Beoordelingen over City Hotel Amsterdam 3-sterren

Prins Hendrikkade 130, Amsterdam Centrum, 1011 AP Amsterdam, Nederland

#220 van de 410 hotels in Amsterdam

Niets eigenlijk ben heel tvreden

Super vriendelijk personeel ligging heel goed gemakkelijk met bar als je dorst heb ga je beneden koud drankje halen heel kindvriendelijk

Bedden waren zeer goed.

Kleine badkamer en douche niet geschikt voor lange mensen door schuin plafond.

Bedden waren zeer goed. Kamers totaal niet gehorig. Heerlijk ontbijt. Koffie en thee bij welkomst.

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Geen uitzicht, we keken de ontbijtruimte in, als er geen enorm bouwzeil voor hing. Voor achten al bezig met verbouwen, of iets dergelijks. En de jus Orange werd uiteindelijk niet bijgevuld, na gemeld te hebben dat t op was.

Vriendelijk! Schoon! Goede locatie!

Om te onthouden wanneer ik nog eens terug naar Amsterdam ga, aanrader...

Veel trappen, en smal. Badkamertje ook wat krap. Maar dat is nu eenmaal zo met al die hoge huisjes in Amsterdam ;-)

Mooie nette en modern gerenoveerde kamer, gratis koffie en thee ook aanwezig. Heerlijk bed. Prachtig uitzicht op het water aan straatzijde. Ontbijt had alles wat men ervan verwacht. Ligging vlakbij station en wandelafstand van het centrum. De prijs viel ook uitstekend mee.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Aanrader, als je het niet erg vindt om te bukken....
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het plafond op de kamer was wel erg laag. Ik moest veel bukken (ik ben 1.80).

De rust. Het hotel ligt aan een drukke straat, maar daar merk je niets van.

Voor eenvoudige overnachting zit je goed.

Qua ruimte is alles een beetje beperkt, maar dat is niet erg qua prijs/kwaliteit verhouding. Je zit midden in de stad. Nemo, CS, Scheepvaartmuseum enzovoort op korte loopafstand. Om lange tijd te parkeren zijn 3 parkeergarages in de buurt.

Het hotel is eenvoudig en schoon. Het ontbijt voldeed op de niet verse koffie na, aan mijn verwachtingen. Amerikaans standaard ontbijt. Het hotel is door mij maar voor één nacht geboekt. Standaard kamers zoals getoond op de foto's.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Het feit dat je in Nederland verblijft maar er niemand van...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het feit dat je in Nederland verblijft maar er niemand van het personeel Nederlands spreekt. Ook hing er een stank afkomstig van de riolering in onze kamer.

Amsterdam is schitterend maar volgende keer een ander hotel

de Warmte in de kamer

Het ontbijt was heel goed . Voldoende van alles , personeel erg in de weer om alles bij te vullen . Een grote pluim voor hen. Kamer was ok maar veel te warm ' zelfs zonder dat de verwarming brande en geen verluchting .

De kamer was kleiner dan verwacht, wel schoon, bed was prima...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was kleiner dan verwacht, wel schoon, bed was prima, uitzicht was niet geweldig (soort binnenplaats). Ontbijt was prima. Ik vind de verhouden kamer en prijs tegenvallen. Ik heb eerder een kamer in het Nova Hotel in Amsterdam geboekt en dit was goedkoper, maar groter, meer voorzieningen en beter uitzicht. Omdat het Nova hotel vol zat ben ik bij dit hotel terecht gekomen.

Echt zeer slecht ook wat kwaliteit betreft ontbijt en bedden en lekkende ramen.....

