Beoordelingen over City Hotel Tilburg 3-sterren

Heuvelring 128, 5038 CC Tilburg, Nederland

#5 van de 9 hotels in Tilburg

Goedgelegen locatie, netjes verzorgd

Ik was bijna in slaap, toen de kerkklok12 uur begon te slaan, toen was ik weer klaarwakker.

De kamer was goed, schoon en praktisch, het ontbijt was eenvoudig maar lekker.

Goed!

Lawaai van de straat ernaast waar de kroegen zitten

Goed ontbijten, veel keuze, snel bijgevuld indien op. Vriendelijk personeel, 24 uur iemand aanwezig bij receptie. Prima kamer, nette badkamer

Alles was prima verder

Helaas was er niet vermeld bij aankomst dat er een hardloopwedstrijd was de vullende dag. We hadden erg veel moeite de parkeergarage uit te rijden door deze run. Als we dat hadden geweten, hadden we ergens anders geparkeerd...

Alles was prima verder

Goed hotel. Perfect om te gaan stappen en de stad te bekijken.

Het hotel ligt naast de de cafés om te gaan stappen. Dit was voor ons wat minder. In de avond hoorde je de muziek nog in bed. In de avond was de ingang gesloten. Wij wisten niet hoe we binnen moesten komen. Gelukkig stond er een man buiten die ons hielp.

Er waren hele fijne bedden in het hotel. Het was schoon. Het bad was heel lang daar kon je lekker languit in liggen. Ook had onze kamer een zitplaats aan het raam waar je zo de stad mee kon in kijken.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Het was goed

Wij kregen eerst een kamer die nog niet gepoetst was , maar we hebben wel dadelijk een nieuwe kamer gehad

Het ontbijt was goed en het personeel aan de receptie heel vriendelijk

De locatie en het personeel.

Kleine kamer voor 3 personen. Kamer maakt een beetje een sleetse indruk,, Kon wel wat vervanging/onderhoud gebruiken. Derde bed was bijgezet en het matras matig van kwaliteit. Ontbijt was ok, maar basic, en zou er niet de prijs voor betalen die er voor wordt gevraagd.

De locatie en het personeel. Goeie badkamer. Leek veel nieuwer dan de rest van de kamer.

Lokatie midden in centrum, dichtbij 013, vriendelijk...

Geluidsoverlast van discotheek (tot na 04:00 uur) Erg warm op de kamer; ‘s nachts de mobile airco uitgezet zodat het raam dicht kon (ivm geluidsoverlast) maar daardoor werd het wel erg benauwd op de kamer Kamer rook wat muf

Lokatie midden in centrum, dichtbij 013, vriendelijk personeel

Boeken als je midden in het centrum wilt zitten.

Kamer is klein, maar wel genoeg ruimte voor een babybed. 3 treden bij de ingang, wat lastig is voor een kinderwagen of rolstoel. Daar moet dus getild worden.

De locatie is perfect. Met 2 stappen zit je letterlijk in het centrum van Tilburg. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Babybed is van goede kwaliteit.

De locatie was perfect.

De locatie was perfect. Kamer was netjes en schoon, maar niet bijzonder. De kamer is goed geïsoleerd, we verbleven tijdens de kermis maar hebben daar in de kamer niets van gehoord. Ook het ontbijt was prima verzorgd.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

Vreselijke herrie vanwege uitgaansgebied en naburige dance cafe tot vier uur s morgens lawaai met een klein kind en baby niet bevorderlijk. Hebben nauwelijks geslapen daardoor en het was enorm heet maar een raampje open was ook geen goed idee met dit geluid. De een was tot één uur wakker en de ander van half 2 tot half 5 wakker. Doel van de booking was bijkomen van een vermoeide dag om vervolgens verder te reizen, maar dat doel is mislukt.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Koffie en thee was gehele dag inbegrepen en heerlijk. Vriendelijk personeel!

Een echte aanrader. En komen zeker weer een keer terug.

Een parkeerplaats om tassen in te laden of uit te laden. Hoeft niet lang te zijn al is het maar voor 10 minuten.

