Beoordelingen over De 14 Sterren 3-sterren

Smitsweg 4, 1791 PG Den Burg, Nederland

#12 van de 17 hotels in Den Burg

Voor herhaling vatbaar 👍
    • Tuinkamer

De tonijnsteak was te lang gebakken en de cafeïne vrije koffie erg slap . Kan gebeuren alleen de reactie van het personeel was daarop niet goed . Niks mee gedaan

Ontbijt op de kamer. .de locatie

Leuk hotel op mooie locatie
    • Tuinkamer

Je verwacht voor die prijs (150 euro) iets meer, maar we hebben het prima naar ons zin gehad.

Het uitgebreide ontbijt wordt bij de kamer bezorgd, we konden op ons eigen terrasje ontbijten, super! Locatie is prettig, rustig en dichtbij het strand. We hadden een tuinkamer, dat voelt een beetje alsof je een appartement hebt met eigen ingang en terrasje, wij vonden dat fijn.

Omgeving waar hotel ligt
    • Tuinkamer

Sommige kamers liggen beter dan de andere,

Omgeving waar hotel ligt Restaurant aan het hotel Thema kamers zijn leuk Heel vriendelijk personeel, En leuk dat ontbijt aan kamer komt,

De bevestigings mail van Booking.
    • Tuinkamer

De bevestigings mail van Booking.com klopt niet. De mail suggereert dat de betaling via mijn creditcard uitgevoerd is. De 14 sterren accepteert geen credit cards maar wenst een Ideal betaling per bank. 3 dagen voor aankomst een telefoontje of wij wel kwamen omdat de kamer makkelijk aan iemand anders verhuurd kan worden. Bevestigingsmail verdient enige aanpassingen.

Hotel met 1 🌟 ipv 14.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Dit is geen hotel, eerder verhuur van vakantiekamers. Ontbijt pas vanaf 8.30 of later gebracht aan de kamer. 1 koffiecupje per persoon. 1 mok te gebruiken zowel 's avonds als 's morgens. Basisontbijt. Waterkoker op badkamer, koffieapparaat op vensterbank tussen gordijn. Geen haardroger op kamer. De receptie vond de opmerkingen niet gegrond waardoor ik geen ervaringsbon kreeg voor een volgend bezoek. Te duur voor 150€ per nacht.

De locatie is wel super, tegen de bosrand in Texel. Strand op 10' fietsen afstand. Parkeergelegenheid, fietsenstalling. Vriendelijke ontvangst.

Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Locatie prima, ontbijt prima.
    • Tuinkamer

Uitstraling kamer, douch/spatscherm o.i.d.

Locatie is prima, mooi in natuurgebied, mooie tuin. Ontbijt is goed, ook als je vraagt om een glutenvrij ontbijt. Echter men had de broodjes niet afgebakken, alleen ontdooit en dan zijn ze echt niet lekker. Maar, bij navraag, heeft men de broodjes toch afgebakken. Tien jaar geleden was ik ook in dit hotel, de kamers waren nog exact hetzelfde en kunnen wel een opfrisbeurtje krijgen qua verf en uitstraling. Kraan in de badkamer lekte, echter is niet verholpen gedurende ons verblijf. Geen douchewandje of gordijn bij de douche, daar kon je de deur voor gebruiken. Qua prijs/kwaliteit viel het ons dus tegen. Voor € 130,- per nacht verwacht ik iets meer luxe.

Gewoon goed.
    • Tuinkamer

Kamer was ok, overgordijnen waren niet genoeg verduisterend (te klaar in de kamer).

Ontbijt geserveerd op de kamer maar was wel ruim voldoende (dus geen buffet ..). Tuinkamer is gezellig, met een tuintje, en heel rustig gelegen.

We hebben ons verbaasd over de prijs kwaliteit maar hebben het verblijf als zeer positief ervaren.
    • Tuinkamer

Prijs kwaliteit viel tegen. Stof in de badkamer, doucheputje verstopt. De koffie en thee bij het ontbijt moest je zelf maken (normaal niet erg maar voor deze prijs minder). Kussens leken oud (vulling).

Mooie kamer en omgeving. Fijn zitplekje in de zon (niet privé). Fijn dat de hond mee kon. Uitgebreid ontbijt op de kamer. Vriendelijk personeel. Makkelijk parkeren.

