Beoordelingen over Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe 4-sterren

Vlierdenseweg 109, 5753 AC Deurne, Nederland

#4 van de 4 hotels in Deurne

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Ik had voor 1 pers geteserveerd en kreeg factuur aangeboden voor 2 pets

Lokatie prima; kamer groot maar erg ongezellig; badkamer weinig luxe en vloer oogt niet schoon( mn tegen douchewand aan(

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Vriendelijk personeel, goed bed, goed ontbijt, schoon!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het sobere en zakelijke karakter van kamer en badkamer. Wel ruim en schoon, maar niet gezellig.

Vriendelijk personeel, goed bed, goed ontbijt, schoon!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Een heel mooi sfeervol hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Hele slechte bedden en kussens!!! En restaurantpersoneel snapte er niet veel van. Gerechten en drank vaak naar verkeerde tafels, gerecht op tafel maar nog geen bestek, heel lang wachten op drinken.

Een heel mooi sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Mooie uitstraling aan de buitenzijde, echter tegenvaller aan de binnenzijde.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De slaapkamer. Wel ruim maar erg basic. Slechte bedden en niet al te hygiënisch. Jammer. Tijdens het diner mocht geen kraanwater worden geserveerd, ondanks het feit dat er ook andere drankjes waren besteld. Kortzichtig. Bij de incheck duurde het erg lang voordat we werden geholpen. Te wijten aan onervarenheid.

De ligging van de accommodatie.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Mooi hotel die de 4 sterren waardering, naar onze mening niet waarmaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De bedden; de eerste kamer en het eerste bed was een 2 persoons bed hier hadden we de matras veren in onze rug. Overboeking naar een andere kamer, na veel aandringen. Grotere kamer met 2 een persoonsbedden, deze matrassen waren zeer zacht, maar blijken volgens de receptie nieuw te zijn. Wij kregen rugklachten.Veel stof op diverse plaatsen in de kamer. De receptie was telefonisch niet bereikbaar vanuit de kamer. Na persoonlijk de receptie benaderd te hebben stond het telefoongeluid uit en de telefoon stond buiten het zichtveld van de receptionist te knipperen, niemand voor de receptiebalie. Je zal maar een "spoedje" hebben. Personeel van de receptie communiceert niet goed met elkaar en andere afdelingen, waardoor er verwarring ontstaat bij diverse afdelingen. Wij hadden het gevoel dat enkele receptiemedewerkers niet volledig berekend waren voor hun taak en verantwoordelijkheid. Het hotel is via diverse ingangen te betreden, waardoor er voor de receptie, geen controle is wie er binnenkomt.

Het ontbijt is goed, echter de jus Orange kwam overeen met aanmaak limonade. mierenzoet en waterig. Het diner was goed, personeel was vriendelijk. Hotel op zich ziet er goed uit.

Er zouden bv badjassen zijn volgens booking .
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Er zouden bv badjassen zijn volgens booking .com maar die hebben ze nooit bij fletcher zegt receptie en met avond eten was alles volgeboekt dus in deurne zelf gaan eten terwijl je verwacht dat dat in t hotel kan

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

zie hierboven

Zie de tekst hierboven

het ontbijt was prima en ruim voldoende. De matrassen in de eerste kamer waren slecht, en we hadden bijna niet geslapen. De receptioniste Vera heeft de volgende morgen voor een andere kamer met goede matrassen gezorgd Compliment hiervoor( heerlijk geslapen die nacht) wees zuinig op zulk personeel. Voor de rest hebben we een leuk en rustig weekend gehad, en genoten van de rustig omgeving. Bedankt

Sobere warme kamer met klein raam.

Sobere warme kamer met klein raam. Geen airco. Lawaaiige lift naast de kamer. Douche deur sluit slecht zodat badkamervloer nat wordt. Thermostaat kraan heeft een eigen wil. Geboekt als luxe kamer maar weinig luxe te bekennen. Onvriendelijke chef restaurant. Ontbijt veel te mager voor € 16,- Het is allemaal niet slecht maar de verwachtingen lagen hoger voor wat mocht kosten.

