Beoordelingen over Carlton Oasis Hotel 4-sterren

Curieweg 1, 3208 KJ Spijkenisse, Nederland

#1 van de 2 hotels in Spijkenisse

Geweldig !

Helemaal niets.

Heel vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt (heel veel keuze). Heerlijke koffie! Prima ligging voor een bezoek aan (Ahoy) Rotterdam : gratis parkeren bij het hotel en zeer frequente bussen / metro (centrum Spijkenisse). Heerlijke bedden (matrassen).

3,5
    Onbeschoft receptiepersoneel.

Onplezierig gedrag van receptiepersoneel. We hebben doorgegeven dat er een hondje meekwam. Het hondje had een eigen kamer! Desondanks moesten we 36 usd extra voor hond afrekenen het is een mini maltheser. We gaan er van uit dat het managment ons geld terug zal betalen.

Hoorde s nachts steeds een brom, waarschijnlijk aanslaan van de airco van de buren. Douchen in het bad vind ik toch wel een minpuntje.

Aardig personeel, mooi hotel met een prima zwembad. Ondanks dat het op een industrieterrein ligt fiets je binnen 2 minuten in het groen. Prima uitvalsbasis.

Prachtig luxe hotel!!
    • Suite

er is niets wat me niet beviel.

De luxe gezellige inrichting. Vriendelijk en gastvrij ontvangst. Parkeer gelegenheid voor de deur. Lekker centraal van allerlei toeristische bezienswaardigheden.

Overheerlijk

Dat de pin ding het niet deed en ik een half uur heen en weer kon lopen om te pinnen. Dus regel een betere betaal machine

De slaapkamer en het hotel zagen er prachtig uit.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Goed hotel, fijne bedden.

Kan wel een facelift gebruiken.. Als alleen de gangen al eens een likje verf zouden krijgen, lijkt het al heel wat vriendelijker.

Schoon hotel, heel rustig ondanks dat het aan de drukke weg ligt.. Vriendelijke personeel. Goede bedden, Lekker ontbijt.

Wij hadden een kamer gevraagd aan de achterzijde maar toch voorzijde gekregen. Lawaaierig.....

Ontbijt veel te duur voor wat je maar voorgeschoteld krijg Geen verse pistolets....alles opgebakken Fruitschotel maar schamel,gene kiwi gene mooie appels alles lijkt oud

Dampbad en zwembad

5,6

Dat we andere kamer kregen omdat de kamer die we hadden gereserveerd, nog schoongemaakt moest worden en we waren zeker op tijd om 2 uur. Kregen toen te horen dat het nog half uur moest wachten of een andere kamer. En de kamer die we kregen was slecht.. kon amper ogen dicht doen hoorde hele tijd buiten een machine die bij de hotel hoorde. En plafonds zagen er vies uit met zwarte vlekken en al. 2 doekjes in tissues pak terwijl er meer hoorde te zijn... ja het viel me echt tegen.

Wat een fijn verblijf!

Ik heb niks negatiefs te zeggen over dit hotel!

Toen we sommige recensies hier op de site hadden gelezen waren we een beetje bang voor wat we aan zouden treffen, maar de recensies hier zijn voor ons gevoel totaal overdreven. Het personeel was heel aardig en beleefd, onze wc op de kamer was verstopt en omdat zij hier niks aan konden doen hebben wij een upgrade naar een nieuwe kamer gekregen. Het zwembad is niet groot maar was meer dan genoeg voor ons. Kamer/badkamer was goed schoon en rook fris.

wij hadden gevraagd gezien onze leeftijd om een douche,niet...

wij hadden gevraagd gezien onze leeftijd om een douche,niet douchen in een bad,moest de kamer een upgrade naar bad en douche.Zijn er geen kamers met alleen een douchecel?

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Goed voor 1 zakelijke overnachting

Prijs kwaliteit. Restaurant, echt héél matig, slecht gegeten. Badkamer erg verouderd en daardoor niet comfortabel en proper (dubieuze kitranden etc). Veel lawaai van afzuiging hotel en verkeer op 1e etage.

Locatie is goed en kamers zijn verouderd maar prima. Gezellig ingericht en verlicht en goede bedden.

Leuk gehad maar een flinke tegenvaller wegens de pub

Helaas de Pub gesloten(hadden dit hotel hiervoor geboekt) konden er in voor 15 euro p.p (dus totaal nog 60 euro extra kwijt, hadden we een erg leuk ander hotel voor kunnen boeken!)

