Beoordelingen over Crowne Plaza Maastricht 4-sterren

Ruiterij 1, Wijck, 6221 EW Maastricht, Nederland

#22 van de 51 hotels in Maastricht

Prima, na een vakantie in van die Franse hotelletjes!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bestemming, ook met navigatie, moeilijk te vinden vanuit Luik komend. Geen lift van parkeergarage naar begane grond in verband met zware koffer.

Q-park met code bij aankomst en valet parking bij vertrek. Auto werd keurig voor gereden.

Erg verouderd hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Inrichting is sterk verouderd. We hadden het idee dat we 20 jaar terug in de tijd gingen toen we binnen stapte. Dat was niet wat we er van hadden verwacht.

Locatie van het hotel is fantastisch

Locatie is mooi centraal.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Details op de kamer gedateerd. Licht schakelaar die wat vies is, een wc knop die blijft hangen, gordijnen die aan de bovenkant zijn versleten. Prijs kwaliteit >150 euro per nacht klopt dan niet helemaal.

Locatie is mooi centraal. Personeel erg vriendelijk.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Wat meer personeel zou handiger zijn vanwege de drukte af en toe wat langer gewacht. Kan het personeel niks aan doen die waren heel erg vriendelijk.

Ontbijt was goed en kamer ook erg goed de plek van hotel geweldig! Alles op loop afstand en een geweldige stad met heel vriendelijk personeel zeker een aanrader volgende keer gaan wij weer naar dit hotel :-)

Een geluksmomentje voor mij....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontvangst. Heel aardig personeel. Had ook een opmerking geplaatst met boeken of ik eerder op de kamer kon. Dat lukte. Mooie kamer gekregen met uitzicht op woning van mijn oma. Ben geboren op de plek waar nu Crowne Plaza Maastricht staat. Op de hoek met uitzicht op de Maas. Nostalgie voor mij.

een paar bijzonder prettige dagen doorgebracht in een fantastisch hotel.

geen

Bijzonder aardig en behulpzaam personeel. Had een standaardkamer besteld maar i.v.m. een congres kreeg ik zonder bijbetaling een upgrade naar een kamer met uitzicht op de Maas aangeboden. Kamer en badkamer waren erg schoon. Het hotel in z´n geheel doet erg prettig aan. Het ligt in een rustige omgeving in de wijk Wijck maar het centrum en ook het NS station liggen op loopafstand. Bij mooi weer is het heerlijk vertoeven op het terras met uitzicht op de Maas. Een prima verblijfsadres !!

Zeer goede service aan receptie.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De prijs van het aangeboden ontbijt was zeer duur en hebben we daarom elders in de stad gedaan.

Zeer goede service aan receptie. Koffers naar de kamer , auto werd geparkeerd in garage. Ruime kamers me goede bedden. Fijne en rustige ligging in stad.

niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Producten in de kamer maar voor 1 persoon, wil je meer moet je dit telkens vragen, wel betaald voor 2, de uitleg hiervoor "goed voor het milieu" Kamer met douche gevraagd en niet gekregen. Ontbijt goed maar duur en dan toch geen omelet à la minute gekregen. In andere hotels die goedkoper zijn zeker dezelfde service gekregen dus prijs/kwaliteitsverhouding niet ok.

Ligging is uitstekend.

Tophotel op toplocatie aan de Maas.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt van €27,- heb ik overgeslagen. Voor minder kun je in Maastricht-centrum ook erg goed ontbijten.

Dit was mijn derde bezoek aan dit hotel. Ik had dit keer een kamer op de begane grond. Net als voorgaande keren viel er niets aan te merken op de kamer of hotel.

