Beoordelingen over Hotel de Admiraal 3-sterren

Quarles van Ufford Straat 81, 2202 ND Noordwijk aan Zee, Nederland

#20 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

6,4

Goede locatie, dichtbij de boulevard en het strand.

Ontvangst was uiterst vriendelijk. Echter door de medewerkster bij de check-out zeer onvriendelijk geholpen / te woord gestaan. Badkamer in principe van alle gemakken voorzien, wel kleine douchecabine.

Goede locatie, dichtbij de boulevard en het strand. Gratis parkeerplaats bij het hotel. Ontbijt wordt goed verzorgd. Prettig bed.

Prima hotel voor een kortverblijf

Modernisering badkamer

Prima prijs/kwaliteit verhouding voor één overnachting. Vriendelijk personaal en het ontbijt goed en compleet. Locatie uitstekend t.o.v. strand. Parkeren goed geregeld bij het hotel of op een iets verder gelegen parkeerplaats. Badkamer klein en eenvoudig, maar functioneel, De bedden waren uitstekend. Kortom prima plek voor een kort verblijf.

Goed gehad maar kamer kan 100% beter

Kamer viel tegen was niet netjes afgewerkt en de ramen in de kamer waren lek waardoor je niet naar buiten kon kijken verf bladdert van de kozijnen af. Kamer is ver ouderd

Ontbijt was goed

Prima locatie

De kamer was veel te warm. De zon had de hele middag op de kamer staan schijnen. Het zou prettig geweest zijn als de gordijnen dicht waren. Dat had wat warmte tegen gehouden. Er was wel een ventilator, maar tegen die warmte was niet te ventileren met een ventilator.

Het was een schone kamer met een mooi uitzicht en dus prima locatie

De prijs en kwaliteit verhouding is prima

Het weer! Het andere is boven omschreven.

Het ontbijt is goed. de bediening hartelijk De natte ruimte is klein. Het interieur vraagt naar onderhoud, maar wanneer je slaapt zie je dat niet.

Prima voor een dag of 2

Badkamer heel klein, en gedateerd. Douchecabine echt erg krap. Geen thermosstaatkraan dus is heel erg zoeken naar juiste stand zonder dat water ineens heel heet of koud wordt.

Slaapkamer was ruim. Goede matrassen. Ontbijt was prima. De hele dag is het mogelijk koffie of thee te halen uit de koffieautomaat.

Leuk verblijf.

Jammer, de kamers zijn verouderd. De radiator in de badkamer was roest.

Uitstekende ligging hotel. Parkeerplaats. Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt, de koffie uitstekend. Alles zeer netjes.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Goed verblijf. Zeer goed gelegen.

Matras van het bed was te zacht. Zijn opgestaan met rugpijn maar na een tijdje was dat weer weg.

Het was een goed ontbijt. Mooie ontbijtruimte. Huiselijke sfeer.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Heerlijk hotel om te relaxen.

Die ouwe scooter helemaal achterin plaatsen, stond wat in de weg.

ligging t.o.v. zee; kamer had 2 stoelen; ontbijt prima; parkeerplaats auto; fietsenstalling, alleen was de toegang wel erg nauw; hulpvaardigheid, kortom: we komen terug!!!!!

We hebben het leuk gehad maar de overnachting was in verhouding te duur.

Prijs/ kwaliteit geen goede verhouding, alles is wel schoon maar erg gedateerd, het bed ligt goed maar niet super.

Gastvriendelijk ontvangst, de ligging is op korte loopafstand van het strand,perfect! Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima verblijf... Aan te bevelen.

We hadden een frisse schone kamer. Het ontbijt was heerlijk. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Zelfs was er plaats om onze fietsen weg te zetten. Het hotel ligt dichtbij zee en de boulevard. Erg fijn.

Prima ontvangst, goed ontbijt, gratis thee en/of koffie...

Wifi ontvangst is niet erg goed.

Prima ontvangst, goed ontbijt, gratis thee en/of koffie en gratis parkeren voor de deur (wel beperkt aantal plaatsen). Strand en boulevard op loopafstand.

Echt genoten van ons verblijf

Föhn op badkamer werkte niet. Een lamp op de slaapkamer had geen gloed/ledlamp

Goed ontbijt, mooie locatie dicht bij strand en centrum. Niet te ver van Leiden en/of Theater Hangaar.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Douche boven het bad en geen mengkranen.

Allemaal gedateerd maar netjes en schoon. Goed ontbijt. Prijs kwaliteit akkoord. Is geen duur hotel heeft ook niet die uitstraling. Voor ons prima

Super weekend gehad.

