Beoordelingen over Pullman Eindhoven Cocagne 4-sterren

Vestdijk 47, Eindhoven Centrum, 5611 CA Eindhoven, Nederland

#1 van de 28 hotels in Eindhoven

Goede locatie direct bij het centrum en op loopafstand van...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs van het ontbijt als je deze niet meteen bijboekt.

Goede locatie direct bij het centrum en op loopafstand van het treinstation. Mooie ruime kamers. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

In één woord, TOP
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijke bedden, nooit eerder geziene keuze bij het ontbijtbuffet en het hotel heeft een fantastische ligging!! Ik raad dit hotel iedereen aan, tenminste als je van luxe houdt ;-)

de kamers waren in orde, proper en vooral goede bedden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het hotel was wel duur voor 1 nacht. in de bar waren de dranken ook nogal aan de dure kant

de kamers waren in orde, proper en vooral goede bedden. Geen lawaai , zowel van straat als van het hotel zelf, dus genoten van de stilte Personeel zeer vriendelijk, behulpzaam, eveneens het personeel die de kamers opruimen waren zeer vriendelijk Een zeer uitgebreid ontbijt, wordt voortdurend aangevuld. Je kan ontbijten tot 11u , wat leuk is indien je eens wilt uitslapen Hotel zeer goed gelegen, dicht bij het centrum, station. Ook voorzien van een parking.

Prima ontvangst, konden op tijd naar de kamer.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bedden redelijk. Temperatuur douchewater schommelde wel erg. Kamer op begane grond, erg vaak overlast van mensen die het nodig vonden om op de bel te drukken.

Prima ontvangst, konden op tijd naar de kamer. Perfecte ligging voor ons. Schone kamer en linnengoed. Personeel erg vriendelijk en onze klacht goed behandeld.

Confortabel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren duur, mede gezien de hoge kamerprijzen. Uitzicht op parkeerplaatsen. Eetzaal super ongezellig. Ontbijt daarentegen erg goed en lekker! Overall; prima verblijf, erg aardig personeel, grote ruime verzorgde kamer en zeker een aanrader voor andere gasten. We hebben heerlijk geslapen en ontbeten!

De bedden sliepen heerlijk en locatie perfect.

Helaas bij aankomst waren een aantal kamers nog niet...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas bij aankomst waren een aantal kamers nog niet schoongemaakt, dit werd goed opgelost door een drankje van het huis aan te bieden. Verder vriendelijk personeel, mooi hotel en een mooie kamer!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

De infraroodcabine en sauna waren zeer goed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zwembad was niet zo proper

De infraroodcabine en sauna waren zeer goed. Kamers zeer ruim en zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt is ook zeer uitgebreid en lekker

Professioneel zakelijk hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Luxe kamer is krap bemeten, smalle gangen, wat gedateerd. Prijs/kwaliteit (Euro 225,- kamer, ontbijt en parkeren) slecht.

Professioneel zakelijk hotel

Heerlijk.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt. Zeer nette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede locatie, vlakbij centrum Privé parking betalend

We zouden zeker teruggaan!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het ontbijt was er een klein opstootje met een agressieve man, die nadien gewoon mocht blijven zitten. Dat vonden wij een beetje een vreemd signaal. Maar het personeel was er wel snel bij om alles op te lossen.

Uitgebreid, heerlijk ontbijt. Geluidsdichte kamers en rustige sfeer. Personeel was zeer vriendelijk.

Goede locatie, mooi hotel, maar wel wat irritaties
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Omdat we geen creditcard hadden mochten we geen gebruik maken van de minibar en roomservice. Dit heb ik nog nooit meegemaakt dus vond ik erg hinderlijk. We zouden 2 mineraalwater gratis krijgen op de kamer maar deze stonden in de minibar. En ik had betaald vooraf voor verblijf en parkeerkaart, sta ik bij uitgang doe ik kaartje in de automaat kan ik niet naar buiten, staat er betaal 25 euro. Terwijl ik al betaald had! Dus moest ik helemaal terug het hotel in en kreeg ik meteen een uitrijkaart maar ik vond het enorm hinderlijk!

Fijn bed, goed bad en kamer was verder netjes. Waterkoker was fijn en schoon.

Zeer aangenaam met een afsluiter in mineur tijdens het ontbijt.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Veiligheid tijdens een ernstig conflict tussen enkele gasten gedurende het ontbijt op 20 05 18 . Onthaal vroeg niet hoe mijn verblijf was bij het uitchecken.

