Beoordelingen over citizenM Amsterdam South 4-sterren

Prinses Irenestraat 30, Zuideramstel, 1077 WX Amsterdam, Nederland

#77 van de 449 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

De CitizenM kamers zijn zeer compact maar compleet, heerlijk...

Je wordt standaard in het Engels aangesproken, dat stoort mij enigszins. Verder mag het hotel net wat schoner. Vieze randjes langs wastafel bijv.

De CitizenM kamers zijn zeer compact maar compleet, heerlijk groot bed. Fijne douche midden in de kamer. Personeel is zeer vriendelijk. Ontbijtbuffet is zeer goed!

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Prima hotel voor 1 nacht of doorreis.

De lift was HEEL moeilijk te bedienen, lampjes gingen steeds weer uit (ook met het kaartje) en duurde allemaal erg lang. Niet erg veel plek om je toiletspullen neer te zetten.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, comfortable bed. Leuke lobby en bar waar je lekker kunt zitten en relaxen of werken.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

geweldig verblijf voor een stedentrip in Amsterdam en omgeving

De luxaflex hadden wat beter dicht gemogen, was nog ietwat licht op de kamer, mijn dochter werd om 5.45u wakker.. Maar dit is echt een kleinigheidje. Je kunt dan wel ontbijten als je wil om 6u :)

het welkom was zo supervriendelijk, bij binnenkomst aardige gastvrouw, engels sprekend maar heel behulpzaam. Op de kamer een welkomstbriefje voor mij en met name mijn dochter van 3 met wie ik reisde. Samen met een 'leen-knuffel', mijn dochter voelde zich meteen thuis! De kamers zijn nagenoeg geluiddicht. Van de straat hoor je niets (4e verdieping) en een enkele keer op de gang wat geluid, maar zeker niet storend (en ik ben erg gevoelig voor geluiden). Het ontbijt was heerlijk, er is vanalles te kiezen, volle schalen, geen gedrang, en alles superschoon en hygienisch. Mooie ruime zaal met lekkere banken, knusse tafeltjes en veel privacy als je wil. Ook rustig om te werken bijv. Wat het meeste opviel: iedereen werkt daar met een lach op zn gezicht! Hoe is het mogelijk?! Dat is superzeldzaam vind ik, in de hotelbranche. Het inchecken gaat per computer, kan enigszins onpersoonlijk zijn, maar dankzij een gastvrouw die je welkom heet voelde het niet onpersoonlijk. Op 5 min lopen van Amsterdam zuid, maar ook tramhalte op 1 min lopen.

Heel leuk en tof. Een geslaagde trip

Wat verrassend was was dat alles in het Engels verliep. Een andere ervaring in de hoofdstad van Nederland maar niet echt storend. De "view op de city" vanuit de kamer was anders wat ik me voorstelde want deze werd nu volledig geblokkeerd door een pas nieuw gezet appartement.

Zeer modern hotel. Een beetje de toekomst in het heden. Alles was beheersbaar via ipad. Concept van de kamer was apart en verrassend maar zeer leuk en origineel.. Het ontbijt was verzorgd en correct. De bediening was perfect en zeer vriendelijk.

Netjes, mooi ingericht hotel, met ongelofelijk vriendelijk en behulpzame mensen

ik kan er niet direct op komen.

Vanaf het inchecken tot het uitchecken, prima service en kwaliteit en vooral heel vriendelijke, behulpzaam "personeel". Uitgebreid ontbijt met verse vruchtensappen en lekkere broodjes en koffiekoekjes. Super leuke kamer met snufjes zoals lichttechnologie. Een aanrader dus !

Erg modern en hip.

Matras was van slechte kwaliteit. De kussens roken heel licht, maar toch een beetje misselijk makend naar rubber. Maar 1 stopcontact voor laptops, telefoons e.d. in een tweepersoons kamer. De regendouche gaat alleen aan als het hokje gesloten is, dus niet prettig qua temperatuur instellen. Inchecken moet je zelf doen, achter een computer in de lobby. De gangen voelden aan als een gevangenis.

