Beoordelingen over Cape Helius Beach Hotel 3-sterren

Nieuwe Zeedijk 1, 3221 LZ Hellevoetsluis, Nederland

#4 van de 5 hotels in Hellevoetsluis

Zeker een aanrader

Jammer dat er geen koelkastje op de kamer was

Hygiëne en ontbijt was super. Vriendelijkheid van het personeel. De kamers waren schoon en netjes. Zeker een aanrader voor koppels en families.

Fijn hotel, aan het water, van het terras af zo het strandje op lopen.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer (2.14) was karig aangekleed. Kon wat meer sfeer gebruiken, plant, staande lamp, fauteuil, kleurvlakken op de muur o.i.d.

De ligging. Met het huidige weer, 23 graden buiten ontbijten met uitzicht op het water is onbetaalbaar.

Ok super om er even tussen uit te zijn.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geen koelkast Vogels kunnen irritant zijn. Terras niet proper sigaretten peuken/ onkruid.. Stoelen niet zuiver. Ontbijt niet genoeg aangevuld.

Mooie locatie , puur natuur! Rustig, goede service , vriendelijk. Prijs/ kwaliteit komt overeen !

Gezellig
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Saaie kamer Dekbed overtrek was vies maar afgehaald en nieuwe opgehaald

De ligging Kamers waren ruim maar kaal en gebreken aub verhelpen staat netter Personeel vriendelijk

De locatie is geweldig, jammer dat er niet wat meer aan...
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ongezellige kamer, ijskar met snoeren in ontbijtzaal..jammer

De locatie is geweldig, jammer dat er niet wat meer aan gedaan wordt, ligbeddenop strandje, terras beter verzorgen enz.

Prijs kwaliteit was ok.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spijtig zijn de aanwezigheid van de kauwen! Daardoor is het niet aangenaam zitten op het terras voor het nuttigen van het ontbijt. Ze zitten tussen de tafels en stoelen te wachten op eten en zijn zeker niet mensenschuw. Eenmaal je je tafel verlaat, komen ze aangevlogen voor de eventuele resten!

Zeer ruime kamers, prachtige locatie, dichtbij een eigen strand en jachthaventje. Ontbijt ok met mooie variatie beleg.

hotel is gelegen dicht bij de jachthaven , het gezellige...
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er zou meer aandacht besteed moeten worden aan het onderhoud en het netjes houden van het terras van het restaurant en ook het terras van de kamers. omdat er niet opgeruimd wordt hebben de vogels vrij spel en komen alles pikken van de tafels en de grond.

hotel is gelegen dicht bij de jachthaven , het gezellige stadje en op de fietsknooppunten. De kamers zijn zeer ruim en hebben elk een aangenaam terras. Het ontbijt is voldoende en lekker.

Prachtige lokatie en een goede sfeer met een heerlijk terras met prachtig uitzicht over het water

Tijdens het ontbijt duurde het bij het koffieapparaat erg lang. Zeer traag. Door de drukke bezetting (CAS)duurde het aanvullen van het eten best lang Bedden lagen niet erg comfortabel!

Ontbijt was prima. Kamers met uitzicht op zee waren prachtig. Aanrader.

De kamer was netjes (wel gedateerd) en de hygiëne en netheid...
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ik vind de accommodatie inmiddels wat gedateerd en oa. de tuin niet bijzonder goed onderhouden.

De kamer was netjes (wel gedateerd) en de hygiëne en netheid in de badkamer was prima.

Typisch strandhotel op mooie locatie
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het interieur van de kamer kan een update gebruiken, alles is wat gedateerd. Het terras van het restaurant zag er verwaarloosd uit, de ramen waren erg vuil en er mocht wel eens geveegd worden. Jammer dat er in de badkamer nog altijd plastieken bekertjes staan, een glas is beter voor het milieu. Er was geen afgesloten berging voor onze ebikes.

Een echt strandhotel, schitterend gelegen. Grote kamer en badkamer met een leuk terras. In het restaurant moet je niet zijn voor gastronomie, maar onze pizza’s waren lekker. Op het terras van het restaurant is het leuk vertoeven. Het ontbijt was in orde, het was zijn prijs (11 euro) waard. Heel vriendelijk personeel in het restaurant!