Personeel was zeer vriendelijk, warm onthaal, parking zeer goed, kamer zeer proper, hygiëne hotel zeer goed, aangenaam salon, onze luxe kamer had leuke extra's, top ligging. Drankje bij het inchecken, uitgebreid ontbijt met zeer vriendelijk personeel.

Kamers super, locatie centraal en parking on site!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lang wachten voor check in door receptioniste die ook telefoons moest opnemen en dus even bezig was om telefoons af te werken.

Kamers super, locatie centraal en parking on site!

De ultieme ontspanning op een kwaliteitsvolle manier
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets! Alles was in mijn ogen perfect!

Vanaf het eerste moment zijn we op een ongelooflijk vriendelijke manier onthaald! Alle medewerkers hebben ons uitstekend verder geholpen en ontvingen ons telkens met een stralende lach! Het ontbijt was telkens weer piekfijn in orde en we werden met alles uitgebreid geholpen! Zeker een aanrader indien je een ultieme ontspanning wilt. Wij komen zeker terug!

Als ik terug ga, ga ik weer naar dit hotel.

Dure parkeerkosten

- zeer vriendelijk personeel, personeel doet er alles aan om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. - we kregen kosteloos een upgrade naar suite ivm overboeking invalide kamer - hotel ligt zeer centraal, achter winkel straat

Net en schoon hotel voor weinig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het uitchecken stond een lange rij. Betere informatie hierover bijvoorbeeld de sleutelbox waar je gebruik van kunt maken als je bij het uitchecken niets meer hoeft te betalen.

De upgrade naar een grotere kamer.

Goed hotel, jammer van het slechte bed.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was slecht, dikke kuil waardoor het voelde alsof je in een gat lag.

Top ontbijt, tip: prullenbak of bakje op tafel waar je o.a. De theezakjes en eierschalen in kan doen.

Heerlijke bedden, perfecte locatie, goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen balkon, parkeren bij het hotel te duur, in de badkamer is er geen afscheiding bij de douche cabine waardoor al het water de badkamer instroomt.

Heerlijke bedden, perfecte locatie, goed ontbijt. De sauna en het zwembad.

Uitstend
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Één kleine opmerking betreft badkamer: helaas geen losse douche. De hoge instaprand van het bad is lastig voor mensen (ik) die wat slechter ter been zijn.

De kamers zijn uitstekend en onze kamer was rustig gelegen. Ontbijt perfect, jammer dat het gekookte water in thermosflessen zit, temperatuur loopt snel terug. Locatie prima, alles op loop afstand.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Perfect te combineren met een dag shooop e
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Ondanks veel inzet en moeite van het frontdeskpersoneel (waarvoor dank), kon er geen afspraak meer gemaakt voor een massage in het spa

Locatie en faciliteiten zijn top!

Heerlijk luxe en ontspannen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie moderne kamers. Goede airco. Lekker ontbijt en ‘s avonds kun je ook goed dineren en nog een lekkere cocktail drinken. Goede bedden en kussens voor mensen met rugklachten.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

zalig genieten als een prinses in een kasteel !
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

niks misschien enkel dat zwembad wat verouderd is en plafond afbladert maar weegt niet op tegen rest !

de kamer was super ruim en mooi uitzicht ook attentie voor mijn verjaardag ! Ook super ontbijt !

Super fijn hotel

Parkeren per dag kost €25,- in het weekend best gehorig in de gangen

Centraal gelegen, mooi, schoon hotel, kregen een gratis upgrade naar een luxere kamer, beetje vreemd dat de badkamer doorzichtig (van glas) was maar het was erg mooi, erg goed en uitgebreid ontbijt-buffet

Mooi, modern hotel met fantastisch ontbijt en fijne faciliteiten in het centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het ontzettend warm en benauwd in het hotel, ook in onze kamer was het niet om uit te houden. Dit zorgde ervoor dat ik de hele nacht wakker heb gelegen. De airco kon niet kouder, of deed het in zijn geheel niet..

Het ontbijt is ontzettend lekker en er zijn veel gezonde opties, zoals verse granola, een yoghurttap, fruitpurees zonder suiker en kiemgroenten. Ook wordt er verse sinaaspappelsap en cappuccino geserveerd.

geweldig ontspannen weekendje, met een perfect verblijf

alles was goed

Heerlijk weekendje in Pullman. Uitgebreid ontbijt. De kamers waren zeer schoon. De locatie was perfect, 5 minuten van het centrum, maar geen last van lawaai.