Onthaastend
    • Tuinkamer

De informatie over de prijs van een huisdier. Hotel gezocht waar huisdieren welkom waren. Kwam uit bij de De 14 Sterren. Op de site werd geen prijs voor een huisdier genoemd, wel dat een huisdier mee mocht na overleg en dat hiervoor eventueel kosten in rekening konden worden gebracht. Na de boeking hotel gebeld met de mededeling dat we een hond mee zouden nemen. Een mannelijke medewerker vertelde me dat de hond welkom was. Bij aankomst openstaande rekening betaald. Bij het vertrek kregen we te horen dat we nog 6 x euro 11,50 moesten betalen voor de hond. Dit was een echte anticlimax. Als we dit hadden geweten hadden we de hond ondergebracht in het ons beende hondenhotel.

Het ontbijt was fantastisch. De bedden waren prima. De kamer was nogal spartaans ingericht. Er was maar 1 comfortabele stoel. We misten een koelkastje.

Fantastisch verblijf op een fantastische plek met uiterst vriendelijke mensen. Gigantisch genoten!
    • Tuinkamer

Er zaten muggen in de kamer omdat er geen horren in de ramen zitten. Tip voor het hotel dus om horren te plaatsen. Daarnaast was het vroeg in de morgen al erg licht. Wij houden van een donkere kamer. Dus tweede tip is het plaatsen van verduisterende gordijnen.

Het ontbijt was heerlijk en omdat het prachtig weer was konden we buiten in de tuin ontbijten. Er zat zoute boter bij het ontbijt wat we niet zo lekker vonden en hebben gezegd. De volgende dag kregen we ongezouten boter

Heerlijk pinkterweekend op Texel gehad
    • Tuinkamer

2 verbeterpuntjes. De kamers zijn vrij gehorig. Niet echt heel veel last van gehad maar als er een hond in de kamer naast je zit die erg vroeg begint te blaffen ben je toch echt wel wakker. Bij mooi weer zou een hor of een vliegengordijn fijn zijn.

Erg leuk hotel. Ontbijt wordt op de kamer gebracht. Omdat wij een kamer op de begane grond hadden konden we ook lekker buiten zitten. Super personeel, we voelden ons welkom en werden goed geholpen.

Geweldige korte vakantie met het gezin! Prachtig gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

WiFi was erg matig, onvoldoende om bijv. Netflix te gebruiken. Jammer dat er geen cappuccino e.d. bij het ontbijt geserveerd worden (maar koffie uit cupjes).

Ontbijt op bed! Prachtige locatie, fijne ruime en rustige kamer.

Een aanrader
    • Suite

Het douchen is heel lastig aangezien je de deur ook als douche deur gebruikt maar het water alsnog de kamer inloopt en je zo ongeveer alle handdoeken moet gebruiken om alles op te dweilen. Dus de handdoeken zijn niet herbruikbaar ivm het milieu.

Een mooie ruime kamer en precies zoals het erop de foto's uitziet! En wat een heerlijk rustige omgeving. Een prima ontbijt, alleen jammer dat je zelf koffie of thee moet maken. Maar na een cappuchino te hebben gevraagd deze ook gekregen. Kortom, een hele goede service!!

De prachtige ligging en de intieme knusse sfeer.
    • Tuinkamer

De tv had ietsje lager mogen hangen

De prachtige ligging en de intieme knusse sfeer. Tel daarbij het heerlijke ontbijt op de kamer bij op, dat is genieten op z'n best. Ook onze hond was meer dan welkom.

mits een paar kleine aanpassing van het hotel zeker een aanrader
    • Tuinkamer

voor de prijs dat je moet betalen mogen er wel meer verzorgingsartikelen in de badkamer aanwezig zijn, enkel zeep uit een dispenser, geen shampoo, bodymelk, haardroger enz kaart in restaurant mag ook iets uitgebreider zijn, maar het eten was wel zeer lekker

het onbijt was zeker voldoende en bij goed weer is het heel leuk dat je op je eigen terras kan eten ook de omgeving is geweldig, midden in de natuur en zeer rustig

We hebben genoten!
    • Tuinkamer

Als ik dan toch iets moet noemen, dat we op zaterdagochtend om half 7 wakker werden van het gestuiter van kinderen in de kamer(s) boven ons. Waren we net lekker een weekendje weg zonder onze 3 kinderen. ;-) Maar daar kan het hotel natuurlijk niks aan doen.

Fijn ontbijt op de kamer en door het fantastische weer konden we lekker op het terrasje voor onze kamer buiten zitten ontbijten. Onze hond mocht mee, ook fijn. Het personeel was allemaal heel vriendelijk en behulpzaam. Het bed lag lekker. We hebben het prima naar onze zin gehad. We hebben bij het restaurant op de laatste dag wat gedronken en een ijscoupe gegeten, dit was prima!