Een goede keus uit allerlei soorten brood, beleg en drinken. Zelfs drinken zoals koffie en thee mogen gratis mee naar de kamer.

Slecht geslapen, ok ontbijt.

Onze kamer zat recht boven een kroeg/discotheek die tot 02.00 uur enorm veel lawaai produceerde. Ik vind dat je deze kamer op zulke moment niet kunt verhuren met fatsoen of hier tenminste een melding van maken voor het boeken. We hebben amper een oog dicht gedaan hierdoor. Deze feedback hebben we bij het uitchecken ook netjes kenbaar gemaakt, hier werd niet professioneel op gereageerd vond ik. Al met al een ok hotel als je graag tot diep in de nacht op pad bent, voor een normale nachtrust niet aan te raden.

Het ontbijt was prima verzorgd.

Basic hotel in hartje Tilburg.

Hoge parkeerkosten centrum (ook met uitrijdkaart v/h hotel). Kleine kamer, geen centrale airco (in onze kamer stonden een mobiele airco en een ventilator, wat wel iets verkoeling bracht). Vertrekken in het hotel zijn verouderd, smoezelig.

Prima ontbijt, ligging midden in het centrum. Vriendelijk personeel.

Geweldige locatie echt midden in het centrum.

Geen airco in de kamer.

Geweldige locatie echt midden in het centrum. Personeel was heel vriendelijk en de service was goed. De kamer had een prachtige erker waar we konden genieten van een mooi uitzicht.

Dagje en nachtje kermis.

Helemaal niets wat tegen is gevallen.

De locatie is perfect in het centrum van Tilburg. Kamers zijn netjes en modern. Badkamer met bad is een pluspunt. Ontbijt is ook prima.

Wij troffen het afgelopen zaterdag het was nog Tilburgse...

Wij troffen het afgelopen zaterdag het was nog Tilburgse kermis. Onze kamer keek rechtuit op de kermis (vonden wij heel leuk) 2 aparte bedden (t was erg warm dus vonden wij geen probleem) een goede ventilator op de kamer en prima badkamer. Het ontbijt was prima. Volgend jaar willen wij weer terug naar dit hotel met de kermis. Een echt aanrader.

Schitterende locatie!!! Binnenstad van Tilburg

Alles was oké

Ivm de Tilburgse Kermis overnachting in dit hotel. In één woord geweldig. Omdat het zo warm was heb ik van te voren gebeld of er airco was. Het hotel regelde mobiele airco's in onze kamer en die van onze vrienden. Het ontbijt was prima. Kortom een heel goed verblijf in de binnenstad vanTilburg.

Goede accomodatie na een concert in 013

Geen echte kritiek

Het ontbijt was goed. Genoeg keuze. Badkamer was goed. Kamer was op het eerste gezicht een beetje sober ingericht. Maar wel functioneel. Geen klachten over het bed. Personeel was vriendelijk.

Prima hotel. Vlakbij Poppodium 013m waar wij een concert van Bonnie Raitt bijwoonden.

Een ingebouwde airco

Fijn dat er bij 38 graden een losse airco en een ventilator geplaatst was. De airco maakte s'nachts wel een enorme herrie maar aan de andere kant overstemde dit gelukkig wel de kermisgeluiden en de kerkklokken die ieder half uur slaan. Prima ontbijt ook.

De bereikbaarheid van het hotel

Je kon met de ramen dicht het geluid van een disco-bar op de hoek horen en je hoorde iedere deur van kamers dicht doen.

De bereikbaarheid van het hotel

Best wel oke, voor een nachtje

Verlichting te fel in de kamer, met name de kleine bedspots en dezelfde op de muur. Tapijt in gangen en lobby mag vervangen. Plafond en wanden in ontbijtzaal te gedateerd.

Schoon en personeel zeer vriendelijk.

Heerlijk gehad! Voor herhaling vatbaar!

Het tapijt in de hallen is echt aan vervanging toe! Verder niks op aan te merken!

Prima ontbijt, lekkere bedden, schone moderne kamer en midden in het centrum.

