Beoordelingen over Apollo Hotel Lelystad City Centre 4-sterren

Agoraweg 11, 8224 BZ Lelystad, Nederland

#10 van de 11 hotels in Lelystad

Aardig hotel ,makkelijk parkeren in bijzijnde garage ,

Best wel aanwezig was de reuk van de restaurants in de omgeving ,je kon geen raam openzetten daardoor .Vrij donkere kamer .Temperatuur douchewater bleef niet constant Leuk Wok restaurant op begane vloer.

Incheken aan balie ,aardige jongeman

Parkeergelegenheid uitsluitend betaald parken waarbij je telkens een parkeerkaart moet halen. Dat mag wel wat klantvriendelijker.

Prima ligging, centraal in Lelystad.

Prima hotel voor doorreis of verkenning van de omgeving.
    • Suite

Bij de receptie en de bar moesten we vrij lang wachten tot er personeel kwam. Personeel was verder vriendelijk. Er was ook geen bel of dergelijke. We kwamen om 22:00 aan. We waren er van vrijdag op zaterdag en toen begonnen ze aan onze zijde om 4:30 luidruchtig met opbouwen van marktkramen. De balustrade bij het balkon was gevaarlijk laag voor mensen van langer dan 1m80.

Ontbijt was goed, ruim assortiment. Kamer was ook prima, iets gedateerd maar in orde. Goede bedden hoewel het derde bed een (goede) slaapbank was. Prima hotel voor een overnachting op doorreis of zakenreis.

Prima locatie in Lelystad

Ontbijt vond ik niet geweldig; weinig keuze in ontbijtgranen, er was alleen van die kant-en-klare muësli en cruësli; zelf hou ik meer van een zelf samen te stellen muësli met keuze uit granen, pitten en zaden, gedroogde vruchten, dat is ook meer van deze tijd vind ik; verder erg warme kamer, geen airco; wel zo’n tafelventilator, maar ja ... deur naar buiten kon wel open overigens, maar dan weer veel straatgeluiden van uitgaanspubliek (nu was het ook de warmste nacht van het jaar, maar vermoedelijk is de kamer vaker erg warm vanwege de ligging op het zuiden/westen; zeep in zo’n knijpfles in de badkamer was op

Prima locatie, erg vriendelijk personeel, voelde me zeker welkom

Het binnen komen was al een feestje.

De locatie is minder.

Het binnen komen was al een feestje. Moderne entree met lekker muziekje en leuke dames aan de balie. Voelde al meteen goed. Goed beveiligd. Niet iedereen kan zomaar met de lift omhoog. Kamers boven mijn verwachting. Dus prijs kwaliteit is echt een pluspunt. Zeker ernaar rader. Locatie is wat minder maar dat ligt niet aan het hotel. Topper dikke 9 waard.

Jammer niet voor je rust.

Kookluicht in de kamer,veel geluisoverlast v deuren, mensen die rond 7 uur smorgens al in de weer waren, alarm, wc doorspoelen wat een fluitend geluid gaf.

Goed en snel gevonden en fijn dat er werdt verteld het hoe en wat met parkeren. Alles door middel v een kaartje kamer en lift.

Prima voor ons.
    • Suite

Altijd wel jammer dat je in bad moet douche en dan zit het putje vh bad ook nog eens onder de douch, dat vind ik niet zo handig.

Dat onze bedden heerlijk lagen. En het personeel achter de balie vriendelijk waren.

Genoten!
    • Suite

De deur naar het balkon had een verouderde hendel en sloot naar mijn mening niet optimaal af.

De kamer was schitterend en schoon. Ruimer dan ik had verwacht. De meneer bij de receptie was uiterst behulpzaam.

het was behelpen
    • Suite

Op de kamer was het licht van de plafonnière kapot en het licht dat op het bureau stond was zo fel dat het pijn aan de ogen deed dus hebben wij er een tijdschrift voor gezet om het licht te dempen, het aanenuitknopje van betreffende lamp hing zo laag dat wij heel diep moesten bukken om dit licht aan te doen (84 en 80 jaar oud!!!) en in de badkamer was geen duidelijk onderscheid bij het opstaande randje waardoor diverse keren de tenen werden gestoten. Het ontbijt was PRUT!!! geen normaal brood, geen gekookte eieren, alleen een soort gebakken spul (Engels ontbijt rommel) hetgeen onze magen niet kunnen verdragen, geen kaas ..... en dat voor 17,50 pp!!! schandalig gewoon

de douche was goed, stevige straal en warm water

Vriendelijk personeel, zeer grote kamer met troosteloos...

