Beoordelingen over Guesthouse Fleur De Lis

Loudelsweg 33, 1861 TC Bergen, Nederland

#18 van de 30 hotels in Bergen

Hebben een heerlijke 3daagse gehad.
    • Basic Tweepersoonskamer

De afspraak met het booking.com. De ontvangst was afgesproken tussen 12 en 13 uur, maar de eigenaresse wist hier niet van. Was niet doorgegeven. Gelukkig kwam ze toevallig net langs.

De hartelijke sfeer, het prima ontbijt, op loopafstand van het centrum, prachtige omgeving

Oké als je er alleen moet slapen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was erg verouderd. Basisontbijt goed maar niets bijzonders. Auto parkeren is gratis en had mazzel dat ik tegenover ingang die kwijt kon. Eigenaresse geeft je geen ‘klant is koning gevoel ‘ (beetje snibbig). Zeker niet geschikt voor mensen die moeilijk trap kunnen lopen (erg steile trap). Handdoeken waren verwassen, tv slecht beeld.

De goede ligging tov de kern is het meest positief

Leuk hotel maar heeft een update nodig naar de eisen van deze tijd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kleine badkamer. Luidruchtige kamer. Kamerprijs is veel te hoog (115 euro). Moest daarbovenop nog extra betalen voor kleine hond (15 euro per nacht) en ontbijt (2x 9,50 euro) terwijl dit bij booking.com inclusief stond aangegeven. Alles wat u aangeeft tijdens het boeken van uw reservering bij booking.com komt niet door! U dient vooraf contact op te nemen met het hotel.

De ligging van het hotel. Vrij parkeren. Gratis WiFi. Accepteert huisdieren (wel in overleg).

sfeervolle locatie
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt viel tegen (wat rommelig qua presentatie). Er zaten nogal wat haren op de deken op het bed. TV scherm klein, afstandsbediening werkte niet goed.

De locatie is prima, op loopafstand van het centrum. De eetzaal is mooi ingericht. De entree is gezellig, zeker als je van honden houdt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

B&B was gezellig, rustig, mooi ingericht, op loopafstand van het centrum en vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was niet heel lux en kleiner dan ik mij had voorgesteld. De bedden waren goed, maar wel smal.

De B&B heeft een huiselijke sfeer, dichtbij het centrum van Bergen en mooi ingericht. Ook heel erg rustig. Vriendelijk personeel en leuk dat huisdieren welkom zijn.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Het was een aangenaam verblijf.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik vond het best prijzig maar heb niet veel ervaring met het logeren in een B&B. 75 euro per nacht inclusief ontbijt zou ik beter hebben gevonden.H

Locatie was mooi en heeft een gunstige ligging.

Het was geen warm welkom. Het was ook niet mogelijk om eerder dan 9.00 te ontbijten. Helaas stonden de ontbijt-tijden niet op de booking.com site. Omdat wij als groep om 9.00 een afspraak hadden konden we niet van het ontbijt gebruik maken. We hebben hier ook niet voor hoeven betalen maar enige flexibiliteit hadden we op prijs gesteld.

Ruime kamers, mooie inrichting. Goede locatie, vlakbij het centrum van Bergen.

Leuk om gezien te hebben, maar wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamer was helaas klein en simpel qua inrichting. Zeer gehorig pand. Badkamer heel klein, zonder comfort.

Aparte belevenis met bijzondere en creatieve Frans - Mediterrane aankleding in kleinschalig complex waar men duidelijk een bijzondere sfeer weet neer te zetten. Sfeervol buitenplaatsje erbij en buitenkant staat er fris en goed in de verf bij, dit hebben de starters goed onder controle. De bedden zijn in orde, niet onbelangrijk! Het geheel past wel goed bij Bergen als kunstenaarsdorp.

Prima verblijf qua ligging en accommodatie voor kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Best gehorig, geluid vanuit algemene ruimte. En we werden niet heel gastvrij ontvangen. We waren 3 minuten te laat.

Kamer was netjes zo ook douche en toilet

Vriendelijke, gastvrije ambiance.
    • Standaard Eenpersoonskamer

In de eenpersoonskamer stonden 2 bedden. Voor 1 persoon bleef er wat weinig ruimte over. .Liever had ik bijvoorbeeld een tafeltje kunnen gebruiken. Het uitzicht was matig. Geen balkon (eerste verdieping), maar dat werd ruimschoots gecompenseerd door gebruik van de tuin/ binnenplaats.