De deuren slaan zo hard dicht dat je rechtop in je bed zit van de schrik. Voor je ze open hebt is het knap je koffer er nog doorheen te krijgen. Voorts was de verlichting op diverse plaatsen in de kamer kapot. De ramen lekte regenwater. Verwarming deed het niet om kleding te drogen. Schoonmaak van de kamer was de dag na geslapen te hebben pas in de late middag 18.00 uur. Veel was niet echt schoon. Vocht achter de vitrage bleef liggen. Handdoeken werden dus ook zeer laat verschoond. Kortom voor deze prijs die wij betaald hebben zeker niet voor herhaling vatbaar eb een slecht bedrijf voor verhuur als hotel.

Eigenlijk niets voor deze prijs.

We hebben al beter gehad

Het ontbijt leek me te simpel ook geen variatie ... ham kaas kip en zoet en dit voor vijf dagen lang ,de kamers waren stoffig bij aankomst , we zaten net in het achterhuis van anne frank

Dicht bij station en bezienswaardigheden ,openbaar vervoer ... doorloopterras om even te roken

De locatie is perfect en je bent direct in het centrum.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er hing in de badkamer een lichte rioollucht (waarschijnlijk uit het doucheputje).

De locatie is perfect en je bent direct in het centrum. Het ontbijt is goed verzorgd en vers. De kamer is netjes ingericht.

Gezellige verzorgde kamers bij aankomst!

Heel veel lawaai van de buren die water namen, van de dienster die het ontbijt om 5.30 klaar begon te zetten! Onze kamer bevond zich blijkbaar vlak onder het eetgedeelte!

Gezellige verzorgde kamers bij aankomst! Toen was het nog stil!

De bedden lagen heel goed en het ontbijt was uitgebreid.

Onze kamer lag aan de voorkant waardoor het doorgaand verkeer wel goed hoorbaar was.

De bedden lagen heel goed en het ontbijt was uitgebreid. Prima locatie

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Aanrader voor stappers!

Kamer was heel klein en benauwd.

Mijn zoon had in de buurt heel vroeg een belangrijke keuring waar hij fris en fruitig moest verschijnen. Expres gevraagd bij boeking om rustige kamer. We kregen een klein hok met 'uitzicht' soort blinde muur. Op zich niet erg ging niet om uitzicht. Maar helaas heel de nacht wakker gehouden door ernstig ruzie makend stel. Receptie gebeld midden in de nacht. Ze ging bellen. Nou het was zo gehorig dat we inderdaad even later de telefoon hoorde overgaan. Helaas werd het stel daar alleen maar bozer van. Maar mocht je met vrienden willen gaan stappen en de nachtrust je niet boeien dan zit je in dit hotel helemaal goed. Hotel goed bereikbaar voor Amsterdam. Vlak bij goede parkeerplaats. En hoekje om en je zit via de Wallen in het geweldige centrum.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima hotel voor de duur van een nacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op de eerste aangeboden kamer na, niets.

ontbijt was prima. De eerste kamer slecht, in de kelder, erg warm, geen raam. Op ons verzoek een andere kamer gekregen. Erg laag, maar schoon, goed bed. En heel rustig, geen last van het verkeer gehad. Met dank aan de vriendelijke receptioniste.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

een goed verblijf vlakbij het centrum van amsterdam

de geluidsoverlast ,s nachts vanwege de afzuiging

het ontbijt was ruim voldoende en werd ook goed aangevuld. Wij keken vanuit ons raam op een binnenplaatsje en daar hing vlak bij ons raam een slang voor de afzuiging, wat vooral ,s nachts nogal wat geluidsoverlast gaf, temeer omdat wij de ramen open hadden van de warmte

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het was een prima locatie, nabij het centrum en het station !

Er viel niets tegen. Wat meer (verse) yaourtkeuze ..... 's morgens mocht wel.