Prachtige omgeving om tevfietsen en te wandelen en dan is dit hotel een comfortabel uitgangspunt.

Jammer dat de bar in de avond niet open was door personeelsgebrek. Weinig te doen daardoor in de avond.

Het ontbijt is prima, als het druk is moet je soms even wachten op een aanvulling. Personeel is vriendelijk maar soms overvraagd als het druk is. Mooie kamers en mooi verbouwd klooster.

Matig, zullen er niet nog eens terug gaan.

Kapot nachtlampje, vieze kamers, slecht werkende douche, overlast van de lift, raam wat met een touwtje vastgezet moest worden. Bij klagen geen compensatie, alleen excuses.

Het hotel vond ik heel prettig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wat ik jammer vond was dat de meeste mensen die in de bediening werkten erg jong en onervaren waren. Zowel het restaurant als de gasten in de binnentuin moesten vanuit het restaurant bediend worden. Deze situatie was voor het personeel nauwelijks werkbaar. Ik vind het erg jammer dat deze keuze zo gemaakt is, het is een heel mooi hotel. Je zou verwachten dat het personeel goede begeleiding van ervaren horecamensen zou krijgen.

Het hotel vond ik heel prettig. Fijne kamer, goede buitenruimte om lekker te zitten. Het ontbijt was prima.

Heet
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Niet uit te houden op de kamer. Geen airco en ook haast geen mogelijkheid om raam open te zetten. Heel klein raampje. Er waren mensen die sliepen met de kamer deur naar de gang open zo heet. Conclusie geen goed hotel voor de zomer

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het was een erg warme periode en de kamer had drie kleine ramen die open konden. Helaas geen horren, waardoor ze eigenlijk door de muggen 's nachts dicht moesten. Daar was het te warm voor en er is geen airco. Dus een paar horren zou de perfecte oplossing zijn.

Het hotel heeft een prachtige uitstraling, wat al fijn aan komt rijden. Ook van binnen is het prachtig. Uiteraard is het een oud gebouw en dat is gelukkig nog terug te zien.

Rustig weekend waar we enorm van hebben genoten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren zee ruim en kraaknet. Alle comfort dat ik wenste was voorhanden. De faciliteiten van het hotel zijn heel goed. Personeel was vriendelijk zoals het hoort. Prima locatie voor mensen die echt even de rust willen opzoeken

Rustig en gezellig verblijf met vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Restaurant viel een beetje tegen, naargelang de prijs waren de porties klein. Daarom maar eenmaal hier gebruik van gemaakt. Geen stopcontact in de badkamer wat een beetje onpraktisch is.

Ontbijt was uitgebreid genoeg. S'avonds was het zeer gezellig en rustig om nog iets te drinken.

Nooit meer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De ontvangst. Ik was laat binnen. Kamers waren echt zeer basic. In mijn geval waren de ramen dicht bij binnenkomst en de temperatuur in de kamer opgelopen tot 35 graden. Pas diep in de nacht werd het met openstaande ramen iets koeler. Door omstandigheden moest ik 1 nacht eerder vertrekken. Maar helaas het systeem van no-refund werkte perfect. Die nacht kreeg ik niet vergoed van twee pasta etende dames aan de receptie die het feitelijk geen moer interesseerde. In ieder geval kom ik daar nooit meer. Dat is ze gelukt. Euro 60 verdient, de rest verloren.

Niets eigenlijk..

We hebben zeer genoten. Zeker een aanrader voor anderen. Okk mooie fiets omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De wc beneden bij het restaurant waren zeer smerig. Dat mensen dit zo achter laten. On begrijpelijk

Ontbijt was zeer goed. Het hele gebouw zag er mooi uit.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Fantastische accommodatie in een heerlijke rustige, mooie omgeving!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wat een heerlijk hotel met mooie kamers! We hadden een nacht geboekt omdat ik 's morgens vroeg nuchter in het nabij gelegen ziekenhuis moest zijn, zodoende heb ik geen mening over het ontbijt! Maar we komen zeker terug voor een nieuwe kans! Het restaurant Duco en de dinerkaart, de moeite waard! De omgeving is prachtig om te fietsen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima hotel, de stenen zijn goed; ongastvrij onthaal

Zeer onervaren bediening; nooit meegemaakt dat je als hotelgast niet in het hotel kan eten als je dat om 16:00 uur vraagt; “we zitten vol”, op een mooie avond met zomerterras een bijzonder ongastvrij antwoord. Ook bitterballen bij de borrel waren te moeilijk. “De keuken heeft pauze”. Slecht georganiseerd hotel dus.

