Beoordelingen over ss Rotterdam Hotel en Restaurants 4-sterren

Derde Katendrechtsehoofd 25, 3072 AM Rotterdam, Nederland

#20 van de 58 hotels in Rotterdam

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Je waant je weer even terug in de tijd qua sfeer maar met het comfort van nu, heerlijk!

Geen ramen in de binnenhut (logisch gezien de naam, maar ik zou een volgende keer een hut met een raam kiezen). Bediening op het achterdek is voor verbetering vatbaar, de wachttijd voordat je bijvoorbeeld je simpele kopje koffie krijgt is erg lang.

Het ontbijt aan boord is heerlijk! beetje prijzig maar dan heb je ook voldoende keuzes en kun je de lunch overslaan zoveel keus is er ;-) Locatie was, voor de havendagen waar wij voor kwamen, uitstekend! Drankje op het achterdek blijft leuk. Heerlijke bedden en douche. Neem ook eens een rondleiding op het schip, erg leuk om te doen. Met de watertaxi bij het schip snel naar de overkant van de Maas.

Zeer bijzondere plek en heel vriendelijk personeel.

De standaardkamers hebben geen raam. Helaas wordt dit niet nadrukkelijk vermeld op de website en bij de kamerinfo. Wij kozen dus voor een upgrade, maar in die duurdere kamer vielen de deurposten uit elkaar. Dit wel gemeld, maar geen enkele compensatie.

Zeer bijzondere plek en heel vriendelijk personeel.

Geweldige ervaring, echt de moeite waard

Geen opmerkingen

Personeel super behulpzaam. Het 4-gangen verrassingsmenu was van topkwaliteit, aanrader! Rondleiding op het schip, door enthousiaste vrijwilligers, was echt de moeite waard. Ook handig, dat je aan boord de haventour met de Spido en de watertaxi kunt boeken.

Super verblijf samen met mijn moeder voor de Dalai Lama in Ahoy

Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Nemen de tijd voor je. De boot is echt geweldig. je waant je gewoon op een varend cruisesschip van toen.

De prachtige boot was een beleving op zich.

Het personeel aan de balie en bij de watertaxi was uiterst vriendelijk, echter de schoonmakers waren onvriendelijk en een goedemorgen kon er nog niet van af.

De prachtige boot was een beleving op zich.

Rotterdam met de kleinzoons

Mijn eigen schuld, ik had mij niet gerealiseerd dat we een kamer zonder ramen hadden. Dat vond ik naar. Ook had ik kamers naast elkaar gevraagd i.v.m. het feit dat we met onze kleinzoons waren, helaas kon dat niet.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel aan de balie

Enorm genoten

De SS Rotterdam is een hotel en museum in 1. Prachtige hotelkamers, personeel om door een ringetje te halen, allemaal vriendelijk en attent, mooi gekleed. Het eten in de captains room is verrukkelijk, rondleiding is een aanrader. Echt de moeite waard om een nachtje te logeren, helemaal tijdens de wereld havendagen!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fantastisch verblijf op een oud stoomschip

sluiting kastje was kapot werd verholpen met elastiekje en schakelaar van de staande lamp was niet helemaal oké

Fantastische locatie, bijzonder om zo te verblijven op een uniek oud stoomschip, ook rondleidingen te maken met gids. heerlijk ontbijt, prachtig vintage interieur en zeer vriendelijk personeel, top!

Het leek mij dat het een twee persoon hut was waar van ze...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De verlichting ikben ge went om het licht uit te doen maar dan zie je niet meer daar om atviezeerik julie een lampje te instaleren dat nietgedaan dan kun je je daar ook niet in vergisen Vincent Vodde kerkmeer6 1705BHHeerhugowaard

Het leek mij dat het een twee persoon hut was waar van ze een eens persoon- hut van hebben gemaakt hebben Door een spiraal weg tehalen en het matras op het andere matras te legge Ik geef toedat ik snags nog al lig te woele waar door het matras ervan af schoof waardoor ik op de gront viel verder ik deet het licht uit maar dan zzie je heele maal niets ik heb daar door evenbehoorlijk veell moeite gehat om het weer tenormaaliezeren daar om atviezeer ik julie om een klein lampje dat niet uit kante installeren voor de rest hep ik me uit stekent vermaakt ik groet u van uit heerhugowaard Vincent Vodde kerkmeer 6 1705BH Heerhugowaard

Prima verblijf op een nostalgische locatie.