We sliepen boven ht plein wat veel geluidsoverlast gaf tot...

We sliepen boven ht plein wat veel geluidsoverlast gaf tot heel laat. Er stond een mobile airco voor de warmte met de slang door het raam waardoor we de ramen voor het geluid van buiten niet dicht konden doen waardoor slapen slecht ging.

Heel fijn verblijf

Eigenlijk niets. Het enige wat wij kunnen bedenken dat mensen als vervelend zouden kunnen ervaren, is dat er geen slot op de badkamerdeur zat, maar voor ons was dat geen probleem.

De goede service van het personeel en de prachtige ligging. De bedden lagen heerlijk en de kamer(en de rest van het hotel) was keurig schoon.

Te warm, te weinig verluchting, te lawaaierig midden in...

Te warm, te weinig verluchting, te lawaaierig midden in uitgaansbuurt, te krappe kamer voor 209 euro / 1 nacht. Wel vriendelijk personeel, propere kamer, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Centraal gelegen, net hotel, vriendelijk personeel, zeker aanrader !!

Het viel me niet tegen, maar ben een groot bed gewent, dan is een enkeltje wel ff wennen, maar voor 1 nachtje prima te doen.

Kamer & douche/toilet netjes, ventilator en airco aanwezig, had een kamer aan de voorkant, met beide zijraampjes open wat rumoerig, maar prima te doen ! Ontbijt okay, Was er voor een concert (013) dan is het City hotel perfect gelegen midden in het stap gebied van Tilburg. ;-)

bed was niet slecht

Kunnen ze niks aan doen maar wij werden echt gek van de kerkklokken die elk uur gingen en je hier dus echt niet van kunt slapen. Verder oud hotel, eenvoudig..

bed was niet slecht

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel

Het was ontzettend warm. Het hotel had twee airco s geplaatst. Maar daarvoor moesten ramen open. Door de centrale ligging tegenover een nachtdancing gaf dit lawaai tot 4 u s morgens

Lekker ontbijt, vriendelijk personeel

Super fantastisch!

Het is wel gehorig. Je zit midden in het bruisende deel van Tilburg. Maar ja, daar kies je voor. Top locatie!

Top hotel voor een schappelijke prijs. Heel aardig personeel!

Prima locatie midden in het centrum

De kamer was wat aan de oude kant en niet geweldig onderhouden. Het hotel ligt direct naast de kerk dus ieder uur hoor je heel hard de klokken luiden...

Prima locatie midden in het centrum

Het ontbijt was goed en de kamer was netjes en schoon.

Het hotel zit in een erg drukke straat, waardoor het ‘s nachts erg gehorig is in de kamer..

Het ontbijt was goed en de kamer was netjes en schoon. Mooi dat je een korting krijgt op het parkeerkaartje als je in de parkeergarage schuin tegenover het hotel gaat staan.😃 En natuurlijk leuk dat zo dicht bij de winkelstraat zit!

Kleine, ongezellige en ietwat oude kamer. Slechte douche. Er was geen dubbel bed, maar twee enkele bedden die je tegen mekaar moest schuiven. Waardoor je met een "gat" zat in het het midden van het bed.

Goed ontbijt, maar de tweede nacht een doorrookt hotel

Het bed was aan één kant doorgezakt. De tweede nacht werden we wakker door een enorme sigarettenrooklucht. Rond 01.00u gebeld naar de balie om dit te melden. Bleek er in de kelder een besloten feest plaats te vinden waar flink gerookt werd. De volgende dag dit nogmaals gemeld bij de balie en toen werd gezegd dat de regels overschreden zijn omdat de deur niet goed is afgesloten en de afzuiging niet was aangezet in de bar. Naar mijn mening is het überhaupt niet toegestaan.

De locatie was goed en er was een uitgebreid ontbijt.

Doelmatig

Tien minuten staan wachten bij een onbemande receptie, bel defect. Had, ivm mijn lengte een tweepersoonsbed gereserveerd. In de kamer stonden 2 kleine bedden los van elkaar. TV signaal was slecht. Ligbad is zo smal dat je niet goed onder de douche kan staan.

