Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Breda 3-sterren

Minervum 7090, 4817 ZK Breda, Nederland

#20 van de 26 hotels in Breda

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Voor 75 euro verwacht ik wel iets meer comfort op de kamer, zo is er bijvoorbeeld geen koelkast aanwezig en is het bad miniatuurformaat. Betreft een echt weghotel waar veel werklui overnachten en de hele avond buiten hangen. Verder wel schoon en zo

Snelheid van inchecken en uitchecken.

Augustus 2018 géén WiFi mogelijkheid op kamer 212.

Wat mij erg tegenviel van deze Campanike in Breda is dat ik met geen enkele migelijkheid een WiFi verbinding kon opbouwen. Zelfs desgevraagd kon het personeel me niet helpen. Wel geprobeerd om samen met bij een verbinding te bewerkstelligen echter... niks. Niet via de kpn-hotspot, niet via Campanile-login en ook niet met de instructies op hun TV-programma op kanaal 65 op de kamerTV. Er-ger-lijk! TIP: Als u uw klanten wilt behouden werk dan aan een betere uitleg of, kan ook, sterkere routerverbinding door het gebouw. Ik sliep op kamer 212 in augustus 2018.

Schone kamer, keurige badkamer en prima bedden.

Viel tegen, ik had gehoopt op een uitgerust vervolg van onze reis.

De kamer was ontzettend warm. Nu was er sprake van een hittegolf, maar ik had toch op iets van airco gehoopt. Op de parkeerplaats zijn wat jongeren/mannen midden in de nacht enorm aan het keten geweest. Het duurde lang voor er werd ingegrepen (in combinatie met de hitte werd dat dus een slapeloze nacht). Verder vonden we nog een condoomverpakking op de grond van onze kamer en oogde het al met al niet schoon. De douche was uitermate slecht.

Het ontbijt was heerlijk en het personeel erg vriendelijk.

goed net en fijn verblijf gehad kom daar zeker terug

geen negatieve opmerkingen

de vriendlijke en en nette receptioniste die haar best deed alles uit te leggen en mochten er vragen zijn dan was zij bereid die op te lossen kotom goed vriendelijk en welwillend personeel ik kom daar zeker teug aanrader

Personeel vriendelijk, goed bereikbaar, gratis parkeren.

Beschadigingen in kamer, lawaaiig op de parkeerplaats, je mag geen drankje uit de bar meenemen naar je kamer.

Personeel vriendelijk, goed bereikbaar, gratis parkeren.

Redelijk, voor 1 nacht wel te doen

Kamer niet het nieuwste van het nieuwste meer. Zeer gehorig ook, zowel geluid van binnen als verkeerslawaai van buiten

Prima ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Was blij toen ik ging uitchecken

De kamer was niet schoon genoeg. Overal zaten er wel spinnenwebben met spinnen. Er zaten 2 grote gaten in mijn handdoeken. Geen toiletmat aanwezig.

De locatie, wifi en het gratis parkeren

waar wij als ouderen moeite mee hadden was dat het toilet te laag was er zijn tegenwoordig hogere toiletten wij hadden moeite met opstaan ervan ook geen beugel aan de wand waar je mee kon optrekken.

ontbijt en kamers prima

functioneel

Locatie naast budgethotel met minder frisse figuren.., zag vooral s avonds wat onveilig eruit. Overigens geen overlast van gehad.

Goed ontbijt en erg vriendelijk personeel.

Slechtste hotel waar ik ooit heb geslapen: niet naar toe gaan!

Dramatisch hotel: 's nachts een paar keer wakker geworden door groepen mensen die op de kamerdeur slaan en trappen en schreeuwend door de gangen lopen. Hele nare en agressieve sfeer. Hotelpersoneel doet daar niets aan. Ik zou iedereen afraden om hier te logeren!

Prima om alleen te slapen.

Prima hotel om alleen te slapen. Wij verbleven hier voor een festival. Goede prijs-kwaliteit. Bed sliep goed. En een fijne douche. Geen gebruik gemaakt van ontbijt.

Aardig personeel

De inrichting is wat achterhaald, maar was wel schoon. Het ontbijt voor €11,50 is zeer duur te noemen in verhouding tot wat je er voor terug krijgt.

Aardig personeel

Bereikbaarheid is uitstekend

Er wordt een interieur verfrisser gebruikt, op zich prima, maar op de 3e verdieping was de lucht zo sterk dat ik er misselijk van werd.