Heerlijk hotel, komen graag weer terug.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Prima ontbijt en diner. Wel aandacht voor voldoende keus op de dinerkaart voor vegetariërs. Kamer dik in orde met de opmerking dat de douche niet voldoende bereikbaar kan zijn voor mindervalide/ouderen.

een prima verblijf met een update van de kamer,perfect. en komen zeker terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Misschien toch een idee om de koffie apparaten vrij te geven, het duurt best wel lang als je koffie vraagt omdat het dan erg druk is. dus ergens een hoek of plek vrij maken waar je 2 of drie van deze apparaten kunt plaatsen zodat ieder het zelf kan pakken.

goede kamers netjes, ontbijt zeer goed, en vriendelijk personeel.

Een prima bed met een breed assortiment aan kussens.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het hotel is duidelijk gedateerd. Alles wat je nodig kan hebben is aanwezig en functioneel, maar heeft zn beste tijd gehad. Voor de kosten per nacht had ik meer verwacht.

Een prima bed met een breed assortiment aan kussens. In principe alles wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf

Kamers OK, ontbijt super lekker!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik vond de prijs nogal aan de hoge kant, de parking zou dan wel inclusief mogen zijn!

De kamers zijn OK - niet meer of minder. Ik vind de prijs persoonlijk hoog voor een 'gewone' kamer. Ontbijt daarentegen is super! Heel veel & veel lekkers!

Fantastisch en heel relaxed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze airco was stuk. Reparatie op korte termijn was niet mogelijk Maar kregen een waaier en 2 vouchers voor drankjes. Vriendelijk opgelost.

Fantastische locatie, zeer vriendelijk personeel. Ook s avonds heerlijk gegeten op het terras.

Ruime kamer, toplocatie, heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Tweedd dag was niet alles voorradig bij het ontbijt. Alles vooraf betaald maar het meisje kon achter de balie bij het uitchecken zag dit niet dus was onprettig moment dat ook veel te lang duurde

Ruime kamer, toplocatie, heerlijk ontbijt

Zoals elk jaar een congres veraangenaamd door een bezoek aan Maastricht in een heel comfortabel hote

Geen kritiekpunten opgevallen.

Prachtig ruim opgezet hotel, op loopafstand van het centrum van Maastricht en toch een hele rustige locatie aan de oever van de Maas. Mooie kamers, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt! Goed bereikbare parkeergarage. Uitchecken 's ochtends pas om 12.00 uur.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

mooi hotel, mooie ligging maar je moet er niet dineren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het diner was slecht. het duurt veel te lang voordat de reservering van de creditcard wordt opgeheven bij cash betaling.

het ontbijt was goed, maar te duur. het diner was slecht.

Wij komen zeker terug

Geen opmerkingen

Rustige ligging, toch op wandelafstand van winkels, zeer goede ondergrondse parkeergarage, onder de indruk van het grootse hotel, ongelooflijk ontbijtbuffet, mooi terras aan de waterkant, ruime bedden, zeker voor herhaling

heerlijk!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het duurde vrij lang voordat we koffie/thee bij het ontbijt konden bestellen. Het was boven in de maisonnette wel wat warm ondanks de airco.

heerlijk groot comfortabel bed met fris linnengoed. fantastisch ontbijt.

goede wat prijzige accommodatie op een uitstekende lokatie .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is wat gedateerd : een tamelijk klein bad waarin je kan douchen , de tegels ogen ook wat ouderwets .

Lekkere grote bedden en uitgebreid ontbijt .

Maastricht was weer een fijne stad om te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Geen lift naar parkeergarage onder het hotel.

We hadden een kamer met uitzicht (beperkt!) op de rivier. De ligging aan het water is mooi. Het hotel is zeer ruim van opzet. We genoten een prima diner en een zeer uitgebreid ontbijt. Parkeren onder het hotel.

