Beoordelingen over Hotel Chariot 4-sterren

Oosteinderweg 243, 1432 AT Aalsmeer, Nederland

#5 van de 8 hotels in Aalsmeer

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 14 november 2018

ontbijt werd geserveerd door iemand die alleen maar Engels...

ontbijt werd geserveerd door iemand die alleen maar Engels sprak en dat hadden we niet verwacht. Graag hadden we de mogelijkheid gehad om zelf een kop koffie te kunnen halen.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Temperatuur in de kamer. Radiatoren vol aan. Liepen tegen een muur van warmte aan. De koelkast veel te warm van temperatuur.

Dicht bij Schiphol en de auto kan daar blijven

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Handig op doorreis

Wij kregen de mogelijkheid om de kamer te upgraden. Wij vroegen ons wel af waar het prijsverschil van € 10,= dan in zit. Het restaurant hoort niet bij het hotel. Personeel niet alert.

Hotel dichtbij Schiphol. Heerlijk bed. Goed ontbijt. Aan een doorgaande weg maar dat hoor je niet in de kamer.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Niet wat we hadden gehoopt
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

Slechte service. Enorm teleurgesteld in dit hotel. Door waterschade zijn wij overgeplaatst naar een ander hotel. Het was betreurend. +Wij zouden een extra groot tweepersoonsbed krijgen. - Kregen we een twin bed. + Er zou een bad zijn. - Was er geen bad

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Kort en weinig geslapen
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

Het geluid van omhangende jongeren op straat. Als je om 04.30 uur moet opstaan om je vlucht te halen en je niet kan slapen van het lawaai vraag je je af waarom je een hotelovernachting hebt geboekt....

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Heerlijk en schoon
    • Executive Tweepersoonskamer

Aan een kant een zeer smalle toegang tot het bed ondanks dat we een upgrade hadden tot een grotere kamer

Vriendelijkheid van het personeel En een zeer goede bediening ondanks de zeer drukke tijd zaterdag avond tijdens het diner

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Mooie grote kamers (executive suite) en geweldig personeel zorgden voor een goede sfeer.
    • Executive Tweepersoonskamer

De (parket)vloer in de kamer was mooi maar niet goed gelegd. Op sommige plaatsen stond hij iets bol en sommige stukken sloten niet goed aaneen.

Personeel was geweldig, met name van de receptie en keuken. Op verzoek apart ontbijt met liefde gemaakt voor mijn zieke dochter. Ontbijt was super.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Locatie en parkeerservice wel goed
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

Slapen....Onze kamer nr 111 lag recht boven de keuken met klapdeuren volgens mij,als die dicht klapte trilde de kamer bij ons. Dacht ook dat we luidruchtige buren hadden ivm met tv maar muziek kwam ook van onder.Jammer...

Parkeerservice

De kamer was prima!

Enorm veel lawaai van stijgende of dalende vliegtuigen van Schiphol-Rijk. Daar heb je gek genoeg bij vd valk etc geen last van. Of dit komt door isolatie etc geen idee maar als overnachting voor of na vlucht is het echt niet aan te raden.

De kamer was prima! De locatie is niet aan te raden, wanneer je tot rust wil komen!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Wij hadden het Sleep park en Fly arrangement geboekt,...
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (10-17 nachten)

Het geeft mij geen lekker gevoel dat ik 's nachts de kamer sleutel bij een onbewaakte receptie moet neerleggen omdat wij vertrekken. Een brievenbusje of zo, had ik beter gevonden.

Wij hadden het Sleep park en Fly arrangement geboekt, Voordeel is dat de auto in een parkeerruimte wordt gezet en dat je met een taxibusje naar de luchthaven wordt gebracht. Alles snel geregeld.

Ondanks dat we er maar een paar uur zijn geweest omdat we...

Ondanks dat we er maar een paar uur zijn geweest omdat we snachts onze vlucht hadden is het een netjes hotel met vriendelijk personeel en een goed restaurant!

Vriendelijk personeel, comfortabel verblijf!

Was op Schiphol onduidelijk waar we moesten wachten op de shuttle-bus. Douche/bad- temperatuur moeilijk in te stellen. Water koud of heel heet.

Vriendelijk personeel, comfortabel verblijf!

Lokatie en eten goed

De kamers erg gehorig !! Qua overlast van anderen in het hotel en t bed van de kinderen was zeer slecht , kon je met goed fatsoen niet opliggen

Goed eten en goede bediening

De kamers waren uitstekend en schoon.