Bereikbaarheid is uitstekend

Gewoon goed

Er werd midden in de gang voor een vluchtdeur een fiets gedemonteerd heel raar . En ik vind dat je beter 2 kaartjes voor de kamer kan krijgen ivm de stroom die alleen aangaat door je kamer kaartsleutel als mij man even naar buiten ging moest ik steeds opletten om de deur open doen kon niet gaan douchen of baden in die tijd dus 2 kamersleutelkaartjes ipv 1

Het was een goede slaapplek

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Wisselend ervaren door de zeer teleurstellende restaurantervaring. Verder prima.

Het restaurant (personeel kijkt niet, kaart matig) ver beneden peil. Kamer: geen drinkglazen en geen stopcontact in badkamer.

Het ontbijt (zowel personeel als inhoud)

We hadden slechts 1 nacht geboekt maar als we in de buurt zijn zouden we zo opnieuw dit hotel nemen.

Dat de prijs van het ontbijt zo duur is. 23 euro voor een ontbijtje voor 2 personen vind ik wel aan de dure kant. Voor 23 euro heb je een diner.

De kamer was een prima prijs/kwaliteit. Alles was schoon. De bedden waren prima. Het beddengoed was van zacht katoen. Heerlijk om onder te slapen. Personeel was vriendelijk en snel.

Prima overnachting, lekker laag budget nodig.

Stopcontact naast het bed ontbrak, zodat je je telefoon niet nabij kon houden, omdat deze opgeladen moest worden. Hotel lag 6km van het centrum af, wel nabij uitvalswegen.

Handig dat we goede fietsen konden huren, achterlicht deed het alleen niet. Bovendien geen kettingslot, zodat we bang waren dat hij makkelijk gestolen zou worden. Het was prima weer om naar centrum Breda te fietsen. Hotel is rustig gelegen, geen lawaai overlast ervaren.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer schappelijke prijs voor een nachtje in de buurt van Breda

Het ontbijt is met 11 euro per persoon wel aan de forse kant voor de keuze die er is.

Voor de prijs een zeer prima kamer. Ook fijn was dat wij het ontbijt eerder mochten genieten dan de reguliere tijden.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Vriendelijk personeel, eten savonds in restaurant was...

Er mag netter gekuist worden onder bed. Nog een leeg Durex verpakking gevonden ,. Dit mag niet . Maar anders was alles in orde;

Vriendelijk personeel, eten savonds in restaurant was uitstekend

Er werd gemeld dat er een bus halte richting centrum op loopafstand zat. Helaas reed deze in het weekend niet; dus met zijn 2en 2x €20 taxi kwijt, heen & terug ( als we dit van te voren wisten heb je voor dit geld inclusief de overnachting ook een overnachting in een chiquer hotel in het centrum).

Voor deze prijs kwaliteit prima

Het was oké.

1 van onze kamers stonk erg naar rook. Het werd prima opgelost door een andere kamer te geven. Maar dit had voorkomen kunnen worden als de schoonmakers dit hadden opgemerkt. Of als de kamer even was gecheckt nadat de vorige gasten eruit waren. Maar het was carnaval dus het kan anders zijn gelopen als normaal.

Het is een simpel maar prima hotel.

Ok voor carnaval.

Schone handdoeken en beddengoed zitten vol vlekken die er blijkbaar niet meer uitgaan. Kan echt niet! 100 euro per nacht gaat helemaal nergens over.

Ok plek om te verblijven met carnaval. Prijs slaat nergens op

Redelijk verblijven

We zouden er vanaf 14u in kunnen. Helaas moesten we tot 16u wachten totdat dit het geval was. Zonde van onze tijd.

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima kamer prijs kwaliteit goed

De koffie...bah

Ontbijt is prima...en aardige dame die het verzorgde. De koffie was het slechte ooit....heel jammer ander was het ontbijt Fantastiche.... Maar investeer in een nieuwe koffie apparaat/ zetter en alles is opgelost.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Goed om alleen te slapen.

Het eten! Mijn zalm was te snel gebakken waardoor de eiwitten te zien waren aan de buitenkant. En de gestoomde groenten waten verschrompelde champignons.

De goede service toen me tv stuk bleek te zijn kreeg ik een andere kamer.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

praktisch prettig

De kussens zijn vervelend klein. Het ontbijt wordt steeds iets minder. Eerst lekker vers bruin brood, nu wat stokbrood om zelf te snijden.

