ontbijt prima in orde .

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Prima hotel voor deze prijs!

Bed wat zacht, kussen veel te klein (zelf kussen meegenomen :)), voegen badkamer niet al te schoon...

Lekker in bad geweest, ´s avonds en ´s nachts geen last gehad van andere gasten, heerlijk ontbijt.