Geschikt voor zonvakantie in eigen land.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Donkere van binnen, alsof er teveel licht was uitgelaten, ik miste een fohn in de luxe suite hotelkamer. Personeel was weinig enthousiast, beetje zakelijk.

De locatie en uitzicht op kamer 210. Comfortabele badkamer en veel ruimte op de kamer. ontbijt was prima voor elkaar.

Tegenvaller
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De service viel erg tegen, in zo veel opzichten. Dingen die we van tevoren nagevraagd hadden, bleken helemaal niet te kunnen. Een bruidegom die 20 (!) minuten moest wachten voordat hij kon inchecken. Kamers die toch niet apart betaald konden worden. Voor een ontbijt betalen en dan bij t ontbijt geweigerd worden omdat dat niet is verwerkt.... En zo nog een paar dingen.

Ontbijt was lekker.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

We hadden een kamer met zeezicht geboekt voor een behoorlijke meerprijs. We zaten op de begane grond aan de uiterste kant van het hotel. Zeezicht viel tegen (kamer 003), we zagen het amper. Op de foto van deze kamer bij booking.com zag je het strand en zee. Vanuit onze kamer was geen strand te zien. We zaten in een bijgebouw. 's Avonds hadden we veel last van het lawaai van het ventilatiesysteem. Dit was echt een hard, storend, irritant geluid. Iemand erbij gehaald. Hij zei dat er niets aan te doen was. Dit accepteerden we niet dus weer naar de receptie gegaan. Daar werd gezegd dat het probleem bekend is, dat er niks aan te doen is (volgens mijn man is dit onzin en kan dit zeker wel verholpen worden). Er waren al diverse klachten over geweest. Erg slecht dat wanneer men weet dat men hier klachten over heeft, deze kamers toch verhuurd worden. Bij de receptie werd gezegd dat we een andere kamer kregen. Prima, maar dat betekende wel dat we al onze spullen weer moesten inpakken en onze twee al slapende kinderen uit bed moesten halen en best een flink stukje mee over de gangen moesten lopen. Het zeezicht in de nieuwe kamer (kamer 022) was wel een stuk beter dan de eerste kamer.

Ontbijt was lekker.

Het ontbijt. Vond €11 p.p te veel geld

Nette kamers, helaas stond er geen kinderbedje klaar waar wij om vroegen, dit is wel gelijk opgelost gelukkig! Kamer netjes, ontbijt viel ons wat tegen,niet veel keuze

Heerlijk verblijf

Geen fohn aanwezig in de badkamer, zeer klein min puntje.

Mooie kamer indeling, we waren op een familie kamer. Heerlijk eten in het restaurant. Locatie is super. Pakeren lekker dichtbij. Personeel was zeer behulpzaam. Kortom heerlijk om terug te komen.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Redelijk
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omtbijt was karig. Bedden en beddengoed ronduit slecht. Personeel receptie niet hartelijk. Eten restaurant was niet goed.

Personeel restaurant erg vriendelijk. Ruime kamer. Keurige badkamer. Makkelijk parkeren.

Prijs - kwaliteit zeker ok

Het miste gezelligheid al van bij binnenkomen; De kamer was ongezellig koud en vrij kaal. Ook in de badkamer geen tissues ofzo. Het restaurant miste ook wat gezelligheid. Ontbijt was vrij sober, maar was mss omdat er niet veel gasten warren. Er was bij slecht weer niets voor de kinderen (enkel strand in zomer)...

De ligging, terras aan kamer

Fijne plek aan 't strand, gezellige/mooie Hellevoetsluis dicht bij.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Vind prijs (incl. ontbijt) wel pittig.

Familiekamer met uitzicht op zee, heerlijk! Genoten van het strandje en het feit dat de kinderen daar lekker kunnen spelen. Wij waren er 1 nacht.

Erg goed hotel

Slechte uitleg van medewerkster receptie bij aankomst.

Mooie locatie. Prima ontbijt! Keurig verzorgde kamer. Zelfs een waterkoker op de kamer voor koffie en thee. Zag er erg verzorgd uit! Zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

prachtige omgeving.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het interieur vind ik ronduit verschrikkelijk. geen plaatje aan de muur niks. een blind paard kan geen schade doen. Ik zou graag een keer voor vakantie komen maar dan zou ik echt van alles meenemen om me een beetje 'thuis' te voelen . een ander punt was de slechte wifi . Ik kon alleen op een plek in het restaurant verbinding maken . Aangezien ik er voor werk was heb ik dit als zeer storend ervaren .

