Beoordelingen over Hotel Corel

Badhuisweg 54, 2587 CJ Scheveningen, Nederland

#19 van de 26 hotels in Scheveningen

De dame achter de receptie vertelde dat gratis...

De dame achter de receptie vertelde dat gratis parkeerplaatsen waren parkeerplaatsen,maar dat verhaal klopt niet overal betalen!...na een uur zoeken vréselijk zeg dan meteen zet u auto in de parkeergarage. Dan de kamer muf ruikend..vieze stank van t riool..water doche koud warm echt slecht af gesteld..kortom mij zien ze daar nooit meer! Zeer veel achterstallige onderhoud...veel te duur prijs kwaliteit verhouding. Heb een dag eerder uitgecheckt...helemaal gehad dáár. Heel jammer ik beveel t niemand aan. Vakantie naar de knoppen...zeer slecht hotel. De dame achter de receptie...gebeld discussie ...ja maar u heeft al twee keer omgeboekt enz enz...dat heeft hier niets mee maken!...klant is koning! Vertel geen dingen wat niet klopt! Volgende keer gewoon B&B..maar dat hotel nooit méér!

Er is beter te krijgen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Receptie open tot 18.00, kamerdeur open en sleutel op de kamer bij aankomst 18.00. Kamer erg gedateerd kan wel eens opnieuw ingericht worden. Verder wel schoon. Wastafelkraan los. Vastzetten mag toch geen probleem zijn. Moet gezien zijn bij het schoonmaken want als je aan de kraan komt beweegt hij.

Locatie.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is vanaf 08.00 en dat blijkt net te laat om rustig te ontbijten voordat ik naar mijn werk vertrek

Het is lekker rustig en dicht bij zee. Met tram 9 ben je ook zo in het centrum.

heel goed en zeer vriendelijk mensen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

misschien ventilator in douch apart laten schakelen elke keer naar wc gaat deze ook aan vooral s nachts hinderlijk.

geweldige service door personeel. ontbijt goed verzorgd. bed in kamer was goed maar wel verouderd, Maar zou er zo weer opnieuw boeken

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Locatie is perfect voor bezoek aan het circustheater, het...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer is heel eenvoudig, geen licht bij het bed, totaal geen comfort. En bovendien niet schoon, haren in de afvoer van de wastafel wil je echt niet aantreffen.

Locatie is perfect voor bezoek aan het circustheater, het ontbijt was ook heerlijk en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Ik denk niet voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer nogal gedateerd en meubels in de kamer niet bij elkaar passend. Keuze maken in het tijdstip van ontbijten is wat vreemd, wij gingen zitten wachten en toen wij uiteindelijk naar beneden gingen zaten er maar 2 personen. Het is ontzettend gehorig op de kamers, je kunt je buren soms woordelijk verstaan. Ook het ontbreken van een lift vond ik een gebrek, vooral als je helemaal bovenin zit.

Ligging was goed

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prijs kwaliteit verhouding is goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik miste lampjes bij het bed, had 1 klein schemer lampje die alleen in een andere hoek van de kamer gebruikt kon worden ivm maar 1 stopcontact. Schakel voor lamp in de douche zat erg hoog, tegen het plafond aan. Jammer dat de tv alleen analoge verbinding had. Als je een kamer aan voorkant van het gebouw hebt hoor je wel veel verkeer, dan merk je dat je in een stad zit, niet storend.

Kamer was goed schoon, bed lag goed, badkamer wat gedateerd maar goed schoon en alles was er. Locatie super ten opzichte van strand, boulevard en Afas circus theater en goed te bereiken met bus en tram vanaf het station. Ondanks dat de receptie tot 18 uur open was, kon je met de sleutel ten alle tijden naar binnen. Goede WIFI verbinding

Erg goed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren. Na twintig rondjes rijden was mijn vriend aardig chagrijnig.

