Beoordelingen over New City Hotel Scheveningen 2-sterren

Renbaanstraat 1, 2586 EW Scheveningen, Nederland

#23 van de 26 hotels in Scheveningen

5,7

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Prima, voordelig hotel voor 1 nachtje.

Weinig kanalen op de televisie. De geluiden van de straat waren goed te horen (hadden kamer aan de straatkant) En ook de deuren van de hotelkamers maakten veel lawaai.

Zeer vriendelijke receptioniste. Heel goed ontbijt! Heerlijk bed. Prima lokatie!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Een vriendelijke receptioniste

Een accommodatie die eigenlijk geen hotel mag heten. We kregen een 3 en een 1 persoonskamer toegewezen terwijl we ook op 1 kamer hadden gekund. Heel klein kamertje. Zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding. Vraag me af of deze accomodatie wel aan de brandveiligheidseisen voldoet. 3 persoonskamer wel opgeknapt maar 1 persoonskamertje zeer oud en niet meer van deze tijd. Snap niet dat booking.com dit soort hotels opneemt. " Is niet te verkopen voor deze prijs".

Een vriendelijke receptioniste

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Matig hotel op een top locatie

Niet hygiënisch, badkamer rook muf, douche niet zuiver, glazen stonden niet afgedroogd in de badkamer. Ontbijt ook matig, en oogde niet echt hygiënisch. Verder te weinig zitplaatsen in restaurant.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima locatie maar aangezien het onmogelijk was om te douchen was het voor ons eens maar nooit weer.

Het was een schone kamer echter het was onmogelijk om te douchen. De douchekop hing buiten het bad. Het bad stond onder een schuin dak. Douchen was onmogelijk door dit schuine dak. Het is dan wel een 2 sterrenhotel maar voor € 121,00 per nacht verwacht ik in ieder geval dat douchen mogelijk is. Tegenvaller dus. Voor ons nooit meer.

De ligging van het hotel is prima.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Genoeg voor 1 nacht.

Je overnacht niet in gebouw welke getoond wordt op de site,maar verderop in de straat.Zeer gehorige kamers. Het geheel komt smoezelig over. Ontbijt zeer eenvoudig op plakkerige tafels.. Aldi kwaliteit.

De ligging tov centrum en strand was prima. Rustige buurt. Vriendelijk personeel.

De kamer was niet goed schoon.

De kamer was niet goed schoon. Badkamer erg klein en niet echt schoon. Ontbijt zag er op de foto's beter uit dan in werkelijk was. Hygiëne kan veel beter zowel van de kamer als het ontbijt!!

De locatie is mooi dicht bij het strand en het circustheater.

Ontbijt viel erg tegen! Konden het niet op tijd bijgevuld krijgen, thee was zo zwart als koffie en ik vond het niet echt een schone ruimte.

De locatie is mooi dicht bij het strand en het circustheater.

Een super ligging.

Bij de receptie kon ik niet eens Nederlands praten. Gelukkig kan ik goed Engels praten en was dat geen probleem. Het is dat ik wist dat het een 2 sterren hotel was, maar tsja het kon nog net.

Een super ligging. Fijn dichtbij de boulevard.

nette hotelkamer prima ontbijt.

het was heel erg druk in de ontbijtzaal, waardoor we later terug moesten kome misschien iets meer rekening houden met het aantal mensen wat boekt. Doordat we later terug moesten komen en het verschrikkelijk warm was in de ontbijtzaal was heel veel eten en drinken lauw.

alles was gewoon prima. geen overbodige luxe maar ook geen behelpen

Slechtste hotel in scheveningen!

