Beoordelingen over Kasteel Daelenbroeck 4-sterren

Kasteellaan 2, 6075 EZ Herkenbosch, Nederland

#1 van de 2 hotels in Herkenbosch

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Grote split-level kamer, fijn groot bed.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Geen nadelen. Kom je met het ov hou er dan rekening mee dat er in de directe omgeving geen faciliteiten zijn. Je verblijft immers op een landgoed.

Grote split-level kamer, fijn groot bed. Eten a la carte restaurant een aanrader, geweldig ontbijt. Erg vriendelijk personeel.

TOP heerlijk
    • Luxe Suite met Sauna

Super aardig personeel, heel vriendelijk ontvangst. Heerlijk gegeten, alleen de 2e avond was niet alles van de kaart aanwezig, terwijl er weinig gasten waren. superluxe torensuite met sauna echt onwijs mooi. Zeker voor herhaling vatbaar.

De grote kamer met aparte slaapkamer.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De aparte douche was klein en gedateerd. Een tip is om meer kleerhangers in de kast te hangen. Er was een lamp kapot. De beplanting bij de hoeve was niet zo goed verzorgd. De ceasarsalade van de brasseriekaart bevatte veel te veel "slasaus"

De grote kamer met aparte slaapkamer. Goede airco. Fiets kan in fietsbox. Accu moet er wel uit om opgeladen te kunnen worden in de hotelkamer. Werkelijk prachtig kasteel en omgeving. Zeer sfeervol restaurant en terras. Hangmat bij de kamer buiten.

Personeel was zeer vriendelijk en alert!
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De properheid van de kamers kon iets beter : vb , spinnenwebben aan de ruiten, kruimels en vuiligheid op de begane vloer . Resten haar in bad dit was zeer jammer

Personeel was zeer vriendelijk en alert! Avond eten was subliem!

• Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Dat we s avonds in de snikhete ommuurde tuin moesten dineren, terwijl ze een prachtige plek aan de andere kant van het hotel hebben, waar we de eerste avond gedineerd hadden!

Ontbijt goed! Kamer zeer goed

Fijn en comfortabel verblijf voor een romantisch weekendje weg met mijn partner
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

airco maakt veel lawaai buitenplaatsje heeft weinig privacy vanwege de lage heggetjes

Kamer was een ruim appartement met met fijn zitgedeelte en buitenplaatsje. Klassieke, smaakvolle inrichting, Slaapkamer met comfortabel ruim bed en prettige aangrenzende badkamer. Heel fijn dat er goede airco was tijdens de warme zomerdagen. Heel attente en hulpvaardige bediening in restaurant. Toen wij aangaven fietsen te willen huren, werd dat gelijk voor ons geregeld. Uitstekende keuken, heerlijk gegeten buiten zittend met uitzicht op de binnenplaats. Fijne rustige sfeer. Ideale locatie om een romantisch weekendje of langer met je partner door te brengen. We komen graag nog een keertje terug!

• Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Restaurant heeft iets te weinig keuze en de gerechten kunnen net even beter als er met verse producten gewerkt wordt.

Prachtige sfeervolle kamers, heerlijk rustig plekje. Super personeel

Heerlijk weekend je weg
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Klinkt mogelijk saai maar alles was uitstekend van kamer tot ontbijt. vriendelijk personeel, mooie kamers, in en uitchecken het diner was top. Heerlijk rustige omgeving. Is een echte aanrader voor als je er even uit wilt en niet moet.

Heerlijke plek om te slapen en te eten.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

In de kamers is het nogal donker. En weinig ventilatiemogelijkheden met de kleine raampjes.

Prachtige locatie, heerlijk rustig. Eten is heerlijk en het uitzicht is erg mooi. Prima bedden.

Erg leuk.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

We kregen alleen de (dure) restaurantkaart en moesten expliciet vragen naar de Brasseriekaart.

Mooie ruime kamers. Eigen zitje buiten. Badkamer met bad en aparte douche. Lekker buiten gegeten. Mooie locatie.