Service was super. Het ontbijt was uitgebreid en erg goed. Kamers sliepen prima. Binnen vijf minuten waren we op het strand. Alleen parkeren is een dingetje. Tip: ga op zoek naar de hogeschool vlak in de buurt. Enige gratis parkeren straat in de buurt. Kwamen we toevallig achter.

Ligging in het centrum.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was niet te regelen. Af en toe heet en dan weer koud water. Trappen geen lift. Moeilijk voor mensen die slecht ter been zijn. Ontbijt is erg eenvoudig. De prijs niet waard. Geen parkeerplaats. Terwijl diy op de side wel was aangegeven.

Ligging in het centrum.

slecht

ik was alleen met mijn 2 dochters , we lagen op bed zat er iemand aan de deur klinker zat het is dat de deur op slot was we voelden ons niet veilig en het is erg lawaaiierig!!!~ mijn dochters waren erg bang!!!

ontbijt was prima

Corel goed voor ouders met kinderen
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Dat er geen deur was tussen de één persoons en twee persoonsbedden. Een grotere receptie om s avonds nog even te zitten had leuk geweest.

De kamer was zeer ruim en de bedden heel comfortabel. Er waren ook handdoeken genoeg.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er lag nog snoepgoed onder het bed, conclusie: kamer is voor onze komst niet of slechts beperkt gezogen, deed minder prettig/verzorgd aan.

de locatie, eenvoudig maar goed verzorgd, prima ontbijt. Fijne ligging, advies waar gratis te parkeren. Goed bed.

Ontspannen en lekker dicht bij zee, een minuut of 5 lopen en je staat aan het strand!
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Het is gehorig, je hoort de andere gasten hun toilet doortrekken en kunt de gesprekken bijna verstaan. Badkamer is klein en gedateerd.

Prima familiekamer met balkon. Goede bedden waar ook lange mensen in passen. Fijne dat er ook koffie en thee is op de kamer.

Afstand tot circus theater en het strand.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig. Kamer op begane grond. Leek of de ontbijtkamer naast ons lag. Konden alles horen en verstaan. Van uitslapen kwam niets meer. Hotel wat ouder. Vind prijs en kwaliteit niet in verhouding. Te duur.

Afstand tot circus theater en het strand.

De locatie van het hotel is echt perfect.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is oud en kan wel een opknapbeurt gebruiken. Op de kamer rook het erg muf, ook nadat we het raam de hele middag hadden laten openstaan om te luchten. Uit het doucheputje kwam echt een vieze lucht. Prima voor 1 overnachting, maar niet om langer te verblijven. Ontbijt kan ik niet over oordelen, wij hebben ontbeten aan het strand waar je in vele strandtenten uitgebreid kunt ontbijten voor minder dan het bedrag wat je betaalt in het hotel voor het ontbijt. Kortom: te duur voor wat je krijgt.

De locatie van het hotel is echt perfect. Op loopafstand van het strand.

Prima plek voor 1 of 2 nachtjes Scheveningen en Den Haag.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is inderdaad gehorig. Maar het is een mooi oud pand en geen strakke nieuwe slaaphut dus wat ons betreft geen probleem.

Vlakbij strand, casino, evt circustheater en tramlijn. Prima voor 2daagse Scheveningen/Den Haag.

Prima locatie maar te veel punten waardoor we niet meer terugkomen.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

De badkamer: afvoerputje van de douche was verstopt waardoor het water in de douchebak bleef staan. Verder de hele tijd een druppend geluid alsof er water lekte maar dat waren de leidingen. Omdat er na 18.00 niemand meer bij de receptie is, konden we het niet melden. De andere ochtend gemeld maar kreeg een erg laconieke reactie.

De ruime kamer

Fijn hotel op een goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel wat Engels spreekt en bij het ontbijt was de planning wat vreemd . We stonden met 3 reisgezelschappen te wachten. Wijs de mensen hun tafel dan heb je ook een goede planning qua aantallen mensen .