Gedateerde kamers en geen mogelijkheid om te parkeren voor de deur. Voor de prijs iets meer luxe verwacht.

Schoon en netjes alleen erg gedateerd. Ontbijt was ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima zou ik zo weer naar toe gaan

Meubilair was wel gedateerd, maar functioneerde nog prima. Vieze glas gordijnen, is jammer de rest was keurig schoon.

De ligging, vlak bij de boulevard. Prima bedden en netjes schone kamen, badkamer.

Voor ons heerlijk

De kamer die we hadden was schoon, maar kan een opknapbeurt gebruiken.

Het ontbijt was uitgebreid en goed. Met onze vragen konden we terecht, en zijn correct geholpen.

Mooie lokatie en ip loop afstand van het centrum en van de boulevard. Ideaal

Dat de kamers wel ouder waren dan dat op de foto's van booking werd weer gegeven. De douche cabine was vrij klein.

Het ontbijt was super voor elkaar.. er was genoeg te krijgen en een mooie ruime keuze uit producten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

In hotel rustig en zijn er weinig geweest. Maar buiten het hotel hebben wij ons goed vermaakt.

Het hoeft niet super de luxe, maar wij hadden een kamer met een lange scheur in de muur. Dat vond ik erg jammer. Oogt meteen armoedig. En bij het afrekenen werd er niet gevraagd of het allemaal goed bevallen was. Geen prettige reis , denk dat die man het ook allemaal maar best vindt. Ook erg jammer.

Ontbijt was goed, werd ook meteen bijgevuld. Hele dag gratis verschillende koffie en thee. En lekker dicht bij het strand. Bedden waren ook goed.

Een prima hotel voor een paar daagjes

De eigenaar is kort van stof en het zou prettig zijn als hij wat meer uitleg geef over tijd ontbijt en over andere gang van zaken in het hotel.

De kamers waren niet super groot, maar is ook niet nodig. Het hotel is niet heel groot en dat is prettig. Ontbijt was prima en gevarieerd. Er zijn enkele parkeerplekken bij het hotel aanwezig, maar anders op een grote parkeerplek een stukje verderop, waar je ook gratis kan parkeren. Afstand hotel naar zee is een paar minuten lopen.

Uit de tijd

Make-over geven aan hotelkamers en badkamer zou helpen.

Ontbijt goed. Kamers voledig uit de tijd en badkamer/douchen heel klein en oud. Wel schoon.

voordelige overnachting

De uitleg, waar de kamer was; er waren geen aanduidingen. Dat ik koffie/thee kon nemen was me niet verteld. Het hotel is erg gehorig.

Locatie, goed bereikbaar en parkeerplek voor de deur. Personeel, dat het ontbijt verzorgde, was aardig en behulpzaam. Schone kamer.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heb een super leuk en fijn verblijf gehad, ideaal voor een paar dagen en vond locatie geweldig.

tegenvallen is groot woord maar informatievoorziening door receptie zou wel iets beter kunnen; bijv. betr. wifi wachtwoord (als je wifi aanbiedt is het fijn als medewerkers je ook het wachtwoord kunnen geven of dat dat ergens aangegeven staat); verder bijv. waarschuwen voor blauwe zone op parkeerplaats.

Netjes en schoon, kreeg zelfs kleine 2 persoonskamer terwijl ik maar voor 1 persoons had betaald.

Voor herhaling vatbaar!

Dat wij ong. om 12 u aankwamen en we de kamer nog niet schoongemaakt aantroffen.Is goedgekomen maar geeft toch beetje rare indruk je toegewezen kamer binnen te komen met nog onafgehaalde bedden, gebruikte handdoeken enz. van de vorige gasten.

Super vriendelijk en hulpvaardig personeel.Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. De mogelijkheid om de hele dag uit een automaat koffie,thee enz. te kunnen nemen. De inchecktijd vanaf 11u.

We hebben genoten dit weekend.

Het hotel is wat donker allemaal en het ontbijt vinden wij aan de vroege kant.

Het ontbijt was goed alleen vonden wij de tijden wat vroeg van 7.30 tot 9.30 uur je moet er tegen op staan. De kamers zijn goed maar moeten even gesaust en geverft worden. Maar de kamers zijn super schoon en dat is het belangrijkste. Alles is op loopafstand te doen een ideale plek wij gaan er zeker vaker naar toe.

