Beoordelingen over Vakantiepark de Meerpaal

Werendijkseweg 14, 4374 NB Zoutelande, Nederland

#2 van de 11 vakantiewoningen in Zoutelande

Top park
    • Chatel (2 Volwassenen)

Eigenlijk helemaal niets we waren overal tevreden mee.

Mooi schoon en rustig park met vriendelijk personeel en schoon huisje. Het ontbijt was ook goed geregeld en heerlijk. Komen zeker terug

Wat een fantastisch vakantiepark!
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Kan oprecht geen punten benoemen.

Prachtige locatie, geweldige chalet, ontzettend schoon, goede voorzieningen, bij de brasserie op het terrein kun je héérlijk eten. Echt een aanrader, wij hebben alweer geboekt!

Prima voor een kort verblijf
    • Chatel (2 Volwassenen)

Studio is zonder kookmogelijkheid. Er is buiten een stenen barbeceu maar binnen een dag was onze koekepan en de aansteekblokjes verdwenen. Vieze structuurvloer in t chatel. Honden lopen in t restaurant. Bij de snackbar iets gehaald maar de bakjes waren krom gesmolten en de frietjes hard en bruin. Koffiepads en theezakjes bij aankomst maar worden verder niet aangevuld.

Dichtbij t strand. Goed eten in de Brasserie. Douche is op hoogte. Schone badkamer en stevig bed. Chatel is leuk aangekleed met voor en achter een zitje. Er is een gezemenlijke barbecue bij de parkeergelegenheid naast je studio. Goed ontbijt in je eigen chatel. Koffie en thee faciliteit. Prullenbak wordt iedere dag geleegd. En als je wilt je handdoek verwisseld.

Leuke locatie.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Ik had gevraagd om een 2 persoons bed maar kreeg 2 1 persoons bedden. Deze glijden steeds weg waardoor ik steeds het idee had uit bed te vallen, slecht geslapen daardoor, Het had ook leuker geweest als de 2 onder 1 kap caravan anders om had gestaan zodat je naar je tuintje kon vanuit de caravan en niet om hoeft te lopen, stuk gezelliger

Leuke locatie. Leuk ontbijt ook

Mooi hotel chatel op prachtige stek.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Mooi aangelegd vakantiepark met vriendelijk personeel. Wij verbleven in een hotel chatel die schoon was en modern ingericht. 's morgens werden diverse broodjes bezorgd en de koelkast was bij aankomst gevuld met divers beleg en jus d' orange. Ligging ongeveer 10 minuten lopen van het strand.

Huisje was echt schoon en knus maar door de warmte was deze...
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Huisje was echt schoon en knus maar door de warmte was deze ook erg benauwd. We zaten ook echt op een goede loopafstand van het strand. Echter zou in het huisje een airco of een goede ventilator geen overbodige luxe zijn op dagen waarbij de temperaturen boven de 25g liggen. Daarnaast bleek de boeking niet op de goede naam te zijn geplaatst wat door de vriendelijke eigenaar goed en adequaat werd opgelost. Het personeel wat ons ontving daarentegen was minder behulpzaam en kwam gestrest over met daarbij behorend gedrag (absoluut niet behulpzaam), wellicht door de drukte maar is geen fijn aankomen! Tip: zet meer personeel in, laat je entree de hele dag open in het hoogseizoen en zorg voor een goede ventilator in de huisjes.

• Chalet (2 Volwassenen) [BE]

het aanbod wordt vergeleken met hotel-comfort, er wordt wel gevraagd bij vertrek de accommodatie gestofzuigd achter telaten evenals een schone vaat.

accommodatie prima met goed ontbijt

• Chatel (2 Volwassenen)

Het ontbijt was fantastisch. Elke dag werd alles weer aangevuld. Voorzieningen van een hotel, maar toch een eigen voordeur. Voor ons was deze combinatie geweldig.

Prettig weekend zonder zorgen
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Het enige wat enigszins tegenviel wat dat de ventilator stuk is gegaan. Er werd een nieuwe geregeld vanuit de Meerpaal, wat een super service is. Alleen zou ik iets meer investeren in een goede ventilator. Dit ziet er een beetje knullig uit.

Prettige vakantiewoning waaraan niets ontbrak.