Ligging, makkelijk te bereiken en met 10 min lopen ben je in...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijzen van ontbijt en parkeren Douchen in bad

Ligging, makkelijk te bereiken en met 10 min lopen ben je in het centrum Parkeergelegenheid Ontbijt Kamer met uitzicht op de Maas

goed hotel op uitmuntende locatie
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

wat meer persoonlijke bediening, ontbrak enigszins aan "Limburgs"karakter

fantastisch ontbijt; goed parkeerfaciliteit en ideale ligging t.o.v. de stad

Service en kwaliteit ontbijt zijn zeer goed verder.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel is over het algemeen wat gedateerd. Kamers waren wat aan de krappe kant. Ook de kamer kon wat schoner.

Service en kwaliteit ontbijt zijn zeer goed verder. Locatie maakt een hoop goed.

Na douchen moet je zelf de badkamer gaan dweilen omdat er...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Na douchen moet je zelf de badkamer gaan dweilen omdat er geen fatsoenlijk douchegordijn aanwezig is, dit is gegeven de prijzen niet meer van deze tijd. Verder bleek ijskastje in kamer niet te werken. Kamer heeft wel airco, maar kan door locatie bed (op etage erboven) niet de gewenste verkoeling geven voor de kamer. Slot van schuifdeur naar balkon werkte niet.

Goed, badkamer was oud en kamer opruimen slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tot 2 keer toe naar receptie om te vragen wanneer ze mijn kamer wilde doen. Pas avonds waren er een paar handdoeken neer gelegd. En deken was over het bed gegooid. Had ik zelf nog beter gedaan.

Lobby, kamer was goed

Prima hotel maar het moet niet te warm zijn.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Airconditioning was niet in staat om de kamer koel te krijgen. Douchen in het bad maar de douchewand was ontoereikend. Ontbijt heel erg duur, we zijn om de hoek in een koffietentje gaan ontbijten voor de helft. Op de laatste ochtend om 8 uur (vals) brandalarm maar geen/nauwelijks opvang door personeel. Wel serieus opgepakt door management na klacht.

Prima locatie, rustig hotel

Fraai uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Toch wel over tijd inmiddels met versleten tapijt op de trap e.d.

Fraai uitzicht. Overdag stil, dus geen kakelende schoonmaak op de gangen. Comfortabel bed, goede stoelen, hoewel oude kamer en meubilair niet lelijk.

Zéér aangenaam verrast door de vele faciliteiten( prachtige kamer, super ontbijt, buitenterras.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bij het ontbijt had ik liever METEEN een kannetje koffie of thee gehad ipv telkens opnieuw een vrij klein kopje koffie te moeten vragen. (maar dat is natuurlijk een klein minpuntje)

Mooie ruime luxueuse kamer voorzien van alle comfort, zelfs tot in de kleinste details; grote moderne badkamer. Alles straalt verzorgdheid en warm gezelligheid uit.

Prima uitvalsbasis voor stedentrip in Maastricht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Niet sfeervolle lobby. Saai terras aan de Maaszijde terwijl het een unieke locatie is. De kamers zijn gedateerd.

De locatie is top. Vlak bij de Sint-Servaasbrug aan de Maas in het centrum. Heel leuke buurt. Parkeergarage onder het hotel. Schoon hotel met vriendelijk personeel.

Lokatie prima.
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Prijs naar verhouding te hoog! Info over parkeren in 1e instantie niet gehad waardoor bij slagboom stond die niet open ging pas bij betaling. Wel daarna netjes opgelost.

Lokatie prima. Loopafstand van t centrum. Rustig

Geen waar voor mijn geld weet beter in maastricht dit hotel profiteerd van zijn naam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren proper maar totaal gedateerd en verouderd Op een twee persoonskamer 1 kamerjas en 1 paar sloffen zogezegd voor het milieu???? Vuil (door ouderdom) en verouderde badkamer en toilet

Het ontbijt was heel goed doch te prijzig.

