Beoordelingen over Hotel Creusen 4-sterren

Wilhelminastraat 50, 6285 AW Epen, Nederland

#4 van de 16 hotels in Epen

Redelijk

Personeel bij het inchecken en tijdens het ver bnlijf was niet echt vriendelijk. Daarnaast was de douchekop stuk de zeep pompjes werkte niet goed of helemaal niet. En er was niet goed schoongemaakt.

Inrichting van het hotel

Gezellig en mooi hotel waar je je meteen goed voelt.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ruim terras aan de slaapkamer maar zeer spijtig dat je er geen privacy hebt omdat er wel een afsluiting maar geen schutting tussen de 3 terrassen staat en je zo eigenlijk met de andere gasten samen zit. We hebben er daardoor ook niet van kunnen genieten.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Mooie,rustgevende en ruime tuin met een weids uitzicht waarin het heerlijk luieren is.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een heerlijk verblijf; echt een aanrader!

De weg aan de voorkant kan wat voor lawaai zorgen. Met de ramen dicht is het geen probleem, gelukkig is er een airco.

Heerlijk comfortabel hotel met gezellige sfeer! Mooi en volledig ingericht Mooie kamer en goede badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Prachtige locatie met aan de achterkant een mooie grote tuin met zitjes en fantastisch uitzicht. Grote parkeerplaats.

Hotel prima, jammer van de kamer aan de straatzijde
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wij hadden een kamer aan de straatzijde, waadoor veel hinder van het verkeer.

Het terras en tuin met een fantastisch uitzicht aan de achterzijde van het hotel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Geweldig verblijf gehad in dit tophotel!!

Helemaal niets!!!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel Creusen. We hadden een mooie grote kamer met uitzicht op de prachtige tuin en weidse omgeving. Het ontbijt was prima verzorgd met zelfs heerlijke Nespressokoffie. Het terras en de tuin van het hotel zijn een verademing vergeleken met de drukte elders in Epen op zon en feestdagen. We hebben al vaker vakantie gevierd in deze omgeving maar dit hotel is toch echt een tophotel!

Dit was onze derde keer in dit hotel en we zaten deze keer in een kamer aan de voorkant van het hotel. Het hotel ligt aan de doorgaande weg door het dorp dus dat geeft wat geluid van het verkeer. Geen last van als het raam dicht is maar om te luchten is het fijn om het raam te kunnen openen zonder het verkeersgeluid.

Fijne niet al te grote kamer. Fantastisch ontbijt. Heel fijne tuin achter het hotel. Je wordt helemaal met rust gelaten. Dus echt een familie hotel.

Heel erg tegengevallen.

Wij hadden van de kinderen een hi tea gekregen bij aan komst omdat we niet zo van de zoetigheid zijn wachten we op het warme hartige maar die kwam niet. toen we s avonds een hapje wilden eten was dat niet mogelijk want de kok was vrij. wij logeren heel vaak bij v.d.Valk en dat is altijd toppie voor veel minder geld. Jammer want ik had dit aan mijn zus gegeven als cadeautje voor haar 60e verjaardag het is echt tegengevallen.

de bedden waren goed, de kamer mooi.

Een perfecte plek in een erg mooie omgeving.

Eigenlijk niets.

Ruime kamer. Prima ontbijt. Elke dag kamer weer erg netjes verzorgd door alleraardigste dames. Overigens was het overal in het hotel erg schoon. Heerlijke tuin met mooi uitzicht en mogelijkheid de schaduw op te zoeken wanneer het iets te warm wordt.

Fantastisch familiehotel met heerlijke tuin
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Verzorgde kamer, ruime badkamer, balkon met uitzicht op de schitterende tuin. Vriendelijke eigenaren en personeel, eten was - ondanks de door brand beperkte keuken - goed. Ruime keus bij het ontbijt. Door het fantastische weer optimaal genoten van de heerlijke tuin met zitjes. Na onze complimenten voor de zalige vlaai bij de thee, werd aangeboden vlaai voor ons te bestellen om de volgende ochtend bij uitchecken mee naar huis te nemen!

Heerlijk. Absoluut voor herhaling vatbaar,

Vriendelijke ontvangst, mooi hotel met smaak ingericht. Prima faciliteiten, ruime gezellige kamer/appartement. Je voelt je meteen thuis. Ontbijt gevarieerd en veel keuze.

Ontspannen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Na vlam in de pan moesten we het hotel verlaten. De eigenaar heeft het fantastisch opgevangen door ons onderdak aan te bieden in een hotel/restaurant in de buurt. We werden prima op de hoogte gehouden van de stand van zaken. `Chapeau voor de klantvriendelijkheid.