Alles. Het hotel gebeld ivm ziekenhuisopname. Vrijdag gebeld voor zaterdag..vuurwerkfestival..kon niet geannuleerd worden. Prima sturen we onze dochter. Komt die daar aan zegt het meisje van de receptie dat hij geannuleerd is. Wat dus niet kon. Daarna zegt ze oh hij heeft hem (niet dus) omgeboekt naar een andere kamer. Zitten ze in de kelder in een aftanse kamer met schimmel.op de muur. Tapijt wat van de muur komt zetten.bobbel in bed waardoor je niet liggen kan.optie van het derde bed was er niet want die was nog vies en er zaten vieze vlekken in.dus geen optie. Erg stoffig, uitzicht op een groen uitgeslagen stukje vergaan stoepje/terras ooit eens. Vieze douche als je naar toilet gaat worden je schoenen nat door de douche. Al met al vreselijk. Is dat je naar t vuurwerk gaat wat het dan draaglijk maakt om er even te slapen. Ontbijt ook vreselijk overal stof en viezigheid. Aangebrande gebakken eieren. Erg onvriendelijk personeel. Maandag naar de directie gebeld. Het enige wat hij zegt is je kan boos worden. Maar ik doe er toch niks aan dus het helpt niet...nou jaaa😡 nooooooooit meer dit hotel voor ons .is voor studenten evt prima maar anders geen één ster waard!!!!

Niets!!!!! Alleen de locatie heeft hij geluk mee. Dat is het enige waarvoor je er in zou trappen.

Sober matig en triest

Weinig gezelligheid en uitstraling is erg sober en laat zien waar het voor staat. Voor dit geld krijg je een kale kamer een triest ontbijt en zeker geen glimlach. Bediening spreekt engels maar zegt liever niets en staat ongeïnteresseerd voor zich uit te staren. Ontbijtzaal is zo knullig dat moet verboden worden en ja het ontbijt komt van de goedkoopste supermarkt en zelfs dat smaakt zo slecht dat kun je niet verkopen. Maar ach we gingen voor het vuurwerk en dat was weer fantastisch.

De ligging was lekker dichtbij het strand. Vuurwerkshow op het strand was fantastisch. Meer goede valt er niet te zeggen.

De afstand naar het theater en het strand.
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

Het was vies in de badkamer zat de tandpasta nog op de muur van de vorige gasten. Een grote lekkage vlek op het plafond. Bekers waren niet schoon. Stoffig. Het licht in het voorkamertje kon niet uit. Ontbijt erg onhygiënisch jam uit een pot net zo als de rest van zoetigheid. Broodjes erg hard.

De afstand naar het theater en het strand. Koffers mochten we laten staan

Fijn verblijf gehad op een toplocatie!

Matrassen waren erg zacht. Wat dat betreft blij dat we er maar 1 nachtje hebben doorgebracht. En met een doekje over de kastjes gaan zou ook geen overbodige luxe zijn

Na alle reviews toch een beetje huiverig voor wat we aan zouden treffen maar het heeft onze verwachtingen overtroffen. Geen luxe nee, maar dat kan je ook niet verwachten voor de prijs. Wel schoon sanitair en een ligbad op de kamer. Bedden waren ook schoon en dat vinden wij het belangrijkst. Ontbijt was in onze ogen prima verzorgd. Misschien wel handig om kuipjes jam, pindakaas, chocopasta etc te gebruiken ipv opengedraaide potten neer te zetten maar keuze genoeg voor ons. Niet heel uitgebreid maar dat hoeft ook niet. Super locatie met vriendelijke mensen. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Mwoahhhh

Er lag zand in het bed, de bekers in de badkamer waren vies,zaten tandpastaresten in. De afstandsbediening zat met plakband aan elkaar, de tv stoorde.behang in de gangen zat los .

Locatie, alles op loopafstand.

Slecht ontbijt Toilet bij ontbijtzaal verouderd, niet schoon Trap naar de kamers erg smerig Personeel mag vriendelijker en verzorgder zijn

Locatie, alles op loopafstand.

Hotel = vreselijk locatie = ideaal
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

Het was er vies en vooral erg vochtig in de kamer. Er hing losse bedrading, kapotte tegels, schimmel in de douche, vies en kapot beddengoed, vieze handdoeken, onvriendelijk personeel en het ontbijt was niet zo lekker (open potten pasta en pindakaas en jam, bacon wat slijmerig was, koude eieren)

Slecht!

