Beoordelingen over Campanile Hotel & Restaurant Zwolle 3-sterren

Schuttevaerkade 40, 8021 DB Zwolle, Nederland

#24 van de 26 hotels in Zwolle

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Oud gebouw. 1 Kamer stonk naar riolering andere kamer was heel stoffig ondanks dat we hadden doorgegeven dat we allergisch zijn en of de kamers goed afgestoft en gestofzuigd kon worden. Kamers hebben tapijt.

Goed ontbijt. Alleen jammer dat je zelf de verse jus d'orange moet persen. Personeel erg meedenkend. We konden onze sieraden opeens niet vinden en personeel zorgde dat we kalm bleven en sieraden gevonden hadden waar we het zelf hadden gelegd. We kregen airfrisschener voor de nare geur in de kamer. We bleven puur voor overnachting vanwege een feest.

Bediening en kamer

Het personeel was tijdens het diner niet vriendelijk, er was er maar 1 voor de bediening en 1kok. Het eten was niet gaar , biefstuk rauw.Ze hadden weinig aandacht voor de gasten, in een restaurant werken meer serveersters en koks.Ze waren bits, kortaf.Het mag de naam restaurant niet dragen met weinig personeel

De lunch, die was heerlijk, een uitsmijter en een Boeren-Omelet, heerlijk.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Matig hotel

Het lawaai buiten. Matig ontbijt, vieze koffie uit automaat, fabrieksbrood.

Matig ontbijt, snelweg vr de deur. Kon niet met raam open slapen, vreselijk.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Onvriendelijk receptionist in de ochtend.

Onvriendelijk receptionist in de ochtend. Kon de factuur niet printen. Heeft geen excuses aangeboden en geen oplossing geprobeerd te vinden. Echt ontevreden

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Het bed was wat aan de kleine kant en lag niet heel lekker. De hoofdkussens waren erg klein. De kamer was erg warm en er was geen airco. Gelukkig zaten we er niet in het heetst van de zomer want dan was het ondraaglijk geweest.

De locatie was super, dichtbij de stad en de snelweg. Parkeren was ideaal achter het hotel en gratis. De kamer was netjes en schoon en het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk.

Prima verblijf voor de prijs!

Slechte verlichting in de badkamer, kamer was vrij warm.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet te veel van verwachten. Hele goede locatie ten opzichte van Zwolle centrum

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Eenvoudig maar efficiënte verblijfsplaats bij een blitzbezoek aan Zwolle

Kamers waren klein en hadden een basiscomfort (terwijl we de toch voor de iets duurdere kamers hadden geopteerd). De bedden waren niet erg goed. Kleine parking (first come, first serve), dus als je pech hebt betaal je 8 euro per dag om letterlijk vlak naast deze gratis parking te staan.

Simpele check-in, gratis parking bij het hotel (indien die niet volzet is), en vooral : de ligging super kortbij het centrum. Mogelijkheid tot ontbijtbuffet voor een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima verblijf voor een nachtje...

Ontbijt, ondanks dat dit niet duur is, klopt de prijs/kwaliteit verhouding niet; als je een half uur voor einde ontbijt aan tafel gaat mag je verwachten dat er nog voldoende te eten is en dat wanneer dat niet het geval is er tijdig wordt bijgevuld. In ons geval moest er gevraagd worden om de melk en jus d'orange karaf bij te vullen en ook de scrambled eggs waren op en werden niet bijgevuld.

Uitstekende locatie nabij centrum Zwolle. Prijs van het hotel is erg laag.

prima, maar duur.

zie boven.

Kamer uitstekent, maar wel duur voor € 99 ( 1 persoon ), het ontbijt € 11,50 kwam er nog bij, dus € 111,00 voor slechts 1 nacht. De televisieafstandsbediening deed het niet, vanwege lege batterijen, denk ik. Er was geen washandje. Het bontbijt was heerlijk.

Uitstekend en zouden het zo weer willen doen, bij een volgende gelegenheid.