Prijs van het ontbijt is erg hoog (€17,50 p.p.). Schip is beperkt toegankelijk zonder tourticket. Alleen achterzijde van het schip is toegankelijk zonder ticket.

Prachtige locatie en bijzonder dat het zoveel nostalgie heeft. Tour voldeed aan de verwachtingen. Kamers zijn van voldoende formaat en goed sanitair.

Zoals altijd prima

De wachttijd op bestelling, met name koffie en drankjes is veel te lang en dat terwijl er zoveel personeel rondloopt op het achterdek. De lunch werd geserveerd binnen 10 minuten, de drankjes pas 10 minuten later nadat wij gevraagd hadden waar het bleef. Beetje jammer, schone taak voor leidinggevende horeca👍

Snelle incheck, schone hut

Los dat het een prachtige ervaring was om op de SS Rotterdam...

Los dat het een prachtige ervaring was om op de SS Rotterdam te slapen, was het personeel zo aardig, pro-actief en attent. Ik belde om 01:30 de receptie of zij oordoppen hadden, toen ik aankwam lagen ze voor mij klaar, een super service!

Prachtig schip, schitterende lokatie, mooie kamer, heerlijk...

Prachtig schip, schitterende lokatie, mooie kamer, heerlijk ontbijt, super vriendelijk personeel, geweldig hoe de vrijwilligers de rondleidingen doen en prachtig om te horen dat sommigen ook met het schip gevaren hebben. Een top verblijf!

Locatie en schip ansich

Speciaal voor eten in clubroom met overnachting gekozen ivm sfeer. Was er op vrijdagavond geen live muziek, hoort er wel bij, daarom minpuntje

Locatie en schip ansich

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prachtige locatie.

service in het restaurant. Heerlijk gezeten op het achterdek, drankjes uitserveren duurde lang. Na het ophalen van de borden is er niemand meer bij ons geweest. Taart meegenomen naar de kamer en daar koffie gedronken.

Prachtige locatie. Mijn zoon vond het een hele ervaring! Leuke, informatieve rondleiding gehad over het schip. heerlijk verblijf gehad.

een fantastische ,fijne herinnering

niets viel tegen, eten was heerlijk,als tip om in het restaurant wellicht ook een aantal gerechten uit de tijd van toen, bv een pasteitje, varkenshaas met champignons, ijs met geflambeerde kersen ect te serveren.

het grote luxe bed lag heerlijk , de accommodatie en ligging van het schip is fantastisch, douche gelegenheid helemaal van nu, de rondleiding met gids is een aanrader. de verhalen die je dan hoort geeft diepgang in je bezoek aan het schip. In beide zeer verschillende restaurants gegeten, zeer uiteenlopend van keuze en luxe van gerechten. beiden was erg lekker, de medewerkers attent.

De kamer was top en de bedden ook

Het viel mij tegen dat je geen rondleiding kreeg als betalende gast dus net zoveel recht had als een niet betalende gast. Voor dat bedrag van een kamer mag er wel een rondleiding bij zitten.

De kamer was top en de bedden ook

Superhotel !

Helemaal niks aan te merken

Het gehele verblijf: supermooi hotel, alles heel goed verzorgd. Nog nooit zoveel vriendelijk personeel gezien, vanaf aankomst tot vertrek. Mijn zoon van 6 was betoverd door de magie van de mooie boot. Wij komen zeker nog een keertje terug!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

hele leuke ervaring!

was een warme dag geen airco op de kamer en er kan geen raam open het enige dat dus iets minder was

een hele leuke belevenis midden in rotterdam , personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam , prima kamers met goede bedden , de vrijwillgers met de rondleiding en het ontbijt super !

Fantastisch hotel op een schitterende lokatie in een vintage jasje

Op sommige plaatsen had het onderhoud net iets beter gekund en wij hadden jammer genoeg tijdens het avond eten een minder vriendelijke hoofdkelner. (de rest van de bediening was wel ok!) Toen we om wat extra brood vroegen bij ons voorgerecht, kwam dit ten eerste té laat toe (net voor het hoofdgerecht) en moesten wij hiervoor 4,50€ bijbetalen,terwijl het slechts een half pistoleetje was, dit vond ik echt van de pot gerukt.

