Beoordelingen over Hotel Credible

Hertogstraat 1, 6511 RV Nijmegen, Nederland

#15 van de 35 hotels in Nijmegen

Heel leuk hotel met gemoedelijke sfeer.

Ik lag niet helemaal lekker op het bed, het kussen was erg dik.

Heel leuke sfeer in het hotel. Losjes en huiselijk. Leuke inrichting met elpees en boeken. Het terras aan de straatkant is al in de ochtend levendig. Personeel heel vriendelijk en meedenkend. Erg mooie badkamer. Het ontbijtconcept vond ik heel leuk: je bestelt wat van de kaart. Ik denk dat er zo veel minder wordt weggegooid dan bij een ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

InCredible en amazing plek

Niets, alles was zo over nagedacht en zo leuk gestyled. Hele leuke sfeer!!

De gezellige ongedwongen sfeer. Leuke ontvangst met een drankje en allerlei tips over eettentjes, winkeltjes Hele enthousiaste bediening. Het studentikoze.. Kortom ik zou het iedereen aanbevelen!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Na nu voor de tweede keer zal Credible in Nijmegen altijd mijn voorkeurslocatie zijn.
    • Budget Tweepersoonskamer

Een nachtkastje voor je telefoon of water en een stopcontact aan beide zijden van het bed zou fijn zijn. Helaas is er geen lift aanwezig, maar het personeel brengt de koffers graag naar de kamer.

De bedden zijn echt uitstekend en de douche is heerlijk. Het ontbijt is goed en ruim voldoende. En er is een goede parkeerregeling.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Prima hotel, goed restaurant, leuk voor een citytrip naar Nijmegen
    • Budget Tweepersoonskamer

Je moet wel 10 euro betalen voor parkeren in de gemeentelijke parkeergarage, dat stond niet vermeld bij de info op de bookingsite

Trendy hotel, gemoedelijke sfeer, kleine kamer maar leuk ingericht met mooie badkamer

Gemengde gevoelens over verblijf

Veel onweersvliegjes op de kamer. Personeel komt heel veel vragen om nog iets te drinken, te opdringerig... Je moet in de bar uitleg vragen over de kamers, je verwacht een apart bureau maar dat is er niet. Personeel gaf ook erg weinig uitleg en drong vaak aan om een drankje te nemen. Kamers waren erg warm,geen airco.

Leuke inrichting en fijn dat er een bar aan is.

Een heel leuk hotel dat je zeker bijblijft.

Een heel leuk en goed hotel, locatie ten opzichte van het centrum en station prima maar omdat het aan een drukke straat/plein ligt is het voor mensen die slecht slapen wat minder geschikt.

Eigenlijk alles, de sfeer de kamer en zeker het personeel, heel aardig en vriendelijk (ook de meisjes die het schoonhouden) En niet te vergeten het ontbijt ook een dikke 10.

ok maar misschien bij warme zomers vliegenraam leveren?

In de tweede nacht waren er honderden vliegjes in de kamer die me beletten te slapen. Rond 1.30 's nachts ben ik opgestaan om naar een beestjesloze kamer te vragen maar er was niemand bereikbaar. Uiteindelijk toch 4 uur geslapen, maar dat was te weinig. De volgende ochtend lagen ze allemaal dood in de hoeken vna de kamer.

leuke sfeer, jonge mensen, gezellig

Het hotel ligt ideaal ten opzichte van het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

Voor verkoeling/mobiele airco moet het raam open. Niet ideaal omdat het hotel aan een drukke straat ligt.

Het hotel ligt ideaal ten opzichte van het centrum. De sfeer en inrichting is modern en erg comfortabel.

Geweldig leuk hotel!

Geen op- of aanmerkingen

Ontzettend hartelijk personeel, lekker eten en een aparte en ontzettend leuke opzet van het hotel zelf! Echt anders dan anders. De locatie is super! Op een paar honderd meter lopen liggen winkel, eettentje, terrassen enz

Prima hotel, leuke mensen. Doen.

Kamer was iets gehorig. Schuiven van tafels/stoelen bij sluiting/openen, deuren en buren. Kan aan de ligging liggen.

Sfeer en bediening. Kamer was prima, ruim, licht en vrolijk. Badkamer eenvoudig maar erg strak en netjes.

Er is een heerlijk ongedwongen sfeer in Hotel Credible, er...