Prima ingericht hotel; mooie kloosterplaats om in het avondzonnetje te zitten

familie bezoek en gunstig gelegen. komen terug maar geen diner meer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

het is overmacht maar geen warm water dat mag met vier sterren niet gebeuren. het restaurant was slecht waarschijnlijk had de kok een off day maar sorry op dit niveau niet acceptabel, ergo werk aan de winkel.

de ligging van het hotel was uit de kunst en het ontbijt was pico bello. personeel geen negatief bericht behoudens het restaurant.

Ontvangst was goed, verbaasd dat de bar al om 18:00 uur...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Ontvangst was goed, verbaasd dat de bar al om 18:00 uur dicht ging op zo’n mooie avond. Bij het restaurant bijna moeten smeken om een simpele hamburger te mogen eten. Van 01:00 tot 03:30 hadden de buren een gezamenlijk feestje. Niet ideaal dus

Mooie locatie doch de prestaties van het personeel kan beter.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We verbleven in het hotel samen met schoonouders gedurende twee nachten, vr 27 en zat 28/04, om de bruiloft van mijn peterkind bij te wonen. We hebben 's avonds tweemaal in het restaurant niet kunnen dineren wegens volzet!. De zaterdagavond vertoefden we tweemaal in de bar: zeer trage bediening en gevraagde drank niet meer in voorraad. Bij het inchecken rekende men mij aan de balie een hogere prijs aan. Gezien de drukte deelde ik aan de receptioniste mede dat ik de volgende dag zou terugkomen. Bij ,het uitchecken de zondag ontving ik een factuur met daarop een korting voor de beide kamers, hiervoor ok, doch ook een foutieve vermelding van barbonnen. Aan de balie zocht men de bonnen op en bleek er een bon bij te zitten van 05 euro op mijn naam en kamernummer met een fictieve handtekening!!!!!!!. Bij mijn bezoek aan de bar had ik zelf geen barbon ontvangen en/of getekend voor de gevraagde bestelling. De garcon had enkel mijn kamernummer (105) gevraagd. De 05 euro werd mij aan de balie terug gegeven. We vonden de kamer niet zo netjes gepoetst en het hor was defect. In de kamer van mijn schoonouders, 106, was het hor ook defect. Bij het douchen wordt de vloer voor het toilet ook nat. Mijn echtgenote en ik hebben de laatste jaren in diverse Fletcherhotels verbleven en waren zeer tevreden klanten. Dit hotel vinden we geen vier sterren waard.

Het ontbijt was voortreffelijk. Er was voldoende keuze en er werd voortdurend aangevuld. Op het terras van de binnentuin was het aangenaam zitten. In het park kan men rustig wandelen.

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Had kamer gereserveerd met tweepersoonsbed, had er een met twee eenpersoons Douche tegelvloer vol kalkaanslag Douche mengkraan niet in orde kreeg golven gloeiend heet en ijskoud water Bed matras zeer slecht

Hotel met bijzondere geschiedenis en ambiance.

De ontbijtruimte was relatief klein en het personeel niet (heel) goed op elkaar ingespeeld. Er was een (Paas-)bridge-toernooi, dus een relatief grote groep gasten was hier aanwezig. Het dorp Deurne viel ons tegen, maar op korte afstand zijn mooie natuurgebieden.

De ambiance van het voormalige Klooster, inclusief de kapel (waar nog diensten worden gehouden) is best wel bijzonder. Zowel op de kamer als in de eetzaal en andere ruimtes is de voormalige functie van het klooster goed terug te zien, als schilderij of beeld.