De omgeving. de vogels het water. heerlijk rustig . En het uitzicht . Ik vond het lastig dat ik eerst een kamer toegewezen met uitzicht op de parkeer garage. die heb ik geweigerd en toen 20 euro extra moeten betalen voor uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Locatie en kamer
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na het diner heb ik geen ober meer gezien. Toen ik het op had heb ik nog 20 minuten gewacht om koffie te bestellen, maar niemand meer gezien. het ontbijt was matig, geen koffie omdat de koffiemachine kapot was en relatief weinig keuze bij het ontbijtbuffet, waarschijnlijk omdat er weinig gasten waren. Ben daar wel heel anders gewend. Waarschijnlijk een incident. Geen reden om niet weer te komen.

Locatie en kamer

Bij een volgend bezoek zullen wij geen ontbijt boeken.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden (voor de tweede kerstdag) geen ontbijt geboekt omdat onze plannen nog niet zeker waren. Twee dagen voor de kerst werden wij gebeld dat ze een leuke aanbieding hadden. Voor (ik dacht) 1,25 boven de normale prijs konden ze ons een feestelijk kerstontbijt aanbieden. Als we nu boekten zouden we in ieder geval een plaats hebben in de ontbijtzaal. Dit om teleurstelling te voorkomen. Nou teleurstelling, die was er wel. Er zaten in totaal om ongeveer 09.15 uur acht mensen in de zaal. Feestelijk kerstontbijt? Bij collega's toch wel beter gewend. Misschien was het feestelijke de twee kaarsenstandaards die bij het buffet geplaatst waren en de kerstservetjes??? En laten we het dan maar niet over de kwaliteit hebben. De kaas die al zo uitgedroogd was dat de randen gingen krullen. En de rauwe ham (in vieren gevouwen) die je dan openvouwt en dan zo verkleurd en uitgedroogd blijkt te zijn dat deze maar niet genuttigd werd. Geen lekkere verse jus d'orange etc. De koffie was goed. Ben eigenlijk heel benieuwd hoe een 'normaal' buffet er uitziet.

Dat er gelijk een andere kamer beschikbaar was toen wij klaagden over de rooklucht in de niet-roken kamer. Alhoewel, had het schoonmaakteam dit niet zelf gemerkt ?

• Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit x geen ontbijt mee geboekt omdat het vorige keer met Pasen zo ontzettend tegen viel en echt een zooitje was. Bovendien toen niets aan paas sfeer gedaan . Geld van ontbijt zou terug geboekt worden maar is nooit gedaan. Op het strand kan je geweldig ontbijten voor minder geld

Ruimte van de kamers is top evenals de badkamer

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Voor ons doel was het een geslaagd verblijf van één nacht.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kwaliteit van het eten (vooral van mijn eigen gerecht, de mixed grill) viel héél erg tegen! Kip droog dus te lang opgestaan, biefstuk droog dus véél te lang doorbakken, spareribs niet fris ruikend, spekje rond de boontjes tegen bedorven aan dus echt niet vers, sausjes uit flessen die te lang opengestaan hadden dus muf waren. Heb het ook aangegeven, maar er was naar zeggen van de keuken geen biefstuk meer (we aten om 7 uur en het restaurant zou tot 9 uur open zijn!) en dus kreeg ik geen ander gerecht maar een korting.

Grote kamer, fijn bed.

Nette en ruime kamers.

Geen wifi op de laatste kamer van het hotel en ook geen oplossingen gebracht vanuit de receptie ('probeert u het morgen weer?')

Nette en ruime kamers.

oke
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- Ik moest ineens meer betalen dan via Booking.com was overeengekomen. - Het duurde heel lang voordat ze dit hadden uitgezocht, zonder communicatie, ik stond daar maar te wachten......

- Rustige kamer - Eenvoudige kamer - Goede prijs/kwaliteit verhouding - Personeel 's ochtends

Mooie locatie !
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een koelkastje en een föhn waren wel welkom geweest. Het bad was mooi, maar geef toch voorkeur aan een inloopdouche.