Fantastische vakantie op een heerlijke rustige plek!
    • Chatel (2 Volwassenen)

Wij kunnen het niet verzinnen ;-)

We hebben genoten van de warme broodjes die iedere ochtend werden bezorgd, het heerlijke beleg in de koelkast met de yoghurtjes en sapjes. Thee en koffie voldoende aanwezig, gewoon intens genieten. Een prachtig plekje in de zon en een heerlijk bed... wij komen terug!

Weekendje weg zonder gedoe.
    • Chatel (2 Volwassenen)

De ontbijtservice was verrassend. Koelkast was gevuld bij aankomst en werd dagelijks bijgevuld. Broodjes werden keurig afgeleverd in de daarvoor bestemde kast voor het chatel.

Heerlijk verblijf gehad!
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

De douche. Het douchestraaltje was erg matig. Helemaal voor een vrouw met lang haar is het dan lastig om je haar uit te spoelen.

Het chalet was erg knus en gezellig! Fijn dat we elke ochtend verse broodjes konden halen. En een eigen privé parkeerplaats was ook erg fijn. Mooi centraal plekje, centrum dicht in de buurt.

Super relax en geweldig personeel
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

De matras was ingezakt en lag niet comfortabel. Het huisje was iets kleiner dan verwacht. De toegang tot het strand is heel vermoeiend door de steile en lange trap over de duinen, daar hadden ze beter een alternatief voor bedacht. De receptie met beperkte openingstijd en pas om 9u open gaat - ook het winkeltje voor boodschappen gaat pas om 9u open, dus voor ons was dat vrij laat en daarom naar de supermarkt gereden om inkopen te doen. De ontbijtservice zouden ze ook kunnen aanbieden aan iedereen die het wenst en niet enkel bij de duurdere accommodaties. Wij hebben daar niet kunnen van genieten wat jammer was.

De gezellige sfeer, het vriendelijke en behulpzame personeel. Het mooie en goed onderhouden park in een groene omgeving en nabije toegang tot het strand. De brasserie serveert heel lekker eten en is prijs kwaliteit prima in orde. Ook het mooie interieur zowel binnen als buiten zorgen ervoor dat je echt kunt genieten. We zijn ook gaan paardrijden aan het strand via Manege de Zwaanhoek die vlakbij is, een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Heerlijk, mooi park, vlak bij strand en Zoutelande, leuke kinderfaciliteiten, goed verzorgd.
    • Chatel (2 Volwassenen)

We misten zout en peper. Horren voor de ramen zouden erg prettig zijn!

Goed ingerichte kamer, goede bedden, ruime badkamer en buiten een heerlijk loungehoekje achter het huisje. Aan de voorkant een leuke houten bank. Goede beplanting. Ruime parkeerplek naast het chalet. Een BBQ van steen. Goede voorzieningen in de keuken: magnetron, senseo-apparaat, waterkoker, eierkoker. Voldoende serviesgoed, glazen, bestek.kortom alles voor een zelf te maken ontbijt. Warme broodjes worden om 8 uur gebracht en de koelkast dagelijks gevuld met beleg, boter, jam, eitjes, melk en jus d'O enz.

We hebben genoten van ons verblijf op Uw park.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Broodmes ontbrak voor b.v. stokbrood Haakje buitendeur te kort om vast te zetten, dus deur klappert bij harde wind kapot. Alleen licht in de afzuigkap en je staat jezelf in het licht als je in de avond de afwas doet. Setje bij aankomst met b.v. : vaatwastablet, afwasborsteltje, afwasmiddel, vaatdoekje. En anders op de site vermelden, deze zaken mee te nemen. Een veger.

Service was goed, vriendelijk personeel.
    • Chatel (2 Volwassenen)

De Bedden waren erg slecht. Huisje was schoon, zag er goed uit maar een slechte Nacht gehad door de kwaliteit van het bed.

Service was goed, vriendelijk personeel.

• Chatel (2 Volwassenen)

het was koud toen we de accommodatie binnenkwamen. De thermostaat gaf 9 graden aan. De kachel had vooraf wel even aangemogen ....

heerlijk ontspannen, prachtige natuur en lekker rustig

Bijtanken aan zee
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Het comfort van de badkamer had wat beter mogen zijn. De afwerking kwam niet overeen met het niveau van de kamer.

Heerlijk verblijf op een prima locatie bijna direct aan het strand. De "hotel" kamers zijn echt ideaal voor mensen die er lekker willen genieten van het comfort van een hotel kamer en de ruimte van een buitenverblijf. De kamers zijn ruim en het kleine keukentje geeft je de mogelijkheid om even iets klaar te maken. De koelkast wat gevuld met spullen voor het ontbijt (melk, beleg, etc.)