Goed bed

Het ontbijt: was heerlijk en goed verzorgd.

De ontvangst bij de receptie was niet gastvrij, we voelden ons niet welkom. De kamer was niet klaar om 2 uur, pas een half uur later na 2 x vragen. Bij de bar moesten we 's-middags en 's-avonds wachten op (overigens heel aardig) personeel.

Het ontbijt: was heerlijk en goed verzorgd. Aardig personeel.

Er zachte bedden

Wij vonden de bedden veel en veel te zacht. Uiteraard is dat persoonlijk, maar bedden die zo ver doorzakken hebben we nog nooit in een hotel gehad. De stijl van de slaapkamer is wat gedateerd.

Ruime kamer; nette badkamer

Leuk hotel met supervriendelijke bediening (zowel hotel als restaurant)

Het hotel voldeed perfect aande verwachtingen, maar de kers op de taart was het goede eten (desondanks beperkte kaart) en de supervriendelijke bediening.

Wellness faciliteiten en mooie kamer.

Sauna en Turks stoombad is zonder badkleding voor wie dat wil. Dit is ongemakkelijk vooral als er ook kinderen bij zijn. Met badkleding voor iedereen is ons inziens beter. Ook omdat het zwembad ernaast ook met badkleding is.

Wellness faciliteiten en mooie kamer.

De muurwanden waren echt dun, je kan alles horen wat gebeurt bij je buren

De kamers waren schoon, heel goeie ligging, de accomodatie was mooi. Badkamer schoon

Prima accomodatie

Voor twee personen handdoeken klaarleggen.

Aparte douche, geen gevaarlijke capriolen bij in en uitstappen van het bad bij het douchen. Ontbijt was prima.

Duur betaalde nacht in viezigheid en waardeloos reacties van personeel
    • Suite

Je verwacht voor het geld wat we hebben uitgegeven een schoon, fris en net hotel met gemotiveerd personeel. Alles in tegendeel. Het is een ouwbollig hotel stinkend naar sigarettenrook, vies, vuil en vergeeld hotel. Personeel op zich okay maar niet up to date. Men gaf aan dat we nog moesten betalen bij aankomst, gelijk aan de bali, maar het tegendeel was waar. We hadden bij booking gelijk betaald. Met kerst verwacht je een iets mooier ontbijt, maar zeer onder de maat. Kamer vies en rokerig, veel te warm en thermostaat werkte niet. En ga zo nog maar even door. Wij komen hier nooit meer.

Dat we weer weg konden

Voor het geld was het een prima kamer met prima faciliteiten.

Onze kamer (144) zat boven de laden en lossen parkeerplaats van de vrachtwagen, die de bevoorrading deed. Op zaterdagochtend, rond de klok van 06:00 uur, maakt dit behoorlijk veel lawaai en verpest je nachtrust behoorlijk.

De ruimte op de kamer was erg goed en schoon. De inrichting is wel wat verouderd.

Goed gezellig hotel met een mooie prijs

De badkamer had veel schimmel in de voegen dat vond ik erg vies. De losse velletjes toiletpapier die aan de verkeerde kant van de toilet hingen. Kamer was schoon maar wel verouderd.

Heel erg goed uitgebreid ontbijt. Sfeer in het hotel heel gezellig

• Beoordeeld op: 29 november 2017

we hebben genoten een aanrader

Zwemwater mag warmer

De kamer was schoon netjes en ruim Alleen de verwarming deed het niet zo goed maar er werd meteen een kacheltje gebracht Personeel hartstikke vriendelijk Zwembadwater vond ik aan de koude kant. Dat is misschien wel fijn als afkoeling na de sauna, maar als je alleen gaat voor het zwemmen is het water koud. Hotel is een aanrader

Fantastische relaxed weekend.

Ik boekte voor een tweepersoonsbed,maar kreeg een kamer met twee 1 persoonsbedden.

Een grote assortiment bij het ontbijt.Het was heerlijk.De kamer was ook heel goed schoon.

Prettig verblijf voor een nachtje op Voorne Putten

De locatie op een bedrijventerrein ligt op 5 minuten autorijden van het centrum van Spijkenisse. Niet ideaal maar wij hadden het vooraf al gezien dus geen probleem.