Zie boven En: lekker vers sinaasappelsap!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

de vriendelijkheid van de medewerkers van het hotel.

Geen föhn op de kamer. Zou prettig zijn als de receptie even vooraf meld dat die te leen is bij de receptie.

de vriendelijkheid van de medewerkers van het hotel.

Wil je goedkoopste is dit een optie. Weinig comfort.

Diner slecht. Groente was een paar blaadjes sla, wat komkommer en tomaatjes. Smakeloos. Kussens heel dun. Vieze vloerbedekking. Niet nog een keer.

Prijs prima

Het eten was prima, het bed ook.

sanitair erg gedateerd en oogt daarom niet helemaal schoon. (prijs kwaliteit prima) en het was prettig geweest wanneer er een fohn aanwezig was geweest.

Het eten was prima, het bed ook. ruime kamer.

Ok verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Straatgeluid komt via de (onsluitbare?) verluchting boven ramen naar binnen. Lijkt of het raam gewoon openstaat. Niet fijn als een paar reisbussen een half uur stationair draaien.

Ontbijt zeker voldoende, voldoende keuze.

Het was alleen voor 1 nachtje en het beviel mij prima!

Kamers zijn klein. Het hotel ligt niet centraal, maar meer in de buurt van een industrieterrein

Gratis parkeren. Makkelijk bereikbaar vanuit de snelweg. Mooie prijs!!

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Het personeel was heel aardig en behulpzaam, prijs kwaliteit...

Er mocht niet gerookt worden op de kamer maar op onze kamer was door voorgangers zeker gerookt, het stonk er behoorlijk vies! We konden geen andere kamer krijgen omdat het hotel helemaal vol zat, de waterkoker was ook te smerig voor woorden maar nadat ik bij de receptie geweest was, kreeg ik meteen een nieuwe.

Het personeel was heel aardig en behulpzaam, prijs kwaliteit is prima van dit hotel, bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Goede kamer voor goede prijs

Voor deze prijs niks eigenlijk.

Prima prijs kwaliteit verhouding. Fietsen te huur en je zit in 20 min midden in het centrum. En dicht bij breepark wat ons doel was die avond.

Campanile. Degelijk, maar licht verouderd concept.

Weinig personeel in dit seizoen. Was te merkenin het restaurant. Weinig aanbod, langer wachten en niet zo.n geslaagde pizza.

Oude vertrouwde kamer met goede badkamer, koffiezet, genoeg bergruimte.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Koud verblijf op de derde verdieping

Verwarming op de 3e verdieping werkte niet, radiator bleef koud, we hebben dus kou geleden ondanks dat we dit gemeld hebben en de receptioniste het gecontroleerd had!

vriendelijk personeel , lekker ontbijt , basis kamer maar...

het toilet beneden in de hal , was al sinds vrijdag 1 december 7 uur niet meer schoon gemaakt en dat was ook te zien. jammer, anders alles in orde.

vriendelijk personeel , lekker ontbijt , basis kamer maar als is er wat er moet zijn.

Goede kamer voor de prijs, goede bedden, goede douche/bad

2x Ontbijt: onverzorgd buffet; karig buffet voor €11,50 pp.; gekookte eieren waren koud; scrambled eggs lauw; weinig hartig beleg; weinig zoet beleg; sinaasappelsap moet je zelf persen. 1x Diner: Ovenaardappels waren nog half rauw.

Goede kamer voor de prijs, goede bedden, goede douche/bad

• Beoordeeld op: 22 november 2017

In alle opzichten een rustpunt en toegevoegde waarde aan een bijzonder weekendje uit.

Koffie/heetwaterautomaat in ontbijtzaal mag iets heter worden afgesteld. Naamaanduiding Hotel Campanile plaatsen bij toegangsweg van het gebied (T-splitsing)

Rustig gelegen hotel op afgelegen (industrie?)terrein. TomTom herkende het dubbele straatnummer niet dus we moesten even zoeken - Ik had op de website het ontbijt niet goed bevestigd, dus dat was 's morgens niet bekend bij de keuken, maar het werd alsnog zonder problemen voor 2 personen geregeld! Ontbijt was uitstekend: engels & continentaal - tot 11uur; daarom na een late aankomst nog een tapbiertje in de lounge kunnen drinken én lekker uit kunnen slapen. Goede hete douche! Vriendelijke bediening.