Mooi hotel met heel vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

S nacht om 12 uur gingen er mannen spullen inladen wat enorme geluidsoverlast gaf dit duurde tot kwart voor 1 dit vonden we niet zo fijn

De vriendelijkheid en een mooie kamer goed ontbijt

Waarschijnlijk de laatste keer!

Bed was doorgezakt en erg smal, prijzen van booking kloppen niet met de accomodatie, dit moesten we zelf aangeven. In de douche waren allen kitnaden beschimmeld. 4sterren en dan plastic bekers bij de wasbak....... het gaat mij niet om die plastic bekers, maar bij 4sterren en ruim E100,- per nacht verwacht je het niet. We zijn hier eerder geweest...... 4x en 4x was het goed, sinds Fletcher het beheert is het niet meer wat het geweest is.

het ontbijt was goed.

Topverblijf.

De lift is duidelijk hoorbaar in de kamer.

Prima hotel, grote kamers, fijne bedden en een goede locatie. Vriendelijk personeel, heel behulpzaam. Ontbijt was geweldig.

Soberheid van het klooster in takt gebleven ...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Sobere kamers, geen koffie/thee op de kamer en niet goed schoongemaakt. De ontbijttafels waren niet afgeruimd. Moest ik zelf doen om een plek te hebben.

Het restaurant

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Het was wel fijn vertoeven in het hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ondanks dat het een nieuwe kamer was viel het schoon zijn ons heel erg tegen. In de badkamer lagen aan de zijkant stof en haren en er was veel stof in de kamer vooral langs de randen van de plinten en in de hoeken was de vloerbedekking duidelijk grijs van het stof.

Het ontbijt was goed! De kamer was nieuw en modern. Het bestelde menu viel ons tegen. Piepklein portie frites, bijna geen groenten en in de biefstuk zaten veel zenen. Maar de spies die wij de andere avond bestelden waren overheerlijk met een normaal portie frites en heerlijk klaargemaakte sla.

wij hebben een prima tijd gehad

het ontbijt buffet gaf voldoende variëteit echter was het zo druk dat er een file was , mijn roerei was steenkoud tegen de tijd dat ik een kop koffie kon pakken, het zou een goede oplossing zijn om aan twee zijden een ontbijt buffet in te richten....

het bed was prima , en de badkamer prima schoon

Zeer vriendelijk personeel en een geweldige ambiance

Hotelkamer was vrij warm

Ontbijt was prima, maar misschien wat meer personeel rondom koffiemachine ivm onwetendheid sommige klanten of diverse koffies uitserveren aan tafel

genoten van de suite en het hotel.
    • Suite

Receptie heeft het moeilijk als er meerdere tegelijk inchecken.

Suite was perfect, bubbelbad, sterrenhemel, balkon. Helemaal top. Ontbijt was prima, bar ook. Kamers lekker stil.

Als geheel een aangenaam verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Beperkte restaurantkaart. En bij mijn menukeuze het formidabele garnituur van 10 frietjes en 2 partjes aardappel en een klein bergje groente. Receptionist bij aankomst was traag en op routine (en zijn collega gaf prioriteit aan het rangschikken van de folders. De receptioniste bij vertrek was een klasse beter.

Prettige kamer, goed ontbijt. Erg aardig kamermeisje. Goede bediening in restaurant en bar.

De bejegening blijft ons het langst bij en die was door gebrek aan personeel niet fijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

- we kregen t idee dat t hotel te vroeg is open gegaan voordat alles (de logistiek vooral) op orde is. - s avonds wilden we in het restaurant eten, maar werden eerst door vier mensen genegeerd. Toen er eindelijk een personeelslid ging kijken of t mogelijk was, duurde dit zo lang (we hebben zeker 6 min gewacht) dat we zijn weggegaan. Deze pwrsoon leek t weer vergeten te zijn. - s ochtends bij het ontbijt werd er niets aangevuld (lege bakjes) en niks afgehaald. We hebben niemand zien afruimen inons gedeelte. - bij het uitchecken meer dan een half uur gewacht. Kortom: meer personeel zou zeer wenselijk zijn.

Bijzonder hotel zo met de kapel en t hofje. Mooie aankleding (lampen, schilderijen/ tekeningen).

