Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Gorinchem 3-sterren

#7 van de 7 hotels in Gorinchem

6,2

6,2

Lekker weekendje weg.

We sliepen achter maar het paadje ernaar toe is aan een opknapbeurt toe niet vertrouwd voor oudere mensen. We vonden de kamer goed maar doe a.u.b iets aan de bedden en de lakens. Lakens wel gewassen maar goor, bedden het onderste matras zag je de kotsvlekken opzitten , ziet niet fris uit. De ruimte verder goed schoon.

Kamers schoon en het personeel.

Prima voor een korte overnachting

Rumoer op de parkeerplaats, soms wat gehorig door bovenburen, het voelde toch wat ‘onveilig’ als vrouw alleen doordat iedereen vanaf de straat eigenlijk zo bij je kamer langs kan lopen. Amerikaans motel idee. Geen luxe maar wel prima voor alleen een overnachting.

Centrale ligging, gratis koffie en thee faciliteiten in de kamer, rolluik aan de buitenkant.

Hotel zat vol met polen, parkeerplaats was een zooitje, het...

Hotel zat vol met polen, parkeerplaats was een zooitje, het ontbrak bij het personeel aan ouderwetse klant vriendelijkheid. 1 factuur achteraf is niet mogelijk, het verblijf is ongevraagd van mijn creditkaart afgeschreven, ontbijt moest ik apart betalen en avond eten ook. Dus 3 boekhoud handelingen voor 1 verblijf.

voor alleen slapen prima verder niet

bij aankomst geen mogelijkheid iets te drinken terwijl er 2 personeelsleden aanwezig waren. andere gasten werden naar het centrum verwezen 10 min met de auto.

nette kamer, wat harde maar goede bedden

Prima voor één á twee nachten, was zeer voordelig

Het lijkt alsof je in een oud flatgebouw tercht komt, tegenover de snelweg. Wellicht kan het gebouw aan de buitenkant een opknapbeurt krijgen.

Goed bed, één tweepersoons ipv 2x eenpersoons slaapt beter, goede douche met ligbad. Prima verlichting. Eigenlijk boven verwachting voor de prijs. In tegenstelling tot het gebouw aan de buitenkant was de kamer prima en sfeervol.

5,5
    dit hotel is te duur voor deze kamer.

de kamers waren ver over de datum, zijn vrij klein, hartstikke warm en je kon de raam maar op n kiertje zetten. Ook was erg geen fietsenstalling.

ontbijt was prima en het personeel was erg vriendelijk

Uitchecken

Jammer dat ja 11.50 wordt gebeld dat je de kamer uit moet want de housekeeping moet de kamer schoonmaken, waarop ik antwoorde het is 10 voor 12 dus ik kom er zo aan maar toch moest ik maar eens opschieten want dit was de laatste kamer die schoongemaakt moest worden. Grappige is dat ik daar niks mee van doen heb. Aangezien ik gewoon tot 12 uur de kamer heb betaald. Ook als de housekeeping hard op de deur klopt en zeg nee niet binnen komen ze het toch doen.

een keer en niet weer

het is oud en sleets. koude en krappe kamer met oud meubulair. had 20 euro goedkoper moeten zijn voor wat het waard is.

Ontbijt was goed en diner verassend genoeg ook heel smakelijk en vers.

Basic hotelletje

Kamer was klein, weinig faciliteiten. Douche is erg basic. Eten vond in prijzig. Lunchpakket leek goed te zijn, totdat ik een erg lange haar in mijn mond had, die tussen het brood zat. Vies dus!! Kom er niet weer!

Het was dicht bij mijn werk. Auto stond mooi op de parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Vriendelijk personeel en schone kamer

Voelde mij erg onveilig door buitenlandse mannen ( werkzaam in Nederland) die aangeschoten waren en achter mij aanliepen. Aangezien je via een pad en ik moest ook 2 trappen naar kamer , wat donker en afgelegen is en niemand van hotel zicht opheeft.

Vriendelijk personeel en schone kamer

Het ontbijt is oké maar daar is ook alles mee gezegd.

De kamers zijn echt enorm verouderd. Gordijnen zijn versleten, en zitten gaten in. Bed is hard, en het tocht enorm op de kamer. Bij het ontbijt was de verwarming stuk, dus het was er hartstikke koud. Voor de prijs die je betaald per nacht kan dit écht niet. Kamers zijn hoog toe aan renovatie!