Eigenlijk niet

Kamer was uitstekend. Badkamer goed, bad zou misschien voor inloopdouche's kunnen. Bereidheid om koffers in opslag te nemen uitstekend, zodat we deze niet naar boven moesten slepen.

Het hotel is een klein beetje gedateerd, matras kon beter. Geen vegetarische hoofdmaaltijd op de kaart.

Vriendelijke ontvangst, schone kamer, centraal gelegen (op loopafstand van de oude binnenstad). prima prijs kwaliteitsverhouding,

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Teleurstellend.

We waren eigenlijk teleurgesteld toen we in de kamer kwamen . Zo erg dat we bijna weer naar huis wilden ! Vooral mijn dochter van 13. Er was een vreselijke stank in de kamer, en alles was zo gedateerd! Klein, maar dat is niet t ergste. Groezelig en ook al was het schoongemaakt, het voelde niet zo . Er mogen echt bepaalde zaken vervangen worden , zoals een fris douchegordijn, muren likje verf, frisse tafel , ach eigenlijk alles wel . Ik had om een andere kamer gevraagd dat mocht ook , vanwege de stank . Ik werd er misselijk van . Maar die andere kamer was precies hetzelfde , dus niet gedaan. Gelukkig kon het raam wel wagenwijd open voor frisse lucht. Mensen die er werkten waren wel vriendelijk. Ontbijt viel ook tegen , voor mij was t op zich voldoende,maar ook hier had mijn dochter meer van verwacht . Een tip ook, vervang aub die koffie machine , want heel eerlijk , ik vond die cappuccino eruit heel vies . En denk niet dat ik iemand ben die verwend is , of gauw negatief . Dit is de eerste keer dat ik het zo beleefde in een hotel , of andere vakantie bestemmingen. Nee, sorry, maar wij zeiden , dit niet weer! Volgende keer gaan we naar een ander hotel in Zwolle !

De ligging is prima !

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Voor een paar dagen Zwolle is het een prima, prima plek vlak bij het centrum en een mooi museum!

Al met al wel wat gehorig door omgevingsgeluid en geluid op de gang. Maar als je de prijs in ogenschouw neemt dan zijn wij echt wel tevreden. We hadden zelf helaas wel het idee dat iedereen wel zo naar binnen kon lopen en hebben dan ook geen waardevolle spullen op de kamer laten liggen.

Ontbijt was best wel oké, maar dat mag ook wel voor deze prijs. De kamer was wat aan de kleine kant en luidruchtige mensen op de gang zijn helaas hoorbaar. Maar dat kan ook aan hun opvoeding liggen ... :-> Alles was een beetje gedateerd, maar het personeel was zeker vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

lekker eten maar kamer viel erg tegen

Het bed was voor mij te hard, kussen erg klein. Er was de hele nacht ruisend geluid van denk ik verwarming of pomp oid We sliepen aan de voorzijde aan de weg dus veel geluidsoverlast van autoverkeer.

ontbijt was prima. uitgebreid

Proper, bad, onthaal

Hotel was heel proper, personeel ook vriendelijk buiten een man, die heel erg onvriendelijk was. Redelijk veel geluidsoverlast van naaste kamers. Kon geen venster open zetten op de kamer

Proper, bad, onthaal

Een dikke 10 voor het personeel !!!

De wifiverbinding viel tegen. Jammer en ook gemeld.

Het ontbijt was meer dan goed. De kamer was voldoende maar aan de badkamer was wel wat op te merken. De afvoer van de wastafel werkte slecht en 1 spotje was stuk. Hebben we gemeld bij het uitchecken.

Heerlijk en centraalgelegen hotel

Dat er geen koelkastje was. Verkeer hoorde je voorbij denderen. Tip voor het hotel....leg oordopjes neer

Prima locatie. Personeel heel vriendelijk en attent. Lekker ontbijt werd steeds goed bijgevuld. Douche was super! Krachtige straal. Matras ook uitstekend. Heerlijk geslapen. Voor de prijs die wij betaalden is het hotel een aanrader.