De kamers waren uitstekend en schoon. Zowel een klein hapje s avonds als ook het ontbijt waren goed. Het was een gezellig leuk hotel ,niet te groot en zal deze zeker verder bevelen aan familie en vrienden.

Verblijf was zeer goed verder en kom zeker terug!

De buren achter het hotel hadden een tuinfeest tot 4.30 en wij moesten om 5.00 opstaan, dus ik heb geen oog dicht gedaan...De volgende keer wil ik een kamer aan de voorkant van het hotel!

Kamers waren super netjes, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten in het restaurant (buiten), ook het onderbrengen van de auto (10 dagen parkeren) was goed geregeld! De busjes naar Schiphol ook allemaal oke!

Redelijk
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (10-17 nachten)

Erg gehorige kamers. Door het rumoer van andere hotelgasten heel weinig geslapen.

Nette kamer en ideaal vanwege de 24 uurs service m.b.t. de luchthaventransfer.

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken...

Klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Moest nog ca. €50,00 extra bij betalen voor parkeren/shuttle, terwijl we dit met boeken hadden aangegeven. Op site staat ook gratis parkeren, maar dat klopt niet. Je wordt ter plaatsen omgeboekt naar park&fly arrangement. Dan kom je op dezelfde prijs uit als andere hotels die veel meer te bieden hebben. En dit met een onvriendelijke houding! Hoezo, wegbrengen met shuttle €20,00 en ophalen gratis?! Gewoon voor het blok gezet worden en bij checkout verplicht omboeken naar upgrade bedoel je. Kamerpasje deed het ook niet. Moest twee keer naar beneden lopen voordat dit verholpen was. Denk maar niet dat er dan iemand even mee loopt om te helpen. (Je kamer moet je ook maar zelf zien te vinden.) Verder hadden we bij de boeking verzocht voor de begane grond (ivm slecht ter been). Maar ook hier werd niet in tegemoet gekomen, terwijl de beneden verdieping echt vrije kamers had. En dat terwijl we vooraf contact met het hotel hadden gehad over de shuttle en de begane grond en dit per mail akkoord was gegaan en bevestigd. Voor ons niet weer.

Kamer is netjes.

Leuk hotel, mooie schone kamers en heerlijke bedden, vlakbij Schiphol

Ideale locatie als je iemand van Schiphol moet ophalen. Mooie, grote, schone kamers en hetzelfde geldt voor de badkamer. Makkelijk vindbaar en gratis parkeren. Leuk restaurant met lekker eten en heel vriendelijk personeel.

Fijne overnachtings mogelijkheid

De airco was niet sterk om snel te koelen. Maar ook begrijpelijk omdat het 36 graden was overdag

Prima kamer. Dichtbij schiphol ivm ophalen gezinslid. Mogelijkheid voor een eenvoudig maar voldoende continental breakfast tegen een prima vergoeding

Prima met park en fly
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (18-25 nachten)

Park en Fly zeer prima geregeld. Lekker gegeten op loopafstand en voor kinderen ook genoeg te doen nabij het hotel. indoor speeltuin of trampo's e.d.

Ontbijt (continentel) een gluten en lactosevrij ontbijt...
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt (continentel) een gluten en lactosevrij ontbijt gevraagd 1 dag op voorhand aan 2 personeelsleden. En s’morgens wist niemand iets. Keukenpersoneel kon ook geen Nederlands.

Mooi hotel met slechtste shuttle service ooit! Absoluut af te raden!!
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

De service voor transfer van hotel naar luchthaven was zo slecht dat wij nooit of te nimmer nog via Schiphol zullen vliegen! Smorgens konden er maar 2 pers mee ipv 4, hierdoor hadden we bijna de vlucht gemist. Bij retour kwam de pick up pas 45 min na het bellen(?!) én vonden ze de sleutel nogh de auto. Er werd geen gevolg gegeven aan onze ongerustheid, we werden afgesnauwd en zelfs uitgelachen. Een mail naar het hotel heeft niets uitgehaald, we zijn om 24.30 geland en uiteindelijk pas om 3u nr huis kunnen rijden. Niemand te bereiken, de mensen van de shuttle dienst lachten ons uit, ik ben nog nooit zo slecht behandeld! Nooit of te nimmer nog vliegen wij via Nederland!