Mooi, fijn en luxe! Alleen de service bij het uitchecken schoot echt tekort.
    • Luxe Suite met Sauna

Er was alleen maar shampoo en geen conditioner voor je haar in de badkamer. Ik heb aangegeven bij het uit checken dat wij het dak terras niet op konden. En dat we dit heel erg jammer vonden zeker als je kijkt wat de kamer kostte. Hierin werd mij verweten dat ik maar de receptie had moeten bellen ook al was het wel een fout geweest van haar collega. Ik vond dat helemaal niet prettig. Want blijkbaar was het mijn eigen schuld omdat ik niet meteen heb gebeld maar mij heb gefocust op mijn romantische weekend. Ook geen verontschuldiging gehad of enige compensatie voor een eventuele volgende boeking. Heel erg jammer, wat mij betreft een gemiste kans. Ik dacht als je €250,- betaald je dan ook voor dat geld een behoorlijke service kan verwachten in plaats van een belerende receptioniste.

De kamer was heerlijk, en alles wat je ervan mag verwachten. De badkamer en sauna waren ook heel erg fijn en schoon. We hebben ook heerlijk goed geslapen die nacht.

dat eten lekker is
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De kamer ruilkte enorm naar de vorige hond, terras heel vuil, de airco was aanwezig maar niet aan gesloten, schimmel in de douche. Ik zou tapijt wegdoen en vloer voor de hygiëne en de hinderen geur.

Lekker vlees op de green egg

Fantastische locatie , echter net niet geheel up to date
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Verouderd en beschadigd meubilair in kasteelhoeve . Badkamer lichte schimmel en kalkafzetting in douche. Badkamer verouderd. Matrassen aan vernieuwing toe

Locatie en diner

Prachtig, rustig, roantisch en gezellig hotel
    • Suite - Tower

Torensuite 20 , ligt niet in de toren zelf. Een prachtige ingerichte kamer maar, ligt aan kleine weg, met kleine ramen. Vanuit de kamer geen mooie uitzicht. Wel hebt je hier tegenover de kamer een eigen plek voor de auto en een kleine terrasje aan het water . Als u de kamer kies voor uitzicht, is deze ietsjes minder. Het gaf ons een minder 'kasteelkamer 'gevoel.

Torensuite 25 , de hoogste suite van de toren. Prachtig suite met een mooie uitzicht ,ramen om de hele kamer, prachtig ingericht, ruim en romantisch. Personeel was behulpzaam, aardig en professioneel. Wij hebben elektrische fietsen gehuurd, een echte aanrader om de omgeving te bezoeken. Het eten in het restaurant was lekker. Het is ook mogelijk in de brasserie te eten. Wij zullen zeker terug komen.

Een fijne break!
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Het diner in de brasserie kon beter.

De kamer was prima, ook erg groot. Het ontbijt was zeer goed verzorgd. De ligging vlakbij NP de Meinweg was perfect!

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Mooi weer gehad, mooie omgeving, vriendelijk personeel.
    • Luxe Suite met Sauna

Hygiene, de extra kussens die in de linnekast lagen zaten vlekken op de kussensloop en er lagen diverse doden insecten bij aankomst in de kamer.

Locatie, vriendelijk personeel.

prettig verblijf
    • Suite - Tower

we hadden torenkamer 21 en deze was goed, maar niet meer dan dat. We hebben voor hetzelfde geld een keer een kamer in Eindhoven gehad en die was veel groter en luxer.

Het ontbijt en diner waren beide heerlijk

Het kingsize bed bestond uit twee delen waardoor koppels...
    • Luxe Suite met Sauna

Het kingsize bed bestond uit twee delen waardoor koppels niet tegen elkaar aan kunnen kruipen Unit voor muziek alleen geschikt voor pre historische iPhones

• Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Hotelbar/brasserie in de avond toch wat minder gezellig om nog een borrel te drinken. Verlichting iets teveel en fel

Ontbijt was standaard. Eten in het restaurant uitstekend

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Sfeervolle overnachting in een mooi ingerichte kamer
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De verlichting. Een heldere lamp is aan te bevelen. M.n. in het woongedeelte van de split-level. Overigens zijn de split-levels vanwege de trap niet geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn.

Split-level kamer is erg leuk. Begane grond sfeervol, comfortabel ingericht woonkamertje en een klein terras buiten. Boven royale slaapkamer + badkamer.

Heerlijk verblijf in mooi Limburg.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Kamers zijn niet IN het kasteel, maar in bijgebouw. Dat was ons niet helemaal duidelijk van te voren. Rookmelder ging midden in de nacht af wat voor onrust zorgde.