Vriendelijk, aangenaam, nog effe chillen en plannen in de 'niet te dure' bar 's avonds, kortbij het station, konden onze bagage veilig stockeren voor het intrekken in de kamers, en idem bij het vertrek.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Hotel was vroeger een 17 eeuws huis
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goed maar miste yoeaourt Piep kleine lift en moeilijke trap met koffers Personeel sprak geen nederlands

Kamer en badkamer waren zeer netjes

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goed voor te slapen, maar niet meer dan dat
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wat meer keuze bij het ontbijt was geen overbodige luxe, het ontbijt zou ik eerder basic noemen Jammer dat er helemaal geen zicht was vanuit de kamer, enkel een donker binnenkoer

Stille kamer Je ben snel aan het station en ook in het centrum

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Schoon, netjes, maar duur.

Zeer teleurstellend ontbijt en personeel spreekt geen Nederlands. Parkeren aan straat is vol en dichtbijzijnde parkeerhuis is 1km lopen, maar 13€ per dag.

Heerlijk bed, schone kamers. Prachtige badkamer.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Echte aanrader voor wie alle kanten op wil kunnen qua locatie en comfortabel wil logeren.

kamers aan de straatkant hebben enkel glas waardoor het niet echt stil is in de kamer.

Geparkeerd in Oosterdok parking (ook vlak bij Centraal station en Metro station) en stonden op minder dan 10 minuten wandelen aan het hotel. Van daaruit ook het historisch centrum telkens te voet verkend. Zeer schoon hotel, mooie kamers en fijn personeel. Konden onze tassen na het uitchecken nog de rest van de dag achter slot in bewaring geven, wifi prima. 24u op 24u kan je makkelijk in en uit en is de receptie open.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goede ligging/ goed voor 1 of 2 nachten

Om koffie te zetten was de draad van de warmwaterkan tekort om bij een stekker te geraken!

Ontbijt was uitgebreid. De ligging was heel goed. Geen lift

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

een klein gezellig hotel met alles erop en eraan!

dat weet ik niet

het ontbijt was heeeerlijk! de kamers prima! ook de gratis koffie en thee deed ons deugd. het personeel vriendelijk. ik kom zeker terug! de ligging prima.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Moeder met twee kinderen en zus met vriend (dus 5 personen)

Moeder met twee kinderen en zus met vriend (dus 5 personen) Wij hadden een hele leuke kamer. Type maisonnette. De kinderen sliepen boven, wat ze geweldig vonden en beneden had je de grote kamer met tv. Badkamer ook netjes. Ontbijt ook prima. Voor ons uitgebreid genoeg. De lift was heel klein. Met de koffers per twee personen naar boven waarbij wij naar onze kamer ook nog een steile trap op moesten (bovenste verdieping). Maar voor de rest vd dag gingen we gewoon alleen met de trap, goed voor de conditie. Prima locatie. Vlakbij station. Wij hebben het hotel eigenlijk alleen gebruikt voor de overnachting. Maar de late uitcheck was ook wel heel erg fijn. Eerst ontbijten, waarbij ze ook niet moeilijk deden dat mensen na de aangegeven tijd nog bleven zitten. En na het ontbijt rustig de koffers weer inpakken. Als wij weer naar Amsterdam gaan dan kijk ik zeker eerst of dit hotel nog beschikbaar is.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Niet doen, ziek geworden van de schimmel

De eerste kamer was in de kelder langs de straat, de rokers stonden dus buiten aan ons hotelraam met alle gekende geuren!! Ander kamer gevraagd, die stond vol schimmel!

NIETS

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Prima om 1 nachtje te slapen
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Normaal douchen zonder bang te zijn dat de achter buren je zien.

Ontbijt was perfect kamers oke maar te duur voor wat je kreeg, douche gordijn hangt aan touwtje voor raam. Geen uitzicht en vrij klein..service was wel goed er was koffie op de kamer en het was schoon. Heel belangrijk voor mij.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

prima doelmatig verblijf
    • Kleine Eenpersoonskamer

Misschien weinig interessant, maar mij viel niets tegen. Om toch wat te noemen: de douche was erg warm en ik moest haast goochelen om te ontdekken hoe ik het water wat minder warm kon krijgen.