Fijn verblijf voor een vroege vlucht

Het bijgelegen restaurant was super lekker. Bediening kon wel vlotter en wat meer aandacht voor de gast. Het bed in de kamer was heerlijk. Badkamer was groot en schoon. Shuttle ‘s nachts om half 4 was ideaal. Je hoort de vliegtuigen overdag, maar bij het slapen hier geen last van gehad. Ook was er een wake up call mogelijk.

Schoon en keurig, vriendelijk en enthousiast personeel

Bij drukte moeilijk parkeren, niet duidelijk waar je wel mag staan (ivm borden wegsleep regeling), geen wandcontactdozen/ stopcontacten op berijkbare plaatsen

Schoon en keurig, vriendelijk en enthousiast personeel

Goed airport hotel.

De professionaliteit in het restaurant, wilde een drankje op m'n kamer zetten en mee naar boven nemen...Had geen garantie, creditcard bij receptie achter gelaten. Kon wel m'n drankje op kamer zetten na wel/niet van de bar. Inmiddels was ik boven en werd ik gebeld door de receptie of ik alsnog m'n drankje kon betalen, direct. Uiteraard aan verzoek voldaan van receptie maar handig als er 1 beleid is. Komt wat professioneler over...

Fijn hotel, zeker met park-sleep-fly arrangement
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (10-17 nachten)

Jammer dat de shuttle pas een half uur later dan afgesproken bij het hotel arriveerde. Dat moet echt beter kunnen, aangezien mensen van de shuttle afhankelijk zijn om op tijd op Schiphol te zijn. Er wordt op de website niet vermeld dat je je autosleutel bij het hotel af moet geven. De parkeerplaats voor het park-sleep-fly arrangement is niet bij het hotel maar ligt elders. Een medewerker van het hotel rijdt je auto daar naartoe. Wij vinden dat zelf niet heel prettig, althans, dat hadden we graag vooraf geweten.

De kamers zijn ruim en netjes. De airco doet het goed, dat is (zeker in de zomerperiode) fijn! Het eten in het restaurant naast het hotel is heerlijk!

Prima hotel, mooie kamers en een fijn bed.

Accommodatie was op zich prima maar als je een kamer op de tussenverdieping 3 heb wordt je eerst met de lift naar de derde verdieping gestuurd en dan weer 2 trappen naar beneden. Met veel bagage is dat niet echt handig. De kamer was overigens ook via het restaurant bereikbaar via een trap naar bovenmaar dat werd niet verteld

Prima hotel, mooie kamers en een fijn bed. Zeer goed restaurant

De optie park&fly was fijn.
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

Kamer was klein en gehorig. We hadden gevraagd om een wake up call om 3 uur in de ochtend maar die hebben we nooit gehad. Gelukkig hadden we zelf ook de wekker gezet anders hadden we de vlucht gemist.

De optie park&fly was fijn. Goede douche.

Dicht bij Schiphol, maar afspraken vervoer moeten beter!
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

organisatie vervoer kan echt beter. Wij terugkomst te weinig capaciteit vervoer. Meer dan uur buiten gewacht op taxi.

geboekt omdat dicht bij Schiphol en vervoersfaciliteiten.

Erg vriendelijk personeel.

Erg vriendelijk personeel. Moesten vroeg inchecken op Schiphol vandaar deze overnachting. Echt een heel goed hotel in vergelijking met de grotere hotels in de buurt van Schiphol. Uitstekend ontbijt en erg goed restaurant en leuke bar.

hotel goed aangeboden shuttle service heel erg slecht
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

de shuttle service die ze aanbieden was heel erg slecht alleen hierom zou ik dit hotel nooit meer boeken. Werden 25 min s morgens te laat opgehaald en moesten toen nog naar de loods van de shuttle om meer mensen op te halen hierdoor bijna te laat op schiphol en op terugweg hebben we meer als half uur moeten wachten eer we opgehaald werden dus dit nooit meer heel slecht.

kamers waren prima

Simpel, prima, maar zeker geen €90,- waard! Voor €50,- zou ik tevreden zijn geweest

Geschepte verwachting viel erg tegen. De prijs kwaliteit was dus niet zoals gehoopt. Bovendien niet flexibel wegens eerder arriveren. De deur naar buiten was ook kapot. We hebben er een bank voor geschoven om hem de nacht dicht te houden.

Goed koud

Prima voor een relaxte overnachting dicht bij Schiphol!