Ontbijt was heerlijk. Personeel vriendelijk. Wandelmogelijkheden in de buurt. Restaurant heel goed.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Het ontbijt was erg goed en uitgebreid
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Voor de prijs had ik wel luxe boxsprings verwacht. Nu voelden we de veren door het matras dus dat was iets minder.

Het ontbijt was erg goed en uitgebreid

Mooie locatie maar prijs/kwaliteit te hoog.
    • Luxe Suite met Sauna

Hygiene torenkamer onvoldoende, spinnewebben, dode vliegen, douchedeur rand zeer vies, bloedvlekken in dekbed. Wijnglazen (2) verschillend en matig schoon. Koffiemachine met 3 kopjes koffie ieder, 1 toiletrol. Geen overmatige luxe voor een dure kamer. Minibar niet gebruikt. Personeel zeer vriendelijk in restaurant maar zeer gehaast. Personeel bistro en receptie kan beter. Betuigd niet van ervaren hotel. Na boeken gemaild voor reservering diner. Volgens hen een week van tevoren klant contacten gebeurde niet. Per mail uiteindelijk restaurant gereserveerd. Bij inchecken werd nogmaals gevraagd of we wilde reserveren terwijl we gewoon op lijst stonden. De hele nacht klapperde er een raam of luik dus slecht geslapen. Bed prima maar persoonlijk te zacht. Verlichting badkamerspiegel matig. Bubblebad heeft afzuiging (zeer krachtig) onderin zijkant zitten zodat je zonder te weten daar enorm van schrikt en niet met lange haar in wil komen. Dakterras heeft een geweldig uitzicht maar terras is rommelig. Receptie is ons tegemoet gekomen in prijs maar vinden we nig steeds niet in verhouding opmerkingen.

Ontbijt was uitgebreid en uitstekend. Medewerkster deed het erg goed. Restaurant ambiance uitstekend, diner prima, personeel zeer vriendelijk. Bistro leuk. Omgeving zeer mooi en rustig. Kamer modern en nieuw en bovenin toren prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was fantastisch!
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De locatie zag er prachtig uit! Aan de buitenkant en aan de binnenkant. Prachtige kamer. Het was ook heel erg schoon allemaal! Heerlijk ontbijt in een zeer sfeervolle ambiance. De medewerkers waren ook zeer vriendelijk!

Klassieke omgeving in een verblijf naast het kasteel,...
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Kamer is gedateerd qua badkamer, stopcontacten en meubilair (een klassieke setting kan nog steeds voldoen aan de moderne tijd). Daarbij was het erg stoffig op de kamer.

Klassieke omgeving in een verblijf naast het kasteel, uitstekend ontbijt in het kasteel en mooi landschap in de directe omgeving. Leuke opzet met woonkamer beneden en slaap- en badkamer boven.

Wij hebben overnacht in 1 van de saunasuites in het hotel,...
    • Luxe Suite met Sauna

De capsules voor de Nespresso koffieautomaat waren van Douwe Egberts. Dat zouden Nespresso capsules moeten zijn. Verder uitstekend.

Wij hebben overnacht in 1 van de saunasuites in het hotel, met whirlpool en infrarood sauna. De kamer is zeer ruim en goed ingedeeld. Het bed is comfortabel. De kamer voelt luxueus en sfeervol aan. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Buitengewoon ruime kamer, met royale zitgelegenheid.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Buitengewoon ruime kamer, met royale zitgelegenheid. Heerlijke bedden. Leuk terras. Zeer goede service voor het overdekt stallen van fietsen. Ontbijt was redelijk (niet bijzonder).

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Aanrader voor een romantische overnachting!
    • Suite - Tower

Mooi hotel, wij verbleven in de Toren Suite. We kregen een gratis upgrade naar de suite inclusief sauna. We hebben genoten van de jacuzzi en de regendouche. Kamer is super mooi, modern en goed schoon.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Geweldige ambiance waar alles klopt.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Geweldige ambiance waar alles klopt. Bijzonder vriendelijk personeel, behulpzaam en voorkomend. Hoop hier nog vaak te vertoeven, heerlijke plek. J. Niessink

• Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De kamer is gelegen aan een cour. Dit geeft geen privacy. Iets meer keuze in broodjes en fruit bij het ontbijt was op zijn plaats geweest.