Het ontbijt was heerlijk . de kamer was netjes , niet groot maar wel schoon . Ik zou hier niet een hele week Willen verblijven maar voor 1 nacht prima

Jammer vuurwerk ging niet door.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt, en Nederlandstalige receptie medewerker.

Afstand tot het strand slecht 5 minuten lopen. En op 10 minuten afstand is er een stukje vrij parkeren wat je dus 30 euro per 24 uur scheelt.

De bedden waren goed.

Dat er in het hotel geen gelegenheid was om iets te drinken te halen. Dat de buitendeur de hele nacht open stond. Alleen buitenlands sprekend personeel.

De bedden waren goed.

Comfortabel hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerde badkamer en kleine kamer zonder koelkast, minibar en kluis zonder ontbijt voor die prijs

De ligging, koffie/ thee met waterkoker en goed bed

Prima locatie voor een paar dagen weg aan zee.

Geen thermostaat kraan douche. WC-bril. Vrij gehorig als er gasten boven je zitten. Parkeren in de buurt.

De locatie is top. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was prima.

Geen lift aanwezig.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Geen lift aanwezig. Lamp op kinderkamer zit verstopt en vast tegen het hout achter het bed, bed niet verzetbaar dus lamp kon ook niet aan. Badkamer klein.

Voor een nachtje is het redelijk te doen, maar niet voor langer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij check in was onze kamer nog niet schoon, waardoor wij ander half uur later pas onze kamer in konden. Wij waren al langs de balie geweest voor onze kamer. De schoonmaaksters spraken bijna/geen Engels of Nederlands waardoor de communicatie heel stroef verliep. Toen wij in de ochtend onze spullen gingen afzetten hadden wij gevraagd wat de precieze tijden waren van de check in, deze zijn tussen 13:00-18:00 uur. Mijn man en ik kwamen om 14:00 uur aan, met als verwachting dat de kamers al gedaan waren/bijna klaar waren. Het afzuigsysteem in de badkamer is niet gemaakt voor iemand met een zacht oor. Het geluid was behoorlijk luid, wat een ontspannen douche moment zo goed als onmogelijk maakt.

Het ontbijt was lekker en goed verzorgt. Het bed lag ook comfortabel en de gordijnen maakte de kamer lekker donker.

De kamer was ruim en de bedden waren goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was erg gedateerd, als je op het toilet zat dan zat je met je knieën onder de wasbak. De douchekraan (mengkraan) bleef druppelen. Er was geen airco en de gordijnen verduisterden totaal niet. Er was geen kledingkast.

De kamer was ruim en de bedden waren goed. De kamer was netjes schoon. Op korte loopafstand van de boulevard. Prima voor 1 á 2 nachten.

Te duur en gehorig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gehorig, zodra 1 hotelgast wakker is zal de rest zo wakker zijn. Het uitzicht van de kamer was het volledige terras van de buren verder niks. De prijs 97,- voor 1 nacht in een slecht onderhouden kamer die hooguit 50,- waard is voor 1 nacht.

Met de sleutel die je krijgt mag je zelf naar binnen wanneer je wil niet gebonden aan de receptie tijden. Maar als er luidruchtige hotel gasten zijn die in de nacht binnen komen is dat weer een nadeel.

Fijne overnachting in hotel Corel, gelegen op een top locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tijdens het boeken leek het erop dat het ontbijt inclusief zou zijn. Dit was voor voor de reden om qua prijs dit hotel te boeken. Tijdens het inchecken bleek dit niet het geval te zijn. Gelukkig zit er een supermarkt om te hoek. De douche bevat geen thermostaatkraan. Het duurt even voordat je de gewenste temperatuur gevonden hebt.

Fijn ballon, goed bed, koffie en thee faciliteiten op de kamer en handdoeken in de badkamer. Tot slot is het hotel op een uitstekende locatie gelegen. Net uit de ergste drukte maar wel alle voorzieningen in de nabije omgeving.