Kreeg een “junior suite” toegewezen. Om daar te komen moet een trap op of af. Dat is nooit een probleem, maar daar ik recentelijk de arm heb gebroken was het wat lastig, want ik kon de leuning niet vasthouden en de tas dragen. Nogmaals, geen probleem, maar even iets om rekening mee te houden als je een handicap hebt. De rekening van het (prima) restaurant kan niet op de kamer geboekt worden.

Ondanks dat het aan een vrij drukke weg is gelegen zijn de kamers stil.

Personeel kwam niet vriendelijk over.

Personeel kwam niet vriendelijk over. Verkeerde info op de site. Pendel kwam iets te laat en ging een omweg terwijl ons was verteld dat het een kwartier rijden was.

Hele ruime kamer, met prima bed en douche.
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (10-17 nachten)

Wij waren hier omdat wij de volgende ochtend vroeg vertrokken vanaf Schiphol en hadden onze auto bij hotel laten staan en dat is prima, maar locatie Aalsmeer is niet bijzonder mooi, ik zou hier niet voor een vakantie naar toe gaan.

Hele ruime kamer, met prima bed en douche. Ook leuk zitje zodat je niet de hele avond op je bed hoeft te hangen.

Prijs was goed

Geluidsoverlast van over vliegende vliegtuigen ‘s nachts Stof in de glazen op de kamer Zeer kleine kamer Geen bezetting in de receptie smorgens vroeg!

Prijs was goed Late check in en vroege check out geen probleem mits van te voren betaald.

Heel goed om er te verblijven

Geen negatieve punten

Zeer goed hotel met goede keuken en vriendelijk personeel. Voor ons goede uitvalsbasis om naar evenement te gaan naar Amsterdam en ook om op reis te vertrekken vanuit Schiphol. Hotel heeft eigen shuttle dienst en je kan je wagen er veilig achterlaten. 👍👍👍

Bij het inchecken vroegen wij waar een bepaalde straat was.

Bij het inchecken vroegen wij waar een bepaalde straat was. Wij zijn 8 km. Omgereden terwijl de straat 500mt van het hotel was. Zij hadden geen kennis van de omgeving jammer.

Goede kamer als je de andere dag vroeg op Schiphol moet zijn.

Met openbaar vervoer niet zo makkelijk bereikbaar. Ophalen is gratis maar terugbrengen naar het vliegveld kost €20, erg veel voor een ritje van 10 minuten. Positief; dit bedrag werd niet in rekening gebracht omdat we ons niet op hadden laten halen.

Rustige kamer.

Restaurant zeer lekker , een menu voor de prijs van 45€ ,...
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (18-25 nachten)

Ontbijt was mager voor de prijs

Restaurant zeer lekker , een menu voor de prijs van 45€ , aperitief , voorgerecht , hoofdgerecht , dessert en koffie . Super lekker

Fijne plek, dichtbij Schiphol

Wij hadden een familiekamer. Het tweede bed was een bedbank. Bedbank lag vrij hard.

Grote kamer erg schoon. Lekker eten, zowel diner als ontbijt. Dichtbij Schiphol.

Teleurstellend

Kamer was ontzettend stoffig. Toilet was niet helemaal schoon en het bad was véél kleiner als op de foto’s werd getoond. Het KINGSIZE bed bestond uit 2 matrassen. Niet geinformeerd over het ontbijt. Dit was ook erg duur.

Het bed sliep lekker en de omgeving was erg mooi.

Overnachting voor vroeg vertrek naar Schiphol; prima in orde!
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

Wat het hotel betreft: niets! Was prima in orde.

Kamers waren prima in orde. Personeel erg vriendelijk Schiphol-shuttel iets aan de late kant, maar goed. Heerlijk kunnen dineren. Ontbijt: geen idee; waren om 05.00u al op weg naar de luchthaven. Voor mensen die er niet aan gewend zijn: vooral tussen ± 20.00 en 22.00 uur veel lawaai van landende vliegtuigen.

redelijk goed, maar voor verbetering vatbaar.

De hele administratieve acties: boeking werd verkeerd begrepen, tarieven klopte niet, door mij ingevulde kamerindeling klopte niet, afrekening was fout.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Kamer niet echt schoon, rare soyasaus vlekken op de...