Het was heel warm buiten, dus daardoor ook op de kamer.

Er is een heerlijk ongedwongen sfeer in Hotel Credible, er is een huiskamergevoel, het personeel is vriendelijk en het eten lekker. De kamers zijn simpel, maar sfeervol en een hip design. Ik zou weer terugkeren!

Heerlijk!

Een paar rumoerige gasten 's nachts, ligt niet aan het hotel maar aan de toeristen zonder respect.

Je betaalt €10 voor het ontbijt als je wil en je kiest gewoon van de kaart wat je graag wil, met koffie/thee zoveel als je wil. Heel lekker en verzorgd! Ook leuk om zitten. De kamer was tip top in orde, mooi en prachtige badkamer. Leuk hotel met grappige toets (lees de map in je kamer ;-) )

• Deluxe Driepersoonskamer

De behulpzaamheid van het personeel. De gehele uitstraling vh hotel . Vind de indeling van het restaurant erg aansprekend. Deel huiskamer en leesboeken.

• Budget Tweepersoonskamer

Badkamer werd kletsnat omdat douche open was.

Super ontbijt, ontzettend aardige mensen, top locatie. Mooi ingericht en een heerlijke sfeer! Wij komen terug👌🏼

Nijmegen is een aanrader en het hotel idem
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij zaten op de derde en dus de bovenste verdieping en er is geen lift. Na een dag bezoeken wel lastig om naar kamer te gaan.

zeer centrale ligging kortbij de markt, parkeergarage aan de overkant en korting met kaartje van het hotel. Buitenterras aan de straatkant. Heel goed ontbijt, niet in buffetvorm maar een ontbijtkaart om te kiezen. Heel lekker vers geperst fruitsap bij het ontbijt.

Voor ons leuk voor een paar nachten, alleen door het personeel zou je er vaker willen komen.

Eigenlijk niets, alleen de kamer (15) was erg warm. Best wel gehorig, maar dat ligt vaak aan de medegasten! Voor de deur is een drukke straat.

Het ontbijt echt heerlijk, vers van de kaart te bestellen. Erg gezellig interieur, super aardig personeel. Net buiten het centrum van Nijmegen. Gezellig terras voor de deur. Jammer genoeg niet 's avonds gegeten. De kaart zag er goed uit. Parkeergarage om de hoek, korting op een dagkaart. Ontbijt betaalde we 10.- voor. Zeker de moeite.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima en centraal gelegen locatie in Nijmegen, een aanrader!

Personeel is zeer klantvriendelijk en gastvrij! Locatie ligt in het centrum, om de hoek de restaurants en op 5 minuten lopen de Waal en fietsverhuur. Een prima plek om 1 of 2 nachten te verblijven. De locatie ligt aan een drukke weg, voor de liefhebbers van rust is dit een aandachtspunt, de rest (het ontbijt is prima) maakt alles goed!

We hebben het prima naar ons zin gehad!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het enige verbeterpunt wat we aan willen dragen is: een lift!!

We werden zeer hartelijk ontvangen, het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was helder en schoon. Zeer gemoedelijke sfeer. prima ontbijt!

Fantastische sfeer!
    • Budget Tweepersoonskamer

De mensen in het hotel zijn echt heel vriendelijk! Het café/bar/resto is heel leuk ingericht en gaf ons direct een vakantiegevoel! echt goed gedaan! dankjewel!

Super!

Het hotel is niet overdreven luxe, maar trof qua aankleding en sfeer voor mij precies de juiste toon. Personeel is super! Ik werk al meer dan 20 jaar in toerisme (oa hotelcontractering), maar ben maar zelden ergens zo oprecht aardig en gastvrij ontvangen als in Credible. En voor de duidelijkheid: ik was hier niet voor mijn werk, dus geen enkele reden mij anders te behandelen.

• Budget Tweepersoonskamer

Het is erg gehorig op de slaapkamer

Goed ontbijt, een superhip en prettig hotel. s'Avonds ook gegeten. Prima! Ik was er samen met mijn dochter en we vonden het hartstikke leuk. Zeker voor 1 nacht. Perfecte locatie, je loopt zo de stad in. En je kunt tegen gereduceerd tarief je auto aan de overkant in de parkeergarage zetten, waarbij je tussendoor ook nog in en uit kunt rijden. Echt top!

We hebben genoten!