Accommodatie verouderd, oogt beetje armoedig en ontbijt was simpel. Sliepen aan voorzijde en om uitgaansgeluid te weren alle ramen dicht moeten doen. In zomer zonder airco geen pretje. Kortom: 130,- per nacht voor twee peronen incl ontbijt veel te duur, had niet meer dan 90,-, hooguit 100,- mogen bedragen.

Ligging van hotel (midden in centrum)

Jammer vh straatlawaai.

Straatlawaai: ganse nacht door luid verkeer; de harde muziek uit 1vd kroegen; voorbijgangers op straat.

Kamer: bedden en badkamer in orde. Vensterbank als zithoekje ingericht. Dagelijks gekuist. Ontbijt: aangenaam ontbijtzaaltje; voldoende keuze. Lekkere verse broodjes. Vriendelijk personeel. 24h koffie/thee beschikbaar in het ontbijtzaaltje. Prima locatie: vlakbij winkelstraat en station. 20min. met bus naar de Efteling (vertrekt achter het station)

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

DIK IN ORDE

De geweldige ligging van het hotel, vlak bij alle mogelijke uitgaansgelegenheden midden in het centrum van TIlburg. 100 meter lopen naar popcentrum 013

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prettige uitvalsbasis voor centrum én musea van Tilburg

Locatie is perfect; goed bereikbaar aan de rand van het centrum en met bioscoop en parkeergarage letterlijk om de hoek. Ontbijt is gewoon goed met als bonus pannenkoeken!

Super locatie, maar de kamer viel een beetje tegen. Kan ook komen door te hoge verwachtingen

Kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Kamer was klein en voelde niet schoon. De indruk met boeken was beter als uiteindelijk de ervaring. We vinden het fijner om van te voren iets meer duidelijkheid te hebben.

De Locatie midden in de stad

Wat een fijn personeel!

De locatie ligt hartje centrum, dus je kunt wat geluid horen tot laat.

Wat een fijn personeel! De koffie en thee stonden de hele dag tot je beschikking, net als diverse hapjes. De kamer is prima, lekkere bedden, goede en schone badkamer.Doordat je daar logeert, mag je ook nog een heel goedkoop parkeren en in en uit rijden.

Gehorige kamer met weinig nachtrust waarbij de rest van het hotel voldoende is

Doordat het hotel tegen een bar/dancing gebouwd is knalt tot 04.00 uur ‘s ochtends de beat door je kamer. Verschrikkelijk gewoon! Wel oordopjes gekregen na klacht aan de receptie waardoor slapen eindelijk mogelijk was. Ik zou het hotel als jeugdhostel meer vinden passen.

Midden in het centrum, ruime kamers, goed ontbijt

Ondanks kleine puntjes prima hotel, goede parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.

Geen veiligheidsslot of tralie voor raam terwijl we met kleine kinderen daar sliepen. Blokje zeep in badkamer ipv pompje aan de muur oid, geen douche mutsje of ander soort setje met zoiets erin. De tafels na het ontbijt werden schoongeveegd, niet gepoetst met een lapje met sopje. De enorme sleutel bonk die bij de kamer hoort.

Uitzicht , locatie en kwaliteit-prijsverhouding.

Het was goed en daarom komen we zeker terug.

De verwarming op de kamer, het mocht ietsje warmer zijn! De verwarming gaf niet voldoende warmte.

Zachte bedden, heel netjes opgemaakt! Ontbijt was prima in orde!

Hygiëne

Omdat het hotel midden in de stad ligt weet je dat je geluidsoverlast van uitgaansgelegenheden kunt hebben maar de kamers zelf waren zeer gehorig en nu hadden we ook nog de pech dat in de aangrenzende kamer flink ruzie werd gemaakt om 04.00 uur

Hygiëne

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima hotel in het centrum van Tilburg.

Onze slaapkamer aan de straatkant was erg gehorig, we konden in bed mee genieten van de muziek uit de kroegen en de schoonmaakdienst de volgende ochtend. Geen kluisje in de hotelkamer.