Erg modern en hip. Gordijnen, licht, airo, alles behalve het toilet doortrekken bestuur je met een iPad. Leuk, al zou ik toch liever een goed matras gehad hebben. Personeel was vriendelijk. Wifi werkte goed.

Fijne grote bedden!

De doorzichtig glazen douche is als je met vrienden reist minder comfortabel, net als het toilet direct in de ruimte (in een matglazen omhulsel). Met partner of alleen is het goed te doen. De koeling van kamer leek niet richting de ingestelde temperatuur te dalen, maar was uiteindelijk comfortabel genoeg tijdens dit hete weer.

De kamers zijn comfortabel en modern, het bed is hemels en groot, met heerlijk bedlinnen. De douche is fijn, de kamer is licht en in deze hete zomer erg lekker koel. Zeker een aanrader voor een lang weekend Amsterdam, met de trein en metro op loopafstand.

Aanrader voor een kort verblijf. Trendy hotel in de breedste zin van het woord.

Ontbreken van parking is een gemis. Gelukkig moet je op zondag niet betalen en op maandag dan maar geparkeerd bij de beurs. Elektronische aansturing van de douche werkt niet zo goed. Zou eenvoudiger moeten kunnen.

De locatie is prima gelegen voor een bezoek aan beurzen in de Rai. Rai is perfect te voet bereikbaar via het nabijgelegen park. Het was een leuke ervaring dat alles digitaal kon aangestuurd worden. Bijvoorbeeld : in de slaapkamer kon je vanuit je bed met een klik aanvinken op een iPad of je wou slapen of ontwaken. Vervolgens gaat alles uit of aan , inclusief de gordijnen. Ook heel knap hoe een kleine ruimte toch gezellig en voorzien van alle comfort werd ingericht. Pluim voor de bedenkers van dit concept. Alles was aanwezig in de kamer en toch was er nog een ruimtelijk gevoel.

Leuk

Er is geen restaurant, alleen een buffetje wat niet geweldig is. Je kunt er wel 24/7 eten wat handig is als je laat/vroeg reist.

Comfortabele schone kamer met fijn bed. De douche capsule geeft een leuke dimensie aan de kamer. Ook leuk dat alles te bedienen is vanaf de tablet en leuk om met de gekleurde verlichting te spelen. Leuke films op de tv.

Ongelofelijk stoffige kamer , bewijs geleverd .

Als je die gordijnen laat zakken, is het 1 en al stof aan de achterkant , wij hadden 2 kamers gehuurd bij alle 2 was het zo, aangegeven bij receptie maar kregen als antwoord : wij geven het door...omdat wij hele nacht hebben liggen niezen ben ik op onderzoek uitgegaan, en vonden we dit..kom in veel hotels , maar dit is volgens mij in jaren niet schoongemaakt...

Had er toch meer van verwacht...cocktails verschilde ok serieus naar gelang wie ze gemaakt hadden..

Snachts bijna niks meer te krijge om te eten...ren na 3 u nîks alcohol wat niet vermeld was zelf niet een flesje bier of wijn mee naar de kamer mocht niet...en we ware helemaal iet zat ofzo...was ok nergens vermeld

Mooi hotel, mooie moderne kamers.

Bijdehante tante bij de digitale receptie. Dat heb ik de week ervoor ook al gehad in de Moxy in Amsterdam. Beiden zijn zogenaamde hippe, contemporary hotels. Dat is op zich leuk en verfrissend, maar laat dat bijdehante gedoe maar achterwege.

Mooi hotel, mooie moderne kamers.

Luxe en sfeer in één hotel!

Jammer genoeg waren de huurfietsen niet in ideale staat, één zadel stond los en dat was best gevaarlijk fietsen in Amsterdam.

CitizenM is net buiten het drukke stadleven van Amsterdam. Maar toch dichtbij, we gingen één dag met de metro en de andere dag huurden we fietsen van het hotel. De kamer is fijn ingedeeld en de bar en het ontbijt waren top. Supervriendelijk personeel, prijs-kwaliteit een uitstekend hotel!

alles is er al bijzonder hip, het is niet nodig om tijdens ontbijt not "beat music" te spelen. Iets meer rustgevend (minimalism) zou ook passen en aangenamer zijn op dat uur

personeel, sfeer, originaliteit, positiviteit, kwalitatief, vers lekker en eco ontbijt

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Huiselijk ingericht, gezellig en...