Ruime kamer met leuke vintage spullen, goed bed met prima matras, leuk interieur , aangepaste muziek en vriendelijk personeel aan het onthaal, de buitenbar Lido en het ontbijtbuffet. Ruime , keuze bij het ontbijtbuffet en super vers. Het plaatje klopt in zijn geheel

Bijzonder leuk weekend in Rotterdam meegemaakt, met verblijf op deze unieke plek.

Geen room service en erg druk in de bar, toen we 's avonds nog wat wilden eten (te laat voor de restaurants). Maar we mochten onze bestelling vanuit de bar meenemen naar de kamer, dus prima opgelost. Het zwembadje op het dek is echt een kikkerbadje voor kleine kinderen.

Leuke en bijzondere plek om te overnachten. Kamers zijn heel ruim, met leuke details ingericht. Veel en heel vriendelijk personeel. Met watertaxi naar het centrum was een mooi avontuur, en heel handig. We hebben de auto bij de SSRotterdam laten staan en konden zo op ons gemak door het centrum wandelen.

De totale ambiance, de bedden & het ontbijt

Niet is een groot woord, maar we hadden ons niet goed gerealiseerd dat het om binnenhutten ging. Had wel iets claustrofobischwaren; dat had wel iets duidelijker bij de kamerinfo mogen worden vermeld. Maar het is absoluut niet onoverkomelijk.

De totale ambiance, de bedden & het ontbijt

Zou er zeker terug boeken....superligging en speciale inrichting

restaurant Lido= te duur prijs/kwaliteit/hoeveelheid en te beperkte kaart vb geen snacks, lunchschotel, suggesties vd chef... een broodmandje met 3 kleine hete broodjes net uit de oven wordt op tafel gezet maar komt achteraf op de rekening tegen 4.5€ (klant zou de keuze moeten krijgen vooraf wel/niet brood op tafel)= schandalig duur vooral als je dit hete brood nauwelijks aanraakt... parking 15€/dag lijkt me veel als hotelgast

Heerlijk ontbijtbuffet.... restaurant Lido supergezellig .... kamer 2040 superior was rustig/mooi/ruim en gezellig... héél leerrijke rondleiding doorheen het ganse schip... watertaxi als vervoer is na een telefoontje in 5' aanwezig en is zeker aan te raden...fietsen kunnen gehuurd worden en dit is zeker aan te raden de speciale sfeer van een cruiseschip is echt leuk...

Heel leuke ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is.

Een raampje open kunnen doen zou fijn zijn. Maar hé, je zit wel op een schip.

Zowel het ontvangst als het inchecken en de tour naar de hut waren heel leuk. Mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

leuke weekend gehad maar sávonds mag iets gezelliger!! met muziek ofzo! beetje saai.

de bar s'avonds was erg druk, weinig muziek te horen, te weining zitplaatsen we zochten naar een tweede bar die er zou zijn, maar die was gesloten! Beetje saai.

ontbijt was goed de superieurkamer zijn top!

De watertaxi en waterbus zo dichtbij

Ik vond het eten in het restaurant Lido tegenvallen. Beetje gewoontjes, zou even een nieuwe impuls moeten krijgen.

De watertaxi en waterbus zo dichtbij

Een bijzondere belevenis

Eten en drankjes waren best prijzig zonder rond leiding of audio mocht je nergens komen.

De boot op zich was een belevenis De hut en bedden waren prima. Het personeel was heel vriendelijk en service gericht .

Origineel consept

We hadden geen raam en dat was toch wel spijtig. Wist niet dat hiervoor meer betaald moest worden

Het ontbijt vas uitstekend en uitgebreid, wel redelijk duur

Geweldig!

Jammer dat het terras al om 22.30 uur dicht ging.

Geweldige locatie! Nette kamers. Ontbijt heel uitgebreid. Heel vriendelijk personeel. Echt vakantiegevoel!

alles was super vriendelijk personeel en behulpzaam overal...

vind de prijs voor kinderen aan het ontbijd beetje duur is 17 euro voor een pistolet glaasje appelsap en een banaan is toch wat veel vind ik persoonlijk

alles was super vriendelijk personeel en behulpzaam overal op de boot . men zoontje heeft autisme en de mensen hebben sanderdaags na het kijken van de film van bobby en de geest nog eens de moeite gdaan om sommige seines te gaan herzien waar het was gefilmd op de boot dank hiervoor

uitstekend wij waren met onze kleinzoon en zijn vriendin.

Had verwacht, dat het eten in het Lido voordeliger zou zijn dan in de club room restaurant maar dat viel tegen.