Heerlijk ontbijt, mooie omgeving, mooie kamer met ook mooi...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We hebben s'nachts slecht geslapen omdat de airco/verwarming veel lawaai maakte. Ook nadat we het hadden uitgezet bleef het apparaat om de paar seconden aanslaan.

Heerlijk ontbijt, mooie omgeving, mooie kamer met ook mooi uitzicht

Luxe en comfort in limburgse heuvels
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Verwarmingssysteem kamer via airco unit. Viel soms uit, waaide dan s nachts koude wind. Niet comfortabel.

Perfect verzorgd, smaakvol en tip top 4**** en wat een schitterend uitzicht over de limburgse heuvels

Limburgse gastvrijheid in prachtig landschap.

Heel prettig hotel, prima sfeer door de zeer vriendelijke mensen die er werken, fijne ruime kamer, prima ontbijt. Kunt ook heerlijk eten in het restaurant. Start van diverse wandelroutes vlakbij het hotel.

Prima dagen gehad en fijn hotel!

Soms een beetje gehorig voornamelijk als mensen op de gang waren. Avondeten was minder, wel oké wat betreft smaak, maar duur en weinig.

Ontbijt was erg goed, kamer modern en fris ingericht en van alle gemakken voorzien, extra spiegel in badkamer, fijne stoelen e.d.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Mooie omgeving , prima kamer met balkon. Prijs kwaliteit is goed.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Bij het ontbijt was de bacon , worstjes , bonen ,pannekoekjes en het eiergerecht lauw of koud .dat maakte het jammer genoeg wat minder lekker . De gerechten worden niet warm gehouden.

Het ontbijt was goed , de bedden heel goed.

Super !

Hele mooie familiekamer, ideaal voor een gezin met kinderen ! Tijdens de kerstperiode prachtige kerstdecoratie, supergezellig ! Ontbijt en diner was heerlijk ! Niets op aan te merken !

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Heerlijk en sfeervol hotel

Een fantastisch, sfeervol hotel. Ontbijt was meer dan voldoende. Een maal in het restaurant gegeten. En dat was ontzettend lekker. Wij waren hier afgelopen week. Dus het hele hotel was in kerstsfeer gehuld. Longe, restaurants met zorg aangekleed. Als je van rust houdt is dit een uitstekend hotel. Mooi landelijk uitzicht aan de achterzijde. Wij hadden een familiekamer. Die zijn ontzettend ruim, het is meer een klein appartement. Met keukentje, koelkast en in de badkamer heerlijke rituels producten.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Verrassend goede locatie aan de grens met België

Geen bevindingen.

Prima ruime kamer voorzien van alle gemakken. Erg grote badkamer met bad en douche. Doucheartikelen van Rituals dus goed verzorgt. Ruim ontbijt met ook lokale producten. Prima frituur op 100 meter afstand van het hotel. Erg prettige lobby waar je prima kunt werken of krantje kunt lezen.

Aangenaam verblijf in een prachtige wandelstreek.

's nachts wakker gehouden door wederkerend geluid. (ben nogal een lichte slaper, geluid vermoedelijk verluchting badkamers hotel die werken op bewegingssensoren)

Lekker ontbijt. Diner in het hotel 's avonds ook heel lekker (met lekkere streekwijn). Mooie streek met knap uitzicht achteraan het hotel.

Uitstekend hotel op fantastische locatie!

Het ontbijt was uitgebreid en uitstekend verzorgd. De kamers was prima met kluis, wifi en goede bedden en een mooi uitzicht! Het diner was heerlijk met vriendelijke bediening. Het hotel is echt een aanrader!

fantastisch

verzorging van de slaapkamer. was prima schoon, maar de schoonmaakdames waren niet alert op wat nodig zou kunnen zijn (bv nieuw bekertje e.a.)

zwembad, ontbijt reusachtig, diner verrukkelijk, kamers perfect

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Wij hebben genoten van alles. Een hotel die zijn 4 sterren waard is.

Alles was perfect. Prachtige locatie, heerlijk ontbijt, mooie kamers met een goed bed. Fijn familiehotel met erg vriendelijke gastheer en gastvrouw.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Sfeervol en netjes hotel maar wel gehorig.