In de avond aangereisd (donker) en toch viel meteen al de uitstraling van het hotel op. Hele mooie locatie. Het doet zijn naam Beachhotel eer aan. Ruime kamer en heel schoon. Redelijk goede matrassen.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Teleurstellend!
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was ronduit slecht! Koude worstjes, spek en eieren (roer- en gekookt), geen cafeïnevrije koffie, vlees- en kaaswaren met een droog randje en kleurtje van het te lang liggen en niet op tijd verversen, geen verse yoghurt/kwark. Overigens wordt e.e.a. genuttigd in een kale, ongezellige ruimte (kantine) De kamer is weliswaar groot, van een spoortje comfort is echter niets te merken!

Locatie is fijn met op de zomerdag een terras (slecht onderhouden) aan een strandje met speeltoestellen en dichtbij vestinggedeelte van Hellevoetsluis

• Beoordeeld op: 18 november 2017

okay
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lichtbronnen in de kamer. de lampen geven erg weinig licht in de kamers. dit is mij al vaker opgevallen tijdens mijn vorige verblijf. geen keuze in de hoofdkussens. te dik. hygiene mag beter.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Schone, ruime en rustige locatie
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas had de receptionist niet gezegd dat de wifi-code op de zijkant van de kast hing. Dat ontdekte ik pas vlak voordat ik vertrok, toen mijn oog er toevallig opviel...

Heerlijk rustig en goed bereikbaar. Bijzonder ruime kamer en prima badkamer. Zelfs een groot balkon met een terrassetje, dat ik in november weliswaar niet nodig heb, maar goed te weten voor een eventuele andere keer in een warmere tijd v/h jaar.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Veel geld voor een sober verblijf.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De kamer was sober ingericht. Er waren geen koelkastje en geen föhn aanwezig. De kamers waren 's nachts gehorig en de stroom is tot drie keer toe uitgevallen. De bedden maakten een goedkope indruk. Op de weg naast het hotel stonden auto's met poolse kentekens waaruit mannen stapten die zich verdacht gedroegen. Ze hadden plastic zakjes in hun hand en deden daar nogal geheimzinnig mee. Hierdoor voelden we ons iets minder veilig.

De kamer en het balkon waren ruim en het uitzicht was uitstekend. Hellevoetsluis was op loopafstand van het verblijf. In het hotel was naast een restaurant een kleine supermarkt aanwezig waar o.a. broodjes, beleg en kranten te verkrijgen waren. Bij de receptie werd goede informatie verstrekt en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

lekker kunnenn uitrusten en ontspannen
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Diner was niet van goede kwaliteit en het duurde erg lang voor er geserveerd werd

kamer was ruim, goed bed en lekkere stoelen in de kamer. teraas was ruim jammer dat het weer slecht was.

Goed genoeg maar €12,50 p.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Diner viel erg tegen. Geen groente, alleen sla. Geen gebakken aardappelen o.i.d. maar alleen friet. En de saus bij de frietjes werd opgediend in het bakje van Remia!

Goed genoeg maar €12,50 p.p. is wel erg veel! Zo uitzonderlijk was het nou ook weer niet.

Het was gezellig en heerlijk tot rust kunnen komen.

Het is goed dat het brandalarm het doet maar de hoorn in de kamer was iets te veel van het goede.

Ontbijt was goed. Lekker en genoeg keus. Bedden waren goed. Ondanks dat we een appartement hadden op de hoek naast de weg weinig tot geen geluidsoverlast ondervonden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Leuk hotel op een mooie lokatie in het prachtige Hellevoetsluis
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel aan de receptie en in het restaurant mag iets vriendelijker zijn. Ze draaien nu wel erg gemakkelijk het standaard programmaatje af.

Prima kamers, wij hadden een kamer met uitzicht op het haventje en op het Haringvliet. Prachtige lokatie dus. En ook nog een redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Een heerlijk verblijf
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, we hadden graag een kamer met uitzicht op het water maar dat kon niet omdat ze allemaal bezet waren , dat was een beetje jammer maar konden zij ook niets aan doen.

Alles wat we nodig hadden was aanwezig. Dames aan de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. Het was een mooie grote kamer.

Matig, bedienend personeel was aardig.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Meer aandacht voor variatie bij het ontbijt.