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen wij de receptie vroegen het dienblad van de roomservice op onze kamer weg te halen, zijn zij dat vergeten, met als gevolg dat wij 's avonds terugkwamen en de kamer wat naar eten rook.

Geweldig geholpen door het zeer vriendelijke personeel, vanaf de boeking tot aan het uitchecken. Verder werd er nog speciaal contact met mij opgenomen om de wensen voor de verjaardag van mij partner te bespreken. Hierin is Pullman mij op een hele leuke wijze tegemoet gekomen. Het ontbijt was in 1 woord fantastisch. Niets ontbrak hieraan! Wij komen heel graag weer terug (hopelijk op heel korte termijn :) ). Keep up the good work!!!

Gratis upgrade gekregen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De route van de parkeerplaats naar het hotel loopt door een nogal vreemde route en doet af aan het hotel. Ook is de bewegwijzering van de parkeerplaats naar het hotel onduidelijk.

Gratis upgrade gekregen Zeer goed ontbijt Perfecte bedden en suite

Een SUPER hotel, TOP keuken, personeel heel vriendelijk en behulpzaam
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Laat mensen met koffers niet toe in de ontbijtruimte. Komt heel chaotisch over.

Ontbijt TOP! Voor iedereen wel iets lekkers te vinden. Zelfs op een drukke dag werd alles snel terug aangevuld. Vers fruitsap,...mmmm Zowel met diner als ontbijt werd er rekening gehouden met allergieën. Nog nooit zo lekker gluten en lactosevrij gegeten. Komen graag nog een keertje terug

De kamer was stil, we hoorden geen geluiden vanuit de gang...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het douchen werd de badkamer vloer wel erg nat. De scheidingswand was niet lang genoeg.

De kamer was stil, we hoorden geen geluiden vanuit de gang of buiten. De bedden lagen heerlijk. En de kamer was mooi ruim. Over de perfecte locatie niet te spreken. Midden in het centrum tegenover de winkels en restaurantjes.

We hebben genoten van ons verblijf!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Suggestie voor het hotel: meer kinderstoeltjes! Het enige stoeltje dat er was, was de avond niet beschikbaar en bij gebruik de volgende dag te groot voor onze zoon van bijna 1.

Mooie kamer, heerlijk ontbijt, goede keuken, fijne faciliteiten, schoon - alles prima in orde! Waar het hotel zich onderscheidt van anderen is de service (onze 'speciale'verzoeken werden met veel begrip en kosteloos uitgevoerd) en daarbij essentieel: het personeel - meedenkend, vriendelijk en zogt ervoor dat je je welkom voelt. Kwalitatief erg goed, luxeus, en toch voel je je hier ook al snel 'thuis'- echte aanrader voor een weekendje weg!

Zeer goed hotel op alle vlakken.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het toiletpapier was bijna schuurpapier. Parking is vrij prijzig (25 EUR per dag)

Lekker uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Gezellige bar en restaurant. Goede ligging. Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goede ervaring, toplocatie maar toch een aantal kleine aandachtspunten.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Prijs van de kamer lag iets te hoog. Mag een kingsize bed zijn ipv queensize voor deze prijs. Parking is duur. Parking rechtover hotel is veel goedkoper. Na het nemen van de douche staat de badkamer onder water...

Super ontbijt Toplocatie Verzorgde kamer

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goed hotel om meerdere dagen te verblijven
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

De temperatuur kon ik niet naar beneden bijstellen, laagst mogelijke temperatuur was 19° en tijdens het slapen had ik daar last van.

Goede faciliteiten in het hotel aanwezig om de tijd goed door te brengen. De ligging van het hotel is zeer goed, het centrum is op loopafstand te bereiken, net als het treinstation en uitgaansgebied.

Zeer goed hotel met perfecte ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een tweepersoonkamer (voor 1 kamer gebruik, wat later bleek, dit was niet duidelijk bij boeking). booking.com had de gasten niet opgeslagen, en ook geen melding gegeven dat er maar 1 keer ontbijt in zat. Dit leed tot bijbetaling (10 euro per kamer). Niet onoverkomelijk, maar geen prettige start. Uiteraard geen probleem van het hotel, eender van de boeking site. Al bij al een heel geslaagd weekend, uitstekend hotel op perfecte locatie.

