Beoordelingen over Carlton Square Hotel 4-sterren

Baan 7, 2012 DB Haarlem, Nederland

#6 van de 16 hotels in Haarlem

FUcntioneel voor city trip maar erg duur

Erg druk bij receptive en te weining personnel beschikbaar. Restaurant personnel (ontbijt) niet oplettend en meer onder zoch aan het praten dan focus op de klant

Centrale locatie

Netjes, sfeervol, zuiver, heerlijk ontbijt, vriendelijk...

We lagen aan de voorkant van het hotel en vonden het best lawaaierig vanaf het ontbijt begon. Ook openden ze de deuren snachts niet na herhaaldelijk op het belletje duwen. Iemand anders heeft toen handmatig de deuren open geschoven, maar dat was niet hoe het hoorde 😊

Netjes, sfeervol, zuiver, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

Zeer ruime, schone kamer met mooie badkamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gordijnen en behang zijn wat gedateerd.

Zeer ruime, schone kamer met mooie badkamer. 5 min lopen naar winkelstraat. Naast het hotel is een ruime parkeergarage.

Relaxt, goede bedden en vriendlijk personeel

De afschermplaat vd doucheruimte is te smal waardoor je heel voorzichtig moet douchen. Anders vloer nat. Beter is een volledige inklapbare glazen/ kunstof ruit. Om continu klanten te ontvangen is het handig om parkeergeld te compenseren, bijv, door kadobonnen uit te delen. Kan bijv, door samenwerking met winkels zoals Albert Heijn die iets verderop is gesitueerd. Zelf werk ik bij AH supermarkt in Utrecht en klanten waarderen dit soort akties enorm!

Ja ontbijt top, Barista koffie uitgedeeld door personeel gratis en uitstekend naast de normale koffie en thee. Ook heel attent de gratis drankjes voor mn parntner en ik vanwege mn verjaardag.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd en de dames bij...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg gedateerd (alleen badkamer was netjes) en rook erg muf. Ook na een middag het raam open, hun er nog een hele onaangename lucht. Daarnaast zat er een hele kuil in het matras, wat maakte dat ik slecht heb geslapen.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd en de dames bij de receptie vriendelijk en behulpzaam

Fantastisch verblijf voor een paar dagen.

Een mooi hotel, centraal gelegen. Goede mogelijkheid om dichtbij te parkeren (parkeergarage onder het hotel, maar hoort niet bij het hotel!). Geweldig personeel, zeer attent en vriendelijk. Super ontbijt, mooie kamer (niet echt modern, maar wel heel schoon!). Mooie moderne badkamer.

schittend verblijf, vooral door vriendelijkheid van al het personeel !
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de inrichting van slaapkamer ( standaard meubilair, geen enkele rustige vlakinvulling, 2 verschillende stoelen, lelijke gordijnen...) Uitzicht van de kamer

De ontvangst was hartelijk, Mooie badkamer Goed bed Het ontbijt was heerlijk De vraag om iets op te zoeken werd vriendelijk onthaald, maar bleek niet correct, maar we mochten zelf opzoeken op de computer aan de balie

Bedden waren super comfortabel, goede douche en de kamer was...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte prijs/kwaliteit verhoudingen, ontbijt veelste duur, en de kamers waren zeer overpriced!

Bedden waren super comfortabel, goede douche en de kamer was prima.

Kan beter
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Pas als je hebt gereserveerd blijkt dat het ontbijt niet bij de prijs is inbegrepen. Dat stond nergens. Ik houd niet van dit soort onsympathieke trucjes.

De douche

Vriendelijke sfeer.

De kwaliteit van het bed viel tegen. Zowel mijn dochter als ik hadden het gevoel dat onze benen hoger lagen dan de rest van ons lichaam. De top- matras was te zacht, vermoedden we. De matrashoes was ook vrij slordig opgemaakt

Vriendelijke sfeer. Keurige kamer, hoewel deze niet kleiner had moeten zijn

top locatie, ideaal voor mijn zakenrelaties

koffie aanbieden met ontbijt, kreeg een kopje en zag toen niemand meer, maar dat is werkelijk het enigste negatieve wat ik kan zeggen..

uitstekend ontbijt

Bij het uitchecken moesten wij nog een keer voor het ontbijt betalen. Dit was natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig was ik zelf scherp, maar eigenlijk vind ik dit niet kunnen. op de kamer was het erg warm, het raam kon maar een klein stukje open. Er is een minibar, maar er staan 2 flesjes water in. Wel kun je bestellen en het naar de kamer laten brengen, hiervoor brengen ze niets in rekening. Zelf vind ik dit lastig. Om midden in de nacht een bestelling te moeten doen, terwijl mijn partner slaapt.

