Beoordelingen over Sandton Hotel de Roskam 4-sterren

Arnhemsestraatweg 62, 6991 JG Rheden, Nederland

#3 van de 3 hotels in Rheden

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Gezellig verblijf met vriendelijk personeel om je heen, wat het relaxen nog zo amusant maakt.

Hetgeen verlangd werd op de menukaart van vlees was niet te bestellen ,ook na dag twee.Bizar!

Heerlijk bed.Uitstekend ontbijt.Heel vriendelijk personeel.Informatie van de gerechten geeft een meerwaarde aan het restaurant.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Fiets route

We hadden de luxe kamer geboekt maar bij aankomst was dat niet de luxe Dan heb ik gevraagd wat verschil was.en da we nie tevreden waren.hebben we andere kamer gehad.maar voor 4 x hadden we meer verwacht.zelfs geen frigo op onze kamer. Tv was ook ruim klein.ook verlichting was nie echt zo goed.moest overal lampjes aan doen inp van een grote lamp te hangen.personeel was echt heel vriendelijk niets op aan te merken.het ontbijt was nie slecht.waren wel geen koekjes of gebakjes.cornflacks was er ook nie.

Fiets route

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ook wegens slappe matras en douche in ligbad niet voor herhaling vatbaar.

Het eten in de bistro. Voor € 27,00 een zeer taaie ossehaas. Na klacht andere gekregen met de bemerking dat franse Runderen een andere structuur hebben. Van een ossehaas van die prijs verwacht ik een zeer mals weg te zuigen stukje vlees. 2e was iets beter maar nog geen geweldige kwaliteit.

Het ontbijt was goed en de medewerkers in receptie en bar.

De omgeving : ligging vlak tegen Veluwezoom.

De prijs van 155 euro voor een kamer met ontbijt vond ik wel aan de hoge kant voor dit hotel.

De omgeving : ligging vlak tegen Veluwezoom. ideaal als vertrekpunt voor fietsen en wandelen.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De prijs

Doorgezakt bed, veel muggen, gasten mogen roken op de balkons dus je kunt de deur van je kamer niet openzetten als iemand naast je zit te roken de hele avond. (Er staan ook asbakken).

De prijs

prima , goede uitvalbasis om er met de fiets erop uit te trekken. En prima fietsenstalling
    • Charm Tweepersoonskamer

Kamer heeft geen geweldige verlichting.

Ontbijt was prima. Kamer achterzijde prima. Geen overlast van autoverkeer. Personeel zeer hulpvaardig bij het toekennen van kamer naar achterzijde. ( geen geluidsoverlast van autoverkeer)

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Tegenvaller

Onvriendelijk personeel zowel aan receptie als ‘s morgens bij ontbijt

Ontbijt niet wat we verwacht hadden, vroegen gewoon warme melk voor de kinderen konden ze niet maken, was teveel moeite om dit in de keuken op te warmen, was geen micro golfoven !!!!

Lokatie

Ontbijt was niet inbegrepen. Extra bijboeken kost €17,50 pp. Dat vind ik te veel voor een ontbijt. Ook was er geen waterkoker op de kamer met theezakjes ed

oké

wij hadden een kamer in het monumentale deel van heet hotel. De kamer lag direct aan de drukke weg en er was geen dubbel glas. Dus de kamer was erg gehorig voor het verkeer. 17,50 voor het ontbijt vond ik erg veel gezien de keuze die er was.

Lag lekker dicht bij Arnhem.

we zijn 1 nachtje geweest voor een bruiloft in de buurt. verblijf was prima.

het eten viel tegen had een andere voorstelling van de lunch. huis gemaakte filet american was wel heel apart. Tevens was de bistro niet echt schoon en de toilette ook niet.

kamers waren prima was een rustig hotel ondanks dat je aan doorgaanse weg zit weinig tot geen last van geluid gehad.

Voor het eten diner en ontbijt was het goed. Ik zou er niet direct naar terug gaan...

Bij het boeken konden we geen elektrische fietsen bijhuren...ondertussen zou dit wel kunnen. Badkamer is aan upgrade toe alsook kleine dingen zoals watjes, doekje, oorstaafje, douchekapje waren er niet...