Het is een ontzettend leuk en sfeervol hotel. Lekker eigentijds. Eten was heerlijk en het personeel is super aardig, je voelt je echt in de watten gelegd. Wij hadden een super leuke 3 persoonskamer met heerlijke bedden en schoon en super mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

• Budget Tweepersoonskamer

Het is gewoon een super hotel. Goede bedden, super vriendelijke medewerkers, lekker eten en een goede sfeer. Wij komen er graag! Uitstekende locatie voor een weekendje Nijmegen

Levendig, ongedwongen gezellige sfeer 👍😄
    • Budget Tweepersoonskamer

Een of liever 2 haakjes aan de muur zodat je handdoek of kleding even op kunt hangen...

1Directe service en hulp. Ik had een boekingsfout gemaakt. 2 Uitwisseling over een verloren voorwerp werd goed afgehandeld en is teruggevonden. Dus behulpzaamheid personeel vind ik klasse.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Top locatie!
    • Deluxe Driepersoonskamer

In het restaurant beneden kwam een DJ tot 01.30. Zaak zat bomvol waardoor we op de kamer zijn gaan zitten. Kwamen moeilijk in slaap door de muziek van beneden.

Lichte, ruime kamer voorzien van waterkoker en Nespresso met uitzicht op de winkelstraat. De ligging is zeer centraal. Ook de voetbaltafel op de kamer viel erg in de smaak.

Mooie kamers, top plek

Gehorig, je hoort de buren praten, als er iemand de deur binnen gaat met het pasje heb je af en toe het idee dat ze bij jou in de kamer staan. Bedden rollen makkelijk weg.

Grote kamer. Gaaf ingericht mooie ligging in het centrum. Mooie ruime badkamer met inloop douche.

No-nonsense hotel, basic maar goed, goede ligging, leuke...

Het was echt koud op de kamer. Men probeerde het te fiksen (vriendelijk en snel maar weinig effectief helaas), maar ik lees dat dat blijkbaar een gekend probleem is. Bijverwarming voorzien dan? Het betalen van ons parkeergeld als tegemoetkoming konden we appreciëren, maar een warme kamer en badkamer(tje) was nog beter geweest... Let op: tijdens het weekend speelt er tot 1.00 een DJ in het hotel en dat hoor je tot op de bovenste verdieping.

No-nonsense hotel, basic maar goed, goede ligging, leuke inrichting, vriendelijk personeel

Erg genoten en we komen zeker terug!
    • Budget Tweepersoonskamer

Wellicht tegen een iets gereduceerde prijs een uitrijkaart voor de parkeergarage. I.p.v. €15,- bijvoorbeeld €10,- of €12,50.

Kamers zeer fris en voldeed aan alle comfort. Waren aangenaam verrast! Zeer vriendelijk personeel. Alles bespreekbaar en te regelen.

Mooie locatie
    • Budget Tweepersoonskamer

De verwarming mocht iets beter. Met de extreme vrieskou was het frisjes. De radiator was prima, maar de houtenkast eromheen hield alle warmte tegen.

Mooie locatie

We hebben genoten van het sfeervolle 'basic' hotel, personeel en de kamer, TOP!!
    • Budget Tweepersoonskamer

De temperatuur op de kamer was wat fris. Ondanks de verwarming op de hoogste stand. Ik moet er wel bij vermelden dat we precies de koudste dagen van het jaar hadden 28-2 tot 2-3. Maar dan wil je bij terugkomst wel een aangename temperatuur op je kamer.

Het hotel voelt als een 'warme jas'. Het personeel is uiterst vriendelijk en de bediening is lekker vlot... 'en' het eten zalig!!

Super!

De kamers zijn erg gehorig. Onze buren hadden een tafelvoetbalspel, en we konden hun wedstrijden letterlijk volgen. Ook het geluid van de dj die beneden stond te draaien kwam goed door. Wij vonden dat zelf niet erg, maar je moet hier niet voor je rust komen.

Geen saai standaard hotel, echt een leuke en levendige plek om te verblijven. De kamers zijn mooi en licht ingericht. In het sfeervolle café kun je heerlijk ontbijten, lunchen of dineren, maar het is ook gezellig om er 's avonds een biertje te drinken.

Super!!