Inchecken was allerhartelijkst! Een heerlijk bed, helaas niet zoals aangegeven een kingsize bed... Prima locatie, mooi in het centrum en toch rustig.

Keuken, eten niet voldoende op temperatuur.

Keuken, eten niet voldoende op temperatuur. BBQn is een kunst. Er zit verschil in BBQn en ritueel vlees verbranden. Ligt niet aan de equipment, die zag er professioneel uit

Prima rustige plek middenin de stad.

Douchen in het bad, dat is minder prettig dan in een douche.

Zeer ruim en gevarieerd ontbijt. Gezellige Creusetpannetjes waarin de warme etenswaren stonden. Er stond permanent een zeer aardige kok(?) bij, om alles toe te lichten , aan te vullen etc. Zeer rustige kamer.

Heel ontspannen

Decschoonmakers kwamen zondagochtend al binnen. Daarnaast hadden zij naast onze kamer een voorraadhok. Dit gaf enig geluidsoverlast

Het prachtige uitzicht

Haarlem is een prachtige stad, maar volgende keer een ander hotel.

Weinig informatie bij het inchecken. Bijv. hoe laat het ontbijt was, de Wi-Fi code, het uitchecken. Ook hebben we fietsen gehuurd, prima fietsen maar er werden geen routes aangeboden, er werd niet gezegd hoe duur het was en ook niet hoe laat we de fietsen moesten inleveren. Kleine kamer.

De kelners in het restaurant waren bijzonder behulpzaam en gaven informatie over de verschillende dranken (gin tonics)

Kamer was niet als verwacht, foto’s deden het veel mooier voorkomen, kamer zeer gedateerd, zeer gehorig (denk aan je hoort s ochtends (om 6 uur) de telefoon van de buren trillen douche, badkamer en deuren bij de buren ook zeer duidelijk hoorbaar), matras ook erg zacht waardoor minder goede nachtrust gehad

Ontbijt, restaurant

Een prachtige bestemming voor een week-end.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hoofdkussens waren voor mij te zacht.

Prachtige ruime kamer. Goede bedden. Parking onder het hotel is een pluspunt. Zeer vriendelijk personeel aan de balie. Goed tot uitstekend restaurant, met een ruime keuze aan gerechten en uitzonderlijk vriendelijke bediening. Dit is een aanrader.

Het kost wat, maar dan heb je ook wat

Zo'n verademing dat alle medewerkers je even hartelijk benaderen en begroeten. Een fantastisch ontbijt met giga veel keuze, maar ook een keer heerlijk geluncht en gedineerd. De sfeer in het restaurant is erg prettig en levendig, dat kan zo verschillen per hotel. En de kamer zelf was ook prima.

deceptie

De kamer: gedateerd, matige minibar, behang met waterschade, slecht verlicht, uitzicht op kantorencomplex (?) gaf het gevoel opgesloten te zitten. Sfeerloos, niet verwacht van ‘de luxe kamer’ waarnaar ik had geüpgraded. Kamer komt niet overeen met de uitstraling van de lobby.

Welkomstdrankjes in lobby. Ontbijt en bed hebben we niet kunnen beoordelen, omdat we het hotel voortijdig hebben moeten verlaten vanwege ziekte. De sfeerloze kamer heeft bij ons vertrek wel een rol gespeeld.

Fijn

Op de site stond dat het hotel beschikte over parkeergelegenheid. Bij aankomst bleek dat we konden parkeren in de naastgelegen parkeergarage, dit moest apart betaald worden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. Het persoon (zowel bij de receptie, bij het ontbijt en de schoonmaakster) was erg vriendelijk. De kamer was keurig netjes.

Onze vaste verblijfplaats in Haarlem

Niet echt iets

Al jaren onze vaste verblijfsplaats! Zeer vriendelijk en competent personeel! De kamers zijn wat oubollig ingericht maar hebben alle comfort... een zeer comfortabel bed bovendien! Mooie moderne badkamer. Restaurant is sinds een paar jaar mooi gerenoveerd en opgefrist, ook hier weer zeer vriendelijke bediening. Mooie kaart, een paar heel lekkere gins, prima ontbijt!