Ontbijt was goed en redelijk qua keuze

Gemoedelijk hotel aan de rand van de Veluwe.

Lekker ontbijt maar mag net dat ietsje meer zijn voor een 4 sterren hotel. Vriendelijk personeel. Goed gelegen aan de rand van de Veluwe en omgeving.

Liggen leuk, service horeca minder

Avond wordt geen moeite gedaan om terras gezellig te maken voor de gasten. Prachtig weer om dan juist je gasten te voorzien van een leuke terras invulling. Misschien op alle kamers een ventilator neerzetten. Snikheet in de kamers, #310

Ligging t.o.v veluwe en leuke steden

Volgende keer weer!

Praktische ruimte in de kamer beter indelen. Weinig ruimte rondom bed.

Vriendelijk personeel en prachtige ligging tegen de bosrand. Het restaurant in het hotel is ook erg goed!

Heerlijk hotel

Een ventilator had wel fijn geweest. Het was extreem warm op de kamers. Maar ik denk dat iedereen hier een beetje door overvallen is. Wie weet in de toekomst.

Prima kamer (wel jammer dat er geen airco was) maar dat was ook het enige. Heerlijke bedden goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Heet. Kamer was zeer heet vandaar de airco als pré.

Badkamer was matig ietwat gedateerd. Geen afzuiging en weinig ventilatie. Onze kamer had waterschade aan plafond. Een airco is misschien ook een pré. De grote openslaande deuren naar het balkon brachten wel wat verkoeling tijdens de tropennacht.

Ontbijt en de locatie zijn prima. Personeel is ook goed en behulpzaam. Het hotel overall is prima en schoon.

Park Veluwezoom vlakbij.

Geen airco of muggenramen om muggenvrij de kamer te kunnen ventileren.

Park Veluwezoom vlakbij. Ruime kamer geboekt met douche/bad aan de rustige achterzijde.

Erg goed verblijf in een mooie omgeving

De prijs van het ontbijt was erg hoog (17,50 pp/pn). Oud interieur.

De bedden lagen heerlijk. Faciliteiten in het hotel waren top. Het naastgelegen restaurant Bistro 1866.

Erg fijne locatie en prima hotel

Lunch viel wat tegen er was geen zalmfilet. En de salade was heel basic.

Ontbijt was goed. Ligging was ook erg goed we konden heerlijk wandelen. Bedden lagen lekker!

Voor herhaling vatbaar.

Een tafeltje op het terras en een ijskast(je) in de kamer had het helemaal afgemaakt.

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel super vriendelijk. De kamer had een fijn terrasje.

kort verblijf

gemis van een koelkastje op de kamer zeker met dit warme weer wel koffie en thee op de kamer maar geen zakjes melk en suiker

bed lag heerlijk lekker balkonnetje

geweldig voor herhaling vatbaar

De badkamer met het douchen werd de vloer wel erg nat het water liep langs de glazenwand

Het ontbijt was goed. de kamer was geweldig mooi groot en je kon lekker buiten zitten op het terrasje,heerlijk

Prettige locatie, mooi centraal. Gemoedelijk personeel

Diner was beperkte keuze, bij hoofdgerecht minimaal groente en geen aardappel (igs) meegeserveerd. Vlees was erg lekker. De witte asperge was groen, dit zou zo horen??

We hebben genoten.

Volgende keer zou ik voor een kamer aan de achterkant kiezen ivm lawaai van de weg en spoor. Ook al is dat iets duurder.

Lekker ontbijt, prima bedden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Locatie was goed.

Kuilen in de bedden. Slecht ontbijt. Fietsverhuur bij hotel was duur. Badkamer was ok maar niet luxe. Geen 4 sterren waardig. Prijs kwaliteit was niet in verhouding.

Locatie was goed. Goede douche.

Vriendelijk onthaal.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Er was geen choco bij het ontbijt, De ventilator pas 's morgens ontdekt in de kast.

Vriendelijk onthaal. Nette comfortabele kamers, Uitgebreid ontbijt.

Voor 1 nacht prima. Te doen

Bestek en Servies waren niet schoon. Het ontbijt had iets uitgebreider gekund.