Vriendelijke, toegankelijke gastvrouw/-heer. Gastvrij adres, waar ik rustig mijn gang kon gaan. Behulpzaam, waar nodig (ervaren bij het kwijtraken van mijn autosleutel )Geen ontbijt gebruikt. Prettig, dat die mogelijkheid werd geboden. Mogelijkheid ter plaatse een (goede) fiets te huren.

leuk hotel als je iets anders dan anders zoekt en boek een kamer op de eerste verdieping
    • Basic Tweepersoonskamer

Het hotel bestaat uit een hoofd en bijgebouw, bijna aan elkaar. Een buitenruimte met zitje onder een afdak staat hiertussen. Wat tegenviel was de gehorigheid. Onze kamer was op de begane grond. Gasten boven ons waren zeer duidelijk te horen door krakende vloerplanken, niet prettig vooral s'nachts. Vreemd waren ook de ongestreken lakens en het niet opmaken van het bed.

Het ontbijt was goed, uitgebreid en verzorgt met oa eigengemaakte jam en pindakaas , lekker. De uitstraling van de accomodatie is bijzonder en erg leuk. Ook fijn dat je zelf je drankje kon pakken na t invullen van je kamernummer. Op de kamer is een waterkoker aanwezig om zelf koffie thee of chocomelk te maken. Handdoeken worden vervangen als je dit s'ochtens bij t onbijt aangeeft.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima verblijf; dichtbij het centrum van Bergen
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen voor de prijs/kwalitiet verhouding.

Het was fijn dat er een tuin bij zat; daar kon je chillen. Heel makkelijk dat je fietsen kon huren; centrale ligging.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Nette schone badkamer, een rustige mooie omgeving.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het ontvangst was niet erg vriendelijk omdat ik een halfuur later aankwam dan gepland. Als ik had geweten dat dat een probleem zou zijn, had ik het wel doorgegeven. Verder was het gebouw vreselijk gehorig. Ik kon de buren door de muren verstaan en sliep slecht door slaande deuren en gestamp op de trap. Daar kan nog wat aan verbeterd worden.

Nette schone badkamer, een rustige mooie omgeving. Bergen is een leuk dorp met genoeg uitgaansgelegenheid en het strand vlakbij.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Basic Tweepersoonskamer

De krakende verdiepingsvloer van de bovenburen.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel. Fantastische ligging t.o.v. het centrum van Bergen.

Wij hebben genoten
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Als er iets tegen zou vallen was het de ruimte om je heen. Alle ruimtes waren klein aan de maat.

Het ontbijtbuffet was echt super. Bedden lagen heerlijk. Vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Voor 95 euro p/n voor een balkonkamer en 9,50 voor ontbijt verwacht je wel wat meer luxe. De kamer is compleet maar basic. Kleine tv en simpele witte tegeltjes met een verwassen matje in de badkamer bijvoorbeeld en ontbijt verwacht je bijvoorbeeld ook gerookte zalm, scrambled eggs ipv alleen gekookt. Kamer is prima, maar ik zou er 20 euro minder voor betalen.

Rustig maar toch centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Sfeervolle locatie, verder niet veel bijzonder
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Wifi deed het niet zo goed onze kamer en de tv werkte niet goed (deze worden vervangen begrepen we). Verder beetje gehorig

prima sfeer en goede locatie.

Jammer
    • Familiekamer met Terras

Slecht geslapen. Zeer gehorige kamer door houten vloer. Ontvangst was niet hartelijk. Wij kwamen vroeger aan dan de inchecktijd. Inchecken kon pas vanaf 15.30 uur, dat werd ook het eerste aan ons medegedeeld in plaats van 'welkom'. Voelden ons toen even geen gast, terwijl wij best begrip voor de situatie hadden, maar je kunt het op verschillende manieren zeggen. Gastvrouw zijn is een vak apart. Het zit in je of niet. Er werd geen gezellig praatje met ons aangeknoopt. Niet 's middags, niet 's ochtends. Jammer. Je kunt er zoveel meer uithalen. Gemiste kans. Ontbijt was prima. Kostte maar 7,50 pp. Geen luxe ontbijt, maar dat mag je ook niet verwachten voor die prijs. Prima prijs/kwaliteit.