Kamers wat klein en zowel wc als douche in het midden van de kamer. Al is dat natuurlijk net het concept van de Citizen M.

Huiselijk ingericht, gezellig en multiculturele/multinationale bediening in het Engels!

het heerlijke bed

Jammer dag de airco het 's nachts niet goed doet het wordt daardoor minder klimaat comfortabel!! Pas in de ochtend merk je dat deze weer gaat blazen!!!

het heerlijke bed

Interessant maar prijzig (voor wat er geboden wordt)

Te weinig stopcontacten, maar dat werd verholpen. Krappe kamer. Zee krappe wastafel. Over elkaar heen om op linker bed-helft te komen. Kamer en ontbijt: € 194 Erg prijzig voor wat geboden wordt. Maarja het is wel Amsterdam... Zuid. Gadges zoals regeling lichtkleur op een Ipad is (wat mij betreft) nonsense. Personeel wat geen Nederlands spreekt vind ik geen probleem maat wel ietsje ongepast.

Het bed was goed. de kamer was schoon. Personeel was behulpzaam. Het design is wel interessant om een keer gezien te hebben.

fijne sfeer.

250 euro voor een kamer vinden wij echt wel te duur. alhoewel de ligging voor ons prima was, ligt het hotel toch een eindje uit het centrum. en dan is het ontbijt niet inbegrepen. dat maakt dat je voor een nacht met twee personen haast 280 euro kwijt bent.

fijne sfeer. mooie inrichting. groot bed.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

deur was gesloten omdat ik laat arriveerde (na 23:30) en ik...

deur was gesloten omdat ik laat arriveerde (na 23:30) en ik kon geen bel vinden. Binnen was het redelijk druk, maar ondanks dat ik op de raam klopte kwam er niemand om mij binnen te laten. Uiteindelijk naar binnen geglipt toen iemand naar buiten kwam om te roken

Ontbijt was ok.

Het is echt geen hotel voor oudere mensen die niet mee zijn met de tijd. Het meeste op de kamer moet je bedienen met een tablet.

Ontbijt was ok. Je moet wel ontbijten in en rond de bar. Een echte ontbijtzaal is toch gezelliger. Geweldig bed.

Heerlijk verblijf gehad, had graag langer willen genieten.

Ik vind de prijs-kwaliteit verhouding een beetje uit de maat. Door middel van een last minute de kamer voor de helft v/d prijs kunnen krijgen en dit vind ik meer passend voor een kamer van 16m2. Wellicht komt het doordat ik uit Friesland kom en de prijzen hier iets verschillen...........

In verband met het WK Allround in het Olympisch stadion hier verbleven op 2 km afstand van de arena. Super ontbijt en heerlijke, schone en romantische kamer. Geen minpunten!

Tram 5 naar stadshart en centraal station, rustig gelegen,...

Nauwelijks privacy of opbergruimte in de kamer.

Tram 5 naar stadshart en centraal station, rustig gelegen, vriendelijk personeel. Leuk voor wie van domotica en snufjes houdt.

Het was geweldig om hier tot rust gekomen door alle comfort en goede zorg van het personeel!

Ik vond het eten erg zout! Ik had graag iets meer keus gehad in het restaurant voor een diner. het eten dat dagelijks te krijgen is in de vitrine was niet genoeg voor een diner maaltijd. Te kleine porties. De housekeeping kwam om half 11 kloppen. Uitgelegd dat ik om 11 uur klaar ben. Toen kwam ze om 10.50 nog een keer kloppen. Ik voelde me opgejaagd om weg te gaan. Midden in de nacht viel er een stuk plastic van het plafond. Ik schrok me dood!!!

De kamer met zijn grote bed, enorme comfort, design en iPad met alle voorzieningen is te gek! De regendouche was heeerlijk!! Het personeel was erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze schenken heerlijke wijn en maken goede koffie! Ik kwam om tot rust te komen en dat is gelukt!