De kamers waren. Prima. Het ontbijt had wat uitgebreider gekunt. Personeel erg vriendelijk en. Behulpzaam

Mooi verblijf randje Posbank !

Het staat er al: De Roskam heeft duidelijk moeite met het ontbijt !

Alles gewoon klasse........alleen het ontbijt blijft een minpuntje. Waarom rennen al die medewerkers daar altijd zo bij. Een onnodige gehaaste indruk. Relax mensen, maar vul alles wel op tijd bij (volgens mij heb ik dat de vorige keer precies zo gezegd) !

Hotel met sfeer.
    • Charm Tweepersoonskamer

Hotel ligt aan een drukke weg. Kamer was erg gehorig. Deuren in hotel maakte veel geluid.

Vriendelijk personeel. Kamer in het oude gedeelte was goed met grote badkamer, mooi balkon. Ontbijt was goed, voldoende keuze.

Gewedlig en zeer zeker voor herhaling

Kamers en ontbijt waren uitstekend. Mooie locatie en heel vriendelijk personeel. We zijn s'avonds nog wezen eten in de bistro ernaast. Rekening kwam gewoon bij je hotelkamer rekening . Dus heel gemakkelijk geregeld. Klasse service.

Mooie locatie aan de rand van de Veluwe.

De incheck verliep wat zakelijk. Fietsen die in eerste instantie beschikbaar leken, waren wij navraag toch niet aanwezig. De prijs voor de standaardkamer is fors. De hygiene van de vloerbedekking (in de hal) laat te wensen over.

De rust aan de achterzijde van het hotel; ook het ontbijt was prima. Het naastgelegen restaurant (bistro) biedt uitstekende maaltijden. Het personeel is daar ook zeer attent. Gratis parkeergelegenheid en een prima locatie om te gaan fietsen.

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar.

Prijs/kwaliteit verhouding niet ok. Dure kamer (lijkt ook niet op de getoonde foto's), slecht matras, je ligt in een kuil. Ontbijt karig voor 17,50 p.p.

Personeel erg vriendelijk, mooie omgeving

Het was mogelijk om vroeger dan 8.
    • Twee Onderling Verbonden Tweepersoonskamers

Ik dacht dat ik twee aaneen gesloten kamers had geboekt. Bleek echter dat ik maar één kamer had geboekt. Bij aankomst werd ook de tweede kamer in rekening gebracht. Mogelijk dat dit op de site van booking.com onduidelijk was aangegeven.

Het was mogelijk om vroeger dan 8.00 uur te ontbijten op de zaterdag. Personeel was zeer vriendelijk.

3 sterren te veel

Kamer aan weg kant, zonder airco en of fatsoenlijke ventilatie. Keuze tussen sauna of lawaai van auto's horen niet bij een 4 sterren hotel.

Ontbijt was goed

Zeer goed hotel met fantastisch restaurant!

Zeer goede bedden, ruime kleerkast, goed bureau om aan te werken. Goed onderhouden badkamer, goede doucheproducten ter beschikking. Het was een warme dag en er stond een ventilator in de kamer. Ruim assortiment bij het ontbijt. Het aanpalende restaurant is fantastisch: zeer vriendelijk personeel en gastronomische gerechten.

Prachtige ligging, maar geen welness hotel!

Zie boven.

welness is geen echte welness. Wij hadden als echte saunagangers geen badkleding mee en die bleek wel verplicht! Dat is nergens gehoord of te lezen geweest. Heel teleurstellend!

Het is een heel oud hotel en de kamers hebben geen airco waardoor het op onze kamer zo’n 25 graden was. De deur naar buiten was niet goed beveiligd waardoor we deze niet open konden zetten. Slecht geslapen en prijs / kwaliteit zeker niet in orde.

Fantastisch hotel!
    • Twee Onderling Verbonden Tweepersoonskamers

Geen minpunt te bedenken...

Een geweldig fijne dubbele kamer en een zeer uitgebreid ontbijt! Veel waardering voor het fijne personeel en de leuke tips to do. Onze elektrische fietsen konden heel makkelijk worden gestald en opgeladen... kortom wij waren verrast met dit hotel!

Een heerlijk en ontspannen verblijf gehad.