Onze kamer was erg gehorig. Je merkt dat het een oud pand is met dunne muren. Je hoorde veel dingen uit andere kamers en het hotel. Muur van de kamer grensde ook tegen een trap zodat je iedereen die daar op liep hoorde. Niet erg gewenst als je van rust houd. Wel vreemd dat dit nergens in reviews naar voren komt. Konden niet meer in hotel dineren en was al vol geboekt. Jammer.

Hotel ziet van binnen er op de eerste blik netjes, sfeervol en modern uit.

Een heel lekker en uitgebreid ontbijt, Verwarmd zwembadje...

Kleine fitnessruimte, Jammer dat men in de namiddag geen kleine hap kan eten na het fietsen (voor wielertoeristen)

Een heel lekker en uitgebreid ontbijt, Verwarmd zwembadje met sauna, mooie en propere kamers en een hele mooie tuin met een prachtig uitzicht! Racefietsen mochten op de kamer (proper en droog uiteraard).

Hotel zeer goed en perfect gelegen - mis echter een welkomsgevoel.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontvangst en afrekening was vriendelijk. Tip voor Diner was ook goed. Uitleg over de faciliteiten was onbestaande (o.a. plaats ontbijt, waar drankje bestellen, waar zwembad, openingsuren zwembad, enz...). Bediening bij drankje en bij ontbijt was ronduit ondermaats. Zelfs geen glimlachje. Jammer voor dit heel mooi en goed gelegen hotel.

Ligging, uitzicht, terras, kamer

Heerlijk genoten op prachtige locatie.

Kamers waren schoon, netjes en compleet. Mooie tuin met (lig)stoelen en fantastisch uitzicht over het heuvellandschap. Ontbijtbuffet kwalitatief en kwantitatief goed. Heerlijk diner. Super gastvrij.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prima hotel op mooie locatie.

Bediening, terras nauwelijks bediening. Chagareinig en afstandelijke benadering.

Prima hotel op mooie locatie. Kamers ruim en schoon. Goede keuken en prima ontbijt.

Het restaurant van het hotel is wat matig, gezien de prijsstelling van het menu.

Rustig door familie gerund hotel. Locatie centraal in de Limburgse heuvelen met tal van wandel mogelijkheden.

Lekker luieren bij Creusen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De twee liften waren ten tijde van ons verblijf buiten bedrijf Soms was personeel onderbezet

Uitstekende keuken Heerlijk ontbijt Prachtige tuin en uitzicht Mooie wandelmogelijkheden met routes vanuit het hotel (Geuldal)

Prachtig hotel in prachtige omgeving

Prachtige ruime kamer met prima uitzicht. Erg rustig. Behulpzaam personeel. Prima faciliteiten in de kamer (TV's, koelkast, airco, balkon). Echte aanrader.

Prima hotel met zeer gastvrije ontvangst.

Kamer aan de weg, met raam open veel geluid van verkeer, de kamers aan de achterkant zijn waarschijnlijk veel rustiger en hebben wel een fantastisch uitzicht.

De ligging van het hotel, de enorm ruime kamers en de...

De gastvrijheid van het personeel, niet gastvrij dus.

De ligging van het hotel, de enorm ruime kamers en de sfeervolle inrichting en het uitgebreide ontbijtbuffet.

Jammer dat de standaard kamer zoveel minder van kwaliteit is en er toch 120€ p n voor gerekend wordt

We waren hier eeerder en hadden toen een prachtige kamer. Nu kregen we een kamer op de 2e verdieping voorkant. Met een bad waar een kalkrand in zat, een van de ramen hing los in de sponning kon daarom niet open. Airco lekte water en onze koffer stond er onder dus alle kleding was nat. Op internet stond kamer met houtenvloer maar er lag vloerbedekking ookniet fijn als je allergisch bent. Het viel ons daarom erg tegen.

Het ontbijt was super goed. Zit gelegengeid en tuin zijn prachtig. Heerlijk zwembad.

Mooi hotel en uitzicht, daar is ook alles mee gezegd.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt, elke dag hetzelfde en er werd niet bijgevuld zoals vis en de harde broodjes. Geen verse aardbeien of ander fruit met schil.Wat er nu in juni overvloedig is. Ook geen vers geperst sinaasappelsap.De koffie in het hele hotel niet lekker.Allemaal automaten.Onpersoonlijke eigenaren.

Bedden waren erg goed!

Kan niets bedenken.

Het ontbijt en 3 gangenmenu waren super net als de kamers, de omgeving en het gezellige interieur, we hadden een familiekamer. Geen geluidsoverlast in het nieuwe gedeelte. Ook het zwembad, heel netjes en zuiver. personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goed hotel, ongedwongen sfeer, keurig kamers. Prettig verblijf.