Vriendelijkheid.

Alles was OK!

Vriendelijkheid. Prima Ontbijt. Goed gelegen. Reeds 2 keren er gelogeerd en zullen dat ook de volgende keren doen maar altijd op voorwaarde vanwege onze ouderdom (90 en 87 jaar)voor kamer 21 - maar met enkele trapjes te bereiken. Etages zijn voor ons uitgesloten indien geen lift.

Parkeergelegenheid is slecht, ligging top.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeergelegenheid. Er stond op deze site dat er parkeergelegenheid was, maar er stond niet bij dat het een kwartier lopen was. En gewoon openbaar voor iedereen, dus met mooi weer heb je pech. Ook de douche had geen constance temperatuur. Wisselde telkens af van gloeiend heet naar ijskoud..

Ligging, dichtbij de boulevard en het strand.

Wat een fraaie authentieke locatie en plek waar alles in Schevingen op loopafstand bereikbaar is. P

Niet van toepassing!

Het ging er wat chaotisch aan toe, maar wat een vriendelijkheid en behulpzaamheid! Fietsen waren dubbel geboekt, maar in overeenstemming een oplossing gevonden!

Mooie kamers en goede lokatie voor een redelijke prijs
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door Booking.com was mijn reservering van twee nachten bevestigd. Door de locatie werd ik geïnformeerd dat dit een fout was, de tweede nacht hadden ze geen kamers beschikbaar. Heb noodgedwongen een ander, duurder, hotel moeten boeken. Ik had niet verwacht dat de eigenaren nauwelijks Nederlands spreken en alles in het Engels moest. Ontbijt kan pas vanaf 8.00 uur. Voor een zakenreis is dat niet handig, ik had geen tijd om te ontbijten.

Mooie kamer en op loopafstand van het strand.

We komen zeker nog wel eens weer terug.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was ruim, erg schoon, leuk balkonnetje. Fijn dat er een waterkoker met koffie en thee op de kamer klaar stond. Personeel was erg vriendelijk. Wij hebben er niet ontbeten, maar kregen bij vertrek nog een een beker cappuccino mee! Mooie omgeving, vlak bij Circus Theater en strand.

1 x maar gelijk nooit weer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eerste opzicht was veelbelovend maar helaas bij inchecken was het al klaar een hele hele grote tegenvaller Geen nachtportier, slecht/tot geen hulp na klachten, ontzettend gehorig je hoort werkelijk alles elke voetstap elke deur douche wc en ga zo maar door kamers zouden opgeknapt zijn foto leek veelbelovend maar helaas ziet er allemaal nog onafgewerkt uit, badkamer zwaar verouderd waar een behoorlijke stank hangt douche die na 2 min zijn druk verliest, parkeren is zoek dat maar uit ze drukken je een plattegrond in handen geen goed nl sprekende receptioniste engels is ook gebrekkerig inchecken duurde erg lang ruim 30 min absoluut niet geschikt voor gezinnen met kinderen gezien er hele groepen feestbeesten in het hotel kunnen verblijven zoals bij ons die lekker hun gang kunnen gaan na het uitgaan want er is geen toezicht. Van 1.30 tot 6 uur niet kunnen slapen door terugkomende feestgangers die voor het hotel nog een feestje gingen vieren in en uit het hotel gingen om flessen drank te halen spokend schreeuwend zingend door het hotel, tevens werdt er door sommige gasten drugs gebruikt waardoor de geur uiteindelijk ook in onze kamers te ruiken was....voor ons absoluut geen 3 sterren hotel

Ontbijt was ok maar niet bijzonder.

Prima hotel voor een kort verblijf

Gehorig

Locatie, slechts 200 m van boulevard, pier en tramhalte naar centrum Den Haag. Hotel is in een oud pand maar kamers zien er netjes uit. Koffie/thee zet faciliteiten op de kamer aanwezig.

fijn hotel op mooi locatie
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

alleen het ontbijt was het geld niet waard. stelde weinig voor. Geen parkeer ruimte.