Goede service, onze klacht over het matras is prima en snel opgelost. We hadden een dubbele massage geboekt en deze was geweldig! Hotel is een aanrader, goede uitvalsbasis voor verkenning van de Veluwe!

Gewoon OK.

In de kamer is verlichting pover. Er zijn slechts enkele sfeer lichtbronnen waardoor de kamer donker blijft voelen. In de kamer is slechts één kapstokhaakje. Klein zwembad, goed om jezelf te verfrissen, niet om lengtes te zwemmen.

terras op eerste verdieping (achteraan) is een grasperkje door de helling waartegen het hotel staat. Een fijn buitengevoel met zicht op bos en velden. Ontbijt buffet is OK.

Ontspannen verblijf tegen de rand van een prachtig wandelgebied. Aardig en attent personeel.

De kamer was erg warm, vooral s nachts was dat vervelend. Het interieur was hier en daar wat gedateerd of versleten maar het was allemaal schoon.

De vriendelijkheid van het personeel. De locatie. De sfeer. Fijn dat er een zwembad is ook al is deze klein. Zwemgelegenheid was schoon. Bedden lagen erg goed.

Gastvrij in de overtreffende trap.

De badkamer was keurig maar een beetje simpel

Het personeel was buitengewoon vriendelijk. Er was oprechte alle aandacht voor de gasten. Nog nooit zoiets mee gemaakt. De locatie is ook geweldig, aan de rand van het nationaal park de Veluwezoom.

Prima accomodatie maar er moet echt een keer een ploeg doorheen met een stofdoek

In de eetzaal is alles erg stoffig. Stoelen met randjes waar een grijze laag op ligt. De ramen zijn dit jaar nog niet gewassen.

De ligging van het hotel is fantastisch. Je wandelt en fietst zo de bossen van de Veluwezoom in.

Accomodatie en ontbijt: prima! Diner: ver beneden de maat!

Het diner was beneden de maat: Het duurde veel te lang voordat het diner werd geserveerd. Het was donker(we zaten buiten) en konden nauwelijks zien wat er op ons bord lag. Ook liet de prijs/kwaliteit zeer te wensen over.

Het ontbijt was heerlijk

plezierig

ontbijt was niet goed,spek was op evenals het brood,beleg,yoghurt,eieren waren droog door het lange staan,karig ontbijt en zeker geen 17,50 euro waard Het hotel ligt aan een drukke weg en heeft veel overlast van het geluid daarvan.

prachtige kamer (junior suite)

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

TOP!

Geen ventilatie in badkamer, werd wat snel warm/benauwd op de kamer.

Goed hotel; fijne wellness, zwembad en sauna, goede kamers, goede bedden(!), eigen terrasje voor bij de kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel, goed restaurant, prachtige omgeving.

Prachtige omgeving

Badkamer is ouderwets en kamer wat klein. Ontbijt is niet echt uitgebreid vergeleken bij andere hotels zoals van der valk.

Heerlijk bed. Erg mooie natuur in de omgeving. Ideaal voor wandelen of fietsen.

Ideale omgeving om te fietsen/lopen en een zeer goed restaurant vlakbij: The hunting lodge.

3 euro voor een glas thee of espresso in de lounge is te duur. Enkele kamers geen uitzicht door enorme conifeer.

Smaakvol ingericht hotel, goede stoelen op de kamer, eigen balkon en een poolbiljart in de lounge, zeer goed ontbijt. Eigen fietsenverhuur.

Aangenaam en ontspannen verblijf.

Opstelling van het ontbijt. Sappen/ koffie thee meer bij broodkant betrekken of anders duidelijker aangeven waar iets staat. Ontbijt jammer dat jam in kleine potjes zit. Daardoor voel je je beperkt om meerdere smaken kiezen doordat er anders toch veel resten overblijven. De entree en parkeerplaats buiten mag meer gezelliger en duidelijker verlicht worden, vooral wanneer je aankomt wanneer het donker is! Bij het boeken van het hotel krijg je een afbeelding te zien van de bistro ernaast. Dat is mislijdend en toch wel een afknapper als je vervolgens binnenkomt in een heel ander gebouw!

