Beoordelingen over citizenM Schiphol Airport 4-sterren

Jan Plezierweg 2, 1118 BB Schiphol, Nederland

#2 van de 10 hotels in Schiphol

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Comfortabel verblijf dicht bij de luchthaven en het station; ideaal wanneer je op doorreis bent

Een douchekapje was handig geweest met een regendouche (nvt als je kort haar hebt)

Gratis films kijken Openingsuren van bar en eethoekje 24/7 Geen lawaai van de luchthaven

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

geen tijd voor ontbijt

heb mijn warme fleece laten hangen was vervelend in het vliegtuig weet niet of ik die nog ooit terugzie!

geen tijd voor ontbijt kamer is prima maar dat was bekend

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

prima verblijf

Het uit bed klimmen omdat deze dwars staat is dat een beetje lastig.

prima prijs kwaliteitsverhouding ook een goede uitvals- basis als een weekendje weg wilt en in Amsterdam in wilt gaan 15 min met de trein. Ook het comfort is prima Afstand naar de vertte hal is ook prima te doen

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Redelijk

De ontvangst van de tv is echt heel slecht alleen maar beeld met storingen erin, ik heb hier in januari ook overnacht en toen was het beeld ook al zo slecht dus het is blijkbaar geen éénmalig probleem echt jammer want het is gewoon lekker om in bed even tv te kijken zeker ook omdat de tv boven het bed hangt en er verder in de kamer niet veel zit ruimte is waar je kunt verblijven.

Lekker dichtbij Schiphol op loop afstand

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Top locatie om uitgerust te kunnen gaan vliegen.

Kluisjes zijn in een aantal kamers wel erg klein.

Je kunt zelf in-en uitchecken waardoor dit proces razendsnel gaat. Als het niet lukt is er altijd vriendelijk personeel in de buurt om te helpen. De locatie is verder top. Op Schiphol en op een paar minuten (overdekt wandelpad) lopen van de aankomst-, en vertrekhal.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Van de honderden hotels die ik in mijn leven heb bezocht scoort deze absoluut als slechtste!

In de lobby annex bar annex restaurant, lijkt het op een disco, knalharde pop, Absurd kleine kamertjes, je moet over je bedgenoot heen klimmen om op je slaapplek te komen. Eten abominabel, chicken tikka masala, de kip had bijtijds de benen genomen, rijst, pepers en zompige bloemkool bleven achter. Geen glas te vinden op de kamer. geen koelkast, geen temperatuur regeling, slechts één stoel aanwezig voor 2 personen, TV ontvangst belabberd, ontbijt schandalig sober, wel goed voor melkdrinkers zelfs geitenmelk beschikbaar.

Vriendelijk jeugdig personeel, kunnen er ook niets aan doen dat ze voor deze strafgevangenis moeten werken.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Ontbijt was ondermaats. Nauwelijks keuze, en de keuzes die aangeboden werden waren niet goed. Zure aardbeien (oktober), scrambled eggs die naar niets smaken, ...

De moderne kamer was geweldig.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Prijs kamer voor dat geld kan je denk ik ergens anders een beter hotel kan vinden. Maar doel waarom je dit hotel neem is de afstand naar Schiphol zal ook de oorzaak zijn voor deze prijs misschien volgende keer echt op laaste dag boeken was nu bijna 30 euro verschil

Afstand naar Schiphol ivm vroege vlucht

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Op loopafstand van Schiphol en het vele design in het hotel.

In de lounge was geen rustig plekje te vinden, overal vergaderingen en luid bellende mensen. In de kamer echter weinig zitgelegenheid. Vrees ook dat wij als zeventigers te oud worden voor het geklauter om in bed te komen.

Op loopafstand van Schiphol en het vele design in het hotel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

wat denkt U zelf?