Ontbijt heerlijk en het hele schip was het overal erg schoon.

Prijs kwaliteit niet naar verhouding

Er zaten mensen bij t zwembad met gillende kinderen die niet op de boot verbleven. Waardoor er voor ons geen schaduwplek was en t rustig was. Ook vind ik het raar dat je een tour moet betalen terwijl je op de boot verblijft. Het verblijf was prijzig maar faciliteiten op de boot viel tegen.

Locatie en watertaxi

Voor een bijzonder verblijf in Rotterdam.

Zeer vriendelijk personeel en zeer lekker continentaal ontbijt. Vertrek vanop het schip met de watertaxi die voor jou op voorhand gebeld wordt. Wat een luxe.Voor herhaling vatbaar.

Het comfort (temperatuur, bedden, stilte) van de accomodatie

Op maandag 6/8 in de avind vonden wij slechts 1 bar geopend. Vanaf ongeveer 23u begon men daar ook op te ruimen.

Het comfort (temperatuur, bedden, stilte) van de accomodatie

Uniek verblijf

De airco op de kamers mag iets langer aanblijven , nu schakelt deze uit na bepaalde tijd

Het enthousiasme van het personeel is ongekend , de jonge garde is leergierig en de oudere “ vrijwilligers” stralen de Rotterdamse trots uit. De combinatie van het schip en personeel maakt het uniek

heerlijk gehad,prima prijs kwaliteit voor deze super ligging

jammer dat er geen patrijspoortje open kan in kamer.was niet heel warm in kamer ondanks de hitte maar vind het al gauw benauwd, wij lido diner wilde op terras kon wel maar dan krijg je terras kaart.daar staat stukken minder op

de ligging is super,ontbijt prima en wij hadden echt een grote kamer.of je op cruise ging. avond eten in het lido was ook prima. douchecabine en douche was ook prima.kan echt alles krijgen snacks,borrel,coctails enz

Zeker geen aanrader volgens de gegeven scores van andere gasten

Beetje gedateert hotel. Ook de hygiene was niet om over naar huis te schrijven. De badkamer was helemaal niet proper. Stof dateert van lange tijd. Jammer dat je niet buiten kan zitten om te eten. Niet 's morgens en ook niet 's avonds. Het eten in het restaurant liet ferm te wensen over, tenzij je van verbrand eten houdt. Dit werd wel vriendelijk terug meegenomen, maar een 2de service was niet beter. Geen aanrader dus. Je kan in je eigen "hotel" niet vrij rondlopen, daarvoor moet je bijbetalen. Voor gasten zou dit toch mogelijk moeten zijn. Wij zouden dit zeker niet aanraden aan vrienden. Er zijn veel meer andere leukere hotelletjes te vinden wanneer je Rotterdam wenst te bezoeken, waar je dan best echt in het centrum verblijft.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. Je hebt zeker niets te kort. Heel vriendelijk personeel.

Rondleiding op de boot inclusief machinekamer.

Helemaal niets

Rondleiding op de boot inclusief machinekamer. Watertaxi naar Rotterdam.. Heerlijk ontbijt. Zeer goede bedden. Zeer vriendelijk personeel en vrijwilligers. Wij hadden een topverlijf en keren zeker nog eens terug!

Geweldige ervaring

Bar op het dek veel te vroeg gesloten. Zonde, mooi weer, maar na tienen helemaal naar de bar beneden.

Geweldige locatie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Een leuke ervaring!

Geen airco! Daardoor redelijk warm in de kamer. Sluitingstijd van de bar op het dek ( was eerder dan aangegeven ) Zwembad alleen voor kinderen.

Het ontbijt/ watertaxi/ de ligging van de boot ten opzichte van het centrum

Aanrader eerste klas

Eigenlijk maar één ding. Onze hut bevond zich op het lower promenade deck, dus net boven het maindeck en net onder het promenade deck. Dat betekende, dat we wel wat begrijpelijke geluidsoverlast hadden, omdat we behoorlijk op tijd naar de hut gingen. En er natuurlijk zowel onder als boven ons het één en ander moest worden opgeruimd en voorbereid voor de volgende dag. Gelukkig hebben we ons overdag steeds dusdanig goed vermaakt, dat we desondanks 's avonds rap in slaap vielen.

Behalve bovenstaande alles. Ontvangst, informatie, kamer, ontbijt, bediening, eten en drinken 's avonds: geweldig!