Ontbijt is verder van een goed gehalte. Ontbijtzaal beschikt over een weldadige ambiance Kamer is uitstekend. Apart zitgedeelte. Uitstekende slaapkamer. Het terras t.o.v. de toren is goed gesitueerd. Personeel van het terras maakte een zeer prettige indruk. Complimenten.

Een prachtig romantisch hotel waar het heerlijk vertoeven was.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De douche was zeer glad, gevaarlijk dus. Wij hadden een split-level kamer en hoe mooi ze ook was, de trap van het zit- naar het slaapgedeelte was wel echt steil.

Prachtige ligging en accommodatie. Vriendelijke mensen. Ontbijt heerlijk. Mooie gezellige kamer. Superlekker diner.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Oase
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Niets, zelfs het weer was goed, waardoor we geen oordeel hebben over de kamers bij slecht winterweer!

De ligging was geweldig in dit fascinerende grensgebied van Nederland; cultuur en natuur , ordelijke gastvrijheid en belangstelling voor de bezoekers. Nederland (en Limburg speciaal) op hun best.

Zalig genieten van de rustige omgeving
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Ontbijt was uitgebreid en lekker. Top , eerste tas koffie wordt door het vriendelijk personeel aan tafel gebracht. De kamers zijn ruim en netjes. Een verblijf op het kasteel Daelenbroeck is voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Ontbijt heel goed.
    • Luxe Suite met Sauna

Roomservice. Uit de hamburger die ik besteld had liep het water uit als je een hap nam (waarschijnlijk eerder gebakken en in de vriezer gedaan en vervolgens ontdooit in de magnetron). Niet opgegeten was echt heel vies. Deze maaltijd is wel door het personeel van de factuur gehaald. We hadden de dure suite in de torenkamer incl. sauna. De kwaliteit van de maaltijd komt niet overeen met een een 4/5 sterren hotel.

Ontbijt heel goed. Omgeving heel mooi. Bediening was vriendelijk in het restaurant. De hond kon mee voor 8,50 euro per nacht.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Fantastisch en rustgevend
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Het ontbijt was erg uitgebreidt en erg lekker. Waar we het meest van genoten hebben was het verrassingsmenu 's avonds in het restaurant. We hebben heerlijk gewandeld en gewinkeld. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Romantisch verblijf
    • Luxe Suite met Sauna

Wij hadden er niet over nagedacht, maar het kasteel is ook een zalencomplex voor exposities, bruiloften en partijen. Maar door de vele plekjes in en rondom de gebouwen, heb je eigenlijk nauwelijks last van elkaar. Dus dit leek aanvankelijk een minpuntje, maar dit heeft de locatie uitstekend opgelost. En het restaurant was uitstekend, maar ze reageerde overbezorgd bij het melden van een pinda en noten allergie. Omdat de chef de ingredienten van de (half)producten niet kent, werd ons eigenlijk meer dan 50% van het menu ontraden.

Romantische kasteel setting. Mooie kamer met sauna, ligbad (past met 2 personen) en stortdouche (in het kader van een romantisch nachtje weg de torensuite geboekt). Heerlijk op het vlonder aan het water gedineerd. Er zijn sowieso legio zitjes en terrassen, dus er is altijd wel een lekker plekje te vinden. Goed ontbijt.

Een geweldige tweedaagse, zeker voor herhaling vatbaar!
    • Suite - Tower

De bubbels vh bubbelbad deden het niet, maar de jets en lichtjes werkten wel. Het is een beetje vervelend dat het licht in de badkamer automatisch aan en uit gaat. Bv als je in het bad zit, gaat het licht na enkele minuten uit ;) Het kamerpersoneel was wat geambeteerd toen ze aan de deur stonden en wij vroegen om ons nog een 10-tal minuutjes te geven. Kamersleutel deed het tweemaal niet.