1 de kamer net een container; 2 de kamer wordt bedient met een tablet, maar wij hadden er geen instructie bij gekregen, twee keer naar beneden gegaan met tablet voor instructie; 3 toilette spoeler blijft de hele nacht door draaien met interval van 10 minuten, geen oog dicht gedaan. s Morgens om 4 uur uitgecheckt en het probleem verteld, antwoord was ha! het toilette, (dus zijn wisten wel van het probleem) ik kon midden in de nacht een andere kamer krijgen en voor de overlast werd ons aangeboden om bij hun te ontbijten, wij moesten het vliegtuig halen dus geen tijd maar ik had liever geslapen want wij hadden een lange reis te gaan.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Redelijk goed. Vriendelijk personeel maar probleem met douche en iPad

De douche op de kamer 222 werkte niet helemaal makkelijk. Ik kan het niet goed zien. Ook de iPad deed het niet en ik kon dus niks bedienen.

Dat ik goed geholpen ben bij aankomst terwijl het 3.00 s nachts was. Ook vond ik het fijn dat ik wat kon eten en drinken.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Ideaal hotel bij vroege vlucht en voor korte overnachting, maar geen klantvriendelijke ervaring.

Het personeel was onbeleefd en onaardig. Alles bij dit hotel is ingericht op 'doe het zelf', dus ook het inchecken. Prima, maar als je er geen ervaring mee hebt is het even zoeken hoe en wat. De personen bij de incheckbalie waren niet genegen te helpen en ook op onze vraag op welke etage onze kamer precies was werd niet beantwoord. Toen ik het nog eens in het Nederlands vroeg, kreeg ik het Engelse antwoord "follow the indications". Kamer was super efficiënt ingericht, toilet en douche met kleine ronde vorm midden in de kamer. Niet echt comfortabel.

Voor reizigers met een hele vroege vlucht is de locatie ideaal. Hotel is recht tegenover ingang Schiphol, slechts een paar minuten lopen. Dat is een groot pluspunt.

Prima, beter dan verwacht

Drankjes iets hoger geprijsd. Verder geen opmerkingen.

Prima locatie. Op loopafstand van de luchthaven. High tech kamer/faciliteiten. Vriendelijk personeel.

Makkelijk en sfeervol

De bediening van de ipad voor wekker en verlichting was me te ingewikkeld voor de korte tijd van het verblijf,maar dat zal ook te maken hebben met mijn elektrotechnisch inzicht...

wij hebben er overnacht omdat we een vroege vlucht hadden op Schiphol, dus waren er vanaf s avonds rond 9 uur tot 5uur de volgende ochtend. Niet het type hotel wat ik normaal kies, maar nu wel vanwege de ligging.De entourage, uitstraling en de kamers waren prachtig,functioneel,compact en praktisch. Sanitair was prima, bedden oke. de afstand en route naar en van Schiphol waren duidelijk en mooi aangelegd.

Locatie, heerlijk dichtbij de luchthaven

De I-pad werkte niet optimaal, de radio werkte niet. Tv ontvangst was "brokkelig". Maar voor ons geen probleem, we kwamen om te slapen ;)

Locatie, heerlijk dichtbij de luchthaven

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

prima als je een vroege vlucht moet hebben

ik ben digitaal niet handig; ik vond inchecken lastig en kreeg het licht op de kamer niet uit.Sliep met licht aan (deed aan mijn kinderjaren denken). Er zijn geen lichtknopjes. je kunt wel dimmen maar niet het licht uitschakelen. ik wist ook niet hoe je een wekker moest instellen

prima hotel vlak bij de vertrekhal van Schiphol

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Prima voor nachtje om een vroege vlucht te halen.

Heel klein en voor mij een iets te hard bed.

Prima voor nachtje om een vroege vlucht te halen. Door het laantje sta je zo in de vertrekhal. De iPad was ook leuk.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Best ok hotel voor nachtje ivm vroege vlucht

Uiteindelijk een ok hotel voor nachtje slapen ivm vroege vlucht. Niet bijzonder verder. Redelijk aan de prijs voor wat het is, maar het is schiphol en alternatieven zijn veel duurder.

Aardige meid aan de balie. Hulpvaardig

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Locatie: Schiphol airport.

De prijs was voor een kamer (199 Euro) vond ik veel te hoog. De ipad van onze kamer had wat opstartproblemen. Bovendien was er goede verbinding bij de TV. De beelden vielen regelmatig weg tijdens het kijken alsof er een slechte (sateliet) verbinding was.