Kamer niet echt schoon, rare soyasaus vlekken op de badkamervloer. Water van de douche was niet constant van temperatuur, dan heel heet en dan heel koud. Super gehorig, veel herrie vanuit het restaurant en van de kamers boven de onze, 2e bed was totaal niet comfortabel, vloer was zeer slecht, er zaten enorme kieren in. De shuttleservice was snel bij het hotel, maar reed zeer onverantwoord zoals veel te hard rijden en niet hands Free bellen. Ik vond de kamerprijs te hoog voor wat we kregen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Correct, zonder verrassingen, dus ook zonder onaangename verrassingen.

Vroeger kon je je auto zonder kosten achterlaten bij het hotel of in een parkeergarage niet ver daar vandaan. Het shuttle busje naar de luchthaven is prima én stipt, daar niet van. Het parkeren kostte ons nu wel 50 euro, geen fortuin, maar het maakt voor ons Schiphol als vertrekpunt voor lange vluchten minder aantrekkelijk. Dan toch maar liever het voor ons dichterbijgelegen Zaventem...

Kamer prima in orde. Restaurant adequaat met vriendelijk bedienend personeel

Teleurstellend

Tweepersoons kamer geboekt. Bleek klein, bed 1,20 m smal, idem dekbedovertrek, twijfelaar dus, niet-geschikt voor twee personen. Accommodatie op de kleine kamer beneden de maat.

Prima hotel, nette kamer.

Nette kamers, niet heel ruim, maar prima. Alles schoon. Niet geheel verrassend hoor je de vliegtuigen vanaf Schiphol wel, maar dat kan ook niet anders op die afstand. Geen ontbijt inclusief, de mogelijkheid voor ontbijt is er wel. Buffet zag er netjes uit. Ook het grillrestaurant welke in het gevestigd is, is een absolute aanrader.

hier kom ik niet weer, personeel maakt een beetje vreemde indruk op mij

het kingsize bed bleek uit 2 lose matrassen te bestaan waardoor ik de halve nacht tussen 2 matrassen heb gelegen, verder was roken niet toegestaan en als het rook alarm zou afgaan is men een boete van maar liefst 250 euro verschuldigd, verder heb ik de kamer cash betaald maar moest nog wel even 50 euro borg betalen en bovenop de kamer prijs nog eens 7,50 verblijfsbelasting???

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

functioneel voor wat we nodig hadden, maar niet ideaal

Daarentegen vond ik zilvervlies-beestjes op de hotelkamer en was het bed echt keihard, nog 2 dagen last van gehad en ook zelfs mijn dochter van 9 (die nog bijna op de grond kan slapen). Ook nog een inpandige rookruimte waar de deur te vaak van openstond.

Ontbijt en restaurant was prima en gezellig druk. Parkeren voor de deur en dicht bij Schiphol ed

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Viel tegen

Kamer was erg aan de kleine kant. Bovendien had ik een kamer met ontbijt gereserveerd maar omdat ik vanwege mijn vlucht vroeg moest uitchecken (06:00 uur kon ik niet ontbijten. Er was geen service om 's morgens een bakje koffie te krijgen of een broodje wat ik mee kon nemen.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

leuk hotel als je naar de luchthaven moet

we hadden een standaard kamer en een junior suite. Bleek dat beide kamers even groot waren met de zelfde faciliteiten. Na bespreking met de receptioniste kregen we de suite aan depri van de standaard kamer

het eten in het restaurant was heel lekker grote kamer

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heerlijk.

Hotel ligt aan de voet van de Aalsmeerbaan van Schiphol. Rumoer is wel acceptabel, maar stil is het niet. 's nachts gelukkig geen last.

Zonder overleg een gratis upgrade naar veel grotere sluite. Restaurant was uitstekend! Prijs kwaliteit dik in orde.

Fijn praktisch hotel met goede service

Goede kamers maar ( minder geslaagd ) geluiden op de gang kwamen nadrukkelijk wel binnen . Verder is er niets te noemen wat zou zijn tegengevallen.

De locatie is fijn als je met een internationaal gezelschap bent dat moet in- en uitvliegen via Schiphol. Het hotel heeft een erg vriendelijke en behulpzame staf, uitstekend ontbijt met snelle koffieservice en de Schiphol service is natuurlijk erg belangrijk.

Prima voor een sleep fly drive
    • Park, Sleep & Fly - Tweepersoonskamer (1-9 nachten)

Het restaurant, prijs-kwaliteit niet in verhouding. Gerechten op de menu kaart in omschrijving niet met wat er op het bord komt ( tot aan de menukaart die naar de keuken gebracht moet worden om aan te tonen wat de ingrediënten in het gerecht echt uit moeten zijn).