Wij hadden de familie kamer. Was erg schoon. Veel ruimte Nog geen kilometer lopen vanaf het strand. fijn verblijf gehad

Fijn.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De gratis parkeerplek moet wat ons betreft direct uit de reclame gehaald worden. Die is er namelijk niet. Veel verder weg op de openbare weg, dat is misleidend. Wij kwamen uit in de parkeergarage a 30 euro. Als je het weet Oke, nu niet netjes. En dit geeft ergernis, terwijl het hotel en de plek Oke zijn.

Mooie ligging, mooi pand.

Het was een fijn hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Na het poetsen van de kamers zouden nieuwe handdoeken fijn zijn. We hadden nu alleen nog 2 kleinere handoekken. De bedden lagen heerlijk maar een twee persoon matras en twee persoons dekbed zou fijner zijn.

De kussen en het bekbed waren erg fijn.

Gezellig, Goede locatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij gehorig! Kleine trapjes. Gelijk als je binnenkomt en trapje naar beneden en krappe ingang. niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Werd geen NL gesproken bij de bali.

Gezellig, Goede locatie. Mooi oud pand. Netjes en schoon. Aardig personeel.

Het bed sliep heerlijk, mooie en goede locatie.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

De badkamer was klein en erg verouderd. Aan renovatie toe! En het ontbijtbuffet was prima maar de presentatie was beetje stom. De pakken yoghurt stonden op het buffet.

Het bed sliep heerlijk, mooie en goede locatie. Prachtig balkon.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

super, wij komen zeker nog een keer terug
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

misschien ontbijt wat vroeger, wij hebben moeten wachten er tafel leeg kwam MAAR dit was zo lekker en goed verzorgd dat ik begrijp dat alle gasten hier uitgebreid de tijd voor wilden nemen. dus eigenlijk helemaal geen tegenvaller

een heerlijk ontbijt, lekker bed, heel schoon, supervriendelijke gastvrouw

Hotel heeft een primal igging.

Hotel heeft een primal igging. Wat men belooft krijg je ook maar ook niet meer.Prima hotel voor bij bijv theaterbezoek. Prijs kwaliteitverhouding is oke.

Heel gehorig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel gehorig. Geen controle in de avond en ‘s nachts waardoor de hele nacht dronken en lallende personen in en uit het hotel gingen, gepaard met heel veel lawaai

Kort maar rustgevend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het dressoir van het bed, bovenop, is niet afgedaan. Er lag een hele dikke laag stof op. Dat was zeker niet enkele keren niet gedaan. Maar minstens een jaar

Goed voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

opbergruimte in de kamers / geen mogelijkheid in de badkamer om een haargdroger in te steken.

kamers zijn prima indien je maar 1 of 2 nachten verblijft. wij waren met vrienden daar en op geen van de 2 kamers was een kast aanwezig om iets in te hangen. Het ontbijt is zijn geld dubbel en dik waard.

teleurstellend

badkamer was erg vies kamers waren gehorig kleine ontbijt ruimte we hadden al eerder telefonisch contact gehad maar toen kon er ook geen Nederlands gesproken worden ook in het hotel spreken ze geen goed Nederlands

we hadden iig een goed bed

Locatie is prima, goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Parkeren kan niet voor de deur(max 2 uur). Uiteindelijk auto bij Casino gezet, dat is ongeveer 5-10 minuten lopen

Locatie is prima, goede prijs kwaliteit verhouding. Prima ontbijt. We hadden 5 persoons kamer en dat was goed

receptie en ontbijtkamer waren afgesloten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

receptie en ontbijtkamer waren afgesloten. Terwijl aangegeven staat dat er vanaf 8 uur ontbijt zou zijn. Gelukkig had ik niet van te voren betaald, maar gastvrij is toch anders. Daarnaast is het pand extreem gehorig, dus de feestvierende buren om 1 uur s nachts komen sterk binnen.