Heerlijke locatie om even tot rust te komen.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Er stond een vies koffiekopje in de kast. Kan gebeuren. Verder was alles prima in orde.

Rustige locatie dicht bij het strand. Goede mogelijkheden om lekker buiten te zitten. Auto parkeren bij de accommodatie.

Prachtig weer en een prachtig chaletje!

Geen opmerkingen

Prima kamer, keurig verzorgd en mooi ingericht. Fijn met een terras en een schuurtje voor de fietsen. Hebben zelf voor het ontbijt gezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Prima verblijf gehad.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Toon bij één receptie medewerksters vond ik persoonlijk nogal kortaf, miste empathie.

Ontbijt prima verzorgd, welness faciliteiten uitstekend. Toon van receptie medewerkers/medewerksters vriendelijk van de meesten. Zeer vriendelijk personeel horeca. Verwarming en wifi router niet aan, maar na dit gemeld te hebben was er binnen 15 minuten iemand ter plaatse en werd het verzorgd (compliment)

• Beoordeeld op: 29 september 2017

De omgeving was erg mooi.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Geen supermarkt op het terrein. Het huisje heeft geen aparte woonkamer + slaapkamer

De omgeving was erg mooi. Het huisje was schoon en redelijk te vertoeven voor 2 personen.

Een heerlijk klein huisje op een groot park,dicht bij het strand
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Dat de meegebrachte fietsen niet binnen konden staan is voor 2 dagen geen groot probleem maar wel wanner het langer zou duren.

Leuk huisje wat alle luxe had voor een fijn weekend. Een heerlijk buitenzitje met behoud van privacy in een druk park echt top

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Alleen het weer, maar daar konden jullie niets aan doen.

Ontbijt was eenvoudig maar wel uitstekend. Alles wat we nodig hadden was er. De accommodatie was keurig netjes en schoon. Voor vijf dagen groot genoeg, maar voor een langere periode zouden we kiezen voor een chalet i.p.v. een chatel.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ontbijtservice perfect, het park fantastisch, schoon, rustig.

Niets viel ons tegen

Ontbijtservice perfect, het park fantastisch, schoon, rustig. Het recreatief aanbod is vooral voor kinderen uitstekend. Kortom een aanrader.

Voor herhaling vatbaar.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Wellicht is wat meer variatie in beleg mogelijk, als je geen varkensvlees of kaas eet is het aanbod wat karig, maar dit is natuurlijk zeer persoonlijk.

Uitstekende kamer. Ruim genoeg voor 2. Gemak van hotel met ontbijt en toch vakantiepark gevoel.

Leuke vakantie op een hele mooie locatie gehad voor herhaling vatbaar
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

We hadden graag een klein wasrekje gehad om je strandspullen op te kunnen hangen na een dagje strand. in de douche was geen plankje of zeepbakje om je shampoo op te kunnen zetten .

We hadden een 2 persoons chalet dit was leuk ingericht een goed bed, een luxe keukentje met vaatwasser en een mooie douche met toilet de ruimte was voor 2 personen groot genoeg. het park was zeer mooi en goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Chatel (2 Volwassenen)

Bij hotelfaciliteiten ga ik ervan uit dat het bed opgemaakt wordt? Tja, dat konden we natuurlijk ook wel zelf.

In chatel was alles aan aanwezig voor ontbijt. In de ochtend werden verse broodjes gebracht. Super geregeld.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Super hotel, echt een aanrader.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Super geregeld ontbijt service in eigen hotelkamer. Zelf bepalen wanneer je wil ontbijten. Beschikking over Senseo, waterkoker, service, eierkoker echt super. Ieder hotel zou dit moeten hebben

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

We hebben genoten. Heerlijk chalet, groot genoeg zo voor 3 dagen/ 2 nachten.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Het was warm weer, de ventilator maakte veel geluid.

Mooie, schone badkamer. Alle gemakken voorzien, tv, radio, vaatwasser, koffie-apparaat, waterkoker, genoeg bergruimte, zitje buiten. Alles prima.

Verblijf was goed.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

De gereserveerde groeps(24 personen) BBQ in het restaurant van de Meerpaal viel behoorlijk tegen. 4 plakjes stokbrood per tafel van 10 pers. Bijbesteld stokbrood stond op de rekening, evenals de groene salade die we niet hebben gehad.