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Slechte prijs/kwaliteitverhouding. De kamer is een soort langwerpige kast met alleen een bed, een douchecabine en een wc-cabine. Niet eens een fatsoenlijke kast om je kleren in op te bergen, geen eigen strijkijzer en geen mogelijkheden om thee te zetten. De kamer was moeilijk op temperatuur te brengen, het was zo koud dat we bij de receptie om een extra deken hebben gevraagd. Midden in de nacht werden we juist wakker omdat het te warm en benauwd was. Het streamen van ons eigen apparaat naar de tv lukte niet, daar was de WiFi veeeeeeel te langzaam voor. Op zich een redelijk onderkomen als je laat aankomt en vroeg weer weggaat, maar voor 104 euro verwacht je wel iets meer.

Vriendelijk personeel, goed bed.

heel leuk adresje!

origineel interieur met veel hoekjes om te relaxen, leuke comfy kamer, origineel en alles aanpasbaar volgens eigen wensen via tablet, héél vriendelijk personeel, lekker ontbijt

Leuk modern Hotel met vriendelijk personeel

Douchevloer en kitranden oogden niet erg schoon en een vrij hard matras. Aandrijfmotor van het screen maakte erg veel herrie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een leuke moderne kamer met prima faciliteiten! Zeer gunstig gelegen, alle vormen van openbaar vervoer op een paar minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Uitstekende service, comfortabel slapen en wakker worden met gratis films!

Het vriendelijke personeel, de goede bar met lekkere alcoholische drankjes maar ook hele goede koffie en de coole high tech kamers met zeer comfortabel groot bed.

onpersoonlijk onthaal

- het onthaal was erg onpersoonlijk. - de kamer gaf ons geen open gevoel. De rolgordijnen maakten veel lawaai. - de manier waarop het toilet, de douche, de wastafel geconcipieerd zijn viel erg tegen: te weinig privacy voor niet-koppels. - de spoelbak van het toilet werkte niet goed. Wij konden maar af en toe doortrekken. - 's nachts wordt er "ontgeurder" in de kamer gespoten. Onaangenaam. - geen kast in de kamer. - Je moet over je reisgenoot kruipen om uit bed te geraken.

de nabijheid van de tramhalte en de frequentie van de tramlijnen

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Aanrader voor weekendje Amsterdam

Kleine kamer Donsdeken mag groter voor zo’n groot bed Extra kussen voorzien

Tweede keer hier, goede bedden, lekkere cocktails aan de bar die gemaakt worden door vriendelijk personeel! Goede ligging voor trammetje naar het centrum. Leuk modern design!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Heel mooie verlichte en moderne kamer, heel cosy, heel...

Niks speciaals op te merken

Heel mooie verlichte en moderne kamer, heel cosy, heel lekkere Indisch getinte maaltijden, vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Vernieuwend, niet mijn smaak. Design komt vaak Ikea achtig over al is het wel duur.

De kamerindeling. Het bed is veel te groot en de badkamer faciliteiten nemen ook de helft vd kamerruimte in beslag. Indeling had veel practischer gekund waardoor de kamer okay is voor 1 persoon en krap voor twee personen. Het geheel is verrassend qua design maar niet practisch dus.

Het ontbijt was goed in verhouding tot de prijs.. het was niet overdreven uitgebreid.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima verblijf voor 1 nacht Amsterdam (city) trip

Kamer was wel erg klein en al gauw vol als je 1 of 2 tassen/koffers meeneemt. Niet alles werkte meer helemaal lekker met de ipad.

De kamer was schoon en voorzien van alle gemakken. Erg leuk om met alleen een ipad de hele kamer te bedienen. Had wel het idee dat niet alles meer zo soepeltjes werkte als dat het zou moeten. Voor de rest prima kamer voor goede prijs om een nachtje in Amsterdam te verblijven.