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit

Matrassen waren wat zacht

Personeel super vriendelijk en behulpzaam Wij gingen op uitcheckdag vroeg weg en we kregen een parkeervergunning voor de hele dag te parkeren op een parkeerterrein even verderop. Ontbijt in vorm van buffet was lekker en gevarieerd.

Wat ik niet erg netjes vond ... je kon van 7.30 uur - 9.30 uur ontbijten, maar om klokslag half 10 werd het buffet gewoonweg leeg geruim ook al zaten er aan 3 tafeltjes nog mensen te ontbijten ... Ze zouden dus beter erbij kunnen vertellen dat als je rustig de tijd wilt hebben om te ontbijten je uiterlijk 9.00 uur aanwezig moet zijn!! Nou ... de bedden: dat was echt niet om over naar huis te schrijven ... je werd wakker als je jezelf omdraaide, zo erg kraakten ze en de matrassen zijn keihard, zodat ik me 's morgens ipv uitgerust geradbraakt voelde. Bovendien zaten er trekveren aan de deuren, zodat mensen die gewoon achter zich dicht lieten knallen ... dit zorgt voor een 'goede morgen' en 'welterusten'!! :-/

Das Personal war sehr freundlich, aber wir würden das Hotel nicht ein zweites mal buchen ... Frühstück war gut!! Sehr schön war auch das mann den ganzen Tag Kaffee nehmen konnte im Frühstücksraum. De ligging vlakbij zee is ideaal!!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Hotel op loopafstand van het strand, ideaal.

De kamers en badkamers zijn zeer gedateerd. En bij het ontbijt misten wij de gebakken eieren met spek.

De koffie die de gehele dag gratis verkrijgbaar was. Heerlijk!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Geweldig mooi, gezellig en schoon hotel.

Er viel niets tegen.

Mooi hotel, mooie ontbijtruimte met een bijzonder uitgebreid vers ontbijtbuffet. Gezellig huiselijk bar gedeelte, gratis parkeren zijkant van hotel, gratis sterke wifi, ruime kamers met tv, bedden sliepen echt heerlijk, badkamer nieuw modern en super schoon, dat geldt overigens voor het hele hotel erg schoon en opgeruimd. De eigenaar en personeel waren erg vriendelijk. Afstand tot strand 5 minuten lopen. Wij komen hier absoluut nog een keer terug.

Meubilair een beetje gedateerd, maar alles in goede staat

Goed eenvoudig, schoon hotel! Prima voor paar dagen strand. Heerlijk uitgebreid ontbijt! Gemoedelijke sfeer

Noordwijk is mooi en heeft veel te bieden. Bij dit hotel zullen wij geen tweede keer meer boeken.

De kamer is zeer oubollig. Het onderhoud laat te wensen over. Er hangt een putlucht in de kamer. Dit hebben wij gemeld en het enige dat we te horen kregen was dat hij er een beetje water door heeft laten lopen. Klaarblijkelijk is hij al aan de lucht gewend.

het ontbijt is voldoende. Verder kan ik niets opnoemen dat beviel.

Fijn familie hotel, kamers en sanitair zijn wat gedateerd...

Te weinig parkeerplaatsen voor gasten, het gebied om het hotel is allemaal betaald parkeren voor een belachelijk tarief, bij de receptie is een ontheffing te krijgen voor een groot parkeer terrein op ong 500m, 5 min lopen.

Fijn familie hotel, kamers en sanitair zijn wat gedateerd maar brand schoon, en goede bedden, ik heb hier voor zaken meerdere keren overnacht, en zal dit zeker weer doen, prijs/kwaliteit is prima.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Goed als slaap en ontbijtgelegenheid voor het overige weinig faciliteiten.

De buitenkant van het hotel vraagt om een opknapbeurt. Het nodigt niet uit: uithangbord is groen uitgeslagen. De poort is stuk. De omgeving van het hotel is rommelig. Er is geen nettte en goede plaats waar je een e-bike veilig kunt stallen. Dit mede doordat er in een gangetje erg veel rommel ligt.

De kamer was echt schoon. Prima bed. Kamer is groot genoeg voor iemand alleen. Voor twee personen aan de krappe kant. Het ontbijt was goed, voldoende variatie.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Top hotel!