Goede bereikbaarheid.

Een budgethotel mag wel basic zijn, maar moet toch fris en netjes ogen. Dit was niet het geval. Ik kreeg een Verouderde kamer die naar goedkope wc spray rook. geur van Wc-spray was ook op de gang. Dringende renovatie nodig.

Goede bereikbaarheid. Parking. Vriendelijk onthaal.

Prima verblijf, maar slechte communicatie binnen het bedrijf

Wij hadden late uitcheck, meerdere malen aangegeven. Uiteindelijk werd er eerst om 12.30 door de schoonmaker in onze kamer ingebroken. Vervolgens door de receptie gebeld wanneer we van plan waren te vertrekken.. dit was wel erg vervelend want wij lagen pas om 9.30 op bed in verband met een festival en konden we dus na 12.30 ook niet meer slapen.. Daarnaast had ik eerst twee nachten geboekt en kon dit later naar late uitcheck wijzigen. Telefonisch was een extra nacht mogelijk voor 38,50. Later via de mail was het ineens 65,- maar toen ik aangaf dat het telefonisch anders was, kon dit ook. Bij aankomst was late uitcheck eerst niet mogelijk terwijl dit al via de mail geregeld was.

Goede kamer voor de prijs die we betaald hadden. Zelfs een ligbad. Goede bedden, fijn dat er een waterkoker, koffie, thee en koekjes waren. Pasje van de kamer kwijt geraakt maar kosteloos een nieuwe gekregen, goede service!!

Roemoerige nacht!

Hotel staat op soort industrie terrein met een low budget hotel. Daar werd veel lawaai snachts door veroorzaakt. Veel mensen buiten op parkeer terein, gegil, geschreeuw etc. Dit ging zowat de gehele nacht door. Erg roemoerig!

Vriendelijk personeel. Heerlijk gedineerd!

Prima verblijf voor 1 nachtje om de stad Breda te bezoeken.

De penetrante geur in de gang;

Het ontbijtbuffet was uitgebreid; De slaapkamer was prima voor 1 nacht: een ruime kamer met prima bedden en dito badkamer.

hoppeloos

er was een kok die niet kon koken als je een omelet besteld moest die eerst vragen hoe dat moest kreeg je die eindelijk op je bord was de ene kan rauw en de andere kant verbrand uiensoep wist die ook niet

kamer was redelijk alleen veel herrie van de weg

Prima verblijf, vooral als je een auto ter beschikking hebt.

Jammer dat er een premie Class hotel pal aan ligt. Daardoor veel volk, dat ik niet als mijn vrienden zou kiezen, ,savonds op de parkeerplaats. Er lagen kapotte glazen en ze waren rumoerig.

Het prettige personeel en de schone geluids stille kamer. Schoon en aangenaam. Ik had een kamer met 2 eenpersoonbedden en zo,n bedje is best smal. Maar wel heerlijk matras en prima kussens.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Low-budget hotel, goed voor één nacht.

De netheid in de hotelkamer viel serieus tegen. Zo lagen er nog haren in de badkuip en was het toilet niet doorgespoeld, noch gekuist. Het ontbijt was basic, maar er waren heel wat lege manden die tijdens mijn ontbijt nooit zijn aangevuld geweest. Zelf vond ik dit geen € 11,50 waard.

Het vriendelijk onthaal in het hotel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Zelf zou ik dit hotel nooit kiezen.

In de kamer waar ik sliep was er gerookt door mijn voorgang(st)er. Het personeel heeft dit proberen te verdoezelen door het raam open te zetten. Maar helaas, zoiets kruipt in de gordijnen en dergelijke. Daarnaast was het sanitair verre van proper. Zo lagen er nog haren in de badkuip en was het toilet niet doorgespoeld. Ook op het tapijt in de kamer waren heel wat vlekken. Het ontbijt was basic (voor € 11,50 net iets te weinig) en werd amper aangevuld.

Het vriendelijk onthaal in het hotel.

Matig. Zou hier niet voor een 2e keer komen.

Verouderd hotel waar weinig aan renovatie gedaan wordt. Kamers simpel. Stoelen gescheurd. Ontbijt eenvoudig en slecht aangevuld.

