Beoordelingen over Cityden Museum Square Hotel Apartments

Frans van Mierisstraat 34, Amsterdam Oud-Zuid, 1071 RT Amsterdam, Nederland

#204 van de 548 vakantiewoningen in Amsterdam

Gebaseerd op 545 beoordelingen over dit appartement

Habitaciones muy pequeñas-veel te krappe kamer voor echtpaar + kind..
    • Appartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

muuy pequeño el "apartamentito".. cuarto de baño y water a 80 cm de la cabecera de la cama.. no te puedes apenas mover..no hay sitio físico para guardar nada. Una pareja sola todavía.. pero con un@ o dos niñ@s agobiante.. Muy caro para lo que es.. y en la zona comun ( entrada y ascensor) falta limpieza..

buena ubicación, goed gelegen barrio agradable y tranquilo, leuke en rustige buurt. Buen trato - vriendelijke en correcte opvang (Wessel).

Tegenvallend
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

-afvoer douche: water liep tot in de slaapkamer -kraan wasbak los -afstandsbediening tv deed het niet -beeld tv slaapkamer stoort -plint keuken valt steeds om Heb host aangeschreven: reageerde niet

locatie

leuke plek, jammer dat de verwarming stuk was.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Verwarming is stuk, waardoor je gebruik moet maken van een electrisch kacheltje dat onvoldoende is om het hele appartement comfortabel te verwarmen. Daarnaast is er geen ventilatiesysteem, waardoor het muf ruikt.

Locatie in rustige straat en fijne wijk. Bedden zijn prima. En handig keukentje. Fijne slaapbank. Leuk ingericht met boven en beneden. Prima voor gezin met kinderen.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Fijne plek om te verblijven voor een city trip.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Op de site staat dat er een aparte slaapkamer is. Ik zou dit niet zo benoemen omdat er een open trap is en de mensen die boven slapen langs het bed van het tweede koppel moeten om in de badkamer en toilet te komen. Dit is allemaal wat krapjes en geen privacy.

Mooi, schoon, comfortabel en heel prettig ontvangst. Rustige en goede ligging (vlak bij metro en museumplein).

Ok, maar niet zoals verwacht.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

- Bij aankomst hebben we drie kwartier op voorhand laten weten wanneer we wilden inchecken, maar toch werd ons verweten dat dit wat 'vroeg was'. Ik moet er wel bij zeggen dat toen we ter plaatse waren, we wel heel vriendelijk ontvangen werden, dat maakte dit wel goed - Het appartement is wat verouderd/ niet zo goed onderhouden. De badkamer is zeer klein, de douche is vrijwel volledig open zodat alles drijfnat is wanneer je gedouchet hebt en er staat nergens een rekje om je toiletzak of kleren op te leggen. Ik vind ook dat wanneer je een waarborg moet betalen, dat ze even goed een fatsoenlijke haardroger kunnen voorzien in plaats van zo'n typisch hotel-ding tegen de muur. - Het was niet volledig proper, sommige dingen waren duidelijk niet gepoetst en we hadden ook twee handdoeken die wat vuil waren. - Een van de lampen in de slaapkamer werkte niet, het tapijt is versleten, de tv in de slaapkamer kan enkel dvd's afspelen maar deze zijn niet voorzien, dus je bent er eigenlijk niets mee, het lichtje van deze tv kan je niet afzetten dus er is een storend rood licht in de slaapkamer 's nachts, ... Het zijn allemaal kleine dingen, maar voor deze prijs (en zeker voor de foto's die op de site worden geplaatst) verwacht je wel dat alles in orde is. - Er was zeer veel lawaai boven onze slaapkamer, je kan werkelijk alles horen wat je buren doen. - Om 10.00 u werd er al geklopt op onze deur om te vragen of we gingen uitchecken, terwijl dit pas om 11.00 u moet. Al bij al was ik wat teleurgesteld, zeker na de foto's en de vorige reviews op de site.

Zeer goede locatie, vlakbij het museumplein maar toch in één van de meer rustige en mooie straatjes van Amsterdam.

Prima mini vakantie
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Zoals overal in Amsterdam is parkeren duur. Zo ook in deze straat.

Centraal gelegen apartement met genoeg voorzieningen zoals een wasmachine, vaatwasser, etc. Dit tegen een nette prijs. Verder was het netjes schoon!

Uitstekend appartementje met goede ligging voor een kort verblijf

Wij logeerden in een kamer waarvan vermeld werd dat er een terras was. Bij aankomst werd echter gemeld dat we niet op dit terras mochten (geen sleutel gekregen). Hierdoor konden we ook het enige raam van het appartement niet openzetten, wat met koken en douchen in diezelfde ruimte niet ideaal was.

Heel mooie kamers. Uitstekende buurt. Vriendelijke gastheer. Bedden en zetelbedden allebei heel comfortabel.

Top behalve de vochtige en natte badkamer.
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Badkamer liep vol met water door een niet aanwezig deur van de douchecabine.

Locatie.

Modern en goed uitgerust ( nespresso koffie met gratis...

Badkamer erg klein

Modern en goed uitgerust ( nespresso koffie met gratis capsules ..) - zeer rustig vlakbij musea en centrum Amsterdam

mooi appartement, al het nodige was aanwezig
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

25 euro toeslag omwille van "late" check-in (na 18u)

mooi appartement, al het nodige was aanwezig

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Tv ontvangst

Locatie Prijs Hygiene Rust

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Nachtje Amsterdam
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Parkeren in de buurt kost een bom geld!

Goede locatie dicht bij het centrum, gezellig en proper.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Prima appartement

Smalle trap

Compleet , netjes en goed

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Een goed appartement uitstekende ligging
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer en Balkon

De ligging. Alles was aanwezig. De bedden waren goed. Appartement niet groot maar prima

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Mooie locatie, kleine kamer
    • Deluxe Appartement met 1 Slaapkamer

Kamer was erg klein, toilet en douche als 'kast' in de kamer. Airco in slaapkamer werkte niet.

Locatie was geweldig

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Cityden Museum Square Hotel Apartments