De entree van het hotel is miserabel. Allerlei rokend volk voor de deur (onder overkapping). De hal, een soort doorgang naar een Wok-restaurant, stikt van het hongerig volk met kinderen en de lucht doet je niet verlangen naar binnen te gaan. Ook de toiletgoep van het restaurant bevindt zich in de lobby. Alles bij elkaar is de entree rampzalig, maar daar kan het personeel niets aan doen.

Vriendelijk personeel, zeer grote kamer met troosteloos (Lelystad) uitzicht. Sanitair goed en schoon. De snelste, stilste en comfortabelste 5-sterrenlift .....en keurig schoon. De verlichting in de kamer is jammer genoeg erg karig en niet in overeenstemming met de grootte.

Het was SUPER

Het was SUPER Leuke inrichting en fijne gevarieerde verlichting ! Comfortabel bed, mooie badkamer en ... heerlijk ontbijt Trouwens hebben we ook s 'avonds lekker gegeten in het restaurant van het hotel (niet bij de Wok) Heel vriendelijk staff :-) We komen zeker terug !!

Prettig zakelijk verblijf

Het ontbijt was goed, maar het was een smeerboel op de vloer omdat er iets zoets op de grond gevallen was. Werd niet opgeruimd. Mijn schoenen plakken er na een dag nog van. mvg Rob Slappendel

Vlotte entree, eenvoudige maar schone nette kamer.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Verblijf in suite wat geen suite was met weinig flexibiliteit.
    • Suite

Ondanks vraag voor 1 tweepersoonsbed bij boeking was zo'n kamer niet beschikbaar. De meerprijs voor wat dan een suite wordt genoemd was het niet waard. De bank was omgebouwd tot bed terwijl we maar voor 2 personen hadden geboekt. De interne telefoon werkte niet. Het flexibele uitchecken, waar we ook om gevraagd hadden bij de boeking, kon ook niet want precies onze kamer was van zondag op maandag geboekt. Kortom, geen flexibiliteit, niet lezen van wensen bij boeking en voor een suite was het een rare kamer.

Goede ligging.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Kort. het was maar een overnachting.

Jammer dat het ontbijt niet bij de kamerprijs inbegrepen is. En ook jammer dat de parkeergelegenheid niet is afgesloten.

De ontbijtzaal vonden wij gezellig

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heel goed, aan te raden! Vooral als je in Lelystad moet zijn. De Rechtbank is bijvoorbeeld op loopaf
    • Suite

De kamer was een beetje warm met een stevig dekbed op het bed. Er is wel airco, maar je verwacht niet dat je die in de winter al aan moet zetten.

Het hotel is prettig gelegen. In parkeergarage aan de overkant kun je voor nog geen 5 euro 24 uur parkeren. Restaurant Tasty Wok is naast het hotel en kun je zelfs vanuit de lobby naar toe lopen.

Doeltreffend, maar niet heel comfortabel...
    • Suite

De badkamer is echt een tegenvaller, douchen in bad, zachte straal die geen constante temperatuur houdt, onhandige kraan bij de wastafel, geen stopcontact in de badkamer (allleen eentje in de hele ouderwetse föhn, maar die deed het niet). Een koelkastje ontbrak en je kon goed ruiken dat het ooit een rokerskamer is geweest.

Het personeel (alleen gezien bij in- en uitchecken) was heel vriendelijk. We hadden een suite omdat we met zn drieen waren, de kamer was heel ruim, met een balkonnetje.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ontbijt aan de dure kant voor wat je krijgt. Lelystad als stad zelf is niets bijzonders.

Nette kamer, vriendelijk personeel. Fijn dat er een goed restaurant in het hotel ligt.

Prima, prettig hotel

Het ontbijt was niet geweldig, ei etc was niet heel warm en het fruit was vrij hard. Ondanks dat prima ontbeten. Prijs/kwaliteit was uit verhouding, prijzig ontbijt voor wat je krijgt

De vriendelijkheid van het personeel, netjes geregeld allemaal! Behulpzaam.

Heerlijk, enorm genoten van m’n verblijf.

Ik miste een koelkast in de kamer.