Hygiëne bij de receptie...overal stof, haren op de trap naar de toiletgroep waar vervolgens bij allen nog achterblijfsels van voorgangers duidelijk zichtbaar waren. Receptie diende tevens als bakruimte voor t ontbijt en de airco hing precies boven uitgestalde broodjes. Geen losse kuipjes maar een hele pot jam waar ieder met zijn mes in moest roeren...dit kan toch niet. Op de kamers enorme lekkage vlekken op plafond, geen plinten, oud en vervallen. 4-persoonskamer in soutterain via open draaitrap te bereiken. Geen nooduitgang maar juist een dubbele deur. Toilet staat letterlijk onder de douche. Ik kan zo nog wel doorgaan, maar 444 euro betalen voor deze tombe doen wij nooit meer!

Ondanks dat het hotel tegenviel hebben we 2 geweldige dagen gehad.
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

Het hotel zelf viel erg tegen zeker waar wij zaten in de kelder het was net een bunker. De andere kamers boven waren wel gerenoveerd. In de kelder was alles oud en kapot. Vochtplekken tegen plafond, kapotte tegels, een fohn die niet werkt, kapotte slechte kleine douche met wc waar je je amper kon draaien. Als je op de wc zat zat je met de knieen in de douchekabine (gordijn). Ook is het er heel gehorig. Het ontbijt was voldoende alleen de broodjes waren niet erg vers. (afbak broodjes van de aldi). De rest van het ontbijt was ook van de aldi (wat op zich niet uitmaakt)

De locatie was echt super. Het strand en circustheater was op loopafstand (5 min)

Alles...vuil..vies...handdoeken met gaten...dekbedovertrek met gaten...re lamefolders tussen de lakens met zand...muren ongeverfd vies....Schandalig dat booking.com dit verkoopt...graag wil ik hier mijn vergoeding van terug

de ligging van dit hotel is goed en de kamer was schoon,maar...

de ligging van dit hotel is goed en de kamer was schoon,maar daar houdt het dan ook op, buiten de kamer was het oud en niet schoon, trapbekleding smerig, de douche kraan was niet op koud te krijgen heb mijzelf daaraan ook verbrand, levensgevaarlijk, er was veel lawaai en overlast van andere gasten 2 x het brandalarm af gegaan, dus ook 2 x op straat gestaan midden in de nacht, kan gebeuren ,maar er is geen nachtportier aanwezig waardoor wij een heel onveilig gevoel kregen, ontbijt matig met oudbakken broodjes en brood al met al geen prettig verblijf en 70 euro p.p per nacht is ronduit schandalig voor wat je krijgt.

Er was genoeg en werd ook aangevuld met het ontbijt.

Een steile trap maar goed dat is niet anders.

Er was genoeg en werd ook aangevuld met het ontbijt. Parkeerplek voor de deur misschien toevallig maar wel makkelijk en parkeerkaart betalen bij hotel. Hotelkamer keurig en schoon.

Ontbijt was eenvoudig maar verder prima pren moest zoeken naar de receptie.Zijn 2 aparte gebouwen.Op 20 m afstand van elkaar

De locatie..zeer centraal bij circustheater en strand

De ligging was ideaal , vlak bij het strand .

Onhygienisch ! ... vooral de keuken , die was bij het onthaal en de mensen waren op zichzelf niet proper , mevr had lang haar en gooide het los om een staart te maken terwijl ze eitjes aan het bakken was . Mijn man had ook de indruk dat zijn lakens van het bed niet verschoont waren .

De ligging was ideaal , vlak bij het strand .

Alles.

Alles.... het was er vies de prijs/kwaliteit er kon anno 2018 niet eens voor een glutenvrij ontbijt gezorgd worden. De kamer was smerig communicatie slecht, wat mij betreft een hotel wat ik nooit meer boek.

Verder goed genoeg voor 1 nachtje gezelligheid in Scheveningen
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

Ontbijt was wat simpel, kamer voor 4 geboekt, te weinig handdoeken, maar na vragen was het snel opgelost.

Het was ideaal gelegen, vlakbij parkeergarage, strand e.d

Behalve de douche was het prima.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De douche werkte niet goed. De straal was nogal vreemd en ik kon de kraan niet naar het koude gedeelte draaien, hij klemde constant.

Dat het heel dichtbij het strand is.

Super slecht en smerig!

Alles, het hotel is oud en super smerig. Kapotte deuren, vieze toilet, personeel praat alleen engels (chinezen), ontbijt karig.

Locatie, dat is echt het enige wat er goed is aan dit hotel.