De inrichting van de kamer was leuk en knus.

Het ontbijt was goed.
    • Familiekamer met Terras

De eigenaresse was niet heel toegankelijk. Het pand werd geverfd en in de ochtend klopte de schilder op ons raam terwijl wij nog in bed lagen.

Het ontbijt was goed. De auto kon kosteloos geparkeerd worden en vervolgens was alles lopend te doen.

Een heerlijk gemoedelijk weekend, het is als thuiskomen, maar dan even weg!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De sfeer van het hotel, het is heel gemoedelijk en super gezellig ingericht! De gastvrouw en heer zijn heel vriendelijk en onze kleine buddy heeft zich geweldig vermaakt met puppy cheffie! We hebben een heerlijke nacht gehad en komen zeker terug

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Gezellig weekend in Bergen
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Voor ons was het perfect!

Een leuke familie die je erg welkom laat voelen, persoonlijk, zonder poeha, gewoon gezellig! Ze kennen het dorp en de omgeving en hebben ons goed op weg geholpen. Ontbijt was lekker en de service goed.

Prima ontbijt, gevarieerd.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Prima ontbijt, gevarieerd. Sfeervolle ontbijtruimte. Gezellige slaapkamer. Vooral de prettige sfeer beviel me: mooie meubels, zachte kleuren. En de locatie is super-rustig!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Vriendelijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Kamerinrichting enorm basic. Met de beoogde sfeer (vintage/retro) wordt net de plank misgeslagen. Raam + verwarming (deels) kapot. Badkamer minder dan basic. Geen oog voor details.

Vriendelijke ontvangst. Op loopafstand van centrum dorp.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Het bed was uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prijs kwaliteit is niet in balans. Het is niet luxe, ontbijt eenvoudig, gehorig, kleine douche/toilet,licht niet handig niet fel genoeg, lichtknopjes onhandig, miste ook een peertje.

Het bed was uitstekend.

Heerlijk geslapen en een welkom gevoel gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Een nacht is te kort om er achter te komen of iets tegenvalt. Wij waren erg tevreden.

Gastvrije ontvangst en sfeervolle locatie. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Fijne korte vakantie
    • Deluxe Familiesuite

De matrassen vielen wat tegen, maar de nieuwe eigenaren hebben al aangegeven in de nabije toekomst wat te gaan investeren. Voor een kort verblijf was het nog ok.

Het is een klein knus hotel en heeft een familiar karakter. De badkamer in de familiekamer is erg trendy. Leuk gedaan.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Iet wat te kneuterig voor de prijs die we hebben betaald.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

De bedden waren erg zacht. Daarnaast had ik verwacht dat er voor de prijs die we hebben betaald in de herfstvakantie elke dag wel gepoetst zou worden en we midden in de week nog wel wat nieuwe handdoeken zouden krijgen. Het ontbijt was oké maar wel minimaal. Broodjes waren verbrand op een dag en deze stonden gewoon op tafel. Er was geen mogelijkheid om nog wat broodjes af te bakken voor ons. Erg gehorig. Konden letterlijk horen wat er op de gang beneden en in de kamer naast ons gebeurde.

De locatie was prettig en de kleine accommodatie was leuk.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Leuk dorp vlakbij zee.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De kamer was niet schoon, er liepen spinnen. Kamer was erg basic, matras viel tegen, waterdruk was soms slecht. Geen schoonmaak tijdens verblijf van 4 nachten. Geen mogelijkheid lekker te zitten op kamer. Kamer was vrij duur voor hetgeen er geboden wordt.

Locatie was prima. 5 minuten lopen van het centrum. Ontbijt was goed, behalve de broodjes die soms niet goed gebakken waren. Gratis parkeren. Wifi was goed.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Leuke, originele kamers
    • Deluxe Familiesuite

Wat kleine afwerkpunten in de (nieuw gerenoveerde) kamers (voorbeeld: de spiegel in badkamer is niet te bereiken voor kleine gasten/kinderen) Schuifdeur voor toilet of voor de douche (beide ruimtes tegelijk dicht kan niet) We misten bij het ontbijt wat gastheerschap je werd een beetje aan je lot over gelaten.