De kamer was wat gehorig, maar dat is het enige. Voor goede slapers geen probleem dus ;)

Jong professioneel team. Zeer klantgericht en vriendelijk. Bij aankomst kregen wij zonder erom te vragen een upgrade. Gezellige sfeer in het restaurant in de avond met een leuke mix aan mensen. Goede moderne menukaart. De kamers zijn modern, schoon met een mooie badkamer. Heerlijk ontbijt. Je voelt je erg welkom. Personeel had leuke tips.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Hip hotel,perfect gelegen voor stedentrip
    • Deluxe Driepersoonskamer

Het was gehorig zaterdag avond tot 1 uur rumoerig kamer lag boven restaurant Andere gasten waren s nachts ook luidruchtig

Heerlijk ontbijt ,hippe kamer,Geweldig centraal gelegen

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De inrichting van de kamers

Het is zeer gehorig, deuren die dichtklappen en café heel goed hoorbaar. De schoonmaak was in de kamer naast ons aan het zingen en leek net of ze in onze kamer stond.

De inrichting van de kamers

Fantastisch verblijf in een hip en vriendelijk hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Het personeel is supervriendelijk, het hotel is speels ingericht met veel leuke details. Het restaurant beneden is echt leuk, en het ontbijt heerlijk!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Leuk, gezellig en ietwat alternatief hotel op een perfecte locatie in het centrum
    • Deluxe Driepersoonskamer

De geluidsisolatie binnen de kamers is niet zo goed. Zowel geluiden van de straat ( voorbijlopende en roepende mensen op straat, het opbouwen van de markt) als geluiden binnen het hotel ( dj in de bar, buren en bovenburen waarvan je elk geluid hoort en schoonmaak en ander personeel dat geluid maakt in de vroege ochtend) hebben voor een wat onrustige nacht gezorgd

Heerlijk vers bereid ontbijt met een leuke keuze van de kaart en vrijheid in het tijdstip van ontbijten. Geweldige driepersoons kamer met tafelvoetbal set en ontzettend vriendelijk en hartelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Thuis en welkom in Hotel Credible
    • Budget Tweepersoonskamer

Iets waar het hotel niets aan kon doen was buiten: uitgerekend voor onze kamer werd 's nachts (?!?) een markt opgebouwd met een luid tracktortje en ander materiaal, eerst al om half 2, maar door de nacht heen werden we meerdere keren wakker ervan. Er bleek een festivalterrein naast te liggen, dit was misschien een beetje pech voor ons, maar, al met al hebben we gelukkig toch ook kunnen slapen. Gek genoeg werd ons verblijf hier niet minder leuk om. Eventueel vragen om een kamer aan een stille kant? Wij hadden wel weer leuk uitzicht, dus ja....

Hotel Credible is het soort hotel waar je altijd zou willen blijven omdat de sfeer zo goed is. Bijzonder sympathiek hotel boven een niet minder sympathiek café waar je, als je zou willen, de hele dag kunt blijven hangen, lezen, spelletjes doen, kletsen en vooral ook lekker eten en drinken. Temidden van de mensen uit de stad. De kamer die we hadden was simpel maar kraakschoon, licht en trendy alternatief ingericht. De badkamer is klein maar fijn! Ook heel schoon. Het bed was fantastisch! Geweldige matras voor mij, absoluut niet zacht maar toch ook niet hard, perfect! Het bed kraakt ook niet en je zakte niet naar elkaar toe, ook al was het een geheel. En 2 dekbedden is naar mijn hart, alleen maar blij! Het personeel is uiterst gastvrij, behulpzaam, geduldig en gezellig. Het ontbijt is voortreffelijk en gul!

Schoon, gastvrij en servicegericht

Prima kamers, heerlijk en verzorgd ontbijt door enorm servicegericht personeel. De deur van 1 tweepersoonskamer was defect wat uitstekend opgelost is.

top!

Super leuk hotel! Kamers zijn basic ingericht en toch van alle gemakken voorzien. Bed lag heerlijk, douche was prima, uitzocht was mooi. Ontbijt was heerlijk en hebben lekker gezeten in het bijbehorende café. Prijs-kwaliteitsverhouding is dan ook uitstekend!