Okee, maar niet voor herhaling vatbaar. We hebben al op betere plekken overnacht in Maastricht...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De isolatie van de kamer was beneden alle peil. Er zijn een soort verluchtingsgaten boven de ramen en normaal kan je die door middel van een koordje dichttrekken, alleen werkte dit niet (in beide kamers niet op de tweede verdieping) wat dus tot gevolg had dat je precies buiten sliep. En gezien het lawaai (van voorbijgangers, passerende boten, het terras beneden) was dit allerminst leuk. Voor deze prijs verwachten we betere kwaliteit. De parkeergarage was slechts tot twee meter, het zou handig zijn mocht dit vermeld staan op de website. We selecteerden dit hotel namelijk specifiek voor de ondergrondse staanplaats erbij, en toen bleek dat we er niet in konden met onze wagen. De kostprijs werd wel netjes terugbetaald toen we dit melden aan de receptie.

Het ontbijt was zeer verzorgd en lekker. Personeel was ook vriendelijk. Het was echter zo druk rond 8u30 dat er geen plaats was en dat we een half uurtje moeten wachten hebben. Niet evident met twee hongerige kleine kinderen. Maar goed, ze hebben ons wel verwittigd op de kamer en we konden terwijl de bagage al klaarmaken. We hebben 's avonds ook gegeten in het hotel, het was lekker maar eerder prijzig en de service hier was niet echt goed. Aperitief werd veel te laat gebracht omdat de ober gaan roken was, het bestelde water kwam nooit tevoorschijn. Het eten was okee, maar we hebben voor deze prijs wel al lekkerder gegeten in Maastricht. De bediening in de bar was wel zeer correct, de kwaliteit van de tapas echter niet het geld waard.

Weer genoten van Maastricht!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Fijne kamers en dito bedden, ruime parkeergarage, mooie locatie aan de Maas op 10 minuten loopafstand van de binnenstad. Ontbijt is absurd duur, maar naast het hotel kun je bij Coffeelovers heerlijk voor ca. € 10 pp ontbijten.

De locatie is super!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Een badkamer waar je in het bad moet douchen vinden wij niet passen bij een 4-sterren hotel. Tevens was de badkraan slecht bereikbaar vanwege het douchewandje. Verder vinden wij het ontbijt buitensporig duur (€27,50 p.p.)! Zelfs bij een zeer uitgebreid buffet ben je op een gegeven moment uitgegeten. Daarom hebben wij buiten de deur ontbeten. In de directe omgeving voldoende gelegenheid hiervoor, zelfs op Koningsdag.

De locatie is super!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Verouderd hotel, vriendelijk personeel, te duur in verhouding, niet meer wegens slechte service.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt is te duur. Kamer heel erg verouderd en veel beschadigd. Is ouder hotel dat met lik verf getracht is up to date te laten lijken. Prijs is te hoog voor de kwaliteit van de kamer. Heel erg slecht is de aangeboden mogelijkheid om later uit te checken maar de vraag wordt niet ingewilligd. Onder mom van 'we zijn volgeboekt en dan doen we dat niet', word je afgescheept. Zelfs na check bij leidinggevende. Dat kan echt niet! Dit heeft er voor gezorgd dat we de dag bij conferentie niet volledig konden benutten en eerder naar huis moesten. Slecht! Geef het dan gewoon niet aan, want waar een wil is, is een weg. Niet alle kamers kunnen namelijk op hetzelfde tijdstip worden schoongemaakt. De kamer had later op een lijst voor schoonmaak kunnen worden geplaatst. We hebben aangeraden een volgende conferentie elders te laten plaatsvinden.

Het ontbijt was prima, maar prijzig. Bed was in orde.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Overrated
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

De minibar werkte niet en was leeg. Er lag een briefje dat de minibar op verzoek kon worden gevuld. Toen ik dat vroeg kwam er iemand die de minibar vulde met een assortiment met zeer beperkte keuze, en dan moest ik meteen € 25 betalen ongeacht wat ik ervan zou gebruiken. Dat was niet van tevoren verteld en lijkt me ook onredelijk. Ik heb het weer mee laten nemen. De ijskast bleek het ook niet te doen. Op mijn verzoek kwam er iemand van de technische dienst die hem aan en uit zette, daarbij zag ik wel hoe stoffig hij was. Het duurde tot de volgende dag tot hij koud was. Als er een ijskast is lijkt me zaak te zorgen dat die werkt als de gast arriveert. De kamer en badkamer waren aan een verfje toe.