De kamer was heel mooi en schoon.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel had nederlands moeten spreken in eigen land.

De kamer was heel mooi en schoon. Het hotel was op een goed gelegen plek, wat makkelijk bereikbaar is.

Prima voor 1 nacht
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig, geen raam om in de nacht open te kunnen houden. Niet gevulde dispenser in badkamer.Geen kledingkast. Auto niet bij het hotel kunnen parkeren.

Nette kamer, stevig matras, waterkoker

Corel
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Voor de buitendeur hing geen gordijn maaar was plak plastic op aangebracht. Hierdoor was het om 6.00 uur al licht in de kamer.

Ruime kamer. Goede bedden.

De vriendelijke mevrouw die ons heeft geholpen aan de...

Wat ik niet als fijn heb ervaren (maar daar kan het hotel waarschijnlijk niets aan doen) was de 'wiet' lucht die wij 's avonds hebben moeten ruiken. Hotel gasten waren dit gewoon aan het roken.

De vriendelijke mevrouw die ons heeft geholpen aan de receptie en voor het ontbijt. Wij hadden trouwens 3 kamers gereserveerd. Ook onze 'volwassen' kinderen waren er bij.

Op zich is de basis goed, maar door de neg punten zou ik het toch niet aan anderen aanbevelen

Wc-bril kiepte continue in mijn rug; douche was afwisselend goed van temperatuur-koud-heet; 'vreemd' ontbijt met witte bonen en knakworstjes (!), maar niet wat er verder 'hoort' bij een Engels/Iers/Schots ontbijt; thee en koffie uit automaat in kartonnen bekertjes bij het ontbijt; de koffie heb ik na twee slokken laten staan.

Vriendelijk personeel; lekker bed; tv goed; schoon.

Voldeed aan de verwachting
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Kwaliteit van het ontbijt was matig. Vooral de slechte koffie, kan echt niet meer. Hotelkamer was ruim maar verouderd, duidelijk geval van vergane glorie.

Leuke lokatie, Zeer ruime kamer, schoon.

Echte meidenkamer, zachtgroen met vlinderdetails.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is geen garderobekast aanwezig. Met drie personen op de kamer is dat heel lastig als je langer blijft. Helaas wel erg gehorig. Het is een oud gebouw.

Echte meidenkamer, zachtgroen met vlinderdetails. Geen luxe maar bijna alles is aanwezig. Prima bedden. We kregen korting omdat er nog een verfluchtje hing. Viel erg mee. Wij hadden er geen last van. Heel attent!

kamer en douch viel tegen, bedden goed het was schoon, accomodatie lag centraal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst hotel geen bel en de deuren waren dicht toevallig kwam er één van het personeel naar buiten zodat wij naar binnen konden om in te checken. Er werd meteen in het Engels gesproken toen wij zeiden kan u ook Nederlands wij kunnen slecht Engels ging ze over op Nederlands. Dit vind ik echt slecht je bent in Nederland en dan beginnen ze meteen in het Engels.

De accommodatie was centraal in Scheveningen, en de bedden lagen goed.

Het was waardeloos. Er zijn ruim voldoende alternatieven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontvangst, eindeloos zoeken naar onze boeking, kamer niet proper, overal vlekken, geen wc-papier, vuile badkamer, uitzicht raam kamer je kijkt namelijk recht in de woonkamers, keukens van de buren en omgekeerd, spinnen, slecht bed, slechte geluidsisolatie je hoort alles doorheen het pand, plafondverlichting defect....