Verlijf was oke.

Zacht matras, her en der behang gescheurd, glazen plankje bij tv was al weg (oogt niet netjes en vroeg me af of het wel bekend was zodat wij niet met onterechte kosten opgezadeld worden) en info over kosten achteraf (toeristenbelasting werd achteraf verteld en niet vooraf wat wel wenselijk is).

Hygiëne van de kamer was super.

Prima hotel voor een stedentrip in Haarlem

Lagere druk van de waterstraal van de douche, was wel voldoende. Hotel ziet er van buitenkant veel lelijker uit dan de binnenkant, die smaakvol is ingericht.

Hotel had prima mijn opgegeven voorkeuren opgepakt. Heel attent gereageerd op verjaardag van mijn man, klasse. Zeer ruime kamer en badkamer met douche en bad (deluxe kamer). Mooi uitzicht. Geen geluid vanuit de gang of andere kamers. Prima locatie t.o.v. centrum van de stad en voor de deur een park.

Super mooi hotel, ruime kamers, alles aanwezig wat we nodig...

Geen negatieve opmerkingen

Super mooi hotel, ruime kamers, alles aanwezig wat we nodig hadden, heel vriendelijk personeel en toffe bar/restaurant, lekker eten en drinken.

Schoon, netjes en mooi, slecht geslapen door te warme kamer.

De kamer was te warm om lekker te kunnen slapen. Het bed(dengoed) en de temperatuur in de kamer was te warm.

Prachtig en schone kamer, uitzicht op kantoorpanden maar dat vonden wij absoluut geen probleem.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk weekend in een gezellige stad

Het diner op de zaterdagavond. Ons hoofdgerecht (steak) was te gaar en koud. Maar wel prima opgelost door het bedienend personeel. (het dessert gratis) Wij vonden het wel zonde van het vlees want de smaak was goed.

Heel erg vriendelijk personeel, zowel bij de receptie, bij de bar, 's avonds bij het diner en de volgende morgen bij het ontbijt. En natuurlijk de late uitcheck op de zondag.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Voldeed ruim aan onze verwachtingen, evenals het mooie weer.

Te luide en te wilde muziek in het restaurant

Mooie kamer met balkon, niet zo groot, wel heel schoon. Badkamer met douche uitstekend. Buitengewoon vriendelijk en attent personeel. Eenmaal in restaurant Zocher gedineerd: heerlijk, wel graag iets minder luide muziek. Ontbijt uitstekend.

Super prijs kwaliteit! Sfeervol met leuke lounge

Eigenlijk helemaal niets.

Hotel was boven verwachting. De lounge was erg gezellig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijke lunch en ontbijt. Lekker bubbeltje. Hotelkamers protserig gedateerd maar schoon, netjes en erg sfeervol. Blij verrast! Lokatie prima, rand centrum. Direct naast parkeergarage met ingang hotel. Perfect!!

Geweldig leuke en goede lokatie om Haarlem en omgeving te bezoeken.

Als je het bad leeg liet lopen kwam er uit het afvoer putje van de douche een enorme rioollucht. Vermoedelijk een probleem met de rioolontluchting.

de service, de vriendelijkheid van het personeel en een heel goed ontbijt.

Leuk

Wat ons tegenviel was het bed. Het betrof een traagschuimmatras waar al vaak op gelegen was, dus het matras zakte aardig door.

Wat ons het meeste beviel was de locatie. Op een kleine afstand ong 800 meter van hartje centrum

Mooi restaurant.

de inrichting kamer is beetje oudbollig, maar prima

Mooi restaurant. In de avond diner, mooi ingericht. Het zat er gezellig. Het ontbijt in de ochtend verzorgd en met een kok. Koffie geserveerd.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heerlijk genoten!

Een bad miste ik wel , maar heel eerlijk er stond bad of douche en helaas hadden we alleen een douche! Volgende keer zal ik er beter op letten!

Het ontbijt wat voor een mooie kleine prijs op de kamer kan worden bezorgd. En heerlijk, alleen te weinig koffie. 1 klein kannetje voor 2 personen , net 2 kopjes...