Locatie: Schiphol airport.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Modern hotel met gadgets van het moment (tablet om alles te...

De 24/7 “canteen” is beperkt. Na 21 uur nauwelijks iets (warms) te eten te krijgen .

Modern hotel met gadgets van het moment (tablet om alles te bedienen, self check in) Prima plek om voor een vroege vlucht te overnachten

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Een zeer dichtbijgelegen hotel met verder prima voorzieningen!

Het 2-persoonsbed valt ons vaak tegen..Liever hadden we met het hoofd naar het raam gelegen. Wanneer je 's nachts uit het bed moet voor een toiletbezoek dan moet je letterlijk over je metgezel heen 'kruipen'..

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Handig hotel vlakbij terminals.

De IPad in de kamer waarmee alles bediend moet worden is onhandig. Het dekbed is heel dik, dus een dunne deken in de kamer zou fijn zijn geweest.

Het gemak waarmee je supersnel kunt in- en uitchecken. Verder is het hotel trendy en uitnodigend bij binnenkomst. De kamer is origineel en efficient ingericht.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Dat het personeel alleen Engels sprak en verstond. In eigen land zou ik mijn eigen taal gewoon moeten kunnen spreken.

De heerlijke kamer met alle moderne faciliteiten en fijne douche.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Viel tegen

Tv werkte niet goed, Bedienings Ipad moest na een half uur gereset worden, zat vast. Doorgegeven aan receptie, zou iemand komen, nooit geweest. Bed kan je niet links en rechts in, staat tegen twee muren aan. deur wc klemde. Mooi design met een ronde douchecabine, ronde wc cabine, maar het is allemaal net te krap. Als de prijs er naar was, was het niet erg. Nu hebben we 135 euro betaald voor een nachtje in een soort caravan.

Lekker dichtbij Schiphol. Futuristisch design.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Top hotel en erg verrassend

Uh..... niets

Fantastische praktische kamers, met goed bed en heerlijke douche. Verrassend ingericht, zoveel op zo weinig vierkante meters. En midden op Schiphol zonder er ook maar iets van te horen. In- en uitchecken via computers, erg handig. En ook nog een prima bar en allemaal leuke en lekkere hoekjes om te zitten.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Perfect hotel voor een vertrek vanaf Schiphol.

Perfect hotel voor een vertrek vanaf Schiphol. Hangt een positieve sfeer in het hotel, zodra je binnenstapt is je vakantie begonnen. Bar in het hotel zeer sfeervol...voor zowel gezelligheid als rust. Kamer functioneel en fantastisch ingericht!

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Het hotel lag gunstig tov Schiphol.

De ontvangst en het inchecken konden beter. Je moet het zelf doen . Er zijn wel engelssprekende meisjes die je een beetje helpen. Beetje raar dat ze geen Nederlands spreken. Kamer was erg klein, maar wel mooi

Het hotel lag gunstig tov Schiphol. Dat was erg prettig.

overnachting voor vliegreis

de bedden zijn erg hard, en de douche en wc zijn gemaakt in een soort cel die je dichtdraait, en dat zit midden in de kamer. niet fijn als je met zn 2en bent. ook geen koffie in de kamer.

de locatie is super, 3 min lopen. personeel erg aardig.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Chill voor een vroege vlucht

Kamers niet heel bijzonder, niet vies maar ook niet heel schoon, indeling was apart, als je niet met je partner bent niet prettig (‘open’ douche en toilet midden in de kamer).

In en uitchecken was makkelijk. Voor een vroege vlucht bij Schiphol is het gewoon echt ideaal, het is 5 min lopen. Opzich prima kamers, mooie ingang

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Perfecte locatie om aan een reis te beginnen.

De kamers met rond toilet en douche zijn niet altijd even praktisch. Kamers zijn niet heel erg ruim.

Voor elke verre reis slapen wij in CitizenM. Perfect gelegen t.o.v. vertrekhal, kamer met gigantisch bed met uitzicht op de start en landings banen. Uitstekende locatie om vooraf aan de reis al in vakantiestemming te komen.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Gemak comfort en lekker slapen vóór een vroege vlucht!