Het ontbijt was slecht, er waren niet eens boterhammen alleen harde broodjes. Het vleesbeleg was zo te zien enkele dagen oud. Vlak naast de eetruimte is de bar met snookerbiljart waar drie mannen luidruchtig met elkaar communiceren door de halve liters bier. En dat in de vroege ochtend, dat is vragen om irritatie bij de gebruikers van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kwaliteit van het ontbijt. Geen toezicht op ontbijt, opengesneden broodjes tussen de verse, beperkte keuze cornflakes.

Locatie en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Prima; voor herhaling vatbaar!

's Morgens al vroeg wakker omdat er onder ons (open) raam een generator aanging t.b.v. werklui. Zal waarschijnlijk kortdurend zijn; vorige keer geen last van gehad.

prima ruime kamer, super locatie, strand-voor-de-deur is voor kinderen geweldig, vriendelijke receptionistes, fijn balkon

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Praktisch hotel.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant kan wel gezelliger worden ingericht. Nu lijkt het meer op een kantine En de Wificode is niet op de kamer te vinden. Daarvoor moet je naar de receptie bellen.

Praktisch hotel voor ons doel.

Uitstekende accomondatie.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Uitstekend ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Eenvoudige, maar ruime en schone kamer. Goede bedden. Restaurant: Eenvoudige kaart. Kwaliteit van het eten is uitstekend. Gerechten worden creatief opgediend. Ook hier vriendelijke en goede bediening. Fles wijn gekocht in het winkeltje. Medewerkster heeft de fles voor me open gemaakt en ik kreeg een glas mee voor op mijn kamer. Goede Wi-Fi verbinding.

Prima voor 1 nacht
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden, spiralen komen erdoorheen wij hadden 4 kamers en dit hadden ze allemaal. Keuze op de kaart is erg matig in het restaurant, ook is het personeel niet heel vlot ondanks dat wij er alleen zaten.

Mooie ligging hotel ziet er vanaf de buitenkant mooi uit en dicht bij het centrum

Leuk uitje!
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Terrasjes wel erg klein met weinig privacy en bomen die het uitzicht beperken.

Goed ontbijt, dicht bij stadje met voldoende restaurants. Supervriendelijk onthaal aan de receptie!

Genoten
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Parkeergelegenheid: er is echt veel te weinig plek om te parkeren. Alle dagen op het gras moeten parkeren, heel jammer

Fijne ruime kamer voor een gezin met 2 kinderen, netjes

Prima, maar met gemiste kansen
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur wat ongezellig. Bijzonder gehorig. Geen fohn. Balkon vol met vieze algen. Erg warme kamer, geen airco en zelfs geen eenvoudige ventilator. Veel lawaai van parkeerplaats die een onhandige "verkeersstroom" heeft. Doordeweeks komen de busjes met Polen vanaf 05:30 op gang...

Prima locatie. Ruime kamer. Mooi balkon. Uitstekende matrassen.

Prachtige locatie, vriendelijk jong personeel.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het is erg donker in de kamer en vloerbedekking vind ik uit de tijd en zeer onhygienisch!! Diverse duistere plekken in het tapijt en dat hoort niet. Waarom niet over op laminaat???? Lang wachten op eenvoudig diner, excuus was dat de capaciteit van de keuken niet groot is. Het restaurant zat voor nog geen vijfde vol......... Bij aankomst was het bloed en bloedheet in de kamer, heb er niet van geslapen!! Beter om de gordijnen dicht te laten bij warme dagen!! Veel te weinig parkeergelegenheid!!

De kamers zijn ruim, mooi uitzicht op het strand (hangt v.d. locatie van je kamer af!!)

Wij hebben het goed naar onze zin gehad in de mooie hotelkamer.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het diner viel ons wat tegen. Dat ervaar ik wel vaker bij Roompot-verblijven. Dus daar zou best nog eens aan gewerkt kunnen worden. Het ontbijt was goedl Vruchtencompôte zou ik nog wel lekker gevonden hebben. Een losse appel etc vind ik wat kaal.

De kamer vond ik erg mooi. Wij vinden het prettig, dat er een aparte zithoek was met tafel en tv en stoelen. Een prachtig uitzicht hadden we. We hebben zelfs het vuurwerk kunnen bewonderen van de vestingdagen vanuit ons balkon en onze hotelkamer.