Vriendelijk personeel. Die hun best doen om het je naar je zin te maken.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Het is te doen voor 2 nachten

De voeding was matig, bij voedingsbeperkingen. Naast appels of peren zouden ook bessen en kiwi'kunnen. IPV allerlei soorten brood zou er ook Kastanjecrackers, quinoa crackers of rijstwafels moeten staan

De lokatie was goed te vinden en goede parkeer gelegenheid. De kamer was netjes, van alle benodigheden voorzien maar geen luxe

prima op die ene nacht na

toen ik er was, was er een groot housefeest of zoiets in de nabije omgeving en heb ik tot 3 uur in mijn bed liggen schudden, vreselijk. de volgende ochtend begreep ik dat er een jaarlijks evenement gevierd werd ( singelloop) dus dit was een incident, maar wel heel vervelend

goed bed en vriendelijk personeel

Goed voor 1 tot 2 nachten voor een doortocht idiaal

De kamer had een wat muffe geur en je kon de venster niet openen voor te luchten Kamer bevond zich op het gelijkvloers Ontbijt was goed maar de gebakken geklutste eitje proefde waterig

Goede parkingvoorziening en vriendelijk personeel

Nachtje Campanile proberen ipv een nachtelijke terugrit naar Assen.

De keuze van het koffiesachet. Smaakt m.i. niet eens naar koffie. Gevriesdroogde kruimels zonder bijgaande koffie/water maatverhouding. Resultaat: slap bakkie.

De keurige kamer en de meer dan uitstekende (2) losse matrassen/bedden.

Locatie ten opzicht van waar wij naar toe moesten voor een...

Geen airco, bedden en kussen waren niet comfortabel. Ramen moesten open blijven ivm geen airco of ventilatie, hierdoor kreeg je last van geluidoverlast van andere gasten die te luid aan praten waren op parkeerplaats. Heel erg jammer.

Locatie ten opzicht van waar wij naar toe moesten voor een Festival was dit prima

Campanile hotel; erg basic voor weinig geld

Alhoewel het hotel niet al te duur is merk je gelijk dat je in een budget hotel verblijft. De kamer is erg basis, gedateerd en kan een goede poetsbeurt gebruiken. Wij verbleven hier twee nachten en de 2e dag was ons bed niet opgemaakt (gewoon opengeslagen) en had men vergeten extra handdoeken (2e persoon) neer te leggen. Toen ik belde naar de receptie kreeg ik van de avondportier als reactie 'oh ik zal er even hier bij de receptie één voor u klaarleggen'. Beneden bij de receptie stond men ineens met drie man achter de balie, dus ik had verwacht dat men dan de handdoek wel even had mogen komen brengen. Het ontbijt buffet is erg basis, vooral de vleeswaren smaken alsof ze bij de Aldi zijn gekocht. Er lag een overheerlijk bruin brood (zelf snijden) maar toen ik op zondagochtend kwam bleek het brood al op te zijn en er was geen extra beschikbaar. Wel was er een overdaad aan croissants en broodjes maar dus geen gewoon brood en dat vind ik erg jammer. Ook loopt er erg veel 'vaag' volk rond in het hotel dat overigens ook verblijft in het budget hotel pal naast het Campanile en (blijkbaar) gebruik maakt van enkele faciliteiten (w.o. restaurant/ontbijt buffet). Het parkeerterrein is voor een dergelijk formaat hotel eigenlijk te klein, op zaterdag stonden de auto's ook geparkeerd op de doorgaande weg naast het hotel. Het restaurant ziet er rommelig uit qua meubilair en opzet. Tip is om 's avonds ook meer mensen in de bediening van het restaurant te zetten. De dame die er vrijdagavond stond was bijzonder vriendelijk en liep haar benen uit d'r lijf. Één persoon voor zowel bar bediening, restaurant bedienen en opdienen, etc.etc. is niet wenselijk. Zelfs de kok uit de keuken kwam op een bepaald moment uit de keuken om de borden op te dienen omdat ze het té druk had. Niet zo professioneel lijkt me.

De dame aan de receptie was erg vriendelijk, evenals het personeel in het restaurant en ontbijt buffet. Ook tijdens het reserveren was men aan de telefoon erg behulpzaam. Ook de locatie van het hotel is perfect t.o.v. bijv. centrum Breda (10 minuten), Efteling (20 minuten via snelweg) en andere leuke uitstapjes in de regio.

Rustige locatie, vriendelijk personeel.