Prima goedkope hotelkamer

Ontbijt vond ik er slecht, broodjes smaakte niet vers. Eieren waren uit zakjes, alles plakte door de sinaasappelsap die je zelf moest persen. De borden waren continu op en de messen. Iedere keer wel iets. De spek was keihard en nog net niet zwart. Ik zou hier niet meer ontbijten!

De kamer was opzich prima, groot genoeg voor een nachtje. Douche was fijn met harde straal

Kort maar leuk. Te weinig kunnen zien van Zwolle

Parkeergelegenheid (vrij) wat minder goed

Ik was er maar kort. Een nacht. Waar ik intens van genoten heb is het ontbijt. Al dat heerlijks zo voor het opscheppen. Genieten is dat

Prima hotel op n meer dan goeie locatie

1ex ontbijt waren de gekookte eieren dusdanig zacht . Niet te eten en werd door meer mensen laten liggen. 2e ochtend wel goed. Gasten smijten met deuren.

Heerlijk bed. Prima ontbijt verder, fijne locatie.

Dicht bij het centrum

Het was warm en er was maar een klein raampje wat open kon. Er was geen airco, normaal geen probleem , maar wel als er geen groter raam open kan

Dicht bij het centrum

Goed hotel, redelijke prijs met helaas te weinig koeling op de kamer

De temperatuur op de kamer was heel hoog, en met raam open slapen was aan de voorkant waar wij een kamer hadden door veel straat lawaai niet te doen. Daardoor weinig geslapen. Zou opgelost kunnen worden met betere ventilatie en of airco op de kamers.

Vriendelijk personeel. Goed onbijt

Uitstekend hotel voor een bezoek aan Zwolle

De ligging is uitstekend, het centrum is in enkele minuten lopend te bereiken. De kamers in de Campanile hotels zijn niet groot maar voorzien van alle gemakken en met goede bedden. De gratis parkeerplaats achter de slagboom is ruim. De rustige kant aan de achterzijde van het gebouw is aan te raden.

Door kleine miscommunicatie tussen personeel was de kamer...

Door kleine miscommunicatie tussen personeel was de kamer nog niet klaar toen we naar binnen gingen. Dat was het enige minpuntje. Ik verwacht dat dit eenmalig is en niet standaardz

👍

Kleine kamer en gezien de temperatuur geen airconditioning. Raam kon maar een klein stukje open dus je kon geen frisse lucht in de kamer krijgen. Het was droge lucht en benauwd op de kamer.

Personeel, en de ligging van het hotel

Mooie kamers, ruime badkamer met bad.

Het was een warme dag en daardoor was slapen bijna onmogelijk. Een ventilator of airco had het wat comfortabeler gemaakt, zeker aangezien er geen wind op het gebouw stond.

Mooie kamers, ruime badkamer met bad. Prima bereikbaar.

Locatie (vlakbij het centrum), vriendelijk personeel, lekker...

Geen airco op de kamer (het was uitzonderlijk warm weer waardoor dit welkom was geweest, maar meestal is dat niet nodig in Nederland)

Locatie (vlakbij het centrum), vriendelijk personeel, lekker ontbijt.

Ontbijt en restaurant en vriendelijk dienstbaar personeel

Door warmte geen goede ventilatie geen airco. De kamer was aan doorgaande weg dus raam kon ook niet open.

Ontbijt en restaurant en vriendelijk dienstbaar personeel

De bedden waren oud en versleten. Ik voelde de veren van het matras in mijn rug. De bedden konden naar mijn idee echt niet meer gebruikt worden.

Eenvoudig hotel met goede locatie en gratis parkeren, maar personeel niet vriendelijk

Personeel was niet vriendelijk bij inchecken. Niet behulpzaam.

Goede locatie en gratis parkeren dus dat is prettig. Kamers zijn simpel maar voldoen aan verwachtingen

Prima verblijf, wel gehorig.