Een verademing !
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hebben héérlijk geslapen... wij waren te gast bij familie binnen de vesting. Daar er geen parkeerplaats beschikbaar was in de vesting konden wij gelukkig bij jullie terecht op hotel. Het was voor ons beiden de tweede keer.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

zeer aangenaam

Ik vond het ontbijt duur in verhouding wat ze hadden, miste losse fruitstukjes voor in de yoghurt.

Personeel was zeer vriendelijk. Ik kreeg het kinderbed niet in elkaar gezet en ze hebben dit voor mij gedaan.

Prima hotel in een leuke omgeving
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Keuken niet berekend op grote groep mensen. Weinig tafeltjes.

Kamer was netjes. Fijn bed. Eten in restaurant goed. Haven in de buurt en klein strandje. Genoeg te zien.

Op zich prima uitvalsbasis, maar extra prijs voor ontbijt is veel te hoog.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Dat de kamers wat gedateerd waren wisten we van de vorige beoordelingen, dat was dus geen verrassing. Maar als je voor het ontbijt voor ons gezin van vier, met twee kinderen van 12 en 14 jaar € 50 moet bijbetalen, dan schept enige verwachting ten aanzien van het ontbijt. Helaas is deze verwachting niet uitgekomen. De prijs is dit veel te hoog voor het standaard ontbijt zonder vers fruit dat wordt aangeboden. We hebben dit tijdens het ontbijt gemeld (boterhammen werden om negen uur 's ochtend al niet meer bijgevuld terwijl het ontbijt tot elf uur duurt, en ook donuts waarvan er bij start nog eentje lag, waren tien minuten later op en werden niet meer bijgevuld). Ik vraag me af wat er nog aan ontbijt over is als je pas om half elf aankomt, niet veel dus. Ga voor ontbijt gewoon het stadje in of beter nog, rij naar een goede strandtent aan de Noordzee.

De locatie was prima, gelegen aan het Haringvliet.

De ligging en de uit straling
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het ontbijtbuffet was onder de maat voor de prijs wat we moesten betalen. De matrassen waren helemaal af je voelden gewoon de veren. Het balkon zat vol met spinnenwebben en smerig. En de vele kraaien was een plaag

De ligging en de uit straling

Heerlijk verblijf gehad in een prachtige omgeving alleen jammer van de slechte bedden
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kussens waren zacht en de bedden vielen tegen. Waren te zacht en de spiralen waren erg aanwezig

Het ontbijt was gemoedelijk en genoeg keus. Schone kamers en heel vriendelijk personeel

Niet echt aan te bevelen.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het balkon was heel erg vies en zeker lange tijd niet schoongemaakt.

Het ontbijt was minimaal en veel te duur. Aankleding van de (bad)kamer was minimaal en slecht onderhouden.

Gewoon
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

De verzorging van de kamer. Spinnen in alle hoeken en slecht werkende thermostaatkraan in een gezinskamer.niet echt veilig.als je de lavaboktraan of doortrekt kom je onder de douche bijna verbrand. Alle ramen vuil ook in de ontbijtruimte. Overal webben.

Strand aan hotel

Heerlijk een weekend weg geweest. Genoten!

Veel spinnen aan de buitenkant. Dus buiten zitten op de veranda was minder fijn. Daar mag zeker meer aandacht aan besteed worden!

Aan het strand een prachtige gezinskamer. Ook erg fijn dat er een gezellig restaurant bij de accomodatie is waar je lekker kan zitten bij het strand. Ideaal!

Vriendelijke ontvangst en bediening.

wij waren onderweg met 14 fietsers en moesten de fietsen op het balkon plaatsen. Een aparte afgesloten plaats voor fietsers is niet voorzien. Dit komt misschien ook niet veel voor waarschijnlijk.

ontbijt zeer OK.

De locatie van de accommodatie spreekt ons meest aan.

De kamers zelf zijn vrij verschillend. Soms valt de ligging van de kamer mee, soms erg tegen. Zeezicht achter bomen is een tegenvaller. Een donkere kamer ook. Maar de plek zelf is mooi!

De locatie van de accommodatie spreekt ons meest aan. Het restaurant laten we links liggen.

Mooie locatie, slechte hygiëne
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Ontzettend vies! Overal zaten grote zwarte spinnen op de kamer. Spinnenpoep op alle lampenkappen! En reusachtige spinnen op het plafond, muren en onder de bedden. Echt ontzettend vies!