Leuke, originele kamers Schoon Familiesuite ruim genoeg voor 4 personen Fijne eet/ontbijtruimte

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Zeker komen we terug!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Tip: boek via de eigen Fleur de Lis-website. Dit is goedkoper en inclusief ontbijt. Via Booking.com niet

De rust in de buurt. Op 5 min wandelen van het centrum van Bergen. Gemoedelijke sfeer, de heerlijk.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima en gastvrij!
    • Deluxe Familiesuite

De douche bleef erg vochtig,geen goede ventilatie.

Het ontbijt was goed en ook voor onze dochter die glutenvrij moet eten. En hoe ze dit konden verbeteren!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Het was top, precies wat we als gezin even nodig hadden om een uitstapje te maken en te genieten !!
    • Deluxe Familiesuite

Na vertrek was ik mijn schoenen vergeten doordat die onder een bankje waren geschoven. Ik had het niet vreemd gevonden als ik was gebeld daarover ipv dat ik er zelf voor moest nabellen. It happens, het is niet een echte tegenvaller

De huiselijke sfeer en de inspirerende energie van nieuw ondernemerschap. Leuke en relaxede andere gasten

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Zelden zo'n slechte prijs/kwaliteitverhouding ervaren
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

- Hygiëne: volle asbak van vorige gasten, bedden niet opgemaakt + geen schoonmaak de volgende dag, spinnenraggen in de balken. - Afwerking: badkamerdeur kon niet dicht, losse plinten, balkonstoelen met losse arm- en rugleuning die bijna afbreekt, parasol die niet blijft staan en waar ze twee bistrostoelen als leuning tegenaan hebben geplaatst. - Kwaliteit: drankjes in de bar komen uit grote petflessen ipv losse blikjes of flesjes, broodjes ontbijt zijn niet vers. Overal zie je duckttape terug: om de gordijnketting, de brandinstallatie etc. - Gehorig: werden om 7 uur gewekt door iemand die in de keuken de afwasmachine uitruimde, werden 's nachts wakker door een amoureus stel in een kamer verderop - Service: geen onvriendelijke mensen, maar duidelijk geen focus op gastvrijheid en klantgerichtheid. Doen weinig moeite en de passie/vakmanschap straalt er niet vanaf. Lijkt meer een hobby te zijn. - Prijs/kwaliteit: zelfs voor een uitstekend hotel zou de prijs die we hebben betaald fors zijn. Dat zouden we er graag voor hebben gehad, ware het niet dat het guesthouse beter omschreven had kan worden als een studentenhostel.

Rustige locatie Drankje uit de bar kregen we bij uitchecken aangeboden Wifi-signaal

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

gastvrij authentiek, vintage en duurzaam. mooi concept.

weinig ruimte.

leuk concept, ouder huis, oude spullen/vintage, goeie sfeer, ontspannen, prima ontbijt, eigen identiteit, authentiek, groen en duurzaam.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Bijzonder verblijf maar niets voor ons
    • Deluxe Familiesuite

Ontbijt was zeer karig, 2 soorten brood, en verder niets. Ontbijt was van 9 tot 11, maar om 9:30 werd er al niet meer aangevuld. Ook nog 30 euro voor moeten betalen. Voor ons niet weer. Kamers erg gehorig, ventilator wc ook erg lawaaiig, s nachts geen plan om naar de wc te gaan. Weinig goed meubilair om even lekker te zitten, zowel buiten als op de kamer. De prijs is veel te hoog voor hetgeen geboden wordt.

locatie dicht bij het centrum

Supermooi, bijzonder ingericht, leuk hotel

???

Het is een superknus....ontzettend leuk ingericht hotel. Wij vonden het heel bijzonder, huiselijk en knus. Prima ontbijt. Vriendelijke mensen.

Erg vriendelijk en behulpzaam.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Erg vriendelijk en behulpzaam.

prima hotel, eenvoudig maar goed.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

prima hotel, eenvoudig maar goed. Heerlijke bedden, goed ontvangst, geen ontbijt genomen maar dat schijnt prima te zijn

Fijn verblijf

???

Gezellig

Heerlijk er even tussen uit.

Geen

Vriendelijk en attent. Midden in Bergen en toch goed en vrij parkeren. Hele mooie locatie en sfeervol.

Helemaal top!

Kan ik zo niet bedenken

Gemoedelijk

Leuk ingerichte b&b maar prijs-kwaliteitverhouding is zoek
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Tv-ontvangst niet goed, douche niet heel warm, heel erg gehorig.