Geweldige ervaring!!!!!

Eigenlijk was er niks dat ons tegenviel.

De kamer was ruim en comfortabel,het ontbijtbuffet was uitgebreid en het verrassingsmenu bij CLUB ROOM met aangepaste wijnen was gewoon subliem,met uitgebreide info daarover,door de mensen die ons bediende.Ook het ponton van de watertaxi,(voor het ophalen en terugbrengen van de toeristen)onderaan het schip is een extra service voor de toeristen!!!! Het was een geweldige ervaring,en voor herhaling vatbaar volgend jaar!!!!!

Echt een belevenis, maar wanneer het te warm buiten is adviseer ik een hotel met airco.

Het was ontzettend warm/heet in de kamer en daardoor uiteindelijk heel slecht geslapen. Er kan geen raam open. Er is klimaatbeheersing op het schip maar de hitte van de afgelopen dagen kon hij niet aan.

De boot is echt prachtig, de sfeer is top! Op de watertaxi stappen vanaf het boarding platform vanaf de boot is zo leuk en makkelijk. Het ontbijt is overheerlijk.

Geweldig verblijf op de ss rotterdam

Er was weinig frisselucht in de kamer maar hier werd aan gewerkt zoals ons is verteld. Houd rekening met het was 30+ graden buiten

Zeer mooie en toch ruime kamer.

Dat je op een schip verblijft.

Hoewel het een aparte locatie is en erg leuk om eens te zien/meemaken, wil je hier echt niet verblijven op een warme dag. De kamers zijn dan bedompt en benauwd. Geen mogelijkheid om een raam open te zetten en de klimaatbeheersing werkt slecht. Bij een 4-sterren hotel verwacht ik dan toch echt iets anders.

Dat je op een schip verblijft. Het personeel. Goed restaurant waar we heerlijk geluncht hebben.

We hebben een geweldige tijd gehad en erg genoten

We hadden een binnenhut, daar wed ik een beetje claustrofobies van en de badkamer stonk erg aar riool.

Ontbijt was perfect het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam

Een boot met een geforceerde sfeer van weleer

Airco werkt wel niet ten volle maar alles is aanwezig voor een goede nachtrust (de matrassen werden zopas vervangen). Jammer dat je niet veel op de boot mag bekijken of je moet de betalende tour boeken. Personeel heeft echter niet veel oog voor de gasten. Er is een voetbadje op het open dek aanwezig waar alleen maar kinderen In mogen. Vergeet bij het uitchecken niet de parking voor de wagen te betalen, je moet zelf de vraag stellen. Met een dagkaart van 15€ ben je het best af, anders betaal je 3€ per uur. Er hangt op de boot een geforceerde sfeer van weleer. Had er meer van verwacht.

De kamers zijn net en goed, airco werkt wel niet ten volle maar alles is aanwezig voor een goede nachtrust (de matrassen werden zopas vervangen), WIFI is prima ! Ontbijt is top !

De boot is prachtig en plek waar hij ligt ook.

Het ontbijt, we zijn eerder geweest, toen was het veel uitgebreider. En de kamer was erg klein. Benauwd ook, de koeling werkte niet erg goed

De boot is prachtig en plek waar hij ligt ook.

Shopping @ Rotterdam

Op het lido dek wilden we afrekenen , er was een probleem . De jongeheer ging iemand halen om het probleem op te lossen ... na een kwartier wachten zagen we dat meneer gewoon andere bestellingen aan het opnemen was , en heeft hij ons dus gewoon laten zitten zonder iets te doen !!!!! Daardoor was mijn partner die ons had afgezet te laat op zijn volgende afspraak !!!! Dus zeker niet klantvriendelijk Jammer

Het shoppen in Rotterdam en de watertaxi De kamer was zeer verzorgd, jammer dat de airco het niet deed ...

Heerlijk uitzicht ,lekker eten op een prachtig plekje.

Jammer dat er geen zwembad is voor volwassenen En het is duidelijk niet de bedoeling om in het pierenbadje bij de kinderen te gaan zitten. ( alleen voor toezicht)

Heerlijk uitzicht ,lekker eten op een prachtig plekje. Tip ga met de watertaxi

Uiterst vriendelijk personeel, je kan een tour doen over het...

Uiterst vriendelijk personeel, je kan een tour doen over het schip Dit is absoluut een aanrader en de mensen zijn ontzettend enthousiast omdat dit oud-medewerkers zijn van het schip

Geweldige ervaring en locatie

Jammer dat je niet met zwemkleding bij het zwembad mag, alleen de kinderen mogen dat.