Een fijn hotel om op tijd te zijn voor een vroege vlucht op Schiphol, vriendelijk personeel, een zalig bed met zachte kussens, en van alle gemakken voorzien.

Rooms suitable for single occupancy only, too expensive

De kamers zijn alleen geschikt voor één persoon. Het bed staat in een hoek, tussen twee wanden tegen het raam, dus een tweede persoon moet over de ander klimmen om bijvoorbeeld naar de WC te gaan. De badkamer heeft veel glas, dus als daar licht is, ligt de ander in het licht van de badkamer. Inchecken moet bij een machine in een ruimte waar luide muziek is zodat je reeds bij binnenkomst overspannen raakt. Personeel spreekt geen Nederlands. Prijs-/kwaliteitverhouding niet echt goed. Bed te zacht. Communicatie met het hotel verloopt zeer moeizaam: ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren zeer traag per e-mail. Een toegezegde rekening kwam pas na zeer veel moeite hiervoor te hebben moeten doen, werd in het hotel niet geleverd. N.B. in lijn met het citaatrecht mogen er geen selecties uit deze bespreking worden geciteerd en mag deze bespreking alleen integraal worden weergegeven, d.w.z. de positive én de negatieve zaken.

Locatie is vlak bij de incheckbalies. N.B. in lijn met het citaatrecht mogen er geen selecties uit deze bespreking worden geciteerd en mag deze bespreking alleen integraal worden weergegeven, d.w.z. de positive én de negatieve zaken.

Compact hotel op Schiphol

Kleine kamers, niet echt een handige plek om je koffer open te klappen.

Dit hotel geboekt vanwege een zeer vroege vlucht. Kleine maar functionele kamer. Moderne faciliteiten. Prima eten. Binnen 10 minuten lopen in de vertrekhal.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fantastisch!

Mijn vriend en ik boeken graag ons verblijf bij Citizen M wanneer wij een vroege vlucht hebben gepland op Schiphol. De locatie ligt uitstekend, daarnaast is het ontbijt ook heerlijk. Het inchecken gaat super makkelijk, evenals het uitchecken. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader als de volgende ochtend vroeg uit bed moet!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Zeer relaxt en uitgerust op reis gaan

Ik had gehoopt dat ik vanuit mijn bed naar de vliegtuigen kon kijken zoals ik in meerdere recensies gelezen had. Echter zat ik op een lagere verdieping en dan kan je helaas weinig tot niks zien omdat er een metalen wal voor staat.

Zeer leuke hippe kamer, de kamer is klein maar zeer ingenieus ingericht met moderne middelen. Het bed slaapt geweldig!

Goede start van de vakantie!

Zeer dichtbij Schiphol Modern hotel Leuke gadgets in de kamer Geen last van geluiden rondom Schiphol Fantastisch hotel als je vroeg moet vliegen en van ver moet komen

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Dicht bij Schiphol, totaal geen geluidsoverlast

Bediening met tablet is erg hip maar hij ging snachts steeds aan waardoor ik m uit de oplader heb gehaald. Hierdoor bleek hij sochtends leeg te zijn zodat ik de wekker niet uit kon zetten.

Dicht bij Schiphol, totaal geen geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De plek heel handig voor als je vroeg vliegt

Redelijk duur voor hele kleine kamer. Electronica en gekleurd zelf in te stellen licht overdreven. Zou ik niet voor willen betalen.

De plek heel handig voor als je vroeg vliegt

• Beoordeeld op: 7 september 2018

de lokatie

om vooraf de reservering online of via booking.com te betalen , zou idealer zijn. ook met authorization per email nr Citizen M lukt dit niet. Nadeel als je voor een familie lid de reservering vooraf wil betalen!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Al met al heel prettig.

Ik was in de nacht aangekomen en was erg moe. Het inchecken duurde mij te lang. Het personeel kon er niet veel aan doen i.v.m. een storing in het inchecksysteem, maar dat beïnvloedt wel mijn gehele ervaring in het hotel. Verder is het een prachtig hotel met een fijn en bijzondere kamer. En als bonus: ik mocht een uur later uitchecken.