Parkeren was gratis maar wel 300m lopen. Op zich geen probleem en wel dichtbij het strand. Na het uitchecken de auto de hele dag gratis mogen parkeren op de hotelkaart, was top!

prijs kwaliteit verhouding was erg goed. Vorige bezoek in het Beach Hotel overnacht, dat was heel veel duurder en nauwelijks beter. Vriendelijk personeel, leuk barretje in het hotel, goede kamer, goed ontbijt, erg dichtbij het strand. Wij gaan hier zeker terug komen!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

prijs kwaliteit goed

oude kamer lavabo bleef maar lopen eerste dag lag er een wit tafelkleedje op het tafeltje de volgende dag na de dagelijkse kuis lag er niets meer op het kartonnen tafeltje een raar zicht jammer van het restaurant ? was niet open er ging wel een embleem van gault millau 2017

de ideale omgeving voor de fiets en wandelfanaat autovrije winkelstraat en promenade het ontbijt was zeer goed en verzorgt zo ook het koffietoestel voor heel de dag

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Ontzettend vriendelijk personeel, de locatie tov het strand,...

De bedden zijn wat aan de kleine kant en kraken, mag wel eens vervangen worden.

Ontzettend vriendelijk personeel, de locatie tov het strand, het ontbijt. Ruime keus en alles vers.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Jammer van de kamer verder prima

De kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken ziet er erg oud uit

Lekker ontbijt en schone kamer en vriendelijk personeel en de hele dag onbeperkt koffie en thee en dicht bij de winkels en het strand

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Prima plek tegen een goede prijs, vlakbij de kust, en redelijk dicht bij het centrum.

De ontvangst was goed, maar aan de magere kant. Bij navraag werd verteld waar - en wanneer - het ontbijt was. Parkeerplek voor fiets was onduidelijk, en krap.

Het ontbijt was prima, de kamer - met toilet en douche - was goed. Ook Nieuwe Testament ( Bijbel ) in de la. Fiets mocht achter het complex worden geplaatst.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

heerlijk ontbijt, het is hier al vaker gezegd.

heerlijk ontbijt, het is hier al vaker gezegd. koffie/thee 24u in de ontbijtzaal te halen, makkelijker dan gedoe met een waterkoker op de hotelkamer.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Prijs/kwaliteitsverhouding klopt niet helemaal.

Kamer en badkamer wel erg verouderd. Deur van douchecabine bijna niet open te schuiven. Wc papier hangt hoog aan de muur tegenover het toilet, je kunt er bijna niet bij. Toilet stonk erg naar urine. Water lekte onder doucherand door. Kledingkast kon niet dicht. Poten van het bed zijn doorgezakt. Plint van de vloer lag los. Gordijnrail was doorgebogen. Enorme barst in de muur.

Goede ligging, je bent zo op het strand. Vriendelijke ontvangst. Gratis wifi en gratis koffie en thee. Iemand schreef dat er geen bar is maar die is er wel. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Betaal liever iets meer voor een echt hotel of minder voor een b&b. Geen aanrader v

Het is heel erg verouderd allemaal. Douchen ging niet gemakkelijk omdat het schuin afloopt daar. Wc papier was niet aangevuld bij binnenkomst. Teveel eigen 'troep' van eigenaren; meer bed and breakfast idee maar dan zonder persoonlijke service.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Goed hotel voor een leuke prijs

Leuk en gezellig hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs-kwaliteit verhouding was goed. Uitgebreid onbijt dat zeer verzorgd was. Weinig faciliteiten in het hotel maar als je voor het strand komt, is dat ook niet noodzakelijk.Geen airco maar als je het beste van het beste wilt, moet je maar naar het Hilton gaan. Een ventilator is wel tot je beschikking! Kamer was niet al te groot maar alles wat je nodig had was er en voor een paar dagen strand heb je niet meer nodig.Voor dit geld is het hotel zeker de moeite waard, zeker gezien de afstand naar het strand en het centrum, een paar minuten lopen en je bent er. Al met al ben ik een zeer tevreden klant en kom zeker nog een keer terug!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Wel oke voor 1 nacht, maar 2 zou ik niet aanbevelen!

De kamers zijn klein, badkamer en toilet nog kleiner/krap, erg gedateerd allemaal, lastig temp. in te regelen douche, thermostaat kraan zou wel handig zijn. WC-toiletbril is beschadigd, ontbreekt lak op de bril. is onhygiënisch. Niet voor herhaling vatbaar!

Ontbijt is ruim voldoende

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Prima verblijf bij Admiraal.

De douchecabine was wat klein, maar te doen.

De locatie is fijn. Er werken fijne mensen, zij maken het verblijf mede aangenaam. Ontbijt uitgebreid en vers. Er is een lift aanwezig.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Heerlijk genoten aan het strand!