Een prachtige torensuite waar we onze auto vlakbij mochten parkeren. Een quasi privésteiger aan de kamer om zalig aan het water te ontspannen. Vriendelijk personeel aan het ontbijt en in de brasserie. Heel rustige en mooie omgeving om te fietsen en wandelen. De kamer was zeer ruim en goed geairconditioned. Buiten kunnen ontbijten en dineren is natuurlijk geweldig. Het ontbijt is niet overweldigend voor een ****, maar wel in orde. Onze dwergteckel was erg welkom!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Van kasteel Daelenbroeck hadden we meer verwacht.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Het diner viel erg tegen. Het hoofdgerecht, een bepaald varkensras, was taai en droog. De ober meldde dit aan de keuken en gaf vervolgens de reactie van de chef: "Ja, dat kan soms voorkomen". Geen excuus, geen compensatie zoals b.v. een kopje koffie. De cake bij het bananen-chocolade dessert was ook droog. We verwachtten in een kasteel te overnachten, maar de meeste kamers bevinden zich in de kasteelhoeve. Op zich wel o.k., maar een splitlevel kamer met een trap en meerdere extra treden is niet zo praktisch. Als je terugkeert van het diner ga je toch niet meer beneden in de woonkamer zitten. Voor een meerdaags verblijf is een aparte woonkamer natuurlijk wel prettig. De laden van de oude kasten en het bureau konden niet geopend worden. De toiletranden waren smerig ("urinesteen" en kalkaanslag).

De vriendelijkheid van het personeel en het uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

een aanrader om eens te doen , goede ervaring mee gehad
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

prijs van de champagne op de kamer

heerlijk ontbijt, de kamers , suites ware mooi ingericht , charme ,kasteelstijl , warme dranken op de kamers , gevulde koelkast met champagne en wijn , eigen tuintje aan grasveld

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Mooie kamers
    • Suite - Tower

Er was een trouwfeest aan de gang, onze kamer lag hier heel dicht bij. 's Avonds redelijk veel last van gehad, je kiest dit hotel voor zijn romantisch en rustig karakter. Dan verwacht je geen muziek bij het slapen gaan. Om deze reden vond ik het verblijf te duur!

Mooie kamers Lekker ontbijt Heerlijk bad

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Heb super hard genoten van mijn verblijf.
    • Luxe Suite met Sauna

De afvoer van de douche liep niet vlot weg.

Ontbijt was super lekker. De mensen zijn super vriendelijk. Leuk om in een kasteel eens te slapen. Veel parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Uitstekend personeel (maar hoeft niet telkens opnieuw te...
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Het appartement is wat moeilijk overal op temperatuur te krijgen (koud bij binnenkomst). Er waren een aantal lampen stuk. Het is niet duidelijk dat sommige stopcontacten aan de verlichting zijn gekoppeld (niet gebruiken voor het laden van de smartphone).

Uitstekend personeel (maar hoeft niet telkens opnieuw te vragen of het is bevallen of dat alles naar de zin is), mooie locatie, goed restaurant.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Mooie, goede en idyllische kasteel toren kamer

Niks.

Kamer was prachtig. Idyllisch omgeving met kamer in de kasteeltoren. Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. Ontbijt was heerlijk en ruime keuze uit lekkernijen en we werden heel vriendelijk onthaald in de ontbijtzaal. Bubbelbad was goed en ruim. Alles wat je nodig hebt was aanwezig, inclusief warme badjassen. Omgeving ook veel groen en leuk om te wandelen. Lekker gegeten bij een tentje op de grens met Duitsland. WiFi was goed signaal ook. Bed ruim en keuze uit kussens. Al met al erg goed, mooi en lekker. Kamer kost wel wat, maar je krijgt er ook veel voor terug.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

diner en ontbijt waren allebei voortreffelijk
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

misverstand bij de betaling ik heb geboekt voor € 95.00 maar daarna kon ik blijven slapen voor €30.00pp omdat we daar met 14 mensen bleven eten kunst in de keuken maar dat kon niet meer veranderd worden heel jammer.vgr.May Leeuw.

diner en ontbijt waren allebei voortreffelijk

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Prettig hotel maar matige kamer
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Bed slecht , matras niet zo goed, losse lakens die voortdurend in de kreukels lagen en we de tweede dag exact zo aantroffen ( onder dekbed ) zoals we er waren uitgestapt!

Kamer was redelijk, erg donker , Licht ging in de nacht spontaan aan.

Gewerkt en comfort naast elkaar in mooie omgeving
    • Suite - Tower

Had beurs (Limantica). Kon bij vragen niet kop espresso kopen, er was alleen koffie in kannen.