De kamer is geweldig.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

zeer goede locatie : dichtbij luchthaven.

Kleine kamer maar was maar voor zeer kort verblijf, dus maakte eig niet uit. Geen restaurant.

zeer goede locatie : dichtbij luchthaven. Kamer zeer geluiddicht, leuk ingericht, zeer functioneel. Zeer snelle incheck.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima hotel op steenworp afstand van Schiphol

Er is een beperkte kaart als je 's avonds nog iets wil bestellen.

Op steenworp afstand van luchthaven Schiphol, wij logeerden hier in verband met een vroege vlucht, Hotel is heel modern en van de laatste snufjes voorzien. Je kunt films huren via de ipad. Wij hebben geen ontbijt gebruikt maar dat was wel mogelijk geweest omdat je vanaf 06.00 uur kunt ontbijten.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prima prijs kwaliteitsverhouding op loopafstand via een overdekte gang naar Schiphol.

Het inchecken ging moeizaam, maar er was voldoende assistentie. De kamer is eigenlijk niet geschikt voor twee gasten wegens de plaatsing van het bed.

Het ontbijt was prima met name ook het tijdstip waarop ontbeten kon worden (6 uur). De inrichting van de kamer was verrassend.

Leuk concept met fijne tone of voice

Bed wat hard maar dat is subjectief

Leuk concept met fijne tone of voice Goed barpersoneel met bestand van espresso Niet gehorig Design en vormgeving Efficiënte manier van inchecken

verblijf is zoals zij voorstellen

bij inchecken werd gezegd voldoende keuze glutenvrij. moeten zij verbeteren.

een coeliakie (glutenvrij is niet naar wens. ontbijt was niet helemaal naar wens.

Locatie t.

Kleine kamer, maar als je maar 1 nacht blijft is dat geen probleem

Locatie t.o.v. Schiphol is top! Mooie nette kamer en een zeer sfeervol hotel. Leuke lounge beneden om ‘s avonds wat te drinken.

Nacht voor vertrek schiphol

Je kon geen eten meer krijgen. Alleen uit een soort automaat. In de beschrijving staat 24uur open. Ja maar dat is geen restaurant. Broodje uit de muur. Daarom dat ik juist iets duurder hotel gekozen. En niet het ibus.

De kamer is klein maar praktisch in gericht. Tablet bediend alles maar was in de ochtend leeg

Goede locatie, fijne bedden, vriendelijk personeel, fijn dat...

De kamer rook wat muf bij aankomst

Goede locatie, fijne bedden, vriendelijk personeel, fijn dat er zoveel gratis films op de kamer zijn, gratis flesje water, goede douche!

Het enige was,... maar mocht de pret niet drukken, dat we om 3 uur s nachts aankwamen en onze kamer zo ongeveer aan het einde zat van de hal en het gebouw,...

Dit is echt even wat anders, en dat op een erg positieve manier

Locatie was heel goed te bereiken vanaf Schiphol, het stond...

De accommodatie was voor mijn moeder van 73. Zij was wel tevreden maar vond het vervelend dat het licht ed. met een Ipad werkte en dat je veel zelf moest doen bij in- en uitchecken.

Locatie was heel goed te bereiken vanaf Schiphol, het stond goed aangegeven.

Zeer ontspannen en gezellig verblijf voor een vroege vlucht vanaf Schiphol.

Dat we maar 1 nacht bleven.

De hotellobby is erg gezellig ingericht met vele verschillende zitplekken om te eten, te relaxen of tv te kijken. Het Personeel is echt super vriendelijk, open en hulpvaardig. Het ontbijt en eten is lekker. Goede bedden. De hotelkamers zijn erg doelgericht van opzet. Klein, maar alles op een comfortabele en gezellige manier aanwezig en voor het doel van 1 overnachtig voor een vroege vlucht van schiphol zeer geschikt. Ik kan me ook voorstellen, dat het voor sightseeing in Amsterdam een aangenaam uitgangspunt is.

Zeker de moeite waard.

De kamer was vrij klein. Airco kregen we niet uit.