Het ontbijt is oké maar daar is ook alles mee gezegd.

Dicht in de buurt van beurslocatir

Oud en slecht onderhouden prijs / kwaliteit is niet goed In weekend geen diner mogelijkheden alleen frituurhap Geen toilet borstel in sanitair ruimte terwijl dat toch elke dag werd bezocht door de dame van de cleaning Ook gebrek aan stopcontacten als je naar een campanila hotel gaat dan is het verstandig om een verlengsnoer mee te nemen

Dicht in de buurt van beurslocatir

uitstekend

misschien een extra toplaag op het matras zodat je de veren niet voelt, verder prima geslapen.

Lekkere kroketten met salade (+brood/patat) gegeten van kleine kaart. Was meer dan genoeg en smaakte uitstekend. In het weekend is de grote keuken dicht maar direct ernaast ligt MacDonald en een wokrestaurant met nog meer winkels, dus prima alternatieven. Waterkoker op kamer met thee/koffie zakjes ++++

• Beoordeeld op: 24 december 2017

We kwamen de kamer binnen en de wc was heel vies.

We kwamen de kamer binnen en de wc was heel vies. Terug naar de receptie gegaan, nieuwe kamer gekregen. Daar deden twee lampen het niet, zeep was op. Bed heel hard.

Basic maar prima voor een nachtje

Te weinig stopcontacten in de kamer, er waren er maar 2 en die zaten onder het bureau en daar zat al de tv en een lamp in.

Kamers waren netjes en schoon, prima kamer voor de prijs. En door de dubbele deur totaal geen last van kou van buiten, zelfs niet als de buitendeur een stukje openstond (buiten roken). Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Veel parkeergelegenheid. Centrum goed te bereiken met de auto.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

prima, functioneel

Ik kon geen biertje of drankje meer kopen. Ook geen automaat gevonden.

Dat de sleutel in een enveloppe voor mij op de voordeur was geplakt - voor late arrival.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Voor 1 of 2 nachten als exposant oke

Hygiene/schone kamers, spinnenweb in badkamer, stof, spiegel niet schoon, binnenkant deur van badkamer en wc rolhouder enorm vies. Oude kamers zijn geen probleem, maar voor ontbrekende hygiene bestaat geen excuus. Matras slecht, veren komen door.

Goed ontbijt (keuze/kwaliteit), optimale ligging bij Evenementenhal. Personeel vriendelijk, parkeren bij hotel. Ondanks leeftijd hotel zeker potentie, maar op sommige punten moet echt verbeterd worden.

Matig ( kom niet meer terug)

Slecht geslapen vanwege bed / volgepropt kussen . Tevens was de atmosfeer in de slaapkamer slecht. Te warm en onvoldoende ventilatie. Smorgens beide met koppijn wakker ( niet van de drank)

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima hotel voor overnachting

Het oogt wat aftands, verouderd. (Maar voor overnachting is alles aanwezig voor een goede nachtrust)

Vriendelijkheid personeel. Prima bed. top bereikbaarheid. Alles voldoende voor overnachting. Snachts stil door rolluiken aan raam

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Dat je de vrijheid hebt om te gaan waar en wanneer je wilt

Wat mij tegen viel was dat op de site van booking . Com staat dat je bij de accommodatie betaald en dat je creditcard gegevens enkel voor het garanderen van je boeking. Helaas was dat niet het geval en het bedrag werd gewoon van mijn creditcard in gehouden. Daar was ik echt niet blij mee

Dat je de vrijheid hebt om te gaan waar en wanneer je wilt

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Dicht bij evenementenhal, personeel netjes, verder in en in triest

De kamer en het gebouw. Ontbreken van een lift. Het is een vooroorlogs motel van het jaar nul. Niets met 2017 van doen. Gemis van stopcontacten in kamer en badkamer. Hotelsleutelkaart om deur te openen die het niet doet. Resetten in ander gebouw. Drama met al je spullen. Prijs kwaliteit niet ok

Het ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Dramatisch

De schoonmaak negeert niet storenbordjes de keten durft wel geld te vragen om eerder te kunnen inchecken maar bij het indienen van klachten geven zij geen gehoor

Dichtbij de snelweg

Het personeel was heel vriendelijk.