Ik sliep op de 5e etage waar ik een prachtig zicht had op de zonsopgang. Ik heb heerlijk geslapen. De ruimte in de kamer was perfect en heb genoten van het ontbijt.

Goed.

Bij het uitchecken kon een medewerkster helaas niet aan mijn verzoek voldoen om mij zo snel mogelijk te helpen, alhoewel ik de enige bij de balie was. Ik had de avond van tevoren mijn verblijf al afgerekend bij de balie en alles, wat ik die avond daarna nog had gegeten en gedronken ook al meteen afgerekend bij de bar. Ook had ik 's ochtends geen ontbijt genomen. Ik verwachtte dus, dat ik alleen de pas van de kamer hoefde af te geven bij het uitchecken. Bij de balie werden snacks verkocht en ik vroeg bij het uitchecken, of ik 3 zakjes pinda's en een mars kon kopen, omdat ik naar een vergadering toe moest, waar je geen eten en drinken kon krijgen en ik niet meer in de gelegenheid was geweest om van tevoren nog iets te kopen. Ik vroeg bij het uitchecken, of ik meteen kon pinnen om die snacks af te rekenen en legde uit, dat ik niet veel tijd meer had, omdat ik de bus moest halen. Helaas kon de dame die me hielp niet meteen de snacks met me afrekenen, omdat ze deze volgens haar per se in de computer moest invoeren op mijn rekening. Daar was ze best wel lang mee bezig. Een tweede baliemedewerkster stond toe te kijken en wilde mij al te hulp schieten door mij alvast te laten pinnen voor de snacks, maar moest helaas wachten op het invoeren van de snacks in de pc door de eerste baliemedewerkster, waardoor ik tóch niet gelijk kon afrekenen. Tevens kreeg ik van de medewerkster die de snacks alsnog op de rekening in de pc aan het invoeren was, te horen, dat ik 'dan eerder naar de balie had moeten komen.' Hoewel ik dit onvriendelijk vond, zei ik kalm tegen haar, dat ik niet verwacht had, dat het uitchecken zo lang zou duren, nu ik de avond van tevoren al alles had afgerekend. Toen zei ze, dat dit kwam, omdat ik bij het uitchecken nog snacks wilde hebben en af moest rekenen.

De kamer en de badkamer zijn smaakvol en modern. Koffie en thee op de kamer. Badmutsen in de douche. Inchecken tot 23.00 en de mogelijkheid om op de eerste etage nog tot 24.00 uur een klein hapje te eten en iets te drinken, vooral na een lange reis (ik had breekbrood met kruidenboter, tomatentapenade en knoflooksaus, en thee).

• Suite

Achteraf werd ik geconfronteerd met een rekening die voor mij uit het niets kwam, heb deze niet betaald omdat ik alles al via booking.com betaald had maar ik had dit volgens hun wel moeten doen.

Prima hotel voor zakenverblijf

- Gehorig - Voor de rest niks op aan te merken

- Prima hotel in het centrum van Lelystad. - Met een beetje renovatie kan dit hotel echt een tophotel worden. - Tasty Wok op de begane grond van het hotel, een aanrader! - Het eigen restaurant op de 1e verdieping, ook een aanrader! - Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Super hotel, hele vriendelijke mensen wij hadden de suite...
    • Suite

1 min puntje nachts lawaai maar daar kon het hotel niet aan doen, kwam van mensen op straat :-(

Super hotel, hele vriendelijke mensen wij hadden de suite kamer met een groot bed en was echt dik inorde.

Lekker ontspannen
    • Suite

Het restourant en bar dicht waren en was nergens aangegeven

Jammer dat we niet in het restourant terecht konden en we nu buiten de deur moesten eten maar mooie kamers

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heerlijke kamer.

Het ontbijt. 17 euro was veel te veel geld voor zo'n ontbijt. Te weinig hartig beleg. Roerei en spek waren koud de 1e ochtend. Melk was lauw, jus de range was op (Werd later wel weer bijgevuld).

Mooie kamer, ik had voor 1 persoon gereserveerd maar kreeg een leuke, ruime kamer met 2 persoonsbed.ik was wat te vroeg voor inchecken maar mocht al de kamer in omdat deze toch al schoon was.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Ons verblijf was uitstekend, hotel dient als slaapplaats na de gemaakte uitstappen.

Ontbijt was niet wat we er van verwacht hadden, bar was niet open.