Bij het ontbijt ontbrak een gezonde noten/zaden mix. Wel veel vers fruit en mogelijkheid zelf jus d'orange te persen.

Heerlijk rustig, ruime badkamer.

het bed bij de muur en het raam kon niet goed open ivm indeling.het stonk verschrikkelijk chemisch op de gangen svp andere schoonmaakmiddelen gebruiken het stonk door in de kamers.een oderexpraygeur heel indringende geur.

Lawaaierige accommodatie. Veel jongeren die geen rekening houden met andere gasten

De kamer was ingericht voor 1 persoons. 1 persoon Handdoeken, 1 persoon kopje, etc.. snachts mega veel lawaai van jongeren die terug kwamen van stappen. Jammer dat hier niet iemand van het hotel op af gaat om er wat aan te doen. Nare ervaring.. niet het idee om nog is terug te komen.

Goede uitvalsbasis voor party weekend Breda

Geluid van toeslaande deuren

Prijs kwaliteit verhouding voor feesttrip Breda. Kort bij autostrade en centrum zn indien je taxi door 4 kan delen is het de meest voordelige oplossing voor avondje feesten in Breda

Geen aanrader.

Zeer gedateerd hotel. Ouderwetse inrichting wat vies doet aanzien. Vloerbedekking bevlekt, vitrage grijs i.p.v. wit, lampenkappen vergeeld, badkamertegels vergeeld/beschimmeld, douchegordijn aan de onderzijde oranje/roze van schimmel. Warm in de kamer dus raam moest echt open. Wij sliepen echter aan de wegkant dus erg veel herrie. Nauwelijks geslapen. Geen WC borstel in de badkamer. Al met al gewoon echt ontevreden.

Het bed lag prima.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Slechte service: zie wat viel tegen

Ten eerste lagen er vieze sokken onder het buro van een vorige logee. Ten tweede: ik werd onverwachts weggeroepen dus moest mijn overnachting cancellen. Ik ben precies 1 uur op de kamer geweest. Heb daar alleen op een stoel gezeten en heb niets gebruikt en/of aangeraakt maar kreeg geen restitutie.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Beter dan onder een brug slapen

Hotel was niet in staat om de eerder toegestuurde creditcard-autorisatie te verwerken.

Beter dan onder een brug slapen. Serveerster in restaurant was vriendelijk en behulpzaam

servies personeel was top

dat ze s'nacht te veel lawaai op de parking maken om 04.00 ze waren vogens mij de vuilbakken aan het verschuiven en er was een groep jongeren die heel veel lawaai maakten op de parking heb niet geslapen

morgend onbijt kon beter heb zelf de tafel afgeladen te weinig personeel in de zaal er was nergens een proper tafel en er waren zeker 10 tafel leeg alles stond vol afwas dat wij moesten onbijten heb het zelf gedaan

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Locatie positief. Confort verouderd.

De ventilatie in de kamer is niet te regelen; dus raam op een kier is verplicht. s'avonds en s' nachts regelmatig lawaaierige gasten die de nachtrust verstoren. In de weekends is dit nog storender. Vanwege de erg warme zomerdagen hebben wij een airco erg gemist. Gevolg: 7 dagen slecht geslapen. Wij gaan dus op zoek naar een ander hotel. Jammer!

Keuze ontbijt is voor ons te uitgebreid en dus te duur. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

De incheck is laat opzichte niet erg als je de koffers alvast beheerd kon achterlaten

De eerste medewerkster aan de balie kwam niet vriendelijk over. De andere medewerkster aan de balie was heel vriendelijk Geen stopcontact bij het bed erg lastig

Het bed was zeer goed

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Vreselijk!!

Slechte ontvangst bij binnenkomst, Mw was gestrest en onvriendelijk!. Bus om de hoek rijd niet op zaterdag dus 15 min lopen naar volgende bushalte.. S'nachts is het niet te doen aan de voorkant door het lawaai van alle luidruchtige gasten die terug komen! ( het raam moet helaas open omdat het bloedheet is op de kamer)Er loopt beveiliging maar snap niet zo goed wat die man er doet aangezien die iedereen z'n gang laat gaan... Dus na een zeer korte nachtrust op naar het ontbijt... Dat was erg simpel en word niet snel genoeg aangevuld ... Voor ons dus de volgende keer een ander hotel in het supergezellige Breda.. Want we komen terug maar nooit meer in dit hotel!!