Fijn gefietst in de omgeving maar prijs voor dit hotel is duur voor wat je krijgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Schoonmaak kamers laat te wensen over, kalkaanslag op de badkamer. Schoonmaakster was binnen 3 minuten klaar, gooide het bed dicht snelle doek over wastafel en wc, een veeg met de dweil en weg was ze. Ontbijtbuffet werd naarstig afgeruimd bang dat ze om 10 uur te laat begonnen voor de lunch. We werden voor ons gevoel weggekeken. Koffieautomaat om de haverklap in storing en men vulde het buffet slecht bij. Jammer allemaal.

Omgeving prima

Redelijk geslapen en de rest was minder

Geen Koelkastje of flesje water op de kamer. Geen Kluis op de kamer. Meerdere ramen of airco op de kamer zou helpen aan de benauwde en warme lucht. Meerdere personeel achter de receptie zou helpen zodat er steeds geen wachtrijen ontstaan. Personeel meer opleiden inhet restaurant zowel deze informeren over wat er op de kaart staat en wat dit is. Personeel vh restaurant beter trainen en meer vriendelijkheid laten uitstralen.

Kamers waren oke. Ontbijt redelijk. Restaurant slecht.

Fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen airco op de kamer. Had niet erg uitgemaakt als ze de gordijnen dicht doen om warmte tegen te houden Bij het restaurant in de avond erg druk wel gezellig ,te weinig personeel had met ze te foen.

Goede service en heelijk ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

nog een keer gaan om te kijken of het dan wel echt 4 sterren waard is....
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Koffie en thee facaliteiten op de kamer maar de plastic bekers passen daar zeker niet bij! personeel van de receptie was niet op de hoogte van de andere ontbijttijden in het weekend, 7.30 ipv 7.00 uur. Kamer was niet schoongemaakt! Wel andere kamer gekregen maar nauwelijks excuus

de omgeving

Fijn verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Ik kreeg niet direct de kamer die voldeed aan mijn vraag. Maar na een opmerking hierover werd dit zonder problemen gecorrigeerd.

Rustige ligging. Mooie ruime kamer.

Rust in stijl
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het diner was op zich ok, maar wel schrikbarend weinig groente. Voor een klein extra bakje sla werd 3,50 in rekening gebracht.

De kamers, de terrassen en de inrichting van het restaurant. Ook de rustige sfeer is aan te raden.

Zeer mooie omgeving en tof dorp!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Tapijt in de slaapkamer, ziekenhuiskamer gevoel, geen eigenheid, douchekop was slecht, zeer doef in de slaapkamer, ramen kunnen niet genoeg open. Jammer dat ze in zo een mooi klooster zo een lelijke kamers maken. weinig gevoel voor inrichting is duidelijk. Het restaurant is zeer chaotisch en kwaliteit ontbreekt.

Locatie, vriendelijk personeel, fietsverhuur, goed bed.

Prima, maar personeel mag wat pittiger.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Slechte service in restaurant. Betalen voor glaasje water, terwijl wij ook fles wijn bestelde

Goed ontbijt en prima kamer. Alles zeer basic, maar prima. Personeel in het restaurant mag wel beter worden opgeleid

Apart hotel op een rustige locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer erg basic. Plastic bekertje in de badkamer hoort niet bij een vier sterren hotel.

Mooi gebouw, op een heerlijke locatie. Prima restaurant met een mooie uitstraling en heerlijk eten. Mooie details zoals de kapel.

Heel rustige ligging.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heel rustige ligging. Mooie verzorgde kamer, wel niet erg groot. Zeer ruime badkamer met open douche waardoor het water wel ver spat. Mooie omgeving om te fietsen. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet.

Goede locatie, maar graag wat meer comfort voor de prijs.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De 2-persoonskamer vonden we voor het geld erg "basic": vrij klein, geen ruimte voor een tafel. De badkamer accessoires waren erg beperkt: alleen zeep. Aanvullende toiletartikelen moest je bij de receptie vragen.

Mooi, ruim opgezet en verzorgd hotel,met mooie terrassen. Rustige sfeer. Goede fietsverhuur.