Heel aangenaam hotel voor zaken mensen

Niks op te merken

Heel aangename moderne kamer met de nieuwste moderne verlichting, ruim en goed bed, goed ontbijt, beperkt maar heel lekker avond buffet, elke dag iets anders.

een uitstekend verblijf vlak bij de RAI

Zeer klein detail: Niet al te veel zitplaatsen tijdens het ontbijt. Als je juist op de piek gaat ontbijten was het soms zoeken naar een plaatsje

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik was er voor een beurs en had dus savonds soms weinig tijd om te eten. Het dinerbuffet was hierin een uitkomst. Vierde jaar dat ik hier overnacht en het is altijd goed

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Fijn

Het ontbijt was duur ten op zichte van de keuze die je had ik miste de verse groentjes tomaat komkommer enz en verder ook weinig keuze ban ontbijt granen.

Overnachting tijdens festival valhalla

Op zondag voor 11 uur uitchecken is best vroeg. Alleen tegen betaling later uitchecken mogelijk. Lichtknopjes lastig/niet te vinden/bestuurbaar.

Kamers en hotel waren erg design ingericht. Licht en rolgordijn met ipad bestuurbaar.

het ontbijt was overweldigend en zeer, zeer luxe

Als 78- en 75- jarigen misten we de mobiliteit om ons prettig te voelen in de beperkte ruimte Ik schrijf uit naam van mijn in Zwitserland wonende familie, die eerder van der Valck-Hotel liefhebbers zijn helaas

het ontbijt was overweldigend en zeer, zeer luxe

Wederom een erg prettig verblijf in CitizenM in Amsterdam

De kraan van de douche is glad en soms lastig te bedienen. Een handdoek helpt dan.

Compacte zeer comfortabele kamers. Mooi stil, en donker te maken. Bed slaapt heerlijk en klimaat in de kamer is prima.

Modern, luxueus en erg origineel.

De verwarming werkte niet, de temperatuur bleef hangen op een (frisse) 19 graden. Na een telefoontje naar de helpdesk de belofte gekregen dat de temperatuur zou stijgen, maar dit is uiteindelijk nooit gebeurd. Ook viel de tv regelmatig uit, en spoelde het toilet niet zo goed door.

De kamers zijn fantastisch - heel modern, technologisch, en alles te besturen met de iPad. De douche was heerlijk en ik heb nog nooit zo goed geslapen in een hotelbed. Het in- en uitchecken verliep ook echt heel vlot, met parate "ambassadors" die je nauwkeurig in de gaten houden en helpen waar nodig.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

beetje teleurgesteld doordat veel zaken "rammelden

veel zaken defect: douche knoppen, handdouche, lampenkappen die er af vielen, zenders van de TV die het niet deden... uitcheck procedure werkte niet omdat computer de sleutel niet herkende",

blijft altijd weer aangenaam onconventioneel en verrassend

Ideaal voor een kort verblijf en voor heel jonge mensen.

De 'smartroom' waarbij tv, licht, gordijnen bediend worden aan de hand van een tablet. Het licht ging gedurende de nacht automatisch aan en de functie om de gordijnen te bedienen werkte niet helemaal zoals het hoorde. Privacy op de kamer is eigenlijk afwezig.

De lobby is gezellig en leuk ingericht. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Goeie douche.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Aangenaam.

Het bed is keihard. Dat is echt zeer comfortabel. Ik ben daardoor twee dagen met rugpijn en stijf wakker geworden. Onhandig dat je over elkaar heen moet klauteren om het bed in of uit te gaan. Als er andere matrassen zouden zijn zou ik terugkomen. Ik vind het niet fijn dat er geen raam open kan. Ik vond het ontbijt te duur.

Zeer schoon. Mooi en efficiënt ingericht, verrassend vernieuwend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Leuke kamers, tof en origineel ingericht (douche in midden...

Leuke kamers, tof en origineel ingericht (douche in midden van de kamer). Met de Ipad kun je tv regelen, licht van de douche en lichtniveau in de kamer. Zalig groot bed. De bar is zeer tof, je kunt in de gemeenschappelijke ruimte zeer gezellig zitten alsook werken. Het personeel is zeer vriendelijk. Leuk hotel in een buurt die volop opleeft.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Voor herhaling vatbaar! Comfort, modern en ingespeeld op wat een (zakelijke) reiziger nodig heeft!