Prima voor kort verblijf als je geen hoge verwachtingen hebt.

Douche was in het bad maar met schuin dak erboven dus geen ruimte om fatsoenlijk te staan! Ontbijt sumier en ik vond het er niet aantrekkelijk uitzien

De locatie is goed Vlak bij strand/boulevard, theater, bioscoop, tramhaltes richting Den Haag/Delft.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
    • Basic Tweepersoonskamer met Badkamer (Geen Raam in de Kelder)

De trap naar de kamer was even wennen

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. De service was heel lief. De kamer was ruim, mooi bad, en het matras was heel fijn.

Best prima

ik vond de badkamer niet schoon. Het was ook lawaaiig, en we moesten 6 trappen op om op onze kamer te komen.. Als het een bed & breakfast had geheten had ik het goed gevonden. Maar voor een hotel was het matig..

De locatie is erg fijn, de koffie is heerlijk, De kamer heeft wel alles wat je nodig hebt

Vreselijke tegenvaller, 192 euro betaald voor 0,0 comfort en service.

Kamer was oud en slecht onderhouden, houten vloer doorgezakt (behoorlijk gevaarlijk) Er was bijna geen personeel te bekennen, 1 man die geen Nederlands spreekt. Buren can het hotel hebben meerdere honden die in de tuin zitten en constant blaffen en vechten. Slapen was redelijk onmogelijk. Ook geen parkeergelegenheid, auto moest verderop in de parkeergarage. Daar kon ik de volgende dag 30 euro afrekenen.

Het ontbijt was prima.

• Standaard Eenpersoonskamer

Ontbijt, brood, pistolets vlg mij niet kraak vers.

Zeer vriendelijk, fiets kon in afgesloten ruimte. Accommodatie enigzins verouderd maar kamer zeer schoon.

Prima, we stellen geen grote eisen en dit was echt last-minute

Wisselen schone handdoeken, geen zeepje in badkamer, aanvullen toiletpapier. Bloedheet en geen airco of werkende ventilator.

Vriendelijke mensen, volgens ons in een opstartfase want aan alle kanten was men aan het verbouwen. Maar zeker van goede wil.

Prima voor 1 nacht.

Ramen konden niet open. Uit de douche komt heel weinig water. Badkamer is gedateerd. Ontbijt is karig en pindakaas, pasta e.d. zitten in een grote pot, waar iederee dan met zijn mes in zit, niet echt hygiënisch. Jongeman achter de balie sprak geen Nederlands.

Goede bedden, fijn balkon, ruime kamer.

Géén aanrader

Zeer gedateerd ,snachts vreselijke stank uit de badkamer. Niet van kunnen slapen. Ontbijt zeer slecht. Onderhoud van hotel echt vreselijk.

Dichtbij circustheater en strand.

voor een nacht kan t wel maar zou er niet langer willen verblijven!Kamer klein.

Wat betere croisants,afvalbakje op de tafel,placematje op tafel vind ik wel netter.Zou in de douche een glazen wand op 't bad zetten inplaats van dat vieze gordijn!

Voor een korte vakantie een redelijk goed hotel
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamer was warm, airco zou een optie kunnen zijn. douchekop zat veel kalk op, met als gevolg dat het water alle kanten opspoot, last van onder buren, ivm blaffende honden. Slapeloze nachten door lawaai van de zeemeeuwen. Kluisje waar je je waardevolle spullen in kan doen.

locatie was goed, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam,goed ontbijt , elke dag schone handdoeken.

leuk , maar te duur..
    • Basic Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer (in Souterrain)

prijs/kwaliteit verhouding. Voor € 179,00, 1 nacht voor 2 personen andere verwachting. Verhoogde prijs ivm evenement in de buurt. Toilet en douche op de gang. kleine douche

korte afstand strand. Aardig personeel

Slecht, vies, bizar dat booking.com dit verhuurd
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

Dit is echt de smerigste kamer ooit. Electra bedrading helemaal open wat levensgevaarlijk is. Smerige vochtplekken op het plafond. Vuilniszakken voor de deur waar de katten aan hebben zitten vreten. Ongelofelijk dat wij hier 50,- per persoon voor hebben betaald. Dit is nog geen 10,- pp waard

Zeer goede ligging, goed ontbijt

Geen lift aanwezig. Kamers gedateerd. Hele kleine badkamer waarvan de douche niet goed werkt zelfs gevaarlijk als je de verkeerd kant opdraait.