Vriendelijk personeel, goede torenkamer, ook eten goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Mooie combinatie van historisch kader en modern comfort
    • Luxe Suite met Sauna

Irritante piepjes 'snachts van telefoons, alarmen etc. We vonden geen volwaardige vegetarische maaltijd op de kaart dus hebben elders gegeten voor aankomst.

Mooi ingerichte suite met alle comfort van de moderne luxe goed gekaderd in historische elementen. Erg relaxed personeel. Mooi gebouw. Fijn om tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Goede bedden met prima lig comfort
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De kamer was zeer verrassend en het bed was prima

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Prachtig hotel, zeer netjes, mooie locatie.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Prachtig hotel, zeer netjes, mooie locatie.. echt top!

De luxe en het eten.

De luxe en het eten.

Kamers zijn zeer proper, restaurant is perfect en het...
    • Luxe Suite met Sauna

De sauna die in het Duits is haha.

Kamers zijn zeer proper, restaurant is perfect en het ontbijt maakt het helemaal af!

Mooie kamers en lekker ontbijt

Mooie kamers en lekker ontbijt

Bijzonder mooi en charmant hotel, rustig, erg schoon, mooi...
    • Suite - Tower

Bijzonder mooi en charmant hotel, rustig, erg schoon, mooi verblijf gehad!

Goed verblijf, kom er zeker terug!

Niets,

Kamers mooi, onder en boven top!

Fantastisch!

De ambiance was voortreffelijk

top
    • Suite - Tower

wij hadden wat last van stank bij de douche

heerlijk gegeten ontbijt op de flonder aardig personeel lekker gefietst mooie omgeving

We zijn hier heerlijk tot rust gekomen
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Het was vrij donker op de kamer

We waren te laat voor het ontbijt, maar er werd toch nog een ontbijtje voor ons gemaakt!

Waanzinnig goed.

Niets !!

Het domein op zich is prachtig. Suitekamers met sauna verdienen een + 10 waardering. Lekker gegeten in het restaurant.

Simpelweg geweldig

Kamer was briljant

De bereidwilligheid om het gasten naar de zin te maken was...
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

De bereidwilligheid om het gasten naar de zin te maken was super. Geen moeite te veel.

Relaxed!
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Ik zag twee haren in t bad , bah

De rust en de mooie ruime toren kamer met bubbelbad

Daelenbroeck overtrof mijn verwachtingen.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Mooie, ruime kamer. Bad en douche in de badkamer. Schoon. Aardig personeel. Zeer de moeite waard!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Heerlijk romantisch verblijf met een top diner op een top locatie
    • Luxe Suite met Sauna

Was in een woord fantastisch

Heerlijk verblijf in de toren!
    • Suite - Tower

Het heerlijke diner was wel aardig aan de prijs!

Heerlijke torenkamer!

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Shoppingweekend vriendinnen,super ontbijt
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Trap naar boven voor slaapkamer.

Ruimte kamer

Sfeervol, comfortabel en vriendelijk
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Zeer vriendelijke bediening en ronduit perfecte kamers!

Heel romantisch en erg aardig personeel.
    • Luxe Suite met Sauna

Heel romantisch en erg aardig personeel. We waren iets vergeten en daar belden ze ons over, dit wordt gratis opgestuurd. Wat een topservice

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Romantisch kasteelhotel in een zeer mooie landelijke omgeving.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Communicatie met de restauranthouder, ondanks goede communicatie met receptie!

Ruime kamer en leuke locatie!

Geweldige torensuite en een heerlijk en divers ontbijt

Geweldige torensuite en een heerlijk en divers ontbijt

Mooie locatie, prachtige ruime luxe kamers, zitje buiten, gezellige Brasserie/Restaurant
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Kleine kaart restaurant/brasserie, maar het eten was goed

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima voor zakelijk verblijf.
    • Suite - Split-Level (2 Volwassenen)

Geluidsdichtheid kamers kan beter.

Prima ontbijt. Mooi rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Geweldig verblijd gehad!
    • Suite - Tower

Geweldig verblijd gehad! Super service en het restaurant is echt een aanrader

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Te gek

Geen idee

Ontbijt was lekker.... mooie kamer

geweldig
    • Suite - Tower

beetje stoffig op kamer voor die prijs verwacht je beter.

geweldige locatie

Heerlijk.
    • Luxe Suite met Sauna

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.