2de x dat we naar dit hotel komen, bed was ok, iets aan de harde kant, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het was voor herhaling vatbaar

Verlichting in de hal mocht wel wat gedimpt zijn. Het licht kwam onder de deur vandaan, waardoor ik moeilijk in slaap kon vallen. En de koffiebar zou wel ietjes meer mogen .Het was zo gepast.

Het ontbijt was goed, ruim voldoende.

Goed geslapen, fijn kunnen douchen

Parkeren blijft een ramp (parkeer automaat was weer kapot) en de prijs van het ontbijt is veel te gek!

Ontbijt was goed maar veel te duur! Oude mensen eten 1 beschuitje en 1 broodje kaas.... Fijn was het feit, dat er een douche was waar makkelijk in te stappen was (geen bad gelukkig)

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Omdat er niks anders was in de omgeving...

De badkamer was verouderd, roest en kalkaanslag waren aanwezig. Het wasmeubel was verkleurd en dit gaf een vieze uitstraling. De witte muur in de kamer was aan de bovenkant helemaal zwart van de viezigheid.

Het bed in de kamer was lekker groot en niet te hard/zacht.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Ontbijt niet slecht maar met 17,50 te duur, en dan geen...

Gezeur aan de receptie over een gereserveerd ontbijt, dat zou €15 zijn volgens het ene personeelslid, terwijl de ander daar niets van wist.

Ontbijt niet slecht maar met 17,50 te duur, en dan geen bestelling kunnen plaatsen. Roerei van eiermeel kan echt niet meer!

Prima hotel in een betonnen stad

Entree moest gedeeld worden met wok restaurant. Hierdoor was het rommelig bij de receptie

Kamer was uitstekend. Kamer ernaast was ontzettend gehorig door een deur zonder isolatie. Gevraagd om een andere kamer. Daarna was het ok.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Beste keus in Lelystad als je er moet zijn.

Eerste toegewezen kamer erg gehorig door deur tussen twee kamers. Goede medewerking om een andere kamer te vinden. Deze kamer was gemoderniseerd met alleen een inloopdouche, en beter qua gehorigheid een stuk beter.

Ontbijt aan de dure kant maar iets korting daarop als je van te voren bijboekt.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima.

Ontbijt voor €17,50 per persoon is veel te duur. Daarom ook geen gebruik van gemaakt!

Service verder prima. Aardig personeel. Kamers en douche ook mooi.

ruime kamer met mooi uitzicht, bed was goed

parkeren was weer een drama .. parkeerautomaat deed het niet goed en daardoor moest er een dagkaart a 4,50 worden gekocht ipv de benodigde 0,61 die was vereist voor de gevraagde parkeertijd, de prijs van het ontbijt was zo hoog dat ik bij mijn jongste dochter ben gaan ontbijten! en de douche is voor oude mensen die wat stijf zijn/slechte knieën hebben, errug slecht bereikbaar

ruime kamer met mooi uitzicht, bed was goed

Slapen en weg wezen.

Schilderwerk: tijdes het schilderen van de kozijnen zijn de tegels half mee genoen en nadien is de verf niet meer verwijderd. Stank van wok-restaurant. Lawaai van tegenover gelegen parkeergarage, ook snacht’s. Ontbijt is duur voor wat je krijgt!

Gauw gaan slapen, dan stoor je je nergens aan.

Toiletbril zit scheef gemonteerd zodat aanblik van de toch al gedateerde badkamer gammel en krakkemikkig over komt. Na doortrekken maakt het vullen van de stortbak zo veel lawaai dat de halve gang wakker zal zijn geworden. Uit de roosters van de afzuiginstallatie hangen plukken stof wat twijfels geeft over de hygiene. Het ontbijt is duur voor wat je krijgt. Zodra je even frisse lucht naar binnen wil laten en het raam open zet wordt je getrakteerd op een vette walm van het wok- restaurant en heb je de rest van je verblijf stank.

Gewoon relax met z'n tweetjes. Zalig!

Wanneer andere hotelgasten douchen, heb je heel afwisselend kouder en warmer water... Hebben we nog gehad in andere hotels.

Dit hotel heeft een uitstekende ligging om te combineren met een shopping in Batavia Stad. Ook het station is heel dichtbij vb. uitje naar Amsterdam. De parking tegenover het hotel was heel handig. Het steakrestaurant naast het hotel uitmuntend. Het ontbijt was verzorgd, meer hebben wij niet nodig.