Geen pluspunten

Het ontbijt was heerlijk.

Het kussen was erg dun, waardoor het slapen niet zo prettig was. Het was behoorlijk gehorig.

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Twee keer hier overnacht en beide keren veel overlast van...

Twee keer hier overnacht en beide keren veel overlast van groepen die s'nachts erg veel herrie maken buiten op het parkeerterrein en in het hotel zelf. Kamers wel vrij warm...

ligging;

pro-activiteit: tafels op terras drogen na nachtelijke regenbui. hygiene ontbijtbuffet. dikke laag stof op koffieapparaten.

ligging; parkeren, vriendelijkheid

Bij het ontbijt waren er vanaf kwart over 10 al geen gekookte eieren meer en toen ik daar naar vroeg zei ze dat die niet meer kwamen.omdat het ontbijt bijna,afgelopen was (duurde tot 11.00).

Kamer was netjes en verzorgd. Ontbijt was uitgebreid en goed.

Prima prijs en kwaliteit verhouding.

Het is strategisch gelegen nabij op- en afritten van de A27. Dit hotel kiest u dus niet voor een bosrijk uitzicht. Kamer met ook een koelkast op de kamer heb ik wel gemist.

Aardig personeel; prima ontbijt, comfortabele bedden, goede faciliteiten voor o.a. fietsers, voldoende parkeerruimte. Hotelkamers zijn enigszins gedateerd, maar het comfort en hygiëne lijdt daar niet onder. In de lobby, bar en restaurant is veel verkrijgbaar. Goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Nette accommodatie met schone kamers.

Het ontbijt viel tegen. De citruspers zat verstopt en werd niet schoongemaakt. Broodjes waren niet vers en de roerbaken was nat en daardoor niet smaakvol zoals die hoort te zijn voor een roerbak. Hard gekookt ei durfde ik hierdoor niet aan.

Het prettige ontvangst bij binnenkomst en wijzing naar de kamer.

Maak het hotel gezelliger en zorg dat de vieze ganggeur weggaat.

Het kan er voor hetzelfde geld gezelliger en comfortabeler uitzien. Wat leuke planten en kleurrijke schilderijen kunnen het gezelliger maken.

Het ontbijt prima. De inrichting en sfeer had meer weg van een matige kantine dan van een restaurant. De hele entourage heeft weinig sfeer. De gangen ruiken onprettig naar een goedkope wc-geurspuitbus.

prima hotel!

Eigenlijk overtrof het mijn verwachtingen, maar als ik dan toch iets moet zoeken wat wat tegenviel dan is het dat de kamer wat klein was qua loopruimte. Badkamer was ook niet heel ruim maar wel met bad en douche, en was wel goed schoon.

Kamer was zeer compleet met zelfs een waterkoker, koffie, thee en bekertjes en een fohn.

Prima hotel maar 's nachts veel lawaai van parkeerterrein

Het nachtelijke lawaai van het parkeerterrein onder onze kamer, waardoor het onmogelijk was goed te slapen. O.a. startende auto's, dieselende busjes en geschreeuw.

De vriendelijke en hulpvaardige medewerkster bij het ontbijt.

Veel last van huisstofmijt.

Veel last van huisstofmijt. Zeiltje in de badkuip om te douchen. Lastig dat stoom geheel van kamer afgaat zodra je met pasje de kamer verlaat. Hierdoor is bijvoorbeeld telefoon even opladen tijdens het ontbijt niet mogelijk.

• Beoordeeld op: 4 april 2017

Fijn hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De badkamer in onze kamer had een wat nare geur ondanks dat deze perfect was schoongemaakt. Mijn advies vervang de voegen in de tegelvloer. Voor een niet granen eter is de keuze aan goed vers fruit en andere mogelijkheden wel wat beperkt, daar zouden ze nog wel iets mee kunnen.

De ligging van dit hotel was voor ons in dit geval perfect. Wij hadden de volgende ochtend een training in een van de conferentiezalen van het hotel. Ook om Breda in te gaan is dit een uitstekend hotel. Lopend ben je met een klein uurtje in de stad en met de auto zelfs binnen 10 minuten, dus voor een weekendje weg zou ik ook in dit hotel slapen. De prijs kwaliteit verhouding is echt perfect. De bedden zijn heel fijn niet te hard en niet te zacht. Het ontbijt is wat je kunt verwachten voor deze prijs.