Ontbijt was eenvoudig maar goed en de kamer was rustig, beneden , weliswaar geen uitzicht naar buiten.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima verblijf zal het anderen zeker aanbevelen !

Bovenste verdieping rook het in de (bad)kamer erg naar het riool, een slechte wifi ontvangst.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Er heerste rust in het hotel. Prima ontbijt service.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Mooie centraal gelegen plek en een ruime kamer voor een...
    • Superior Vierpersoonskamer

Toen we aankwamen was de kamer nog niet klaar maar dit werd opgelost door ons een drankje aan te bieden.

Mooie centraal gelegen plek en een ruime kamer voor een gezin met 4 personen.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

De kamer was ruim en mooi gerenoveerd.

Er was geen enkele manier om de kamer te verluchten (de ramen kunnen niet open) waardoor de hitte ook 's nachts in de kamer bleef hangen.

De kamer was ruim en mooi gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

perfekte uitvalbasis
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt uitstekend veel keuze voor elk wat wils . Locatie perfect , vlak bij station en goedkope bewaakte parking (13euro per 24u) vanuit hotel is het grootste gedeelte van de bezienswaardigheden gemakkelijk te voet te bereiken , gratis stratenplan waar alles wat intresant is gemarkeerd is .

• Beoordeeld op: 4 september 2016

150,00 voor 1 nacht vond ik wel teveel. Oke je zit vlakbij het centrum , maar het zijn kleine kamers en het ontbijt is niet heel uitgebreid.

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Amsterdam is een mooie stad maar ook zeer druk. Vooral de alom snelle fietsers zijn storend.

Onze kamer lag aan de straatkant boven de ingang. Vrij druk doorgaand verkeer en veel gepraat s nachts.

Goede ligging en aangename ruimtes. Vernieuwde kamer. Spijtig van de oude nog niet vernieuwde ramen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Voldeed niet aan de verwachtingen
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De medewerkers van het hotel waren niet taalvaardig. Ze spreken gebrekkig Nederlands en Engels. De twee fietsen die we huurden, waren van slechte kwaliteit. Een ochtend konden we niet douchen ivm storing. Het personeel bood hiervoor geen excuses aan en was slecht op de hoogte over de voortgang van de herstelwerkzaamheden. De kamer was klein, de bedden waren goed, maar de afwerking slecht. Op het plafond zag je de lekkage-plekken zitten. Het sanitair was daarentegen netjes. Bij het uitchecken werd niet gevraagd naar onze bevindingen, slechts een 'doei'.

Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Locatie super

Ontbijt verliep chaotisch .. niet genoeg bestek of ruimte om te zitten. Lawaai op de gang goed hoorbaar in de kamer. Water in douche loopt moeilijk weg.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Het ontbijt was heel goed ,en de kamer proper.

Het geheel had eerder iets koel naar onze mening maar het was dan ook een stadshotel .Wij waren tevreden .

Het ontbijt was heel goed ,en de kamer proper.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Erg vriendelijk personeel, mooie locatie, goede service voor...
    • Executive Eenpersoonskamer

Erg vriendelijk personeel, mooie locatie, goede service voor een lage prijs!

Het bed , de open inloopdouche , de airco , 24/24...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt niet zo uitgebreid , geen minibar op kamer , kluis wat ingewikkeld ...

Het bed , de open inloopdouche , de airco , 24/24 service

Goed bedden.

Goed bedden. Zeer rustig ondanks drukke omgeving. Uitstekend ontbijt

Prachtige plek, prima hotel.

prima kamer

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Muffe geur op de badkamer

Ruime kamer, vriendelijk personeel en ontbijt was goed

Dicht bij Centraal station.

Niet iedereen spreekt goed Nederlands.

Dicht bij Centraal station. Sfeervol en super schoon.