Zeer ruime kamer met goede bedden. Kussens wat aan de zachte kant, maar al bij al een hele goede kamer. Ontbijt is heel uitgebreid en van hoge kwaliteit.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Het ontbijt was super, gans het hotel is heel proper, super...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed in de slaapkamer was erbarmelijk, heel slecht geslapen door de slechte staat van het bed.

Het ontbijt was super, gans het hotel is heel proper, super goede ligging.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Top!!!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Geen trappen maar enkel liftgebruik

Hygiëne, redelijk Luxe, heel vriendelijk personeel. Onverwacht voor mijn verjaardag verrast met een klein flesje cava. Heel attent!!!!

goed voor een verblijf van één nacht.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ruiten waren echt vuil. en door misverstand buitengesloten in de namiddag.dat was niet prettig. ontbijt en parking wel overdreven duur. en de airco maakt gezoem. ik miste ook frisse lucht.

de kamer was comfortabel

mooi zo
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Hadden een kamer met queen size bed: kamergrootte viel tegen. Prijs kamer met ontbijt tijdens een 'gewone' week: 220 EURO voor 2 personen. Prijs parking: 25 euro. Geen rechtstreekse lift naar kelderverdieping (voor de spa-faciliteiten) met als gevolg mensen in kamerjas die door de lobby en gangen van de lift naar de benedenverdieping gaan. Erg vervelend voor deelnemers aan een vergadering die net pauze nemen in de gangen en je komt als gast in kamerjas dan voorbij.

Ontbijt zoals het hoort te zijn: zeer uitgebreid, showcooking, vers sinaasappelsap, ... . Minder fijn was telkens opnieuw te moeten vragen om extra koffie. Stijlvolle inrichting ontbijtruime. Elegante afwerking kamer. Spa-faciliteiten. Vriendelijkheid personeel. Locatie hotel: straat oversteken en je bent (via winkelcentrum Heuvel op de markt van Eindhoven.

4 star appearance, cheap motel reality...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer nr. 142: groot maar saai met uitzicht op een openbare parking! De badkamer: ik was hip in 1980...schimmelsporen op de voegen..Opgepast voor de douche: plotseling zeer, zeer warm water! Om de kamer te bereiken vanuit de indrukwekkende lobby moet je ongeveer 200 meter lopen door eindeloze gangen en 1x de lift nemen. Als dit een 4 sterren hotel is? Maar nu komt de kers op de taart! Vanaf 22:00 zeer zware bass geluiden. Oproep naar de receptie om 01:30 daar zeggen ze doodleuk dat er een feest aan de gang is in het hotel en dat ze er niets kunnen aan doen. Nog een half uur en dan stopt het feest! Ze bieden aan om oordopjes te brengen...die zitten al in onze oren maar dat werkt niet bij zware bassen..verder veel lawaai van parking en tegen de ochtend nog een leverancier die wat onder ons raam komt piepen...geen oog dichtgedaan..Om 08:00 naar de receptie. Een zeer vriendelijke dame biedt ons excuses aan en 2 gratis ontbijten als compensatie. We zijn blij met de compensatie maar dit neemt niet weg dat ik zoiets niet begrijp: ofwel start je een discotheek ofwel een 4 sterrenhotel maar klanten een kamer verkopen boven een feestzaal...dan ben je voor mij niet waardig om jezelf als 4 sterrenhotel te noemen. Pullman hotels = never again!

Het ontbijt. Het personeel

Heerlijk!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je vanaf P2 niet makkelijk binnendoor het hotel in kan, jammer in de regen (maar begrijpelijk gezien de locatie van P2)

Vriendelijk personeel, gratis upgrade, heerlijk bed en prachtige kamer

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Kort, gastvrij en super verzorgd!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed, maar dat is zo persoonlijk dat is een hotel niet kwalijk te nemen.

De dames in charge bij ontbijt zijn super. Naast de lange blonde dame waarover ik eerder roemde is er nu ook een tweede mega talent. Zeer attent , gastvrij en zorgzaam. Ronduit klasse!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijke uitvalsbasis voor een city-trip Eindhoven
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Uiteraard gaat de bedrijvigheid van Carnaval gepaard met extra drukte, maar het uitcheck-proces is duidelijk niet afgestemd op "grote groepen" zodat je lang moet wachten. Dit kan beter!

