Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Venlo 3-sterren

Noorderpoort 5, 5916 PJ Venlo, Nederland

#7 van de 11 hotels in Venlo

Voor 1 nacht prima te doen.

Douchen was lastig (in badkuip en knop om van bad naar douche te gaan ging erg zwaar) Erg gehorig.

Heerlijke bedden. Bijzonder gastvrije ontvangst. Inchecken ging bijzonder, Welkom geheten bij naam. Uitchecken heel snel geregeld.

een nachtmerrie

ik heb me enorm onveilig gevoeld met een kamerdeur die uitkwam op een vrij toegankelijke galerij aan de straat in een industrie gebied waar meerdere hangjongeren rondhingen. Er werd tot 2 uur op de galerij gehangen en aan rolluiken gezeten. Om half 6 op mijn deur gebonkt waarna gelachen werd.

6,0
    Prijs kwaliteit goed genoeg

Het bed is niet comfortabel niet aan te raden voor iemand met rug problemen Schimmel in de badkamer en zwarte vegen op de muur

Vriendelijk en gezellig personeel leuk terras

niet voor herhaling vatbaar ik zal Campanile proberen vermijden in de toekomst

Gebrek aan personeel, lang wachten voor de rekening, lang wachten in het restaurant (en er zat niemand), ontbijt werd niet aangevuld wanneer iets ontbrak (geen roerei/geen croissants meer/ geen fruit meer om 19h30)

Gratis wifi

Alles goed op het bed na.

Wij vonden allebei het bed niet goed en hebben dus niet erg goed en lekker geslapen!

Het ontbijt was heerlijk, de bediening goed en de kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Voor een overnachting een perfecte plaats ,maar niet voor meerdere dagen achtereen.

De 2 stoelen in de kamer, absoluut geen zitcomfort! Brandpreventie? De TV niet tegen en onder de vitrage plaatsen ( Brandgevaar).

Keurig en schone kamer inclusief het bed alsmede een schone natte cel. Een goed verzorgt ontbijt.

Aangenaam verblijf te Venlo gehad.

Kamers kleine kant

Kamers waren OK, prijs-kwaliteit OK, koffie- & theefaciliteiten is een pluspunt. Ontbijt goed. Bushalte dichtbij (geen gebruik van gemaakt) te voet naar dorp is best te doen.

Basic maar in orde!

Wij vonden het spijtig dat er nergens een gezellig hoekje was om 's avonds nog iets te drinken. We hebben er ook 1 keer 's avonds gegeten, dit viel tegen. Dit is volgens mij een hotel dat vooral doelt op mensen die voor hun werk ergens moeten overnachten.

De kamer was klein maar had alles wat we nodig hadden. Ze waren ook heel proper. Het ontbijt was ruim en lekker.

Prima kwaliteit / prijs verhouding

Slecht ventilerende ruimte. Kamer stond heel warm gestookt toen we aankwamen . Wat vast heel lief bedoel was, maar de warmte was niet uit de kamer te krijgen. Hele droge lucht met slapen.

Prima kwaliteit / prijs verhouding

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Bereikbaar hotel, voorzieningen wat basic

Het terrein is niet afgesloten, de voordeur van de kamer is bereikbaar. Alle voorzieningen waren aanwezig maar vrij basic. De kamer was licht gedateerd.

Goed bereikbaar, vlakbij snelweg maar wel rustig

goede locatie en prijs

Dat er geen lift was en als je op de 2e verdieping kamers hebt moet je toch wel met de bagage sjouwen. Bij regen is het niet prettig buiten lopen naar de ontbijtlocatie.

Voor ons prima gelegen ivm afspraken in de directe omgeving, gratis parking en kamers waren goed incl warmwaterkoker, ontbijt met verse jus d'orange was prima. Voor deze gunstige prijs was het goed in orde allemaal.

Zeer goed voor weinig geld

de temperatuur in de kamer was te hoog. ondanks dat de thermosthaat op laagste stand stond

De ontvangst, de (room) service en het heerlijke eten en gezellige restaurant

• Beoordeeld op: 24 december 2017

een aanrader voor kortverblijf

de eerste verwelkoming is niet zo best verlopen , werd een beetje kort en bondig geholpen. de chef was er niet dus geen dinner in hotel

het ontbijt is top en lekker maar het personeel wilde wel een kleine snack bereiden. vriendelijke uitcheck

Goed hotel als je maar een of twee nachten wilt blijven.

Wat ik vooraf niet door had, was dat de verbinding tussen de kamers en de eetruimte/receptie via de buitenlucht loopt. Dat geeft mij toch een minder prettig gevoel dan dat receptie, kamers en eetruimte in één gebouw zitten.