Kamers ok
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wel hadden diner bijgeboekt aan een goede prijs. Eenmaal in restauant moest je de keuze maken voor de drie gangen, voor sommige gerechten moet je dan toch bijbetalen, jammer. Maar wel namen het 'Proeverijmenu' en dat was perfect.

Kamers ok Ontbijt top, alles voorhandenog Terras van de bar zeer aangenaam om te toeven

Moeder wat was het heet
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Duoche liep niet doot met als gevolg waterballet in badkamer en natte vloerbedekking. Temperatuur in dekamet oncomfortabel hoog en niet te regelen. Verder lijkt er nogal willekeurig te worden om gegaan met kamerprijzen en toewijzing.

Goed ontbijt ruime kamer

Locatie en van oud klooster hotel gemaakt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

personeel heeft veel betere sturing nodig. Diner viel erg tegen. Kamers zijn groot maar summier ingericht, verfplekken op vloerbedekking, doucheput die niet goed doorliep.

Locatie en van oud klooster hotel gemaakt. Ontbijt is goed.

Goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Erg warm op de kamer (mede door het enkelglas en geen zonwering) De ramen konden niet helemaal open. Omdat er geen horren waren hadden we last van muggen en vliegen. Wij hadden een grote badkamer met een bad wat erg klein was, dat is geen probleem, maar om erin te douchen was door de beperkte ruimte ook niet erg praktisch. Bad was vrij hoog om in en uit te stappen. De handgreepjes op de kledingkast waren héél onpraktisch (kort en geen grip) Verder misten we een handdoekhaakje bij de wastafel en een extra kapstok voor jassen / vesten zou ook welkom zijn door de beperkte hangruimte in de kledingkast.

Ontbijt en avondeten vonden wij erg goed. Bed en matras ook prima. Ondanks dat het hotel bijna vol was, hebben wij van drukte niks gemerkt. Binnentuin perfect om heerlijk rustig te gaan zitten lezen. Vriendelijk personeel.

Een aanrader ! Mooi gebouw met een geslaagde herbestemming. Top qua interieur en prima ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De prachtige locatie met een schitterend interieur ! Een geslaagde renovatie en herbestemming van een gebouw met een mooie geschiedenis. Het ontbijt was prima !

Hotel was fijn om in te verblijven maar had wel iets meer...

Er was te weinig personeel aanwezig

Hotel was fijn om in te verblijven maar had wel iets meer luxe verwacht in de kamers voor een 4sterren hotel. Onze kamer had een upgrade maar nog steeds voorzien van simpele badkamer met douche. Ook had ik wel een zwembad verwacht in het hotel maar misschien volgt dit nog in de toekomst. Het restaurant was prachtig maar door grote drukte konden we niet reserveren omdat er te weinig personeel was. Het ontbijt was heerlijk & groot aanbod. De bedden lagen ook heerlijk alleen had ik graag ook een keuze gehad in een andere dikte kussen, er lag wel een xtra kussen in de kast alleen was deze in dezelfde dikte als op het bed lag.

leuk voor een keer daarna nooit meer
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

We hebben de eerste avond gedineerd in het hotel. De bestelde mosselen waren vies veel te lang gekookt en smaakloos gelukkig hadden ze nog maar een portie en kregen we ieder nog een halve portie vis die ook niet je van het was. Bij het ontbijt was de keuze koffie of thee.geen latte of cappuccino warme melk etc. Er was op de kamer nog niet eens faciliteit om koffie of thee te maken.

de rust prima parkeerplaats

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Zeer gastvrij, betaalbaar hotel, goed bereikbaar en goed vertrekpunt voor fietsen en wandelen

op familiekamer kan maar een raam open ( klepraampje)

ontbijt was goed en voldoende jammer dat er geen bordjes bij staan, soort sap, brood, jogurt, broodbeleg, kwark etc, kamers zeer netjes, goede bedden, vriendelijk, gastvrij personeel

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Een hotel met apart karakter

1. Vliegen in het restaurant 2. Ossehaas bleu saignant besteld maar doorbakken opgediend 3. Warme kamer 4. De kapel was niet open 5. De enige hotel professional heb ik 's ochtends tijdens het ontbijt gezien.