Hotel midden in het centrum van Tilburg, op loopafstand van poppodium 013 en andere uitgaansgelegenheden. Ontbijt niet heel uitgebreid, maar wel voldoende. Inrichting van de kamer was basic maar wel schoon en in goede staat van onderhoud.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Mooi hotel en ongedwongen sfeer in hartje Tilburg

n.v.t.

Goed hotel in hartje Tilburg. Vriendelijk personeel en behulpzaam en heerlijk ongedwongen, precies zoals je van Brabant kan verwachten. Fijn verblijf gehad. Ontbijt is ook heerlijk, veel keus! Zou zeker weer terugkomen.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Het ging, maar kan beter

Zeer slechte geluidsisolatie; heb wakker gelegen tot 2.30 uur van de foute skihutmuziek van de uitgaansgelegenheid vlak naast het hotel. Verzoek van tevoren om kamer met 2 aparte bedden was niet goed doorgekomen. Werd uiteraard wel meteen geregeld, maar moesten daardoor even wachten in de ontbijtruimte, alwaar alle restanten van het ontbijt die morgen (bordjes en etensresten op de tafels) nog stonden, terwijl wij er rond 13.00 uur arriveerden.

Bed lag goed, uitzicht was leuk; brede vensterbank (waar je op kunt zitten) voor groot raam

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Top locatie om s avonds gezellig op stap te gaan in Tilburg.

In eerste instantie kregen we een kamer zonder het tweepersoonsbed waar we bij het boeken om hadden gevraagd. Gelukkig waren we op tijd en konden we een andere kamer krijgen.

Top locatie om s avonds gezellig op stap te gaan in Tilburg. Midden in het centrum, naast de kroeg. Geen geluidsoverlast in de kamer.

Prima! Goed hotel, alleen jammer van het geluid van buitenaf.

Lawaaiig omdat het midden in het centrum ligt, aan een straatje met eetgelegenheden en kroegjes en aan een drukke weg.

Leuke kamer. Mn de kussens in de vensterbank waar je kunt genieten van het uitzicht vonden wij leuk. Lekkere douche en bad, Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, de kamers en badkamers zijn schoon.

Vriendelijk personeel, de kamers en badkamers zijn schoon. De hele dag mag je gratis koffie en thee pakken en het ontbijt is heerlijk. Het hotel is betaalbaar en ook nog midden in het centrum. Ideaal als je wil gaan shoppen, uiteten of een filmpje pakken in de bios. (aan de overkant van de straat)

Shoppen en relaxen in Tilburg wat ook geslaagd is

De douche in het bad. Ik ben door een knieoperatie minder mobiel dus was dit voor mij een enge uitdaging

De kamer was geweldig met mooi uitzicht over het centrum en de winterkermis..!!

Fijn hotel op een geweldige locatie!!

De kamers zijn wel gehorig. Onze onderburen waren woordelijk te horen in de badkamer.

Geweldig hotel aan het begin van de winkelstraat van Tilburg. Super aardig personeel. Keurig nette kamers. We hebben genoten van het ontbijt. De hele dag konden we koffie/thee/chocolademelk pakken.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Gastvrij

Rumoer van het uitgaansleven, maar ja we hadden zelf gekozen voor een hotel midden in de stad!

Het personeel was heel erg gastvrij. Ok ben mindervalide en daarvoor heb ik wel eens hulp nodig! Ik hoefde er niet eens om te vragen!

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Ondanks de opstelling van Booking.com was het verblijf goed.

Ik had deze kamer bij City Hotel geboekt via Booking.com voor de prijs van € 12 per nacht. Op 18 december werd mij via e-mail medegedeeld dat er een fout was gemaakt en werd mij een aanbod gedaan van € 99 per nacht. Ik heb dit niet geaccepteerd en contact gezocht met het hotel. Omdat wij de volgende dag al weggingen heb ik met tegenzin een bod geaccepteerd van € 65,- Maar ik vind de gehele gang van zaken niet erg netjes van Booking.com. en ga hier zeker geen positieve reclame voor maken. Ik hoop op een reactie uwerzijds.