De looptijd op site naar RAI is niet helemaal reëel (no way 4 min lopen, eerder 10) en is door een park wat slecht belicht is in de avond. Dat mag wel benoemd worden om rekening mee te houden Er mag evt nog wel 1 of 2 haakjes extra bijv voor kleding op te hangen op kamer!

24/7 bar/eet-drink mogelijkheden Modern ingericht, maar tegelijkertijd wel alle comfort Bediening van lampen/tv via IPad is leuke extra!

Viel wel mee

Bijna geen Nederlandstalig personeel. Kamer klein en iPad bediening is een gedoe. Je komt niet tot rust in de kamer. Niet huiselijk

Ontbijt was lekker en huiselijk gevoel

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Uitermate vriendelijk en spontaan personeel

Prima kamer voor een nacht alleen, maar met 2 personen toch een beetje behelpen in de kleine ruimte.

Uitermate vriendelijk en spontaan personeel Het design, in de kleine, maar compacte kamer.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Alles is vrij compact en heel modern ingericht.

Eigenlijk viel er niets tegen. Je hebt wel weinig privacy als je wil douchen. De deuren van de douche zijn vrij transparant. Er hangt een gordijn tussen het bed en de douche maar daar kan je ook doorkijken. Een gordijn gemaakt uit een dikke stof zou wel mogen ;).

Alles is vrij compact en heel modern ingericht. Heel vriendelijke personeel. Heerlijk hotel!

kleine kamers, maar alles wat nodig is.

Geen Nederlandse ondertiteling film

kleine kamers, maar alles wat nodig is. Praktisch ontworpen. Goede bedden. Media via ipad/tv. Films inbegrepen (jammer genoeg weinig/geen aanbod Nederlandse ondertiteling). Ontbijt goed en voldoende. Leuk dat je ontbijt kan nuttigen waar er plaats is (voor tv, naast de bar, chill-zone)

heerlijk, gezellig en heel vriendelijk personeel!

je moet elke ochtend om 9u de parkeermeter bijvullen. Misschien kunnen jullie een bordje plaatsen aan het ontbijt ter herinnering...wij waren dit vergeten en hadden direct een boete...

Goede ligging, vriendelijk personeel maar prijs te hoog voor aangeboden comfort kamers

Douche en toilet bevinden zich in de kamer en niet in een afzonderlijke ruimte, wat storend is. Kranen bij het douchen bovendien zeer moeilijk te hanteren. Er diende gebruik te worden gemaakt van een handdoek om de kranen tijdens het douche te kunnen draaien. De kranen zaten redelijk vast. Voor de prijs die betaald werd (300,00 EUR voor 2 nachten), mocht het bed ook wat netter opgemaakt worden. Bed was niet opgemaakt, maar donsdeken werd gewoon aan één kant van het bed gelegd.

Uitgebreid gratis filmaanbod op kamer en ruim bed !

Superkamers, leuk design!

Goede omgeving,niet in het drukke centrum, maar duur parkeren voor de deur.Kamers perfect voor koppels, niet zo zeer om met andere mensen te doen want douche en toilet niet in aparte ruimte.

Supermoderne geluiddichte kamers, zalig groot bed. Goede regendouche in futuristische kabine. Mooi design in heel het hotel. Lekker ontbijt, niet duur voor al het lekkers waaruit je kan kiezen. Supervlotte check-in en check-out. Vriendelijke én losse sfeer, een hotel waar je wil blijven rondhangen!

Geen zuurstof op de kamer, het raam kan niet open en je kan...

Geen zuurstof op de kamer, het raam kan niet open en je kan de verwarming niet afzetten Dus met het douchen blijft het vocht ook hangen , de rest wa super xx

Aanrader

Trendy hotel, informeel ontvangst. Entree met bar wat er aantrekkelijk uit zag. Geluidsdichte en fijne kamer. Niet te groot maar zeer economisch ingericht. Heerlijk ontbijt: niet in een aparte eetzaal maar gewoon in de "lobby" wat ons een prettig gevoel gaf. Kortom: een plek om nog eens te bezoeken!