Keurig hotel voor een redelijke prijs. Wij verbleven hier 1 nacht en waren prettig verrast door de fijne wellness waar je, het zwembad vanzelfsprekend uitgezonderd, ook zonder badkleding gebruik van mag maken. Goed ontbijt en fatsoenlijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een fijn verblijf,ik voel me er thuis,en kom er terug.

niets,dat ik me kan bedenken.

Vriendelijk personeel. Schoon en comfortabel. Ruimte; in het hotel beneden ,bij het restaurant ,en in de slaapkamer. Goede verhouding temperatuur met schone lucht in de kamer . Heerlijk ontbijt,goed van smaak.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima hotel voor een business event

Het hotel is wel wat gedateerd en zou wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken. Prijs voor een kamer is aan de hoge kant, vooral als je laat boekt.

Ontbijt is prima, de meeting rooms en catering zijn ook uitstekend, prima plek voor een niet al te groot congres of beurs. Ook de Desert Inn bar is erg gezellig.

Bedden slecht luxe kamer!!!?? Waar het behang van de muur komt!!!! Slechts 1 stoel op de kamer voor 2 pers!!!!!en niet echt schoon!!!! Ga er nooit meer naar toe!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

was ok maar niet voor herhaling vatbaar

wij hadden voor 1 nacht deluxe 2 pers.kamer , voor het geld dat we daarvoor betaald hadden, had ik wel wat meer verwacht,voor minder geld heb je ook een iets modernere kamer in een NH hotel. kamer was klein en erg gedateerd en vlekkerig geel behang. ik had het gevoel als of ik in de jaren 60 binnen liep. in de sauna komt wel elke dag een naakte bejaarde man van buiten af die niet in het hotel verbleef,vond ik zelf wat minder aangezien iedereen met bad kleding loopt o.a. kinderen. omgeving was somber, de autoweg hoor je heel erg .

ontbijt was o.k. zwembad ,sauna en fitnes aanwezig. bed lag goed. apart bad in badkamer was goed. goede pizzaria in spijkenisse zelf,(reserveer wel want was erg druk)

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

oke,

receptie, lieten me van kamer naar sauna lopen met een handdoek om(ze zeiden dat alle gasten dat deden) terwijl ik de laatste dag er achter kwam dat je bad jassen kon huren.{zwembad was zwemles}

de kamer

Gedateerd hotel

Interieur van de kamers op de 2de en 3de verdieping was 30 jaar oud, zo ook de hal en het restaurant. Erg gedateerd allemaal. Weinig vleeswaren bij het ontbijt, vreselijke melige pannenkoekjes.

Leuk personeel!

top was goed

kamers waren prachtig en onbijt was zeker de prijs waard prachtig gewoon zeker een vervolg waard en een top personeel. TOP TOP TOP doe zo verder mensen. :-) :-)

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Was een aanganaam hotel

De airconditioning maakte enorm veel lawaai. Ook het feit dat mensen na de fuif nog zoveel lawaai konden maken in het hotel was totaal onaanvaardbaar.

Mooie ruime kamer. lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Heerlijk dagje en nachtje gehad!

Ik vind het ontbijt nogal prijzig, zeker als je met een heel gezin bent.

Ruim opgezet hotel met mooie kamer en gezellig restaurant. Fijn dat de hond mee kan! Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Treurig

Ik had geboekt voor 2 nachten, maar kon onverhoopt de vrijdag niet inchecken. Afdeling reservering gebeld, waar ik een klantonvriendelijke dame aan de lijn kreeg. Ik vroeg haar of het mogelijk was om ipv gebruik te maken vd kamer ad €60 wij op zondagochtend 3x ontbijt tot. €60 konden krijgen. Zij deelde op een zeer onvriendelijke toon mee dat ze daar niet aan begon. Ik moest de voorwaarden maar goed lezen. Einde gesprek Ik heb voor de zaterdag een extra bed bijgeboekt. Kosten extra bed €20 pppn. Er stond een klein opklapbed op de kamer, waar een volwassenen niet op kan slapen. Dat je hier geld voor durft te vragen! Vervolgens waren ze vergeten om voor de 3e persoon extra koffie, thee, flesje water, koffiekopjes, wijnglas, handdoek, badjas, shampoo, zeep, doucheschuim etc neer te zetten. Heel vervelend dat ik 3 maal naar de receptie moest. De dame aan de incheckbalie was zeer vriendelijk. Medewerker moest 3x terugkomen om aan te vullen.. Nam zelf niet het initiatief, na eerste keer melden, om te checken of alles in orde was. Kortom te veel geld betaald voor het verblijf.