Bed was barslecht, kamer te warm.

Het personeel was heel vriendelijk. Bar in orde en ontbijt zeker voldoende. Rolluiken aan de kamers zijn zeer aangenaam

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

zeer matig.

Geen licht op de boven galerij bij mijn geboekte kamer gat in de achterwand slaapkamer bij het bed.bij booking.com aangeven dat ik s morgen om 06.45 wilde ontbijten geen terugkoppeling gehad dat dit niet mogelijk was en pas om 08.00 kon ontbijten.

Alles matig.

Eigenlijk niet veel.

De kamer zijn erg klein, weinig ruimte rondom het bed. Kleine badkamer, met de douche in het bad. Onveilige situatie. Het is er vreselijk warm en benauwd, met weinig ventilatie mogelijkheden. Rondom het hotel is de bestrating erg ongelijk dus valgevaarlijk. Negatief daarvan is dat je die ook hoort.

Eigenlijk niet veel. Het personeel was zeker aardig en hulpvaardig. Positief is: je zit vlakbij de A15.We hebben er in de avond een lekkere Irish koffie gedronken. Ontbijt was goed verzorgd, met broodjes, hard en zacht, bacon en scrambled eggs. Goeie parkeergelegenheid.

Voor koukleumen een prima plek!

Het is veel te warm in de kamers, vanwege de (waarschijnlijk ongeisoleerde) verwarmingsbuizen in de vloer. Daar hebben we slecht door geslapen.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De prijs per overnachting is zeer redelijk te noemen.

Warm, lawaaierig

De kamer was zeer klein en rommelig. Bovendien was het zeer warm in de kamer. Bijna geen stopcontacten en de wifi ontvangst was zeer matig

Eigenlijk Niets. Personeel was vriendelijk

Jammer

Herrie en nog eens herrie door grootschalige werkzaamheden aan weg pal voor de kamers. . Bus reed niet naar locatie hotel. Men moet geweten hebben dat deze werkzaamheden het hele weekend en nacht zouden duren. Inlichten had wel zo netjes geweest. Personeel heel vriendelijk. Maakt hoop goed.

Vriendelijk personeel . Leuke maar basic kamer.

Voor

Kamer is klein met alleen twee harde stoelen en te warm.Te kleine kussens, lamp kapot, overgordijn hing aan een kant los. Zag er wat slordig uit.

Ontbijt van gewoon,niks aparts.

Prima als je de hele dag afwezig bent dus er alleen maar slaapt.

Ze waren 2 nachten aan de weg aan het werken met veel licht en lawaai, maar hier kan het hotel natuurlijk niets aan doen.

De vrijheid van een eigen buitendeur.

Fantastisch, beslist weer bezoeken.

Ik kan helaas niets vertellen wat me tegen viel. Alles is zo fantastisch.

Onze kamer was deze keer niet aan de parker kant. Ik was bang dat het verkeer erg veel lawaai zou veroorzaken, maar daar was ik erg mee verrast: dat stoorde mij helemaal niet. En als ook bij voorgaande bezoeken, alles is zo schoon, zo gemakkelijk, de maaltijden zo lekker, het personeel zo vriendelijk: niets is teveel gevraagd. Wij hebben hier al een paar keer gelogeerd en komen beslist weer terug.

propere kamers, eenvoudige inrichting.

het uitzicht van het hotel is iets minder, maar de kamers zelf wagen erg proper en netjes.

propere kamers, eenvoudige inrichting. Een lekker en redelijk uitgebreid ontbijt.

Ze zijn er zeker op vooruit gegaan, de bedden lagen lekker...

De kamers kunnen wel een make over gebruiken zeer gedatteerd

Ze zijn er zeker op vooruit gegaan, de bedden lagen lekker geen vering dit keer in je rug. Mevrouw achter de receptie heel aardig.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Tegenvallende ervaring

Afstand van Woudrichem. Op jullie website staat: 2,7 km van Woudrichem. In realiteit is dit minstens 12 km! Vooral s'avonds laat eennenorme tegenvaller. Omgeving viel tegen en gehorigheid. Lawaai 's nachts en 's morgens vroeg.

Aardige staf was plus punt

van buiten uit was het wat smoezelig maar de kamer was...

van buiten uit was het wat smoezelig maar de kamer was netjes en toch niet afgeleefd,lawaai waar ik voor vreesde aan de straatkant is uitgebleven dankzij de rolluik.