Ondanks de hectiek van Carnaval (Pullman is de residentie van de Stadsprins van Lampegat) was het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Top!

Comfortabel overnachten naast het Muziekgebouw
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche kan wel beter, warm/koud regeling met één bedieningspook die net niet geeft wat je wil. Badkamer zelf was verder prima. Ook ruim.

Locatie ideaal dichtbij het muziekgebouw; je kan je jas gerust in het hotel laten bij een avondje uit en als je geluk hebt kan je de artiesten nog tegenkomen in het hotel. Mooi uitgebreid ontbijtbuffet. Ruime kamers, fijne efficiente in- en uitcheck.

locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het stinkt in het hotel en met name op de kamers.bedden zijn matig helaas doet hotel niets met eerdere suggesties.

locatie. erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Gewoon prima
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naast het hotel vond op zondag een evenement plaats. Die begonnen in de ochtend al met sound checken. Das jammer als je een keer langer kan uitslapen dan normaal.

Prima kamer. Gewoon wat je verwacht van een goed hotel. T was netjes, schoon, en ik kon Mn eigen koffie of thee maken.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Om dat er een doorgang is onder het gebouw die het...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Om dat er een doorgang is onder het gebouw die het achtergelegen parkeer plaats met het hoofdweg verbind, lig je de hele nacht wakker van meestal dronken, schreeuwende jongelui die deze doorgang gebruiken, of gewoon bij hun auto blijven, in groepjes.... Tegen de ochtend komen dan de eerste leveranciers, met grote vrachtwagens.....en de motor blijft altijd aan. Wonderlijk. We hadden natuurlijk een optie om het raam dicht te doen, maar dan werd het te warm in de kamer. Jammer, wan't het hotel zelf is echt uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ik was er met carnaval.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was er met carnaval. Het is een heel net verzorgd hotel, maar van ontbijt en dineren komt in dat weekend weinig terecht. Wel gezellig hoor, maar dan niet een knus weekend weg. Andere dagen prima, ook het restaurant.

Heerlijke verwennerij!!!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was goddelijk!!! Zo heerlijk om van de sauna en het zwembad te kunnen genieten: zeer gezellig en hygiënisch!!! Heel vriendelijk personeel! Bediening alsof je een filmster bent!

Fantastisch verblijf
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Een heel knap hotel met fantastische faciliteiten. Ontbijt is heel gevarieerd, alles was aanwezig om je dag goed te beginnen. En overal waar je kwam in het hotel was het personeel super vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug.

de ligging in het centrum was perfect, ruime schone kamers,...
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Wij waren er echt zeker van dat wij inclusief ontbijt hadden geboekt. Dat was een behoorlijke tegenvaller toen dit niet het geval was (100 euro extra). Manager kon niets voor ons betekenen en ons niet tegemoet komen. Door tussenkomst van booking.com nog wel 25 euro korting gekregen op het ontbijt, maar ze zei ook; je hebt geboekt met 'gratis annuleren' je had gewoon kunnen annuleren en gelijk opnieuw boeken, de kamers waren nl. nog te boeken inclusief ontbijt voor het zelfde geld...100 euro goedkoper dus! Dom van ons, maar hele slechte zaak van de Pullmann manager. Domper.

de ligging in het centrum was perfect, ruime schone kamers, vriendelijk personeel (uitgezonderd de manager), goed ontbijt.

Was een top weekend en geweldig verblijf!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parkeerkosten voor je auto. 25 euro per nacht. Terwijl aan de overkant een parkeergarage zat voor maximaal 14 euro per dag. Super oplossing maar erg jammer dat de prijs in het hotel zo duur was

Wij waren hier voor de carnaval. Nooit verwacht dat het zo top zou zijn! Ontbijt super! Veel keuze en vooral voor een stevig ontbijt! ( overigens luchtig ontbijt ook top!) Kamer helemaal top, heerlijk ruim en super bedden en de douche was heerlijk! Er was dit weekend ook een aangepast carnavals diner. Schnitzels waren top! (Hier eten wij thuis met 4 personen van :p)

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Toppertje!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Koffie / thee op de kamer om zelf klaar te maken en rustig op te slurpen. Bed om in weg te dromen. Ontbijt om vingers van af te likken. Personeel dat heel vriendelijk is en altijd ter beschikking staat om gewenste info te geven.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Onvergetelijk
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit verblijf was een kado voor onze dochter vanwege haar tiende verjaardag. Ongelofelijk leuk dat onze kamer was versierd met slingers en een felicitatiekaart van de gehele staf van het hotel! Ook de extra mooie kamer speciaal voor haar verjaardag heeft dit verblijf uniek en om nooit te vergeten gemaakt! De kamer en het ontbijt etc zijn van excellente kwaliteit!