Helaas geen afgesloten fietsen stalling. Bediening niet duidelijk aanwezig in huiskamer, er is gekozen voor een ongedwongen sfeer, dat is een plus, maar dit beperkt de mogelijk heid tot het bestellen van consumpties.

Mooi gerenoveerde kamers, klein maar mooi bunnen zwembad. Mooie ligging ,mooie tuin

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Heerlijke ontspanning en een comfortabel verblijf

n.v.t.

Het was heel aangenaam hoe ze met mijn rekening hebben gehouden i.v.m. voedselallergieen Het was ook fijn dat we een koelkastje hadden op onze kamer

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Fijn hotel van alle gemakken voorzien in mooie omgeving.

Door grove structuur van het stucwerk op de muur naast het stapelbed 2 keer elleboog verwond tijdens draaien in bed. Ventilatie in de kamer was niet optimaal. Snel benauwd/warm.

Met 4 volwassenen een familiekamer gebruikt. Prima te doen als je bereid bent in een stapelbed te slapen. De kamer is eigenlijk een appartement. Mooi en efficiënt ingericht. Met keukentje, bankstel en eettafel. Uitzicht vanaf het balkon geweldig. Ontbijt niet heel uitgebreid maar van uitstekende kwaliteit. Gezellige lobby. Omgeving is prachtig. Heerlijk om te wandelen.

Zeer relaxerende sfeer en panoramisch zicht vanuit de kamer!

Jammer dat er geen plaats meer was om te dineren. Volgende keer onmiddellijk reserveren bij boeking.

Hardwerkende eigenaar en personeel, maar toch tijd voor een praatje op maat. Uitgebreid aanbod was van streekwijnen, super! Lekker ontbijt.

Heerlijk!

Vlak achter onze kamer was de afzuiging van het zwembad, snachts was er een rare zoemtoon, misschien daarvan? Tip: stortemmer ophangen buiten bij het zwembad voor als je uit de sauna komt!

De inrichting en ligging van het hotel

Ontspanning

N.V.T

Het uitzicht , met mooie tuin achter. Helaas, was bij ons het weer niet om in de tuin te zitten, maar anders had ik daar zeker gebruik van gemaakt

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Heel prettige kamer!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ik miste de gebruiksaanwijzing van het koffiezetapparaat op de kamer.

Heel prettige kamer! Mooi uitzicht. Rustige locatie vlakbij wandelpaden. Restaurant met heerlijke gerechten.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Heerlijke dagen gehad. We komen zeker nog een keer terug.

Niet van toepassing

Een lang weekend genoten in dit hotel, dat een mooie centrale ligging heeft voor wandelingen en (race) fietstochtjes. Ook drie keer heerlijk 's avonds gegeten in het restaurant. De kok gebruikt eerlijke en verse producten uit de eigen regio. Meest bijzonder was nog wel de wijn uit eigen wijngaard (Pinot Gris en Riesling).

Ruime kamer met ruime badkamer.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Graag standaard een waterkoker en theezakjes op de kamer (wel gekregen op aanvraag).

Ruime kamer met ruime badkamer. Lekker buiten zitten op balkon en tuin. Uitgebreid ontbijt. Ook heerlijk gegegeten in het restaurant van het hotel. Goed startpunt voor wandelen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Lang weekend weg
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Er wordt iedere morgen een perfect ontbijt klaargezet, ruim voldoende keuze. Het is fijn dat er een zwembad is en op verzoek wordt de sauna aangezet. Je wordt op weg geholpen met het uitzetten van een wandeling, routekaarten zijn beschikbaar,

Ontspannen verblijf in een mooie omgeving

Zwembad wordt op maandag gebruikt voor zwemles (was ons niet gezegd). Sauna maar 60 graden en met glazen wand gescheiden van het zwembad. Na afloop sauna douchen in de kleedkamer. Lunchpakket karig; bevatte maar één broodje (en een appel, mars en flesje water).

Goed en ruim appartement met balkon en fraai uitzicht over het heuvellandschap. Ontbijt op de kamer van alles wat. Centraal gelegen in het heuvellandschap en bij de steden Maastricht, Aken, Luik.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Prachtig gelegen kleinschalig hotel met zeer vriendelijke...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtig gelegen kleinschalig hotel met zeer vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Mooi ingericht hotel en kamers, prima bedden en voorzieningen. Het hotel heeft een prachtige tuin met uitzicht op de heuvels. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt. Een topkeuze voor een verblijf in Epen.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Gezellig, welkom, relaxed en top gegeten.