De vreselijke warmte en geen uitzicht. Gevoel van zolderkamer. Ontbijt was prijs/kwaliteit verhouding erg slecht. In tegenstelling tot avondeten. Zoals bijvoorbeeld de jus d'orange was gewoon uit een pak, en goedkoopste van goedkoopste huismerk. Koffie die je moest kopen was uit automaat was ook niet lekker. Oploskoffie die kreeg op kamer was beter te drinken.

Vriendelijke personeel. Attent van de oploskoffie en thee op de kamer zelf!

Het eten was erg lekker.

Het was erg warm en het was lastig om het raam open te houden voor verkoeling vanwege verkeersdrukte. Pas na 1.30u. kon het raam open blijven.

Het eten was erg lekker.

Goedkoop en toch geen waar voor je geld

Alles: Kleine lelijke kamer; zeer oud meubilair en dito badkamer. Bij warm weer: niet op de bovenste etage!!! Niet om uit te houden. Tip: Achterzijde minder last van verkeer.

Het is goedkoop; verwacht dus niets dan een slaapplek dichtbij het centrum.

Goedkoop hotel vlakbij centrum Zwolle.

De kamer is krap, en zeker met een rolstoel niet aan te bevelen, hoewel men zegt rolstoelvriendelijk te zijn. Verder is de kamer erg warm deze zomer en er is geen airco.

De ligging beviel ons uitstekend. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het centrum.

Kan wel een update gebruiken

De kamer was wel heel eenvoudig ingericht. Weinig ruimte naast de bedden. Badkamer slecht verlicht en niet meer van deze tijd.

Het ontbijt was oké. Heel aardig personeel in het hele hotel

Oké geslapen, maar ik vond de kamerprijs erg hoog

Ik vond dat het hotel er van binnen erg gedateerd uitzag. Op de kamers hadden we erg oude vloerbedekking vol met vlekken. Wat je voor een nacht betaald (meer dan € 100) vind ik belachelijk en erg veel.

De kamers waren netjes schoon

Kwaliteit-prijs prima in verhouding

We zaten op 3e verdieping en de kamer was best warm. Geen airco aanwezig in kamer. Matrassen zagen er niet echt vlekkeloos uit. Maar lagen wel lekker.

Wij hebben echt heerlijk gegeten 's avonds in het restaurant van het hotel! Eten was vers en goed bereid. Personeel verleent ook goede service, vriendelijk. Ontbijt lekker . Verse broodjes/croissantjes en jus d'orange.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

voordeel was dat het dicht bij het centrum was.

kamer,heel gedateerd.gelukkig was er een boven raampje wat open kon,daardoor wel heel veel herrie van de straat kant. met 28 graden was het heel warm,geen markies voor het raam,versleten gordijn er voor.

ontbijt was goed

heerlijk geslapen en ontbeten , maar douche viel tegen

badkamer was verouderd en afzuiging deed het niet en sproeier douche was niet constant vaste temperatuur

lekker dicht bij Centrum van Zwolle en heerlijk bed

Heerlijk geslapen!

Het ontbijt:het aanvullen van de diverse broodjes duurde wat lang. Miste gekookt eitje.

Goed bed en nette badkamer. Fijn dat het raampje open stond toen we binnen kwamen.

Voortaan een andere uitvalsbasis.

Onpersoonlijke, zielloze accommodatie, geen airco, veel overlast van voorbijrazende auto's en luidruchtige gasten. Bij stroomuitval geen uitleg van het baliepersoneel. Het ontbijt is oké maar je wordt er niet vrolijk van.

Net buiten het centrum, dus op loopafstand, ruime parking, hygiëne is prima. Het meeste personeel is vriendelijk.

Prima hotel: nette en schone kamer, wel gehorig en geen fijn matras.

Geen fijne matrassen en slechte WiFi. Ook gehorig hotel. Geen airco wel raam om te luchten. Veel geluiden van mensen zowel binnen in de gang als buiten op parkeerplaats.

Prima plek om centrum Zwolle te bezoeken. Vriendelijk personeel.

Top locatie en service gericht personeel

De fietsstalling is erg beperkt. Dit is een ruimte waar (met wat puzzelen) slechts 8 fietsen in passen.