De hotel inrichting. Het bed was comfortabel en groot genoeg voor 2volwassene en 1 kind. De douche was een leuke ervaring.

De locatie van af Schiphol is echt prima.

De locatie van af Schiphol is echt prima. Het is een aantal minuten lopen, en makkelijk te vinden. Je volgt gewoon de borden. Nette schonen kamer met uitzicht op de vliegtuigen. Ook de zelfchecking werkt fantastisch

heeel aantrekkelijk en comfortabel.

niet tegen gevallen, maar misschien kleine microwave op kamer.

Mijn kamer was hhel goed gelegen en heb goed geslapen. het hotel is erg makkelijk te bereiken vanuit airport.

Ideaal voor overnachting voor vlucht

Sfeer

Modern, schoon hotel met vriendelijk personeel. Het was niet heel sfeervol maar het eten was ok en de ligging, op loopafstand van de vertrekken, ideaal ! Kleine maar Nette en comfortabele kamer met goed bed.

Heerlijk verblijf, maar net iets te duur.

Het ontbijt was iets te duur voor wat er was. Het personeel gaf niet de indruk Nederlands te kunnen spreken.

De kamer was compact, maar erg fijn. AirPlay op de televisie is ideaal! Klantenservice was perfect en vriendelijk!

Kamer van alles voorzien met heel leuk uitzicht op vliegveld...

Bed gigantisch groot maar enorm aflopend bij hoofdeinde waardoor het leek of je op je kop moest slapen . Dus maar omgedraaid . Hele collectie pornofilms toegankelijk voor iedereen dus ook voor je kinderen . Niet heel chique vind ik .

Kamer van alles voorzien met heel leuk uitzicht op vliegveld . Handig als je vroeg vliegt

Altijd heerlijk om de avond voor vertrek dit hotel te boeken.

Roerei is niet te eten terwijl de rest van het ontbijt juist zo’n goede kwaliteit heeft. Verbeterpuntje

Locatie is top! Bedden superkwaliteit en altijd supervriendelijk personeel

Goede en net hotel dichtbij Schiphol. Je loopt er naar toe.

De kamer was een beetje smal. Is dan wat behelpen met je koffers. Maar verder prima locatie en netjes en heel vriendelijk personeel.

Het vriendelijke personeel en de netheid van de kamer. En de grootte van het bed.

Modern verblijf óp de luchthaven

Ik moest 4 kamers inchecken. Er wordt gebruik gemaakt van een self-check-in oplossing. Deze is echter omslachtig en traag.

Locatie op loopafstand van de terminals. Leuke en moderne inrichting. Prima ontbijt. Kinderen hebben erg genoten, oa vanwege filmaanbod en kamerinrichting en -faciliteiten.

Een kort nachtje in het hotel

Ik vond het jammer dat het tabletscherm niet op slaapstand ging. ( Hierdoor bleef er licht in de kamer.) De in gestelde wekker leek niet ingesteld. Ook vond ik het jammer dat je niet kon ontbijten na 11.00 uur.

Dat het hotel op loopafstand van het vliegveld zat. Dat je snel kon in- en uitchecken. Ik vond het ook fijn dat het een rustige kamer was. Ik was onder de indruk van hoe klein maar wel hoe compact de kamer was.

Locatie op Schiphol op loopafstand.

Praktisch ingerichte kamer maar wel vrij klein, je kan bijvoorbeeld niet om het bed heen lopen. Badkamer klein maar wel schoon. Bediening van kamer via tablet (temperatuur, tv, lampen, screens etc), leuk concept maar bij binnenkomst op de kamer was de Akku van de tablet al leeg waardoor je veel niet kan bedienen of gebruiken. Na melding is de lader omgewisseld toen werkte het meestal op de lader, bij uithalen viel hij direct uit ook na lang laden.

Locatie op Schiphol op loopafstand. Kamers zijn stil met een goed uitzicht op Schiphol. Kamers zijn schoon.

