Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Delft 3-sterren

Kleveringweg 53, 2616 LZ Delft, Nederland

#33 van de 34 hotels in Delft

Gebaseerd op 1946 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

prima verblijf. vriendelijk personeel en goed diner prima van smaak.

Bij afruimen van ontbijttafels voor nieuwe gasten even een doekje over de tafels halen.

Ontbijt was goed en voldoende. Bediening was correct en tijdens diner goed. Diner was prima van smaak en goed verzorgd.

Dramatisch

Het bed was steenhard, het dop van de badkuip brak af bij het aanraken. Het was stoffig, er zat een vlek in het dekbed, alles was oud. Wij zijn in de avond gevlucht, want dit was niet te doen.

Het warme water.

Teleurstellend

Een vieze toilet. Receptioniste was ontdaan en gaf ons de sleutels van andere kamer. Ook hier n toilet die er uitzag alsof hij net gebruikt was. Het water was bruingeel. De oorzaak was snel zichtbaar onderin zat n faecesaanslag en dit in twee kamers. Er werd door de professioneel reagerende receptioniste n drankje aangeboden. Bij vertrek wist de nieuwe receptioniste nergens van en haar gedrag was onbeleefd en belerend. Mijn man en ik maken vaak gebruik van de Campanileketen daar we in Spanje wonen. Het valt me in dit specifieke geval op dat gratis advies aan de hotelketen alleen voordeel geeft aan het hotel en niet aan de gast die niet gecompenseerd wordt voor t gebrek aan hygiene herheen bijv n blaasontsteking kan veroorzaken. Er is niet teruggekomen op de vieze w.c. en deze is ook de vlg dag niet schoongemaakt.

De ligging. Vergeleken met de meeste Campanile hotels in Frankrijk n prachtige entree met comfortabel en stijlvol meubilair.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

rust na stedentrip

1.Een totaal leeg geknepen zeepreservoir bij het bad ( gelukkig was er nog een reservoir bij de wasbak, dus heb ik die gebruikt) 2. Een borstel en wc eend door de wcpot halen, zou wel fijn zijn.(het waterputje is vies)

de vriendelijkheid van het personeel

Prima plek voor een nachtje of als je ergens in de buurt...

Prima plek voor een nachtje of als je ergens in de buurt moet zijn, niets speciaals. Airco maakte eens storend tikkend geluid, (gemeld aan de receptie)

goed ontbijt.

Op de de tweede dag, bleek 's-avonds bij terugkomst, dat de kamer niet was schoongemaakt en er waren geen schone handdoeken. De receptioniste verontschuldigde zich en wij kregen nieuwe handdoeken. Bij het vertrek werd door de receptioniste nogmaals excuses gemaakt. Bleek een misverstand. Kan gebeuren, ik maak ook fouten. Zij zou het bij de manager melden, kennelijk was die niet aanwezig. Aangezien ik de volledige prijs moest betalen had het mij beter geleken, dat bv een of twee van de 4 ontbijten als compensatie niet in rekening zou zijn gebracht. Of een korting op de totaalprijs als compensatie van de niet geleverde service. Maar daar kan de receptioniste natuurlijk niets aan doen en niet over beslissen.

goed ontbijt. Vers, zelf te persen, sinaasappelsap is een grote prè. Vriendelijk, behulpzaam,personeel.

De stilte terwijl het toch redelijk dicht bij de snelweg lag.

De badkamer, douche was gewoon staaf tegen muur,na douche moest je met zwabber de vloer het water wegtrekken.

De stilte terwijl het toch redelijk dicht bij de snelweg lag.

Het verblijf is ons uitstekend bevallen. Het was een herhaald bezoek en kom zeker terug.

Het lijkt een onbetekenend detail maar 1 ophanghaak in de badkamer is absoluut te weinig.

Rustig en comfortabel verblijf. Goede nachtrust genoten. Royaal ontbijt. Vriendelijk en opgewekt personeel. Gastvrij. Gemakkelijk bereikbaar. Gebruik van lichtlopende degelijke fietsen. Ook na checkout kon de bagage worden bewaard om pas bij het definitieve vertrek te worden opgehaald.