Alle comfort was aanwezig in de accommodatie

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Zandkorrels in bed, bed heel erg synthetisch...

Zie boven

Nee t bed lag vol zand Alles was super syntethisch..vorige keer hadden we n katoenen dekbed , daarom hadden we weer geboekt...deze keer n synthetisch, mijn vriendin kan daar niet tegen en kreeg midden in de nacht hartklachten... We hadden geen schuurtje om fietsen op te laden Vorige keer wel...gingen daar dus van uit... De juf v d administratie ( kim) beloofde ons n haspel maar er was niets gebracht Daarom viel t deze keer tegen....

Weekendje aan zee!
    • Chatel (2 Volwassenen)

Misschien is het ontbijt wat inspiratieloos als je een lange tijd verblijft, maar voor ons voor 2 nachten : perfect

- Chatel: hotelkamer in chaletvorm, met kitchenette, aparte badkamer met douche, groot genoeg voor een WE en zeer gezellig ingericht - ontbijtbroodjes geleverd in bak voor je huisje, beleg e.d. aanwezig in de koelkast + je kon zelf eitjes koken met de aanwezige eierkoker - Loungeset voor 2 achter de woning om gezellig en rustig in het zonnetje zitten - Zeer goede Wifi - strand en centrum Zoutelande op wandelafstand - fietsroutes in directe omgeving

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Heerlijk vertoeven dicht bij zee
    • Comfort Tweepersoonskamer - kinderbedje beschikbaar

In het keukentje miste ik de gelegenheid om zelf te koken. Het ontbijt zou wel wat gevarieerder mogen, zeker als je er een midweek bent, dan wordt het wel een erg saaie maaltijd.

Fijne kamer met heerlijke douche. Eigenlijk een klein huisje, van alle gemakken voorzien en met eigen tuin die veel privacy biedt. De sauna was heerlijk, alleen jammer dat de sauna geen buitenruimte biedt. Strand en zee op loopafstand.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Ontbijt was correct en voldoende.
    • Comfort Tweepersoonskamer - kinderbedje beschikbaar

Enkele kommen of potjes met deksel om iets op te warmen in de microgolf zou handig zijn.

Ontbijt was correct en voldoende. Voordeel aan deze formule is dat je zelf kiest wanneer je het ontbijt neemt.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

mooi park, ligging ideaal, beschut door de hoge duinen, strand en dorp vlakbij (op loopafstand)
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

mooi en verzorgd park, eigen tuintje, huisjes netjes, zag er als nieuw uit (wij hadden een 2 persoons chatel), compleet ingerichte keuken, voldoende keukengerei, met vaatwasser, Senseo en waterkoker

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Zonnig top weekend!
    • Tent

Dat het te koud was voor de Strand Lodge.Zeker voor ouderen en kleine kinderen. De Strand Lodge is meer voor de zomer. Maar dan is deze ook helemaal te gek!

We hadden de strand Lodge geboekt, maar daar bleek het te koud voor joute zijn. Gelukkig was er nog een chalet voor zes personen , waar we in konden en dat was fijn.

We hebben een heerlijk aantal dagen gehad, waarbij het ons aan niks ontbroken heeft!
    • Chatel (2 Volwassenen)

Er had misschien een lampje bij het keukenblok geplaatst kunnen worden ( boven de kraan), anders is het, met dit soort dagen, wel heel erg donker.Maar dat is dan ook echt het enige!!

Dat het een chalet is met hotelvoorzieningen. Dat wij onze eigen ontbijttijd konden bepalen. En dat het ook een mate van vrijheid geeft...Een mooie combi van beide voorzieningen.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

N.v.t.s

Het ontbijt was prima en werd 's morgens bij het chatel bezorgd waardoor je niet aan tijden gebonden was maar lekker alle rust kon nemen die je maar wilde

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Wij hadden hier een prima weekend
    • Chatel (2 Volwassenen)

Bij de deur is een vrij klein drempeltje buiten waar mijn vrouw over ten val is gekomen...dit zou beter zichtbaar kunnen!!

Ruime schone kamer en de broodjes werden op tijd bezorgd en er was voldoende keus voor beleg

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Mooie, nette aangename camping.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Door een dubbele boeking, kregen we een alternatief aangeboden, hadden toch liever eigen keuze gehad.Een strandlodge in dit seizoen zou niet onze eigen keuze geweest zijn.