Heeer
    • Tuinkamer

De gordijnen in de kamer moet verdonkerend zijn; nu ochtends heel vroeg wakker door te veel lichtinval vanaf buiten.

De locatie is prachtig. Het is sfeervol en met mooi weer buiten voor je tuinkamer te kunnen ontbijten met uitzicht op de weilanden is een heerlijk begin van de dag.

redelijk
    • Tuinkamer

Stoelen zaten niet prettig. Het leek meer op een bed en breakfast dan op een hotel en dan vond ik de prijs behoorlijk hoog. Koffiemachine deed het niet maar er werd meteen een andere gebracht en dat was positief Schemerlamp zonder gloeilamp.Ook deze werd gebracht na melding. Stof op de vensterbank achter het gordijn. We vinden ontbijten in een eetzaal prettiger want dan kan je zelf uitkiezen wat je wilt eten. Wij drinken b.v. geen melk maar kregen het dan toch. Uitzicht op een speeltuin is niet gezellig wanneer je als 2 ouderen zonder kleine kinderen daar tegenaan kijkt. Voor ons was dit dus geen landelijk uitzicht.

ontbijt was prima bed was goed. het was schoon heel goed restaurant koffie en thee op de kamer zelf maken. Jammer dat je 's avonds alleen maar op de kamer kunt verblijven want verder was er behalve het uitstekende restaurant geen mogelijkheid.

Geweldige plek om even heerlijk tot rust te komen!
    • Tuinkamer

Aangenaam verrast door de zeer postieve ervaring. Warm welkom geheten, heerlijk rustige lokatie en ontbijt op de kamer. We komen zeker een keer terug!

voor herhaling vatbaar zeker weten
    • Tuinkamer

niks het was gewoon meer dan goed

Heel vriendelijke mensen zowel bij receptie als ook in het restaurant en de mensen van de schoonmaak allemaal heel erg vriendelijk. Het ontbijt op de kamer was erg lekker en teveel om in een keer op te eten. Er stond 1 vegetarisch gerecht op de menukaart s'avonds maar de mensen in de keuken gingen ervoor de 2 de dag een ander vegetarisch menu voor ons op te stellen. kortom we komen zeker weer terug.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Prima locatie voor een lang weekend of midweek.
    • Tuinkamer

De ruimte naast het bed. Ik heb mijn been meerdere keren gestoten.

Het ontbijt was heerlijk en de accommodatie was heerlijk rustig. Lekker bed en prima nat gedeelte.

Top, we komen terug!
    • Tuinkamer

De ontvangst in het hotel was zeer persoonlijk. Wenny gaf ons een hand en stelde zich voor, na het inchecken liep ze met ons mee naar de kamer en gaf ons enige uitleg. Het voelde heel warm. Omdat wij alles op de fiets hebben afgelegd en door de harde windkracht uiteindelijk besloten om toch maar in het hotel te eten, konden we ook nog laat een reservering maken voor dezelfde avond.

Voor ons, ondanks de geste, niet voor herhaling vatbaar
    • Suite

Schoonmaak van de kamer,( stoffer en blik hebben 4 dagen op de kamer gestaan) Ramen tijden niet gezeemd. Hoewel dit erg persoonlijk is vonden wij de bedden te zacht.

De geboekte kamer was niet beschikbaar. De eigenaresse heeft ons een financiële compensatie en diner aangeboden. Hiermee was dit opgelost. Blijft dat wij de prijs/kwaliteit verhouding slecht vinden en het schoonmaken te wensen overliet.

"Verrassend goed en leuk"
    • Tuinkamer

De tuinkamer (goud) had een matige ventilatie. Ramen openen om te ontluchten, geeft helaas muggen (vanwege de bosrijke locatie en de tijd van het jaar). Wellicht is dit opgelost want na onze melding gaf receptionist aan dit prompt te bekijken.

De locatie heeft een mooi karakteristiek en een verrassend goed restaurant ("verrassend" omdat deze op TripAdvisor ons inziens relatief laag staat beoordeeld). Het menu is gevarieerd en biedt voor elk wat wils, een aanrader de Tapazplank (wel delen) en het lokale Texels lamspotje.