Prima voor 1 nacht, maar mag zeker nog € 10 minder zijn: prijs-kwalieteit

Ingang en kamers afgeleefd. Netheid kon een stuk beter: spin, platgeklopte mug op sloop, vegen op deuren en gaten in gordijnen.

Ontbijt was heerlijk! Net naast autostrade = ok. Mc; Donalds ernaast + parking = prima!

Kan er net mee door

Eerst kregen wij een kamer waar het rolluik stuk van was . De wifi was slecht en deed het regelmatig niet. Bij binnenkomst staat r een bord waar het eten van de chef kok wordt geprezen. De snitzel die ik had besteld was taai en vies en zeker niet vers

De kamers waren goed gezien de prijs

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Mijn vorige verblijf op deze locatie was beter dan deze keer.

Er zat geen druppel badzeep meer in de zeepautomaat in bij het bad. Ook de zeepautomaat bij de vaste wastafel was op enkele drupjes na leeg.... Er zaten vuile vegen op de deur. De douchekop in de badkamer (kamer 42) was stuk want je kon hem niet afstellen en de stralen gingen alle kanten op. In de hand houden en weinig waterdruk erop zetten was de enige optie. In het trappenhuis (2e verdieping) waren enkele buitenlampen defect zodat het daar te donker was, dat gaf geen veilig gevoel bij avond / nacht.

Prettige medewerkers. Goede parkeerplaats. Gunstige ligging hotel naast de A15

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Prima voor 1 overnachting, niet meer en niet minder.

Het hotel ziet er troosteloos uit! De receptie is gesitueerd in de ontbijt/diner ruimte, bij binnenkomst oogt dit heel vreemd, je kijkt zeg maar zo de keuken in. Maar wat ik echt héél vreemd vind is dat de receptie 's nachts niet bemand is!

Voor ons eigenlijk de locatie en het aanrijden. Wij moesten in Gorinchem zijn voor een feest.

Betaalbaar,vriendelijk,lekker en net.

Het geklooi rond mc Donalds is een gekend en heikel punt aldaar en ook elders bij baanhotels.. Roepen ,gierende banden,zwerfvuil en motorracen zijn er zeker op vrijdagavond/nacht als de pest.

De netheid van kamer en sanitair waar weer héél ok met dank aan de poetsploeg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en ontbijt heerlijk. Kamer 38 leek opgefrist en was zeer ok. Kopkussens zijn een minpunt, de bedden zelf zijn ok. Andere maaltijden namen we tijdens het fietsen.

Prima voor de prijs.

Het geluid van buiten dat binnendrong, o.a. van de ernaast gelegen McDonalds.

We misten een airco. Het was erg warm (eer-)gisteren. Prima prijs kwaliteitsverhouding als je een hele goedkope hotelkamer zoekt.

Slechte informatie vooraf door booking.com

Voor ik boekte heb ik uitgebreid gezocht of het ontbijt inbegrepen was. Er stond een opmerking dat er genoten kon worden van het ontbijt. Ik was er dus vanuit gegaan dat het ontbijt inbegrepen was. Toen ik de boeking bevestigde kreeg ik direct de boodschap dat het ontbijt niet inbegrepen was. Ik kon toen niet meer terug. Ik voelde me dus behoorlijk beduveld door booking.com. Dit had volgens mij duidelijker en eerder vermeld moeten worden. Ik denk dat dit dan ook de eerste en gelijk de laatste boeking bij booking.com was. Het ontbijt vond ik naar verhouding erg duur.

Parkeren voor de deur van onze kamer

Drama

Niet schoon, overal weerplekken, geen tweepersoonsbed terwijl dat duidelijk besteld was, 1 stopcontact onder een bureau, zwaar outdated. Zag er in mijn ogen uit als een afwerkhotel wat je op tv ziet. Nooit meer!

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Ruim voldoende.

Er was niets wat ons , zeker met de prijs in aanmerking genomen, tegenviel. Goed overnachtingsadres.

Eerste contact met Campanile hotels. Het hotel was netjes, schoon en de prijs / kwaliteit verhouding was goed. we maken zeker weer gebruik van deze locatie.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fantastisch overnachten.

Helemaal niets.