Kamers waren goed en ook het ontbijt

Om in het centrum te zijn ideaal

We hadden op eigen verzoek een kamer aan de achterkant.Je zit middenin het bruisende uitgaanscentrum en al verrassing de kerkklok bijna naast ons raam.Ik heb goed geslapen,maar mijn man niet echt

Verzorgd ontbijt in kerstsfeer

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Kort maar krachtig

Miste wat sfeer in het hotel, aankleding zag er wat oudbollig uit.

Het hotel ligt centraal gelegen, alles was daardoor makkelijk te bereiken. Erg genoten van het ontbijt, voor ieder wat wils ! Vriendelijk personeel, helpt je graag op weg.

Aangename kamer met 3 aparte bedden.

Muziek van dancing in de buurt stond héél luid, best oordoppen meedoen.

Aangename kamer met 3 aparte bedden. In de eetzaal steeds gratis koffie en thee te krijgen. Parking rechtover het hotel, kaartje kan betaald worden in het hotel aan een goedkoper tarief dan rechtstreeks in de parkeergarage. Midden in het centrum gelegen. Ontbijt zeer lekker en werd steeds bijgevuld.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Gewoon goed

De kamer is gewoon, niks mis mee, maar te duur voor wat het is. Het ontbijt is karig. Er waren nog maar 3 boterhammen toen ik in de eetzaal kwam (en ik was niet laat hoor). Ik heb er 2 van genomen. Personeel was in geen velden of wegen te bekennen. Er was geen vers fruit, alleen hotelfruit, dat is toch niet nodig, zet gewoon een schaal met appels en peren neer.

Het hotel is gunstig gelegen in de binnenstad van Tilburg en slechts tien minuutjes lopen van het station. De bel aan de balie deed het niet maar de jongeman die uiteindelijk aan de balie verscheen was allervriendelijkst. Het is fijn dat je nog een echte sleutel krijgt ipv zo'n ingewikkelde kaart waarmee gelijk allerlei andere dingen aangaan (of niet). Ik kijk altijd eerst naar de vluchtwegen en die zijn dik in orde.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

We hadden via booking aangegeven een tweepersoonsbed te willen. Dit waren twee losse bedden. Niet heel fijn voor de nachtrust.

Fijne locatie met een goed ontbijt.

Groot bed

Geluid overlast alle twee de nachten van buiten en binnen in het hotel. Ventilatie van de badkamer ging pas na het douchen aan alleen in de ochtend. Ventilatie kamer was slecht

Groot bed

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Behulpzaam personeel, nieuwe kamer 2e nacht waardoor betere...

Kerkklokken, waardoor ieder half uur wakker. Heel gehorig hotel. De lift maakt veel lawaai. Veel mensen die laat in/ uit hotel gaan i.v.m. stappen in het centrum. Hierdoor slechte nachtrust. Geen ventilatie systeem (ook niet in de badkamer).

Behulpzaam personeel, nieuwe kamer 2e nacht waardoor betere nachtrust. Netjes hotel. Bed prima.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Lekker geslapen en een lekker ontbijt

De muren geven vrij veel geluid door, maar niet zeer hinderlijk

Het ontbijt dat inbegrepen is was top, ook fijn dat je de hele dag gratis koffie en thee kan nemen. Het hotel beschikt over mooie recent gerenoveerde hotel kamers.

vriendelijk personeel, hygiene

de ligging bij de uitgangsbuurt ....'s nachts lawaai tot 4 u....niemand had ons verwittigd. We hebben andere kamer gevraagd, maar wegens volboeking niet gekregen, geen mogelijkheid om geluidslast via politie in tomen, uiteindelijk oordopjes gekregen...

vriendelijk personeel, hygiene

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima om een nacht te vertoeven en te gebruiken als uitvalsbasis om dagtrip in Tilburg te maken.

De kamer en het hotel zijn gedateerd en helaas niet echt schoon.

Het ontbijt was redelijk. Parkeren is goed geregeld en de ligging is perfekt. Personeel is erg aardig en behulpzaam.......