Kinderkamer zat aan de gang kant. Kids hadden af en toe last van het licht wat aan en uit ging in de gang. Plissé of rolgordijn zou op het raam bevestigd kunnen worden.

Ontbijt was top en uitgebreid. Kamers waren ruim, licht en gezellig ingericht. Personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Perfect!

Klein minpuntje: Bij aankomst na een rit van 300 kilometer zei de eigenaar zoooo. Dat is een lange zit, kan ik u een kopje koffie aanbieden? Wij beaamden dit aanbod. Helaas bij vertrek zagen wij het kopje koffie wel op de rekening vermeld.....(Gaat niet om het bedrag maar om het idee...)

Alles was keurig verzorgd bij het ontbijt, De entree van het hotel uitgevoerd als een zeer gemoedelijke en gerieflijke huiskamer met open haard straalde een warm ontvangst uit!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Hartelijke ontvangst, zeer vriendelijke eigenaars, heerlijk ontbijt, restaurant in het hotel is een absolute aanrader. Bij het haardvuur ontspannen in de chesterfields.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Echt een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het zwembad was superlekker. Heel goed schoon! Lekkere watertemperatuur. De ligging van het hotel is schitterend. Prachtig uitzicht vanuit de kamer over het Limburgsche heuvelland. Personeel is vriendelijk en professioneel, wat een gevoel van gastvrijheid geeft.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Was aaangenaam maar zeker geen uitblinker zeker niet voor de prijs
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Hotel zegt Rookvrij te zijn Maar op balkon staat de asbak Onze kamer was berookt Eigenaar nam het naar onze mening niet serieus Ontbijt was zeker op 2e ochtend geen uitblinker

Uitzicht is super

Korte vakantie (5 dagen)
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wifi niet altijd helemaal optimaal.

Alles ok, kamer ruim en schoon en ontbijt zeer goed. Personeel erg attent en behulpzaam. 2 x 1 persoonsbed niet ideaal maar dat wisten we toen we boekten. Ga hier graag nog eens terug. Prachtige Omgeving om te wandeken en fietsen.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Ondanks het miezeige weer alles naar onze zin.

Geen opmerkingen. Technische mankementen werden op de zelfde dag verholpen.

De kamer was goed, mooi uitzicht. Het ontbijt was uitstekend, presentatie was overzichtelijk. Brood en eigen gemaakte jam waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Even een weekendje er tussenuit.

Wij komen hier al een aantal jaren en het was weer een heerlijk verblijf. Zowel de ontbijt en restaurant ruimten zijn sfeervol heringericht in hedendaagse stijl.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Ontspannend, relax verblijf
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Jammer dat er 's avonds moest gewacht worden op iemand om te bedienen in de bar. Het belletje aan de toog zagen we pas bij ons vertrek.

Verzorgd ontbijt, meer dan voldoende. Ruime en verzorgde kamer. Aangenaam hotel.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

een heerlijk lang weekend ...

Het water in het zwembad had wat ons betreft iets warmer gemogen.

Zeer vriendelijke eigenaren, ruime kamer, uitstekende bedden en kussens, schoon, gezellige en huiselijke sfeer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

een mooie locatie om tot rust te komen prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met Balkon

geen berging voorzien voor fietsen die de gasten meebrengen de schuur is aanwezig zou dienst kunnen doen maar was rommelig en vuil geen plaats voor fietsen groot contrast met de accommodatie is dringend aan opkuis toe

heel aangenaam hotel met huiselijke sfeer het ontbijt was heel goed een heel mooie uitvalsbasis voor wandelaars en fietsers mooie omgeving !!!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Alles prima!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De tijd om het ontbijt te gebruiken is op doordeweekse dagen van 8.00 tot 9.30. Dit is krap bemeten, zo ontstaat er soms gebrek aan ruimte. Bovendien is het te goed en uitgebreid om daar snel aan voor bij te gaan.

Alles prima!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Fantastisch ontbijt.

Ik had liever een 2 persoonsbed gehad in plaats van 2 smallere uit elkaar glijdende bedden maar dat was er niet (meer?). Het restaurant viel tegen. De maaltijd was weinig fantasievol.

Fantastisch ontbijt. De mooie omgeving bij het hotel. Fijne wandelroutes. Moderne kamers.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

We hebben genoten van begin tot eind

Matrassen te zacht.