Het ontbijt was uitstekend, de kamer en badcel waren schoon, het bed was erg comfortabel. We hebben hier ook een paar keer 's-avonds gegeten, dat is ook altijd lekker en goed geprijsd. We hebben altijd voor een kamer op de begane grond gevraagd vanwege mijn mobilitatie probleem, maar dat is nooit een probleem voor het hotel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Oké prijs/kwaliteit verhouding

De kamer was erg klein, en vooral erg warm. Ik kon geen raam open zetten, maar de enige optie was de deur. Ik voelde me niet bepaald veilig maar heb hem wel even een half uurtje open gezet. (let op: temperatuur buiten overdag was zo'n 15 a 20 graden, dus niet eens midden in de zomer). Douchen in een heel klein bad. Naar mijn mening hadden ze beter het bad er uit kunnen laten en een gewone douchecabine neer kunnen zetten. Ik zat op de bovenste etage en had een heel hoge waterdruk in de douche en kraan. Geen probleem, zet je de kraan wat zachter. De enige plek om de mobiel op te laden was onder het bureautje, aan de andere kant van de kamer. Een stopcontact bij het bed was wel prettig geweest! Nu had ik dit al in de reviews gelezen, dus had gezorgd voor een lange oplaadkabel, en dat was geen overbodige luxe.

Personeel was netjes en behulpzaam. Bij het inchecken (circa 20:30) hoefde ik niet te betalen want het was al van de creditcard afgeschreven. Dat was eigenlijk niet de bedoeling geweest, maar oké. Bij het uitchecken had ik wat haast, maar daar werd keurig mee omgegaan. De schoonheid van de kamer was prima. Relatief oud, maar wel verzorgd. In de kamer is een waterkoker aanwezig en thee en koffie. De matras was erg hard. Ik vind dat prettig, dus mij hoor je niet klagen. Ook twee fatsoenlijke kussens. Locatie: bij het afrit van de snelweg links, 2e stoplicht links en je bent al bij het hotel. Ideaal! Naast het hotel is een McDonalds waar ik 's avonds nog wel wat toeterende en gas gevende auto's heb gehoord. Ik stoor me hier niet aan, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit rustgevend vind. De snelweg hoor je wel wat, maar ook hier heb ik geen hinder van ondervonden. Mijn kamer was op de 2e verdieping, aan de kant van de parkeerplaats (McDonalds) gesitueerd.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Bij binnenkomst was de temperatuur zeker 25 graden,...

Bij binnenkomst was de temperatuur zeker 25 graden, verwarming was uit. Als je het raam open laat staan kun je niet slapen vanwege de herrie van de snelweg en de Mcdonalds dichtbij

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Kort verblijf

Kamers aan de achterzijde hebben een trieste ligging. Heel druk hotel wegens aankomst groep. Kleine kamer.

Heel vriendelijk personeel! Restaurant is lekker! Voldoende parkeergelegenheid.

Voor een hotel zo dicht bij de autostrade geef ik een 8

De rookpot die aan de deur hing, sommige mensen roken in de badruimte daar de rook word opgezogen en zo in andere kamers te ruiken is

Het ontbijt was zeer goed en vers

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Functioneel goed overnachten

De locatie is weliswaar centraal gelegen en dicht bij de snelweg A15, maar dat maakt hem meteen minder aantrekkelijk. Geen mooi uitzicht naar buiten. Daarenboven moet je vanaf de entree buitenom naar je kamer lopen via een trap.

Vriendelijke ontvangst; basisvoorzieningen waren aanwezig en ook prima in orde. De kamer was niet groot, maar voor een kort verblijf prima. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Neem in Gorinchem nooit geen verblijf meer

De kamer stonk naar sigaretten rook dus geen frisse kamer. Het was niet schoon op de vloer want er lag een vies wattenstaafje naast het bed, smerig vind ik dat. De haarföhn deed het niet en geen stopcontacten voor de krulborstel. In Gorinchem vind ik het absoluut geen aanrader, het is geen verblijf van deze tijd wat netjes behoort te zijn.