Leuk hotel in het centrum van Tilburg

Het enige wat ik miste was vers fruit bij het ontbijt. Voor de rest kan ik geen min punten bedenken.

Het is een leuk hotel op de perfecte locatie midden in het centrum van Tilburg tegen over de bioscoop. We werden goed ontvangen door de receptionist. We hadden een 2 persoons kamer met 2 persoonsbed en hebben daarin heerlijk geslapen. En heel belangrijk de badkamer was mooi schoon! s'Ochtends was er een uitgebreid ontbijt buffet. Wij hebben al voor de volgende keer geboekt.

Mooie nette kamer, heerlijke bedden, prima ontbijt.

Koffie bij t ontbijt...

Mooie nette kamer, heerlijke bedden, prima ontbijt. Alleen jammer dat de koffie niet te hachelen was. Hebben we maar aan de overkant gedronken..

Niet aan te bevelen.

Het ontbijt was erg karig. Vers fruit en/of groente zouden erg welkom geweest zijn. En de overlast van de nabij gelegen kerk (met luide klokken elk uur, ook 's nachts) was enorm. We hebben gewoon slecht geslapen daardoor.

De centrale ligging.

Wij hebben t heerlijk gehad, leuk hotel, prima ligging, leuke stad!!!!

Ontbijt was voldoende, mag iets meer keuze van broodjes. Beleg was voldoende keus, alleen doordat wij rond 9uur gingen ontbijten waren de randjes van kaas en van pannenkoekjes al wat hard geworden. Maar deze jongeman deed ook alles in zijn ééntje, dus alsnog: Petje af!!!!!!!!!!!

De gastvrijheid , 1 woord geweldig

Locatie mooi in het centrum, met garage aan de overkant via...

Doordat het in het centrum ligt ook de geluidsoverlast van het centrum.

Locatie mooi in het centrum, met garage aan de overkant via het hotel uitrijkaart gekocht. Kamer netjes. Ontbijt van alles wat, yoghurt, eieren en broodjes.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Heel vriendelijk personeel.

Het hotel is heel centraal gelegen en ideaal om overdag erop uit te trekken. 's Nachts heeft dit helaas wel het grote nadeel dat er heel wat lawaai is vanuit de uitgaansbuurt die ernaast gelegen is.

Heel vriendelijk personeel. Bij vragen of opmerkingen hielpen ze ons direct!

Prima hotel voor een stedentripje dicht in het Centrum

Zachte bedden, de prijs was extreem hoog dit weekend vanwege veel activiteiten in Tilburg.

Vriendelijk personeel, lekker dicht in het Centrum, ontbijt prima. .

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ik had een bed nodig in Tilburg .....

Hotel (althans de prijs die ik moest betalen) was te hoog voor de geleverde kwaliteit in Tilburg: kleine kamer, geen uitzicht, geen koelkast etc. Ontbijt ok maar niks speciaals.

Niets was bijzonder goed of steeg boven verwachting uit.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Voor cursus in de stad op zich prima hotel.

Erg veel lawaai van de straat, midden in uitgaangsgebied. En ook best koud op de kamer. En prijs /kwaliteit verhouding vind ik tegenvallen.

Voor cursus in de stad op zich prima hotel.

Basic hotel in het centrum van Tilburg. Geen aanrader.

- Het hotel is sfeerloos en basic. De smalle entree is voor iedereen toegankelijk en er staat niemand bij de receptie. De kamers zijn basaal, maar wel schoon. - De grootste tegenvaller was de geluidsoverlast: de kerkklokken luiden elk half uur, de hele nacht door. We sliepen aan de achterkant en hebben hier veel last van gehad (alsof iemand met een gong naast je bed staat).

Het ontbijt was uitgebreid en goed.

Gewoontjes

veel Lawaai overlast, van aanpalende bars-cafés , heel warm en benauwd op kamer, kon raam niet open zetten anders had ik nog meer last van lawaai.lagen wel aan straatkant.

Hotel pal in centrum.alles Vlak naast hotel: bars-restaurants-winkels.....ontbijt goed.