Mooie kamer met prachtig uitzicht. Vriendelijk personeel, rustige sfeer. Goed ontbijt Prachtige lounge, vooral het gedeelte bij de haard.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Kwaliteit in het mooiste stukje Nederland

Eigenlijk niets....dan moet ik écht gaan muggenziften...en zelfs dan.....

Alles was af ! Het zoveelste uitstekende hotel in het mooie heuvelland. Mooie kamer, uitstekend restaurant, voortreffelijk ontbijt.....uit je kamer zo de natuur in. Niets op aan te merken, gewoon top !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Verborgen pareltje in de groene heuvels

De douchekop sproeide een beetje raar en alle kanten op... Verder niets te bedenken.

Deze accomodatie heeft mijn verwachtingen volledig overtroffen. Kleinschalige accomodatie met smaak ingericht, prachtige ligging, grote familie appartement, zwembad (tot 10 uur s avonds open), en overheerlijk eten, mooi verzorgd. Dus een dikke10.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Ontbijt was prima.

Sluiting van de slaapkamerdeur valt te hard in het slot, daardoor voor andere gasten vervelend als zij slapen.

Ontbijt was prima. De kamers zeer smaakvol ingericht en heerlijk schoon.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Gemengde gevoelens: goed restaurant en ontbijt, kamers outdated.

Oud hotel waar men wat uiterlijkheden heeft gepimpt. Lobby, restaurant en tuin zijn gezellig. Diner was uitstekend. Personeel aardig, ontbijt goed. Gaat men de trap op dan slaat de veroudering toe. Onze kamer was ruim, maar sfeerloos en duidelijk toe aan vernieuwing.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Netjes hotel in mooie omgeving

Sauna en zwembad. Wij hadden hotel mede gekozen voor de sauna en het zwembad. Bij gebruik bleek dat het zwembad ook voor zwemles voor kinderen wordt gebruikt, en dat de saunacabine in het zwembadgedeelte staat, waardoor het gebruik ervan niet vrij voelt. In onze kamer vrij veel verkeerslawaai van de weg voor het hotel, tenminste als je het raam open had.

Schone, nette kamers. Alles keurig netjes. Prima ontbijt. Koffie op de kamer (thee helaas niet, maar zou geregeld kunnen worden).

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

kluisje is erg klein

Vriendelijk personeel; fijne locatie, heerlijke rustige tuin met veel zitjes en weids uitzicht. uitstekend ontbijt en diner met zelfgemaakt en lokale producten.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Een heerlijk verblijf in een prachtige omgeving.

schoonmaak in badkamer.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt en diner, heerlijke grote tuin met uitzicht op heuvels en lekker zwembad in de kelder.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

ontbijt was prima - goed werkende airco op slaapkamer en dat...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

ontbijt was prima - goed werkende airco op slaapkamer en dat was prettig met temperaturen van 33- 35 graden. Hele hotel was voorzien van airco wat erg prettig was. Mooi binnen zwembad. Prachtig uitzicht. Vele zitjes in tuin. Aankleding hotel was erg mooi. Prachtig gelegen; veel uitstapjes mogelijk in korte nabijheid en veel fiets-wandel mogelijkheden. Kortom: wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Echt goed en prima locatie
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het is een rustig hotel met aandacht voor kleine details. We kwamen hier nu voor de 3e keer en komen zeker terug. Prima uitvalsbasis om omgeving per racefiets te verkennen (of om te wandelen)

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Fantastisch verblijf in Zuid-Limburg
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kan ik zo gauw niet bedenken, het was klein en knus voor ons idee, terwijl er toch aardig gasten in kunnen.

Service van het personeel, kamer tuin en locatie

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Ontbijt heerlijk (met veel fruit), fijn zwembad, prima...

Ontbijt heerlijk (met veel fruit), fijn zwembad, prima locatie voor het ontdekken van Maastricht, Aken en nog veel meer leuke plaatsen. Zeer vriendelijk personeel. Kortom, zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

heel goed gevoerd hotel met grote tuin met uitzicht op groen heuvelland, uitstekende keuken!

Er valt hier niets te verbeteren, 3 dagen onbekommerd genoten!

De ligging, met de grote tuin met diverse zitjes en het uitzicht op groen landschap, vergezeld met ontzettend vriendelijke service en een goede keuken!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Heerlijk hotel in Epen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtig hotel, recentelijk verbouwd op smaakvolle wijze. Mooie ruime kamer en badkamer. Maar voor ons het belangrijkste, we konden de hele middag heerlijk in de tuin zitten. Heerlijke zitjes en relaxbedden.