Een plezierig verblijf, een echte aanrader.
    • Tuinkamer

Een aanrader zou zijn, het ontbijt af te dekken, omdat het soms heel even staat ( in de buitenlucht ). Het ontbijt is overigens prima! 👍

Prima ontbijt, mooie locatie, aardig restaurant en prima ontvangst. 👍

Sober en gedateerd.
    • Tuinkamer

Herrie van bovenburen. Geschuif van stoelen op harde ondergrond.Knullige aansluiting waterkoker. Slechte WiFi. Herrie van speeltuin drong door in onze tuinkamer. Eenvoudig ontbijt op de kamer.

Goed bed. Vriendelijk personeel. Behoorlijk restaurant.

Toplocatie, top hotel
    • Tuinkamer

Als je over pietluttige zaken wilt hebben moet je vooral thuis blijven.

Prachtige locatie, mooie kamers. De foto's zijn niet overdreven. Gewoonweg prachtig. Ontbijt wordt 's ochtends gebracht hoe laat je wilt. Heerlijk. Dit hotel is een aanrader.

Personeel super vriendelijk
    • Tuinkamer

Het restaurant vond ik heel erg duur en ik vond de bediening van de avond stuk minder als van overdag soms echt 20 min wachetn voordat ze kwam vragen wat je wou drinken..

Het ontbijt was perfect.

Mooie locatie, fijn en goed restaurant. Enthousiast over accommodatie met verbeterpunten!
    • Tuinkamer

Wij vonden de hygiene ietwat tegenvallen (her en der wat dode en in de gordijnen geplette vliegen en muggen doet een beetje slordig aan bij binnenkomst, vrij muffe kamer waar je natuurlijk verder wel snel aan went). In de categorie details: met dieetwensen werd het niet altijd heel erg nauw genomen (wij gaven bijv. aan geen koemelk te willen maar kregen wel yoghurtdressing over de salade bij het eten en normale boter en roompaté bij het ontbijt; aangezien ze overduidelijk kundig bleken op culinair gebied -eten restaurant was erg lekker- vonden we dit wel wat aan de slordige kant). Wat we het hotel echt mee zouden willen geven is de lichtverduistering van de kamer, die was werkelijk erbarmelijk te noemen. Voor minder vaste slapers echt storend, zeker als de lichten buiten aan blijven en niet uit kunnen. Ons terrasje aan de voorkant (wij hadden kamer 8) lag dicht tegen dat van aangrenzende kamer 9, andere kamers hadden meer geluk met wat meer afzondering. Dit was in ons geval uiteindelijk verder geen groot probleem omdat wij het geluk hadden rustige en prettige mensen naast ons te hebben, maar als je hier pech mee hebt en geen zin in hebt, ben je veroordeeld tot een zit binnen. We hadden eerder al gelezen in reviews dat de douche veel nattigheid geeft dat de kamer inloopt, en wij deelden die ervaring. Gek dat met deze feedback niets wordt gedaan (kwestie van goede badmat neerleggen).

De ligging van het hotel was zeer prettig, heel rustig, mooie gebouw, gelegen tegen het bos en dicht bij rustige stranden. Pluspunt dat er thee en koffiefaciliteiten op de kamer waren. Fraaie stoelen in de kamer. Terrasje met mooie uitkijk. Ook het bijbehorende restaurant vonden we erg prettig, goed eten en prettig personeel (geldt ook voor het hotel zelf). Echt een vakantiegevoel. Erg fijn dat honden hier welkom zijn, hier gingen ze ook zeer sympathiek mee om.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Tuinkamer

Kleine kamer, geen verduisterende gordijnen waardoor heel veel lichtinval (vroeg wakker) Ontbijt was niet echt bijzonder, 2e ochtend ontbrak yoghurt en gekookt eitje. Daar moesten we om vragen. Terwijl we voor aankomst vertelden dat we 25 jaar getrouwd waren, werd daar op geen enkele manier aandacht aan besteed. (niet attent)

Locatie Restaurant

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

2 heerlijke zonnige dagen, lekker tot rust gekomen. Maar je betaalt er wel heel veel voor.
    • Tuinkamer

Prijs kwaliteit van het hotel.. Eten was prima maar zeker niet hoogstaand. De website en sommige recensies doen meer beloven

Comfort, alles toegankelijk, parkeren, restaurant, fietsverhuur, schone en gezellige kamer, prachtige omgeving, ontbijt op de kamer of lekker buiten aan de tuintafel..