Locatie was top. Dicht bij het centrum van Zwolle en vlakbij de afslag naar de A28. Het personeel was ook heel erg behulpzaam en vriendelijk.

Kamers zijn gedateerd, maar dat wisten we van te voren. Prijs-kwaliteit en ligging zijn uitstekend. Gratis parkeren. Ik vond de kamer schoon en de bedden waren prima, dus voor 1 nachtje de Zwolse binnenstad onveilig maken, de perfecte place to be.

Er was geen airco aanwezig in de kamer waardoor het zeer...

Er was geen airco aanwezig in de kamer waardoor het zeer warm was. Eveneens het kon je maar een klein raampje openzetten op een kier waardoor er geen voldoende verse lucht binnen kwam. Hierdoor hebben wij amper enkele uurtjes geslapen

Prima plek vlakbij de binnenstad van Zwolle.

Campanile hotels blinken meestal niet uit in sfeer, daarvoor moet je naar een ander hotel gaan. Prijs van het ontbijt is pittig: 11,50 p.p.

Eenvoudig hotel, maar prettig genoeg. Mogelijkheid om koffie of thee te maken op de kamer, goede douche, bed was OK. Het hotel is vlak bij de binnenstad van Zwolle gelegen. Er zijn gratis parkeerplaatsen.

Voor een stadsbezoek prima gelegen en prijskwaliteit is goed.

Ruimere kamers en vanwege de geluidsoverlast betere voorzieningen om het koeler te krijgen.

Het ontbijt was goed. De kamers klein, wel schoon, geen airco. Veel geluid aan de voorkant van het hotel. Met raam dicht slapen.

Omdat er een dart toernooi was in de Ijselhallen

Dat er avonds maar 1persoon was die alles moest regelen,terwijl er zeker 30 pers. waren ivm dart toernooi.

de ontvangst was fijn / gemoedelijk. Eten was keurig,en smaakte goed

Goed zo

Ergens een plek met luie stoelen en de kranten is leuk.

Wifi niet gebruikt omdat we geen lap top bij ons hadden. De stoelen zijn wat hard. Ontbijt uitstekend en de plek van het hotel met parkeer gelegenheid prima.

Teleurstellend

Wij vonden de kamer matig. Gordijnen hingen los en zaten gaten in. Licht in de badkamer was slecht. Het ontbijt was zeer matig voor de 11,50 die je ervoor betaald. Daarnaast was het erg druk in het hotel en waren er te weinig plekken om te zitten en niet genoeg borden, bestek en zelfs moesten wij wachten op broodjes.

Vlakbij het centrum. Makkelijk aan te lopen.

Ontbijt en kamers waren uitstekend

Je kan merken dat het hotel op een steenworp van het centrum ligt, het diner in het restaurant was slecht, zowel bij de kok als het personeel was er onkunde. Jammer.

Ontbijt en kamers waren uitstekend

Was ok....

Parkeerplaats was vol, althans als iedereen netjes in een vak stond...., nu buiten parkeren tot 20:00 betalen en dan vanaf 9:00 uur smorgens weer. Kamers en bedden zijn wel aan een upgrade toe.

Locatie was goed

Niet enthousiast over dit hotel.

Inrichting van de kamers is ongezellig. het oogt niet schoon, dekbed rook naar bakluchten. Geen adres om je comfortabel en op je gemak te voelen.

Niet enthousiast over dit hotel. Zonder sfeer, niet fris.

de locatie;

kleine kamer, gedateerd, kamer rook wat muf bij binnenkomst

de locatie; we hebben redelijk last minute geboekt en rond het centrum was eigenlijk niet zoveel meer vrij

prijs kwaliteit verhouding prima

Veel geluidoverlast van hotelgasten die tussen 1.00 en 4.30 uur terugkwamen naar het hotel

Afstand van het theater naar het hotel was fantastisch. Drankje doen in de bar was geen optie, erg ongezellig.