Locatie geweldig!

Zeer basic hotel met weinig sfeer, prijs kwaliteit slecht
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Restaurant: Kwaliteit van het eten zeer matig, prijs kwaliteit slecht. Onze zoon (8 jaar) moest te lang wachten op zijn eten, we hadden aangegeven dat zijn pizza geserveerd mocht worden met ons voorgerecht, deze kwam met ons hoofdgerecht. De honger was over ook omdat de kinderpizza bestrooid was met chili kruiden. Kamers: Geen föhn aanwezig - 2 zeep dispensers erg basic - onverzorgde balkonnetjes dus ongezellig - geen waslijn voor zwemkleding - Kamer met zeezicht gereserveerd: kamer met zicht op de bomen gekregen met een stukje doorkijk naar de zee. Sfeerloos, als gast ben je gewoon een nummer, 100% toeristen hotel waar personeel geen interesse toont naar de gast.

Het ontbijt was in orde

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

prachtig park, mooie locatie.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

balkon had beter onderhouden kunnen worden. Niet schoongemaakt of onderhouden.

prachtige ligging en mooi complex. Als de zon schijnt waan je je in Zuid-Frankrijk

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

De locatie en kamers prachtig, ik zou meer aandacht geven aan het bediend personeel.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het ontbijt op de eerste dag was slecht, de vleeswaren waren oud en er werd niets aangevuld. Dus op was op! Jammer. Onze kamer was niet schoongemaakt, geen nieuwe badhanddoeken enz., heb ik wel gemeld. Het baliepersoneel was super aardig, het bediend personeel had zeker nog een manager nodig, maar die was er niet. Er werd bij het eten vaak een salade vergeten te serveren, jammer. Ik was met mijn zus, we hebben heel veel hotelovernachtingen in Nederland gemaakt en ik weet dus wel hoe het moet. We hebben ook e-bike's gehuurd, een medewerkster had eigenlijk geen zin om ons te helpen, ze kwam heel nors over en zonder uitleg over de fietsen.

De kamer was geweldig, ook het uitzicht en de omgeving.

Een goede ligging mooi aan het strand.

Het eten in het restaurant was ronduit slecht. De spaghetti was zowel voor volwassenen als kinderen al fijn gesneden en onder elkaar gedraaid en smaakte bovendien naar niets, de "Angus beef burger" was gewoon een bicky burger. Het hotel was slecht of niet onderhouden. Absoluut geen 5-sterren resort!

Een goede ligging mooi aan het strand.

Medewerkers kunnen training hospitality wel gebruiken.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer slechte ontvangst. Mopperende medewerkers, onbekend met ICT systemen, manager niet aanwezig, kamersleutel gekregen: kamer niet opgeruimd, andere kamer, pffff. Toen wel oké. Gevraagd om factuur per email te krijgen: niets gehad....

kamer. Wat saai, wel ruim met balkon

Relaxen aan het strand!

In het restaurant gingen er wat dingen fout of onhandig, zoals verkeerde bestelling, vergeten dat we naar binnen waren gegaan en roepen door de ruimte.

Kamer was ruim en schoon, fijn een balkon. Het personeel in bediening waren heel aardig. Verder was de locatie heel leuk, mooi, rustig.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Het verblijf gaf ons echt een moment van rust en bijkomen in een voor ons drukke periode
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de kamers is het installeren van airconditioning beslist geen overbodige luxe.

Het ontbijt was goed verzorgd. De ontvangst professioneel en hartelijk.

Gezellige omgeving voor combinatie, strand- wandelen en fietsen voor paar dagen.
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Warme maaltijden ter plaatse waren niet in orde en lange wachttijden. Opkuis van de kamer kan beter.

Goed en degelijk ontbijt. Uitzicht uit de kamer was goed. Ligt vlak aan het strand.