Heel prettig verblijf in het centrum van Haarlem

Tijdens het ontbijt stonden de 2 serveersters constant bij de kassa samen te praten. Er werd geen koffie of thee aangeboden, bij niemand. Ik moest er naar toe lopen, dat vonden ze niet eens vreemd. Er werd pas iets afgeruimd toen ik al twee gebruikte borden had opgestapeld. Hele vriendelijke dames hoor, maar meer met zichzelf bezig dan met de gasten.

Ontvangst aan de receptie prima. Kamer heel netjes, bed goed. De bar en het restaurant zijn heel gezellig. Eten is prima, keuze is goed. Bediening 's avonds was top.

goed en centrale ligging is perfect

aan de bar hadden ze weinig aandacht / kijk op gasten. ze waren met elkaar, het glaswerk bezig en velen moesten naar de bar komen om nog wat te bestellen of af te kunnen rekenen. jammer.

kamer aan de voorkant aanbevolen

Een prima overnachting, zou de volgende keer weer hier boeken.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was mooi en in goede staat maar wel wat hard.

Personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij. Complimenten hiervoor. Kamer was zeer schoon en ruim.

Fantastisch, een echte aanrader!

Het leek alsof de beden wat schuin afliepen. Misschien is dit maar 'n idee van mij, maar heb het wel zo ervaren.

De kamers waren uitstekend, evenals het ontbijt. Het diner zag er zeer smaakvol uit en was ook bijzonder lekker. We hebben hier van genoten. De capucino was over heerlijk!

Fijn
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat we drie keer zijn verandert van hotelkamer. We hadden gevraagd tijdens reserving voor groot 2 pers bed Twee keer een kamer gekregen met 2×1 persoonsbed. Derde keer prima opgelost, met twee gratis drankjes en een inloop douche.

De locatie en restaurant was super

Mooi hotel en we waren welkom

Kamer was ruim mer mooi uitzicht en heerlijk bed. Goed ontbijt maar vooral vriendelijk personeel en heerlijk en gezellig restaurant. Als we 's avonds terug kwamen, nog even een gezellig borreltje maar als restaurant was het ook heel goed.

mensen aan de receptie zijn heel vriendelijk, overall is het een fijn hotel

Bediening in de bar liet te wensen over en de loungemuziek stond hier veel te hard

Liggen dicht bij het centrum is fijn. Niet gegeten in het hotel. Temperatuur op de kamer veeeel te hoog.

Prima vertoeven.

Douchecabine was een beetje krap. Inrichting van de kamer was gedateerd, maar niet storend.

Ontbijt was goed en lekker. Bedden sliepen goed, badkamers waren netjes en mooi.

Perfect!

Beter geinformeerd worden over de kosten van de parkeergarage. Bedachten ons achteraf dat het misschien wel handig was om even te bespreken met het personeel wat de kosten waren... nu kostte het ons €25,-

Aangegeven dat ik en mijn partner voor onze verjaardag een weekend weg gingen, hebben ze de kamer leukt versierd met slingers :-) Parkeergarage achter het hotel.

De locatie is perfect, je loopt zo de stad in.

Ik vond de kamer een beetje oubollig qua inrichting en dat viel me tegen ten opzichte van de foto's en de prijs. Het bed vond ik oncomfortabel, te warm en te zacht.

De locatie is perfect, je loopt zo de stad in. Het personeel is heel vriendelijk.

Prima verblijf op loop afstand naar de stad.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed ligt wat door en is aan vervanging toe.

Prima gastvrije ontvangst en snelle afhandeling bij in- en uitchecken. Verder was de kamer lekker ruim en was de locatie ten opzichte van de stad uitstekend, terwijl het wel heerlijk stil/rustig was.

Behulpzaam personeel, leuke locatie in Haarlem.

De minibar inclusief zou ik niet meer boeken. Was enorme aanfluiting. Geen wijn of andere alcoholische dranken. Alleen 2 biertjes en wat fris.

Behulpzaam personeel, leuke locatie in Haarlem. Fijn bed. Heel fijn dat we late check out konden krijgen.

Fantastische locatie, nette kamer en top personeel

Prijs ontbijt te hoog. Het ontbijt is keurig verzorgd maar kan met gemak naar beneden worden bijgesteld, zeg 14,50 maximaal.