1. Rust 2. Een hotel met een karakter als geen ander 3. Fiets stond intra muros 4. Heel uitgebreid ontbijt 5. Heel ruime kamer

Prachtig hotel, met helaas een bloedhete kamer.

De kamer was te heet om in te slapen. Het leek wel een sauna. Na een paar uur slapen een koude douche moeten nemen om af te koelen. Daarna maar vroeg de auto in om thuis verder te slapen.

Het is een prachtig oud klooster met mooie ruime kamers.

De bereikbaarheid met de auto is top, kamer was voor met zn...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het was bloedheet op de kamer, vervolg dat we savonds door de ramen open allemaal beestjes binnen hadden.. een hoor zou fijn zijn geweest. Ook vind ik dat als het personeel ergens op aangesproken moet worden, dat de manager/teamleider dit niet hoeft te doen waar gasten bij staan want het was absoluut niet relevant voor ons..

De bereikbaarheid met de auto is top, kamer was voor met zn 2en prima, grote badkamer was erg prettig!

Prachtige rustige locatie en een goed ontbijtbuffet
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het eten in het restaurant was zeker niet slecht, maar de porties mochten toch groter zijn... De portie frieten waren zeer klein

Prachtige rustige locatie en een goed ontbijtbuffet

5,5
    Veel geld voor wat je er voor terug krijgt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De bekwaamheid van het personeel. Zeer amateuristisch. Kamers niet af. We misten gewoon een baan in het gordijn. Stopcontacten die niet werkten. En als je weggaat wordt er normaal gesproken altijd gevraagd hoe je verblijf was. Niets van dat terwijl ze wel lezen dat we om 01.00 uur 's nachts uiteindelijk nog een andere kamer kregen

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Geweldig mooi en verrassend nieuw en fris
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Sinds 1 week geopend en al het personeel was enthousiast over deze accomodatie en ons bezoek Voelden ons meer dan welkom Om 23.50 uur de bar in en ondanks dat er slechts 5 mensen zaten bleef het personeel super gastvrij en to 01.00 uur De prachtige unieke binnentuin met terrassen is een oase van rust en gezelligheid. Het ontbijt uitstekend en ook hier weer geweldig vriendelijk en vrolijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Hotel met potentie, aardig personeel die goed inspeelde op de uitdagingen die op hun pad kwam

Hotel was net geopend, kamer die geboekt was was niet beschikbaar en de kamer die we kregen rook nog erg naar het verf.

mooie locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Restaurant was minder (personeel niet scherp, en eten was niet lekker)

Mooie schone en nette hotel

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 3 november 2018

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

overige was goed

zeer gehorige kamer en 1 persoonsbed veel te zacht. kamer 208

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Comfortabel en rustig, bijzonder vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De locatie en de rust. En de natuur

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima naar ons zin gehad, jammer dat de bar het gehele weekend dicht was i.v.m. personeels tekort !

Restaurant en bar.

Goed ontbijt, bedden en kamers.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Heerlijk verblijf lekker rustig hier

zachte bedden

Dit is de eerste Fletcher die geheel gerenoveerd is

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prima verblijf.

Geen opmerkingen.

Mooie locatie, prima service.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Bediening in het restaurant was op een uitzondering na erg...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Bediening in het restaurant was op een uitzondering na erg onervaren. De spies “asian style” was erg lekker maar de Asian was niet terug te vinden

• Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Kamer, veel te zachte bedden , erg simpel , douche geeft heel weinig water

Ruime kamer en ruime douche

Ruime kamer en ruime douche

Bed

Prima ontbijt en mooie locatie

Super mooie locatie

Dat we te laat konden dineren hoewel dit wel geboekt was

De kamer! Ivm met overboeking kregen we de suite. Super mooi hotel.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Rustige omgeving en attent personeel

Rustige omgeving en attent personeel

Te kort
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Dat de handdoeken van zaterdag in een hoek in de kamer nog lagen

De kamers waren ruim en bedden comfortabel

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Geen kluisje in de kamer.

Resultaat 1 – 75