Gewoon een geweldige locatie en ervaring! Interessante rondleidingen. Goed eten en erg schone kamers. Met de water taxi ben je binnen twee minuten bij de euromast.

PRACHTIG ROMANTISCH LEKKER VERBLIJF

Ik ben mijn cadootje vergeten op de ticketmachine parking en was al weg toen ik daarvoor opbelde. Hoop dat het nog terecht komt en opgestuurd wordt want het was voor ons kleinkind Emma. Sorry , , mijn schuld, maar toch spijtig 😝

Accomadatie _ kajuit 2053 EN locatie _ prijs/kwaliteit SCHITTEREND WEER

We hebben er van genoten!!

Het hoofdgerecht, ribeye en groenten waren veel te vet. Groot stuk kruidenboter op ribeye kan beter apart worden gegeven. Kan de gast zelf doseren.

De zeer schone kamer, vriendelijk personeel, en een fantastisch ontbijt.

Bijzondere locatie met veel historie.

De kamer was een beetje benauwd ‘s nachts en het zwembad is heel klein en alleen voor kinderen.

Bijzondere locatie met veel historie. Geweldig ontbijt en heel vriendelijk personeel. Het is wel een beetje afgelegen, maar met de watertaxi of shuttlebus ben je zo bij leuke restaurant als de Fenix Food Hallen, het Deli Plein en Hotel New York.

Mooie ervaring!

Helaas zaten wij iin de boeg van de boot....de kamer was toch vrij groot helaas was er in de nacht een stroomstoring met het gevolg een erge warme kamer...de tv deed het ook niet goed en het leek of de bedden een beetje schuin naar beneden stonden met het hoofdeinde naar beneden. . Wat ons verder tegen viel was dat je ook nog moet betalen voor extra's als rondleiding op de boot..etc. Mijn man was jarig dus al die extra's maken het dan nog duurder...

Het idee van een cruise te maken is super leuk.de entourage is gewoon leuk .het dek bij het liido was gezellig ook mooi weer dat scheelt..en het ek beach volleybal was er....als je uitstapjes wil maken kan dit met mini busje van de ss rotterdam zelf super handig! Eten was heerlijk! Badkamer en interieur was mooi! Super vriendelijk personeel en attent..mijn man kreeg tijdens diner een leuke attentie !

De locatie is prima.

Wij kregen een kamer middenin het schip. Zonder ramen. Was niet duidelijk bij het boeken. Dit zou duidelijker aangegeven kunnen (moeten?) worden zodat men beter weet wat men reserveerd.

De locatie is prima. De gastvrijheid ook.

Heerlijke overnachting gehad op deze speciale locatie!

Het interieur was ietwat gedateerd. Echter, dit kwam het gevoel van ''het verblijven op een boot'' wel weer ten goede.

De kamers waren veel ruimer da nik had verwacht op een boot.

Bediening vriendelijk, maar moest zelf achter je bestelling aan hebben geen oog voor de gasten, 25 minuten gewacht op 1 ste drankje en was niet druk, meneer op achterdek aan de bar gaf hier ook geen gehoor aan, afterparty gehard en gebeurde exact hetzelfde, waren meerdere gasten die het zelfde beleefde Tip. Neem ons in dienst en wij verdubbelen de omzet S, Avonds mooi weer achterdek gesloten!!!! Regel de volgende keer voor NSJ. Transport op laat er genoeg taxi staan 90 minuten op taxi's gewacht en waren niet de enige

Ons verlof hier was SUPER !

Ik heb geen opmerkingen !

De kamers waren niet groot, maar dat speelde voor ons geen enkele rol. Ze waren echter prima en orde en heel proper !! Het ontbijt was ruim voldoende en het overtrof al mijn verwachtingen !!! Subliem en keuzes in overvloed ! Dit is echt een aanrader !!!

Verjaardags- en diplomaparty

Parkeerkosten van 15 euro voor de organisator van een party op het schip zou weggescholden moeten worden.

De ambiance en vriendelijkheid van het personeel. Tevens de medewerking om er een leuke party vam te maken.

Erg goed ontbijt.