Badkamer

Ik ga niet meer terug

De kamers zijn erg warm en het luchtkanaal maakt erg veel geluid, je wordt wakker van de herrie in het zwembad wat recht onder onze kamer zat, de bedden zijn erg zacht en de roomservice is van erg matige kwaliteit.

redelijk

het avond eten was simpel en de slechte kaart was onduidelijk kamer had douche in bad moeilijk instappen is aan de hoge kant een in loop douche zou zeker voor oudere aan te bevelen zijn.

Het ontbijt en het personeel

Niet voor herhaling vatbaar

Wij hadden een deluxe-kamer geboekt, bij aankomst in de kamer kwam dit totaal niet overeen met de beschrijving en foto's van een deluxe-kamer op de website. Kamer kwam meer overeen met een superior. Volgens hotel personeel zou het wel een deluxe-kamer zijn, maar konden op ons verzoek ook geen andere kamer laten zien/aanbieden omdat het hotel volgeboekt zou zijn. Hotel is erg toe aan vernieuwing, het ruikt er muf, niet alle lampjes deden het op de kamer, neon lichten in- en buiten het hotel doen erg kitscherig aan (die bij de fitness deden het overigens niet). Erg klein zwembad. Karig ontbijt.

De fitnessruimte was ok. Gratis parkeren.

overnachting i.v.m. een bruiloft.

hygienne haren in de badkuip van vorige gasten. kopje uit het restaurant, tijdens ontbijt was smerig kreeg de indruk dat deze uit een kelder is gehaald. het oortje van het kopje was spinrag.

de bedden waren heel goed.

Prima hotel, goed eten. Inrichting moet moderner

Inrichting is wel gedateerd, mag zeker een upgrade krijgen

Prima hotel op centrale plek. Eten was goed, en er is een gave sportsbar in de kelder. Ook een sportcentrum met indoor zwembad is een pluspunt

De pub was gezellig voor het hele gezin, de kamer was goed,

Ik moest meer betalen dan afgesproken voor de kamer had ik 100 euro betaald en ze hadden gezegd 15 euro per kind naar mijn mening kom je dan op 130 en ik moest. 158 euro afrekenen. WAar die 28 euro nu voor was is me nog steeds een raadsel. Let volgende keer beter op. Het opklapbed voor de kinderen lag niet lekker

De pub was gezellig voor het hele gezin, de kamer was goed,

Goede kamer/hotel maar niet ruim, wel heel lekker eten maar grote van suite viel tegen.
    • Suite

Slechte bewegwijzering ivm wegwerkzaamheden. Voor suite viel de grote van de kamer wat tegen. De watertemperatuur tijdens de douche was helaas niet regelmatig.

De kamer was mooi en het ontbijt was super.

Niet

Ik kom in de nacht aan en heb een kamer met huisdier geboekt. Huisdieren toegestaan. Keurig aangegeven. Helaas zaten er mensen al in de zgn speciale honden kamers en nog wel zinder hond en voor ons was geen plaats! Stonden we daar midden in de nacht zonder enig symphatie van de receptie medewerker. Hij leek ook geen moeite te willen doen voor een oplossing. Slapen moest in de auto toen. Niet op parkeerplaats vh hotel, daar werd je ook weggestuurd ;-(

Lang weekend, gezellig, sportief en interessant

We betaalden cash bij aankomst, maar kregen geen bewijs van betaling. Toen we erom vroegen, leek dit voor de receptioniste niet nodig, want ze zou het in de pc aanduiden. Dit is voor ons natuurlijk geen tastbaar bewijs. Omdat we erop stonden, kregen we uiteindelijk toch een betalingsbewijs. Knooppunt om de fietsroutes te starten was niet duidelijk.

Lekker ontbijt, airco op de kamer, kaart met fietsknooppunten gratis mee te nemen

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Ontbijt was goed.

De kamer; niet ruim, meubels gedateerd en badkamer zaten kalkplekken.

Ontbijt was goed. Bed sliep prima. Eten in het restaurant was ook goed. Personeel was erg vriendelijk.

Wacht een week op antwoord waarom we een taxibusje kregen...