Ons verblijf beviel prima voor een nacht!!!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt,want dat had wel wat goedkoper gekund,maar aan de andere kant was de vrije keus voor het ontbijt,wel of niet ook prima!!!

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt,omdat het veel te duur is en wij geen 35 euro voor ontbijt weg eten.In de hal van het Hotel bevind zich de ingang van een wokrestaurant genaamd tasty Wok en als je daar gegeten heb hoef je geen ontbijt de volgende ochtend.

Matig hotel, niet voor herhaling vatbaar.
    • Suite

Matig ontbijt met slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Veel overlast van dronken en asociale nachtelijke herriemakers buiten op het aanliggende plein. Gehorige kamers

Fijn bed en centrale ligging

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Het was goed.

Tegen de avond kunnen de ramen niet open. Etensgeuren van ondergelegen Wok restaurant té overweldigend!!

Locatie. Centraal gelegen. Uitzicht niet fraai, maar voldoet als uitvalsbasis.

Na inchecken bleek het bed niet verschoond en de kamer en...

Na inchecken bleek het bed niet verschoond en de kamer en badkamer niet schoongemaakt, alsof de vorige gast zojuist vertrokken was. Gemeld bij de receptie en enkele uren later was wel het bed verschoond, maar de badkamer bleek vrijwel onaangeroerd, evenals de handdoeken. Bij het uitchecken moest natuurlijk wel het volledige bedrag betaald worden. Er zou de volgende dag contact opgenomen worden om een en ander recht te zetten, dat is uiteraard niet gebeurd. Zeer slechte service.

slechte locatie voor zakenverblijf

- enorme geluidsoverlast - geen terugkoppeling op klacht In mijn reservering heb ik expliciet om een rustige kamer gevraagd ivm het vroeg opstaan voor werk. Ik heb twee nachten last gehad van de bizar harde muziek van de kroeg op het plein erachter. De receptie kon niet veel doen en ik moest zelf de politie bellen. Dit ook gedaan, maar geen enkele respons meer gehad van het hotel. I.v.m. lange werkdagen heb ik ook niemand kunnen spreken over het verplaatsen naar een andere kamer. De kamer was (zoals vaak in een hotel) bloedheet, dus het raam moest wel open. Al met al heb ik denk ik 3 uur slaap gehad per nacht...

- kamer was ruim en netjes - voldoende handdoeken etc

Slecht

Het avond eten was veel veelllllllllllllll te duur volgens de kwaliteit van het eten ! de steak was lauw , de gegrilde groenten koud ! enkel de frieten waren lekker , wat nog erger was ,was dat de ober me in het duits aansprak , terwijl ik reeds 3 maal gezegd had dat ik een Nederlandstalige belg was !!! blijkbaar had hij daar geen oren naar ! ook het lawaai s'nachts van op straat was erg !! ik kom daar nooit meer terug !

Eigenlijk niets, het was 1 grote teleurstelling.
    • Suite

Het ontbijt was karig en eenvoudig. Voor euro 17,50 zou je toch meer verwachten. Verschillende dingen werden niet op tijd aangevuld en je moest erom vragen. Verder werd er tijdens het ontbijt al volop gepoetst en afgeruimd dus rustig ontbijten was er niet bij. Ik zou dit hotel een 2/3 sterren hotel willen noemen, 4 sterren is echt teveel van het goede. We hadden een suite kamer maar de airco was niet te bedienen daar de afstandsbediening niet aanwezig was. (kwijt?). Op verzoek werd de airco na pas een uur (nadat we vanaf aankomst in tropische temperaturen zaten) handmatig gestart. We hebben s'nachts geslapen met de airco aan omdat het anders niet te harden was op de kamer. De kussens van het bed waren heel slecht, je hoofd zakte er helemaal in weg.

Eigenlijk niets, het was 1 grote teleurstelling.

Ventilatie douche/kamer. Was warm en benauwd. Vanwege ligging in het centrum ( veel horeca) heel rumoerig op straat snachts. Doordat het warm was in de kamers het raam open gezet maar dan teveel lawaai op de kamer

Ligging Hotel in het Centrum

Hotel was in orde maar voor een vier sterren hotel kwam het veel te kort.