Ik had het hotel gekozen op basis van de aanwezigheid van een bad. Dat bad was heerlijk! Ook het ontbijt was goed. Het hotel is goed bereikbaar met het OV: overdag met een stadsbus, 's avonds met een streekbus. In beide gevallen ligt het hotel dicht bij de bushalte.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima hotel voor een prima prijs.

bedden waren niet heel erg fijn, je voelde de vering in je rug waardoor het niet erg lekker slaapt. Kamer kan/mag een opfris beurt gebruiken(wat verouderd allemaal)

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeerplekken voldoende. Ontbijt was prima

papa mama dochtervan 2j half

De verwarming stont te hard waardoor we smorgen keelpijn hadden ...maar oké dat moesten we mischien zelf ook zien he savonds

Prijs kwaliteit goed 👍 geen super de luxe hitel maar daar betaal je ver van ook niet voor he... prijs kwaliteit dus echt perfect

Het personeel was niet erg gastvrij. Vroeg inchecken was niet mogelijk, maar we werden zelfs geconfronteerd met de mededeling dat we pas een uur later konden inchecken dan in hun voorwaarden stond. Na enig geredeneer mochten we toch op de normale tijd inchecken, al was dat ook pas twee uur na onze aankomst.

Goede kamers, maar basic.

Prima voor wen

De kamer en badkamer hadden wat schoner gemogen. Op zich viel het mee zo op het eerste gezicht, maar als je goed keek, kon bijvoorbeeld de afzuiger in de badkamer wel een nat doekje gebruiken. En onder de verwarming kon er ook beter schoongemaakt worden.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt

Ontbijt was heerlijk, uitgebreid en vers

Kamers zijn erg klein, en hondje mocht niet mee naar ontbijtzaal. Inchecken tot 11 uur klopt niet want we waren er rond 10 uur en waten bijna kamer kwijt!

Ontbijt was heerlijk, uitgebreid en vers

Goed verblijf

De indeling van de kamers in het oude gedeelte is wat onvriendelijk door de plaatsing van de deuren. De twee bedden i.p.v. een 2 persoon bed voor een koppel is niet echt praktisch. Klemmende douch deur was erg irritant.

Het ontbijt is altijd erg goed.

Nette kamers, en meer dan voldoende voor mijn kort verblijf

Het viel tegen dat mijn betaling via kaart nog niet aanvaard was van het hotel en daarom meer moest betalen dan op de booking.

Nette kamers, en meer dan voldoende voor mijn kort verblijf

Weinig

Bad beschadigd en kitranden vies. Erg enge ligging op hoek aan doorloop pad. Liepen s' nachts mensen rond en raamgrepen defekt waardoor raam makkelijk open gedrukt kon worden, gelukkig konden rolluiken naar beneden maar daardoor wel erg donker.

Weinig

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Rustig.

We weten dat de voorzieningen eenvoudig zijn, maar omdat we op doorreis zijn maakt dat niet uit.

Eenvoudige kamer, in verglijking met b.v. Zevenaar duurder. Waarom begrijp ik niet. Omdat wij in Zuid-Duitsland wonen is de ligging in zowel Zevenaar als Venlo gunstig voor ons. Het personeel is erg vriendelijk. Alles tesamn okay!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

"

'N vrij harde matras, Ik zou er niet meer dan 2 dagen kunnen uithouden. Verwarming werkte niet (correct) en werd niet adequaat opgelost. 2 Avonden in de kou gezeten.

"N goed ontbijt (Exclusief)

De kamer was super netjes, en het personeel was ontzettend...

De kamer was klein maar het was maar voor 1 nachtje. Maar een week zou ik hier niet willen blijven.

De kamer was super netjes, en het personeel was ontzettend vriendelijk en geintresseerd.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De kamer was prima alleen het matras is erg hard.

Maaltijden in het restaurant zijn erg eentonig en erg veel frituur. Zou veelzijdiger kunnen zijn.

De kamer was prima alleen het matras is erg hard. Verder voldoet het ontbijt ruimschoots aan de verwachting.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prijs van de overnachting viel mee, ligging oké, goed voor kort verblijf.

Het had wat schoner gekund, op blote voeten lopen in de kamer was niet prettig door gruis en stof. De badkamer en wc was niet schoon. Het leek of er met een vieze doek door de kamers was gegaan. De prijzen van het eten, ontbijt in het restaurant zijn duur,

Het bed was een van de beste hotelbedden die wij ooit gehad hebben.

Tegenvaller

Hotel is verouderd ,kamer ruiken muf. Ontbijt was goed,maar werd bijna niet aangevuld.moest alles vragen.voor ons nooit meer.

Locatie,parkeergelegenheid

Al goed dat het mooi weer was.