Lekkere brasserie !

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Rustig en schoon en voor alle leeftijden geschikt.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

De pannen waren erg groot voor 2 personen.. vooral de braadpan.....

De rust en dat daar ook Door beheer op gelet werd. Kinderen met een lawaaiig benzine autootje werden hier op aangesproken en naar een andere locatie gestuurd

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Mooi vakantieverblijf op prachtige locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer - kinderbedje beschikbaar

Jammer dat er geen kookgelegenheid was. Wel Senseo en waterkoker en magnetron. Teveel brood voor 2 dames elke dag, jammer om weg te gooien. Misschien tevoren even vragen. Beschuit zou een optie zijn

Mooi huisje op prachtige locatie. Heel schoon alles. Ook voor buiten fijne stoelen en fijne plek om te zitten. Vriendelijk personeel.

Het totaal plaatje was in orde!
    • Chatel (2 Volwassenen)

Het totaal plaatje was in orde!

Genoten van de 3 dagen uit een geweldig leuk midweek.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Ontbijt ruim voldoende. Kamers zeer netjes. Omgeving stil en rustgevend.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Rustig park, chalet schoon, dichtbij strand en centrum

Rustig park, chalet schoon, dichtbij strand en centrum

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Aanrader
    • Chatel (2 Volwassenen)

Restaurant te culinair, kaart te beperkt.

Mooi, schoon chalet

??

Appartement hotel. Was mooi.

Relax

Kamer was zeer goed.

Zoutelande.... Super

Weinig levendig

Prachtige accommodatie en omgeving

Het huisje was schoon en sfeervol.
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Het huisje was schoon en sfeervol.

Goed en voldoend ontbijt.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Niets is tegengevallen. Perfecte vakantie gehad.

Goed en voldoend ontbijt. Alles wat we nodig hebben was aanwezig.

• Chatel (2 Volwassenen)

Het ontbrak ons aan niets , zelfs een heerlijk ontbijtje op de dag van vertrek waar we mee afsloten!

De inrichting is prachtig, en het is heerlijk rustig op het...
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

De inrichting is prachtig, en het is heerlijk rustig op het park.

mooi en schoon park en accomodatie. wei erg prijzig
    • Chatel (2 Volwassenen)

Vliegengordijn voor de deur en hor voor raam

het concept Chalet/Hotel

• Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

Rustig en prima verzorging

Komen zeker terug
    • Chatel (2 Volwassenen)

Locatie en hotel formule in een chalet

Privacy zitje, de kamer als geheel.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Hoge opstap, buiten tafel met brandplekken (zag niet mooi uit). Er was geen tafel-lakentje.

Privacy zitje, de kamer als geheel. Was top.

heerlijk

privecy

alles

??

Ontbijt, ligging, bed

Smaakvol ingerichte comfortabele Chatel.

Niks.

Smaakvol ingerichte comfortabele Chatel. Prima alternatief voor een hotel. Schoon. Lekker ontbijt

Ontspannend
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Klein maar fijn alles compleet

Zeer tevreden
    • Chatel (2 Volwassenen)

Het uitzicht van de kamer

Het huisje de bedden en het ontbijdt alles is eigelijk goed👍

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Alles goed

Super leuk

Genoten van de 3 dagen uit

Alles naar wens

Heerlijk ontspannen. Alles aanwezig en netjes .
    • Chatel (2 Volwassenen)

Restaurant wat aan de dure kant

Was allemaal zo goed als nieuw en goed schoon. Heerlijk. Locatie is helemaal super

Gewoon goed, mede dankzij het mooie weer

Chalet was aan de kleine kant voor 2 volwassenen

Chalet was erg schoon, alleen voor 2 grote volwassenen aan de kleine kant

Het is hier echt goed toeven

Huisje was geweldig

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Bed

Eierkoker

Bed

Wij hebben het heerlijk gehad

Zou het niet weten

Het huisje

Ontbijt was uitstekend verzorgd.
    • Chatel (2 Volwassenen)

Ontbijt was uitstekend verzorgd.

Parel van Zeeland
    • Chatel (2 Volwassenen)

Bedden te warm, met dunner dekbed misschien wat minder warm als je slaapt.

De vrijheid van manier van ontbijt en de locatie.

Toppie
    • Chalet (2 Volwassenen) [BE]

Vriendelijke Mensen, Schitterende omgeving nette Camping.