• Beoordeeld op: 15 december 2017

zeker geen tweede keer

Dat er geen lift was stond wel op de site maar het waren enorm steile trappen dat zelfs voor een gezonde oudere een probleem zou zijn Het geheel is wat verouderd onze wasbak zat vol met barsten, op de wc kon je alleen maar zitten indien je eerst de deur had gesloten De prijs is erg hoog voor het geleverde die wordt denk ik bepaald door de locatie

Alleen de locatie omdat die voor ons op dat moment belangrijk was Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Super hotel op zeer centrale ligging, prijs-kwaliteit verhouding zeer goed. Gastvrij personee

Tostie kaas-tomaat-pesto viel een beetje tegen.

Locatie, locatie, locatie! Supervriendelijk personeel, bed was prima, ontbijt (tien euro) ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima.

De kamer was gezien de prijs oké. Miste wat kleine dingen die niets met geld te maken hebben: Een leeslampje (bij de lamp die aan het plafond hangt, kun je niet lekker lezen. Juist op een eenpersoonskamer wordt eerder gelezen, lijkt mij. En een glas ipv een plastic bekertje. Het raam zit erg hoog, je kunt alleen buiten kijken al je op je tenen staat of echt lang bent. Nu was ik er een nachtje, anders zijn dit dingen die me echt zouden storen.

Ontbijt goed. Vriendelijke mensen.

Positief verrast!

Het is er wat gehorig.

De sfeer in het hotel. Dat het voor een budgetkamer een ruime kamer was met een erg goed bed en een kleine maar prima badkamer en van alle gemakken voorzien

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, alles top.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het brandalarm ging af toen ik in de douche stond. Het grapje aan de muur op de douchewand 'Make it Quick or you May set off the fire alarm' mag dus heel letterlijk genomen worden.

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, alles top.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

sfeervol en gezellig
    • Budget Tweepersoonskamer

's morgens veel geluidsoverlast door douches op andere kamers door rammelende buizen.

Geweldige sfeer in het restaurant/lounge. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima hotel, verwacht geen luxe maar sfeer is goed en locatie uitstekend
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was vrij spartaans. Kleine badkamer. De deur van de hotelkamer klemde flink.

Leuke sfeer, goede wifi en fijn dat je gewoon ontbijt kunt bestellen. Heel relaxed in de vroege ochtend

een goed en gezellig hotel op een uitstekende locatie

de muziek van zaterdagavond 4 nov.2017 was voor onze groep niet zo geweldig. de discjockey draaide de hele avond dezelfde muziek, wij vonden dat eentonig !

het was gezellig en ontspannend. heel vriendelijk en behulpzaam personeel. schone kamers, en goede bedden. Een centrale ligging van het hotel

Tof hotel met een "Instagram-proof" inrichting in het centrum van Nijmegen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Tof hotelletje in het centrum van Nijmegen met een vriendelijke bediening en een uitstekend ontbijt. Goede bedden en een leuke "Instagram-proof" inrichting. Leuk met de graffiti van het huisvogeltje op de muren en een gezellige bar, inclusief digitaal haardvuur.

Ligging, dicht bij het centrum, lekker ontbijt, kleine maar...

Deuren maken veel lawaai als ze dichtslaan, zaterdagmorgen markt, dus vroeg lawaaihinder

Ligging, dicht bij het centrum, lekker ontbijt, kleine maar leuke kamer, heel vriendelijk personeel, lekker restaurant onder het hotel

Leuk en gezellig hotel, retro maar ook van deze tijd, top personeel!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het personeel, super aardig! Bij aankomst kregen we een drankje ter verwelkoming.. Het hotel is onderdeel van een eetcafé, waar je lekker iets kunt eten en drinken! Locatie top!

bovenal het super aardige en attente personeel.

De bedden, deze ademde niet goed wat het slapen oncomfortabel maakte. Nogal rumoerig (met oordoppen oké) en te warm op de kamer

bovenal het super aardige en attente personeel. Verder de combinatie eetcafé en hotel en een super goed ontbijt.

gewoon goed
    • Budget Tweepersoonskamer

sanitair in kamer 22 was gescheurd, in de late avond en vroege ochtend wel ietwat buslawaai ook van de wachtende passagiers.

ontspannen sfeer, goed ontbijt in de ochtend.

Enig minpuntje is het ontbreken van een lift.

Heerlijk 'a la carte' ontbijt, warme en hartelijke ontvangst, enthousiast personeel en vooral de meer dan prachtige kamers. Leuke details zijn overal in het hotel te vinden. Super authentieke sfeer en gezellig!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prima prijs-kwaliteitverhouding: leuk en comfortabel hotel, vriendelijk en attent personeel.