Comfortabele bedden en een goedwerkende airconditioning

Toen we aankwamen was onze kamer nog niet schoongemaakt en dus nog erg vies, na dit gemeld te hebben kregen we wel gelijk een nieuwe schone kamer. Ik vond het ontbijt niet erg fris omdat er continu vliegen/wespen op zaten, misschien een goed idee om dit in afsluitbare bakken te doen?

Comfortabele bedden en een goedwerkende airconditioning

Teleurstellend

We kregen een mindervalide kamer, omdat het hotel was volgeboekt. Kamer rook muf. Badkamer putlucht. Maar één nachtkastje, geen stopcontacten naast het bed. Maar een klein hoofdkussen. Airconditioning maakte heel veel lawaai. Badkamer en kamer erg gedateerd. Ontbijtzaal ongezellig, niet schoon.

Personeel was vriendelijk/behulpzaam. Lekkere crossaints bij ‘t ontbijt. Lekkere rosé.

De moeite waard om terug te komen.

Makkelijk bereikbaar, gratis parkeren, goede uitvalsbasis om bijv Delft te ontdekken. Dat er op de kamer even gelegenheid is voor een kopje koffie, ook erg fijn, na een lange rit. 24/7 iemand aanwezig geeft een veilig gevoel.

gewoon goed

te weinig stopcontacten op de slaapkamer; opladen mobiel en/of iPad.

ontbijt gewoon goed; niet overdadig, maar peraktisch. ligging uitstekend. vriendelijk personeel.

Gastvrouw was klant onvriendelijk, had vooraf betaald maar...

Gastvrouw was klant onvriendelijk, had vooraf betaald maar volgens haar niet. Had betaalbewijs bij me. Bot, niet meedenkend Niet iemand voor de receptie

Heerlijk geslapen in prima hotel op goede locatie dichtbij het centrum

De receptioniste bij aankomst vriendelijk . In de ochtend een andere zeer onattente dame die met een prive tel gesprek bezig was Ontbijt personeel ronduit lomp en onvriendelijk. Toen ik naar de scrumbeld eg en jam vroeg Zei ze niets en kwam 10 min later met het gevraagde en deed het verse ei zo bij de aangekoekte resten in de rechaud .meldde niet dat ze het had aanngevuld .hoorde haar later ruzie maken in de bar met collega.

Eenvoudige maar schone kamer .verzorgd Prima locatie Parkeren ook prima Vriendelijke dame bij aankomst .

Heel proper en netjes, vriendelijk personeel, grote parking...

Technische service: We hadden s nachts de airco afgezet. Toch maakte de airco s nachts continu een soort trillend lawaai waardoor nachtrust enrom werd verstoord. Dit is een heel belangrijke punt en kan gemakkelijk opgelost worden. Ook de lift was kapot bij aankomst.

Heel proper en netjes, vriendelijk personeel, grote parking gratis, goede airco.

Voldoende

Ontbijt, het meeste was al op toen wij kwamen eten een kwartiertje voor einde en er werd niet meer aangevuld.

Ontbijt was matig. Kamers oké, geen frigo.

Niet duur maar wel matig

Te weinig parkeerruimte. Het hotel was vol daardoor onvoldoende parkeerplekken en geen goede verwijzing waar wel geparkeerd kon worden. Blaffende hond in de kamer tegenover ons, niet voorgelicht dat we op de gang verbleven waar ook huisdieren zijn toegestaan. Sinaasappels bij het ontbijt op waardoor ik niet verder kwam dan het persen van een klein beetje verse jus 'd oranje. Lawaai door machine die vlakbij onze kamer in een kast stond. Kamer aan het eind van de gang is dus niet ideaal.

Dichtbij centrum, makkelijk te vinden. Klachten werden serieus genomen en we kregen een korting. Schoon

Goede service

Wij wilden graag voor 14.00 inchecken ,hier hebben wij de 28e over gebeld. toen wij de 29e om 12.20 arriveerden was onze kamer al beschikbaar. Prima geregeld dus.