Vertrekken!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het was prima voor een kort verblijf.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

De aangegeven kamers met een tweepersoonsbed en 3 1-persoonsbedden op de site geven een verkeerd beeld. Diegene aan de balie moet mijn inziens zeker Nederlands kunnen spreken/ verstaan! Als je geen Engels kunt verstaan of spreken is het een moeilijke communicatie. Ook op de site aangeven dat dit een Engelssprekende locatie is en voor oudere die moeilijk trappen kunnen lopen is dit geen ideale locatie. Volgens ons was er geen lift aanwezig!

super
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

vriendelijk personeel, kamers schoon en goed ontbijt. niet geschikt voor grote groepen. 400 meter van het theater en 600 meter van de boulevard. 1 minpuntje, geen eigen parkeer gelegenheid, maar 10 min. lopen is er een vrije zone. wel druk, dus je moet geluk hebben.

Fijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had op Booking.com aangegeven specifiek aangegeven een 2-persoons bed te willen. Dit is door Booking.com niet goed doorgegeven, en kreeg 2 losse bedden. Hotel Corel heeft dit goed opgelost met een upgrade! +1 Maar -1 voor Booking.com

Goed uitgebreid ontbijt, leuke ruime schone kamer. Fijne locatie, 5 min lopen naar het Kurhaus.

Scheveningen bezoek was top, Het hotel matig.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Een kamer voor 5 volwassen geboekt, niet geschikt voor 5 volwassenen. Kamer was klein alles op elkaar gepropt. Je kon de koffers niet makkelijk kwijt. Twee volwassenen moesten slapen in een kinder stapelbed met zeer dunne matrassen. Niet geschikt voor 90 en 85 kilo.Prijs kwaliteit was niet in verhouding met het geleverde. Geen lift, koffers naar boven dragen via steile trappen. En geen Nederlands maar Engels sprekende receptioniste. Betaal in het Hotel klopt niet, ze hadden het bedrag meteen van mijn creditcard afgeboekt. (3 maanden van te voren)

Wifi was goed.

Goed geslapen maar geen luxe
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Hotel is Gedateerd. tweepersoonsbed waren twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Wc bleef doorlopen. Stoelen hadden losse nietjes die uitstaken achter bij de leuning en bezeerde mijn hand. En verder was alles beetje oud en krom met kieren en naden waardoor goed schoonmaken niet mogelijk is. Ontbijt miste ommelet of gebakken eieren en bacon. Maar had wel witte bonen in tomatensaus. T mocht niet veel kosten blijkbaar

Grote ruimte en goede matrassen. Personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Was fijn om een nachtje in Scheveningen te zijn.

De eerste kamer met doorgezakt bed en matras. Ook was er een kapotte stoel. De kamer die we daarna kregen was prima.

Dichtbij circustheater en strand.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prijs-kwaliteit.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Vertrekkende gasten om 6 uur ‘s ochtends. Het is wel wat gehorig.

Prijs-kwaliteit. Met gezin van 5 personen alleen maar ergens overnachten mag niet teveel van ons reisbudget opslokken. Dit was perfect!

Zeer tevreden, hier kom ik nog eens terug. Een goed ontbijt voor 10 euro.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je hoort als er op de bovenverdieping iemand rond loopt En er werd geen Nederlands gesproken aan de receptie, alleen Engels

Een zeer nette en ruime kamer

Dagje en nachtje weg met zussen.

Dagje en nachtje weg met zussen. Een van de zussen wordt direct bij aankomst ziek en wij kunnen niet anders dan na even afwachten weer naar huis gaan. Het is vroeg in de avond maar niemand meer bereikbaar. Telefoonnummer wordt niet opgenomen en voicemail ingesproken wordt niet beantwoord.

Was pk voor een nacht

Geen parking terwijl het stond aangegeven. Parkeer mogelikkheid alleen in de grote garage (30 €/24h). Fotos op de webpagina zijn te oprimistisch...

Omgeving

Het was een redelijk verblijf voor 1 nacht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer had wel een open raam, maar het was benauwd en gehorig. S'ochtends konden we de overige gasten horen tijdens hun ontbijt.