Bedden waren goed, theefaciliteiten aanwezig

Het sfeertje.

Het sfeertje.

leuk en gezellig

niets, naar verwachting.

gezellig

Een prima adres.
    • Basic Tweepersoonskamer

De accomodatie was eenvoudig, maar voor het doel van onze trip, een uitgebreide sight-seeing, zeker voldoende

Gastvrije begroeting, leuke binnenplaats , niet te duur en dicht bij het centrum

De kamer was klein

Creatieve inrichting, erg gezellig

HEERLIJK
    • Basic Tweepersoonskamer

de kamer was klein, maar alles was er, en zat erin.

het ontbijt was heel uniek, de mensen heel lief en beleefd

Persoonlijk, eigen sfeer

Persoonlijk, eigen sfeer

Heel sfeervol en vriendelijk
    • Basic Tweepersoonskamer

ramen sloten niet goed en het vroor HARD

Superleuk ingericht, mooie tuin, persoonlijke benadering

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

• Tweepersoonskamer met Balkon

Zeeeeeeeer vriendelijke eigenaren ! Gezellig, informeel . Prachtige smaakvolle accommodatie en heerlijk ontbijt

Schoonmaak toilet

Gastvrijheid

Voor herhaling vatbaar!!!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Raam in kamer kon niet goed open. Hier en daar wat rommelig.

Gezellige kamer. Goede locatie. Aardige beheerder. Lekker ontbijt.

prima verblijf voor 1 nacht. centrum goed bereikbaar.

Gordijn wat stuk.

Gezellige accommodatie en prima ontbijt!

voor 1/2 nachtjes prima ,maar ben je er meedere dagen zal ik dit niet gauw boeken
    • Familiekamer met Terras

helaas zijn de kamers gehorig en bij ons was echt alleen maar te slapen dus binnen geen echt zitje

• Beoordeeld op: 27 september 2017

tevreden naar verwachting
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het was gehorig in de kamer

Vriendelijkheid en ontspannen sfeer

Beetje simpel ingericht

Het was schoon

Heerlijk relaxt sfeertje

Heerlijk relaxt sfeertje

Gastvrij ontvangst een hele mooie kamer met prima douche en...
    • Basic Tweepersoonskamer

Gastvrij ontvangst een hele mooie kamer met prima douche en een uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

rustige omgeving, vriendelijk personeel

rustige omgeving, vriendelijk personeel

Mooie b&b met goede voorzieningen in de mooie plaats bergen, jammer van de twee eenpersoonsbedden.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

In een romantische kamer verwacht je geen twee eenpersoonsbedden die uit elkaar schuiven....

Leuke locatie, vrij parkeren, dichtbij het centrum.

gastvrijheid en exclusief ontbijt

gastvrijheid en exclusief ontbijt

• Tweepersoonskamer met Balkon

Het comfort, beetje oud en versleten

Heel hartelijk ontvangst.
    • Basic Tweepersoonskamer

Heel hartelijk ontvangst. De eigenaren zorgden voor een fijne sfeer. Niets was te veel voor het personeel. Wij hebben fijne dagen gehad.

Een grote verwennerij

De vriendelijkheid van Fleur en Rob

het was heel gezellig
    • Basic Tweepersoonskamer

het ontbijt was goed en de kamer was ook goed

Sfeervol!

Wat gehorig

Ontbijt lekker! Leuke sfeer

Lekker naar het strand, fietsen en gezellig eten in het dorp
    • Familiekamer met Terras

Super vriendelijk, pesoomlijk en gastvrij

Het was een heeeerlijk verblijf, echte aanrader!
    • Basic Tweepersoonskamer

Het was een heeeerlijk verblijf, echte aanrader!!

Gezellig

Douche

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Is voor herhaling
    • Basic Tweepersoonskamer

Super vriendelijk en alles was ok

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Heerlijk!!Lekker dakterras!!Gezellige sfeer en i richting

Weet ik niet

Leuke inrichting,vriendelijk personeel,lekker ontbijt,goede inrichting ,prima service

Zeer gastvrije ontvangst in een huiselijke sfeer, precies...
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Zeer gastvrije ontvangst in een huiselijke sfeer, precies wat wij zochten.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prettige bejegening.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Brandalarm en ontbijt viel iets tegen

Prettige bejegening.