Super leuk weekend Eindhoven, jammer van de slechte nachtrust.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed kraakte aan alle kanten, bewoog bij iedere draai, slecht geslapen. Partners bed was beter, hij sliep goed. Bij aankomst vroeg de receptionist of we een upgrade wilde doen, dit kostte 20 euro werd verteld (dit bleek per nacht, niet per verblijf, niet netjes aangegeven!!) in eerste instantie de upgrade gedaan. Bij aankomst op die kamer bleek er geen bad in te zitten, dit was een pre. Dus terug naar de receptie om toch de oorspronkelijk geboekte kamer te nemen. Dit was geen probleem, enkel bij het uitchecken stond er nog wel in het systeem dat wij een upgrade hadden gedaan en dus nog moesten betalen. Nadat we het verhaal uitgelegd hadden werd het van de rekening gehaald. Jammer dat ik zelf moest constateren dat mijn rekening niet klopte, dit werd tevens wel netjes opgelost!

De locatie van het hotel was super. Kamers waren schoon. Er is een rokersruimte aanwezig. Personeel is vriendelijk. Wij hadden een niet storen bordje opgehangen, toch netjes een tasje met schone handdoeken aan de deur :)!

slapeloos
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer te warm om te kunnen slapen en ac werkt niet. Raam kon open maar op parkeerplaats onder raam heel nacht jongelui aan drinken en feesten.

Ontbijd geweldig.lokatie is erg goed. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Een heel prettig en fijn hotel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Een heel prettig en fijn hotel. Personeel is zeer vriendelijk en de bedden zijn super. We hebben heerlijk geslapen. Ontbijt was top! Wifi op de kamer was voldoende snel.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Mooi hotel, qua ligging en uitstraling.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Mooi hotel, qua ligging en uitstraling. Kamers en gangen zien er door de kleurstelling en vormen heel rustgevend en vriendelijk uit. Heerlijk geslapen en genoten van een goed verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Personeel behulpzaam en vriendelijk
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het was een uitzonderlijk druk weekend en daardoor een beetje chaos bij de receptie en achterstand met het schoonmaken (en dus inchecken) van de kamers

Personeel behulpzaam en vriendelijk

• Deluxe Kamer met Queensize Bed

In de rij voor het ontbijt moet niet kunnen. Zeker niet als je 26.50 pp betaald. Ook was de parkeerplaats dicht omdat er een carnavalswagen gebouwd ging worden. Moet kunnen, maar als je dan op zondag naar huis gaat en die parkeerplaats is nog steeds leeg zonder carnavalswagen dan is het vervelend dat je je auto elders hebt moeten parkeren.

De kamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

De kamer was niet meer van deze tijd.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet meer van deze tijd. Echt oud. Ik denk sinds de jaren 70, 80 niets meer aan veranderd behalve de tv. Of ik had een thema kamer uit de seventies dat ik niet weet?

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prettig en centraal in stad
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche werd steeds warm en koud en de douchkop lekte dus geen fijne straal.

Heerlijke bedden, hele mooie kamers, zeer verzorgd. Flesje water complimentary. Hele lekkere handdoeken.

Fijn verblijf in hartje Eindhoven
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het bad in de badkamer aan de kleine kant. Vreemd was wel dat de Finse Sauna alleen in de ochtend en avond open is.

Het ontbijt was erg uitgebreid en alles was erg vers.

Leuk hotel met lekker ontbijt
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

De parking is erg duur (25euro/dag) terwijl je op 3 min wandelen voor 14 euro gesteld was en zelfs overdekt staat. Eigenlijk heel er overdreven want het is geen goedkoop hotel

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers proper met alle moderne comfort.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Een heel fijn weekend in een perfect hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkleding in een sauna is achterhaald anno 2017. Op de site stond dat in alle kamers een badjas en slippers aanwezig waren. Dat bleek echter alleen in de duurdere kamers het geval. Dit werd ter plaatse opgelost. Parkeren onder het hotel is met 25 euro per dag erg duur. In het Q park om de hoek is het 14 euro per dag en op vijf minuten lopen 5 euro per dag. Douchen in een ligbad is met name voor ouderen niet ideaal.