Wacht een week op antwoord waarom we een taxibusje kregen vrijdag 23 juni en geconfronteerd werden met een bedrag (afgesproken centrale-hotel!?) van 80 eu bij onze bestemming , wat normaal ongeveer 25 eu kost (met een gewone taxi). Receptie zou uitzoeken (al vanaf 25 juni!) hoe dit heeft kunnen gebeuren...... Na een paar dagen een ander receptionist gesproken en die zou er ook werk van maken. Jammer dat de reactie zolang duurt......en of die nog komt.....ik vraag t me af. Dus opletten bij t reserveren van een taxi via de receptie!!!!

Prima hotel, maar heb betere hotels gehad met minder sterren.

We hadden geboekt voor een kamer met een tweepersoonsbed. Bij aankomst was deze toch vergeven en konden we 12,50 euro bij boeken voor een luxe kamer met kingsize bed,maar dit bleek gewoon een bed van 1,60 te zijn. Het zwembad was erg klein. En de menukaart was magertjes voor een 4 sterrenhotel.

Het ontbijt was goed verzorgd. En de kamer zag er netjes verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Bed was slecht.

Bed was slecht. Zat op de onderste boxspring en top matras ipv 2 matrassen een een top matras. Dit top matras schoof steeds van het bed af. Ik melde op de eerste dag dat er een lamp kapot was bij de kast. Toen we een paar dagen later weg gingen was dit nog steeds niet gemaakt.

aangenaam verblijf, kamer zeer OK maar bepaalde delen van het hotel kunnen een opfrissing gebruiken.

stoombad was kapot. hele saunacomplex wat verouderd en geen aparte toegang (moet via zwembad). gevolg : mensen in badkledij met hun kinderen komen neuzen en zijn dan verbaasd om een naakt persoon tegen te komen. Er waren geen bordjes of zo om dit aan te geven. De eetzaal is aan renovatie toe

ruime kamer met alle voorzieningen, koffie en thee en waterkoker aanwezig, goeie bedden en TV, ruime badkamer, airco. super ontbijt. aanwezigheid fitness en sauna + klein zwembad.

Personeel is vriendelijk.

Zwembad was op zondagmorgen nt beschikbaar tot 10.00h wegens privé lessen. Ontbijt was goed maar duur. En beetje oubollig hotel.

Personeel is vriendelijk. De Hygiëne is heel goed.

matig...geen aanrader

-verouderde kamers -ontbijt veel te duur qua diversiteit en bv de harde eitjes waren te ver gekookten waren niet vers! roken niet aangenaam en rond eigeel grijze kleur wat wijst op "niet vers"! buffetstijl niet meer van deze tijd; smmothies met deze hitte stonden niet gekoels, assortiment broodjes ed minimaal voor 19.50€...reeds veel hotels gezien maar voor die prijs krijg je toch iets anders. Fietsverhuur ook veel te duur 12.50€ en wil je een fietstas? ook nog eens extra !!?? Dit is voor mij een typisch hotel voor zakenreizigers qua ligging; zo niet....langs een drukke baan en het maakt deel uit van een industriezone.

Heel vriendelijk personeel.

Een beetje lawaai van de straat maar niet zo erg

Heel vriendelijk personeel. We kregen een upgrade naar een suite en die was werkelijk prachtig. Centrale ligging naar kust of Rotterdam

zeer matig deze keer, betere kamers gehad !!

We kregen deze maal een kamer naast de lift, boven de hoofdingang ( heel veel lawaai) en op het platte dak van de hoofingang, vak bij ons raam lag ket vol met sigaretten peuken, stank !!

Ontbijt was prima, maar euro 19 is wel een zeer hoge prijs voor een gewoon ontbijt buffet. Het doet noets meer als in b.v. 3* hotels waar wij gelogeerd hebben. Airco op de kamer is altijd lekker.

Zwembad weliswaar aanwezig, maar in de ochtenduren bezet door zwemles. Daardoor kon ik er geen gebruik van maken :-(

Ruime kamer, van alle gemakken voorzien

Ondanks dat we niet helemaal tevreden waren over het restaurant was ons verblijf toch goed!