Schone nette kamer en badkamer. Niet uitgeleefd. Kamer met uitzicht op de akkers en bosrand erg mooi.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ligging aan een doorgaande weg, grote parking

receptie was afwezig bij aankomst, ontbijt is niet zeer uitgebreid (crackers waren over datum) badkamers gedateerd en een waterballet door douchekop, niet van deze tijd, bed was doorgezakt

Ligging aan een doorgaande weg, grote parking

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De locatie en faciliteiten vh hotel.

Het bed, mn het matras! Was veel te zacht , het lag door. Heel slecht geslapen. Kamer was ontzettend warm. Moest s nachts de balkondeur wijd open doen voor verkoeling , was meteen wa eng is qua inbraak gevoeligheid.

De locatie en faciliteiten vh hotel.

Prettige tussenstop van onze doorreis! En voor herhaling vatbaar.

Beetje gedateerde badkamer

Vriendelijkheid van het personeel, heel attent en ontspannen. Lekker om even de wellness te kunnen gebruiken. Ruime openingstijden . We hadden een rustige kamer, dat was fijn ook voor onze hond die weinig prikkels had . “Hoefde niet te blaffen...,”

Genoten van dit hotel met heerlijk ontbijt

Fijn hotel voor een redelijke prijs. Lekkere bedden. Badkamer was wat gedateerd maar wel schoon en fris. Personeel bij het ontbijt was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het diner in de bistro bij het hotel.

Het bed was niet comfortabel, schoof weg. De auto was bij vertrek bedekt met houtsnippers vanwege snoeien bij de parkeerplaats. Het personeel had ons even kunnen waarschuwen, dan hadden wij de auto verplaatst. Het kenteken was doorgegeven.

Het diner in de bistro bij het hotel.

Goed hotel in een prachtige omgeving met prima faciliteiten zoals zwembad en stoomcabine.

Regulering van de temperatuur in de kamer. Deze keer erg warm en de vorige keer de badkamer te koud.

Slecht geslapen bed schoof uit elkaar werd wakker tussen de...

Slecht geslapen bed schoof uit elkaar werd wakker tussen de delen in in de ochtend. Ook verschoven de topdekmatrassen contenue waardoor t echt beroerd lag. Dat was echt een domper. Beeld van de televisie was ook niet goed. Verder was het prima. Kwaliteit aankleding en hygiëne. Net en rustige onderneming.

Heerlijk verblijf

Navigatie vond niet het juiste adres. Zwembad heerlijk en schoon maar wel klein. Kamer eenvoudig tov de prijs.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Omgeving is prachtig. Uitgebreid ontbijt.

Goed ontbijt.

Het hotel is vervallen. Veel kleine faciliteiten ontbreken, bijv. maar 1 extra kussen op een tweepersoons kamer. Geen prullenbak. Geen waterkoker. Gedateerde badkamer. Vlekken op de houten vloer. Versleten ombouw bed, met rafels.

Goed ontbijt. Klein maar schoon zwembad. Prima bed.

de ligging van het hotel is zeer sfeervol en de prijs/kwaliteit verhouding is zeer OK

de inrichting van de lounge en ontbijtsectie zijn verouderd en vertonen beschadiging op meerdere plaatsen

De kwaliteit van het eten en de service in de Bistro

hebben een geweldig weekend gehad

de badkamer wat gedateerd maar alles was aanwezig dus prima kamer erg warm ook al was er geen verwarming aan ws omdat het op eerste verdieping lag

mooi hotel vriendelijk personeel ontbijt goed en geweldige ligging kamer mooi ruim

Super! Mooie locatie direct aan een prachtig natuurgebied met wilde paarden en everzwijnen.

Stank in de hal van het oude gebouw. Leek een riool lucht. En geen korting op hotelprijs terwijl we wel code hebben ingegeven bij opmerkingenveld. Hotel kan de korting niet verrekenen. Is volgens mij tekortkoming bij booking.com!

Welness

het was extreem warm in de kamer, ondanks het dicht draaien van de radiatoren. met de balkon deur open had je last van trein en auto verkeer de bedden waren zo zacht dat je in een kuil lag. daar moet je van houden.

mooie Welsens

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

De Roskam, kam beter.