Ontbijt was uitstekend. Personeel super vriendelijk. Mooi zwembad en sauna. De locatie midden in de stad is top.

Gezellig
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed en kussens waren minder maar dat is een per persoon kwestie. De een zou het goed vinden maar voor mij was ietjes minder.

Bijna alles was naar wens.

Het ontbijt is fantastisch en de kamers en het hotel is...

Niet van toepassing

Het ontbijt is fantastisch en de kamers en het hotel is onwijs schoon. Leuk en attent personeel! De tweede kerst dat wij hier zijn. Hopelijk ook nog niet de laatste!

Super!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De parking was €25 wat we wel een beetje aan de dure kant vonden.

Heel erg vriendelijke personeel. De kamers waren heel modern en super proper. Ook heel dichtbij het centrum.

Voor herhaling vatbaar!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren is best prijzig.. Op de kamer misten we iets van een info mapje met bijv. tijden ontbijt en openingstijden sauna/ zwembad. Bij de balie de info gevraagd en daar wordt alles vriendelijk verteld.

Goed en vers ontbijt. De kamers zijn erg ruim en er zijn goede bedden/ kussens. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ligt zeer gunstig en zou het aan anderen aanbevelen!

Heel goed
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We wilden met 6 man aan een tafel bij het ontbijt, kan niet werd direct gezegd na overleg met receptie goed opgelost

- super grote kamer - erg goed ontbijt - zeer centraal gelegen

Geweldig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen in bad. Luidruchtige ventilatie in kamer en badkamer. Deze kon niet worden uitgezet.

We kregen een gratis upgrade van de kamer. De kamer was super!

• Beoordeeld op: 17 december 2017

super amazing geweldig top
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen warme borden om het warme eten op te leggen. laat dit een positieve kritiek wezen, en waar ik zeker van ben dat u deze ter harte gaat nemen.

ontbijt was top en alles in en rond de hotelkamer straalt klasse uit, wat het wel degelijk is. 1 puntje van positieve kritiek is dat er geen warme borden voorhanden zijn om je warme eitjes spek en andere warme eten op te leggen voorzien was, dit is dan koud nog voor je er aan kan beginnen, ....op dit niveau zou dit toch een must zijn. nogmaals voor de rest top top top. we komen zeker terug J&J

Ontbijt was lekker , fijn gepoetst.
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Wat een echte afknapper was. Als we gingen afrekenen zegt de mevrouw. Nouw dan reken ik u nog 50€ aan voor de parkeergarage. Ik zeg oei dat klopt niet. U vermeldt daar niks van op de site. Nergens kan ik iets lezen wat parkeren kost. Niet op de site, niet op de kamer ,niet aan de receptie als we inchecken . En dan vraagt u nu 50€ . Ja nouw dan doen we 25€. Ik was stomverbaasd, zo' n groot hotel. Dat die mevrouw de regels effe aanpast aan wie voor haar staat. Voel me echt bedonderd. Pullman hotel ziet ons nooit meer. Ben boos hierover. En doet heel het verblijf kelderen.

Ontbijt was lekker , fijn gepoetst.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De rij bij de balie was steeds te lang, dat was vervelend. En telefoontjes kregen voorrang.

Het hotel had alles, dat was prettig. Ook de koffie en thee op de kamer was fijn.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Geen idee

Na mijn ervaringen met het "Skipper Pullman" in Barcelona had ik niet verwacht dat deze "Pullman" Eindhoven net zo goed zou zijn maar het tegendeel is waar, Fantastisch verblijf gehad !!

Het ene nachtje was super... met luxe
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was heerlijk.... de kamers waren super en schoon.. Ik heb het zelf ook netjes achter gelaten... De bedden ook..heerlijk geslapen De sauna was top... Eigenlijk heb ik geen kritiek... We hebben heerlijk genoten.... Personeel was ook vriendelijk en heel netjes gekleed... De hal alleen al is al super... Ik ben zelf wel een persoon die wel kritiek kan geven Maar ik heb nu alleen positieve punten... Mvg Miranda

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Pullman Eindhoven Cocagne