Veel te duur voor het comfort dat je krijgt

Behandel een persoon die alleen reist omwille van een jaaropleiding als een normaal persoon.

Ontbijt was matig. Fruit uit blik is eerder smaakloos. Als alleenreizende kreeg ik een kamer voor mindervaliden. De badkamer was net zoals in een ziekenhuis.

Kamers basic, goed voor 1 nacht, niet langer.

receptioniste nibbig en kortaf s avond was er geen bier te verkrijgen in het restaurant/bar. hoofdkussentje was wel heel erg klein

Kamers basic, goed voor 1 nacht, niet langer.

Eenvoudig, maar prettig. Praktische ligging.

Kamer is wel wat verouderd en oubollig. Weinig stopcontacten.

Erg blij met het bad in mijn badkamer. Leuke wandeling van het hotel naar het centrum van Delft.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontbijt was in orde

Kamer was om 14:30 uur nog niet beschikbaar (zou uiterlijk 14:00 uur beschikbaar zijn). Erg harde bedden. Hoge instap bad; geen antislip laag en plastic gordijn dat constant tegen je aan plakt (weinig ruimte of in bad te douchen).

Ontbijt was in orde

Prima budget hotel, voor als je verder weinig eisen hebt en gewoon wilt slapen.

De badkamerspiegel was niet echt goed schoon, was duidelijk dat hier vluchtig was schoongemaakt. Bij het ontbijt stond er, bovenop de counter "vers" fruit. Waarschijnlijk had dat er al wat langer gestaan, want vers was het zeker niet. Na een opmerking aan de mevrouw van het ontbijt, is het wel meteen weggehaald.

Het bed ligt prima, 1 tweepersoonsmatras. Heerlijk. 24 uurs receptie is ook top geregeld.

rustig, volgens mij was het hotel volgeboekt, maar totaal...

-ontbijt simpel, weinig keuze -kleine kamer Details, maar toch: -geen vrije wandcontactdozen aanwezig, (heb graag m'n mobiel aan de oplader naast m'n kussen -geen wc borstel aanwezig -douchegordijn hield niet al het water tegen, hierdoor werd de vloer nat en glad

rustig, volgens mij was het hotel volgeboekt, maar totaal niks gehoord van andere gasten goede airco

De airconditioning is prima.

Stroom voorziening is echt slecht voor zakelijke reis. 1 stopcontact in kamer. Als je de aanwezige waterkoker wilt gebruiken moet de stekker van de tv er uit. Zorg dat je een powerbank meeneemt en opgeladen laptop hebt.

De airconditioning is prima. En hotel zit vlak bij een mooi park waar heerlijk gewandeld kan worden.

Erg jammer....

De kamer was netjes, maar heel erg gehorig. De bovenburen waren midden in de nacht ook nog heel veel kabaal aan het maken. Werden aangesproken. Gingen gewoon door. Toen konden wij gaan verhuizen midden in de nacht... zij konden gewoon doorgaan met herrie maken. Andere kamers werd muziek gedraaid, werd gewoon getolereerd terwijl het 1.30 uur in de nacht was😱 Nieuwe kamer kon de raam niet open, tv deed het niet... dan hadden we moeten bellen. Ja daaag, zorg dat alles in orde is en schop herriemakers eruit aub!! Wij komen hier nooit meer terug! Als we niet 2 uur terug naar huis moesten rijden, waren we s nachts nog vertrokken!

Goede keus langs wandelroute!

Wij vonden het jammer dat er geen verse sinaasappelen geperst konden worden. Verder is het ontbijt ruim voldoende!

Erg vriendelijk personeel en een goed restaurant.

Voor een paar nachten is het een prima hotel.

De bus/tramhalte N aar de Haag was ver weg. Mogelijk kan er een kaartje gemaakt worden om dat duidelijk aan te geven ?

Ontbijt prima, jammer dat de croissants steeds op waren. Ik had liever een aparte douche gehad in plaats van in bad douchen. Er was maar een stopcontact, dat moeilijk te vinden was, voor het opladen van de telefoon.