In onze kamer was enig achterstallig onderhoud. Hangende kastdeur die niet sloot. Ingedeukte prullenbak. Topmatras op bed was kleiner dan bed zelf.

De ligging.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Heel erg warm in de kamer, terwijl alle kachels uitstonden. Er waren geen ramen, alleen openslaande deuren. We hadden een hond bij dus die konden we daardoor ook niet open doen voor frisse lucht. Badkamer erg gedateerd.

Kamer op de begane grond met uitzicht op het bos. Prima ontbijt en vriendelijk personeel.

Een perfecte plek voor een weekendje weg

Het zwembad is aan de kleine kant. Je kunt er niet uitgebreid zwemmen.

Ontbijt was heerlijk. Veel keus. De bedden waren comfortabel. Stoombad en sauna waren erg fijn.

Viel enorm tegen. Te duur.

De locatie aan de grote weg. Het eten in de bistro was koud. Zwembad/sauna e.d. erg klein. Bed niet goed.

Het ontbijt was prima. De sfeer in de lounge was aangenaam.

Mijn verblijf was oke.

Geen idee.

Het meest beviel me de vriendelijke houding en uitstraling van het personeel. Ook de bereidheid om snel en constructief tegemoet te komen aan mijn extra verzoeken (m.b.t. aanpassingen in de kamer).

Prina verblijf. Goed hotel

We vonden het oud en nieuw menuutje een beetje vlak van smaak. Kabeljauw . 1 Garnituur was welkom geweest.

Het ontbijt was erg goed. Kamer was prima. Kamer op de begane grond met een zitje. Was handig met de hond ( je) . Gezellige kamer. Mooie gezellige lounge .

Aangenaam, luxe, rustig en op comfortabele afstand van Arnhem

Kamer was niet zo modern strak. Kledingkast deed wat provisorisch aan. Restaurant moest buitenom worden bereikt.

Vond de lounge en haardvuur prettig, evenals de spa.

Eens maar nooit meer.

Eens maar nooit meer. Nou begrijpen wij dat als je met een hond komt dat jij niet de mooiste kamer krijgt, maar moet de badkamer zo gedateerd zijn. De kamer was heel warm, zelfs met deur open(eind december) bleef het warm op de kamer. Tot 2 maal toe bestelde wij wat aan de bar en in het restaurant en werd er gezegd dat ze dat niet hadden omdat het kerst was geweest. Plan dat dan wat beter, je zit voor oud en nieuw............Het restaurant was benedenmaats voor de prijs die je voor het eten betaalt.

Het heerlijke grote bed en de schoonheid-/massagesalon.

Prima hotel maar wel een beetje verouderd

De kamer was klein. Een hele oude badkamer. Minibar was leeg,zelf flesjes gekocht maar er was geen opener op de kamer, dus als ik wat wilde drinken moest ik 2 verdiepingen naar beneden om een flesje open te laten maken.

De rust die in het hotel was.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goede locatie maar op de kamers meer oog voor detail

Kamer 116 slot openslaande deuren provisorisch gerepareerd borg ketting kapot. Flesje water zou geen kwaad kunnen en douche gordijn is uit de tijd.

Ontbijt goed. Personeel uiterst goed gericht op de klant en hun vragen.

Zeer goed.

Welness = geen sauna, maar infra-rood sauna. Jacusi in zwembad buiten gebruik wegens kapotte schakelaar aan/uit.

zeer lekker - uitgebreid ontbijt. relax en massage salon aan zeer mooie prijzen. Professioneel en vriendelijk personeel. UITSTEKEND.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

tevreden

Personeel veel te opvallend aardig , doe normaal en vriendelijk maar niet overdreven. receptie , bistro en ontbijt personen allen dezelfde benadering. Dus een gevolg van opleiding en training!

ontbijt 17,50 pp duur in relatie tot service en voeding. Byv jus d, orange uit een container.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima.

Volgens de beschrijving van de faciliteiten in de map op de kamer is het dragen van badkleding in de sauna en zwembad verplicht. Dat is vervelend en onnodig. Laat dat gewoon aan iedereen zelf over.

Vriendelijke bediening restaurant.