Prima voor de nacht voor een vlucht

Het bed was heel mooi groot maar was hard en ik kreeg last van m’n rug

De luxe douche en vriendelijke en snelle bediening bij ontvangst. Verder hele fijne televisie en mooie verlichting.

handig maar erg duur

het is idioot duur voor een overnachting (120 euro p.n. en dat is dan ook nog eens zonder ontbijt....) bij de film die we gingen kijken kregen we geen nederlandse ondertiteling. Het werd niet verholpen, wel telefonisch contact gehad, maar kwam niet echt hulp

het is heerlijk dichtbij de luchthaven Leuk om in zo een moderne en slimme ingerichte kamer een keer te overnachten.

Voor een ontspannen start van de vliegreis. Een rustige nacht in het hotel

Vriendelijke personeel ze voelen precies aan wat de gast nodig heeft. Van info to een geïnteresseerd gesprek Het huiskamer gevoel als je in de lobby een drankje doet

De ipad op de kamer dat alles bestuurd in de kamer.

De navigatie er naartoe was niet overzichtelijk te zien maar er volgt 1 lange weg naar het hotel. Wij hadden veel omgelopen. De filmkeuze was niet heel ruim.

De ipad op de kamer dat alles bestuurd in de kamer. Makkelijk en vlot te gebruiken. Tv en films. Vlotte snelle hulp van het personeel. Ik kon via de mail op site de kamer alvast betalen zodat ik gelijk door kon. We wilden een hotel boeken omdat we de dag erna zouden gaan reizen. Het beviel zeer goed. Echt een aanrader. Prijzig maar je krijgt er echt iets voor.

Ideaal voor een nachtje slapen voor vertrek met het vliegtuig.

Leuke sfeer in het hotel. Vriendelijk personeel. Dichter bij de luchthaven dan je zou denken en een overdekte voetgangerspad, wat interessant is in het geval het regent.

Goed bed en heerlijke douche

De prijs was erg hoog, je kunt je kont niet keren, geen plek voor onze koffers, moesten erover klimmen om bij het toilet te komen

Goed bed en heerlijke douche

Prima maar duur.

Prima hotel, maar de prijzen worden steeds hoger en hoger. Je betaald inmiddels bijna eur 200,-- voor een nacht.

Dicht bij Schiphol, je hoeft niet met een shuttel masr kan gewoon lopen. Schoon en van alle gemakken voorzien.

Centrale locatie dichtbij de aankomsthallen.

Hier en daar wat stoffig.

Centrale locatie dichtbij de aankomsthallen. Groot bed, toffe gadgets in de kamer, grote keuze aan entertainment. En natuurlijk erg tof om uit te kijken op de aankomende en vertrekkende vliegtuigen!

Goed en uitstekende service

Ik sliep met mijn schoonmoeder in een 2 persoonsbed en dan is t s nachts een beetje lastig om uit bed te komen zonder de ander wakker te maken Het bed staat over dwars. En je kunt niet om het heen lopen. Bij mijn partner zou dat geen probleem zijn 😉

Personeel en ontvangst top.

Interessant en ontspannend.

iPad werkte niet super. Ontbijt was matig (ei was ook niet lang genoeg gebakken). De douche druppelde sporadisch en het toilet bleef doorlopen.

Lekker bed, mooie kamer en coole douche. Lichten waren leuk! Personeel was behulpzaam. Zelf in- en uitchecken is ook een interessant concept dat lekker werkte.

Het hotel ligt een paar minuten van Schiphol af en is heel...

De menukaart is zeer beperkt.

Het hotel ligt een paar minuten van Schiphol af en is heel handig ingericht voor een overnachting. Je kunt de hele kamer bedienen met een tablet.

Citizen-M is de perfecte locatie voor het begin van een te vroege vliegreis.

Op de hotelkamer boven ons werd gedanst en gesprongen tot heel laat in de avond. Vermoedelijk een paar kinderen.

Gewoon een prima hotel op een perfecte locatie als je met het vliegtuig (vroeg) van Schiphol moet vertrekken

Prima maar ik ga de volgende keer toch ergens anders heen.

De kamer was benauwd en klein en er kon geen raam open, dat wist ik van te voren niet. Ook zou een lichtknop voor de badkamer vele malen handiger zijn dan midden in de nacht met een iPad te kloten.

De ligging en het ontbijt waren prima

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van citizenM Schiphol Airport