Slecht hotel

Kamers zijn erg gehorig en gedateerd. De gasten zijn erg luidruchtig. Geen airco op de kamer en tot slot van rekening zit er vlak achter het hotel een woonwagenkamp waar ze aardig lawaai maken. Op de kamer zit bij het bed geen stopcontact hiervoor ligt er een verlengkabel. Ik ben in heel wat hotels geweest in mijn leven maar dit was toch echt de slechtste!

Snel inchecken

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Een terug in de tijd ervaring, niet meer van deze tijd, wel fantastische ligging.

Het ontbijt was nu niet echt een topper te noemen, zo was het omelet smakeloos en het spek koud. De keuze van andere zaken was ook niet denderend , zeker voor de prijs dat men ervoor vroeg. Het hele hotel ademde een sfeer a la 1980 uit. Het hotel is echt aan een grondige opknapbeurt toe. Het restaurant/onbijtzaal deed me denken aan mijn jeugdjaren in de schoolrefter, vintageliefhebbers kunnen in dit hotel hun hartje ophalen. Ook waren de ramen of was het het verluchtingsrooster / gat in de buitenmuur zo dat je alle conversaties kon verstaan van de voorbijgangers, dus ook het rumoer van de straat. Gelukkig maakt de ligging veel goed.

De locatie was echt schitterend, op een paar honderd meter zat je in de gezellige binnenstad van Zwolle. Daarom hadden we ook dit hotel gekozen in de eerste plaats. Je kon op restaurant en nog iets drinken zonder dat je nog in je wagen moest.

Prima voor een nachtje

De kamer was erg warm. Raam openzetten kon wel maar dan zit je wel met lawaai van de weg. De gastvrijheid kan naar mijn idee beter. Bijvoorbeeld door iemand welkom te heten bij het inchecken of bij het uitchecken te vragen of alles naar wens is geweest.

De locatie is uitstekend.

Prijs/kwaliteit prima hotel

Het hotel is misschien iets ouder, maar prima in orde voor een overnachting.

Vriendelijk personeel, nette kamers, ontbijt eenvoudig maar prima. Prijs/kwaliteit is zeker in orde.

Goedkoop maar gedateerd hotel.

Het hotel ziet er zeer gedateerd uit. Jaren 70 stijl, het is echt tijd voor een renovatie. De bedden zijn relatief klein en de kussens versleten, doorgelegen. De (gratis) parkeerplaats die bij het hotel hoort is te klein voor het aantal kamers en dat betekent dat als je later arriveert je op een betaald parkeren plek moet staan.

Het hotel personeel is erg vriendelijk. De locatie is prima. De prijs-kwaliteitverhouding is ook ok.

je moet zelf je Jus 'orange persen , maar dat werkt zo...

je moet zelf je Jus 'orange persen , maar dat werkt zo slecht dat je kleding helemaal vies is . heel jammer , zelfs de tafel die er naast staat krijgt spetters

Prettig verblijf, aardig personeel.

Kamer goed. Alleen was er iets niet in orde met de knop van de verwarming, zodat het lastig was om er achter te komen hoe de temperatuur hoger of juist lager moest worden gezet.

Lekker en goed ontbijt! Veel keus.

We hadden hier al eens eerder overnacht.

Het gebouw en de inrichting zijn wat gedateerd, maar het comfort is prima.

We hadden hier al eens eerder overnacht. Het is een prima en handig gelegen hotel tegen een redelijk tarief. De bedden zijn comfortabel en het is fijn dat er koffie/thee voorziening op de kamer is.

het was prima voor 1 nacht. het was dicht bij het centrum.

het was op de site niet duidelijk dat het ontbijt niet inbegrepen was. dus viel het tegen dat er nog 24,50 bij kwam aan kosten.

mooie prijs voor een nette kamer, alles zag er netjes uit en fijn dat er koffie en thee faciliteiten waren op de kamer.

De kamer heeft alles, wat je nodig hebt, dicht bij het centrum, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Geen suggesties.

Niet geweldig, wel goed. Een vierde kussen werd snel geleverd. De wijn was erg lekker, goed op temperatuur, groot glas voor relatief weinig geld.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ik heb alleen overnacht voor familiebezoek dus verder geen faciliteiten gebruikt.