Zeer goede ligging, goed ontbijt

ik zou hier niet meer heen gaan

De kamer was klein, de badkamer heel klein en de kraan niet veilig, mijn partner stond onder een gloeiend hete kraan toen hij de kraan uit deed. De bedden waren erg slap, kussen idem. De trappen in het hotel zeer steil en smal. Het ontbijt was waardeloos. Oud brood, thee wat leek op koffie. Grote potten pindakaas, niet echt hygiënische. ik vond de prijs / kwaliteit niet in evenwicht.

personeel was vriendelijk, sprak geen NL.

Top! Ik betaalde 98 voor 2 nachten. (di-wo-do) Voor deze week lukte dat niet (Volvo Ocean Race)
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er is geen airco op de kamer. Dus als je je raam open laat voor de frisse zeewind, heb je kans dat je vroeg wakker wordt van de meeuwen. Het leek wel oorlog om 5 uur 's ochtends als die beesten te keer gaan. Maar dat levert wel weer een goed verhaal op voor thuis. en als je toch op tijd naar je werk moet, hoef je geen wekker te zetten. :) Het ontbijt is vanaf 8 uur 's ochtend. Voor het mooie had het iets vroeger mogen zijn.

lekker ontbijt. ik heb ben er al 2x geweest. Gebakken spiegeleieren en spek. Maar ook roerei en alles aan beleg etc wat je kan verwachten. De kamers zijn ietwat gedateerd, maar het bed is goed. Altijd schoon beddengoed en handdoeken. Douche en wc zijn op de gang, maar dat vindt ik geen probleem. De laatste keer had ik een twijfelaar. Dat is een breder bed dan normaal (tussen 1 en 2-persoons in). Dus lekker de ruimte.

Scheveningen is leuk, locatie prima. Hotel nooit meer.

Het was in een ander gebouw dan het plaatje op de site. Kamer die werd toegewezen waren dingen oud en kapot, wat vies aandoet. Na hier wat van te hebben gezegd, kregen we wel meteen een andere kamer. Toen ik belde voor informatie sprake er niemand Nederlands! Bij in-uitchecken wel. Kamers/sanitair zijn zeer sober en oud. Boxspring lag wel prima.

De locatie beviel het meest. het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Slechte accommodatie, niet aan te bevelen.

Een vieze kamer, kapotte ramen, erg gehorig, steile trap omhoog, versleten en ouderwetse inrichting, badkamer erg klein en een douchegordijn die tegen je aan plakt, omdat de douche zo klein is, slecht ontbijt, weinig keuze, drooog brood, vieze koffie en tv luid aan in de ontbijtruimte naast een personeelslid die iets van netflix op haarmobiel aan het kijken was tegelijk.

Het enige wat beviel waren de bedden, die lagen goed.

Erg duur voor wat er geboden wordt.

Zie bovenstaande

Ontbijt was goed, maar bad kon niet gebruikt worden zonder dat de hele badkamervloer nat werd. Er zat n vreemde opstap /drempel tussen kamer en badkamer zodat je niet veilig naar en van de badkamer kon. Vooral s nachts. Trappen zijn steil en de treden smal. Op de 2e verdieping geen nooduitgang. Wel lekker dicht nabij t strand.

Goed voor overnachting, puike lokatie
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Niets. Ik kreeg wat ik verwachtte

Je krijgt waar je (weinig) voor betaalt: een kamer, een bed, een wastafel. Douche/wc op de gang. Schoon Prima lokatie, op 2 minuten lopen van Circustheater (en tramhalte naar CS) en 5 minuten lopen naar Kurhaus.

Prima! Zeker door het gezelschap!

Niets als je de verwachtingen niet te hoog legt!