-dat het ontbijt niet inbegrepen was, € 19,50 p.p. voor een ontbijt is best een hoge prijs voor iemand die als ontbijt twee sneetjes brood en een kop thee gebruikt! - eerste dag hebben we gedineerd in het restaurant en het visgerecht viel erg tegen. De tweede dag was het eten een stuk beter.

kamers en faciliteiten waren goed

Leuk hotel maar zeker toe aan een algehele renovatie van de kamers
    • Suite

Oudbollige inrichting Veel geld betaald voor een suite maar: - 2-persoonsbed is doorgezakt, hierdoor erg slecht geslapen - een continue tik waarvan de exacte lokatie niet te vinden was Voor een business suite was de geld-kwaliteit verhouding zeer zeker niet optimaal

Het personeel was zeer vriendelijk en attent. Ontbijtbuffet is goed.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Mooie kamers, prima comfort, jammer van de hitte

Wij sliepen op de 4e verdieping. Was er heel erg warm in de kamer(ook al stond de verwarming af) Eerder korte bedden

Mooie, ruime en luxueuze kamers Alle comfort aanwezig voor aangenaam verblijf.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Een degelijk en goed gelegen hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding en verzorgd ontbijt.

Inrichting hotel en kamers vrij rustiek. Had strakker en moderner gelogen maar ik denk dat het gewoon een oud hotel is.

De sauna was groot en aangenaam. De ruimte er rond was ietwat verouderd met weinig daglicht. Het had leuk geweest om concrete info te krijgen rond de massages die aangeboden werden. Het zwembad was druk bevolkt door kinderen en dus ook erg lawaaierig. Bonus waren de glossy recente tijdschriften

Een fijn hotel voor een nachtje slapen.

Televisie stoort heel erg. Er verschijnt steeds blokjes en streepjes op tv. Het maakt op een gegeven moment storende geluiden. En er zijn weinig tv-zenders.

Bed en kussen was goed.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

heerlijk hotel. echte aanrader !

helemaal niets negatiefs te melden !

heerlijk hotel. mooie kamers, erg vriendelijk personeel, goede parkeeermogelijkheden, veel faciliteiten (zwembad, sauna, fitness enz.) goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

prima, maar niet voor mindervaliden.

De aanpassingen op de kamer voor mijn zoon, die afhankelijk is van een electrische rolstoel waren onvoldoende. Douche niet toegankelijk. Doucheruimte te klein gezien de draaicirkel van een electrische rolstoel. Kamer had iets ruimer gekund voor iemand met een beperking. 1ste dag was de ruimte waar de bar was niet toegankelijk 2 treden. We wilden graag iets drinken na een lange reis vanuit groningen. Ik heb voor mijn zoon en mij drinken gehaald bij de bar, heb gevraagd of we dit mee mochten nemen naar t terras buiten. Het was zonnig weer, dus een buitenkans om plaats te nemen op t terras. We zijn via de hoofdingang naar buiten gegaan richting terras, wederom niet toegankelijk 2 x een trap. Jammer, dat t personeel niet alert is, ze zagen, dat mijn zoon in een electrische rolstoel zat. Dag 2 naar t ontbijt, niet toegankeliijk voor een rolstoel. Personeel gevraagd, hoe wij op deze verhoging konden ontbijten. Toen werden ze wakker en haalden een oprijplaat. Beetje late reactie. Jammer. Ik had verwacht, dat anno 2017 alle hotels in nederland wel rolstoelvriendelijk zouden zijn, maar helaas is dit een illusie.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijk bed.

Ontbijt is echt idioot duur. Overnachting €58 en dan 2x€19,50 voor het ontbijt..... Maar aan de overkant zit prima ontbijttentje bij de benzinepomp. Is niet wat het lijkt, je zit er prima... In het bad meerdere haren aangetroffen die echt niet van ons waren.

Heerlijk bed. (Zacht, is misschien niet iedereen van gecharmeerd) Waterkoker op de kamer is altijd fijn. Genoeg stoelen (3), je bent niet gedwongen op het bed te zitten. Restaurant heeft prima prijs-kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke bediening.

Altijd weer fijn om in het Carlton te zijn!

Uitchecken verliep nogal chaotisch dit keer en niet zo soepel zoals wij gewend zijn(manager was nogal kortaf tegenover anderen hotelgasten; had waarschijnlijk een slechte dag?!) Nog steeds vinden wij de prijs van het ontbijt te hoog Handig om wat extra stopcontacten aan te brengen t.b.v. opladen mobiele apparaten?

ontvangst bij incheck schone kamer lekker bed comfort

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Op het eerste oog een wat gedateerd hotel, maar prima service en netjes onderhouden.

De muziekkanalen op de tv vielen regelmatig weg. Voor het gebruik van de sauna en het stoombad is het goed om te weten dat je bij de balie aan moet geven hiervan gebruik te willen maken. Omdat het een groen hotel is besparen zij namelijk door deze niet onnodig aan te zetten.