De locatie aan de rivier

Waren met 15 man en hebben een heerlijk, ontspannen weekend gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het wordt wel tijd om de badkamers aan te pakken. Douchen in bad is niet meer van nu. Grootte van de kamer was prima maar deze kan ook een opfrisbeurt gebruiken.

Goed ontbijt, perfecte locatie en vriendelijk personeel. Bedden ook erg goed.

Goed hotel, op een mooie locatie in Wyck.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

ik blijf het zeggen: voor bijna 180 euro zou je toch een badkamer moeten hebben waar je niet staat te douchen in een badkuip.

Goed hotel, op een mooie locatie in Wyck. Een kamer in een druk weekeinde kost wat en dus is de prijs / kwaliteitsverhouding in orde. Niet goedkoop maar ook niet vreemd

Schone lokatie kamer is schoon en goed maar vond de upgrade naar een excecutive room niet de moeite.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Badkamer doordat er alleen een bad in zit welke te glad is om te douchen. Zeker voor mensen die wat ouder zijn levensgevaarlijk. Vond de upgrade wegkeil heb genomen voor 45 euro meer niet in verhouding met een normale (basiskamer)

Vriendelijkheid medewerkers receptie

Een heerlijk dag en nachtje Maastricht met een prachtig uitzicht op de Maas.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij genoten van een uitstekend diner. Een klein foutje bij de wijn. Mijn vrouw had een huiswijn bij het aperatief; bij het hoofdgerecht hadden wij samen een , andere, witte wijn. Mijn vrouw kreeg geen nieuw glas; er werd geschonken in het glas van het aperatief. Wij waren druk in gesprek, dus het was gebeurd, voor ik er erg in had!

Het ontbijt was royaal en uiterst verzorgd.

Het ontbijt was erg uitgebreid, genoeg en genoeg variatie...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel was een teleurstelling. Dit kwam voornamelijk omdat de huishouding de deur niet goed dicht doet waardoor de kamerdeur de een groot gedeelte van de dag heeft opengestaan. Vervolgens geconstateerd dat er ná het schoonmaken mensen op de kamer zijn geweest die spulletjes hebben verwijderd uit de kamer die er diezelfde ochtend nog waren neergezet. Waarom moeten er nog mensen (hopende dat het toch personeel is ipv andere personen) op de kamer komen nadat er is schoongemaakt. En vraag ik mij serieus af, waarom verdwijnen er spullen en wat als wij onze eigendommen niet goed hadden opgeborgen …. Hierover vanzelfsprekend een klacht ingediend. Tijdens het melden van de klacht kregen wij niet de indruk dat de echte boodschap goed over was gekomen (ging niet om de verdwenen spullen, maar om het feit dat er iemand is die ná de schoonmaak spullen verwijderd, kortom, veiligheid van onszelf en de eigendommen). Ter compensatie hebben wij een gratis ontbijt gekregen. Verder deed de airco het niet op de suite die wij hadden. Erg teleurstellend allemaal voor het bedrag dat je er aan kwijt bent. Jammer, want de locatie is erg goed en Maastricht is erg leuk. Gelukkig hebben wij het weekend zelf maar leuk gemaakt. (-->dit was de oorspronkelijke beoordeling, hieronder het vervolg...dat wat ons betreft veel goed maakt) Aanvulling: na het weekendje heeft Crown Plaza contact opgezocht. Een goed en plezierig gesprek gehad. Tenslotte is dit op een erg mooie wijze afgerond. Erg fijn dat Crown Plaza hier op terug is gekomen, dit heeft onze Maastricht-ervaring zeker goed gedaan. Top!