Geen goede isolatie kamer en te klein voor 2 bedden, hoog nodig matras vernieuwing, fietsstalling.

Ontbijt buffet niet goed ingericht. Om 8u30 geen croissants meer. Er was maar 1 persoon om alles te regelen, boeking, uit checken, en keuken.

Basic, maar klantvriendelijk

Eenvoudige kamer. Wat weinig stopcontacten. Beetje klein.

Voordelig. Klantvriendelijk. Kregen, zonder te vragen, kamer bgg omdat receptionist zelf bedacht had dat dit wel makkelijk zou zijn.Prijs-kwaliteit was voldoende

Not good.

Bedden waren hard veren kwamen naar boven .kamer erg klein en er kwam veel licht binnen. Onze kamer had geen rolluik helaas maar goed prijs was ook niet veel voor 2 nachten 127 euro maar je kreeg er ook niets voor. Jammer dit.

Personeel

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

relaxed

kamers zagen er wat gedateerd uit. Gordijnen sloten niet aan. Er zaten dus kieren. Jammer dat de buffetvorm voor het diner er niet meer was. Vonden wij de charme van de Campanille-hotels.

Ontbijt was in orde.

Voor de rest was het prima in orde Vriendelijk personeel en behulp zaam...niks mis mee ook.

het was op een nacht, erg veel lawaai van een groep jongeren , Die midden in de nacht om 3: 15 aan kwamen van een party, En het heel erg tekeer gingen en ons in de slaap stoorde, En konden het telefoon nummer slecht vinden om iemand te bellen ! Was wel een punt !

Kamer en Ontbijt was uitstekend verzorgd ,

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Alles was prima

NIETS

Vriendelijk en vrolijke personeel Ruime parking Hygiëne kamer alles was netjes en schoon Mooie badkamer met bad alles was schoon en een waterkoker met koffie en thee Top

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

gelukkig maar voor 1 nacht

de bedden waren niet lekker, de kussens waren niet fijn (op mijn kamer lagen halve kussens bij vrienden normale kussens), bij vrienden van mij liepen er zilvervissen in de kamer, de badkuip was wel nat, de föhn maakte meer herrie dan dat hij werkelijk iets deed en stonk ook nog na gebruik

de badkamer was mooi, de kamer zag er op het 1e gezicht mooi uit

Het ontbijt was heerlijk, super vriendelijk personeel.

Hele kleine slechte kussens.

Het ontbijt was heerlijk, super vriendelijk personeel. De kamers waren redelijk schoon, alleen het bad was een beetje klein.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ontbijt was eenvoudig maar goed.

Ontbijt was eenvoudig maar goed. Kamer en badkamer gedateerd. Geen stopcontact naast bed. Rolluik ging niet meer omhoog. Volgende keer maar een paar tientjes meer voor ander hotel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

De locatie was prima, personeel was aardig.

badkamer spoelbak zat verstopt, de kamer was niet goed schoon gemaakt de vloer was nog vies lag nog vuil. bij andere kamer was de prullenbak niet leeg gehaald. dus alles bij elkaar erg slecht schoon gemaakt.

De locatie was prima, personeel was aardig.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

personeel heel vriendelijk en gedienstig, was op de avond...

de kamers zijn wel verouderd, alles is wel aanwezig maar een update zou zeker mogen

personeel heel vriendelijk en gedienstig, was op de avond van valentijn en had persoonlijk iets 'speciaals' gevraagd voor mn vriend en ja hoor: een heerlijk ijsje als toetje en nog van de zaak ook!! heel tof! bedankt daarvoor Het avond eten was goed en zeker voldoende

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Basic hotel

De kamers zijn erg basic en gedateerd.

De ligging van het hotel (vlakbij de snelweg), de ruime parking en de goede prijs-kwaliteit verhouding. Goed hotel voor als je op doorreis bent en alleen een slaapplaats nodig hebt.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goede leuke kamer 😊 zelfs nog een bad.

Niets was echt top.

Zeer vriendelijk en vrolijk personeel. Kon zien dat zij lol hadden in hun werk. Toppie ontbijt Kamer erg leuk , leek wel een eigen flatje.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Heerlijk warm water om te douchen en krachtige waterstraal.

Heerlijk warm water om te douchen en krachtige waterstraal. Goede bedden. Mijn man vroeg zich af welk type matras en bed het was want hij sukkelt met de rug en is opgestaan zonder rugpijn. Goedgelegen vlakbij afrit autostrade en priveparking.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Oke voor een nachtje verblijf onderweg.

Minder dat de kamers met een sleutel vanaf de straatkant te bereiken zijn en geen lift. Als vrouw alleen minder prettig, ook omdat niet 24/7 receptie aanwezig is en op industrieterreintje is. Badkamer relatief groot (= fijn) maar in combi met kamer is de kamer wat benauwend.

grote badkamer.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Prima geslapen.