Fijne sfeer en prima comfort

De toilet in de kamer is wel erg aanwezig, zou fijn zijn als dit meer afgeschermd zou zijn.

Super vriendelijk personeel, fijne sfeer overal hoekjes waar je lekker kunt zitten. Uitstekend ontbijt en fijn bed!

Waar voor je geld

De uitleg van het electronisch in en uitchecken En belangrijk hoe werkt de lift. We hebben 10 minuten in de lift vastgezeten. Op de alarmknop kwam geen reactie. Uiteindelijk kwam hij als een wonder weer in beweging

De verfrissende moderne inrichting en het goede comfort

Heerlijk!!!

Kamers prima, heerlijke bedden en lekkere douche. Kamers goed geïsoleerd, geen herrie. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Locatie is prima, tramhalte vlakbij, met lijn 5 ben je zo in het centrum. Kom zeker nog een keer terug!

De sfeer in het hotel is erg " gezellig " Je bent snel in je comfortzône.

De design kamer is erg mooi, maar niet zo praktisch. Vooral als je vele spullen bij je hebt.

Heerlijk bed en de lobby is heerlijk met zithoekjes of tafels waar je je het je even lekker gemakkelijk kunt maken. Het ontbijt met een echte espresso gemaakt door een barista. Veel hotels schepen je af met een koffieautomaat. Heel goed.

Het xl bed, bediening media en verlichting via ipad,...

Temperatuur in kamer

Het xl bed, bediening media en verlichting via ipad, heerlijke douche. Bar waar je 24 uur per dag eten/drinken kan halen, aardig personeel en een van de weinige hotels met een fatsoenlijke fohn!

Goed hotel om Amsterdam te verkennen.

Voor mij was het wat te warm op de kamer. Temperatuur stond nochtans op de laagste stand (18 graden). Geen mogelijkheid om een venster te openen voor wat afkoeling. Voor mij waren de hoofdkussen ook wat te zacht.

Zeer propere kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Tram, metro en trein om de hoek (kaartjes voor 1 of meerdere dagen worden verkocht aan de bar van het hotel). Zalige matras. Top wifi. Zeer goede tv, zelfs streaming met iOS/Android naar tv mogelijk. Zalige matras. Kluis in de kamer. Zalig supersnel in- en uitchecken (zo zou het overal moeten zijn).

Alles zeer goed.

In drukke perioden, s'avonds, mag er meer personeel achter de bar staan.

Alles zeer goed. Prima ontbijt. Goede kamers, ruim bed. Vlot personeel, heel vriendelijk.

geweldige kamers, zeer comfortabel, goed ontbijt, ideaal...

parking bij het hotel was niet aanwezig, enkel mits betaling

geweldige kamers, zeer comfortabel, goed ontbijt, ideaal voor citytrip en eveneens zakenreizen

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

De kamers zijn zoals altijd perfect bij deze hotelketen.

De trendy lounge muziek mag wel een tandje zachter in het centrale zit gedeelte.

De kamers zijn zoals altijd perfect bij deze hotelketen. Ontbijt etc uitstekend!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Trendy/design-hotel met een goede prijs-/kwaliteitverhouding

Het ontbijt was heerlijk: het was een uitgebreid buffet met verse dingen zoals roerei met spek, blauwe bessen, yoghurt met granola en vers (bananen)brood. Het was geen zeer uitgebreid buffet, maar zeker genoeg keuze. Heerlijke koffie en een vriendelijke bediening. De kamer is erg leuk, je kunt met een tablet alles regelen: temperatuur, lichten, lamellen en gordijnen, tv.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Schitterend, ik kom dra terug !!!