Een tegenvallertje op formaat
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Met het mooie weer kwam onze kamer met balkon goed uit! Dachten we!! Eigenlijk komen we woorden te kort om te beschrijven hoe groot onze ontgoocheling was! Alles hing letterlijk onder de vogelepoep en vuiligheid, tafeltje, balustraden en de terrasvloer. Tafeltje dan maar zelf afgeveegd en 2 rieten stoeltjes (zonder kussentjes). boven ons hoofd hingen spinnenwebben met eitjes in. Op bepaald ogenblik had ik zelf grote spin voor mijn neus bengelen!! Dus gezellig met glaasje wijn genieten van ons uitzicht is er niet van gekomen. Ook hadden voorgangers een brandje gestookt met als gevolg sierbol op de balustrade volledig weggebrand en twee ijzeren nagels staken er bovenop uit. Veiligheid! Zeer groot verschil met de voorkant van het hotel waar alles netjes gepoetst was! Auto 1 keer bij de accomodatie op de parking kunnen zetten en voor de rest van de tijd buiten op straat. In het restaurant biedt de menukaart voornamelijk fastfood en enkele gerechten aan, tot je ze op je bord krijgt. Ikzelf kook meer dan goed vandaar mijn uiting van kritiek en gezien de prijzen die ze er voor vragen ... Italiaanse tomatensoep kon ik mijn lepel in recht zetten. ik wil niet uit de doeken doen hoe ze die volgens mij gemaakt hebben. Onze kogelbiefstuk was zwart gebakken alsook de groentjes. Gevolg verbrande smaak in de mond! Eigenlijk hadden we alles moeten terugsturen maar gezien onze buren links en rechts een gevecht moesten leveren met broodje hamburger (keihard blijkbaar) en andere maaltijden die er al evenmin gewoonweg onappetijtelijk uitzagen, hebben we het maar zo gelaten. Hebben als verontschuldiging gratis lauw tasje koffie gekregen. In de badkamer is geen haardroger en weinig licht. Geen airco op de kamer. De accomodatie in het hotel is zeer basic, geen gezellige zithoekjes en het terras buiten is simpel. Voor trip of vakantie met kinderen misschien goed maar niet voor koppels die ietsjes meer willen.

Kamer met balkon in hotel geboekt, achterkant uitzicht op Haringvliet en strand en zicht op het naburig dorpje in de verte. De yachthaven is niet te zien van deze kant, verscholen achter bomen en groen. De kamer was redelijk ruim en badkamer proper. Ontbijt was simpel maar lekker. Design van de accomodatie van hotel en huisjes buitenkant gewoon gezellig en mooi. Aanrader!!! Restaurant - Bistro " In De File " in de Kerkstraat 14 in het dorpje Hellevoetsluis!

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ruime kamer met balkon
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slappe matras. Geen föhn. geen koelkastje, geen airco. Deuren van de kamers slaan alle hard dicht. Hoge instap bad, in bad douchen. Bij inchecken gelijk afrekenen.

Ruime kamer met balkon.

Prima overnachting, prima ligging, stevige prijs, ontbijt kan beter
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt kan verbetering verdragen, Er waren verschillende broodjes er was beleg maar toch erg standaard/ niet passend bij de rest van het hotel.

Prachtige omgeving, rustige ligging, ruime kamer, mooi terras.

Spijtig van de ongewenste feestelijkheden
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Er was een feesttent geplaatst op het domein net voor ons terras met als gevolg een slapeloze nacht tot 1u30... en geen toegang tot het restaurant wegens hetzelfde evenement Zulke zaken zou men op voorhand moeten melden tijdens de reservering

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Vriendelijk familie hotel
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Net hotel wat dicht bij een strand ligt. Ideaal voor een korte zomervakantie. Net en vriendelijk personeel wat klaar staat als je een vraag hebt. Kamers zijn netjes en hygiënisch en het hotel heeft genoeg te bieden.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

We kwamen wat later aan en werden prima ontvangen.

Dat bij het ontbijt de scrambled eggs en spek al op waren.

We kwamen wat later aan en werden prima ontvangen. De kinderen vonden alles top vooral het uitzicht vanaf het balkon.

kan er mee door
    • Business Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed is niet geweldig, binnen allemaal nogal verouderd, ruime kamer maar wel erg saai. Kan er mee door.

Hotel ziet er aan de buitenkant leuk uit, vriendelijk personeel. Ligt aan een klein strandje en er is een jachthaven.

Overnachting was cadeau voor a.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee

Verrassing waren de worstjes en bacon...gemis waren de witte bonen en toast (geroosterde boterhammen).

Overnachting was cadeau voor a.s. bruidspaar en 2 kleine kinderen. Locatie ideaal evenals de familiekamer!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Cape Helius Beach Hotel