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Heerlijk chille plek met hoog niveau gastvrijheid.
    • Tuinkamer

De gordijnen; wij adviseren verduister gordijnen

De ligging, de gastvrijheid, het welkome gevoel, het heerlijke ontbijt, de leuke combi met het restaurant

Bedden waren prima, alleen veel mieren en dus soms ook in...
    • Tuinkamer

De badkamerdwurvkan he doorheen kijken en dient als spatsscherm. Je hebt dus in de badkamer geen privacy

Bedden waren prima, alleen veel mieren en dus soms ook in bed. Ontbijt was heel lekker. Gemak van in de avond zo aan kunnen schuiven in het restaurant met super kwaliteitsvol eten na onze dag sporten. Lief en gezellig personeel, alles kon gevraagd en geregeld worden. Voor ons gemak had een ontbijt voor 8 uur nog prettiger geweest, daardoor nu 1 keer over moeten slaan en elders moeten eten.

Leuk hotel op fijne plek
    • Tuinkamer

Kamer (1) lag relatief dicht bij de weg. Niet veel lawaai, maar verstoorde de rust wel enigszins Het gebouw was wat gehorig Gordijnen lieten relatief veel licht door Er was een avond/nachtlamp, die enkele nachten feller ging schijnen

Mooie plek in/bij het bos Fijn restaurant bij het hotel Ontbijt op de kamer :-))

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Tuinkamer

-Betalingen niet conform de site van Booking.com. -Water koker op de badkamer. -Geen plankje op de badkamer -En om een overstroming te voorkomen moest je de tussendeur openzetten, waarom geen douchedeur of douchegordijn. -Er was geen handdoek en een dweil aanwezig, ik had bij de boeking wel vermeld, dat er een hond mee zou komen.

-Het ontbijt was zeer uitgebreid. -De bedden sliepen heerlijk -Verlichting bij de voordeur

het ontbijt was heel goed.
    • Suite

er was maar een bed, en een slaapbank ipv twee volwaardige tweepersoons bedden (we waren met 4 mensen). De afvoer in de douche stonk. Daar was wel een dopje voor, maar die lag eraf. Tweede nacht heel veel last van gehad.

het ontbijt was heel goed. De locatie aan de rand van het bos is erg mooi.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Mooi weekend op Texel
    • Tuinkamer

Kamers zijn netjes maar erg eenvoudig, wel te duur voor wat je krijgt (€ 120,- pkpn incl. ontbijt). Matrassen lagen niet fijn. Ook de drankjes in het restaurant zijn aan de dure kant vergeleken met andere gelegenheden op Texel. Verder moesten onze vrienden €40,- betalen voor 2 niet bijzonder goede fietsen die ze van vrijdagavond 19 uur tot zaterdagavond 21 uur hebben gehuurd. Dat is echt veel te veel.

Mooie locatie, vlakbij Den Burg. Uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan. Restaurant op loopafstand in de boerderij naast het hotel (hoort bij elkaar), naar onze smaak sfeervol ingericht. Verder is Texel gewoon een heerlijk eiland om een weekend of langer te verblijven.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

we vonden ons verblijf VEEL te duur voor wat het was, 150 €/ dag daar vindt je wel heel wat beters v
    • Suite

Kamer, badkamer,ontbijt(voor die prijs zeer sober,zelfs geen verse koffie!!!!!)

De ligging,het restaurant met leuk gezellig terras, en we hadden geluk met het super weertje,dat alles goed maakte

zie boven
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het geheel was uitstekend, zowel wat betreft lokatie, total entestaurant.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heerlijk.

Heerlijk.

• Tweepersoonskamer met Terras

Bedbank nam wel erg veel ruimte in beslag. Gelukkig alleen maar 's nachts.

Het ontbijt was geweldig!

Het gehele verblijf;
    • Tuinkamer

Geen prullenbakken voor je afval

Het gehele verblijf; vriendelijkheid van het personeel

GENOTEN OP TEXEL
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Was uitstekend en prettig personeel.

Hele fijne rustige locatie, mooie kamer en goede voorzieningen
    • Tweepersoonskamer met Terras

De kamer is wat gehorig, geen hinder van gehad, maar het viel ons wel op

De ligging en de rust

Het ontbijt op het terras van je hotelkamer was uitgebreid...
    • Tuinkamer

We mistten horren en een koelkast op de kamer.

Het ontbijt op het terras van je hotelkamer was uitgebreid en goed verzorgd (inclusief krant).