De ruime schone kamer, de gastvrije ontvangst. Goede transfer.

ruime kamer, vriendelijk personeel, goed restaurant
    • Executive Tweepersoonskamer

Kamer mocht iets beter worden onderhouden (als ze deze status willen houden), voornamelijk badkamer, nieuwe prullenbak op badkamer zou niet verkeerd zijn. Verder kasten, deuren en spiegels schoonmaken, ziet slordig uit met vetvlekken!!

ruime kamer, vriendelijk personeel, goed restaurant

In de kamer die we in eerste instantie kregen was erg veel...

In de kamer die we in eerste instantie kregen was erg veel geluidsoverlast van de airco. Daarna hebben we een andere kamer gekregen, maar ook daar was erg veel geluid. Mogelijk dat deze kamer boven de keuken was en dat het geluid daarvan afkomstig was. We hebben niet weer om een andere kamer gevraagd. Geluidsoverlast van het vliegverkeer is ongelooflijk. Gelukkig waren wij er pas laat en is er van tien uur in de nacht tot zeven uur in de ochtend geen vliegverkeer.

Een super goed ontbijt.

Gemaakte prijs afspraken werden niet nagekomen.

Een super goed ontbijt. De kamer was groot en zag er goed uit. Ruime badkamer, en alles was aanwezig.

Prima voor mijn doel

Door brede kier onder de deur kwam er behoorlijk veel licht van de gang naar binnen. Daardoor iets te licht in de nacht.

Prima bed, locatie vlakbij Schiphol

Het was een prima verblijf alleen organisatorisch liep het minder goed

Er werd niet aan de telefonische afspraak gehouden van de ontbijtpakketjes. Er was geen geld van de creditcard gehaald waardoor mijn cadeau niet echt een cadeau meer was..

Grote kamer en ruim bed

een noodzakelijke overnachting

Die chauffeur.

De man die ik aan de telefoon had en die me met de shuttlebus van Schiphol haalde sprak een of ander moeilijk verstaanbaar Noord-Hollands dialect. Gewoon verstaanbaar Nederlands zou plezieriger zijn. Bovendien gedroeg hij zich niet echt als gastheer- hij plofte mijn tas voor mijn voeten op de grond, gaf verder bij het inchecken geen informatie over wat dan ook behalve als ik ernaar vroeg. De kamer was oké en het ontbijt ook.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

In verband met storm overnacht.

Onvriendelijk personeel bij ontbijtbuffet, en dat ik moest betalen voor mijn cappuccino bij het ontbijt. Personeel ging in discussie over mijn kamernummer wat ik moest opgeven bij onvriendelijke dame van het ontbijt buffet, ze gaf tot 4 maal aan dat dit niet mijn kamer kon zijn, terwijl het wel de correcte kamer was. Slecht begin van de dag. Kunnen nog een voorbeeld nemen aan bediening in restaurant

Lekker gegeten in restaurant, goede barkeeper. Fijne avond

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Super!

2 opmerkingetjes: over badkuip. Ik ben klein, kost mij wat moeite om uit bad te komen omdat bad erg glad is. Misschien anti laag of treedje aan buitenkant ofzo? Er is geen gordijn over raam. Ik wilde raam opendoen tijdens slaap, maar durft niet omdat anders heel erg open. Dus eigenlijk moet hor erop zitten ofzo... Maar verder top!

Mooi kamer met ruimte! Super!

Voor herhaling vatbaar, met prima restaurant bij het hotel!

Kamers zijn helaas nogal gehorig, waardoor je alles hoort op de gang en de kamer naast je.

Prima hotel in de buurt van Schiphol. Hebben ons perfect geholpen toen wij per ongeluk iets waren vergeten in de hotelkamer.

N ontspannende overnachting voordat we gingen vliegen
    • Executive Tweepersoonskamer

De eerste keer bleek dat de auto de hele week Vd kringloop was blijven staan ..., ik dacht dat ik nu Vr de 2 e keer park en fly had geboekt

Mooie kamer , fijne bedden , heel aardig personeel , t was onze 2 e keer :)

Volgende keer liever Ibis hotel.