Ontbijt niet genomen Kamers slecht

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Voor die prijs zeker geen klagen maar het is echt een doorreis-motel

Enkel de badkamer viel wat tegen. Zeer klein bad, douche-gordijn had een zeer vieze geur, douchekop was kapot, lavabo vol barsten. Veiligheidshalve zouden ze noppen of een badmat moeten voorzien want mijn reisgenoot is uitgegleden (dus deze zeer glibberig) Er is ook niets in de buurt qua entertainment

Ontbijt was zeker ok (voldoende keus, kwaliteit, kwantiteit), kamer zelf was ook best ok (lekker warm, goed bed, tv met vele zenders, geen geluidshinder ook al sliepen we aan de kant van de grote baan)

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Douce met harde straal, lekker snel warm

Relax plek 'savonds, de "lounge" is klein en om 22u moet iedereen er weg zijn. Bij het ontbijt waren de broodjes hard.

Douce met harde straal, lekker snel warm

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Alles was proper.

de grootte van de kamer. op de foto's leek de kamer groter.

Alles was proper. rijke keuze bij het ontbijt. Waterkoker met thee en koffie + koekje. tv. gratis wifi. de kamer was wat klein, geen aparte ruimte naast de slaapkamer. als de één wakker is, de andere dus ook. verder was alles prima.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

een nachtje op doorreis

koud, te dunne dekbed, gelukkig hadden wij nog onze eigen dekbed mee, omdat we op doorreis waren, de prijs van het ontbijt was veel te duur € 12,50 p.p

geen ontbijt genomen, kamer was goed voor die prijs

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

ontbijt goed

voor de prijs van €79 veel te duur, schimmel op de voegen van de badkamer, kussen te klein, beddegoed was niet verschoond na een nacht want de lipgloss zat er nog op, alleen strak getrokken. low budget prima, maar niet voor deze prijs

ontbijt goed

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

voelde me niet helemáál veilig.

voelde me niet helemáál veilig. Door slechte verlichting en ligging kamer voelde ik me niet op m'n gemak. In principe kan iedereen van buitenaf er ook gewoon zomaar binnenlopen. Er mag best een 2017 jasje overwogen worden. Mijn kamer was schoon maar alles is enorm achterhaald. Voor één nachtje alleen snel je ogen dicht en weer gaan was het te doen maar langer zou ik er niet willen verblijven.

Douchen in bad is toch niet zo praktisch

Een heerlijk tweepersoonsbed en de kok van de zaterdagochtend wat een heerlijk enthousiast mens. Zij doet haar werk met plezier en dat straalt zij ook uit.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Ik vindt het een prima lokatie en goed om weer terug te komen overnachten

Wat mij tegen viel was dat de verwarming het niet deed. En er was een mobiele verwarming die de kamer helemaal niet warm maakte. Ik hoop wel dat een volgend keer mij dat eerst wordt aangegeven.Er was een lamp in de linker hoek boven bij binnenkomst in de kamer die het niet deed.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Prijs voor kamer was zeer gunstig.

Dat de kamers nogal gedateerd zijn is op zich niet erg. Maar dan mogen ze alsnog fatsoenlijk schoongemaakt worden! Badkamer was niet schoon zoals het hoort en ook de kamer had op veel plekken teveel stof en viezigheid. Dat viel tegen.

Prijs voor kamer was zeer gunstig. Ontbijt prijzig, maar kwaliteit was super. Zelf verse sinaasappelsap maken, top!

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Late check Out

We vroegen om een late check Out. Konden we gelijk 65 euro bij betalen, dat is echt overdreven veel aangezien de kamer maar 55 euro was. Ik snap niet dat ze zulke bedragen durven te vragen. Ze kunnen beter geen late check Out aanbieden !

Kamer was schoon.

Overnachting i.v.m. bedrijfsfeest.

Prijs werd hoog ten opzichte van een zelfde kamer in dezelfde periode vorig jaar. Toen €. 45,00 per nacht inclusief ontbijt, nu €. 69,00 exclusief ontbijt ! Zowel vorig jaar als dit jaar hingen de gordijnen en vitrage maar aan een paar haakjes, de rest hing los. Staat erg slordig en armoedig. Aansluiting waterkoker met een kroonsteen, zonder isolatie. Komt er bij een keuring ECHT niet door ! Stopcontact voor bijvoorbeeld opladen telefoon zit onder de tafel bij het raam, je moet op je knieen er onder kruipen om er bij te komen en dan het snoertje door een klein gaatje naar boven. Barsten in de wastafel. Al met al erg middelmatig !