• Tweepersoonskamer met Terras

Vloer in de kamer was niet gepoetst, redelijk wat spinnenwebben en spinnen op de kamer, eentonig ontbijt

Geen oordeel

Toffe locatie!
    • Tuinkamer

De muren zijn niet geluiddicht

Kamer is ruim, natuur is dichtbij, super rustige locatie, ontbijt op de kamer is eens iets anders, ruim voldoende

Mooie locatie, prachtig uitzicht en dichtbij het strand
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Badkamer was verouderd en prijs kwaliteit verhouding viel tegen.

Mooie locatie, prachtig uitzicht en dichtbij het strand

• Suite

de potjes met zoetigheid bij het ontbijt onhygiënisch zat ook boter in de potjes door anderen gebruikt

de kamer lekker ruim

Zeer goed hotel
    • Tuinkamer

Vriendelijk personeel. Ze denken mee toen we problemen hadden met medicatie momenten. Geweldig uitzicht.

Super weekend.

kamer een beetje warm

Prima ontbijt,prima kamer.

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, mooie huisvesting

Geen

Prachtige locatie, vriendelijk personeel, mooie huisvesting

Zeer prettig voor herhaling vatbaar!

Locatie en de gastvrijheid

Gezellig, sfeervol schoon,maar wat eenvoudig onderkomen
    • Tuinkamer

Toen we aangaven geen vleeswaren te willen kregen we daarvoor in de plaats niets anders. Ook weing speciale dingen

Koffiefaciliteiten

goede kamer, goed ontbijt, voldoende eet mogelijkheden op loop afstand, rustig tegen bosrand
    • Tuinkamer

kamer netjes, ontbijt goed werd op kamer gebracht samen met de krant op zaterdag. alles begane grond met eigen zitje buiten, tegen de bosrand

• Beoordeeld op: 27 april 2018

• Tuinkamer

De lokaties was perfect in het bos en bij het strand

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tuinkamer

Ik zou yoghurt bij het ontbijt in een schaaltje serveren, niet in een glas. Het matras voelde warm aan.

Fijn, omdat wij het samen altijd gezellig hebben. Het verblijf heeft daar niets aan bijgedragen.
    • Tuinkamer

Waardeloos bed, afgebroken bierfles onder bed, geen koelkastje.

De ligging is prachtig

Lokatie, sfeer, medewerkers, eten

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Beoordeeld op: 19 april 2018

keurige kamer in eigen vogel-stijl, ontbijt wordt `s morgens...

het weer ;-))

keurige kamer in eigen vogel-stijl, ontbijt wordt `s morgens op gewenst tijdstip op de kamer geserveerd.

Niet heel luxe

Prachtige omgeving, zeer vriendelijke personeel en lekker...
    • Tuinkamer

Voor deze prijs hadden wij qua sfeer en comfort iets meer verwacht van de kamer

Prachtige omgeving, zeer vriendelijke personeel en lekker ontbijt

Vriendelijk personeel en in de hotelkamer ontbreekt niets.
    • Tuinkamer

Locatie bevindt zich niet op loopafstand van het centrum

Vriendelijke personeel

Wenny en Fons zijn perfect hosts.
    • Tuinkamer

Wenny en Fons zijn perfect hosts. Uitgebreid ontbijt in de kamer, overheerlijk dineren in de restaurant De Worsteltent. Wij zijn heel blij mee.

Het was heerlijk.

Zou het niet weten

Heerlijk ontbijt met krant en het restaurant ernaast gelegen

heerlijk

het bed was nogal kort

ontbijt,het restaurant en de omgeving

Heerlijk en ontspannen!
    • Tuinkamer

Het ontbijt werd geserveerd op de kamer, heerlijk! Zo kun je rustig op starten en het deed zeker niet onder aan een lopend buffet.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

heerlijk
    • Tuinkamer

fijne kamer, fijn ontbijt.

Ontbijt op de kamer was heerlijk.

Ontbijt op de kamer was heerlijk. Krantje erbij. Perfect

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Zeer goed gaan er zeker nog een keer naar terug

Het Weer

Ontbijt zeer goed kamer schoon en goede bedden

Was erg leuk
    • Tuinkamer

Wat horren voor de ramen

het ontbijt was goed alleen de eieren waren koud en te zacht

Super verblijf gehad
    • Tuinkamer

Geweldig ontbijt op de kamer

Leuk - goed gelegen hotel
    • Tuinkamer

Het bed is aan de zachte kant. Maar dit is persoonlijk. Voor mijn rug komt het niet goed.

Het is rustig gelegen.

super aardige mensen, mooie schone kamer en kwalitatief goed restaurant
    • Suite

ontbijt werd gebracht op kamer en assortiment was zeer goed