Het hotel heeft een ideale ligging, je loopt binnen een paar minuten het leuke centrum van Haarlem binnen. Kamers zijn schoon en comfortabel. Ontbijt is erg goed, ruime keuze en veel verse producten. Lunch en diner buitengewoon. Top keuken! Personeel is erg vriendelijk, behulpzaam gastvrij. Van medewerkers van de receptie, housekeeping en restaurant zijn allen oprecht vriendelijk, geïnteresseerd en aardig. Dit maak je in hotels niet veel mee en dat tijdens de drukke feestdagen van Oud & Nieuw. Wat een top team bij Carlton in Haarlem, daar mogen ze erg trots op zijn.

Uitstekend, boven verwachting netjes, schoon en vriendelijk!

parkeergelegenheid was niet inbegrepen.

Hele schone kamers, zeer vriendelijk personeel. Goede service, goed bed comfort, goede locatie, snel in het centrum. Alles op loopafstand!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Aangenaam verblijf in een gereputeerd hotel dat wel haar standaard hoog moet houden.

Kamers zijn OK doch kunnen net wat beter onderhouden worden; in de gang van de bovenste verdieping stond een emmer om de lek van het dak op te vangen.

Mooi hotel in het centrum van de aangename stad Haarlem. Leuk restaurant en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Goed hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens ons verblijf van 2 nachten werd er voor 2 personen steeds 2 grote handdoeken, 1 kleine handdoek en 1 "washandje" verstrekt. Dit veroorzaakt ergernis bij de gasten (in ieder geval wel bij ons) ! Wij hebben geconstateerd, dat het kamermeisje in een door ons gesloten kast is geweest met daarin onze kleding, toiletartikelen en dergelijke. Dat hoort een kamermeisje niet te doen. Het is een schending van de privacy van de gast ! Deze 2 zaken hebben wij bij het uitchecken gemeld bij de receptie. Het hoofd van de huishoudelijke dienst was toen niet aanwezig. Ondanks het verstrekken van ons e-mailadres is er tot nu toe geen terugkoppeling met ons geweest.

Het Carlton Square Hotel is een goed hotel en gelegen op loopafstand (ongeveer 7 minuten) van het centrum (Sint-Bavokerk) van Haarlem. De Executive tweepersoonskamer was een ruime kamer met een comfortabel bed Het sanitair was schoon. Het ontbijt was goed en kostte € 19,50 per persoon. Vlak naast het hotel is een ruime openbare parkeergarage gelegen met een toegang tot het hotel. De parkeerkosten bedragen € 25,00 per dag.

Haarlem is voor herhaling vatbaar. Stads met een gemoedelijke dorpse sfeer.

Eigenlijk niets. Alleen jammer dat ze voor hotelgasten geen parkeerkaarten hebben met speciale condities. Wij hebben een weekkaart genomen dat was voordeliger dan op uurtarief (3 nachten verblijf) en die kost 62 euro!

Zeer sfeervol. Comfortabele kamers. Erg fijne inloopdouche.

heel fijn hotel om weer eens naar terug te gaan! En hele leuke stad!

Het is een fijn hotel, dat op een goede locatie ligt in Haarlem, om zo de stad in te lopen. Het heeft een heel leuk restaurant, erg gezellig om te zitten en goed eten. Ontbijt was ook heel goed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Fijn weekend in Haarlem

Vreselijk oubollig interieur! Het bleek dat wij in de nog niet gerenoveerde kamers verbleven en dat was duidelijk zichtbaar. Gordijnen die zelfs je oma al de deur uit heeft gedaan, gedateerd meubilair. En echt verschrikkelijk warm op de kamer terwijl de verwarming niet aan stond. Niet alleen bij ons maar ook op de kamer van vrienden.

De locatie t.o.v. het centrum was prima, binnen 5 minuten midden in het centrum. Prima bedden, goed geslapen.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Twee dagen genoten!

Het water uit de doucheruimte liep in de badkamer. Niet echt last van gehad maar alleen ter informatie.

Sfeervol hotel. Vrindelijke benadering. Smakelijk ontbijt in een aangename ruimte. Reaturantgedeelte is so wie so een aangename ruimte en goed verzorgd.

Heerlijk bed midden in de stad

Heerlijk bed, ruime kamer en mooie nieuwe badkamer. schoon! Je kunt in de straat relatief goedkoop parkeren. Op zondag is het gratis. locatie is top je loopt zo de winkelstraat/centrum in!

geslaagd!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het was lastig dat onze Opel Vivaro (busje) niet in de parkeergarage paste, daarom moesten we in de straat parkeren voor 4,20 per uur.

mooie ruime kamer, fijn bed en schone badkamer, het ontbijt zeer ruim aanbod en alles lekker vers, op loopafstand vh centrum

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Receptie erg aardig bij ontvangst en uit-check!