Prima voor een nachtje scheveningen. Dicht bij het Theater en de boulevard. Verwacht geen luxe maar de locatie is geweldig!

het was goed
    • Standaard Eenpersoonskamer

niets alles ok

Het was dicht bij de boulevard en het strand casino en Pathe bioscoop het ontbijt was goed veel keuze heerlijk te vertoeven personeel ook aardig en met de tram Den Haag goed te bereiken super goed

Goed voor eenmalig

Gang niet helemaal afgewerkt draden los en rommelig

T was allemaal in orde maar voelde niet als een hotel meer gewoon een kamer en de receptie zit 3 deuren verder en daar is ook het ontbijt

Het bed was goed

Alleen Engels sprekend personeel, het pand is zwaar verwaarloosd, kabels hangels los aan de muur, vergeelde muren , een balkon waar je niet op mag. Het ontbijt was nog het meest treurig. Het goedkope straalde eraf, zwart geblakerde croissantjes , en de bediening keek je op je vingers of je niet meer dan 1 eitje pakte , die overigens blauw waren van het lange koken.

Het bed was goed

Perfect

De schoonmaak van badkamer kan wat beter maar verder niks te nadele

Betaalbaar en voor een weekend ideaal goed ontbijt en dichtbij strand /winkeltjes al met al top weekend gehad

De ligging van het hotel was uitstekend.

De kamer was erg verouderd en de badkamer was niet schoon overal haren.

De ligging van het hotel was uitstekend. Dichtbij het circustheater en de boulevard.

Dit hotel is zeker geen aanrader!

Kamer was sterk verouderd, vooral de badkamer. Het ontbijt was gewoon slecht. De keuze was zeer beperkt. Ook liepen er meerdere dagen mieren tussen de broodjes! Jam, choco pasta ed in gewone pot. Moest iedereen maar met zijn mes in gaan. Receptie van het hotel is niet in dezelfde accommodatie als de kamers. Die zijn verder op in de straat.

Ligging ok

Vies, het was een tegenvaller.
    • Basic Tweepersoonskamer met Badkamer (Geen Raam in de Kelder)

De kamer was een kelder. Met kelder raampjes. Vlekken op de muren en vieze badkamer. Sanitair viel uitelkaar. Onderweg naar de kamer stof en puin van verbouwing. 130 euro betaald maar durfden niet op de bedden te slapen of te douchen

Viel erg tegen voor dat bedrag . De helft was al te duur geweest
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

We zaten in een kelder zonder uitzicht 4 pers.kamer waar maar 2 stoelen stonden en een douche en wc in één vierkante meter en er was een renovatie gaande

Het bed was wel goed,hygiëne ook niets over te klagen

Wij hebben 2 fijne dagen in Scheveningen gehad.

Het was een twee sterren hotel, dus dan weet je dat alles iets minder is. Kamers goed, ontbijt gewoon. Vond het jammer dat je een gedeelde badkamer/wc had.

Niet fijn, het slechtste hotel dat ik tot nu toe heb mee gemaakt.

Kamer zeer gedateerd, zand in de badkuip, slecht bed, zat kuil in en rolde naar het midden. Geen oog dicht gedaan. Ontbijt slecht, Kapot servies, borden. Brood werd bij gevuld met blote handen, aldi brood, koffie uit automaat niet te drinken. Heel veellawaai snachts.

afstand naar strand en circustheater dicht in de buurt

Niet veel bijzonders. Voldoet voor een nacht.

Bijzetbed was slaapbank die niet lekker ligt. Airco werkte nauwelijks, bleef daardoor erg warm. Ontbijtruimte was erg rommelig met ongeïnteresseerd personeel, die nauwelijks tot geen Nederlands praten. Lange rijen bij één koffieapparaat. Bij schoonmaken van tafels verdween alles eerst op de stoel en dan van daar op de grond. Was €17,50 pp niet waard.

Met bus 23 rechtstreeks naar Schevingen wS goed alternatief voor zelf rijden.

Sober
    • Basic Vierpersoonskamer (in Souterrain)

Douchen veel te krap natte badmat bij aankomst , bij douchen hele toilet dan nat ...leek wel een caravandouche en die gebruik ik op de camping niet eens dan ga je naar het sanitairgebouw

De bedden

Het was leuk, maar was niet meest geslaagde weekendje

Beetje een triestig ontbijt, toen we eraan kwamen moesten we een half uur later terug komen, omdat er geen plek meer was.. wat ook lastig was is de parking aan het hotel. 7€ Voor twee uur te mogen parkeren op de openbare straat.