Goed genoeg voor een nachtje

De kamer had achterstallig onderhoud. Zag er triestig uit. Was ooit een rookkamer geweest en rook nog altijd niet fris. Weinig stopcontacten, geen idee waar we de aanwezige watermolen hadden moeten aansluiten. Vieze vlekken in de vloerbedekking.

De ruime uitcheck tijd. 12 uur kwam heel goed uit! De bedden waren niet slecht. Kussens waardeloos, maar dat is meestal zo.

Opzich prima maar voor die prijs kan er best wat meer comfort vanaf.

1 stopcontact voor ALLES!! En geen rekje om de koffer op te zetten. Kartonnen bekertjes voor koffie/thee is ook wat armoedig, zeker omdat je ze niet even kan omspoelen als je ‘ s avonds nog eens thee wil.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamer was schoon.

Ontbijt was prima.

Verouderde hotelkamer en niet geheel schoon (vlekken op dekbed en niet geheel schoon sanitair). Matras matig. Gezien de prijs mag hier meer aandacht voor zijn.

Ontbijt was prima. Vriendelijk personeel. Airco op kamer.

Prima verblijf gehad

Het resaurant kon schoner. Onder de tafels lagen nog de broodkruimels en resten van de gasten die voor ons hadden gegeten. Even een bezem er doorheen.

De kamers waren goed en schoon. Wat we nodig hadden was er. Het ontbijt was lekker. Prima hotel voor ons.

Het bed viel erg tegen.

Het bed viel erg tegen. Harde vering die je duidelijk door het matras heen viel. Waterkoker op de kamer was ronduit smerig. Badkamer was ook niet erg goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

koude lucht bij sluiten van raam moet goed werken

ACOUSTIEK Als men s' nachts raam open zet voor wat frisse lucht.... geraas langs autosnelweg Als men raam sluit, acoustiek beter, maar dan werkt de airco in de verkeerde richting, ttz men krijgt toevoer van warme lucht Bovendien was lamp kamer 411 defect, zodat ik snachts het paneel van de airco niet kon lezen

ligging rond den haag, delft, IKEA

Top locatie voor een dagje uit met overnachting . Alles in de nabijheid . Winkels , natuur , cultuur

Het was een hartelijk onthaal . We konden al vroeg de auto achterlaten op de parking en verder alles met de fiets doen . De kamer was heel netjes en alles wat je nodig hebt is aanwezig . Het was er rustig . Enkel de autosnelweg hoorde je als zoemend geluid op de achtergrond . Het ontbijt was heel uitgebreid en alles werd ook steeds aangevuld . Je vindt alles in de nabijheid .

Wij hebben een goed verblijf gehad!

Dat de receptie niet had door gegeven dat er bij het onbijt extra gasten kwamen waardoor de groep waar mee wij waren groter werd! Bij inchecken was gezegd dat dat niet hoefde maar 's ochtends toen het erg druk was het voor de collega's die het oploste voor ons extra druk. Het was in mijn ogen handiger geweest als ze er een aantekening van hadden gemaakt want wij wisten dat wij om half 10 wilde ontbijten met zijn allen!

Erg gastvrij en naar oplossing zoeken bij groot extra gezelschap!

Nette schone kamers, prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Nauwelijks stopcontacten en de badkamer die blank staat na het gebruik van de douche.

Nette schone kamers, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Fijn dat honden zijn toegestaan.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goed voor 1 nacht

Amper stopcontacten in de kamer. Duur ontbijtbuffet, maar niet gedaan dus. Gelegen op industrieterrein, maar voor 1 nacht niet onoverkomelijk

Vriendelijk personeel. Goed bed. Goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Prima basic hotelkamer

Het bed is hard en ligt niet echt comfortabel. Wat ik echt heb gemist zijn de vrije stopcontacten. Er is er maar 1 bij de kamerdeur. Het opladen van je mobiel is dan lastig, hangend aan een draadje. Werken aan het bureau met laptop is lastig zonder oplaadmogelijkheid, door de ontbrekende vrije stopcontact.