Personeel super vriendelijk, polyvalent en je voelt dat ze werken met plezier, daar hou ik erg van en ben erg gevoelig hiervoor, zelfs een ongedwongen gedwongen sociale talking babbeltje op een ogenblik dat het voor hun paste was niets teveel; heeft mijn trip door Nederland meer dan goed gemaakt !!!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

altijd weer origineel en aangenaam verrassend wat men kan...

ik vind alles (te) stevig aan de prijs!

altijd weer origineel en aangenaam verrassend wat men kan doen op weinig vierkante meters hotelkamer... uiterst vriendelijke mensen

teleurstellend

De televisie werkte niet bij aankomst en het duurde ongeveer 2 uur vooraleer ze die kwamen maken. Om 1 u s nachts kwamen we terug in onze kamer en constateerden we opgedroogde bloedvlekken op onze lakens. Dit resulteerde in een nachtelijke verhuis naar een nieuwe kamer (waar het water trouwens niet wegliep in de gootsteen). Los hiervan werd ons ook meegedeeld via Booking.com dat CitizenM ons had opgegeven als een no-show. Blijkbaar was er een dubbele boeking door Booking.com geregistreerd. Dit, terwijl wij maar één reservatie geconfirmeerd hadden gekregen via mail én deze op voorhand ook reeds hadden betaald via de site van CitizenM zelf. Achteraf wel excuses ontvangen + een korting van 25% voor het ongemak, samen met een kwijtschelding van de zogenaamde "no-show". Sorry, maar 25% korting en kwijtschelding voor een fee/boete waar wij zelf niet eens verantwoordelijk voor waren vind ik een hele povere geste in dit geval.

Goed geslapen in futuristisch hotel

Parkeren in Amsterdam is duur. De goedkoopste oplossing vonden we op de parking van de RAI die op voorhand online kan geboekt worden. In- en uitrijden gaat dan via nummerplaatherkenning.

Modern hotel met kleine maar comfortabele kamers. Douche en toilet in een futuristische glazen cilinder. Vlotte self-checkin en -checkout. Het bed was groot en comfortabel.

Perfect voor koppel!

Jammer dat de parking betalend is op de openbare weg.

Het ontbijt is lekker, goed qua prijs/kwaliteit. Personeel heel vriendelijk. De kamer zijn perfect voor een koppel!

Super verblijf!

De hoeveelheid fietsen was minder want ze waren om 11u op.

De service en de eigenheid van het bedrijf. Mensen waren oprecht en heerlijk zichzelf(met piercings en alles erop en eraan).

city like hotel

iets te harde muziek in de lobby.

Echt goede slim ingerichte kamers. Het ledlicht viel me enorm mee. Het was prachtig te reguleren!! Een goede ruim opgezette lobby met veel werkruimte. Een heel mooi "green" idee om 10e voucher voor in de Canteen te geven, op de dag dat je je kamer niet laat schoonmaken!!

Concept is geweldig, grote bedden voorzien van alle gemakken.

Er zijn mijn credit card kosten in rekening gebracht, terwijl ik niet met een credit card heb betaald. Verder werden de ontbijtkosten, die ik niet genuttigd had, niet terug betaald.

Concept is geweldig, grote bedden voorzien van alle gemakken.

Leuk eco-initiatief: als je kamer niet gepoetst hoeft te...

Leuk eco-initiatief: als je kamer niet gepoetst hoeft te worden krijg je een bon ter waarde van 10€ om in de bar te gebruiken. Gezellige gemeenschappelijke ruimte met tafels, zetels, ...

Temperatuur was in de avond niet meer te regelen.

Temperatuur was in de avond niet meer te regelen. We kregen een nieuwe kamer, maar daar was hetzelfde probleem. Het is prettig om altijd zelf de temperatuur te kunnen regelen.

Alternatief design ten koste van comfort.

Bizarre indeling kamer. Onmogelijke bedden. Dwars geplaatst waardoor de een over de ander moet kruipen om uit bed te komen. Geen privacy. Met name toilet: centraal in de kamer achter een glazen draaideur.

Ligging van het hotel. Vriendelijkheid personeel.

Modern times

De indeling van de kamer met wc en douchecel middenin de kamer, vond ik niet aantrekkelijk. De kamer was ook vrij klein, geen probleem als je alleen bent, maar met twee personen is dit een erg krappe ruimte. Er is geen koelkastje op de kamer. Ik vond het vreemd dat in dit hotel in de hoofdstad van Nederland, het Engels de voertaal is.

Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt was zeer goed. Het is een mooi, modern hotel van inrichting, afgezien van het concept van de kamers.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van citizenM Amsterdam South