Leuk hotel in het centrum van Nijmegen. In de avond levendig doordat het boven een bar en restaurant ligt, maar daarvan merk je niets op je kamer. In de ochtend rustig en relaxed met uitgebreide keuze uit de ontbijtkaart. Vriendelijk en attent personeel. De kamer zelf was klein maar comfortabel en schoon. Kortom, prima prijs-kwaliteitverhouding.

Gezellig hotel op een mooie locatie. We hebben een leuk verblijf gehad hier.

niets.

Mooie kamers met een mooie nieuwe badkamer. Ook het personeel is zeer vriendelijk. complimenten voor het personeel. Het ontbijt was ook prima!!

Genoten van een heerlijk weekend met de sfeer van credible als kers op de taart!

Het is een oud pand en vreselijk gehorig, helaas hadden niet alle gasten dit in de gaten en kwam vol drank? en veel lawaai binnendenderen. Hier zou een reactie van de nachtportier op zijn plaats geweest zijn (weet niet of die in het pand aanwezig was) Eerlijkheidshalve, ik lag zo lekker in mijn bedje dat ik geen zin had om zelf actie te ondernemen.

Mooie, moderne uitstraling. Restaurantgedeelte heel sfeervol, eigentijds ingericht en heerlijk ontbijt, fijn eens niet langs een buffet moeten schuifelen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Goed, verrassend.
    • Budget Tweepersoonskamer

Vrij veel rumoer van de weg tot laat en in de nacht. Net wat te warm op de kamer en kreeg last van slapende ledematen op t matras(maar dat is persoonlijk)

De kamers zien er leuk uit, het personeel is vriendelijk en het restaurant ziet er goed uit. Kleine maar leuke kaart voor ontbijt, lunch en diner.

Wij hadden een bruiloft in Nijmegen en hebben met 2 families hier voor een nacht geslapen. Achteraf

Alles was perfect

De kamers waren zeer sfeervol ingericht. Het ontbijt was super. Je kunt kiezen van de kaart en we mochten koffie,thee,jus naar behoefte bestellen. Zeer vriendelijk personeel en alles was erg goed verzorgd

Voor herhaling vatbaar, supertevreden! :)

Niets veel tegen! :)

Tervreden over de hele lijn! Mooie, leuke kamers in een a-typische sfeer! Kamer was netjes en verzorgd, personeel SUPERVRIENDELIJK en bereidwillig! Heerlijk ontbijt, kon niet beter!

Prettig verblijf in een leuk hotel op een perfecte plek

Ligging pal tegenover de markt is handig maar op marktdagen een beetje lawaaiig als je een kamer aan de kant van de markt hebt. Dan moet je kiezen tussen frisse lucht of stilte.

Uitstekende ligging, midden in het leuke deel van de stad. Overdag kun je profiteren van het prima café van het hotel. Lekker mensen kijken in een aardige ambiance.

Het hotel lag tegenover de Lindenberg waar de Sambaworkshops...
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel lag tegenover de Lindenberg waar de Sambaworkshops en het feest was, dus ideaal. Verder was de buurt rustig en waren de kamers erg prettig en origineel. Het ontbijt was ook heel erg goed, voor wat extra euro's eet je je buikje rond. En heel vriendelijk en leuk personeel. Kortom: een aanrader!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel

Het hotel is vrij gehorig. Daardoor hoor je goed dichtslaande deuren en geluid van buiten.

Uitstekende ontvangst, mooie locatie mét gezellig en trendy café/restaurant/terras. Hele schone kamers en comfortabele bedden. Parkeergarage tegenover het hotel. Loopafstand van centrum en waalkade

Enige minpunt vond ik de kamer op 3 hoog zonder lift. Met knieproblemen was dat geen pretje.

Ontbijt was prima! Verder was het personeel jong en heel vriendelijk. Verder ligt het dicht bij het centrum.

Je maakt niet vaak mee dat bij het inchecken alle tijd voor...

Je maakt niet vaak mee dat bij het inchecken alle tijd voor je genomen wordt door aan een tafeltje te gaan zitten onder het genot van een aangeboden drankje de city map door genomen wordt. Ruime kamer, ook grote badkamer. Heerlijk ontbijt!