Het ontbijt was erg uitgebreid, genoeg en genoeg variatie voor iedereen. De locatie is ook prima. In de directe omgeving genoeg te zien en erg veel leuke restaurantjes. Het is ook zeer gemakkelijk om naar de binnenstad te lopen. Aan te raden zijn de wandelroutes zodat je Maastricht echt kunt zien.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima, faciliteiten mogen uitgebreider
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Voor een hotel van dit kaliber mist goede koffie op de kamer in de vorm van nespresso. Geen gevulde bar voelt kaal, ook geen glazen. Sportacomodatie mist. Een ruimte zou te vinden moeten zijn.

Ontbijt is heerlijk

Dit hotel voor ons niet voor herhaling vatbaar .
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Kamer : voor mindere prijs al veel comfortabelere , nettere en grotere kamers gehad . Ontbijt : basic . Ondergrondse parking : handig maar prijzig .

Uitzicht en locatie . Personeel uiterst vriendelijk , top !

Perfecte locatie, maar helaas wordt het hotel een beetje vergane glorie.....Jammer.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het hotel wordt een beetje vergane glorie. De gangen en kamers met badkamers hebben nu toch echt wel een opknapbeurt nodig. Ziet er allemaal een beetje gedateerd uit. Daarom prijs/kwaliteit klopt nu niet meer. Wellicht ziet het restaurant er wel updated uit, geen mening, zijn we niet geweest. Locatie is overigens wel perfect.

De perfecte centrale locatie.

Goed, behoudens de vertraging van een half uur om de parkeergarage te kunnen uitrijden
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Receptie niet alert met uitrijkaart parkeergarage ; vergeten om een kaart me te geven en bovendien geen uitleg gekregen over de te volgen procedure, waardoor personeel Qpark de slagboom handmatig.

Kamer, ligging terras, ontbijt

practisch zeer goed klasse en vriendelijke ontvangst!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbijt was zeer uitgebreid,top! heele goede bedden was super! Wel een vraagje ,heb 50 €. borg betaald ,Krijg je die eigenlijk niet terug bij vertrek??? danku! we hebben genoten!

prima!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik zag een paar grote zwarte haren op de vloer van de badkamer, die niet van ons waren. mijn vrouw is blond en ik ben kaal. verder alles prima en schoon.

ja, kamers prima, ontbijt ook prima.

Fijne plek, vriendelijk en behulpzaam personeel, (ten dele) gedateerde kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is toch wel gedateerd, en de eerste kamer die we kregen mag ik misschien zelfs armoedig noemen: gescheurde gordijnen aan het plafond, oude badkamer, deurtje van de minbar wat los hing, smoezelige vloerbedekking. We hebben daarna - op aanvraag - een andere en (veel) betere kamer gekregen in een gerenoveerde vleugel. 's Ochtends wat luidruchtig aan de pleinzijde van het hotel (koel-vrachtwagen voor hotel-delivieries en schoonmaak voertuigen).

fijne locatie heel dicht bij de binnenstad. Personeel is heel vriendelijk.

geslaagd, service goed, correct en tip top. Leuke stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

prijs ontbijt. tip: maak parkeren inclusief.

ruime, goed geoutilleerde kamer, oké ligging hotel en ambiance in het hotel. service gerichtheid personeel.

Geen goede prijs-kwaliteit-verhouding, maar het hotel is prima voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Veeeeeeel te duur ontbijt, gescheurde gordijnen, geen koffiemachine in de kamer maar oploskoffie

De lokatie: vlakbij het centrum, de winkels, het Bonnefantenmuseum en in Wijck

Fantastisch verblijf in Maastricht!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het enige kleine minpuntje was dat we telkens bij het ontbijt koffie zelf moesten bijvragen.