Het ontbijt was goed maar zeer duur voor het beperkte aanbod ,17,50€ per persoon daar verwacht ik wel iets anders voor te krijgen . Lelystad zelf is een ware afknapper zeker niet aan te raden ,niets te zien of te beleven....

niet aan te raden en zeker niet voor herhaling vatbaar
    • Suite

hygiëne en vooral ontbijt waren ondermaats, het duurde nog eens een half uur om een omelet voor onze kleinkinderen te maken, alles was om 8u30 al leeg bij het uitchecken werkten de computers niet en hebben we lang moeten wachten wij hadden een rekening van €344 en wilden betalen met een biljet van €500 en dat was eerst geen probleem en daarna werd het botweg geweigerd omdat het administratief niet zou kunnen, wij hebben er denken de politie bij te halen, maar waren hun gedrag volledig beu door al dat onprofessioneel getalm en gedrag hebben we een bekeuring gekregen op de parking recht tegenover het hotel, wij hebben nog met de politie gesproken maar deze hadden geen belangstelling in ons verhaal

kamers ok

Prima, aangenaam en gezellig!

Verbleven hier 1 nacht met 6 volwassenen. Gemakkelijk bereikbaar met zowel auto als openbaar vervoer. Vriendelijk en gastvrij personeel. Ontbijt is goed, voor elk wat wils. 's Avonds buiten het hotel gegeten maar in het restaurant wel gezellig een drankje gedronken. Hartelijke en gezellige sfeer. Mochten we ooit weer in Lelystad zijn dan komen we beslist terug.

De vriendelijke baliemedewerksters

Vieze kussentjes op bed. Badkamer wel schoon maar je ziet dat het gelig is hier en daar. Was ook een beetje stoffig. Rook niet heel frism

De vriendelijke baliemedewerksters

Het personeel is zeer vriendelijk.

Er is veel straatlawaai van jongeren in de avond en in de nacht. Dit verstoort de nachtrust behoorlijk. De parkeergarage is aan de overkant van het hotel en ook daar zorgen jongeren voor geluidsoverlast. Door het ontbreken van een airco systeem is op warme dagen het raam dicht houden geen optie.

Het personeel is zeer vriendelijk.

Prima verblijf in Lelystad

Je werd prima ontvangen, personeel heel vriendelijk en de kamers waren gewoon goed. Niet de luxe die je zou verwachten in een ander hotel, maar gewoon goed.

Tegengevallen
    • Suite

Wij hadden specifiek een suite voor 3 volwassen personen geboekt, maar kregen een standaard kamer met een klapbed los die te klein was en wankel. Er bleek een fout tussen booming.com en hotel en Er was geen ander mogelijkheid/ alternatief. Uiteindelijk verschil van €75 terug gekregen maar het weekend niet comfortabel geslapen.

Korte afstand naar mijn bestemming

Verblijf met hele familie

Standaard 2 persoons kamers van de dezelfde prijs verschillend van kwaliteit. De een wel koelkast, ruim kingsize bed, ruime kamer. De ander bekrompen kamer, twee eenpersoons bedden een koelkast. Enige wat open kan voor frisse lucht is balkondeur van "Frans" balkon, kan niet in kiepstand, dus er moet steeds iets tussen worden gezet. Anders hele warme benauwde kamer, termijn het nog maar 20 graden was. Geen airco, wel losse ventilator op twee persoonskamer. Suite wel airco, maar kon niet aan, want blies precies op hoofdeinde van de bedden. Niet anders te richten. Beddengoed lijkt deels synthetisch, want een zweterige nacht opleverde. Kussens van slechte kwaliteit. Suite valt erg tegen: grote zolderkamer die grotendeels word ingenomen door de bedden en een nogal lomp bankstel. Balkon niet balkon te noemen: soort dakkapel waar amper stoel op kan. Ligging midden in winkelcentrum. Door druk verkeeer daardoor en hele smalle wegen rondom hotel onhandig en manoeuvreren vooral met twee kleine kinderen. Parkeren: wel ruim plek in -betaalde- parkeergarage en op parkeerplaats. Veel geluidsoverlast door verkeer rond hotel. Niet echt een plaats om te relaxen. Buiten zitten is bijna niet mogelijk en ook zeer onaantrekkelijk: ongezellig dakterras met uitzicht op parkeergarage en wokrestaurant Prima stadshotel voor een nachtje. Zeker niet langer.

Ontbijt was super. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Schone kamer en badkamer.

Personeel was vriendelijk, kamer was prima (helaas moest...
    • Suite

de kamer moest nog verbouwd worden. Dit klopte dus in het geheel niet met de foto's die op de site stonden.