Eigenlijk alleen dat het gratis parkeerterrein achter de slagboom bijna helemaal vol was. Ik kon nog net 1 plekje vinden.

Rustige en schone kamer. Van alle gemakken voorzien. Fijn dat je zelf ook even een kopje koffie of thee kan maken. Parkeerterrein was gratis.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Ik kom hier niet weer.

Heel gehorig aan drukke straat Slechte informatie, er was niet gezegd dat het restaurant dicht was. Ongezellig.

Locatie prima. Ontbijt voldoende. Redelijk schoon.

Prima hotel in het centrum van Zwolle.

Het personeel was erg van de tijd. Zo was het niet mogelijk om een paar minuten voor 2 uur de sleutel te krijgen. Ook het ontbijt werd voor 11 uur opgeruimd terwijl er nog veel mensen aan het ontbijten waren en andere tafels nog eerst afgeruimd hadden kunnen worden. Zonde. Op het gebied gastvrijheid zijn nog veel punten te behalen.

Het hotel had een perfecte ligging! Dichtbij het centrum van Zwolle. Prima kamer en badkamer. Parkeerplaats achter het hotel dmv een slagboom.

Goed verblijf gehad.

Hotel is wat verouderd en bedden zijn wat hart.

Prima locatie. 5 minuten lopen naar het centrum van Zwolle. Gratis parkeren achter het hotel achter de slagboom.

telleurstellend

Het restaurant had maar een gerecht (Schnitzel met patat) en rekende daarvoor een te hoge prijs ( er werd geen saus bij geserveerd die wel betaald moest worden . En heel onaangenaam gesprek. Geen enkele service. Van ontbijt( buffet) was al zo geen spraken.Pakeerplaats was vol du betaald parkeren (E9.oo)

Kamers wat klein maar genoeg faciliteiten, bedden prima

We hadden twee kamers geboekt één voor mijn partner en voor mij en de andere voor mijn zus en zwager. Door plotselinge opname van mijn zwager in het ziekenhuis, wilden we één kamer annuleren. Dat ging helaas niet vanwege de aanbiedingsprijs van de kamers. We wilden toen de kamer weer beschikbaar stellen voor anderen in ruil voor een ontbijtje voor mijn man en ik. Het mes snijdt dan aan twee kanten niet waar. Jullie kunnen de kamer weer verhuren terwijl deze gewoon betaald is. Helaas kregen wij dit niet voor elkaar, erg jammer en we vonden het niet erg coulant. We stellen het zeer op prijs als u ons nog een reactie geeft hierop. Met vriendelijk groet, Jan en Sjanie Agasi Ooststeeg 59 6708AP Wageningen

Kamers wat klein maar genoeg faciliteiten, bedden prima

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Ontbijt voor 11,50 extra vond ik voor die prijs wat karig.

Ontbijt voor 11,50 extra vond ik voor die prijs wat karig. Raam ging niet goed dicht, daardoor vroeg wakker vanwege verkeer (had kamer aan de voorkant). Daarnaast is het hotel zelf redelijk gehorig en ogen de kamers wat verouderd.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima nacht wezen stappen met een overnachting in Campanile hotel.

Weinig parkeergelegenheid voor hotelgasten. Naast het hotel was nog wel een betaalde parkeerplaats.

Prima hotel voor een nacht in het centrum van Zwolle! De locatie beviel ons het meest.

Kwa locatie perfect! Maar echt niet geschikt voor vakantie/weekendverblijf Kmr viel enorm tegen..

De kamer! Dakramen geen uitzicht! Voelde me opgesloten... Hotel is echt aan vernieuwing toe. Amper Luxe/faciliteiten op de kmr... geen voorraad closetpapier...

Locatie en aardig personeel

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Goede prijs kwaliteit verhouding . perfecte locatie in centrum

Bij het diner kwam de kok vragen wat we wilden hebben . Ondanks dat saté niet meer op de kaart stond heeft hij dat toch voor ons gemaakt . Top service.