De ligging en kamer met zicht op de Maas. De Kamer was heel rustig gelegen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en met uitzicht op de Maas. Daarom komen we telkens terug... ook worden we telkens ontvangen met een grote smile😊

Mooie locatie, je zit zo in het hartje centrum en hele ruime kamers!
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het Japanse restaurant vonden we niet geweldig en jammer dat je daar alleen maar uit menu kunt kiezen, à la carte kon maar dat was sushi. De badkamer was verouderd en daardoor leek hij ook vies.

Kamers waren heel ruim, parkeergarage ideaal zo onder het hotel. Personeel is heel vriendelijk.

Een feestje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

In een bad moeten klimmen om te douchen is niet meer van deze tijd en gevaarlijk

Goede en hartelijk ontvangst. Prima geregeld met parkeergarage. Goed ontbijt.

verder goed, maar door ontbijt (geen) aandacht niet uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

bedienend personeel bij het ontbijt is niet attent op wensen klant. dag 1 onbegrip bij bestellen wentelteefjes, moet zijn french toast, dag 2 bestellen we french toast, moet je wentelteefjes zeggen. Vraag of we koffie of thee willen komt pas op gang als we al enige tijd gestart zijn met het ontbijt, was op beide dagen matig, kwa klankaandacht.

Kamer was prima, probleem met douce kop andere dagl opgelost.

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kussens was enige minpunt. Waren synthetisch, nogal vast van vorm en heel erg warm. Kussenservice met menukaart waarin je vorm, materiaal en vastheid van je kussen kunt kiezen?

Prachtige locatie, heerlijk ontbijt. Fijne kamer.

Lokatie is perfect.

De kamers zijn dringen aan vernieuwing toe. Kapotte gordijnen, lekkagevlekken op plafond. Algehele aankleding is gedateerd en versleten.

Lokatie is perfect. Alles makkelijk op loopafstand. Parkeren is goed geregeld onder het hotel. Personeel bij receptie vriendelijk.

ruime kamer ,goed bed ,koffie en theefaciliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsisolatie ,Tapijt in de kamers en 2 lange zwarte haren in mijn bed waardoor de hygiëne voor mij uiteraard niet goed scoort

ruime kamer ,goed bed ,koffie en theefaciliteit

Centraal gelegen met bloedhete kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was bloedheet, de dekbedden van het type isolatiedeken. Zelfs met de ramen open, stond het zweet op mijn hele lichaam.

Een heerlijk uitgebreid ontbijt

heel goed
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

parkingkosten worden aangerekend , in vele andere hotels gratis met alle supplementen erbij ligt de prijs merkelijk hoger dan de aangegeven prijs

ontbijt heerlijk en zeer uitgebreid kamer comfortabel ingericht gezellige bar

Heerlijk verblijf, we komen terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tijdens het ontbijt mocht de tafel misschien wat regelmatiger afgeruimd worden.

Ontbijt fantastisch, eten in restaurant heel lekker en licht, kamers rustig en ruim, badkamer zeer proper, personeel zeer behulpzaam, zeer interessante ligging, alles goed bereikbaar.

geweldige locatie waarbij rust centraal staat.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Glutenvrij ontbijt was geen probleem. We hadden onze hond mee en voor haar stond er een speciaal pakket met hondenkommen en hondeneten. Heel vriendelijk personeel en prachtige kamer.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Goed hotel in rustig gedeelte van het drukke centrum gelegen aan de Maas.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Niks. Wel maar 1 nacht geweest.

Goed, rijkelijk ontbijt. Zeer dicht bij centrum, maar toch in rustig gedeelte gelegen. Heel goed matras en breed bed. Sliepen aan de achterkant. Geen zicht op de Maas, maar heel rustig. . Was voor 1 nacht, maar zeker voor herhaling vatbaar.

Goede locatie met uitstekende bedden in lelijk gebouw
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

De architectuur van het gebouw en de bruine kozijnen zijn echt depressing.

Zeer goede bedden. Dochter en ik vroegen om een kamer met 2 aparte bedden. Deze waren elk 140 breed en heel comfortabel. Het ontbijt is goed verzorgd in eetzaal met uitzicht op de Maas.