Geen uitschieter

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Slecht, nooit boeken!

Kamer vies, gordijn ging niet dicht, bij de matrassen waren de veren voelbaar, douche smerig en een douche gordijn vol schimmel, tv had geen zenders

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Klanten zijn ook mensen dus voor mij deze keer maar een 5 voor de beoordeling.

Personeel zeer wantrouwig tegen over een klant die zeker 3 keer per jaar overnacht.De betaling was in overleg maar je kon gewoon je kamer niet meer in .Dit was van de directie werd verteld .Na tien jaar kom ik HIER NIET terug.Elk jaar zijn er problemen over de afspraken en of diner koud.

Het ontbijt was goed .en personeel was aardig.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Slechte communicatie

Je betaald 30 euro voor een late check Out. En toch word je 2x gestoord door de schoonmaaksters. Met als toppunt wordt je gebeld door de receptie met een verhaal dat je allang je kamer had moeten verlaten en de schoonmaakster hierover had geklaagd. Nadat ik de preek had aangehoord heb ik vertelt dat ik 30 euro betaald heb voor een late check Out en toch steeds gestoord werd. Toen was het ohja hebben ze niet aan mij doorgegeven mij excuses dan. Dus de communicatie mag wel beter onder het personeel van dit hotel.

Kamers waren redelijk schoon

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De mogelijkheid om sinaasappels te persen bij het ontbijt...

Verlichting in kamer is beperkt en het is niet handig dat het enig beschikbare stopcontact bijna bij het plafond is.

De mogelijkheid om sinaasappels te persen bij het ontbijt waardoor je wel echte jus hebt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het ontbijt was prima met veel keuze en op zich waren de...

De faciliteiten zijn zwaar verouderd. Douchen in het bad met een douchegordijn om het water tegen te houden is niet meer van deze tijd. Om daarvoor, inclusief ontbijt, €91,40 te betalen vond ik vrij veel.

Het ontbijt was prima met veel keuze en op zich waren de kamers redelijk schoon, afgezien van een paar 'restvlekken' in het dekbed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

zakelijk prima voor die prijs

de dronken en kotsende buren...erg gehorig dus!

het is kwaliteit prijs oke, voor een langs de weg restaurant/hotel...een nacht slapen is prima..meer moet je niet verwachten..wel super personeel!!

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Goed verblijf.

Goed verblijf. Alles is was proper .Ik heb 3 dagen gelogeerd in het hotel. In die 3 dagen tijd zijn mijn handdoeken niet vervangen. Dit vond ik niet fijn.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prijs/kwaliteit

Comfort, bijv: Twee stopcontacten onder een tafel, die al in gebruik waren. Ik moest onder de tafel kruipen, stekker eruit halen en vervolgens kon ik mijn telefoon opladen, maar dan moest mijn telefoon onder de tafel blijven liggen. Geen stopcontacten bij het bed. Niet meer van deze tijd met alle elektronica.

Prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 29 september 2016

oud en veel te duur

alles is oud bubbels onder het behang kamer is extreem warm prijs kwaliteit is echt zoek 150 euro voor 2 nachten is veel te veel oja en personeel onbijt mee?

• Beoordeeld op: 27 september 2016

om huis heen mag wel eens wat gedaan worden zie tegelpaden vies merig traphuis en de asbak bij de voordeur van kamer mag wel weg roken hoeft niet op de gallerij en moet wel regel matig geleegd worden

kamer en ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Geslaagd

Het was erg warm in de kamer.

De ontvangst was heel vriendelijk wij vonden de kamer voor 1 of 2 nachten prima en dat de kamers appart en niet in het hoofdgebouw waren het waren net kleine appartementjes.het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Uitstap

Bij binnenkomst aan de receptie was het wat moeilijk met een rolstoel om binnen te komen

De ontvangst was super We kwamen met 1 mevr uit een verpleeghuis en 2 verzorgenden Mevr zat in een rolstoel Er werd super met haar omgegaan Zij had het gevoel belangrijker te zijn dan wij

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Goede locatie voor op doorreis.

De verlichting op de buitentrappen naar de kamers functioneerde niet, wat een onveilige indruk gaf.

Ontbijt uitstekend. Goede kamer, maar wat klein. Voor een nacht prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Campanile Hotel & Restaurant Gorinchem