Personeel was vriendelijk, kamer was prima (helaas moest deze verdieping de verbouwing nog ondergaan). Maar de kamer heeft zijn doel gediend en dus prima!

De locatie is fantastisch
    • Suite

Het zijn de kleine dingen die het verschil maken. De attentie bijv voor de kinderen. Elk een voetbal en welkomstwoord. Zeker tot volgende keer. Top ligging, winkels, markt op zaterdag.restaurants .

Prima kamers

Jammer/ erg slecht!!! dat we al om 10.10 wakker werden gemaakt door geklop de deur met de mededeling 'housekeeping!!!!!!' terwijl we tot 11.00 de kamer hadden.

Heerlijke brede bedden.

Goede locatie maar ontbijt kan stukken beter.
    • Suite

Voor het ontbijt moet je €17,50 betalen en dat is het niet waard. Hooguit €10. Voor mensen die geen varkensvlees eten heb je alleen keuze tot kaas als beleg. Als je om 9:30 uur komt ontbijtenzijn alle broodjes op en moet je vragen om nieuwe broodjes te maken. Personeel bij het ontbijt zijn niet alert. Ik moet zelf bestek pakken omdat ze andere tafels gingen dekken en het ontbijtbuffet bijvullen daar waar het nodig is. Ik ben 2 jaar gelden hier ook geweest en het is niet verbeterd.

De locatie is goed voor mensen die met de trein aankomen.

prima hotel voor uitstapjes in omgeving - bv Oostvaardersplassen

geen echte aanbevelingen

hotel midden in het centrum - parkeergarage aan de overkant van hotel (€4,50 dagkaart) - zou, bij een verblijf in hotel, vrij parkeren moeten zijn.

Lekker goed hotel. Bar personeelsdame is ongeschikt. Rest van personeel super !
    • Suite

15 euro ontbijt is best prijzig. Wel een grote domper was toen wij terugkeerden na een 80 km lange fietsrit een schijnbare gesloten bar vonden. De bar was onbemand, de toegang open en ok open op de buitenterras waar wij desalniettemin plaats namen in de hoop een personeelslid aan te treffen. Uiteindelijk liep de vrouw op de kamer om een drankje, maar toen daagde plots een heel arrogante en onvriendelijk dame van de bar op. Zij had geen oor voor ons verhaal waarop wij dan maar ons drankje verder op de kamer namen. Beter was een excuus van deze dame omdat zij niet op haar werkplaats was. Dan hadden wij met alle plezier zeker nog een drankje gekocht.

personeel aan de receptie zorgt voor super ontvangst. elektrische huurfietsen aanwezig. ruime suite, goed ontbijt. openbare parking aan overkant smalle straat voldoet en is absoluut niet duur. dagticket 4,5 EURO.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Prima en eenvoudig, wel aan de dure kant

Prijs-kwaliteitsverhouding vrij duur. Redelijk wat geluidsoverlast gehad door piepende deuren als ze niet goed dichtgaan.

Prima en eenvoudig hotel. Goed geslapen en lag centraal in Lelystad

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Kort, maar uitstekend verblijf met uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding.

Het parkeren van de auto kan niet op het eigen terrein. De parkeergarage is er tegenover en je moet er een klein bedrag voor betalen. Maar de positieve punten wegen ruimschoots op tegen dit heel kleine minpuntje.

Een uitstekend hotel voor een gunstige prijs. Prima ontbijt en heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Alleen voor de locatie een aanrader.

Hard bed, veel te warme kamer, veel te warm dekbed, geen mogelijkheid om oplader voor mobiele telefoon te huren, geluid van mechanische ventilatie is overheersend, prijzig.

De locatie t.o.v. het station en het is een rustige omgeving (geen verkeerslawaai).

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

net hotel, lekker in het centrum

Om 11 uur gaat de receptie dicht, ik liep tegen een grommende bewaker aan bij binnenkomst.

Zeer nette kamer, badkamer is wat verouderd maar schoon. Personeel was ook netjes.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima hotel op een prima locatie.

Tegenvallen is niet het juiste woord maar voor het feit dat je voor het ontbijt 17,50 moet betalen was de reden dat we dit niet hebben gedaan. En aangezien wij geen grote ontbijters zijn vonden we dit iets te veel.