Bed was keihard. En het personeel aan dek erg slecht. Lang moeten wachten tot iemand de bestelling kwam opnemen en ook lang moeten wachten tot de bestelling kwam. Rond 10 uur in de avond nog een ijsje willen eten kwam er na een half uur iemand die eerst bij iedere tafel ging kletsen. Was bijna niemand maar alle tafels waren nog vies. Ben toen ook weg gegaan. Blijf niet wachten.

Erg goed ontbijt. Vriendelijk personeel in de bar beneden en aan de receptie.

Een verblijf in een uitzonderlijk onderkomen

Geen vrije toegang over het gehele schip, als je iets wil zien, moest je betalen voor rondleidingen

Kan geen oordeel geven over de kamers, je kan alleen je eigen kamer zien

TOPLOCATIE met historie voor toffe city trip

Nix op aan te merken! Behalve wellicht de hoeveelheid kinderen op het terras.

Alles! Kamer, locatie, vriendelijkheid personeel en de cocktails in de bar!

goed bevallen!

Receptie duurt lang voor men hulp van collega's inroept.

prima uitgebreid ontbijt en kamers/hutten zoals 't hoort - erg goed! Ook de service restaurant en terrassen prima.

Erg mooi schip, kamers super, airco stil.

Bedienend personeel van het Lido terras was onbeleefd en absoluut niet gastvrij. Simpele vraag als afrekenen wordt doorgegeven aan een collega en duurt wel een half uur.

Erg mooi schip, kamers super, airco stil. Eten was erg lekker.

Wanneer je zoon de watermeloen aanziet voor een stuk vlees...

Wanneer je zoon de watermeloen aanziet voor een stuk vlees hoef ik niet te zeggen hoe de watermeloen op de watermeloensalade smaakte. Schandalig dat ze dit durven te serveren. Het was zo vies dat ik besloten had er zelfs niet over te klagen. Zeer zeer slecht. Bah

Beleving .

Op het voordek ondanks hoeveelheid personeel lang moeten wachten , min 1/2 uur, op drankje . We hadden bordje snacks eerder.. Slechte airco .!

Beleving .

uitstekend
    • Executive Tweepersoonskamer

Prachtig om de watertaxi zo uit de SS Rotterdam met grote vaart binnen 10 minuten in het centrum te staan.Een ervaring op zichzelf. Er overvalt je een vakantiegevoel aan boord mede door het vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Geweldige ervaring die iedereen een keer moet meemaken!

Geen ramen ; ) (wel te boeken)

Super leuke ervaring! Mooi hotel/schip en de locatie en het uitzicht zijn perfect. Ook met de watertaxi vanaf het schip de binnenstad (of andere plekken) snel en leuk te bereiken. Onze kamer had geen ramen, wat op een boot natuurlijk niet heel raar is, maar daardoor kreeg ik toch heel eventjes een benauwd gevoel ; P. Maar de kamer zelf was heel netjes, schoon en mooi. Parkeren kan aan de overkant. Zeker een aanrader!

Lekker er even tussenuit naar verrassend toeristisch en gezellig Rotterdam

Het diner In Lido viel tegen. De bediening was zeer slecht en maakte ook veel fouten. Het eten daarentegen was over het algemeen zeer goed. De bedden waren veel te zacht en kamer was erg warm.

Het ontbijt was zeer goed, de superior kamer netjes en ruim. De locatie is uitstekend vooral de mogelijkheden tot het bezoeken van Rotterdam. Service bij het inchecken was zeer goed.

De beleving vh schip.

Bediening op t dek was erg jong en onervaren. We moesten lang op onze bestellingen wachten terwijl er toch genoeg bediening rondliep

De beleving vh schip.

fijne ervaring en een heel leuk verblijf

we schrokken bij aankomst dat we best nog veel moesten bijbetalen parkeerkaarten ontbijt

het DEK van de boot heerlijke plek om even uit te waaien het ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ik dacht dat het niet hebben van een raam niet uit zou maken...

Ik dacht dat het niet hebben van een raam niet uit zou maken omdat ik niet van plan was veel in de kamer te zijn maar achteraf gezien had ik toch liever daglicht gehad, vooral in de ochtend. Verder was alles prima. Erg leuke locatie voor een conferentie!

we hebben het als heel positief ervaren

we hadden liever een kamer gehad met daglicht.

het onbijt en diner waren heerlijk en omdat hetvmooi weer was konden we heerlijk op het terras zitten. ook was er een attentie omdat we 55 jaar getrouwd waren. super

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van ss Rotterdam Hotel en Restaurants