Ligging tgo het strand.

Het was maar voor een nacht, dus was te doen.

Het hotel was in verbouwing. Erg stoffig, smalle gang, kamers. Was heel zeker toe aan een update. Absoluut niet geschikt voor mindervaliden.

De locatie.

Een grote tegenvaller.

Het brood was op toen wij om 9 uur kwamen ontbijten( ontbijten kon tussen 8 en 10) Er werden een paar broodjes in de oven gedaan, die waren uiteindelijk om 9.45 uur klaar, maar er waren 4 broodjes gebakken voor 13 mensen. Uiteindelijk werden er nog een paar bruine supermarktboterhammen bijgelegd. Dat moet beter kunnen volgens mij. De kamer was helemaal uitgeleefd en de badkamer minstens 30 jaar oud en compleet versleten. De bedden waren wel prima.

Het was erg dichtbij het circustheater en het strand.

* locatie is top!
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

* het ontbijt kan beter. dit leek meer op ontbijt in een hostel. mag gezonder * een kraaiende haan buiten om 05.00 uur 's ochtends

* locatie is top! Op loopafstand van de boulevard * wastafel op de kamer

Prima ,

Misschien wordt het tijd voor een nieuwe ‘look’ voor de receptie

Kamers zijn schoon, ontbijt is eenvoudig maar goed. Heel leuk vrouwtje die de kamers schoonmaakte, zij was heel vriendelijk en vrolijk. Aan de receptie kon geen Nederlands gesproken worden, alles op z ‘ n Engels, maar dat was dan ook het enigste minpuntje. Het ligt lekker dicht bij de boulevard en het vervoer Trein/tram sluit goed aan

Niet voor herhaling vatbaar

Zowel kamer als badkamer aan opknapbeurt toe. Leek op een studentenkamer. Ontbijt heb ik nog nooit zo slecht gezien. Op vers afgebakken croissantjes na, lagen er welgeteld 4 niet-verse minibroodjes en enkele sneden brood. Ernaast stonden aangebroken potten jam, pasta en pindakaas met het mes erin gestoken, waar waarschijnlijk al veel voorgangers uit gesmeerd hadden. Spek en ei niet warm. En dat allemaal om 8.30 uur terwijl we een van de eersten aan het ontbijt waren. Ik ben een makkelijke eter maar dit...nee sorry, kan écht niet!

Comfortabele bedden

Prima hotel op top locatie!

Badkamer aan de kleine kant en aan de afwerking zie je dat het een twee sterren hotel is maar de kwaliteit/prijsverhouding is uitstekend!

Prima kamer met heerlijke bedden en een heerlijk uitgebreid ontbijt. Locatie is uitstekend!

Onze verwachtingen waren al laag, maar uiteindelijk toch te veel betaald.
    • Basic Tweepersoonskamer met Badkamer (Geen Raam in de Kelder)

Het eerste personeelslid dat wij troffen bij het inchecken sprak geen Nederlands. Het ontbijt was echt zo minimalistisch als mogelijk. Droog brood, broodjes die niet goed waren afgebakken, kaas en vleeswaren die te lang al buiten de koelkast lagen. Slechte automaatkoffie. Afwerking van de hotelkamer was slecht. Butsen en krassen in de muur van de slaapkamer. In de badkamer bevonden zich loszittende tegels aan de wand. De rail waar het douchegordijn aan hing was niet goed bevestigd aan de wand, waardoor het leek en aanvoelde alsof de rail elk moment los kon raken. De slang van de handdouche zat los. Verder zat er in het bad een plek met kalkaanslag van waar de badkraan op drupte. In de spiegel van de badkamer stonden de strepen kit gebrand waarmee de spiegel was bevestigd. Verkeerde kit gebruikt voor bevestigen van de spiegel. Niet alle lampen die aanwezig waren in de kamer werkten. Heel slordige dingen die je makkelijk kunt verhelpen. Naast deze slordigheden was het ook nog eens vies. De spinnenwebben hingen in de hoge hoeken van de kamer en bij de ramen van de kelderkamer waar wij verbleven. Bovenop de televisie lag een flinke laag stof. In de badkamer lag bovenop het badmeubel waarin de spiegel en wastafel zaten ook een dikke laag stof en restanten van een joint. Het douchegordijn was smerig aan de onderzijde. Al met al een slordige, smerige kamer waar met een beetje meer tijd en moeite heel gemakkelijk iets schoners en mooiers van gemaakt kan worden.