S'avonds in de bar niets meer te eten na 22.30 uur. Geen kaas/worst-plankje, bitterballen oid. Jammer, dit is heel eenvoudig te verbeteren. Voor de rest was het allemaal prima, personeel heeft dit keurig uitgelegd, vonden dit zelf ook jammer omdat er wel vaker vraag naar is.

Receptie erg aardig bij ontvangst en uit-check! Locatie uitstekend. Midden in centrum. Goede parkeer gelegenheid onder het hotel.

Een prima overnachtingsadres in het centrum.

Kamer 207. Afvoer douche ernstig verstoord. Water stond aan de rand. Na mijn partner ben ik maar niet gaan douchen om verder wateroverlast te voorkomen. De televisie had slecht beeld, veel storing. Overmacht, maar er werd veel met deuren gegooid heel vroeg in de ochtend (6.00), maar die kans is helaas aanwezig zodat je in een hotel overnacht. We werden er wakker van. Ontbijten hebben we in de stad gedaan, wat prima was. De prijs voor het ontbijt vinden wij bij jullie erg prijzig. Zeker in combinatie met de prijs voor de overnachting. Voor minder dan de helft hebben wij op een leuk adres erg uitgebreid ontbeten.

We werden alleraardigst ontvangen bij de receptie. Niets op aan te merken!

Het ontbijt was fantastisch!

Wij zaten in een kamer naast de liften en die waren luid en duidelijk te horen. Dus tip: neem oordoppen mee

Het ontbijt was fantastisch! Niet goedkoop, maar dat is t zeker waard

Wij hadden balkondeur open en iemand stond op een ander balkon wiet te roken... dat was jammer, maar daar kan het hotel niets aan doen

Goede, schone, mooie kamer! Vriendelijk personeel! Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

oud hotel met zeer verouderde kamers, helaas een tegenvaller
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn simpelweg slecht en niet meer van deze tijd met een zeer verouderd interieur. Oubollig, muf en sfeerloos. Dit geldt helaas ook voor de lobby en de gangen. De foto's op de website zijn hierin misleidend en geven niet de juiste sfeer weer. Erg jammer.

Het hotel ligt op loopafstand van de winkelstraten en op +/- 15 min lopen van het uitgaansgebied. Het vernieuwde restaurant heeft een moderne en frisse uitstraling.

Receptie personeel was bedroevend.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel bij de receptie. Men was meer bezig met zaken rond het ontbijt en het beantwoorden van de telefoon, dan met de wachtende gasten.

Ontbijt en kamer waren goed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima hotel, vriendelijk personeel.

Ik had gedacht dat het hotel toch wat centraler zou liggen. Was behoorlijk stukje lopen vanaf het station. Was wel erg dichtbij Frans Hals museum.

De kamer was prima; lekker bed. De kussens waren beetje lastig. Douche was een beetje klein, maar de douchestraal was heerlijk! Fijn dat minibar inclusief was.

Alles in het centrum op loopafstand

De informatie over het betaald parkeren had beter gekund. Die zijn vrij hoog en ik de tekst was ik op het verkeerde been gezet. Daarentegen parkeer je wel droog onder het hotel. Vooral bij minder mooi weer erg prettig.

Alles in het centrum op loopafstand

Centraal gelegen, zeer behulpzaam personeel en lekkere bedden.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer waar we in verbleven was zeer schoon, ruim en netjes, maar enigszins gedateerd. Dan doel ik voornamelijk op het behang en de gordijnen. Ook jammer dat parkeren zo prijzig is, maar dit wisten we vooraf. Wel ideaal parkeerkelder onder hotel.

Het vriendelijke personeel en de heerlijke douche. Ook de entree en restaurant zagen er fantastisch uit.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Heerlijke bijeenkomst onder vrienden in een lekker restaurant en bezoek aan prachtige stad.

Roereieren waren droog en niet lekker,wschl.gemaakt met poeder!!

Heerlijke instapdouche.Voldoende ruime kamer.Redelijk goed ontbijt!Personeel vriendlijk.

Fijn hotel!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

's Nachts stond onder onze kamer een bus stationair te draaien, pratende mensen, wakker dus!