Afspraak was om uit te checken tussen 16.00 en 17.00uur, dit kon niet en moesten om 11 uur uit onze kamers. Kregen wel 1 persoons kamer aan geboden waar de jongste kon slapen. Communicatie tussen booking.com. en de admiraal is niet oke! Ontvangst kan wat persoonlijker en meer informatie mbt het hotel/kamers

Schone kamer,wel gedateerd! Prijs/ kwaliteit verhouding is goed. Onbeperkt koffie/thee aanwezig.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

leuk voor een weekendje

De bedden kraken zoveel dat je hoort als de buren zich omdraaien Er is geen bar of terrasje of drankenautomaat

Dichtbij centrum en boulevard en vroeg inchecken

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Locatie was top. Hotel rust op locatie. Simpel ontbijt en overnachting. Niets bijzonders

Handdoek was vies, zat vol gele vlekken. Personeel sprak lelijk over gasten, welke gesprekken te horen waren. We hadden aangegeven dat we pasgetrouwd zijn, werd niets mee gedaan. Zelfs geen felicitatie!

Op loopafstand van vuurtorenplein en strand

was een prima hotel.

het ontbijt was prima. de oudere gastheer had gevoel voor humor. aardige kerel.

bedden zijn super

het is wat gedateerd... maar schoon en gezellig

bedden zijn super

Fijn dicht bij het strand, goede prijs/kwaliteit verhouding.

kamers mogen wel iets groter zijn, was aan de kleine kant.

Alles prima voor elkaar voor de prijs die ons berekend is.

Prima verblijf!

Interieur wat moderner.

Goed hotel, dichtbij het strand. Kamer gedateerd maar super schoon. Ontbijt zeer goed verzorgd.

Ik zal het een ander niet aan raden ik ga er niet weer naar toe.

De douch was te klein al les is aan renovatie toe de kamers zijnsober en klein.

Het ontbijt was matig

Het gemak van 2 stoelen op de kamer en een kofferrekje,...

Parkeren op afstand

Het gemak van 2 stoelen op de kamer en een kofferrekje, kleine maar goede douche met een rekje en een vriendelijke gastheer.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Erg kleine badkamer.

Erg kleine badkamer.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Verder voor het doel van onze vakantie was het goed

Er was een getik in de kamer maar we zijn er niet achter gekomen waar dat weg kwam

Ontbijt was gewoon niet luxe.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Achterstallig onderhoud

Voldoende voor ons doel.

Bedden kraken. Weinig ventilatie

Kamers wat oubollig. Krakende bedden. Uitstekend sanitair. Goed ontbijt. Prima lokatie.

Locstie

Locstie

bed

badkamer

bed

ga er niet meer naar toe

de kamer oud en gedateerd matras veren kwamen er uit. ontbijt weinig variatie. miste een gebakken ei

de ligging van het hotel

viel tegen wat je voor de prijs krijgt

ontbijt douche

parkeerplaats

Helemaal fijn, mede door t mooie weer!

Kleine badkamer, prima te doen voor 1 nacht!!!

Super ligging en t mooie weer😀 Prima ontbijt👍👍 Aardige gast-heer/vrouw. Zo op het strand, top!!!

Dicht bij zee.

Te kleine badkamer

Dicht bij zee...goed ontbijt

Prima locatie, vlakbij strand.

Prima locatie, vlakbij strand.

Prima,voldoende ontbijt

Prima,voldoende ontbijt

Locatie en personeel!

Oude houten beddenbakken

Locatie en personeel!

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima verblijf voor een zeer redelijke prijs

Uitleg over sleutel kamer. Was even uitproberen hoe het werkte

Heel schoon, met 2 minuten aan het strand, ontbijt prima.

Locatie en gratis parkeren

Interieur zal op den duur toch wel te gedateerd worden.

Locatie en gratis parkeren

Ik zou niet weten

Het ontbijt was prima en de kamer/douche waren erg schoon.

we hebben het goed gehad,slapen niet zo.

het bed

ontbijt goed

De bedden waren zeer rumoerig.

Het ontbijt was prima, kamers schoon.

Kort maar krachtig en voor één nacht goed.

De badkamer is (te) kleinkort

Het ontbijtde badkamer

Persoonlijke service.

Persoonlijke service.

Erg gehorig , met name slaan van deuren.

Erg gehorig , met name slaan van deuren.

Goed, voldeed aan verwacht voor 3 sterren hotel

Faciliteiten waren prima. Inrichting is wel toe aan modernisering.