Kan net

De kamer was erg laag kon je niet rechtop staan

Ontbijt en locatie

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Prima verblijf gehad
    • Superior Vierpersoonskamer

Op de kamer was het erg warm. Beetje extra uitgeven voor beter toiletpapier

Voor ons was het ontbijt eerder gemaakt, top

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Vriendelijk personeel , ruime kamer aan de achterzijde...

Vriendelijk personeel , ruime kamer aan de achterzijde gelegen. Standaard ontbijt maar ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Kan er bij door, maar zou 't niet aanprijzen.
    • Executive Eenpersoonskamer

Kamer erg klein en kruip door sluip door om te bereiken. Geen goede ontvangst tv zenders Waterkoker werkte niet goed

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Niet veel

Personeel was niet vriendelijk.

Niet veel

Ruime kamer
    • Superior Vierpersoonskamer

Wietgeur die midden in de nacht tot in de kamer doordrong.

Ruime kamer

goed maar zal toch een ander hotel zoeken volgende keer.

ontbijt en ligging kamer

lokatie

Mooie prijs/kwaliteit
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt had iets uitgebreider mogen zijn

Verrast door de kamers

Heerlijk genoten

Kamer met laag plafond met lengte van 1.90m. Kon niet rechtop staan in kamer

Ontbijt goed. Vriendelijk en ongedwongen personeel.ligging goed

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Goed bed ontbijt matig .raam sluit niet goed waardoor koude binnenkomt
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ramen sluiten niet goed,koude tocht. Geurtje water in badkamer

Goed bed

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Dat ze alleen Engels spraken

Dat ze alleen Engels spraken

Geslaagd weekend
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was prima en de bedden goed. Locatie perfect, alles wat we wilde bezoeken was lopend te doen.

Prima locatie op loopafstand van bezienswaardigheden.

Prima locatie op loopafstand van het centrum.

Perfecte ligging om de stad, scheepvaartmuseum, Nemo enz. te bezoeken.
    • Superior Vierpersoonskamer

Ontvangst. Prijs voor 1 nacht.

Locatie en uitzicht.

Fijn hotel, dichtbij het centrum!!

Heerlijk ontbijt!! Fijne ligging, dichtbij het centrum!!

Zeer slecht geslapen

Klein hokje voor meer als 100 euro bijna geen daglicht en heel tempering tot 04:00 in de nacht.

Mooie ligging

Simpele kamer en hotel, wat we ook verwacht hadden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijtzaal was niet groot genoeg voor alle gasten.

Vriendelijk personeel.

ligging

ontvangst bij aankomst

ligging

Amsterdam is geweldig!

kamer was vrij klein, maar oké hoor

mooie kamer, handige badkamer, prima service en heel vriendelijk personeel

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Receptie spreekt nauwelijks Nederlands

Prima, eenvoudig ontbijt

Rustige en comfortabele kamer op wandelafstand van centraal...
    • Executive Eenpersoonskamer

Rustige en comfortabele kamer op wandelafstand van centraal station

Prima hotel dicht bij het centrum

Alles was goed

Afstand naar centrum

Mooie grote kamer voor 4 personen.
    • Superior Vierpersoonskamer

Licht in de badkamer was beperkt.

Mooie grote kamer voor 4 personen. Netjes en schoon. Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Ontbijt is basic, toch verzorgd, .
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is oud, is aan renovatie toe

Ontbijt is basic, toch verzorgd, .

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Verblijf was voor een nacht, het ontbijt was goed maar het bed was te zacht amper geslapen.

Slecht bed

Ontbijt was niks mis mee

Goed hotel, vooral voor een relatief kort verblijf/ stedentrip
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wordt snel in het Engels aangesproken ondanks dat je Nederlands terug spreekt.

Locatie en de koffers mochten blijven na het uitchecken.

Perfecte locatie tov het centrum

Geen

Perfecte locatie tov het centrum

kamer nr 205 is totaal niet geschikt voor verhuur:vreselijk!!!!!

de kamer en de kamerligging

ontbijt was basic

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van City Hotel Amsterdam