Shuttle van en naar hotel. Beide keren lang wachten geblazen terwijl we al in bus zaten. Weinig uitleg van de chauffeurs. Onfatsoenlijk en irritant.

Ruime kamer met nette badkamer

Prima kamer/bedden, wat stofdraden aan plafond en iets verouderde badkamer. Service kan iets beter.

Medewerkster gevraagd om taxi te regelen. Half uur later belde ze ons op kamer dat taxi geannuleerd was en er geen taxi mogelijk was. We zouden zelf uber kunnen proberen. Eerste de beste taxibedrijf via Google gebeld en die had gewoon plaats...

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima logeeradres wegens verbouwing eigen woning.

Liever een inloopdouche dan een bad met hoge instap. En liever een airco met een aan- en uitknop, dan een die midden in de nacht op eigen houtje lawaai gaat maken).

Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en diner. Mooie kamer met alle voorzieningen als kluis, bar, tv. en tel. etc.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een aangenaam hotel kort bij Amsterdam.

De kamers zijn zeer netjes en de bedden hebben een zeer degelijk matras. De badkamer is eveneens zeer netjes en ruim. Het ontbijtbuffet was vrij uitgebreid en lekker vers.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

rustig hotel met goed restaurant

ontbijt was niet zo uitgebreid (kaas was uitgedroogd), cappuccino was niet inbegrepen in ontbijtkosten (15 euro) en kostte 2,75 extra, bedden waren een beetje hard

ruime kamer (junior suite) met slaapbank voor de kinderen, lekker gegeten in restaurant, personeel was vriendelijk, weinig geluiden van anderen, koffie en thee faciliteiten op de kamer, nette badkamer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Dramatisch

Er was gerookt op de kamer. De airco ging de gehele nacht aan en uit terwijl het op niet acties stond. We hebben 's nachts contact gehad met de bewaking die niet in het hotel aanwezig was, maar op Schiphol! kon ons niet helpen of contact op nemen met de manager! Het lawaai van de vliegtuigen die dalen is zeer storend.

Uitsluitend het ontbijt

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Mooie, schone, ruime kamer.

Kamer was te heet, onenthousiast ontvangst, bij vertrek aangegeven dat de kamer te heet was waardoor we niet goed konden slapen en dat de thermostaat van de douche kapot was waardoor de kinderen zich hadden kunnen verbranden. Thermostaat in onze familiekamer was niet te regelen en stond werkelijk loeiheet toen we wilden gaan douchen (op thermoststaat stond 30 graden, maar was in werkelijkheid veel heter). Ik werd bedankt voor de tips, maar kreeg geen excuus...

Mooie, schone, ruime kamer. Hele lieve ober/kok bij het ontbijt, zij maakte alles goed en was erg lief voor de kinderen

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Lift was helaas voor enkele weken stuk, maar is weer hersteld

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet Uitstekend aangrenzende brasserie/restaurant met zeer goede keuken

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Tweede keer viel tegen

30 min gewacht s nachts totdat we in konden checken. Terwijl vooraf werd gezegd dat dit 5 min zou duren. Aan telefoon werd gezegd 10 en vervolgens na een lange reis dus meer als half uur gewacht.

De ligging dicht bij de parking van corendon

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

oke als je daar in de buurt moet zijn.

Afzuiging in de badkamer was er niet/deed het niet. Er kwam veel water naast het bad tijdens het douchen. Geen kleine zeepjes maar een grote pomp wat ik minder hygiënisch vind. Sowieso was het niet heel erg schoon op de kamer en in de badkamer. Lichtknopjes vies etc. En ik houd er niet van als het wc papier voor je voorgevouwen wordt, maar ja, dat zie je overal tegenwoordig. Matras op zich oke. Kussens vreselijk dun. Ik had niet storen aan mijn deur gehangen omdat ik wilde uitslapen, wordt ik wakker gebeld door de schoonmaak...of ik nog extra handdoeken wilde. Uhhh, nee ik wilde graag uitslapen en niet wakker gebeld worden. Er zit folie op de ramen zodat je bijna niet naar buiten kunt kijken. Er waren zeer weinig stopcontacten, zeker niet bij het bed. Wel ergens bij het bureau...moest je dan wel ervoor onder kruipen....hmmmm. Ik miste een goede plek om mijn koffer op te leggen.

Ontbijt heb ik niet genuttigd. De grootte van de kamer was oke. Fijn wat er een waterkoker is. Er is een goede spiegel in de kamer.

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Chariot