Mooie grote kamer, keurige doucheruimte. Bedden comfortabel, beddengoed rook lekker fris, alleen de kussens waren aan de zachte kant. Grote parkeergarage onder het hotel, eigen ingang in de parkeergarage voor het hotel. Er slapen 's nachts wel zwervers in de garage, ben daar een beetje van geschrokken toen ik iets uit de auto moest halen. Ontbijt ook prima.

heerlijk, kom in november weer.

eigenlijk niets

hotelkamer was super schoon ( vindt ik altijd zo belangrijk) ook de badkamer was heerlijk fris. ontbijt was echt goed. vriendelijk personeel.

goed maar er moeten nog wat puntjes op de i
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minste deel was de receptie. Kreeg de indruk dat er een volwaardige kracht zat en een aankomende medewerker. Zij moest alles vragen aan de volwaardige kracht en op een gegeven moment zijn er dan twee medewerkers met een gast bezig, terwijl de wachtrij steeds langer wordt.

Personeel in het restaurant zeer vriendelijk en ontspannen. Kamers enigszins gedateerd, badkamer was al gemoderniseerd, nu de kamer nog!

mooi hotel op loopafstand van het centrum.

De douche was in het bad zonder anti slip matje. Ik stap nog makkelijk over de badrand maar voor oudere mensen zal dit echt een probleem zijn. Dus ik vond dit wat achterhaald. De badkamer was verder prima. De pakeergarage onder het hotel mag van mij gratis zijn voor hotelgasten. Het zou een extra service zijn.

het ontbijt was erg goed. Onder in de lounge was het ook knus en gezellig

Jaarlijks weekend weg met 7 vriendinnen

Iets waar niet het hotel direct invloed op heeft maar de Gemeente Haarlem vind het niet goed dat het Hotel korting geeft op de aangrenzende parkeergelegenheid. Je kunt zelfs binnendoor naar het Hotel.

Heerlijk ontbijt en ruime ontbijttijden!

Zeer aangenaam verblijf

Kamers zijn netjes, maar wel enigszins gedateerd.

Oprecht vriendelijk en behulpzaam personeel, een uitstekend restaurant met veel producten van lokale ondernemers.

Locatie is top.
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slaapkamer aan binnenkant hotel. Vorig jaar hadden wel uitzicht op park, was geweldig. Nu geen uitzicht. Flinke tegenvaller. In hotelkamer opstap naar bed.... raar

Locatie is top.

Erg prettig en persoonlijk personeel. Ruime kamers, goede bediening in restaurant.

Ontzettend prettige mensen in het restaurant. Na één keer mijn "soort" koffie genoemd te hebben, hoefde ik het niet meer te vertellen. Erg persoonlijke aandacht. Verder was de ontvangst goed. Kamervoorzieningen zoals thee, koffie en gratis minibar is erg opvallend, omdat dit nergens anders is. Ook was het geen moeite mijn restaurant-rekening, na het uitchecken van de kamer aan het einde van de dag nog bij te laten schrijven en in 1x te betalen. Samenvattend: Prettig personeel, persoonlijke benadering, ruime kamers met goede faciliteiten.

goed hotel met fantastische bedden een heerlijk ontbijt en 5 min. van centrum

niets eigenlijk! gebouw ziet er aan de buitenkant niet uit naar wat je van binnen te zien krijgt.

we kregen een ongevraagde up-grade naar een ruimere kamer. (508)super schoon! en fantastische bedden waar je geheel ondersteund wordt door een geweldig (top) matras. een geweldig ontbijt met keuze uit o.a. zalm, brie, 2 soorten kaas. scrummbled eggs, allerlei zoet en heerlijk vers afgebakken ( bruin en wit) brood om zelf te snijden en verschillende luxe broodjes, kwark/ yoghurt met zaden en pitten en een goeie mix van rozijnen/ granberries etc. ( geen ouwe meuk maar vers) koffie door vriendelijk personeel uitgeserveerd. prima allemaal dus!!!en 5 min van centrum lopend.

We kwamen aan en het onvriendelijke meisje zei twee x we hebben geen kamers meer met twee losse bedden. Ik zei. Ik heb dit gisteren besproken via bc. We hebben het niet.zij ze zeer onvriendelijk. En ze keek er zeer arrogant bij.ze was erg jong heeft donker haar. toen upgrade gehad met toestemming ander aardig meisje.

Aardig personeel behalve een meisje vd receptie