Heel erg naar mijn zin gehad, voor herhaling vatbaar
    • Budget Tweepersoonskamer

Dat het brandalarm afging midden in de nacht, maar dit werd netjes gecompenseerd met het ontbijt de volgende ochtend

Fantastisch ontbijt, super personeel, sfeervol, toplocatie

Centraal gelegen, leuke sfeer, maar wat karig ingericht

Behalve de karige kamer is ook het bed redelijk basaal. We hadden 's nachts last van wat herrie uit het uitgaansleven en de lichten gingen een paar keer aan en uit.

Credible heeft een aangename sfeer met plezierig personeel. De kamers zijn netjes, hoewel wat karig ingericht. De locatie is fantastisch, gelegen aan de rand van de binnenstad vlakbij de Valkhof.

Prima keuze
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was erg gehorig in de kamers aan de voorkant , we sliepen slecht door geschreeuw op straat. De kamer was vrij klein. Prima om in te slapen, maar te klein om langere tijd in te relaxen.

Het hotel heeft een geweldige sfeer. Het personeel is zeer vriendelijk en de inrichting van de kamers is origineel.Het ontbijt is prijzig maar wel veel keus!

top!

stadse omgeving wat meer geluid met zich meebrengt (was bekend bij het boeken)

ontbijt is erg goed, alles is mogelijk. kamers schoon en ruim, minimaal ingericht. bediening is erg vriendelijk, en weten hoe bedient moet worden. leuke locatie met doordachte spullento[p

Perfect gelegen,gezellig en leuk knus hotel

De prijs van het ontbijt vond ik relatief aan de hoge kant

Perfect gelegen, enthousiaste ontvangst, gastvrijheid, gezellig hotel, vriendelijk jong personeel! Toen wij er waren, was het de eerste avond van de 4 daagde feesten, met een podium met goede cover band voor de deur!

Prachtig in al zijn eenvoud.

Niks.

Uiterst vriendelijke medewerksters. Biertje van het huis als welkom doet het altijd goed natuurlijk. En het ontbijt: geen buffet, maar bestel wat je lekker vindt. En grappig: tafelvoetbal in je kamer.

• Budget Tweepersoonskamer

Wat een geweldig hotel! Originele kamers met een fijne vloer, geen vloerbedekking maar een schone gladde vloer van zeil. Heel aardig personeel en een top ontbijt. Heerlijke banken in de Lobby/ restaurant. We bleven onze ogen uitkijken aan de originele inrichting van het hotel. Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Een tophotel dat topkwaliteit levert op alle vlakken!

De heel gezellige sfeer, zeer vriendelijke service op alle vlakken, mooie en kraakpropere kamers, lekker eten en heel divers. Gewoon een tophotel waar ik zeker nog naar terug kom! De aankleding maakt het geheel heel huiselijk.

Hotel met eigentijdse flair

Ontbijt is vaste prijs € 9,50. Als je alleen een toast en een kop thee neemt is dat behoorlijk aan de prijs - prijs zou beter kunnen variëren met je keuze. Jammer genoeg geen lift aanwezig.

Superleuk hotelletje, heel gunstig gelegen. Openbare parkeergarage aan de overkant van de straat waar het hotel uitrijkaarten voor verstrekt. Sympathieke jonge medewerkers, gastvrij en vrolijk. Hotel en cafe-restaurant zeer in trek, jonge sfeer! Grappige inrichting, niet overdone - net leuk. Eindelijk eens geen ontbijtbuffet, maar 'a la carte' keuzes, wel allemaal voor zelfde prijs.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Het personeel was supervriendelijk.

Het personeel was supervriendelijk. Het ontbijt was ook zeer goed. We sliepen met 3 op één kamer en we hadden ruimte genoeg, de badkamer was ook fris gerenoveerd. We zouden zeker terug reserveren indien we terug naar Nijmegen zouden gaan. Heel aparte en jonge inrichting, je kan lekker genieten in de ontvangstruimte van een leesboek of een gezelschapsspel.

Wij hebben een heel fijn verblijf gehad. Erg naar ons zin nogmaals veel lof over het personeel.
    • Deluxe Driepersoonskamer

Vond er erg harde muziek s avonds.maar het was weekend.

Het ontbijt was uitstekend. De kamer was goed. Misten alleen een kast voor je kleding. Het personeel was heel vriendelijk.en behulpzaam.