De kamer was in orde, badkamer ook. Fijn dat er 24/7 receptie is. Het bureau is prima, echter ik mis dan een vrije stopcontact. Onder het bureau is een stopcontact, wat in gebruik is voor de tv en/of waterkoker. Uiteindelijk heb ik 1 stopcontact gevonden bij de kamerdeur.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ik had om een rustige kamer gevraagd.

Ik had om een rustige kamer gevraagd. De kamer had een tussendeur naar de volgende kamer. Deze bewoners kwamen s'nachts om 4 uur thuis en dat was goed te horen

Prima basic verblijf. Niet heel speciaal, maar goed.

Ik zou dit niet aanbevelen voor een romantisch of luxe weekend weg. Wel prima als je er alleen wil slapen. Is op een industrieterrein.

We hebben hier alleen geslapen en ontbeten. We verbleven hier vanwege een salsa weekend in de buurt. Dus voor ons was het prima.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

prijs kwaliteit prima

De koffie

Het ontbijt was prima alleen de koffie was niet zo goed. De kamers waren prima en het personeel was heel vriendelijk vooral onze entertement Leon. Groetjes van kamer 209 Marianne.

redelijk

-personeel: bij aankomst lang wachten voor inchecken. koffie besteld en vergeten -koffie was echt niet lekker, ook niet bij het ontbijt. -11,50 euro voor ontbijt is in verhouding duur

goede bedden, lekkere douche

Het is een ideaal hotel voor een kort verblijf.

De hygiene was niet optimaal en het ontbijt minimaal.

Het is een ideaal hotel voor een kort verblijf. Het is gemakkelijk bereikbaar vanop de autostrade.

Prima hotel voor één nacht; in een industriegebied, niet veel te doen in de omgeving

Een douchegordijn vinden we niet hygiënisch, kan vervangen worden door een van glas (harmonica of een glazen plaat). En de zeepdispenser hangt onder de douchestraal zodat het meteen van je hand afspoelt. Hang hem iets verder op.

De bedden waren goed en het vriendelijke personeel beviel ons

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Prima standaard hotel voor overnachting. Makkelijk per fiets naar binnenstad.

het ontbijt was een buffet, maar als je laat ontbijt loop je kans op uitgedroogde etenswaren

gewoon goede standaardkamers, voorzien van alle noodzakelijkheden in goede staat. en helemaal makkelijk: een fiets huren om de binnenstad in te gaan. (auto kan dan op parkeerplaats bij hotel blijven).

Het Personeel was super vriendelijk.

De kussens op de bedden hadden iets groter gemogen. waren aan de kleine kant

Het Personeel was super vriendelijk. Zowel van de receptie als de bediening en huishouding.

Wij komen hier niet terug!

Er was voor 2 personen maar 1 kleine handddoek en 1 grote handdoek . We moesten zelf om een extra set vragen en ophalen , terwijl dit op de kamer hoort te liggen. We hebben dit bij uitchecken gemeld en ons werd gezegd dat we hadden kunnen bellen vanaf de kamer om een extra set dan hadden ze het gebracht. Mijns inzien hoort dat er gewoon te liggen! De douche slang ging los waardoor we niet konden douchen, men moet het materiaal beter nazien op deugdelijkheid ! Hebben we gemeld. Er zijn veel te weinig stopcontacten! Verwarming op de kamer moet je open of dicht draaien door op je knieën onder het werkblad te kruipen...zeer oncomfortabel! Gedateerde kamer.

Schoon bed en redelijk schone kamer en badkamer

Gezien de prijs, krijgt het een kleine voldoende

Slechte verbinding openbaar vervoer. Zwaar brom geluid in de kamer. Slaat regelmatig af en weer aan.

Restaurant gedeelte gezellig. Op de kamer zitten was geen optie

Rustig gelegen en professioneel Personeel

Geen kluis en ijskast op de kamer

We komen hier al jaren en de receptionisten zijn altijd aardig/ vriendelijk en van goede service. Ze geven je het gevoel van thuiskomen.

Prima zakenhotel

Kreeg een kamer voor mindervaliden. Er ging nogal wat mis bij het afrekeken. Stonden ontbijt en drankjes op. Na tien minuten gezegd dat ik weg moest, rekening nagestuurd, in orde verder.