De kamers waren netjes in orde. Fijne bedden en kussens en heel erg vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima, maar verwacht geen "oase".

Zwembad was een mini chloorbadje, kon er geen baantjes trekken. Fitness faciliteiten vielen ook tegen...

Prima kamers, heel aardig personeel. Gezellige sfeer ook wel, met een leuk restaurant en bar.

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Had een kamer waar het koud was ivm een defecte raam.

Had een kamer waar het koud was ivm een defecte raam. Vervolgens ander kamer gehad, maar zijn ze vergeten mijn kamer schoon te maken en op te ruimen ..., slechte zaak!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Noodzakelijk ivm feestlocatie, maar geen aanrader

- lange wachtrij bij check-in - Geen info op kamer hoe je in contact kon komen met de receptie via de telefoon, dus hiervoor moest je helemaal weer naar beneden - Stoombad deed het niet - Veel (geluidsover)last van het verkeer wat voorbij raast - zachte bedden

Ruime badkamer, prima ontbijt, korte reistijd

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Goed hotel met goede voorzieningen

De pub was op zaterdagavond gesloten. Het eten is redelijk. De kip was vooral droog, taai en overgoten met saté saus.

Goede douche. Fijne sauna en zwembad

Knus

Ik had graag een stopcontact gehad bij mijn nachtkastje ivm cpap gebruik

Het was prima, goede ontvangst en uitcheck bij de receptie. Goede kamer, maar was daar maar kort en de andere faciliteiten niet uit kunnen proberen. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Goed verblijf in midden-oosterse sferen

Twee keer kamer sleutel moeten laten activeren, omdat ik plotseling mijn kamer niet meer in kon.

Zakelijk verblijf, twee dagen met ontbijt. Goed hotel. Sfeer inrichting neigt naar midden oosten. Kamers gerenoveerd. Badkamer wat gedateerd. Uitstekende bedden. Raam hotelkamer kan open. Ruim parkeergelegenheid. Goed ontbijt. Snelle service in restaurant en bar.

uitstekend

ik vroeg om bestek, maar dat kreeg ik niet mee, daar moest ik 18 euro voor betalen.

heel schoon, veel faciliteiten en een uitstekende kwaliteitprijsverhouding

• Beoordeeld op: 23 november 2016

de kamers zijn gezellig, en de stoelen zaten goed,een mooi...

dat in de badkamer de voegen en beetje bruin waren ik zelf spuit met HG als het vies is weet niet of het bij jullie mag

de kamers zijn gezellig, en de stoelen zaten goed,een mooi interieur,

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Heerlijk verblijf

Op sommige gebieden doet het wat ouderwets aan, maar dat maakt - voor ons - eigenlijk weer de sfeer.

Gezellig, huishoudelijke sfeer. Vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel. Binnen in het hotel heb je niet de indruk dat deze op een industrieterrein ligt. Hotel is van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

De bedden waren heerlijk

Hadden gevraagd om later uit te checken, later nog voor gebeld ja hoor we hebben het voorbij zien komen, eenmaal aangekomen kon het toch niet want de hadden de kamer nodig. Komen we bij de kamer aan zit er een gat in de voordeur kan iedereen die langsloopt zo naar binnen kijken. Fijn dat dat gemeld wordt tijden het boeken of inchecken. Verder wilden we in de avond even gezellig naar de pub gaan die aangegeven wordt op de website vragen we waar deze is krijgen we als antwoord, ja sorry die is afgehuurd.

De bedden waren heerlijk

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prachtig hotel, vriendelijk personeel, midden in de stad!

Het was toevallig 11/11 in Den Bosch en het carnavalsgeweld veroorzaakte drukte en herrie, zowel binnen als buiten het hotel.

Mooie kamer, prima restaurant, vriendelijk personeel en midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Goed hotel voor onderweg of zaken

Veel verkeerslawaai door combi nabij gelegen weg en slechte isolatie. Op plaatsen nog steeds wat sleetse indruk.

Uitvalsbasis Rotterdam e.o. Alles in huis: eten, spa, café. Goede sfeer. Grootste pluspunt is dat het hotel verouderd was maar sterk verbetert : gerenoveerde kamers qua stoffering, nieuwe leuke kaart restaurant en beduidend vriendelijker personeel dan voorheen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Carlton Oasis Hotel