De tv in de hotelkamer deed het.

Hier gaan wij nóóóit weer heen!

Slecht onderhouden gebouw en kamers. Gordijnen die van de rails vallen, geen horretjes aanwezig tegen ongedierte, doucheputjes vol met haren, geen wifi, een vieze badkamer, de douche direct naast het toilet. Hele smalle trappen naar boven toe. Het gedeelte waar het ontbijt werd verzorgd zag er ook niet verzorgd uit, het was niet alleen gedateerd, maar ook vies. Het beleg moet je met een mes uit grote potten van de aldi halen. De medewerkers waren totaal niet vriendelijk, ze keken alsof ze ons liever kwijt dan rijk waren. Bij aankomst was er maar 1 parkeerkaart beschikbaar, terwijl we drie kamers hadden geboekt. We moesten onszelf maar redden en hebben een half uur verderop pas kunnen parkeren.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

De bedden waren comfortabel

Er werd gerenoveerd, muur half afgevoerd, geen water tot ' 's avonds vanwege problemen,' s morgens al erg vroeg verbouw lawaai.

De bedden waren comfortabel

Goed voor een theaterbezoek. Dicht bij het strand en het theater.

Het ontbijt was karig. Werd niet op tijd aangevuld. Eieren waren op en het verzoek om een eitje te koken werd gehonoreerd. Vervolgens duurde dat meer dan een kwartier. Toen de eitjes er waren (nadat we navraag gedaan hadden), kon je ze niet pellen omdat ze gloeiend heet waren.

De kamer was (op verzoek) rustig met een balkonnetje aan de achterkant van de straat. Dat was goed.

De bedden waren goed en de locatie prima.

De prijs voor dit hotel. Erg gedateerd, alleen de bedden waren goed.

De bedden waren goed en de locatie prima. Verder alles erg oud. Trapleuning kon je niet pakken want viel van de muur, oude badkamer.

snel vergeten.
    • Basic Tweepersoonskamer met Badkamer (Geen Raam in de Kelder)

De gastvrijheid viel tegen, er werd bv. geen Nederlands gesprokenen. Engels speken was voor ons geen echt probleem, maar toch..... Ontbijt op een andere locatie, prima, maar men moest het zelf uitzoeken, rommelig. Niet genoten van het ontbijt. Er was een renovatie in het slaapgebouw, toch kamers verhuren terwijl de stofbende op trap en kamer groot was. Trap naar de kelder heel erg steil, niet aan te bevelen voor oude mensen.

Voorzieningen; Mimimaal, wel een TV. bedden waren prima! Verder oud en versleten.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

matig, niet onvoldoende.

Veel bouwstof, traplopen was zwaar, steil.

Ontbijt was sober en om half tien was er weinig meer aanwezig: broodjes, croissants, roerei, spek. Na een poosje wachten kwam er nog wat.

Ligging prima, maar het hotel was vies met heel veel achterstallig onderhoud.
    • Basic Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was een verbouwing gaande op de benedenverdieping waardoor alles stoffig was. De bekleding op de trap is slecht en vies. De gordijnen op de kamer waren oud, rafelig en vies, de bekleding tegen de muur liet op vele plaatsen los, het tv beeld was minimaal. De verf op de muren was overal los gebladderd. De douchekop gaf een minimale stroom water, daarnaast een hele kleine ruimte samen met de wc. Het ontbijt was ruimschoots en divers, maar het brood was zeker niet vers en de broodjes waren onvoldoende lang in de oven gebakken. Kwaliteit prijs/verhouding slecht, dit hotel is geen 2 sterren waard.

De ligging is perfect

Over het algemeen prima

Er lag veel stof op verschillende plekken op de kamer. Het ontbijt was matig. En parkeren bij het hotel is dramatisch en erg duur.

Onze kamer was ruim, en her personeel was vriendelijk