Prima zakenhotel

Basic maar voldoende

De kamer is 'basic', maar voldoende. Mogelijkheid om koffie/thee te zetten op de kamer. Badkamer met bad/douche combinatie. Wifi (middels KPN) is goed. Voor circa 11 euro krijg je een uitgebreid ontbijt met verse jus d'orange. Te voet of met de fiets is het centrum gemakkelijk bereikbaar. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Ontbijt viel erg tegen.

Ontbijt viel erg tegen. Voldoende variatie in beleg, maar er waren maar een aantal soorten brood. Erg veel was op en werd weer aangevuld, toen wij klaar waren met het ontbijt. We vonden de koffie vies.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prettige kamer en goed centraal.

kleine kamer. Zeer weinig stopcontacten om bv telefoon op te laden. KLeine parkeer plaatsen, heb schade op gelopen op het terrein. gelukkig heeft de dader zich gemeld., maar je heb er alleen maar ongemak van.

Nette kamer. en goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Receptie personeel was heel aardig

Ik had een mindervalide kamer gereserveerd maar die was bezet door iemand die dezelfde dag was aangekomen. Fout van de receptie zoals ze zelf zeiden. Voor mij zeer onaangenaam. Juist die kamer die ik de vorige keren ook kreeg was de reden om hier te reserveren. Ik ben rolstoelgebonden.

Receptie personeel was heel aardig

Ronduit tevreden

Douche werd soms plots koud/heet. Soms gehorig, bijvoorbeeld een lopende douche op een andere kamer of gepraat op de gang. Niet heel storend.

Frisse en nette kamer.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Voor slechts 1 nacht is het te doen maar voor een verblijf van enkele dagen zou ik voor een ander ho

De temperatuur op de gangen was erg hoog. De kamers waren erg sober en verouderd. Het restaurant zag er niet uitnodigend uit, daarom is besloten om elders te eten.

Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Door het lichamelijk ongemak dat ontstond door het slechte slapen, verblijf verpest.

Waardeloos was het harde bed en het ronkende motergeluid 's nachts. Het gevolg was dat ik de eerste nacht 10 minuten heb geslapen en de tweede nacht 3 uurtjes. Echt balen!! Geradbraakt opgestaan en mijn vakantiedagen verpest.

Personeel

Het was een no nonsens, standaard uitgevoerd hotel,...

Het klimaat in de kamer, het synthetische beddengoed, vloerbedekking, en geen wc borstel!!! 😖

Het was een no nonsens, standaard uitgevoerd hotel, praktisch en voordelig voor een bezoek aan delft.

Vanwege de ligging en de aardige medewerkers komen we frequent naar deze hotel.

We krijgen een invalide kamer. Had aangemeld bij de receptie en ze zouden een andere kamer aan ons geven maar gezien dat we al ingecheckt hadden en we zouden alleen een nacht overblijven was het niet de moeite waard om weer te gaan inchecken. Ontbijt is veel te duur voor wat je krijgt en niet uitgebreid genoeg.

De omgeving en hoe makkelijk het is om te parkeren met de auto.

De koffie viel tegen en s nachts hoor je de circulatie op de kamer tot 4 uur. Gehorig.

Dichtbij snelweg, inclusief ontbijt en parkeergelegenheid daarnaast goede prijs

enige (kleine) minpunt, de verwarming stond uit bij aankomst, maar na 10 min had ik de kamer warm, geen probleem, goede CV!

Ontvangst was super vriendelijk (ondanks het late tijdstip), de jongeman stond me vriendelijk te woord! Ontbijt was goed en parkeren vd deur! Locatie was ook erg goed en al met al, een aanrader!

Viel tegen, we gaan nooit meer naar Campanile.

Toen we arriveerden, had het personeel hun kerstborrel in het restaurant. Niet echt iets om te laten zien aan gasten. Paste niet, ze deden karaoke en ze kregen kerstgeschenk, beetje vreemd om dit te doen in openbare plek voor gasten. Bij ontbijt was de koffieautomaat leeg toen we kwamen, de croissants waren op en het ei ook. Het werd wel aangevuld, maar was meteen weer op. Tenslotte was diner waardeloos: droge kip en vieze groente. We hoefden die ook niet te betalen.

Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Aangenaam verblijf voor 1 nacht en super vriendelijk personeel

De matrassen op de 1 persoonsbedden waren te hard, waarschijnlijk aan vernieuwing toe

Ik boekte samen met mijn dochter ivm familiebezoek in Zoetermeer. Nette badkamer met prima stromend en direct warm water. Hartelijk onthaal, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Slapen en het ontbijt

De gezelligheid aan de bar 's-avonds . En te ver van het centrum. Wel bus verbinding (60). Maar geen veilig gevoel 's-avonds langs Mac Donald Brasserkade.

Slapen en het ontbijt

Verder was het verblijf in Delft uitstekend.

Jammer, dat er geen goed vervoer is naar het Centrum. Alleen te bereiken via bus 60. 's-avonds had ik geen veilig gevoel langs de Mac Donald in Delft. Jammer was ook, dat de bar niet gezellig is, maar een persoon was aanwezig. Voor bar en receptie. Wij vonden het een beetje kneuterig.

Het ontbijt en de slaapkamer

Gehorige kamers. De hele nacht de CV naast mijn kamer horen 'lopen'. Kon niet met het raam open slapen vanwege geluid van de snelweg in de buurt.

Eenvoudige, nette kamer.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het ontbijt was goed maar voor 11,50 pp had ik nog iets meer...

Het bed was niet echt comfortabel. We hadden beide last van nek en schouders na 2 nachten

Het ontbijt was goed maar voor 11,50 pp had ik nog iets meer verwacht

• Beoordeeld op: 22 november 2017

We vroegen om extra dekbed.

We vroegen om extra dekbed. Hadden 1 tweepersoons maar wilden twee aparte. Dat was lastig (was er niet) en zouden dan naar andere kamer moeten met twee separate bedden. Daar hadden we geen tijd voor en geen zin om laat in de nacht nog te moeten verkassen. Het lijkt ons toch geen moeite om een extra dekbed te bezorgen.

20 minuten wandelen vanaf het centrum van Delft.

Wel prijzig voor een hele basic kamer. We konden slechts 1 stopcontact vinden in de kamer.

20 minuten wandelen vanaf het centrum van Delft. Hotel goed bereikbaar per auto. Goede parkeerplaatsen.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Eerste keer, maar laatste denk ik. Er zijn pr/kwal veel betere mogelijkheden in Delft.

Personeel was vooral onder elkaar aan het grappen en grollen, met weinig oog voor hun clienteel. In het lunchpakket was men de broodjes / boterhammen vergeten. Om dit dan 's middags te merken is niet leuk. Geen goed bereikbaar stopkontact voor de waterkoker op de kamer. Ik moest deze op de grond plaatsen.

Lekkere maaltijd.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Gezien de prijs een prima hotel.

geluid van de centrale cv in het hotel maakte veel lawaai. Werd verholpen. Kamer was nabij bij de centrale cv installatie. Kreeg meteen een andere kamer aangeboden.

De kamers waren netjes en schoon.

Rust , goed Bed ,de vriendelijkheid van Monique / Nilson...

Personeel wat onvriendelijk , Geen hello of goedmorgen op een hotel kan dat dus echt niet, de kamer op ze frans slag , een kamer rekening wat meer kost dan op booking com ,ben vaker op campanile gewest maar deze ga ik zeker never nooit meer terug (((((((

Rust , goed Bed ,de vriendelijkheid van Monique / Nilson ))

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Goed gevarieerd ontbijt met migelihk tot vers appelsiensap...

Te weing comfort. Geen stopcontact naast bed. En aan 1 kant maar een tafeltje naast bed. En teveel lawaai van een ronkend toestel

Goed gevarieerd ontbijt met migelihk tot vers appelsiensap te maken en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor de korte verblijfsduur was dit een prima hotel.

De locatie.......

De kamer was prima, schoon en gerieflijk. Het personeel was bijzonder vriendelijk. De locatie van het hotel was enigszins deprimerend (industrie- en andere bedrijfsgebouwen).