Prima plek voor verblijf in Maastricht. Wel prijzig.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Warmte op de kamer en achterstallig onderhoud (gele vlekken in plafond, scheurtjes in gordijnen).

Prima hotel op prima lokatie, aan de Maas vlakbij twee bruggen naar het centrum aan de overkant. De kamer was ruim en comfortabel. Bed was heerlijk.

teleurstellend VEEL te duur voor dit middel matige hotel overpriced .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De prijs kwaliteit verhouding is een giller kamer is duur€199 dat is OK maar dan verwacht je echt meer als middelmatig. Het ontbijt is € 55 voor twee JA dat lees je goed €55 gaat nergens over. Dan vraag ik naar een kamer uitkijkend over de maas( zo word ook geïnsinueerd dat de kamers over de Maas uitkijken) word er een toeslag van €45 gerekend Al met al HEEL VEEL rekenen is OK iemand kan een keus maken maar dan kijk je rond kom je op de kamer is de beleving hetzelfde als een kamer van €80 en ik heb er veel gezien reis heel veel dus prijs kwaliteit is helemaal zoek.

ligging

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima kamer, uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de kamer was alleen decafe koffie.

Prima kamer, uitstekend ontbijt. Alleen jammer dat we niet met het hele gezelschap, 7 personen bij elkaar konden ontbijten.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Een groot ontbijt-assortiment.
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

De deur van de badkamer piepte nogal, waardoor mijn partner wakker werd wanneer ik wakker was ...

Een groot ontbijt-assortiment. Vriendelijke bediening.

Kregen bij het inchecken gelijk de tip dat we met de hondjes...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helemaal tevreden. Het enige vindt ik altijd het bedrag wat betaald moet worden voor één hond, voor twee kleine hondjes moet ik altijd even slikken.

Kregen bij het inchecken gelijk de tip dat we met de hondjes, van harte welkom waren in de bar area, dat we daar konden ontbijten. Helemaal super voor het eerst een hotel wat spontaan met een oplossing komt! Top.

Geweldige locatie
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Het bad was een beetje klein

Mooi hotel met een leuke bar, vooral het terras buiten bij het water is leuk! De kamer was prima, een beetje oudbollig maar prima. Het kingsize bed was super groot en er waren veel kussens (fijn!!). Het grootste pluspunt was de locatie, 10 minuutjes lopen van centraal en 10 minuutjes lopen naar het Vrijthof!

Fijn personeel, uitgebreid en continu aangevuld...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Beschikbare tafels in ontbijtruimte.

Fijn personeel, uitgebreid en continu aangevuld ontbijtbuffet, prima locatie ten opzichte van centrum, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Prima kamer op uitstekende locatie met uitstekend ontbijt. Goede parkeergelegenheid.

Verouderde inrichting kamers

Ontbijt was uitstekend. Parkeergelegenheid intern bereikbaar. Geweldige locatie in de leukste wijk van Maastricht “Wijck”.

Bij aankomst heb ik de kamer betaald en vond het heel vreemd...
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Bij aankomst heb ik de kamer betaald en vond het heel vreemd dat ik daarboven nog 50 euro borg moest betalen....Die kreeg ik wel terug bij vertrek, maar het kwam vreemd over. Ik reis regelmatig, maar had dit nog niet eerder meegemaakt.

Heerlijk hotel voor een weekendje Maastricht !
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

absoluut niets viel tegen.

Fantastisch hotel met een hele grote parkeergarage. Heerlijk ontbijt en heel vriendelijk en attent personeel. De lokatie is geweldig aan de Maas en op loopafstand van het centrum van Maastricht.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Rivier

Bij aankomst in de kamer heb ik vastgesteld dat er gebruik gemaakt was van het toilet en deze niet was doorgetrokken. De badkamer was verder wel netjes.....