Ontbijt was heerlijk.

simpel hotel, voldoet niet aan prijs/kwaliteit verhouding

Voor de prijs van ruim 80 euro kan ik wel zeggen dat de kamer te klein was in vergelijking met de prijs. Ik heb vaker in kleinere kamers geslapen maar daar was ik de helft kwijt. Kortom, dit hotel zal ik niet meer bezoeken.

Kan niet echt zeggen dat ik iets kan melden wat me beviel. het was een simpele kamer met bed, douche en toilet. niet meer en niet minder.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

De bedden zijn goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen Nederlands sprekende receptioniste. Niet kunnen ontbijten op een door ons gewenst tijdstip omdat er een groep was. Geen bedlamp/leeslamp, waardoor er alleen groot licht was waarvan de schakelaar een eind van het bed af was (dus je moet uit bed om de lamp aan/uit te doen). Geen koffie op de kamer, alleen suiker en creamer. Erg gehorig.

De bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Vriendelijk kleinschalig boetiekhotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De houten vloeren van de verdieping zijn erg gehorig en maakten het verblijf iets minder plezierig. We gaan volgende keer kamer op de bovenverdieping boeken.

Mooie kamer voor weekendje weg en nabij Scheveningen strand

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

4,5
    Prima voor de beach maar het hotel zelf is het beste met de ogen dicht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt zaal was net geverfd dus daar eten was geen optie ivm de sterke lucht. Handdoeken zaten de gaten in. Interieur was van de 70tiger jaren. 1 lamp aan te plafond van 30 jaar oud en versleten. Buitenkant van het pand is mooi en de ligging is prima, maar een kleine modernisering in bijv de badkamer zou leuk zijn. Internet was dusdanig zwak dat het niet te gebruiken was. Prijs - kwaliteit stond niet echt in verhouding mbt interieur. Als je voor het strand komt is het prima zoals in ons geval. Ik zie gemiddeld zo'n 40 hotels per jaar zakelijk wereldwijd van gelijke prijsklasse vaak, en dit was een dipje

overnachting ivm theaterbezoek
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Bij de zoekvraag op booking.com met parkeren als voorziening komt deze locatie terug, maar er kan niet gratis geparkeerd worden bij de locatie. Dit staat wel aangegeven ergens in de kleine lettertjes maar is nogal misleidend als je er op zoekt en deze locatie dan als resultaat terugkomt.

locatie, 24h receptie.

prima hotel voor 1 overnachting in verband met bezoek musical in Scheveningen
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Wat ons erg tegenviel was de temperatuur op de kamer. Het was zeer koud bij aankomst en er was geen verwarming aanwezig. Bij -10 graden buiten is het raadzaam om een losse hete lucht kachel of iets dergelijks op de kamer neer te zetten, zodat de gasten zelf kunnen kiezen of zij hier wel/geen gebruik van kunnen maken.

Het was een ruime familiekamer met een 2-persoonsbed en 1 stapelbed en los bed. Het ontbijt was keurig verzorgd in 2 shifts van 08.00-09.00 uur en van 09.00-10.00 uur.

Locatie: kortbij de boulevard en het theater.
    • Familiekamer (5 Volwassenen)

Kleine details: miste in de kamer een prullenbak en receptiepersoneel spreekt geen nederlands

Locatie: kortbij de boulevard en het theater. Leuk uitziend hotel, ontbijt was goed.

De kamers zijn netjes, schoon en voorzien van een waterkoker...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de site wordt gesproken over een eigen, gratis parkeerplaats. Die is er niet. Er is op ongeveer 500 meter afstand 1 stukje straat waar het gratis parkeren is, maar dat is altijd vol. Betaald parkeren in de buurt van het hotel mag maximaal 120 minuten. Je kan dus eigenlijk alleen maar heel duur in de parkeergarages in het centrum terecht.

De kamers zijn netjes, schoon en voorzien van een waterkoker om koffie en thee te zetten. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Corel