Het ontvangst was heel vriendelijk. Ook het feit dat er van te voren naar ons gebeld was om aan te geven dat er een parkeergarage voor het hotel was waar je voor een dagkaart 4,50 moest betalen vonden we heel attent. De kamer was ruim en netjes. Het hotel zit midden in de stad en vlakbij het muziek theater waar wij voor in de stad waren. Wij hebben er geen gebruik van gemaakt maar er zit ook een restaurant in het hotel waar je 's avonds kan eten.

perfecte service!!!

er mag aan het ontbijt meer aandacht besteed worden. hierdoor is het bedrag die er voor ontbijt betaald wordt in evenwicht met wat je krijgt. TIP!!!!!

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Goed verblijf.

Werking van de douche was niet zo snel uit te vinden. Overschakelen van de straal uit de kraan naar de douchekop was een puzzel.

Ontbijt was heel goed. Lekker vers bruin brood en kleine broodjes.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

geen tweede kussen aanwezig in de kamer, 1 kussen was te klein en kon moeilijk in slaap komen. Achteraf hoorde ik dat daarvoor de balie kon bellen. Ik kon niet een nummer van de balie vinden op de telefoon.

comfortabele bedden en de rust

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Matig verblijf in een kamer (suite) die jammer genoeg geen vier sterren waard is.
    • Suite

Suite was niet goed schoongemaakt. Veel stof onder het bed alsmede hoeken van de kamer. Grootste ergernis was de badkamer waarbij de douchescherm van het bad aan de onderkant niet voorzien was van een strip. Hierdoor liep de badkamer telkens blank. Toen maar met wc papier de onderkant afgedicht van de douchescherm wat enigszins hielp. Bij navraag bleken de eerste vier etages onlangs gerenoveerd te zijn. De vijfde etage echter (waar wij verbleven) zou pas aankomend jaar plaatsvinden.

De grote verstelbare LCD TV scherm was een zeer mooie bijkomstigheid.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

lokatie was perfect voor ons gezelschap.

bij het ontbijt moesten we vragen of er nog bolletjes waren, later of er nog kaas was, vonden het geen 4 sterren waard.

lokatie was perfect voor ons gezelschap.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

niet weer boeken, zeker voor een 4* hotel

de kamer :bedompt ,te donker ingericht, stoffig, e.e.a. niet ok.(toilet/badkmr.(vochtschimmel wasbak), radio?, afwerking convector , stankoverlast van etenslucht vermoedelijk rest. beneden (geen deur kunnen openen voor frisse lucht 's avonds), geluidsoverlast van te hard dichtslaande deuren van andere kamers, ook de onze en dat de bar pas om 17.00 u. open is( koffie thee of iets anders?) als je al v.a. 14.00 u. kan inchecken.

de receptie

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Matig hotel.

Kamer was maar matig. Vorige keer een veel betere kamer gehad in dit hotel. Ontbijt is ook niet overmatig, misschien wel minimaal... WiFi snelheid is sterk wisselend, van goed tot geen enkele snelheid meer. Gelukkig is eigen 4G voorhanden en kan je toch je werk doen.

Ontvangst was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

goeie ligging met de parking over de duur

ik had een kamer die gebruikt was, wel erbij vermelden dat ik dan wel bij het melden een nieuwe kamer kreeg de bar is wel vroeg dicht en heel wat bieren die op de kaart stond hadden ze al een week niet meer, in België ondenkbaar

goeie ligging met de parking over de duur vriendelijk onthaal, ruime kamers

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

een aanrader, een nieuw favoriet!
    • Suite

Niets alles was goed geregeld.

We hadden geen ontbijt gedaan. Maar de kamer was ideaal met een mooi uitzicht. Personeel zeer vriendelijk. Wij gaan hier zeker terug komen!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Ik was 2 dagen van te voren gebeld ivm omleiding in de stad.
    • Suite

Ontbijt was erg duur vandaar dat we niet ontbeten hebben. Het was erg onrustig buiten in de ochtend ivm een markt. En we werden vroeg gewekt omdat er een alarm zou afgaan op onze kamer. Het klapbed was erg hard; lag alleen topper op, geen matrasje

Ik was 2 dagen van te voren gebeld ivm omleiding in de stad. Kamer was ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prima hotel met prima faciliteiten

Het is een vreemd gebouw in een vreemde stad maar daar kunnen zij ook niets aan doen. Lelystad is, naar mijn mening, een 'raar dorp'.

Prima verzorgd hotel, schoon en netjes en modern ingericht.