Ik had een extra slot op de deur wel fijn gevonden, omdat de kamers zich aan een open galerij bevinden.

Het uitgebreide ontbijt was een aangename verrassing

• Beoordeeld op: 26 september 2016

goed voor korte overnachting..niets meer ..vriendelijkheid van personeel is zeker een pluspunt

matrassen zeer hard , restaurant ..als men op het bord plaatst soep en menu du chef , en men stelt vast (open keuken) dat de "chef" de soep maakt van knorr poeder , dat de lasagna netjes uit de diepvries gehaald wordt in de kartonnen doosjes aangekocht in winkel ..dan stelt men zich vragen ...

Het ontbijt was behoorlijk , personeel uiterst vriendelijk ...alles wat netjes

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Geen.

Dat van het hotel 1 persoon in de ochtenduren in de tijd van het ontbijt, alles moet regelen. Aanvullingen ontbijt, vragen beantwoorden van gasten tijdens ontbijt en ook nog uitschrijving van gasten, die op een zeker moment ongeduldig worden als ze even moeten wachten. Betreft in het weekend!!

Voor ouderen te klein. Het meest beviel ons het terras. Het weer was daarvoor zeer goed.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Prima hotel om de omgeving te verkennen

Geen opmerkingen

Ik had geen ervaring met deze hotelketen, maar dit is heel goed bevallen voor een nacht. Een prima uitvalsbasis om steden in de omgeving te bezoeken! Ontbijt was ook perfect geregeld! Een dikke duim voor deze hotelketen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Ideale uitvalsbasis, goede prijs/kwaliteit

Ontbijt ter plekke bijgeboekt, beviel erg goed! Personeel ook enthousiast en behulpzaam. De ligging is perfect voor een uitvalsbasis richting Duitsland. Kamers zijn 'basic' en knus, maar voorzien van alle gemakken en schoon en uitstekende prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Prima hotel. Goed en goedkoop met uitstekende service.

Campanile is natuurlijk een standaard hotel of motel aangezien het vaak aan snelwegen ligt. De kamers zijn schoon, de bedden zijn prima, het sanitair is schoon en de douches super. In de kamer een waterkoker voor koffie en thee. Bij het hotel een restaurant en een bar. Het personeel is werkelijk super. Ze staan klaar om je te helpen als je dat vraagt. We kregen zonder problemen een andere kamer toen dat nodig was. Als je een goed hotel voor weinig geld zoekt en niet zo zeer in het centrum hoeft te zitten, dan is dit je plek.

Wel schoon

Beetje gedateerd

Wel schoon

Helemaal goed, wij komen zeker terug

Vriendelijk personeel, schoon, en naast de snelweg en parkeer plaatsen op het eigen terrein

Aardig hotel op prima locatie.

Alles was naar wens.

Goede ligging, functionele kamer en mooi onderhouden tuin. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Een klein bad maar geen douche dan staat men niet veilig met...

Een klein bad maar geen douche dan staat men niet veilig met douchen.

Fijne tuin

Fijne tuin

Begane gro d

Voor 2 nachten te duur zonder airco .

Geen airco in kamer

zeer goed

aangezien het mijn verjaardag was, vond ik op de kamer een fijne attentie, vanwege het personeel, wat toch wel een leuke verrassing was

Ontbijt heel lekker

OK

Bedden erg smalOK

Lokatie

Alles goed schoon en goed onderhouden groen.

Eigenlijk viel niets tegen.

Alles goed schoon en goed onderhouden groen.

Even een snelle overnachting. Voor betaalbare prijs

Beetje gedateerd

Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit van de kamer

Vies oud motel

Heerlijk gegeten savonds

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Ontbijt was super

Ontbijt was super

Prima verblijf met zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Dekbed (dons ipv synthetisch).

Uitstekend ontbijt, boven verwachting. Lekker rustige kamer.

Te weinig mankracht in de keuken.

Vriendelijke mensen. Prima ontbijt! Goede keuken.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

achterhaald

Zeer basic kamers, erg oud en heel warm. Voldoet niet aan de verwachtingen van vandaag de dag. Personeel is wel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ok

Op de bovenste verdieping is het te warm. Ook de douche is niet zo heel best.

Temperatuur kamer was erg warm

Temperatuur kamer was erg warm

Een 7 verdiend

Lekker geslapen voor 1 nacht.

Alles voldeed aan de verwachting.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Zakelijke

Geen lift, doche in midden van de kamer en het toilet staat in de hoek van de kamer ... bed was zeker niet voor oude mensen ...

Zakelijke

Family bezoek uitroepen Trio bij de Wortelepin in Blerick